Acasă » Adevar » Emil Constantinescu – O ţară care aşteaptă ca preşedintele să afle nu are viitor democratic

Emil Constantinescu – O ţară care aşteaptă ca preşedintele să afle nu are viitor democratic

Start here

O ţară care aşteaptă ca preşedintele să afle nu are viitor democratic

„O ţară care aşteaptă ca preşedintele să afle, să acţioneze şi să rezolve problemele, este o ţară care nu are viitor, democratic, cel puţin. Este o ţară care chiar în conştiinţa adversarilor preşedintelui, trebuie să arate ca o ţară cu un regim totalitar personal. Ceea ce mă nelinişteşte, nu este că preşedintele nu a aflat şi nu acţionează, ci faptul că societatea civilă se face că nu a aflat şi nu acţionează. În 1990, aveam o societate civilă, erau oameni dispuşi să-şi rişte viaţa, timpul”

Ce se intampla cu societatea civilă din Romania?

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

As vrea sa stiu ce parere au ei depre democratia din Romania: Mihai  Voicu, AliosaAna Usca, Sibilla, Caius, Basarica, Consiliul National al BlogosfereiDispecer Blogosfera, Elisa, Theodora Marinescu, VaniaMario Ovidiu Oprea, Ioan Sorin Usca, Natasa, Orfiv, Supravietuitor, Popa Teapa, TransildaniaMircea Rusnac, World of Solitaire, Starea Natiunii, Teo, Mirela, Anca Florea, Pro Atitudine, Societate, Simion, Florin Matei, Gebelezis, Madi

 

Anunțuri

88 de comentarii

  1. […] Natasha, Nice, Orry, Orfiv,  Adela, Se-cret, Sebra, Simion Cristian, Snake, Stropi de suflet, Theodora, Vania, Virtual Kid, Vis si realitate şi World of […]

  2. Site Brasov spune:

    Doriti ca blogul dumneavoastra sa arate altfel? Doriti sa nu mai pierdeti datele de pe blog fara a le mai putea recupera, vreti sa treceti la un domeniu la comanda si sa aveti mai multi cititori sau vreti sa faceti bani din reclama?
    Echipa Site Brasov va poate oferi toate acestea cu preturi incepand de la 99 RON.

    E-mail: site_brasov@yahoo.com

    • Theodora spune:

      @Site Brasov
      Multumesc site_brasov dar NU IMI PERMIT ca de DORIT… IMI DORESC EU MULTE.
      DACA ERAI UN PIC MAI ATENT…. AI FI VAZUT CE SCRIE PE BLOGUL MEU IN DREAPTA SUS.
      THEODORA MARINESCU CAUTA URGENT LOC DE MUNCA.
      CAND O SA IMI PERMIT …. TE CAUT SA MAI VORBIM … EU NEGOCIEZ INTODEAUNA 🙂

  3. peticila spune:

    Vae Victis!„Lasciate Ogni Speranza, Voi Ch’entrate” si as putea continua cu alte citate celebre,folosesc ele la ceva??Treziti va romani,nu mai dormiti,voi nu aveti tara!!Aveti doar un teritoriu pe care locuiti [atributele tarii s au pierdut sau sunt pe cale sa se piarda]Presedinte nu avem de 20 de ani,Iliescu era si este omul rusilor,Constantinescu,o nulitate desavarsita,Basescu un marinar mincinos ,inconjurat de un harem de muieruste .Boc e un apendice a lui Basescu.Societate civila?Sigur ca avem societate civila,ea e formata si indoctrinata la scoala inalta a Kazarului,Soros.La ce visati voi nefericitilor??O invatatoare se afla in greva foamei de 60 de zile si in loc ca spitalul in care e internata sa devina un loc de pelerinaj cel putin al profesorilor si al invatatorilor,sa primeasca mormane ,ce zic mormane ,munti de flori ,nimeni nu o viziteaza, nimeni nu o baga in seama.De ce sa protestam in Bucuresti??Sa mergem in vizita la invatzatoare ,sa o atingem asa cum credinciosi ating Sfintele Moaste si apoi purificati si binecuvantati de atingerea Sfanta sa pornim razboiul impotriva Antihristului.A fiarei cu un singur ochi.:)))Daca in vremurile vechi strigatul de lupta era,Pentru Rege si Tara,acum strigatul de lupta sa fie ….Cristina Anghel!!

    • Theodora spune:

      @peticila
      Acum avem pareri diferite:
      1. Iliescu nu este omul rusilor
      2. Constantinescu nu este o nulitate… pur si simplu nu a putut mai mult pentru ca s-au impotivit altii.
      3. Sociatate civila nu mai avem. Ceea ce este acum este orice altceva.
      4. Nu sunt de acord cu MODUL in care a ales doamna profesoara Cristina Anghel sa protesteze. Este o greseala. In loc sa isi riste viata prin infomatare mai bine ar iesi pe strada si l-ar urmari pe ministrul invatamantului. Atat respectivului ministru cat si „presedintelui ei” nu le pasa de ea. Daca doamna ar manifesta in strada… le-ar spune cu voce tare ce crede despre ei… si ar vdea toata tara asta …. atunci i-ar deranja…. dar asa? Sa anunte asociatiile profesorale din alte tari, sa il stropeasca cu apa pe ministru… cu oua stricate… cu rosii … etc… asta trebuie sa faca doamna profesoara. CE SA FACEM, SA DEVENIM UN POPOR DE OAMENI INGREVA FOAMEI????? ASTA ASTEAPTA EI…. SA MURIM…. NU. NU ESTE BINE ASA…. SA II FACEM SI NOI PE EI SA SUFERE,,,, SA II FACEM DE RAS IN TOATA EUROPA SI IN LUME…. SA NU INCURAJAM INTRAREA IN GREVA FOAMEI… DACA TOT ESTE SA MOR MAI BINE MOR CU EI DE GAT DECAT DE FOAME

      • KinR spune:

        Eu cred ca suntem prea tampiti de nu intelegem ca doamna invatatoare Cristiana Anghel este deja un simbol. Nu poti da cu dumneaei peste gardul Cotrocenilor ca si cum ai da cu sapca.

        Ceea ce este si ceea ce simbolizeaza Doamna Cristiana Anghel este GREVA, CREVA GENERALA!

