Acasă » Adevar » APEL CATRE BUCURESTENI – VENITI MAINE CU NOI IN STRADA

APEL CATRE BUCURESTENI – VENITI MAINE CU NOI IN STRADA

Start here

Cred ca maine este momentul sa aratam intregii tari ca noi, bucurestenii, nu suntem nepasatori si lipsiti de reactie.

Dupa cum cred ca ati auzit masini cu sindicalisti din provincie sunt oprite din drum.

Asta se doreste …. Sa fim cat mai putini maine.

Noua ne este mai usor sa ajungem in Piata Victoriei si la Palatul Parlamentului decat romanilor din Baia Mare sau Satu Mare.

Ii rog si pe cei care locuiesc in jurul Bucurestiului sa ni se alature.

Va rog pe toti cei care puteti, pensionari, studenti, someri, sa veniti maine la manifestatie.

Impreuna suntem mai puternici.

Forta lor sta doar in frica si in lipsa noastra de reactie.

HAI CA SE POATE!!!!!!

Va astept alaturi de mine.

A scris despre miting si prietenul meu Augustin

Maine eu si prietenii mei vom purta un tricou din acesta.

Preiau aici articolul postat de domnul Adrian Nastase pe blogul dansului.

Motiunea de cenzura pe intelesul tuturor

Cand ai un guvern incompetent, sustinut de o majoritate fragila, creata prin mistificarea votului popular, cand 90% dintre romani considera ca tara se indreapta intr-o directie gresita, cand scaderea nivelului de trai scoate zeci de mii de oameni in strada, cand guvernul ignora dialogul social, depunerea unei motiuni de cenzura genereaza in mod evident agitatie. Puterea este disperata deoarece stie ca mediul social ii este potrivnic, iar opozitia freamata, stiind ca doar cateva voturi ii lipsesc pentru a da oamenilor speranta unei vieti mai bune.

Pentru ca in ultimele zile au existat tot felul de speculatii cu privire la motiunea de cenzura, vreau sa raspund la cateva intrebari pe care unii tot incearca sa le rostogoleasca in spatiul public desi cunosc foarte bine realitatea:

  1. PSD nu a depus motiunea de cenzura pentru a se afla in treaba. Ne dorim cu tarie ca aceasta sa treaca si depunem toate eforturile pentru ca acest lucru sa se intample. De altfel, cei care lanseaza „petarde” in legatura cu acest lucru stiu foarte bine ca avem discutii cu parlamentarii puterii pentru a-i convinge ca vointa poporului este mai importanta decat cea a lui Traian Basescu (noi nu am ascuns acest lucru).
  2. Acţiunile de protest sunt organizate de sindicate. PSD se raliaza acestor proteste si le va sustine in mod transparent si asumat. Facem acest lucru pentru ca mesajul pe care populatia il transmite parlamentarilor sa fie cat mai clar si cat mai puternic. Actuala majoritate parlamentara trebuie sa intelaga ca acest guvern nu mai poate functiona in dezacord cu vointa si interesele romanilor.
  3. PSD nu aduce oameni cu forta la aceste actiuni de protest si respinge ferm orice manifestare violentă. Singurii care au vorbit despre violenta sunt cei de la PDL. Probabil isi doresc acest lucru pentru a acuza ulterior PSD. In aceste conditii nu este exclus sa asistam la incitari din partea lor. De aceea, fac apel la responsabilitate si la cumpatare pentru toti cei care vor veni maine in fara Parlamentului. Protestul este un instrument democratic pe care oamenii nemultumiti il folosesc pentru a-si manifesta vointa si a-si exprima interesele. Toti cei care care se vor afla miercuri in strada sunt inainte de orice romani umiliti si batjocoriti de actualul guvern. Ei sunt adevarata majoritate.
  4. Ceea ce trebuie sa faca Opozitia este sa ofere o alternativa viabila pentru guvernare – prin solutii concrete. Aceasta alternativa exista deja – si noi si PNL avem programe alternative de guvernare. Eu cred ca personalizarea politicii este o grava capcana, indusa politicii de  Traian Basescu.
  5. Pana cand o sa ne intereseze mai intai numele premierului si mai apoi ce vrea el sa faca? Pana cand sa negociem posturi guvernamentale fara sa le avem de fapt? Vom avea aceste posturi numai daca venim cu un program de guvernare credibil. Vestea buna este ca opozitia are un program de guvernare credibil. Celor care au uitat sau nu vor sa isi aminteasca le reimprospatez memoria: in urma unor discutii tripartite, opozitia a convenit asupra unor masuri pe care viitorul guvern, indiferent de numele premierului, le va aplica cu prioritate.

