Sunt unul dintre bloggerii care au profitat de “premiul” acordat de domnul Adrian Nastase Am avut onoarea sa particip la conferinţa Europa încotro? Soluţiile economice ale stângi sustinuta la Bucuresti de fostul cancelar german, Gerhard Schroeder si organizata de Fundatia Institutul „Ovidiu Sincai”

Conferinta a fost consacrata solutiilor economice ale Stangii si face parte dintr-o serie de dezbateri si intalniri ale conducerii PSD cu reprezentanti la varf ai Stangii europene, in vederea formularii solutiilor adecvate pentru iesirea din criza economica.

Au avut alocutiuni d-nii Ion Iliescu, Victor Ponta si Adrian Nastase.

Au mai scris despre acest subiect doamnele Corina Cretu si Sibilla.

Astazi, in calitate de blogger, o sa particip la Congresul PSD.

O sa revin cu informatii suplimentare.

33 de gânduri despre „Europa încotro? Soluţiile economice ale stângii

  1. Pingback: Frustrat[punct]RO
  2. @ Theo,
    Ești o amare norocoasă ! Te felicit pentru tenacitatea de care ai dat dovadă până acum și mă bucur că strigătul tău de alarmă privind situatia gravă din tară a fost auzit si de catre cei din conducerea PSD , dovadă faptul că participi la congres.Stabilirea datei de discutare a motiunii de cenzură in aceeasi zi ( 25 OCTOMBRIE ) cu mitingul de protest al pensionarilor militari, este o mutare de mare maestru din partea OPOZITIEI !
    „ Stânga indreaptă ROMÂNIA” !

  3. ELMMAR spune: Comentariul tău e în așteptare.

    octombrie 16, 2010 la 10:48 pm
    @ Augustin, Vasile,LePrince si altii,

    Din data de 7 septembrie 2010 si pana in 14 octombrie 2010 EU NU AM MAI SCRIS PE BLOG. Ce si cine a scris in numele meu nu ma intereseaza.
    Acum am reusit sa citesc tot din urma si vad ca am avut activitate taica.
    Asa ca imi schimb adresa de mail.
    “Prietenii” stiu de ce.
    Va ceau!

    Ps.Este vorba de blogul lui Adrian Nastase

    1. @ELMMAR
      Eu chiar nu inteleg lupta inutila de pe blogul lui Adrian Nastase.
      Singurul lucru care, cred eu, ma pune in stare de razboi cu Aya si prietenii ei este RESPECTUL MEU pentru Ion Iliescu pe de o parte si LIPSA LOR DE RESPECT pentru presedintele de onoare PSD pe de alta parte.
      Dupa cum ai vazut nu imi este frica de nimeni (in afara de Dumnezeu) si am fost in loja bloggerilor.
      Cred ca ai obesrvat ca pot sa comunic civilizat cu ceilalti bloggeri si comentatori de pe blogul lui AN.

  4. Ma bucur pentru bucuria dvs. Dar, ma opresc aici. Daca as fi fost invitat la conferinta „Europa incotro?” nu cred ca as fi dat curs invitatiei. Am vazut cum se traieste in Germania, Austria, Franta, Belgia, Olanda si chiar in Ungaria. Alta lume, alte preocupari. M-ar fi interesat in schimb un seminar „Romania incotro?”. Nu cred ca exista cineva capabil sa dea un raspuns pertinent la aceasta intrebare.

    Am vazut si fragmente de la Congresul PSD. Mi-a parut mai mult o pregatire pentru un turnir, cu victorii presupuse si solutii fara suport solid. Totul se bazeaza pe „daca”. Probabil ca Motiunea de Cezura o sa treaca. Se va coagula oare o alta majoritate in Parlament, capabila sa infranga toanele lui Basescu, sau iar se va topi totul ca in cazul Proiectului Johannis? Sau, spre batjocura generala, vom vedea iar „noul” guvern Boc? Vor avea parlamentarii taria sa se ia de piept cu Basescu si sa accepte chiar dizolvarea Parlamentului? Si-or fi facut plinul? Sau, vor astepta cuminti alegerile din 2014, spre deznadejdea populatiei? Congresul n-a dat un raspuns transant.

    Dar, sa acceptam partea plina a paharului. Sa zicem ca Basescu bate in retragere si accepta un Premier propus de noua majoritate. Sa presupunem si ca va exista suficienta intelepciune pentru formarea unui nou guvern. Abia dupa instalarea acestuia, PSD-ul se va confrunta cu adevarata realitate: haosul economic si legislativ, vistieria paraduita si, mai ales, lipsa de rabdare a populatiei saracite. Nu vor mai avea o perioada de gratie si vor trebui sa se miste repede, pentru a nu se trezi si ei cu proteste si greve. Personal, nu vad cum vor putea petici dezastrul instalat de portocalii, fiindca nu mai sunt lichiditati. In plus, trebuie sa respectam conditiile umilitoare stabilite in acordul cu FMI. Fara ajutor economic din exterior, toate promisiunile facute de PSD la Congres, sunt „Vax Albina Crema Puka”. Si, un eventual ajutor, nu vine peste noapte, chiar si daca l-ar oferi China. Vor trebui sa continue cu concedierile, sa lase salariile si pensiile la valorile taiate de portocalii, sa nu umble la fiscalitate, pana nu apar primele semne sigure de crestere economica. De mare ajutor ar fi agricultura si zootehnia, dar iarna nu se poate intampla nimic. Activitatile industriale intrerupte, sau trecute in conservare, vor avea nevoie de cel putin un an ca sa revina in parametrii initiali. Poate ma insel eu, poate sunt excesiv de pesimist. Oricum, ati putea sa-mi explicati starea de euforie de la Congresul PSD?

    1. @ALM
      Ultima reuniune a Clubului de la Bucuresti a avut tema „Romania incotro?”
      De acum in colo o sa va intreb daca doriti sa participati si dumneavoastra la toate reuniunile care care primesc eu invitatie.
      Nu cred ca a fost o stare de euforie la congres. Mai degraba o stare de nerabdare, de indarjire si de speranta.

  5. Buna dimineata!

    Statul roman cel mai mare evazionist din Romania!
    Oare de ce?
    Pentru ca :ITM-ul nu controleaza unitatile bugetare
    Controalele cu tematica evaziune fiscala se pare ca nu se fac
    Daca e adevarat ca stimulentele nu sunt purtatoare de taxe,cas-uri si altele inseamna ca statul roman face exact ca si privatii,adika iti da un minim pe economie si restul de plateste din buzunar.Si totul simplu ptr. stat,printr-o lege.
    Bine,bine,dar privatii daca sunt prinsi au probleme pe cand onor statul,nu!
    Si finantistii nu sunt singurii care primeau stimulente ,mai sunt si altii care se pare ca pana acum sunt protejati.
    V.Marica m-a dezgustat prin explicatiile oferite presei despre negocieri si ca a fost tras in piept.
    Marica era „Pussy-Pajtas” atat cu militianu cat si cu blegnaru si nu a crezut o clipa ca poate fi tras in piept de astia.Dar a uitat inteleapta zicala romaneasca”Cum te ajuta un prieten nu te f..e nimeni”!
    O zi buna la toti!

  6. STATI LINISTIT TOVARASI SI ASEZATI-VA FIECARE LA LOCURILI VOASTRE…dar mai ales nu mai visati la cai verzi pe pereti 🙂
    O sa treaca motiunea de cenzura la fel cum miscarile sindicale s-au transformat in revolutie.
    Imi pare rau ca trebuie sa ma repet dar actualul simulacru intitulat ,opozitie,nu are suportul maselor.Unsprezece romani din zece nici n-au auzit de inodorii,incolorii,insipizii:crin si ponta.
    Un sondaj recent a reliefat faptul ca peste 90% dintre romani nu mai au incredere in actuala clasa politica.SA PLECE HOTII CA SA VINA HOTII?…cam asta-i intrebarea pe cere si-o pune orice roman de rand.Asta este de fapt si motivul pentru care oamenii nu protesteaza in strada.Nu exista alternativa politica credibila la actuala putere.

    1. Sadicule
      Tu ti-ai dat numele asta? Cum o suna oare? …Ca, citit, imi lasa impresia tablitei cu „caine rau”, pusa pe cotetul potaii cu baterii a lui nepotu-meu.

      Tu ti-ai citit mizeria de comentariu? Incearca chestia asta, dar in oglinda, ca actorii, si ai sa vezi cum te scuipi singur.

  7. …”cine te plateste?”…este deja un cliseu vechi si expirat,draga Teodora.
    Prin anii 90 exista altul:”ce-ai facut in ultimii 5 ani?”
    Stai linistita draga Teo..nu ma plateste nimeni.Pur si simplu imi sustin punctele de vedere pe blogul tau si al altora iar uneori pe forumurile ziarelor.
    Bine,bine..fiind sadic imi place sa rasucesc din cand in cand ”cutitul in rana” dar ma straduiesc sa nu ranesc prea tare.
    De asemenea,ma anima foarte tare sa discut in contradictoriu…dar cu argumente.
    Cand n-o sa ma mai suporti ma dai afara…ce-i asa complicat?
    Marcus m-a suportat o saptamana dupa care mi-a gasit nod in papura si astfel m-a ”exmatriculat”.
    Daca preferi sa ai in ”casa” doar oaspeti care sunt de aceeasi parte a baricadei cu tine…asta e!

    1. Pe cand urmeaza sa ne onorati si cu ceva argumente? Nu de alta, dar eu unul, sunt satul de lozinci!

      O rog pe Theodora sa nu va exmaticuleze. Trebuie sa avem si noi fazanii nostrii …

  8. are dreptate @sadicu.majoritatea romanilor nu sunt chiar atat de saraci incat sa protesteze serios si nu la caterinca… Ca la mitinguri n’am vazut oameni in zdrente, ci cu lanturi de aur, mobile ultimu’ racnet si altele…chestii poate nesemnificative dar puse laolalta dau o imagine curioasa a”saraciei” din tara. Stii de ce „protesteaza” majoritatea?ca au facut credite din care si-au luat masini mai trendy , plasme mai mari si leptoape mai tari decat a vecinului de scara si acu’ nu mai au bani sa returneze bancilor. Aia e!..m-am cam saturat de placa „saraciei” din Romania, ca pana si bordeiele de chirpici au antene parabolice…
    ps.chiar crezi in naivitati gen”programul politic al stangii”?..vezi ca la voi la Bucale au vinit ăia care conteaza’comisia trilaterala’, dute si intreaba-i cum e cu ‘stanga’ si ‘dreapta’si alte prostii pentru prosti.
    O zi buna.

  9. ma bucur ca exista entuziasm. din pacate pt mine vad lucrurile altfel, nu stiu daca mai pragmatic, mai pesimist sau pur si simplu altfel???!!!
    o saptamana am trait fara politica dar cu realitate economiei la ea acasa, adica in teritoriu fara lozinci, discursuri sau exhibitionism pe sticla. exista multa speranta pt viitor si nemultumire pt prezent, dar nu disperare poate de aceea nemernicul de presedinte afirma senin ca dupa 2012 tot aceasta coalitie va tine fraiele… poate e doar zicala curaj gaina ca te tai!
    eu raman un adversar masurilor de stanga in economie deci vad cu ochi rai impozitarea progresiva, buna pt alta societate si alt timp , in opinia mea. in fond am auzit azi ca o tarfa care isi cumpara diplomele este cel mai bun produs al principalului partid de guvernare…. stiu ca liderul principalului partid de opozitie face ca ……… , asa ca ma grabesc sa prind bilet la marele spectacol!!!.
    PS as fi dezamagit sa nu-mi regasesc vedeta hollywoodiana cu nume de floare!

      1. sunt si in Europa, dar nu asta e problema. eu nu sunt din cei indoctrinati care altceva nu vad, pur si simplu am analizat reactia multor privati si comportamentul probabil in cazul schimbarii sistemului fiscal. eu unul nu cred ca pe termen scurt si mediu masurile propuse de PSD ar schimba ceva si ar fi boicotate cu succes ducand la cresterea evaziunii
        vor dura ff multi ani sa dregem ce a distrus Basescu si sleahta

Lasă un răspuns