        Munca, ca este a omului, a omului in slujba omului, sau a animalului in slujba omului, este creatoare de valoare si aducatoare de plusvaloare. Valoarea muncii este acea parte necesara regenerarii fortei de munca iar plusvaloarea se duce in taxe ce alimenteaza si intretin un sistem creator de securitatea individuala si nationala (aparare, ordine publica, sanatate, etc.) si educatie.

        Regimului Basescu, in marele lui dezmat si a marii sale depravari nu-i mai ajunge plusvaloarea, desi nu presteaza nimic – ci impotriva – sistemului, si a ajuns sa atenteze si la valoare, la acea valoare destinata alimentarii pentru regenerarea fortei de munca.

        Ei, bine, e timpul ca pe termen foarte lung sa nu mai producem. E timpul sa le inchidem robinetele la plusvaloare si valoare. E timpul sa ii infometam si noi.

        Nu te gandi ca au rezerve. Sunt obisnuiti sa consume mult, nu sunt obisnuiti sa rabde si la haplai foamea e mult mai crunta.
        Ei nu ne cred noua ca ne e foame, fiindca asa e lumea lor, satula.

        Se inseala dar si noi ne inselam cand credem ca pe ei nu-i doare foamea. Afla ca ii doare mai crunt decat pe noi. Trebuie doar sa le-o provocam.

        Asta vrea sa ne spuna prin gestul sau D-na Cristiana Anghel. Partea proasta cu acest mesaj e ca nu ajunge la destinatie, la cei ce ar trebui sa simta si sa inteleaga, fiindca sunt nesimtiti (din asta tragandu-li-se si prostia), el atingand doar o minoritate constienta, activa, dar incapabila numeric si ca proportie sa ajunga o forta.

        Am tot respectul pentru ceea ce face D-na Anghel. Daca am face fiecare ceea ce face dansa (GREVA – nu neaparat a foamei) ar insemna ca facem ceea ce trebuie pentru ceilalti, incepand a face pentru noi insine.

        Consider ca lipsa respectului de sine e o boala mai dureroasa (prin faptul ca e mai rusinoasa decat cele mai rusinoase) pentru omul cu constiinta decat toate bolile cu care D-na Anghel s-ar putea pricopsi facand greva foamei.

        As vrea sa observi va nu am scris „cu care CINEVA s-ar putea pricopsi facand greva foamei” si am facut asta tocmai pentru a nu mai indemna pe CINEVA sa faca asta.

        Am scris D-na Anghel (intotdeauna cu „D” – mare) pentru ca, dupa Dumneaei orice imitatie nu o va mai egala in valoare. Gestu Dumneaei are valoare de simbol – Simbolul ideii de

        GREVA GENERALA.

        http://oferta-kinr.blogspot.com/

        P.S. D-l Constantinescu se raferea la faptul ca Basescu, afara de Jigodie Ordinara (numit de politisti) ar mai putea dobandi si supranumele de N-aude N’a’vede. Pai cum sa ai o tara democratica cand aceasta e condusa de o molusca oarba, surdomuta si nevertebrata. Aceasta tara poate fi astazi doar Antarctida de astazi, o tara a adancurilor submarine, nici macar o jungla in care rege, poate si el basinos dar nu presedinte, este leul.

        P.P.S. Sper ca n-am fost off topic!

  4. […] moțiunea : Lilick, Vania, Lucia, Theodora, Mirko, Dramoleta, George,  Ana, Dan, Orfiv, Caius, Daurel, Onu, Madi, Natașa, Andi, Teo, […]

  5. […] Emil Constantinescu – O ţară care aşteaptă ca preşedintele să afle nu are viitor democra… […]

  6. olimpiu65 spune:

    bine zis in titlu: viitor democratic! nici prezent nici trecut democratic nu avem! democratia in umila mea opinie inseamna separatia puterilor in stat! inseamna institutii… am avut sau avem asa ceva??? pana si ideea de natiune a ramas doar un vis frumos al unor inaintasi celebri ca cei din generatia pasoptista. eu cred ca se cere prea mult inainte de a se oferi… se cere locuitorilor Romaniei(nici popor nu pot numi) ceva ce este peste puterile lor de intelegere inainte de a li se oferi, educatie. li se cere solidaritate dupa ce s-au folosit toate metodele de a-i diviza, li se cere discernamant dupa ce asupra lor a cazut toata scoala dezinformarii, manipularii si cumpararii constiintelor. li se cere curaj duap ce au vazut cu ochii lor ca e inutil sa-ti risti viata pt idealuri marete ca libertate , democratie, drepturile omului si sa auzi dupa ani buni ca ai fost doar un prost manipulat ca nu e revolutie ci lovitura de stat ca.. esti un prost in final
    ma opresc mi-e sila ca-mi vin asemenea ganduri, si de fapt chiar n-am pretentie de la concetateni de ai mei care inca slavesc dictatori si criminali

    • Theodora spune:

      @olimpiu65
      Prietene simt ca esti foarte suparat si te inteleg dar nu cred ca asta strebuie sa facem acum.
      Crezi ca mie imi este bine?
      Am mai scris aici ca am fost aproape 30 de ore in strada la Revolutie.
      Nu am certificat nu am beneficiat cu nimic.
      Ma uit acum cu disperare ca in timp ce eu sunt somera, bolnava si in imposibilitatea de a ma opera altii care au stat ascunsi prin debara in decembrie 1989 sunt acum parlamentari, au vile, bani cu gramada, se plimba prin lume si ma trateaza cu DISPRET.
      Nu, nu imi este deloc bine draga prietene…. dar acum nu trebuie sa ma gandesc la asta ci la NECESITATEA CA IMPREUNA CU CEILALTI NEMULTUMITI SA SCHIM MACAR SI PUTIN LUCRURILE IN BINE.

      • olimpiu65 spune:

        nu se va intampla nimic cu motiunea lui peste. spun asta nu pt ca ma bucura ideea , dar pt ca nu mai vreau sa ma amagesc. cetatenii romani in marea lor majoritate merita o iarna grea si inca un an de recesiune crunta, atunci vor fi mai intelepti la vot, altfel risca sa fie din nou aburiti

        • Theodora spune:

          @olimpiu65
          Nu tot poprul merita, Olimpiu 😦
          Eu una asa cred…. ca nu merit.