Daca cineva considera ca nu s-a discutat destul despre ceea ce o sa se intample dupa motiune, fara avea siguranta ca aceasta va trece, atunci sa iroseasca timpul visand sau facand scenarii. Pentru cei realisti, care sunt cu picioarele pe pamant nu am decat un singur mesaj: La munca! Mai este putin pana la votul pe motiune.

Ii rog si pe ei sa vina la manifestatie: KinR,   Vania, Popa Teapa, Aliosa, Anca Florea, Basarica Alexandru Marin, Alianţa DrepteiAna UscaAugustin Rădescu, Mişcarea VioletSupravieţuitor, Simon, Chat Noir, Mirela Pete, Simion Teo Negură, Hai ca se poate!, Onu, Cristian Dima, VaniaBlack AngelCaiusCorina Creţu, Dan BradDispecer Blogosferă, ElisaFlavius Obeadă, Florin Crăciun, Gabriela SavitskyGeorge Valah, George Şerban, Lilick, Madi, Maria Barbu, Mario Ovidiu Oprea, MatildaMikaOana Stoica-Mujea, Pro AtitudineTransildania, Alex Mazilu, Caius, Consiliul Naţional al Blogosferei, , Sfinx, Nataşa, Orfiv, Ghilotina

 

53 de comentarii

  1. Acum îţi recunosc stilul.
    Şi-a făcut cineva o clonă la blogul tău şi cred că şi la altele.
    Sunt activi prostobocii, asta denotă disperare. Abia aştept să-i văd la puşcărie. 🙂

  2. Vania spune:

    Nataşa nu poate merge, dar mă duc eu…

  3. Aliosa spune:

    @ Theo,
    Mulțumesc pentru invitație dar nu pot participa pentru că mâine autocarele ce vor pleca dinspre OLT SPRE CAPITALĂ VOR FI OPRITE PE DREAPTA DE ZELOȘII PUTERII PE MOTIV CĂ NU SUNT ECHIPATE CORESPUNZĂTOR PENTRU CIRCULAȚIA PE DRUMURILE PUBLICE PE TIMP DE IARNĂ și nu as vrea să ingheț de frig pe drumurile patriei gestionate cu dibăcie de favorita marinarului incă din timpul când il prelucra pe Petre Roman.
    Cât despre bucureșteni , slabe speranțe să vină alături de tine . Doar dacă organizează cineva o mare serbare câmpenească unde să se mănânce de pomană mici, sarmale,fasole cu cârnați si țuică fiartă din belșug .

  4. Black Angel spune:

    Frumos tricou… dar era mai frumos cu figura lui Base dupa gratii :))).

    • Theodora spune:

      @Black Angel
      Atat s-a putut face. 🙂

      • DYN spune:

        BUNA THEO !
        SI EU SUSTIN MOTIUNEA ! SI MAREA MAJORITATE A SCMD

        • Theodora spune:

          @DYN
          Buna DYN!
          Stiam ca voi sunteti de partea noastra… a normalitatii.
          Ma bucur ca ai mai trecut pe aici.
          Am crezut ca te uiti pe blog doar cand sunt articole despre armata si rezervisti 🙂

        • DYN spune:

          MA UIT MAI MEREU PE BLOG.DAR NU INTRU IN POLEMICA..
          DECAT CAND SIMT NEVOIA ..
          CINSTE ACESTUI DOMN KinR
          A SPUS LUCRURILOR PE NUME IN CE PRIVESTE SCUZELE INVOCATE…
          SI POLITIA ESTE DE PARTEA MOTIUNII…
          99%
          IAR PRESUPUNERILE CA BUCURESTENII NU VIN..E GRESITA
          DAR SA STAI SA ITI DAI CU PAREREA PE BLOG..E USOR
          SUNT SI ALTI COLEGI DE-AI MEI CARE NU VIN
          RECUNOSC
          NU AU VENIT NICI LA ACTIUNEA SCMD
          DESI SE NUMESC MILITARI
          NE ACUZAU CA AM STRIGAT SLOGANE …BOLSEVICE, DE PROST GUST SAU EU STIU CUM AU MAI SPUS ..
          DE ACORD
          ASA ESTE
          DAR CUM POTI TRATA UN GUVERN CARE NE DESCOONSIDERA IN ASA HAL INCAT NE FURA SI NE MINT IN FATA?
          ESTE ADEVARAT CA NU A FOST LA INALTIMEA DORITA MISCAREA SINDICALA…SI NOI NE ASTEPTAM LA „ALTCEVA”
          AU FOST FACUTE PRESIUNI,SOLUTII DE ULTIMA DE ORA,OAMENI CARE NU AU DORIT SA MAI IA CUVINTUL…
          EU CRED CA SE PUTEA MULT MAI BINE …MULT,MULT
          DAR CEVA ..CEVA ..NU A MERS . ATREBUIT SA NE LIMITAM LA O SCANTEIE.IAR DOMNUL COLEG,CARE NE CONDAMNA ,CA AM PATAT ONOAREA MILITARA,IL INTREB..CARE ONOARE?
          CE NE-A DISTRUS-O SI PE AIA.BOC VERSUS AL.I. CUZA !

          VENITI LA MANIFESTAIE
          CA SUNTEI ROMANI.
          CA SUNTETI SUPUSI ACELORASI NELEGIUIRI
          NU LASATI NUMAI PE ALTII SA VA REPREZINTE .AVETI SANGE IN VOI SI IESITI IN STRADA
          CA DE AIA AM APARAT REVOLUTIA

        • Theodora spune:

          @DYN
          Eu zic ca …. desi nu a iesit chiar cum ati vrut voi…. mitingul vostru a dat curaj celolalti romani.
          Si asta este cel mai important lucru.
          Mai lasa un semn ca treci pe aici… nu trebuie sa intri in polemica.
          In ceea ce priveste pe domnul ALM dansul nu este doar un prieten al acestui blog.
          I-am oferit posibilitatea sa scrie articole sa faca moderare, sa modifice blogrollul.
          Este coproprietar ca sa zic asa 🙂 doar ca pana acum nu a vrut sa isi foloseasca acest drept.

        • ALM spune:

          Imi pare rau ca am creat animozitati scriindu-mi gandurile, poate prin prisma subiectivitatii personale. Asta este, „De gustibus non est disputandum”! Si eu sunt mambru al SCMD si eu doresc ca Motiunea sa fie votata. Mai mult, as vrea sa fiu al 100.001 manifestant in Piata Constitutiei dar sunt suficient de lucid ca sa-mi dau seama ca as fi un balast. Chiar daca „arat bine”, parti din organismul meu au iesit din „sistem” inaintea mea. Apoi, nu pot sa ma alatur celor care striga „hotii”, „JO” si alte lozinci putin magulitoare. Nu ca adresantii nu le-ar merita, ci pentru simplul fapt ca NU POT! Am un defect ingrozitor: sunt prea mandru ca sa ma cobor la nivelul celor care-si bat joc de poporul asta.

  5. KinR spune:

    O sa vin si eu desi nu m-ai invitat. Oricum nu am nevoie de invitatia nimanui. Este suficienta instigarea le care am fost supus 2 ani de PD-L si 6 ani de jigodia ordinara. Sustin (din strada) Motiunea si pe cei ce au depus-o in Parlament (PSD, PC si PNL) Alaturi de sindicate si nesindicate.

    Chiar daca cele cinci puncte imi nasc niste intrebari n-am sa le pun. Trebuie intai sa cada Guvernul.

    Cu ultimul aliniat abia ai fost pe placul meu, dar te-ai intors la vechile-ti slabiciuni cand l-ai mangaiat pe freza pe Aliosa in loc sa-i spui cinstit ca asa ceva nu se face, sa strecori indoiala in sufletul celui ce se pregateste sa dea piept cu fiara ce ameninta satul si statul. E drept ca Aliosa nu e Crin Antonescu, dar mai deunazi faceai ecou lui Ponta pentru o apeciere justa a situatiei, la momentul respectiv, interpretand-o ca tanguiala iar acum nu sesizezi scuza penibila cu trasul pe dreapta. cati poate opri un politist? cati poate opri un echipaj? Cati poate ori 5 echipaje? cate achipaje au? Vor scoate TAB-urile pentru ca n-ai anturi antiderapante?
    Eu cred ma degraba ca Aliosa nu vrea sa-si paraseasca acasa, la caldurica, sarmalele, carnatii cu fasole, si oala cu tuica fiarta.
    Tavarishki Aliosa, nu faci asa ceva decat pe bani sau din tampenie.

