Buna seara tuturor!

Sunt blogul theodora0303 si astazi implinesc un an de bloggerit

In acest an mama a avut multa grija de mine si ii multumesc pentru asta.

A scris aproape in fiecare zi cate un articol dar au fost si zile cand a scris 2 sau chiar 3 articole.

A folosit moderare la comentarii sa ca nu ma murdareasca cu rautatile lor poastacii portcalii.

Vreau sa multumesc astazi tuturor care au facut posibila acesta aniversare:

  • cititorilor mei
  • celor care au scris comentarii
  • tuturor celor care m-au trecut in blogroll
  • tuturor celor care m-au incurajat
  • WordPressului

Ce am reusit noi sa facem intr-un an:

  • 100.227  Total views
  • Posturi: 459
  • Comentarii: 15.123

Alexandru Marin, Alianta Dreptei, Aliosa, Ana Usca, Anca Florea, Augustin, Basarica, Bibliotecarul, Black Angel, Brad Dan, Caius, Chat Noir, Consiliul National al Blogosferei, DispecerBlogosfera, Elisa, Florin Matei, Gabriela, Renata, Gebelezis, George Serban, Hai ca se poate!, Vania, Ioan Sorin, KinR, Lilick, Lucia Verona, Madi, Marcus, Matilda, Mesterul Manole, Michaelas, Mihnea, Mircea, Mirela, Motanul Filozof, Natasa, Orfiv, Plano 10, Pro Atitudine, Razvan, Roxana, Sibilla, Sifilica, Societate, Starea Natiunii, Teo, Supravietuitor, World of Solitaire, Ipu

102 gânduri despre „Astazi am implinit 1 anisor

    1. @Vania
      Multumesc Vania!
      Tu impreuna cu domnul Serban, Matilda si Florin Matei ati fost primii care m-ati sprijint.
      Fara sprijinul si incurajarea voastra nu reuseam.
      Comentariul asta al tau a ajuns la spam 😦

  1. La multi ani si multe posturi! 🙂 Ne bucuram ca ne-am „impiedicat” de tine si blogul tau.

    Symphonie & Gebelezis

    P.S: Gebelezis duce lipsa de internet din cauze tehnice ale Vodafonului in Spania 😦

  2. Theodora,felicitari pentru ceea ce faci si daca am face mai multi ca tine poate ca am avea o sansa sa se schimbe starea actuala din tara.Tu ramai pe pozitie,sa fii sanatoasa,sa-ti gasesti job,sa te bucuri de viata si sa nu disperi.Te imbratisez 🙂
    La multi ani, bloguletule drag !

  3. Pingback: Anormal | Nataşa
  4. LA MULTI ANI,
    UN AN DIN VIATA, PRIMUL ESTE CEL MAI IMPORTANT.
    MERITA UN TORT, FLORI, CADOURI SI PRIETENI, CITITORI SAU NU.
    E MAI BINE DACA, CITESC, INTELEG SI NU INVERS.
    LA MULT MAI MULTI ANI.
    SI PRIETENI SI ANI, SI LUPTA, SI IMPLINIRI SI BUCURII.

    SA DEA BUNUL DUMNEZEU, CA IN MAI PUTIN DE UN AN SA NE SI BUCURAM, DE LIBERTATE, DE UN DRAM DE NORMALITATE SI DE O VIATA ALTFEL.
    MARIA S.(TIMISOARA)

    1. @ t1u1
      Multumesc Maria!
      Daca nu ma insel si tu ai fost unul dintre primii mei cititori.
      Cand ai intrat la mine prima oara?
      Parca prin octombrie- noiembrie anul trecut si ai ajuns la mine prin blogul Roxanei.

        1. @World of Solitaire
          Ma intreb draga prietene de ce nu inteleg asta si cei de la PSD.
          Pe un foarte important blog PSD-ist am fost jignita in mod reptat.
          Altcineva… secretar al unei personalitati din PSD… mi-a spus ca ceea ce fac eu pe blog nu are nici o importanta.
          Ce sa mai caut eu acolo printre ei draga prietene?