        • ALM spune:

          Incep sa iau in considerare „chestia” care spune ca nu orice material este bun pentru bici. Mi-e teama ca, dupa o iarna grea si o recesiune crunta, va creste valoarea galetilor portocalii …

          @ KinR
          Intr-adevar greva generala ar fi o solutie buna ca sa se intample ceva si in tarisoara asta. Numai ca sindicatele noastre nu sunt ca cele din Franta. Afara de faptul ca au cazut in capcana dezbinarii, mai sunt si sarace. Nu pot sustine material membrii pe durata unei greve prelungite si va iesi un simulacru de greva. Pentru mine, singura speranta a ramas trecerea motiunii de cenzura si formarea unei alte majoritati in Parlament, capabila sa-i tina piept „jucatorului”.

        • Theodora spune:

          @ALM
          Bine ati revenit pe blog.
          Cred ca se incing spiritele si iese putin scandal.
          Poate si o bataie virtuala.
          Ca de asta avem noi acum…. IN LOC SA VORBIM UNDE NE INTALNIM PE 27…… CU TOTII … IMPREUNA
          Daca tot a venit vorba…. prietenii mei vor sa vina cu de-a sila pe 25…. sa merarga in paralel, in fata sau in spate vostru.
          Nu vor sa inteleaga … eu le-am spus ca NU SE POATE…. si sincer va spun…. MA DOARE SUFLETUL CA NU PARTICIP…. PANA LA URMA O SA VIN SI O SA STAU PE CELALAT TROATUAR…. ACOLO POT SA STAU SA MA ARESTEAZA????? ….. O SA AM O PALARIE VIOLET….

        • ALM spune:

          Din pacate, anumite probleme de sanatate, ma vor impiedica sa particip la manifestatia de luni. Abia luni pot sa-mi ridic Solo Star-ul de la farmacie. Fara el sunt o leguma …

          Pentru 27 mai vedem. Nu cred ca va aresteaza cineva. Numai ca o sa fie cateva drumuri de facut in limita a doua ore si nu veti avea acces la autobuzele SCMD. Nu cred ca la manifestatia de luni conteaza privitorii civili. Prieteneste, v-as sugera sa urmariti ce se intampla, la televizor, la Antena 3.

        • Theodora spune:

          @ALM
          Doar pentru 2 ore este autorizatia?
          Avem masini… ma rog … autoturisme … cred ca sunt suficiente ca sa incapem cu totii.
          Am pus si eu suflet in manifestarea asta… de cand cu articolul ala in care am prelat Comnunicatul.
          Stiu ca este mai bine sa va ascult.
          Dar tare mult mi-as fi dorit sa particip.

        • ALM spune:

          Stimata Theodora,
          Am fost unul din cei care am „incitat” la iesiri in strada. Sa va spun ca-mi pare rau? Poate ca pe 27, manifestatia s-ar putea sa influenteze votul parlamentarilor, dar nu-mi fac mari sperante. Dupa pererea mea, vremea manifestatiilor a trecut. Ori masuri radicale, cum ar fi greva generala, ori „ciocul mic”! Toate actiunile au un timp al lor. Faptul ca au fost ratate atunci cand aveau pondere le face inutile acum. Poate o sa ma alatur lor cand vor fi trei milioane de demonstranti in Bucuresti. Ca la Paris!

          Autoturismul personal nu este o solutie. Nu veti avea unde parca!

        • Theodora spune:

          @ALM
          AM GASIT ACUM … Comunicatul nr. 5/23.10.2010… AL SCDM.
          O SA IL RIDIC SI EU… POATE ESTE UTIL CUMVA.

  7. DANIELA spune:

    Democratia reprezinta regimul politic care afirma si garanteaza drepturile si libertatile cetatenilor dandu-le posibilitatea sa participe la conducerea statului. Aceasta implicare a cetatenilor la conducerea statului poate fi directa sau prin reprezentanti. In mod sigur ati mai auzit asta, dar ganditi-va cateva clipe cum ar fi daca toti ar respecta si aplica principiile democratice… Acest lucru e posibil prin implicare, nu este doar un vis intangibil!

    http://aripideinger-danielahope.blogspot.com/2010/10/eu-protestez-pentru-minetu-protestezi.html

  8. peticila spune:

    ai dreptate,,Constantinescu,,nu a putut mai mult,,deci e o nulitate politica,,Iliescu nu e omul rusilor,pot sa intreb si io ca’n Morometii ,pe ce te bazezi dom’le??Cum sa l pui pe Militaru spion rus la comanda armatei??Ce am cazut toti in cap??Cum sa faci pardid cu Brucan,Barladeanu si Roman si sa vrei sa ai democratie,ce dracu ma fratilor au trecut 20 de ani,,nu v ati trezit??Ce cauta Geoana la rusi,inainte de alegeri??Daca de 20 de ani ne merge rau,,voi nu va intrebati de ce??Probabil,sigur ,din ce vad si citesc in mass media ca Ponta ,Crin ,cred si spera ca poporul va iesi in strada si il va da jos pe Basescu apoi va alege intre ei doi,eroare,eroare fatala,candva poporul va iesi in strada,dar atunci va fi cum zice in Biblie,scrsnetul dintilor,eu unu ai voi vana cu placere si pe cei a lui iliescu, a lui Constantinescu, a lui Basescu pe cei a lui Crin si a lui Ponta,va fi o vanatoare de parlamentari si de fosti si actuali ministri ,prim ministri, ceva asemanator cu deschiderea sezonului de vanatoare la rate:)Toti care au votat au guvernat si au adus Romania in starea actuala trebuie sa dea socoteala,si vor da.Cat despre invatzatoare,ea ne da o lectie de vointa si dedemnitate,cine nu apreciaza asemenea gest,nu poate lupta pentru neamu’ si tara lui,nu poate lupta nici macar pentru drepturile lui.

    • Theodora spune:

      @peticila
      Regret dar nu sunt de acord cu nici unul din punctele prezentate de tine.
      Si o sa vorbesc doar de ultimul.
      DE CE SA MOR DE FOAME SI NU CU MINISTUL MUNCII SAU CHIAR CU PRIMUL MINISTRU DE GAT??????
      DACA TOT ESTE SA MOR MACAR SA STIU CA MERITA.