    http://oferta-kinr.blogspot.com/2010/10/porcotalii-au-sansa-sa-se-spele.html

    • Theodora spune:

      @KinR
      Iarta-ma prietene… facem 3 lucruri in acelasi timp…. corectez acum.
      Nu este cazul lui Aliosa….nici intr-un caz nu ar face ce spui tu…. nu a putut sa vina.

      • DYN spune:

        DA ! ASA ESTE .NU A IESIT CHIAR CU VROIAM NOI.
        SI AM FOST PUTINI FATA DE CAT SA PRECONIZAT CA VIN.ERAU MAI MULTI POLITISTI,JANDARMI
        NE PAZEAU CU PANORI DE GARD..CASTI…
        MA UITAM CU JIND LA EI
        BA CHIAR I-AM PRIVIT IN OCHI
        DAR AU LASAT CAPUL IN JOS .
        EU STIU CE SA PETRECT IN MINTEA LOR .
        SA OBTI UN JOB IN ZIUA DE AZI…E SUPER GREU
        TOTUL FUNCTIONEAZA PE BAZA DE NEPOTISM
        (poti copia de blog lista nepotismelor)
        DAR FAPTUL IN SINE CA S-AU ALOCAT ATAT DE MULTI ..ATATA PERSONAL PENTRU NOI, E SFIDATOR .
        CRED CA DIN RESPECT PENTRU ACEASTA ZI-25 OCT- ZIUA ARMATEI-DIN RESPECT PENTRU CEI CE LUPTA IN AFARA …DIN RESPECT PENTRU ROMANII CE NE PRIVEAU ,NE-AM LIMITAT DOAR LA A DA FOC UNEI POZE..UNEI SEPCI..
        ARMATA INTOT DEAUNA VA FI CU POPORUL

        • Theodora spune:

          @DYN
          Sincer nu am crezut ca o sa apuc ziua in care rezervistii si politistii sa fie de o parte a baricadei si jandarmii de cealalta parte.
          Chiar daca nu a iesit chiar cum ati vrut voi eu zic ca cea mai mare realizare este ca ati dat curaj celorlati care vor iesi maine.
          Pentru asta eu am si scris ca ii felicit pe cei acre au participat.

  6. DYN spune:

    personal iti multumesc pentru aprecieri !
    cred ca sa dorit sa se stie de ce parte este armata .sper ca am dat un raspuns clar.
    nu avem pensii nesimtite(marea majoritate dintre noi)
    si atat cat avem ,am obtinut legal.
    dar suntem de parte poporului
    pentru ca inainte de toate suntem romani,suntem parinti,bunici,pensionari,si nu in ultimul rand militari.
    marea majoritate dintre noi ,
    au intrat din pasiune in armata ,din placere,pentru a face o cariera ,am facut destule sacrificii,,dar de ce?
    ajunge ! destul!
    altii fac fel si fel de afaceri necurate ,santaj,spalari de bani..si noi trebuie sa fim plini de „onoare” .
    de acord–onoarea va fi pusa in slujba poporului.nu si a jefuitorilor, care pur si simplu ne sfideaza ,isi rad de noi.
    ROMANI -IESITI IN STRADA PENTRU UN TRAI MAI BUN.LE-O DATORATI COPIILOR VOSTRI,NEPOTILOR VOSTRI,VOUA INSIVA !
    NU MAI AVEM TIMP SA ASTEPTAM . VREM SA APUCAM SI NOI ZILE MAI BUNE .
    VA UREZ TOATE CELE BUNE SI SA NE VEDEM MAINE LA MANIFESTATIE .

    • Theodora spune:

      @DYN
      Nu ai de ce sa imi multumesti.
      Eu am spus doar ce cred sincer 🙂
      Ne vedem maine… o sa am un tricou ca acela de pe blog…. sper ca nu o sa fie prea frig 🙂
      Noapte buna!