        2. Mancatoria si „cateii” deja celebrii din vremuri de trista amintire. O sa ne treaca greu treaba asta cu datul din coate pentru ca nu cumva sa te ajunga cineva din urma sau sa te intreaca. Lipsa de fair-play, lipsa de generozitate, de valoare pana la urma. Un om cu adevarat de valoare nu se va simti pus in pericol fiind sigur de certele lui calitati. Un om cu adevarat mare va stii intotdeauna sa ridice pe cei din jurul lui, sa-i co-intereseze, sa-i motiveze pozitiv, sa le dea adevarata lor importanta.
          Peste tot intalnesti persoane ca cea descrisa de tine ! Urat !

        3. @Rox
          Din pacate ai dreptate.
          Ii intalnim peste tot.
          Un om cu adevarat mare va stii intotdeauna sa ridice pe cei din jurul lui, sa-i co-intereseze, sa-i motiveze pozitiv, sa le dea adevarata lor importanta.”
          Sunt din ce in ce mai putini oameni din astia Rox.

  5. http://www.boboli-intl.com/index.html

    Pentru aniversare:
    Gustaricile de pe situl Boboli(Boboli este cea mai cunoscuta gradina din Florenta, anexa – si ce anexa -la palatul Medici, unde strajuiesc si doi daci, un dac liber si un tarabostes: nu am gasit ceva multumitor cu gradinile Boboli si cu palatul Medici, si am anexat Chenonceau) le-am trimis pentru ca un asemenea eveniment merita si gustarici.

    Am anexat si o imagine dintr-o gradina din Florenta. Nu o gradina oarecare. Imaginea este cel putin relaxanta, daca nu indeamna si la meditatie. Mie asa mi s-a parut.

    http://www.chenonceau.com/media/fr/index_fr.php
    Chenonceau al treilea obiectiv turistic al Frantei, ca numar de vizitatori.
    Il trimit pentru ca evenimentul merita cel putin o gradina de flori, Chenonceau are mai multe gradini, si toate amenajate de mari personalitati ale istoriei Frantei.
    Maria S.(Timisoara)

  6. Teodora, a fost un pic mai tarziu, nu stiu exact cand am intrat,prima expediere am facut-o Roxanei in noiembrie cand nu ma hotarasem cu cine sa votez si daca sa votez, apoi am devenit abonatul ei fidel si dupa aceea am intrat la tine pe blog. Cred ca la sfarsitul lui decembrie sau inceputul lui ianuarie.
    La mai mare, asta este important si intotdeauna pentru o cauza sfanta.
    Sa fii iubita si sa ai grija de parintii tai.
    Maria S.(Timisoara)

  7. La multi ani pentru blogul tau, Theodora. Sa-ti fie prieten si copil in continuare, sa te tina de mana cand esti singura si nu-ti poti stapani lacrimile, sa te incurajeze, cand ai nevoie, sa te laude…Sa-ti deschisa usa, pentru prieteni.

      1. „Konstant in” in loc de Constantin. In orice ecuatie (relatie ce defineste matematic forma si miscare) exista konstante (K)si variabile. Intre nastere (origine) si destin (punctul terminus), se afla soarta, o desfasurare ce devine concreta pe masura ce variabilele capata valori concrete succesive, succesiunea fiind data – evident – de cel ce da masura a tot si toate – timpul. Propriu fiecaruia, destinul poarta numele fiecaruia. Destinul meu se numeste Relu (de unde: R). Daca portocaliul a pigmentat candva, pe undeva destinul meu neincheiat, acela a fost portocaliu de portocala, adevarat, e sigur – Konstant in R (pe scurt: KinR) – ca porCoTaliul dovleacului porcesc nu m-a patat si tot Konstant, de la distanta, voi continua sa scuip pe-acest dovleac, fie c-a fost sau nu, de matul porcului, spurcat.

        K(onstant)inR(elu).

  8. Felicitari! La multi multi multi ani! ca meriti, nu numai pe blog, sa fii fericita si sanatoasa, petrecere frumoasa!
    PS: te astept la mine pe blog in noiembrie cand fac si eu un an, suntem boboci 🙂

Lasă un răspuns