      • peticila spune:

        de unul singur,,nu poti sa mori cu nimeni de gat,pen’ ca nu i asa,ajungi la puscarie,daca parintele catolic Jerzy Popiełuszko a devenit un simbol pentru polonezi,de ce o invatzatoare sa nu devina un simbol pentru noi romanii??Ne e rusine cu ea??Solidarizarea in jurul cuiva e un inceput de drum .In jurul cui si a ce sa ne strangem??E doar un pretext de solidaritate,dar din pacate romanii nu l vad,au cataracta:)))

  9. DANIELA spune:

    Fiecare om este exact cine vrea să fie. Nici mai mult nici mai puțin.

    Cam așa este și cu noi, suntem cine vrem să fim. Pentru asta însă trebuie să vrem ceva.

  10. Pro Atitudine spune:

    Trista constatarea fostului presedinte. Nu era necesar insa sa o spuna, fiindca era deja evidenta. Numai ca cei care neaga aceasta nu stiu ce ar trebui sa asteptam de la o societate civila. Practic ea nu mai exista si aceasta este cea mai mare pierdere pentru Romania.

  11. peticila spune:

    Chiar daca ar muri, romanii nu s ar revolta,majoritatea ar zice,o proasta,a murit de foame.Romanii inca nu au ajuns la pragul spiritual la care sa inteleaga un gest.Suntem un popor barbar si primitiv,involuat si ranchinos,prea putin inteligent ,sa propulsam o persoana din randurile noastre, sa i cladim un soclu si sa ne folsim de acea persoana ca sa daramam clica asta de banditi ce se rotesc la putere.Lech Walesa a fost un umil electrician,pe mine unul nu m ar deranja sa lupt alaturi de o invatzatoare,ar fi doar pretextul pentru lupta,si daca ea invatzatoarea ar fi la inaltimea cerintelor noastre ,cu atat mai bine.

    • Theodora spune:

      @peticila
      Dar nici pe nimeni nu m-ar deranja sa lupt alaturi de o invatatoare, vanzatoare… si femeie de serviciu sau lucratoare la ROSAL.
      Nu asta conteaza. DAR SA LUPTAM … IMPREUNA… NU SA PARTICIP LA PRIVEGHIUL EI

    • Peticila, cred ca trebuie sa-i dau dreptate Theodorei, care a spus bine:” Dar sa luptam… impreuna… nu sa particip la priveghiul ei”. Greva foamei este o masura extrema, implica un mare curaj, are o incarcatura emotionala si nu cred ca „romanii ar zice ca e o proasta care a murit de foame”. Problema este daca prin astfel de proteste extreme (greva foamei) se si poate rezolva ceva. Daca un astfel de protest extrem este si eficient, in ciuda curajului cu care este realizat. Si daca reprezinta o cale ce duce spre rezolvarea problemelor. Evident ca nu, dupa parerea mea. Este absurd ca un om sa ajunga sa-si puna viata in pericol intr-un astfel de mod – greva foamei – pentru ca sa se rezolve problemele. Pentru ca acestea, problemele adica, ori se pot rezolva, in mod obiectiv vorbind, ori nu se pot rezolva, obiectiv vorbind. Greva foamei, dupa parerea mea, pleaca de la ideea ca nu exista sau exista foarte putina vointa pentru rezolvarea unei probleme, dar problema, obiectiv vorbind, se poate rezolva. Si pentru a forta rezolvarea omul respectiv recurge la gestul asta. Dar daca exista o posibilitate obiectiva de rezolvare si lucrurile chiar se pot rezolva favorabil, nu este nevoie sa recurgi la astfel de forme extreme, cum ar fi greva foamei. Eu, in general vorbind, nu sunt de acord cu astfel de forme de protest. Dar daca, in mod obiectiv, nu se poate rezolva problema?
      In legatura cu ce a zis Constantinescu. Sigur, il inteleg, el are nostalgia anilor ’90. Numai ca vremurile pe care le traim azi sunt altele. Eu cred ca ce a zis, referitor la democratie, se vrea un fel de remarca ce sa atentioneze societatea. Intr-un fel are dreptate: un singur om, Presedintele, indiferent cine ar fi acesta, nu le poate face pe toate. Pe de alta parte exista constrangeri bugetare severe legate de reducerea deficitului bugetar, pe care Guvernul trebuie sa le puna in practica, pentru ca nu are incotro. Nu a spus foarte clar, la modul foarte concret in ce ar consta, intr-un asemenea context, cel prezent, rolul societatii civile si ce ar trebui aceasta sa faca. Cel putin asa mi s-a parut. Insa, cred, s-a hazardat spunand ca „e o tara care nu are viitor democratic” sau ca „nu avem societate civila”. Punctul de vedere este prea unilateral, cel putin asa mi se pare…Exista, in schimb, probleme economice grave!

    • KinR spune:

      Cred ca exagerati amandoi – unul spre dreapta, celelalt spre stanga. Aveti grija ca la extreme se afla fascizmul si comunizmul. Ca dizidenti comunisti si Barladeanu si Iliescu si Brucan aveau dreptul democratic de a infiinta un partid, dar nu aveau dreptul de a proceda cum au procedat. De vina insa si atunci si acum ramanem tot noi, electoratul, si pe bune. Nu cred ca vom reusi sa aducem democratia daca nu scoatem dintre noi pe Iliescu AJUNGE! Nici pro, nici contra. Si nu-l transformati pe Adrian Nastase in stafie. Tu, Dora, se pare ca vei intelege ultima de ce ti-e antipatica D-na Anghel: pentru ca intre AN si TB a ales TB. Ai sa intelegi pana la urma. Daca nu, ma tem ca aura ce-ai dobandit participand la Congresul Extraordinar al PSD se va topi.
      In privinta pozitiei in lupta, poti fi condus si-atunc esti sigur alaturat cuiva (si nu conteaza ca-i invatator sau maturator) si poti fi conducator (daca nu esti matutator,cizmar, marinar, …si mai ales betiv). Ei, bine, pe posturile astea intotdeauna a fost si o sa fie bataie in timp de pace.