  7. Augustin spune:

    Theo, am postat si eu, pe blogul meu, un apel catre bucuresteni; vom vedea citi vor iesi in strada miine.

  8. […] Theodora : România în stradă ! Hai că se poate !! […]

  9. Augustin spune:

    Eu n-o sa pot veni de la inceput, dar nu stiu exact cind scap, asa ca mai bine te sun eu cind ajung prin zona. Am si eu moderare, poti sa-mi lasi numarul fara grija. N-am stabilit nimic, cu nimeni. Chiar mi se pare ciudat ca nimeni n-a lansat o propunere,ceva. Am intrat si la George pe blog, e o liniste bizara.

  10. Sibilla spune:

    * Lupt, rezist, sunt anti PDL-ist!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jos Guvernul Muc cel Mic, Jos Basescu de nimic !!! Huuuoooo… *
    DOAMNE AJUTĂ !!!

  11. […] Theodora.APEL CATRE BUCURESTENI – VENITI MAINE CU NOI IN STRADA […]

  12. […] în opinia autorului, decât prostituata profesionistă, care nu vrea decât un dumicat de pâine. Adultera însă vrea plăcerea pentru […]

  13. […] sui doar după ce ne-am odihnit de la lucrarea pătimaşă. Altfel, nu vom zidi nimic, oricât efort am […]

  14. maia_home spune:

    ACUS VIN ,PAZEA !

  15. […] găsit azi o poză de la mitingul anterior, când scandam împotriva şobolanilor în general, şi a celor oranj în special. Astăzi, sper […]

  16. KinR spune:

    Ne vom intalni greu, intamplator sau de loc astazi, dar vom fi acolo. Sa dea Domnul ca dupa vot sa dansam unul cu celalat de bucurie, altfel, mi-e teama ca va dansa focul. Da-le Doamne gandu-al bun! Mai e timp de gandit si de hotarat. Succes!

  17. Sibilla spune:

    Toti parlamentarii caraseni au primit cate 7 mailuri….
    Iata raspunsul oferit de Valentin Rusu :

    Delivery Status Notification (Failure)
    Wednesday, October 27, 2010 10:58 AM
    From:
    “postmaster@cdep.ro”
    Add sender to Contacts
    To:
    sibilla_poesis@yahoo.com
    Message contains attachments
    2 Files (6KB) | Download All

    * Message001.txtMessage001.txt
    * Fw: MESAJ DIN CARAS SEVERIN – VOTATI CU POPORUL NU FACETI JOCURILE LUI BASESCU !!!.emlFw: MESAJ DIN CARAS SEVERIN – VOTATI CU POPORUL NU FACETI JOCURILE LUI BASESCU !!!.eml

    Antivirus Logo
    Virus detected
    File: Fw: MESAJ DIN CARAS SEVERIN – VOTATI CU POPORUL NU FACETI JOCURILE LUI BASESCU !!!.eml What’s this?
    This is an automatically generated Delivery Status Notification.

    Delivery to the following recipients failed.

    valentin.rusu@cdep.ro

    Forwarded Message: Fw: MESAJ DIN CARAS SEVERIN – VOTATI CU POPORUL NU FACETI JOCURILE LUI BASESCU !!!
    Fw: MESAJ DIN CARAS SEVERIN – VOTATI CU POPORUL NU FACETI JOCURILE LUI BASESCU !!!
    Wednesday, October 27, 2010 10:50 AM
    From:
    “Sibilla Poesis”
    To:
    valentin.rusu@cdep.ro

    — On Wed, 10/27/10, Sibilla Poesis wrote:

    From: Sibilla Poesis
    Subject: MESAJ DIN CARAS SEVERIN – VOTATI CU POPORUL NU FACETI JOCURILE LUI BASESCU !!!
    To: valentin.rusu@cdep.ro
    Date: Wednesday, October 27, 2010, 10:46 AM

    Lupt, rezist, sunt anti PDL-ist!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jos Guvernul Muc cel Mic, Jos Basescu de nimic !!! Huuuoooo…
    VOTATI MOTIUNEA MAJORITARA,MOTIUNEA POPULARA !! REFUZATI DICTATURA DE PARTID IMPUSA DE TRAIAN BASESCU !!