      • Theodora spune:

        @KinR
        Fara nici o gluma dar nu te vedeam pe tine in pozitia de arbitru.
        Intodeauna te-am vazut capabil sa mori de gat cu dusmanul.
        Te vedeam in pozitia de luptator in primele randuri si nu in cel de arbitru.
        Iliescu nu pleaca nicaieri.
        El este in partidul pe care l-a construit.
        Nu mai are nici o functie nicaieri.
        Cu ce va deranjeaza pe voi ca Iliescu este in PSD?
        Cum vrei sa il scoti? Il obligi sa se retraga din functia de presedinte de onoare al PSD?
        Cred ca aici chiar este o problema a unei parti din actualul electorat roman.
        Aia care nu vad CINE ESTE ADEVARATUL PERICOL AL DEMOCRATIEI … ADICA BASESCU TRAIAN…. SI IL VOR DUS PE ION ILIESCU.
        ESTE ABSURD 😦
        Sunt de acord ca noi electratul trebuie sa „aducem democratia”
        NU IMI ESTE ANTIPATICA DOAMNA ANGHEL …. DE UNDE AI SCOS CHESTIA ASTA…. DIMPOTRIVA …. IMI ESTE DRAGA….. NU VREAU SA MOARA…. VREAU SA TRAIASCA SI SA LUPTE ALATURI DE MINE IN ALTE FELURI….. DOAMNA NU ESTE DE FOLOS NIMANUI MOARTA…. INTELEGI DRAGA PRIETENE?

        • KinR spune:

          Draga prietena,
          Pentru mine Iliescu chiar nu mai este nici o problema. Sa fie sanatos si fericit dar pentru mine nu mai este decat material didactic (asa DA!, asa NU, si – ca sa nu te superi – n-am sa spun ni cati DA si nici cati NU).

          Asta ar trebui sa fie si pentru tine si pentru toti, numai ca tu si toti il invaluiti in sentimente (dragoste si ura), ceea ce va orbeste si va face sa pierdeti sau sa nu gasiti drumul.

          Nu se pune problema ta ca ai sa ratacesti drumul asa cum nu cred ca se pune problema ca ratacitii istoriei ce se tot invart in jurul cozii, sa-l mai gaseasca dar, am o varsta la care fiecare secunda ce se scurge aiurea ma doare si uit ca – de fapt – eu ma alarmez pentru un timp pierdut cu ratacitii, care nu e al meu – e-al tau.

          Noapte buna!

          http://oferta-kinr.blogspot.com/

        • Theodora spune:

          @KinR
          Cum draga prietene Iliescu pentru tine nu mai este nici o problema?
          Tu ai spus in comentariul din octombrie 23, 2010 la 9:49 pm ca:
          „Nu cred ca vom reusi sa aducem democratia daca nu scoatem dintre noi pe Iliescu AJUNGE! ”
          Cine este presedinte Romaniei de sase ani sau …… nici eu nu mai stiu cat timp?
          Iliescu sau Basescu?
          Noapte buna!

  12. Vlad Cel Oribil spune:

    Romania nu are trecut sau prezent democratic si personal cred ca nici viitor (de nici un fel). A vorbi despre democratie in Romania este ca si cum am vorbi despre democratie in Congo.

    Societate civila?! In jurul cui? Fiecare „lider de opinie” care a aparut in Romania s-a dovedit a fi un securist imputit, care a tradat in secunda 2 si s-a imbuibat din viata si demnitatea celor care au avut naivitatea sa se entuziasmeze. Vezi cazul Marian Munteanu (barbosu’ din Piata Universitatii), care aparea mai tarziu ca mare om de afaceri de mana cu Magureanu!

    „Chiar daca in lumea asta totu-i trecator/ La noi nu va fi vreo lipsa de cozi de topor…”

  13. peticila spune:

    Domnule Motan Incaltat[Ce nr porti,sunt curios]:)))Vreau sa inchizi ochii si sa vizualizezi cu ochii mintii.Poti sa faci asa ceva??:)))Deci te rog motanelule sa vizualizezi mii de oameni,zeci de mii de oameni ,insirati in coloane fara sfarsit ,ce arunca flori si aprind lumanari in fatza spitalului in care se afla distinsa invatzatoare.Aceleasi mii de oameni striga,Dreptate,Respectati legile tarii,Respectati constitutia,Vrem un trai decent.Nu crezi ca cei ce ne guverneaza s ar speria un pic??Zici matalutza ca nu sunt posibilitati materiale, adek nu sunt bani,ca de guvernu’ de und’ sa dea el bani,,si nu trebuie sa i intrebam de ce nu sunt bani??Asteptam investitorii straini??Ei nu vin,ce facem??Noi nu investim,cand investim,de ce nu investim??Cine a distrus tot in tara asta??Eu vad in guvernanti si parlamentari niste manageri ce au ca singur scop asigurarea prosperitatii firmei la care lucreaza si de care ei sunt platiti.Firma la care lucreaza dansii, e Romania,ei sunt niste cetateni ce au promis prosperitate,au afirmat ca au pregatirea si skilurile[barbarim]necesare ca firma sa aiba un oarece profit.Ei nu sunt nici excelentza sa,nici domnia sa,nici elite nu sunt ,asa cum se cred,sunt dor niste simpli cetateni,ce ne au pacalit ,inselat, mintit in privintza abilitatilor lor de a conduce o tara spre prosperitate.Domnule motan,daca domnia ta ai avea o firma condusa de un staff idiot,de niste manegeri idioti,nu i ai pune pe liber?/Nu i ai trimite la plimbare?/Nu le ai cere daune??Ce inseamna pentru domnia ta democratie??Inseamna libertatea cuvantului sau respectarea si aplicarea cu sfintenie a legilor tarii si a Constitutiei??

    • Theodora spune:

      @peticila
      NU STIU DACA MOTANUL STIE DE GLUMA…. SAU POATE CA NU II ARDE ACUM

      • peticila spune:

        orice motan are simtul umorului,am stat eu de vorba cu cativa motani si sunt foarte pusi pe glume:))))

        • Theodora spune:

          @peticila
          El este un motan filozof si sa stii ca are comentarii foarte interesante.
          Imi plac comentariile lui…. de multe ori am de invatat din ele sau inteleg ce imi era neclar.

        • Chestiunea societatii civile. Eu cred ca exista societate civila, cum sa nu. Iata, chiar si noi, faptul ca dezbatem aici probleme, pe blog, invatam unul de la altul, arata ca exista societate civila. Faptul ca atragem atentia asupra unor probleme grave, existente, din pacate, la noi in tara, si nu e putin lucru. In anii ’90 nu exista internetul… Insa si atunci societatea civila a atras atentia asupra multor probleme. Sigur, Peticila are dreptate in felul lui cand spune ca: „Eu vad in guvernanti si parlamentari niste manageri ce au ca singur scop asigurarea prosperitatii firmei la care lucreaza si de care ei sunt platiti, scl.”. Nu pot sa nu-i dau dreptate pentru ca la noi, din pacate, exista o mare doza de incompetenta impamantenita cam pe la toate nivelurile de conducere, o indolenta si lipsa de implicare, nepasare. Un fel de „merge si asa”.. Si cum merg treburile vedem cu totii..

        • Theodora spune:

          @Motanul Incaltat
          Blogurile astea ale noastre astazi sunt maine pot sa nu mai fie.
          Cred ca ai auzit ca sunt monitorizate permanent.
          Se creeaza clone la blogurile importante…. altele sunt atacate…. parole…. si altele.
          Unii bloggeri sunt discreditati de fapt se incerca discreditarea (este chiar si cazul meu) Le este frica… si fac tot ce pot ca se ne opreasca.
          Nu vorbim despre anii ’90 ci despre anul 2010.
          Altceva in afara de blogosfera?
          mai sunt cateva fundatii…. mult prea putin draga prietene.

        • Theodora, nu blogurile sunt problema, asta e clar! Uite, sa-ti spun ceva. Chiar ma gandeam sa scriu la mine pe blog un articol despre ce inseamna un administrator competent. Si cred ca Peticila nu intamplator a pus problema asa. Avem sau nu administratori competenti (in general vorbind: atat la nivelul Guvernului dar si la nivel de manageri de firma, spre ex)? Eu inteleg ca oamenii asteapta de la Guvern foarte multe, este normal in perioade de depresiune economica. Sunt om si inteleg, desigur. Insa cred ca trebuie inteles ca nici Guvernul nu poate sa faca totul, fara sa diminuez rolul sau deosebit de important (fara mishto o spun).

        • Theodora spune:

          @Motanul Incaltat
          AI ATINS UN PUNCT SENSIBIL…. AVEM…. DAR NU II PROMOVAM.
          LA NOI VALOAREA NU ESTE PROMOVATA.
          LA NOI SUNT PROMOVATE NON VALORILE, PILELE, RELATIILE.
          DACA TIPUL COMPETENT NU ARE RELATII TARI…. MOARE CU ZILE …. IN LOCUL LUI ESTE ALES SA CONDUCA NEPOTUL, NEPOATA, ETC

        • Este, fara indoiala, si problema nepotismului, a pilelor, a clientelismului, generic spus, inclusiv a clientelismului politic. Capitalismul acesta de cumetrie a avut si are efecte negative si a fost practicat in orice regim dupa ’89 incoace.

        • Theodora spune:

          @Motanul Incaltat
          Pai si atunci cum sa maerga treaba bine daca in loc sa adminireze cel care chiar poate … administreza nepotul?

        • Uite, sa-ti arat ca exista societate civila si implicare chiar si in ceea ce priveste romanii din diaspora. Pe care nu trebuie sa-i neglijam!
          http://laviniastan.wordpress.com/2010/09/24/reforma-sistemului-universitar-romanesc/
          Exista, deci, la nivelul societatii civile preocupare fata de diverse probleme. In ce masura exista coeziune in societatea civila, asta e o alta problema. Iata, spre exemplu, coeziune cu romanii din diaspora. Ai scris si tu la tine pe blog ca ei ar fi „vinovati” ca Basescu e Presedinte. Sincer, o astfel de abordare nu-mi place. Pentru ca ar trebui sa tinem aproape, sa strangem randurile si sa ne gandim cu totii la binele Romaniei. Gandeste-te ca o diaspora puternica, solidara cu tara, inseamna foarte mult! Inseamna, in primul rand, ca si Romania sa fie bine privita, vazuta in exterior. Pe cand noi, din meschinarie, chiar si pe cei mai valorosi ai nostrii din exterior ii ignoram, ii trecem cu vederea, desi, dupa cum se vede, lor le pasa de tara aceasta… Important asta e! Ca le pasa de tara asta! Iar dialogul cu ei trebuie sa fie permanent. Uite-te la unguri, cu lobby-ul lor in SUA, uite-te la evrei! Si dau aceste exemple ca exemple pozitive. Noi suntem oare solidari intre noi? Nu neaparat la mitinguri, in general vorbesc. De unde se vede ca nu prea… Si atunci…

        • Theodora spune:

          @Motanul Incaltat
          Dar si eu vreau „sa tinem aproape, sa strangem randurile si sa ne gandim cu totii la binele Romaniei”
          Doar ca foarte multi dintre ei au ramas blocati in trecut… si au votat fara sa stie ce se intampla in tara acum.
          Nu, nu suntem solidari … pana acum nu am fost nici macar la mitinguri. Acum sper ca macar acolo sa fim.

        • Fara indoiala ca nu se poate (apropo de „Pai si atunci cum sa maerga treaba bine daca in loc sa adminireze cel care chiar poate … administreza nepotul?”). Si asta din cauza unei conceptii primitive despre management. Pentru ca nu putine firme sunt, defapt, o increngatura de rude si rubedenii, un lant al slabiciunilor, cum ar zice Caragiale. Deci povestea e veche aici, pe plaiuri mioritice. Dar ca sa vezi pana unde poate sa mearga acest primitivism in privinta managementului iata aici un articol din Adevarul, care demonstreaza clar precaritatea sistemului de management de la noi. Desigur, articolul da numai un exemplu. Tragic:
          http://www.adevarul.ro/actualitate/eveniment/Bucuresti-Moartea-grabita_de_o_promovare_0_224977910.html
          Intr-o tara normala si civilizata nu trebuie sa se inatmmple asa ceva!
          Pe de alta parte se vede clar din situatia economica a tarii „calitatea” sistemului de management la noi.

        • Theodora spune:

          @Motanul Incaltat
          Ai dreptate cu lantul slabiciunilor… povestea este veche…. si nu vad nici o rezolvare.
          Cum sa reziste cineva la rugamintile nepotului?