    SUNTETI FRICOSI, SANTAJABILI , VA TEMETI DE BASESCU ??? CARASENII TREBUIE SAII REPREZENTATI NICIDECUM SA-L SERVITI PE BASESCU !!

    VOTATI MOTIUNEA !!! NU CONTINUATI SA VA MANIFESTATI IMPOTRIVA NATIEI,IMPOTRIVA POPORULUI !

    NIMIC NU RAMENE NEPEDEPSIT …

    VOTATI PENTRU POPOR NU IMPOTRIVA POPORULUI ! ASA SA VA AJUTE DUMNEZEU ! AMIN !

    Va sa zica, lache Vali Rusu m-a virusat! Astfel trateaza ei carasenii ! Un fost ajutor de ospatar al carui singur merit e ca este finul ayatollahului Frunzaverde, alt tartor… Antivirusul a functionat !
    SUSTIN MOTIUNEA!!! DOAMNE AJUTA !!!

  18. […] de ei este un parculet prin care ma tot invarteam eu ca sa adoarma Lara Nicole si intr-o zi i-am “prins ” cand […]

  19. olimpiu65 spune:

    aveam pe timpuri o butada care zicea asa: ,, cineva trebuie sa munceasca in tara asta , dar acela sa nu fiu eu! ” poate ca in cel mai important moment din istoria tarii mele de dupa decembrie 89 lipsesc! imi pare rau ca agenda de lucru ma tine departe de acest miting, de fapt abia m-am intors cat sa ascult citirea motiunii si apoi sa plec
    cu sufletul sunt alaturi de toti cei care lupta pt libertate si un trai decent in Romania si nu in ultimul rand pt institutii adevarate. sunt convins ca indiferent daca aceasta batalie va fi pierduta, vom castiga in final pt. ca se reface treptat solidaritatea umana in aceasta tara si asta va fi sfarsitul dominatiei dictaturii bunului plac

  20. PLANO10 spune:

    Pana acum bucurestenii cam dorm pe ei. Inca nu s-au trezit sa iasa in strada. Inseamna ca le convine regimul Base.
    Si cati pensionari sunt in Bucuresti!

  21. mgabim spune:

    Ma uit la TV si nu pot sa cred ca Bucurestenii prefera sa „mai primeasca de la basescu” si sa nu iasa in strada! Chioar nu le este clar ca fara forta strazii nu este posibil sa alungi hienele de la guvernare? Pacat, Pacat, Pacat…

  22. sictir spune:

    ….sictir

  23. sadicu spune:

    GATA SI MAREA FRASUIALA
    Disperatii astia de pe antena 3 si realitatea tv inca mai tansmit imagini cu manifestanti de la ora 13 fara sa precizeze acest lucru,(halal deontologie profesionala).In schimb pe b1 tv si tvr1 se tansmit imagini reale din piata unde au mai ramas in jur de 1500 de manifestanti.
    Oricum ”marea revolutie” s-a dovedit a fi un mare fas.
    ”Cei 4 apostoli au fost 3,Luca si Matei”.Bunoara s-au anuntat 100000 de manifestanti care au fost de fapt 10000.Mai multi romani s-au inghesuit azi sa atinga nu stiu ce moaste.
    Si apropo de moaste…mi-a venit o idee.Precizez,inainte de toate ca-i doresc sanatate si multi ani de trai d-lui Iliescu.Dar daca o fi sa moara in perioada urmatoare,eu le propun celor din pesede sa nu-l inmormanteze ci sa-l impaieze.Astfel sa-i scoata ”sfintele” moaste in Piata Constitutiei…poate se aduna mai multa lume decat pot scoate sindicatele in strada.
    Am mai spus-o si o repet.Romanii nu se deranjeaza sa iasa in strada atata timp cat nu exista o alternativa credibila la actuala putere.SA PLECE HOTII CA SA VINA HOTII?
    Actuala clasa politica este compromisa in totalitate.
    In fine…de maine lucrurile incep sa intre in normal,adica se intra in febra sarbatorilor de iarna.

  24. maia_home spune:

    Am ajuns acasa .Sant dezamagita ,obosita,infrigurata,bonlava…Dezastru !

  25. […] de ei este un parculet prin care ma tot invarteam eu ca sa adoarma Lara Nicole si intr-o zi i-am “prins “ cand […]

Lasă un răspuns