    • Inteleg ce vrei sa zici. Bine, eu am zis ca, in principiu, nu sunt de acord cu astfel de forme de protest, cum ar fi greva foamei. In rest iti dau dreptate in ce spui, dar… exista un dar, sau mai multe… 🙂 . Iata unul dintre ele: http://www.gandul.info/news/migrarea-medicilor-spre-occident-un-fenomen-al-intregii-europe-de-est-7533054
      Si uite ce zice, citez:”Medicii din statele est-europene ar putea pleca în număr mare spre Occident, din cauza scăderii veniturilor ca urmare a măsurilor de austeritate, tendinţă care coincide cu intenţia statelor dezvoltate de atragere a muncitorilor calificaţi, comentează Reuters.” Observa ca spune :”tendinţă care coincide cu intenţia statelor dezvoltate de atragere a muncitorilor calificaţi”… La mine pe blog am scris mai pe larg despre subiect:
      http://motanulfilozof.wordpress.com/2010/10/23/exodul-medicilor/

      • Theodora spune:

        @Motanul Incaltat
        Imi era teama ca te superi 🙂

      • @Theo, Peticila, Kin
        Parerea mea este ca se discuta prea mult… ideologic, nu stiu cum sa spun. E ok treaba asta, corect. Insa nu e de ajuns… Ca sa iesim din starea asta trebuie ca oamenii politici, factorii de decizie, ei in primul rand si nu societatea civila, sa gaseasca solutii, sa treaca la actiune, sa faca ceva! Degeaba discutam ideologic, degeaba gasim solutii „pe hartie” daca acestea sunt ori neaplicabile in practica, ori nu le aplicam in practica. Societatea civila, de una singura, nu poate sa rezolve problemele economice, care se repercuteaza asupra intregii societati. Negativ, bineinteles.

  14. peticila spune:

    Domnule motan in ritmul asta o sa emigram toti,intodeauna tarile mari si bogate s au ocupat cu racolarea de creiere ,ei au scotelile lor!Noi ce socoteala avem??Nu vi se pare domnule motan o intentionata destructurare a statului roman??In scurt timp,politie nu o sa mai fie[ va fi ceva simbolic]Armata va fi mica , prost echipata si inarmata,invatamantul va fi precar,sanatatea asderea,teatrele se vor inchide ,nu toate,dar destule,autostrazi nu avem,drumurile nationale si judetene sunt ca vai de mama lor,agricultura e ca si inexistenta,industria e la mila investitorilor,e vai de capul nostru,in tara la noi in secolul 21 ,desi pare greu de crezut se moare de foame,lumea se abrutizeaza,decadentza biruie,maneaua si telenovela bantuie televiziunile,politicienii dau raspunsuri cinice.Ce sa facem,sa acceptam ca doctorii pleaca din tara??Sa credem ca e firesc,ca e normal?Noi si bulgarii suntem cei mai saraci din Uniunea Europeana,ar trebui sa intrebam de ce,cum e posibil,care ecauza,da, sa i intrebam pe cei ce au guvernat timp de 20 de ani.Eu nu accept nici un argument,nici o explicatie,fie de natura economica ,politica sau de alt soi din partea lor.Nu, ei trebuie sa dea seama de ce au facut cu tara asta,cum e posibil sa avem redeventza cea mai mica la petrol din lume,repet din lume.Suntem condusi de niste impostori,de niste gargaragii,suntem condusi de idiotii satului si lumea din prea bun simtz nu i ia de ciuf.Doctorii pleaca ca sa fie mai bine platiti,noi de ce nu i putem plati??Si daca tara asta ar fi un mare desert plin de nisip,am vinde nisip si am trai onorabil,dar tara e bogata,bogatia ei,a tarii ,in ce buzunare intra??Noi ce socoteala avem??

    • Theodora spune:

      @peticila
      In buzunarele celor care conduc tara.

    • @Peticila
      Extraordinar comentariu! Suntem pe aceeasi lungime de unda. Lucru care demonstreaza ca societatea civila exista!!Intr-adevar este ingrijorator ce se intampla… Asta am vrut si eu sa arat prin articolul de pe blog. In felul asta ne paste ruina… Am vrut sa trag un semnal de alarma! Este foarte ingrijorator, ce sa mai…

      • Theodora spune:

        @Motanul Incaltat
        Ei poftim 🙂 🙂 🙂 Acum va imprieteniti pe blogul meu …. si mie imi era frica ca va luati la harta

        • Nu, de ce? Sunt probleme care ne ingrijoreaza pe toti. Si partea proasta e ca tarile bogate nu ajuta tarile sarace. Se fac doar ca ajuta… Asta nu-mi place! Chestiunea din articolul din Gandul : http://www.gandul.info/news/migrarea-medicilor-spre-occident-un-fenomen-al-intregii-europe-de-est-7533054
          se refera insa la o problema mult mai ampla. Pentru ca este vorba de intreg spatiul est-european. Eu am salutat pe blogul Corinei Cretu atitudinea pe care a avut-o si este mare lucru ca a fost rostita de o voce romaneasca! http://corinacretu.wordpress.com/2010/10/23/onu-impotriva-saraciei-si-a-discriminarii-femeilor/
          Trebuie sa se ia astfel de atitudini!
          Iata ce spuneam acolo intr-un comentariu:
          „Solutia corecta ar fi, cred, ca statele bogate sa ajute statele sarace. Pentru reducerea decalajelor economice existente. Acest principiu al Egalitatii ar trebui sa se aplice si in UE, fara de care, cred eu, aceasta structura nu va putea fi puternica si frumoasa, ci o structura cu inegalitati mari in interior, anacronica, divizata in tari bogate si prospere si in tari sarace in care oamenii de abia isi duc traiul de pe o zi pe alta. In care va exista un flux necontrolat, adica marcat de hazard si nemultumire, de emigranti din tarile sarace (nu numai din spatiul UE) catre cele bogate si care ar putea pune in pericol, pana la urma, civilizatia Vestului si lasand tarile sarace intr-o saracie si mai mare. Nu e in regula asa ceva, cred eu.” L-am reprodus aici pentru a arata ca acest principiu al Egalitatii trebuie repus in drepturi, ca sa zic asa. Nu este vorba de un principiu comunist, cum gresit cred unii.

        • Theodora spune:

          @Motanul Incaltat
          Asa este.
          Sunt probleme care ne ingrijoreaza pe toti. dar tu nu ai impresia ca vorbim degeaba… adica nu degeaba… vorbim intre noi…. cei care ar trebui sa auda NU AUD si cei care ar trebui sa vada NU VAD

        • Nu stiu daca e chiar asa. Important este ca avem o atitudine si ne-o exprimam. Dialogul inseamna foarte mult. Si conteaza! Conteaza sa ai o atitudine, decat sa nu ai nici una. Conteaza sa-ti spui parerea, decat sa nu ti-o spui deloc. Mai ales ca sunt multi care privesc cu superficialitate ceea ce se intampla. Care cred ca daca au acum un loc caldut undeva, un salariu bunicel pe acolo, treburile sunt ca si rezolvate. Numai ca nu prea e asa…

        • Theodora spune:

          @Motanul Incaltat
          Sper sa fie asa cum spui si pana la urma sa conteze.
          Eu incep sa am indoieli.

        • Un sentiment de zadarnicie si de oboseala cred ca il simtitm cu totii. Bine, ceea ce facem pe blog este un dialog si atata tot. Eu cred, totusi, ca este important. Pentru ca in felul acesta constientizam anumite lucruri.
          Bine, adevarul este ca e si tarziu… 😀
          Noapte buna iti doresc!

        • Theodora spune:

          @Motanul Incaltat
          O sa ma obisnuiesc sa imi spui Noapte buna inainte de culcare 🙂 parca si ieri seara tot asa a fost.
          Noapte buna!

  15. peticila spune:

    Franta, Germania Olanda sa nu vorbim de Anglia,Spania, Portugalia au avut mereu colonii,in 1947 Anglia pierdea Perla Coroanei ,India,prin 1910 razboiul Anglo- Bur,anii 1950-1957 ani nefasti pentru Franta ,care pierde pe rand Marocul,Tunisia si Algeria.Si acum gasesti batranei nostalgici prin Trafalgar Square,Champs Elysees,care la un whisky sau dupa caz la un pernod iti povestesc ce bine era in acele vremuri,si ce inventivi erau ei in ale comertului .Vreau sa zic cu alte cuvinte ca ei au o traditie din a se juca cu soarta popoarelor cu care vin in contact,au experientza,ei sunt baietii de la oras,noi baietii de la tara.Ma uimeste parerea pe care o au romanii despre straini,cum ca acestia sunt oameni corecti ,cinstiti si binevoitori fatza de noi si de tara noastra.Ca ei strainii ne ajuta asa din generozitate,ei strainii au vocatia intrajutorarii semenilor lor mai pricajiti.Eroare.Ei nu si urmaresc decat interesele lor economice, politice,militare,geostrategice.Daca nu suntem in stare sa ne ajutam singuri si sa negociem de la egal la egal cu ei,va fi vai de noi.Sa nu uitam ca America daca are interese in zona sprijina si cate un mik dictator[vezi america latina trecut si prezent]Azi ai un umor negru, pur englez.

  16. peticila spune:

    Cum sa se certe un lup cu un motan??:))))E stiut faptul ca sunt cei mai buni tovarasi si prieteni,nu,nu tovarasi,suna prea comunist,sunt camarazi:)))

  17. peticila spune:

    e o poveste nou noutza!!DACA SUNTE TI CUMINTI,mosu o va spune.:)))

  18. […] glose suplimentare ale Textului Masoretic, posterioare faţă de Septuaginta): Păzeşte poruncile mele şi vei trăi, dobândeşte înţelepciunea, dobândeşte priceperea (TM 5a) şi Începutul […]

  19. […] a venit Olenka în vizită, dar eu am sâsâit-o, că n-aveam chef de ea, şi-atunci au luat-o nişte vecini şi tata le-a dat nisip de la mine şi Wishkas. This entry […]

  20. maia_home spune:

    M-am trezit in creeri zilei sa-ti citesc blogul care este ca de obicei foarte interesant .Imi place cum gandeste Peticila si cred ca este si documentat,oricum,sant curioasa vad ce poveste doreste sa spuna 🙂

  21. Nu se poate face o comparatie si am sa caut sa ma explic pe cat ma pricep. Venerarea sfintelor moaste, a sfintelor icoane este o chestiune de credinta. Este vorba de credinta crestin ortodoxa, desigur. Or, credinta ori o ai, ori nu o ai. Omul are liberul arbitru. Un om care nu are credinta crestin ortodoxa (poate fi si ateu), asta ca sa dau un exemplu, poate considera venerarea sfintelor moaste drept blasfemie. Spun ca poate fi si ateu, pentru ca si un astfel de om poate avea o alta scara, ca sa zic asa, a lucrurilor sfinte. Altceva reprezinta pentru el ceva sfant. Ca se inseala sau nu, asta e o alta problema. Or, protestul respectivei profesoare, greva foamei, este legat de o chestiune alta decat credinta crestin ortodoxa. Acest lucru nu inseamna, bineinteles, ca nu trebuie sa i se acorde respect. Dar acest respect nu poate fi congruent cu venerarea sfintilor, deoarece un astfel de respect vine din credinta crestin ortodoxa si este un respect pe care credinciosii (subliniez, credinciosii) il au fata de sfintii lui Dumnezeu.

  22. Pop Mihai spune:

    @Emil Constantinescu, fost Presedinte al Romaniei

    Altfel spus, rolul Presedintelui este altul decat acela mentionat de unii. Nu mai asteptati de la Basescu, asteptati de la Guvern, dragi opozanti. Nu mai dati in Basescu, dati in Guvern, daca sunteti nemultumiti. In ceea ce priveste atributiile presedintelui, el isi face treaba cu brio. Cam asta nu intelege opozitia. In absenta vreunui document al CCR care sa argumenteze avizat ca Basescu a incalcat constitutia, ei l-au suspendat o data si mai vroiau inca o data. fara efect. Iata decredibilizarea prin obsesia fata de Basescu!

    Asta sa intelegem domnule Constantinescu?

    • Theodora spune:

      @Pop Mihai
      Nuuuuu, toata lumea stie ca adevarul si principlaul vinovat este Basescu…. ce sa mai dam in guvern? guvernul nu exista ….. exista basescu traian care hotaraste titul.
      CE TREABA DE PRESEDINTE ISI FACE CU BRIO?
      VEZI CA INCEPEI SA MA SUPERI DIN NOI SI IAR TE BAG IN SPAM…CHIAR ATATA TUPEU? CUM POTI SA AFIRMI ASTA?
      CA PRESEDINTE DE TARA IL IMPINGE BERLUSCONI CU MANA SI NU VORBESTE NIMENI CU EL…. ESTE UN NIMENI….. ESTE EL MEDIATOR????
      PROVOACA SCANDAL DIN ORICE …. GATA M-AI ENERVAT SI TE DUCI INAPOI IN SPAM…. NU SE POATE SA MINTI CHIAR ASA …. MAI BAITULE… MERIGI SI MINTI LA TINE PE BLOG

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: