Update 2 – Se pare ca o sa mai avem o motiune de cenzura – pe Legeea Educatiei
Update 1 – Motiunea de cenzura a picat – 218 voturi pentru si o abtinere. Opozitia avea nevoie de 236 de voturi ca sa treaca motiunea si sa darame guvernul BocV
Cine sunt parlamentarii care au promis ca voteaza motiunea de cenzura?
TRICOU – SUSTIN MOTIUNEA
ANASTASE=FRAUDA
ASTA ESTE LOJA CORPULUI DIPLOMATIC?!
Secretariatul general al Camerei Deputatilor a „pierdut” lista pe care eram eu si prietenii mei.
Totusi pana la ora 8.30 lista a fost la poarta si unii dintre noi au reusit sa treaca de primul filtru.
La al doilea filtru lista a disparut.
Norocosii care au trecut de primul filtru si au ajuns in hol au asteptat 2 ore sa reapara lista disparuta.
Pana la urma reusesc sa intre pe alta lista…. lista grupului parlamentar…. nu sunt sigura.
Celor patru norocosi nu li se permite accesul in loja de catre un domn chestor de la SPP.
Chestorul cedeaza la aparitia unei echipe de la Pro TV.
Au intrat fara probleme cei din care fac parte din „Liga pentru Presedinte„
Niste mosi cu insigne portocalii in piept care au primit cate o ciocolata si 50 de RON
RUSINE!!!!!!!!
Tricourile cu coasa – Sustin motiunea au fost furate pentru ca nu pot sa spun confiscate, nu am primit nici un bon, nici o dovada ca le-au retinut.
LILICK a fost a foat bruscata si imobilizata de un angajat SPP!!!!!!
Victor Ponta printre manifestanti.
Marsul sindicalistilor – foto Cristian Botez
Poate vor sa vada si ei: KinR, Vania, Popa Teapa, Aliosa, Anca Florea, Basarica Alianţa Dreptei, Ana Usca, Supravieţuitor, Simon, Chat Noir, Mirela Pete, Teo Negură, Hai ca se poate!, Onu, Cristian Dima, Caius, Corina Creţu, Dispecer Blogosferă, Elisa, Gabriela Savitsky, George Valah, Madi, Mario Ovidiu Oprea, Mika, Pro Atitudine, Transildania, Alex Mazilu, Consiliul Naţional al Blogosferei, Sfinx, Nataşa, Orfiv, Ghilotina, Florin Matei, Codrin Scutaru, Horatiu Buzatu, Alexandru Marin, Alina Gorghiu, Augustin Radescu, Bibliotecarul, Dan Voiculescu, Epistole pentru Zeus, Fragmentariu Politic, Gara pentru noi, Lucia Verona, Mihnea Georgescu, Plano 10
Un gind bun de aici din Chicago!
William Brinza spunea ieri ca daca Basescu va fi suspendant, cei din diaspora care nu se lasa „mintiti” vor vota impotriva suspendarii…tipul este plecat rau cu sorcova sau are deja tiparite buletinele de vot (cu vot cu tot!)! Ii recomand sa petreaca doar 10 minute la biserica St Michael di Aurora Illinois (o biserica Romaneasca veche de peste 100 ani, unde Basescu nu a avut curajul sa vina! Iliescu a vizitat-o in 2004 si a fost primit cu multa simpatie)sa vada cit de „iubit” este canalia!
Succes cu votul, acolo este important!
@mgabim
Motiunea a picat.
Nu au fost suficiente voturi.
Am vazut. Raman la parerea ca inca Bucurestenii o duc foarte bine, altfel nu preferau plapumica si veneau pe strazi.
Multi profesori se bateau cu pumnul in piept mai daunazi cum vor prelua ei protestul acestei doamne minunate Cristina Anghel. Unde au foist astazi profesorii bucuresteni? Cind parlamentul este vindut doar strada mai poate extirpa tumoarea canceroasa pdelachee!
SINT FURIOASA! (FURIE DIN NEPUTINTA, sint departe si nu pot face nimic, dar ma oripileaza si apatia Bucuretenilor)
@mgabim
Trebuia sa fim 1 milion – 2 milioane- 3 milioane in strada…. atunci poate poate.
UNII DINTRE NOI AM FOST IN STRADA
@DANIELA
Stiu Daniela…. EROII SUNT PE BARICADE.
LASII ACASA LA TELEVIZOR.
William Branza este un puroi uman, un handicapat mintal, ultimul jeg de om, vierme purulent si scursura infecta!
Este atat de handicapat incat a reusit sa se rastoarne cu un SUV (avea un Hummer negru kitschos la un moment dat; toate stoarfele ordinare, „fetite” de baruri/discoteci/restaurante, stalpisori de cafenele, purtatoare de bijuterii, hainute, postetute, ghetute, manichiuri mai mult sau mai putin frantuzesti, etc, se udau in tanga cand isi arunca Branza suvita pe spate si se uita dispretuitor la ele) pe DN1, pe la Podu’ lu’ Rache, incercand sa intoarca masina in drum.
S-a jucat de-a profesorul universitar prin UPG din Ploiesti (cunoscuta ca „Universitatea de Prosti Gramada”), remarcandu-se la cursurile de drept penal prin insistenta cu care se mangaia pe sub masa si se uita la anumite studente in momentul, punand accent pe infractiunea de viol.
Toata viata lui acest fante de obor, Don Juan de halta, Casanova de balta, a dovedit ca este un dobitoc infect! Nici ca era mai potrivit de a-i reprezenta pe „romanii din diaspora”, adica pe cei mai jegosi si mai criminali dintre romani, care au ales sa slugareasca ca niste viermi in propriile excremente sau sa comita infractiuni care au scarbit toata populatia civilizata a globului! Pentru d-alde Mailat, Maricica Hahaianu, M. Clita si alte asemenea specimene, scarnavia asta este reprezentantul perfect!
SA-L IA DRACU’ PE WILLIAM BRANZA, IMPREUNA CU TOATE JEGURILE UMANE CA EL!
@Vlad Cel Oribil
Cand il vad cum clipeste cand vorbeste imi vine sa il leg de generalul chilitilor (Oprea) si sa le dau drumul pe Dunare.
Daca reusesc astia sa arunce tara in anarhie si ma fac warlord la mine in mahala, o sa-l caut pe Branza sa-l sacrific pe stadion, intru fericirea poporului suveran! Damnatio ad bestias resurected! Stiu din surse sigure ca nici una dintre „cuceririle” lui n-o sa deplanga disparitia acestui posesor de „scabavnic madular” 😀 , dar vor fi distruse in lipsa escapadelor in restaurante, cluburi, hoteluri…
Oprea merita tras in teapa: asa s-ar justifica grimasa aia pe care o afiseaza tot timpul… Crezi ca s-ar toci varful tepei daca o musca el tot timpul?!
@Vlad Cel Oribil
Dezavuez acesta exprimare 🙂 🙂 🙂
GATA SI MAREA FRASUIALA
Disperatii astia de pe antena 3 si realitatea tv inca mai tansmit imagini cu manifestanti de la ora 13 fara sa precizeze acest lucru,(halal deontologie profesionala).In schimb pe b1 tv si tvr1 se tansmit imagini reale din piata unde au mai ramas in jur de 1500 de manifestanti.
Oricum ”marea revolutie” s-a dovedit a fi un mare fas.
”Cei 4 apostoli au fost 3,Luca si Matei”.Bunoara s-au anuntat 100000 de manifestanti care au fost de fapt 10000.Mai multi romani s-au inghesuit azi sa atinga nu stiu ce moaste.
Si apropo de moaste…mi-a venit o idee.Precizez,inainte de toate ca-i doresc sanatate si multi ani de trai d-lui Iliescu.Dar daca o fi sa moara in perioada urmatoare,eu le propun celor din pesede sa nu-l inmormanteze ci sa-l impaieze.Astfel sa-i scoata ”sfintele” moaste in Piata Constitutiei…poate se aduna mai multa lume decat pot scoate sindicatele in strada.
Am mai spus-o si o repet.Romanii nu se deranjeaza sa iasa in strada atata timp cat nu exista o alternativa credibila la actuala putere.SA PLECE HOTII CA SA VINA HOTII?
Actuala clasa politica este compromisa in totalitate.
In fine…de maine lucrurile incep sa intre in normal,adica se intra in febra sarbatorilor de iarna.
@sadicu
Te bucuri?
Sadicule,dute ma la labe ,ce cauti pe aici?Hai fa pasi sa-ti vad mersul! (scuza-mi limbajul Theo!)
@maia_home
Ha ha ha …. eu sunt la pamant cu moralul…. merci Maia
@sadicu
Bai, piele de pe bas, probabil ai sa vezi mai bine cu ochii scosi (ca si borfeta extra ordinara).
Astazi, prin tintuirea curului pe scaun, fiecare membru PD-L, PUNR, si altor nationalitati cu/fara moghiori, s-au sinucis politic de dragul basedintelui ce deja bantuie Cotroceniul.
Stiu ca nu va dati seama – nici a basina nu va pute – dar deja mirositi a hoit.
http://oferta-kinr.blogspot.com/2010/10/porcotalii-au-sansa-sa-se-spele.html
@KinR
Asta este deja un atac 🙂
Am tremurat murat mai bine de 8 ore in Piata Constitutiei. Sunt furios, dar nu pe astia care sunt porcotalii pana in maduva si la vedere, ci pe cei ce se dau pe bloguri antibasisti si ne fac pe NOI, cei ce am fost acolo, clovni, ca asa au vazut ei la televizor, la caldurica, printre aburi de sarmale, fasole si carnati si tuica. Bine, ca @sandiliu tot ar mai fi cartit pana am fi pus mana pe el. Macar, el-saracu’, e sincer in tampenia lui… Mie de latrai mi-e sila, ca latra „pentru” sau doar asa, la luna.
http://oferta-kinr.blogspot.com/2010/10/porcotalii-au-sansa-sa-se-spele.html
@KinR
Eu sunt furioasa pe cei care au promis ca voteaza si s-au razgandit.
Sunt Petronela si sunt o basita de-a lui Basescu.
Sunt un mare JEG si o mare taratura.
@Petronela
Vrei sa iti faci reclama aici?
Se rezola…. iti pun si IP-ul si adresa de e-mail.
Cu ce te sevim Petronela?O olita de rahat e bine?
@maia_home
Stai sa vezi… astia sunt primii 😦
Daca ei sunt jigodii, putem sa le aratam degetul mijlociu,nu ?
Dor nu o sa stam sa-si bata joc de noi !
Putem 🙂
Dacă este necesar, iată că îl arăt eu.
hmmmm…nu v-am spus ca ponta si antonescu n-au pasarici in panataloni?
daca base era azi liderul opozitiei,in piata constitutiei s-ar fi strns un milion de cetateni iar daca guvernul nu pica,…casa poporului devenea o amintire..adica o daramau din temeli
@sadicu
Eu te public doar pentru ca insisti….. iti dai seama ce raspunsuri o sa primesti?
Sadicule,ia zi ma,ti-ai bagat boticu in pantaloni lui Antonescu de sti ce are?Asa obiceiuri ai?
@maia_home
Eu i-am zis ca si-o ia 🙂
@sadicu
Băiatu, ia şi de la mine!
@mumu12345
🙂 🙂 🙂
@sandiliule
Iar nu ti-ai luat medicatia. O sa se supere d-l doctor si iar o sa dormi legat de pat ca parlamentarii care n-au votat. Mars la culcare jigodie!
Am fost mai realist aseară!In sinea mea speram sa treaca!
@popateapa
Toti am sperat.
Teo draga, va parea cinic ce spun, dar vine iarna si in materie de relatie cu stapanii… finantelor e bine ce s-a imntamplat! poate pt cei multi este o mare dezamagire dar eu intreb fara umbra de rautate: oare Ponta chiar convinge??? dar Crin?? am fost intrebat de vicepresedintele PNL Mihai Voicu (chiar sincer) CE AR TREBUI SA FACA PARTIDELE SA NE CONVIGA?? EI, CHIAR NU STIU???…..
aici se opreste mica mea compunere cu o mare parere de rau dar cu marea speranta ca electoratul urban va sti in 2012 ce trebuie stampilat
@olimpiu65
Si pana in 2012 cati vor „iesi din sietem”?
@maia_home
Dupa cum vezi nu sunt multi cei care mai au putere sa comenteze. 😦
din sistem iasa cei care l-au votat pe Basescu!
@olimpiu65
Din sistem vor iesi cei saraci si amarati indiferent pe cine au votat ei.
Da,Theodora , adevarat!
Au fost inspectii in scolii …cati profesori nu au intrat la ore incercand sa protesteze pe Legea Educatiei sau Motiunei de ieri?
Nu cred ca au avut curaj sa si asume nemultumirea…poate au pus si de protocol…
Calificatiful iti poate fi afectat ,si ce te faci?
Protestezi prin bietii elevi, avand un comportament agitat si inchis la nevoile elevului de azi.
@Raela
Este foarte, foarte trist Raela 😦
Ce facem?
Daca o sa continuam tot asa se alge praful ……
Sincer sunt dezolata…mediul rural nu se misca deloc , doar comenteaza aiurea , se plang de bani putini , pe care unii nici nu i merita, dar fiind pe locuri caldute, supusi cum se vrea de la Primarie, lasi in asumarea unei decizii ce tine de responsabilitatea ta ca un cetatean ce duci totusi un viitor al noilor generatii… elevii mediocri de ieri sunt buni muncitori in strainatate si creste natalitatea tarii care le au oferit un salariu echitabil cu munca depusa sau cei cu ceva asteptari nu mai au ce astepta exemplul dascalilor nu le a fost edificator in a ramane sa suporte aroganta unor parveniti. Nu exista constiinta personal profesionala, ci doar imediata!
Am mai amintit profesorul care da meditatii nu le va lasa si sa vina in strada cu o amarata de invatatoare!
@Raela
Nu numai la profesori…. NU EXISTA CONSTIINTA PROFESIONALA NICAIERI.
DACA O ASISTENTA INTRA IN GREVA FOAMEI SAU UN SOFER DE LA RATB…. CE FAC COLEGII LOR?
APROAPE NIMIC.
Nu ne pot convinge decat in exercitiu (adica la guvernare).
Poate e bine ca n-a trecut Motiunea. Poate ce vor pati „astia” le va fi invatatura lor (opozitiei, fiindca „astia” vor disparea), urmasilor lor si urmasilor urmasilor lor in veacul vecilor. Amin!
http://oferta-kinr.blogspot.com/2010/10/porcotalii-au-sansa-sa-se-spele.html
@KinR
Asta cand?
Tocmai in martie?
@ Theo,
Imi pare nespus de rău că a trebuit să treci prin atâtea mizerii provocate de clica de la guvernare ! Nu ți-am spus de atâtea ori că sunt in stare de orice ca să rămână la putere ? Din păcate,și cu mare durere in suflet remarc că previziunile mele s-au adeverit :
a ) Intre două dealuri, bucureștenii au ales Dealul Mitropolie iar cei 30.000 de sindicaliști veniți din toată țara ( se anunțase participarea a 80.000 de oameni ) au suportat degeaba capriciile vremii și umilințele puterii.
b ) Moțiunea a căzut pentru că trădătorii de partide,neam ,țară și electorat cuprinși de-o mare frică de a fi dați jos de la guvernare pierzându-și astfel privilegiile și-au luat toate măsurile legale și ilegale chiar cu riscul de a se face de râsul intregului mapamond ,ca să rămână cu orice preț la putere.
Poate acest al doilea eșec in confruntarea dintre cei de la putere cu cei din opoziție le va da de gândit mai mult liderilor PSD, PNL și PC pe linia priorităților când incep bătălia pentru reușita unei moțiuni de cenzură pentru că, asa cum am spus anterior la mai toate comentariile de pe blogul tău, OPOZIȚIA nu a procedat corect și de aceea a pierdut și acum, și-n iunie a.c., și-n alegerile prezidențiale. Opoziția trebuia să gândească ca la box : ca să fii sigur de victorie, adversarul trebuie să fie numărat de arbitru de ring până la zece iar pugilistul căzut la podea să nu se mai poată ridica, sau ca la fotbal: ești sigur de victorie dacă scorul este in favoarea ta iar mingea in mâinile arbitrului la centru terenului salutând spectatorii.
Altfel,auzi și-n somn sintagma : „ I-am ciuruit” !
@ALIOSA
Opozitia nu a procedat corect?
Ce trebuia sa faca?
@ Theo,
Da, OPOZIȚIA nu a procedat corect !
Ce trebuia să facă ? Ce foarte bine a concluzionat Domnul Alm ! Sincer, eu nu puteam răspunde mai bine ! Vă mulțumesc domnule Alm și sper că nu vă veți supăra dacă mai adaug doar un mic amănunt dar cu implicații majore asupra opiniei publice românești : șicanele inutile dintre liderii celor două partide chiar inainte de dezbaterea moțiunii ! Doi soldați de merg impreună la război impotriva dușmanului comun , nu se ceartă pe „ vrabia de pe gard ” ci iși unesc forțele pentru a obține victoria lăsând orgoliile pentru după !
Aș fi onorat dacă ați poposi doar o clipă pe http://aliosapopovici.wordpress.com /2010/10/28/ordonanta-de-urgenta
Cu respect și considerațiune ,Alioșa, stăpânul propriilor gânduri .
@Aliosa
Stai ca o sa mai avem o motiune pe Legea Educatiei.
M-am ferit in ultima vreme sa fac vreun pronostic al sansei Motiunii. M-am ferit ca sa nu-mi atrag si alte animozitati si sa o oblig pe dna Theodora sa-mi ia apararea, adancind animozitatile.
Acum, zarurile au fost aruncate si s-au dovedit calpe. Dl Aliosa are dreptate cand spune ca Opozitia nu si-a calculat corect sansele si a dat sperante oamenilor care se asteptau la o minune. Da, Opozitia nu a procedat moral, mai ales ca eventualul succes al motiunii se baza pe imoralitate. Stiu ca este greu sa vorbesti despre moralitatea portocaliilor dar, ca sa creezi o constructie politica, numita motiune de cenzura, a carei sansa se bazeaza pe tradarea intereselor de partid, este cel putin o gresala strategica. Fiindca, nu trebuie sa ne amagim cu alegerile uninominale si parlamentari care reprezinta interesele cetatenilor. Parlamentarii sunt si vor fi membrii de partid, vor fi sustinuti financiar de partide si vor fi obligati sa se supuna cutumelor din partidele care i-au propulsat. Cred ca nu este nevoie sa demonstrez, ceea ce s-a intamplat astazi este confirmarea unui adevar simplu: intai partidul si apoi interesul national.
@ Theodora
Ce trebuia sa faca Opozitia? Simplu, trebuia sa-si evalueze sansele fara sa depinda de tradatori. Nu-i obliga nimeni sa depuna motiunea de cenzura daca n-aveau sanse, cu atat mai mult cu cat ratarea ei face ca urmatoarea sansa sa fie in urmatoarea sesiune parlamentara. Si, mai ales, nu trebuiau sa dea o speranta desarta populatiei. Sper ca Boc sa fie suficient de prost, incat sa asume raspunderea Guvernului pe diferite legi, oferind Opozitiei sansa unei alte motiuni de cenzura care, in astfel de cazuri, obliga Puterea sa-si lase parlamentarii sa „zburde”.
Mda, bucurestenii au excelat prin absenta. Dar, daca va ganditi bine, afara de copii, someri si pensionari, nu prea avea cine sa vina. Politistii au fost alarmati, profesorii au avut consilii itempestive, finantistii cu FMI-ul peste ei si cu lemnele in caruta, intreprinderi de stat ioc, privatii preocupati cu treburile lor – fiindca ei nu se asteapta decat la biruri de la guvern. Paralelele cu decembriada nu-si au rostul: Bucurestiul nu mai este citadela muncitoreasca din 1989. Bucurestiul s-a transformat intr-o „citadela” de birouri, de firme private marunte, de mall-uri si supermarketuri si de o lume universitara pervertita prin compozitia ei. Cine se asteapta la o eventuala forta revolutionara in Bucuresti se insala amarnic.
@ALM
De cand am aflat rezultatul motiunii ma gandesc contiunu…. CAND REUSIM SA SCAPAM DE ASTIA?????????
„THE DAY AFTER”
Cred ca azi v-au mai trecut emotiile si puteti gandi analitic. In aceste conditii, sper ca nu veti considera ce voi scrie ca pe un afront personal: Opozitia este VARZA! Marinelu’ poate sa organizeze cu ei cursuri de politichie! Atat PSD-ul, PC-ul si PNL-ul au dovedit ca nu mai au strategi politici de talia lui Ion Iliescu, au dovedit ca staff-urile lor de conducere nu sunt capabile sa prevada miscarile adversarilor politici. Poate o sa spuneti „cine putea sa prevada ce vor face portocaliii”? Ei bine, cred ca un Hrebe putea. Cand pregatesti o actiune de tipul motiunii de cenzura, o lupta politica pe viata si pe moarte intre Opozitie si Putere, trebuie ca analizezi TOATE posibilitatile de actiune si reactiune exact ca un strateg de Stat Major militar, ca un sahist profesionist. O astfel de analiza, respectiv „daca -> atunci”, trebuia sa ia in calcul si „legarea de scaune” a Puterii si atunci trebuia sa se amane depunerea motiunii. Daca o sa spuna ca nu se asteptau la o astfel de manevra, atunci un raspuns la intrebarea dvs ar fi NU PREA CURAND!
Ce se poate face? Sa ne rugam la Dumnezeu! Sa ne rugam ca guvernul sa-si asume raspunderea, Opozitia sa introduca o noua motiune de cenzura si Puterea sa livreze „tradatori de partid”. Dar, dupa „victoria” inregistrata ieri, cred ca Puterea nu va face greseli.
Ce ar mai fi posibil? Demisia in bloc a Opozitiei! Cine poate sa creada asa ceva? Drag le-o fi lor poporul, dar mai drag le este fotoliul de parlamentar (plus veniturile nu tocmai neglijabile). Asa ca, va propun sa excludem aceasta varianta fantasmagorica. Ar mai fi posibila o greva generala pe timp nelimitat. Cum am mai scris, acum nu cred sa se mai poata. Populatia este sleita financiar, sindicatele sunt sarace, costurile vietii au crescut. O greva generala n-ar putea sa reziste mai mult de o saptamana! Adica, mai nimic! Si toate astea presupunand ca sindicatele vor lucra ca un bloc monolitic.
Ar mai fi o posibilitate, dar nu-mi place deloc! Cred ca intelegeti despre ce ar fi vorba, astfel ca nu mai insist. Acum, nu mai vad alte posibilitati. Oricum, ce vad eu este putin important, atat timp cat Opozitia nu vede …
@ALM
Eu in general asa fac in viata
Nu fac nimic pana nu ma gandesc foarte bine, ANALIZEZ… CALCULEZ BINE TOATE VARIANTELE… NU MA ARUNC CU CAPUL INAINTE
ESTE BINE SA NE RUGAM LA DUMNEAZEU DAR NU ESTE SUFICIENT.
IMI PLACE IDEEA CU DEMISIA IN BLOC DAR NU CRED CA ESTE POSIBILA.
NU CRED CA VARINTA GREVEI GENERAL AR FI POSIBILA NICI DACA POPORUL AR AVEA RESURSE.
ULTIMA VARIANTA MI SE PARE INTERESANTA , NU CONTEAZA DACA IMI PLACE SAU NU, CONTEAZA CA AR DA REZULTATE.
Teodora draga si dragi tovarasi si pretini care postati pe aici,eu zic sa va apucati sa invatati colinzi si sa nu mai visati la mamaliga care explodeaza
@sadicu revine
O cauti 🙂
Nu ti-ai ales bine numele .Tie trebie sa -ti spunem Masochistu .Iti plac vorbele „dulci ” si suturile in dos !:)
@maia_home
El o cauta…. noi ce sa facem?
B.U.B.A a ramas !
Prosti or fi cei din Opozitie daca se vor mai zbate pentru un electorat nevolni.
Merita sa suporte inca 4 ani de penitenta portocalie.
@Plano10
A fost frig rau… a si plouat.
Au fost destul de multi la inceput.
Nu stiu daca mai erau inca 50.000 sau 100.000 ar fi schimbat ceva.
Daca am fi fost 1 milion, 2 milioane poate poate
@Theodora
Raul s-a produs de Sf. Nicolae, asa cum zic si pe Blog.
Raul nu l-au facut cei care au votat base… ci lenesii care nu s-au dus la vot si cei din mass media, inclusiv Badea, Ciutacu si Sinteza Zilei, care au indemnat la abtinerea la vot.
Vezi vreo diferenta intre ei, alegatorii care nu merg la vot, si parlamentarii basiti care au stat astazi in banci, refuzand sa voteze?
@Plano10
Nu prea 😦
Plano 10 Si Theo bine ca gasira-ti vinovatii! Acum un an si Antonescu tot pe ei a dat vina initial,i-a facut tonomate,si oamenii mogulului .Bine ca si-d revenit.Voi chiar credeti P S D -ul de UNU SINGUR o sa aibe mare succes ? Sint tare trista ca ati ajuns la concluzia asta.Inteleg sa ma lupt cu portocalii nu cu voi !Oricum Theo sa-mi spui daca nu mai sunt bine venita pe blogul tau !Oricum eu voi ramane antenista finca alt ceva nu mai suport,sant singuri care au o atitudine verticala.Nu prea sant sigura ca si voi tot asa vedeti lucrurile, pentru ca daca privim mai atent in trecut o sa vedem ca Gadea, Badea Si Ciutacu l-au criticat si pe Nastase.Uite, am readus pe tapet un subiect de potcoave de cai morti.In final nu-mi ramane decat sa spun : Fereste-ma Doamne de prieteni ca de dusmani ma feresc singura !
@maia_home
Unde am scris eu asa ceva?
Unde am scris eu ca Antonescu este de vina?
O SA INTRU SA CITESC CE A SCRIS PLANO SI CE AM RASPUNS EU…. DAR VREAU SA TE ASIGUR CA NU CRED ASTA.
Sigur ca esti bine venita pe blogul meu.
Eu iti inteleg supararea… si eu am fost la pamant ieri dar NU TREBUIE ACUM SA NE CERTAM INTRE NOI.
SI EU MA UIT PE ANTENE…. LA CIUTACU, SUNT DEPENDENTA DE MIRCEA BADEA SI LA SINTEZA ZILEI.
Dar asta nu inseamna ca sunt de acord ca ei sa indemne lumea sa nu iasa la vot.
PE URMA NU CRED CA PLANO 10 ESTE PSD-IST ASA CUM CREZI TU.
In seara asta Ponta a avut un raspuns interesant la intrebarea „cand va cadea guvernul Boc ?” el spus:Intr-o saptamana daca santem uniti sau va trebui sa asteptam inca 25 de ani ,pare ca multi dintre voi ati ales deja varianta a doua .
@maia_home
Asa … si ce-i cu asta…. asta inseamna ca Ponta nu vrea sa ii dea jos pe astia?
Maia… toti ii vrem plecati pe portocalii.
Asta ne mai trebuie …. sa ne dezbinam intre noi. 😦
Atunci cu doamna Cristina Anghel cum ramae?Si ea este vinovata?Doar nu esdte P S D-ista . In loc sa uniti opozitia ,voi o dezbinati AFIRMAND CA ;NU ESTE NICI O DIFERENTA INTRE PARLAMENTARII BASISTI SI POSTUL ANTENA 3
@maia_home
MAIAAAAA TE ROG NU MA MAI AMARI SI TU 😦
SIGUR CA NU ESTE DE VINA DOAMNA CRISTINA ANGHEL.
VINOVATI SUNTEM CU TOTII DACA VREI CA NU II LUAM DE GAT PE ASTIA SI NU DAM DE PAMANT CU EI
Toti santem nervosi si suparati ! Imi pare rau ca m-am dat contondenta ,acum mi-a trecut (dar Plano 10 chiar asa a afirmat si anume ca :Badea ,Ciutau si Sinteza ZIlei sant la fel de vinovati ca parlamentarii basisti ). Sti bine ca imi place cum gandeste Ponta dar afirmatii ca cele ale lui Plano 10 mai mult dezbina decat unesc.Acum,mai mult decat oricand este nevoie de UNITATE .Stim ca mai mult sau mai putin toti au grest dar trebuie sa invatam sa strangem randurile ca actiunile viitoare sa aiba sanse de succes !
@maia_home
Sigur ca avem nevoie de UNITATE.
Stai linistita… daca ma vedeai pe mine ieri seara 🙂 🙂 🙂
ACUM PE BUNE…ADICA SERIOS
Eu cred ca solutia o reprezinta reeditarea,(rerspectiv readaptarea),punctului 8 de la timisoara.
Toti cei care au ocupat functi publice in ultimi 20 de ani(parlamentari,ministri,secretari de stat,etc) sa stea ”pe margine” cel putin 10 ani.
Pentru o astfel de idee chiar merita sa iesi in strada si sa dormi pe trotuar o saptamana.
Dar scuza-ma!…sa-mi deranjez eu fundul ca sa-l dau jos pe boc si sa vina la putere partidul lui vanghelie sau fenechiu…niciodata.
@sadicul
Vrei un nou partid sau partidele deja existente dar doar cu oameni noi?
@sadicule
Chiar ar fi o varianta de luat in seama?
Da ce te faci daca electoratul nost telenovistic pune ochii si stampila pe unul ca DDD?
A fost el in stare sa-l stampileze pe base.
@Plano10
Partid nou….oameni noi 🙂
Romanii sunt in concediu de odihna de vreo patru ani ! Traiesc foarte confortabil in mizerie, mazga, bale , laturi, scursuri etc.Ce cald si bine ! Ce bine e cand e rau ! Ce bine e cand nu trebuie sa gandim ! Acest minim efort de a respira, deja ne provoaca disconfort. Mi-e greata !
Theodora, mai avem secole de indurat. O crima colectiva in ziua de Craciun nu se iarta !
@zincabeiu
Bine ai revenit pe blogul meu!
Crezi ca de la aia ni se trage? 😦
Este trist si frustrant. Felicitari insa tuturor celor care au aratat ca inca mai exista spirit civic. Si curaj…
@Pro Atitudine
Da… trist si frustrant 😦
Eu sunt acum cu moralul la pamant acum
Poate maine imi revin si reincep lupta.
CURAJ THEO !
NU S-A TERMINAT.
ACUM CRED CA S-AU TREZIT MULTI ROMANI.CRED CA SI-AU DAT SEAMA CA TRAIM DIN NOU SUB DICTATURA.
SUB IMPERIUL UNOR AVORTONI.
ESTE TRIST SI FRUSTRANT LA IDEEA CA UDREA DESI IA SPAGA DE 4 MILIOANE ARE TUPEU SA ACUZE PE ALTII,IGAS DE LA INTERNE ,MANELIST CONVINS ,ARE TUPEUL DE A NE AMENINTA, –ASTA E RAZBUNARE CEAUSESTILOR !!
DAR FITI OPTIMISTI –SA DUS EL CEAUSESCU ..DARAMITE BOC
@DYN
Nici nu pot sa am uit la televizor.
Nu pot sa le vad fetele surazatoare …. pe Udrea refuz sa o mai vad pana nu ajunge in zeghe,
Ascult o melodie care ma mai linistete
intamplatot si eu ascultam ceva
@DYN
Da… este o varianta 🙂
Am uitat sa iti spun.
L-am vazut astazi pe domnul Dogaru.
Cei de la SCMD au fost chiar la intrarea in camera Deputatilor, langa poarta.
Ai fost acolo?
Battlefield ROMANIA !
Zi de Zi ……Ceas de Ceas !!
Lupta impotriva sistemului ….CONTINUA !!!
Trebuie sa ne ducem CRUCEA pana la capat.
Ne vom lupta in continuare, dar ………
Dragii mei compatrioti, pregatiti-va de intrarea in clandestinitate.
Sistemul se va arunca asupra noastra cu o furie diabolica.
@Starea Natiunii
Tu ai venit pana la urma la Bucuresti?
Am inteles ca au fost oprite masinile voastre 😦
Sindicalistii au ajuns pana la urma in Bucuresti, vreo 600 la numar.
Eu personal am fost in fata primarie Arad, am si fost la stirile pro tv din aceea seara impreuna cu un grup de 60/70 prieteni, in total in ziua motiunii sau perindat prin piata vreo 350 de persoane la mitingul neautorizat.
@Starea Natiunii
IMI PARE RAU CA NU M-AM UITAT LA PRO TV CA SA VAD.
VOI CEI DIN ARAD ATI FOST DE NOTA 10.
TOATA TARA A AFLAT DE VOI.
FELICITARI!
Tare as vrea sa nu ai dreptate!
vreau o alta clasa politica,Teo,o clasa politica formata in primul rand din profesionisti,(si cel mai la indemana nume imi este Mugur Isarescu)..si in al doilea rand compusa din oameni onesti si patrioti pentru care interesul national sa fie ceva sfant.
@sadicu
Mugur Isarescu mi-a placut pana de curand cand a declarat ca este de acord cu reducerea pensiilor…. sau ceva in genul asta.
Deci NU Mugur Isarescu…. nu vreau sa ma conduca un om caruia nu ii pasa de pensionari.
„Oameni onesti si patrioti pentru care interesul national sa fie ceva sfant”… sunt foarte putini in politica actuala.
@sandiliule
Vezi ca se da in colt, la tutungerie si alte etnobotanice. Ia-ti doza si mars la culcare!
da – in grupulcelor de la publisind.dar nu am fost la intrare in camera deputatilor.poate o parte ,..
@DYN
Deci nu ai fost in grupul care a stat cu dl Dogaru?
Am intrebat cateva doamne din grupul acela daca este si doamna Elena dar nu era.
Sau poate nu am prezentat incredere 🙂
Ca nu am spus nimic despre mine.
este posibil sa nu fi fost.personal,nu am vazut-o pe doamna Elena decat o data .
si nici eu nu am vazut-o .
nu e vorba de incredere.ca erati in mijlocul multimii.
dar o poti suna .adica pe email.ca nu si-a afisat tel.
@DYN
Sigur.
O seara placuta!
VA DORESC TUTUROR O SEARA PLACUTA IN CONTINUARE SI SA AUZIM NUMAI DE BINE .NOAPTE BUNA !
Dupa ziua de azi, chiar ma intreb daca PSD+PNL isi doresc sa fi cazut guvernul. Nu cred ca vroiau sa cada guvernul, nu au nici un interes sa guverneze acum, le e mai comod sa astepte alegerile din 2012. In plus, cata vreme va exista conflictul intre Ponta si Antonescu, totul e in zadar. Sunt sigur ca si Ponta si Antonescu gasesc unul in celalalt dusmanul nr. 1. Basescu nu va ma candida, deci obiectivul nr. 1 il reprezinta alegerile din 2013 pentru presedintie.
Ca final, Giurgea a avut iar un articol genial (din 18 octombrie.
http://capitalismpepaine.wordpress.com/2010/10/18/romania-in-prag-de-faliment-si-de-razboi-civil/
Șansele României s-au terminat astă vară.
România e un avion rămas fără motor – adică fără sector privat. Şi în loc să se zbată să-l repornească, piloții au negat la început ca ar exista o problemă. Au zis ca motorul o sa pornească singur. Sau că vin alte avioane si trimit ei niște mecanici, sa rezolve problema. Evident, problema nu s-a rezolvat.
Atunci echipajul le-a zis pasagerilor: dacă dăm toți din mâini ca păsările, sigur scăpăm. Ne trebuie solidaritate! (Serios, cam atât au valorat soluțiile anticriză ale PDL-ului). Acum a venit PSD-ul: lăsați-ne să pilotăm noi, că avem o soluție complet diferită: în loc să dăm din brațe ca păsările (hehe, ce proşti pdl-iştii ăștia!) vom roti brațele ca niște elice! E modern şi e revoluționar!
Bineînțeles, tot o tâmpenie este. Singura soluție ar fi fost cea cerută de 2 ani de zile, chiar de către sectorul privat: dați-ne “benzină”, taică! Nu ne mai jupuiți de bani! Micșorați taxele şi impozitele firmelor! Schimbaţi Codul Muncii şi tăiaţi drepturile angajaţilor!
Era foarte simplu. Acum însă e inutil. Oricine ar veni la conducere, vine degeaba. Avionul s-a apropiat prea tare de pământ si prăbușirea e inevitabilă.
O explozie sângeroasă se va produce în următoarele luni.
Ca să înceapă un război civil, o tara trebuie sa fie împărțită in grupuri de oameni care sa se urască intre ei pe viața si pe moarte. Condiția asta e deja îndeplinită.
In România exista mai multe asemenea grupuri: pe de o parte este clasa politica, iar pe de alta parte este populația. Clasa politica disprețuiește populația României (deși varsă pe gura doar fraze patriotice). De 20 de ani, o fura cat poate. La rândul ei, populația ii urăște pe politicieni din adâncul sufletului (“toți e hoți, maica”) si abia așteaptă “sa înceapă ceva”. Si “ceva” o sa înceapă, chiar in aceasta iarna. Așa ca n-o sa găsiți pe nimeni care sa apere vreun politician si sa-l scape de la linșaj.
Dar si clasa politică este împărțită in doua : pro-Băsescu si anti-Băsescu. Ăștia se împroașcă unii pe alții cu rahat, fără sa-si dea seama ca mirosul ii face pe toți respingători si le grăbește sfârșitul. Iar din punct de vedere economic, micul lor război este egal cu zero. N-are nici o legătură cu problemele României.
Iar astea sunt doar grupurile mari. In plus, in fiecare județ si in fiecare cartier exista grupulețe care abia așteaptă sa se măcelăreasca unele pe altele, din motive total personale. Iar corupţia justiției si politiei (niște șpăgari nenorociți, care nu mai sperie pe nimeni) ii obliga pe oameni sa-si facă singuri dreptate.
Amuzant e că băieţii din opoziţie au impresia că pe ei lumea îi iubeşte, şi că prăbuşirea statului înseamnă doar prăbuşirea PDL-ului. Asta arată cât de rupți de realitate sunt! De fapt, după prăbușirea guvernului Boc, următorul guvern nu va dura mai mult de 3 luni. Iar după aceea va începe haosul.
România este deja în faliment.
Singurul motiv pentru care falimentul statului roman nu a fost încă declarat, este ca nu exista o lege a falimentului de stat. Daca ar exista, firmele private si băncile care au bani de încasat de la stat, ar putea sa îl dea in judecata, si sa ceara chiar si azi executarea silita a datoriilor.
Așa ca statul roman se considera foarte șmecher. In realitate, e doar foarte prost. Pentru ca acum politicienii se plâng de lipsa de încredere a mediului de afaceri, care a fost provocata chiar de către ei! Iar fără încredere, nu ai economie. Pai cum sa mai investești intr-o tara care abia așteaptă sa-ti fure banii si care își încalcă propriile legi când e vorba sa-si plătească datoriile?
Uite ce încredere au oamenii de afaceri in Romania:
* 2008: 8.5 miliarde de euro investiții străine
* 2009: 4.5 miliarde investiții străine
* 2010: 1 miliard investiții străine (pe primele 6 luni)
Despre oamenii de afaceri români, ce sa mai vorbim? Încă 200 000 de firme au dat faliment în 2010. Iar România este acum pe locul 8 intre statele cu cel mai mare risc de faliment. Si n-a fost pusa acolo din greșeală, sau dintr-o nedreptate, sau din ură pentru români. Din contra: își merită locul cu vârf si îndesat.
2010 a fost anul crizei. 2011 va fi anul haosului.
Cine visa ca se sfârșește criza, sa viseze in continuare. Criza nu s-a terminat, nici in Romania, nici in străinătate, pentru ca nici o tara n-a renunțat încă la cancerul care a provocat-o: protecția sociala. Adică cerșetoria politicoasa, încurajarea incapabililor si putorilor.
Ce-i drept, Marea Britanie a tăiat 50% din cheltuielile guvernamentale cam in toate domeniile (comparați cu doar 25% cat a tăiat Romania, si doar din fondul de salarii). Angela Merkel a anunțat “cel mai dur program de austeritate din istorie” (cu zeci de mii de funcționari si militari concediați). Iar in Spania, premierul socialist Zapatero a concediat si funcționari si a si redus drepturile tuturor angajaților din Spania, ca sa ii ajute pe patroni (in special firmele mici si mijlocii).
Aceste masuri sunt mult peste ce a îndrăznit Romania. Dar tot nu sunt suficiente. Scăderea economiei si a nivelului de trai a europenilor va continua. Uneori mai încet, alteori mai repede, dar va continua. Pana când? Pai pana când mărfurile europene vor ajunge competitive fata de cele chinezești. Ceea ce înseamnă si un nivel de trai comparabil cu cel al chinezilor. Ca le place sau nu europenilor, nici nu mai contează. Economia globala se echilibrează singura.
Echilibrarea economiei înseamnă însa violente de strada, falimente, sinucideri, încălcarea Constituției, chiar dezmembrarea unor tari. Nu putem ocoli asta. Am mai spus deja ca popoarele cu o gândire socialista (ca Grecia, Franța, sau Romania) vor avea de suferit cel mai mult, pentru ca se vor tine de demonstrații, in loc sa se apuce de muncă multă pe bani putini.
In schimb, in SUA, Marea Britanie sau Germania (care au luat deja masuri mult mai dure) n-ați auzit de demonstrații si lupte de strada. Iar eu sper sa nici nu auziți. Si cam asta e limita maxima a optimismului meu. Cât despre România? Ea nici măcar nu intră în categoria ţărilor care mai au vreo șansă de scăpare.
Atunci ce e de făcut? Stăm şi așteptăm să murim?
Nicidecum! Oamenii de afaceri pot să facă un lucru foarte simplu: să-şi protejeze capitalul. Banii valorează in 2010 mai mult ca în 2009, si mai puțin ca în 2011. Prețul caselor si al chiriilor s-a prăbușit la jumătate faţă de 2008, şi tot scade. La fel şi valoarea afacerilor. Băncile sunt disperate. Încearcă să îi execute pe datornici, dar la licitații nu se prezintă nimeni. Profitați de disperarea lor!
Așa că ţineți de fiecare ban! Concediați cât mai mulți oameni! Scădeți la maximum salariile celor rămaşi! În 2011 o să cumpărați toată România pe doi lei găuriți. Asta, dacă vreți să mai faceți vreodată afaceri în România – ceea ce nu prea merită! Pentru că un restaurant în Spania a ajuns să se vândă cu 9000 de euro. O firma de training la Viena, cu numai 3000 de euro! O firma de turism în Londra, cu 12 000 de euro. Iar preţurile scad în continuare, pentru că nu sunt cumpărători.
Așa că așteptați, relaxați-vă, că o să aveți de unde alege. Protejați-vă capitalul şi lăsați statul român să moară de foame! In fond, şi-a făcut-o cu mâna lui!
@wtf
Nici nu vreau sa aud varianta asta ca opozitia nu a vrut.
Nici eu nu cred ca Opozitia nu a vrut sa castige. Dar modul simplist in care si-au calculat sansele, gresala de a pomeni de alegeri anticipate si alte prostioare, ma fac si pe mine sa ma indoiesc de seriozitatea demersului lor.
In alta ordine de idei, trebuie sa recunosc ca rationamentele lui Wtf sunt crude dar adevarate. Pana si predictia cu salarii de marimea celor din China este realista. Singura speranta ar fi ca salariile sa fie de talia celor din Shenzhen, Guangzhou, Hong Kong sau Taiwan. Altfel, adio sarmale si cozonaci. Coliva va fi delicatesa.
O singura obiectie am la toate rationamentele lui Wtf, in legatura cu „Am mai spus deja ca popoarele cu o gândire socialista (ca Grecia, Franța, sau Romania) vor avea de suferit cel mai mult, pentru ca se vor tine de demonstrații, in loc sa se apuce de muncă multă pe bani putini”. Nu inteleg pentru care motive a alaturat Romania Frantei si Greciei? Noi vom fi pulbere fiindca nu avem economia Greciei si, cu atat mai putin, a Frantei. Putem sa trimitem oamenii la munca pana ne vine rau, ca tot nu au unde munci! A fost paraduit totul: agricultura, industrie, turism, pana si mica initiativa privata. Fara infuzii de capital extern, totul va intra in letargie.
@ALM
Daca platim taxe si impozite ca in UE, daca mancarea noastra este uneori mai scumpa decat in UE cum sa avem salarii ca in China?
Daca miscoram taxele si impozitele si preturile la alimentele de baza…. putem incerca.
Nu vad cine ar risca acum o infuzie de capital 😦
Este adevarat ca PSD-ul asteapta sa mai creasca Ponta (in sondaje) iar Antonescu asteapta sa mai creasca PNL-ul, dar nu cred ca n-au vrut sa treaca motiunea. Logica simplificata a evolutiei lucrurilor spune ca cu cat va mai trece timpul PDL-ul va avea si mai multi bani pentru a-i cumpara pe acoliti, iar situatia Romaniei va fi din ce in ce mai grava si mai greu de restabilit, cu cat va fi amanata preluarea puterii. Sigur, daca te lasi leganat de muzica din difuzorul din dovleac si ajungi sa vorbesti in somn poti sa spui orice dar, cum – se stie – somnul ratiunii naste monstrii, bine ar fi sa iei inainte un somnifer. Macar nu mai vorbesti in somn si te si odihnesti ca lumea. S-a ajuns la situatia actuala in eu si in lume datorita oamenilor ca tine care n-au inteles ca zicala clientul nostru – stapanul nostru, caruia, dupa ce i-ti furat banii vreti sa-i vindeti gogosi. Pai, deunde bani? iar clientii voiau si vor sa cumpere, nu sa vanda? pentru indivizi cu conceptia ta banul sa traiasca – omul poate sa moara, dar nu-si dau seama ca distrugand oamenii banii isi pierd sensul. Economia isi are legile si mecanismele ei dar fara om economia nu exista. Mai vorbim de legi si mecanisme? Economia e astazi din ce in ce mai putin economie (si sper ca atunci cand zic economie nu te duci neaparat cu gandul la zgarcenie) din cauza ca oamenii ce o fac sunt asemeni tie, din ce in ce mai putin oameni.
@KinR
Cum adica „din ce in ce mai putini oameni”
In ce ma transform?
Da, in primul rand de la asta.Plus, trasaturile genetice si profilul psihologic al acestui popor( vezi D.Draghicescu-Din psihologia poporului roman- Buc.1907).Vom trai si vom vedea, cum se spune.Acesta guvernare nu va disparea decat odata cu alegeril prezidentiale viitoare.Din pacate.Si eu sunt plina de amaraciune.
@zincabeiu
Acum poate ar trebui sa ma laud si cu sangele sarbesc care imi curge prin vene.
Nu pot sa spun NOI SARBII pentru ca majoritar este sangele roman ….
dar o sa spun ca noi romanii care avem si sange sarbesc NU UITAM SI NU IERTAM PE CEI CARE NE FAC RAU.
SI SA II FEREASCA BUNUL DUMNEZEU PE DUSMANI .
avem nevoie de profesionisti in mai toate institutiile. cata vreme facem politica dupa ureche ies legi de iti vine sa-ti iei campii, cate vreme populam institutii cu tot felul de lipitori de afise sfertodocti si habarnisti, vom avea bugete schioape si servicii mizerabile
in opinia mea daca dorim o tara normala in care sa traim decent e nevoie de solidaritate si profesionalism si sa luam din nou de la inceput tot scheletul legislativ, adica sa gandim o noua Constitutie , clara si mulata pe societate romaneasca si aspiratiile ei, de acolo se poate construi. daca nu o vom face, ne vom trezi iar cu carpeli legislative, bazaconii visate de cate un presedinte sau cine stie ce alt politician lovit la neuroni
poate ca la viitorele alegeri legislative vom deschide bine ochii si vom sti ce sa cerem politicienilor care ne solicita votul
@olimpiu65
Daca nu imi vine sa plec si sa nu ma mai uit inapoi.
Nu ma lasa mortii ingropati in pamantul tarii.
In rest nu ma mai retine nimic.
Teo draga eu am mai spus-o si poate ca nu am fost luat in serios , dar o voi repeta pt ca nu pot sa ma las manipulat chiar de cei pe care ii votez: nici PSD, nici PNL nu au dorit cu adevarat trecerea motiunii, eu din nefericire ii dau dreptate consilierului Lazaroiu, partidele nu erau incantate sa vina in plina iarna la putere cu un FMI in spate care este inflexibil si nici macar cu floricica care nu tine loc de primavara pe care o flutura Boc nu-s de acord. ce ar fi facut si-ar fi erodat imaginea si in 2012 iar zburdau portocalii????
si apoi cetatenii tarii nu arata ca au ajuns la capatul rabdarii, vad ca inca mai pot lua in carca. eu unul voi vota pe cel care imi promite ca se va bate in parlament pt o noua constittutie, cu asta corcita pur si simplu nu mai merge
@olimpiu65
NU!!!!!
NU POT SA CRED ASTA OLIMPIU.
NU POT SA CRED CA LOR NU LE PASA DE POPORUL ROMAN.
Teo!! fa te rog o paralela la ce a fost anul trecut cand motiune a trecut si azi si ai sa vezi cum stam. anul trecut partidele aveau un proiect comun si o propunere de prim ministru care era agreata de toti minoritarii, acum nu s-au inteles sa vina cu-n proiect comun si sa sustina o persoana in stare sa unifice majoritatea parlamentara, basa ca doua proiecte economice care se bat cap in cap. tu crezi ca daca ar fi dorit cu adevarat cele doua partide nu puteau sa aduca UDMR in tabara lor???? cum sa cataloghez declaratia senina marca Crin cu 55% nesansa??? dar faptul ca anumiti vicepresedinti PSD susotesc ca PONTA nici nu dorea accederea la guvernare. si in general ti s-a parut ca cele doua partide vin bazate si hotarate in fruntea multimii????
e un joc periculos marca Adrian Nastase si poate ca la anul nu va castiga atata PSD pe cat preconizeaza iar liberalii vor negocia cu PD-l nou condus de Blaga desi eu sper sa nu si sa-i vad out din viata politica pe portocalii
@olimpiu65
Nu, nu aveau cum sa adica UDMR-ul de partea lor.
Aia vor sa treaca legea invatamantului si nici PSD-ul si nici PNL-ul nu aveam cum sa accepte asta.
M-am saturat sa tot il vezi pe Nastase facand jocuri periculoase. 😦
Liberalii daca vor negocia cu PD-L aripa Blaga vor face o mare greseala.
NIMENI DE LA PDL NU MAI TREBUIA BAGAT IN SEAMA….. NIMENI….. LA GROAPA DE ISTORIE CU EI….. SA NICI NU MAI INTRE IN PARLAMENT…. SA INTRE PNTCD-UL SI PRM-UL.
AR FI BINE CA NICI UNGURII SI NICI MINORITATILE SA NU MAI INTRE.
UNGURII NICI NU AU PARTID SI ISI FAC DE CAP CUM VOR EI.
MINORITATILE SA STEA IN TERITORIU… LA PRIMARIE…. NU AU CE SA CAUTE IN PARLAMENT.
M-AM SATURAT SA FACA ASTIA LEGEA IN TARA MEA.
nu intelege gresit nu am spus-o cu patima la adresa lui AN, mie imi pare ca el foloseste tactica din perioada 1997-1999 cand PSD fara sa faca nimic capitaliza tampeniile CDR-PD, nu stiu daca azi mai merge situatia e alta
si sa-ti spun sincer ca eu cred ca partidele astea doua aveau ce oferi UDMR daca chiar doreau…. adica eu fac pe nationalistul cu UDMR cand tara mea e in pragul colapsului economic si sub dominatia totalitara a chiombului si securistilor sai???? ba eu as fi plusat pe un protocol in care sa le agrantez ca voi milita pt o noua impartire teritorial administrativa care sa conduca la o mai mare autonomie. oare la chestiile astea nu se gandesc liderii PSD si PNL??? ma intreaba Misu Voicu senin ce ar trebui sa mai facem?????
eu asa vad lucrurile chiar daca poate sunt radicale , dar orice e mai bine decat dictatura mafiei portocalii
@olimpiu65
Am auzit chestia asta si ieri seara la Antena 3.
Nu este adevarat.
Nastase este cel care isi doreste cel mai tare din PSD ca PDL si Basescu sa dispara din politica.
Asta neinsemnand ce ceilalti nu isi doresc.
Limba romana NU SE NEGOCIAZA Olimpiu… si asta o spun eu… care am si SANGE SARBESC IN VENE.
LIMBA ROMANA ESTE SFANTA… ASTA M-A INVATAT TATA CARE ARE SANGE SARBESC… SI ISTORIA ROMANIEI TOT CU TATA AM INVATAT.
Teo draga, cu forta nu-i vei putea convinge pe secui. e optiunea lor de a se segrega si o vor plati, nu le va folosi la nimic nestiinta limbii romane
daca este sa fac un sacrificu , il fac pt salvarea tarii mele, repet nimic nu e mai rau si nu poate fi ami rau decat regimul BASE-Udrea-Boc
http://www.clauteo.com/2010/10/discursul-lui-crin-antonescu-n-fata-parlamentului.html
un discurs foarte buna pacat ca doar atat
@olimpiu65
DACA AR FI DUPA MINE… AS VEDEA CE ESTE CU UDMR-UL ASTA… CA NU ESTE FORMAT CA PARTID.
NU AM NIMIC CU UNGURII SA FIE CLAR…. IN BLOCUL MEU, IN MIJLOCUL BUCURESTIULUI… ADMINISTRATOR DE BLOC ESTE UN UNGUR…. L-AU ALES OAMENII PENTRU CA ESTE CINSTIT SI MUNCITOR.
STIU CA POLITICIENII LOR SUNT INTELIGENTI DAR NU IMI PLACE DELOC JOCUL PE CARE IL FAC.
AR CAM MERITA SA STEA 20 DE ANI PE TUSA.
DA… A FOST BUN DISCURSUL LUI ANTONESCU.
chiar asa! UDMR nu e partid, dar cum arata acum optiunile de vot ale romanilor, UDMR va fi mult si bine partener la guvernare ba cu PSD , ba cu liberalii si democratii. prevad ca in 2012 PSD si UDMR vor forma guvernul, dar poate BaZeus le serveste o intoarsa stangistilor!
@olimpiu65
Nu… PSD-ul nu o sa faca coalitie cu UDMR-ul… decat daca renunta la pretentiile lor absurde… si ei nu vor renunta,
Ca sa se vindece putin B.U.B.A., ramasa in stadiu de infectie dupa motiunea de ieri, ar fi necesar ca PDL si PNL sa repuna pe picioare adormita ALIANTA DA si sa guverneze impreuna pana la alegerile din 2012.
Incompatibilitatea de programe intre PNL si PSD e prea evidenta.
Pe termen mediu ar castiga si Romania si PSD. 🙂
@PLANO10
NICI INTR-UN CAZ.
NIMENI NU TREBUIE SA FACA ALIANTA CU PDL-UL.
Acest „nimeni nu trebuie sa faca alianta cu PDL” inseamna condamnarea tarii sa fie condusa de Boc inca 2 ani.
@plano10
Trebuie sa gasim alta solutie.
sigur va fi condusa tara de Boc inca doi ani daca PSD si PNL nu ii atrag pe maghiari de partea lor. eu unul nu vad refacerea A.D.A si in niciun caz cu Base presedinte , Udrea ministru
@olimpiu65
Adica ii crezi pe ceilalti PDL-isti mai buni?
Gresesti Olimpiu 🙂 Nu exista PDL-ist bun.
nu sunt atat de convins din miile de membrii simpli dar si cu functii precis trebuie sa existe si oameni onesti
@olimpiu65
Sigur ca da dar pot ajunge acei oameni pe functii importante?
Pana nu se inceteaza cu NEPOTISMUL nu avem nici o sansa Olimpiu.
„Tricourile cu coasa – Sustin motiunea au fost furate pentru ca nu pot sa spun confiscate, nu am primit nici un bon, nici o dovada ca le-au retinut.
LILICK a fost a foat bruscata si imobilizata de un angajat SPP!”
Eu v-am spus ca aveti de-a face cu MILITIENI CEAUSISTI! Era cumva suficient de batran acel SPPist blestemat, incat sa fi fost dresat la scoala ceausista?!
„Nu asa se pune problema…” Mie mi se pare ca exact asa pun baietii astia problemele: ei sunt tari, noi suntem slabi, si nu putem face nimic in privinta asta! Putem totusi sa ne ASTEPTAM ca vor reactiona fix ca niste politruci din anii ’50, intrucat au fost SELECTATI si DRESATI de acei politruci!
@Vlad Cel Oribil
Trei deputati liberali au fost de fata la bruscarea si imobilizarea „DUSMANULUI PERICULOS” PE NUMELE LILICK si au intervenit la timp.
DACA NU ERAU ACOLO PROBABIL CA LILICK INCASA SI LOVITURI 😦
Da, aia de la SPP sunt invatati sa dea la ficat/rinichi… preferabil din spate. Ca sa strangi mainile si sa te controleze ei mai bine. Si intotdeauna actioneaza in haita. Asta arata cat de NEPROFESIONISTI sunt: rolul unui serviciu de protectie este sa se interpuna intre „demnitari” si amenintare, NU sa neutralizeze amenintarea: cu asta ar trebui sa se ocupe alte „structuri”. Dar asa cum am sustinut de la bun inceput, TOTI (militie, securitate, jandarmerie, armata, SPP, politie comunitare, etc: ca si pe vremea lui Carol al II-lea, sau a comunismului feroce din anii ’50, doar alte denumiri pentru asasini politici si teroristi in slujba unui stat opresor) sunt folositi ca mardeiasi politici si sunt dresati in acest sens (NU in altul).
@Vlad Cel Oribil
Cred ca realizezi ca sunt multi care vor avea ceva de spus despre parerea ta.
Nu stiu daca vor scrie … dar sigur vor gandi 🙂
Daca nu scriu, inseamna ca nu gandesc. In cel mai magulitor caz (pentru ei), gandesc PROST. Deci, sunt niste PROSTI.
Impotriva PROSTIEI, ZEII INSISI LUPTA IN ZADAR.
@Vlad Cel Oribil
De gandit o sa continuam sa gandim…. deci vom si scrie.
consecventi liberalii mei ce sa zic? ieri anuntau ca gata nu mai sustin nicio motiune , azi vor ei s-o inainteze. cu cine cu psdistii lui Ponta care nu doresc caderea guvernului Boc??? eu nu am vazut emisiunile ieri la antene, am vazut azi in reluare discursul domnului Iliescu si mi-a confirmat temerile, orice as spue despre Iliescu dar nu ca nu este un politican abil si el a recunoscut ca nici PSD nu era pregatit pt guvernare. asa ca motiunea asta a liberalilor parca vad ca moare din fasa
@olimpiu65
Nu stiu daca a spus ca PSD-ul nu era pregatit pentru guvernare dar ASTA NU INSEAMNA CA NU AU DORIT CADEREA GUVERNULUI.
stii ceva ?? eu pe tine te cred, pt ca stiu ca scrii din inima si fara ascunzisuri si cu toate ca nu sunt de acord cu tine te consider naiva si nu de rea credinta, dar pe Ponta nu-l cred nici cat negru sub unghie si prefer sa-l cred oportunist si inselator decat sa-mi imaginez ca e un dobitoc la modul cum a pregatit si s-a manifestat in cazul motiunii
@olimpiu65
Hai ca asta este deja rautate 😦
De ce nu poti sa crezi ca a fost de buna credinta?
Nu a pregatit singur motunea si in deplin acord cu liderii PNL.
Cel mai usor cand ai esecuri este sa dai vina pe ceilalti.
nu e rautate pe cuvant si nu-l inteleg pe Crin de ce dreak a acceptat conditiile lui Ponta???? anul trecut au avut un plan bine stabilit, un candidat sustinut de toti si proiect comun si a fost cheia succesului, anul asta vine Ponta si zice nuuuu fara de astea si plus anuntam ca sustinem un guvern pe 6 luni dupa care anticipate! pai or fi prosti parlamentarii sa defecteze din PD-L UNPR sau UDMR pt perspectiva lu” peste prajit????
bine ca si-a pus fularul si a mai jucat odata in che guevara pe strazi in loc sa stea dreak in parlament sa aibe un discurs de lider adevarat
eu am fost sceptic pt ca imi dadeam seama ca se va pierde in stilul asta dar am avut in prostia mea o mare speranta. ieri de ciuda m-am imbatat rau de tot cum n-am mai facut-o de vreo 15 ani zau asa!
@olimpiu65
Nu pot sa dau drumul acestui comentariu decat cu mici modificari si la fel as fi facut si daca ar fi fost vorba de Crin.
Este posibil ca declaratia aia despre alegeri anticipate sa nu fi fost o idee buna.
Probabil ca nu s-a dorit nomonalizarea unui portential prim-ministru ca sa nu fie pus respectivul intr-o situatie neplacuta in cazul in care motiunea nu ar fi trecut.
Crezi ca Johannis s-a simtit bine?
Cine il opreste pe Antonescu sa nu iasa si el pe strada in mijlocil oamenilor.
Sunt sigura ca ar fi primit foarte bine. Legatura cu masele este foarte importanta.
Eu nu m-am imbatat… m-am uitat la Stan si Bran… asa ma linistesc.
hai sa lasam incrancenarea si sa ne amuzam un pic
http://www.pesurse.ro/2010/10/28/a-luat-udmr-eap-de-la-pdl-la-legea-educaiei.html
eu ii cred in stare pe portocalii plus ca electoratul transilvan e sensibil si daca renunta PD-L la el au pus-o de mamaliga
@olimpiu65
Ooooo ce m-as bucura 🙂 🙂 🙂
Astia merita mult mai mult.
Ma bantuie un gand,ce zici ? pot sa-ti vb. despe el?O idee ,poate nu cea mai originala dar care are nevoie de finantare ,nu foarte mare .Nu doresc sa-mi postezi ceia ce iti spun caci nu stiu daca este bine sa afle multa lume
@maia_home
Poti sa imi scrii orice
Ma gandesc la un obiect care sa-l poarte toti cei anti basescu TOTI asta insemnaind nu doar membri ai partidelor de opoziti ci si TOTI sindicalisti. Obictul trebuie sa reprezinte ceva FOARTE mobilizator ,reprezentativ si care sa uneasca mai multe ideologii intr-un singur tel -caderea acestui sistem mafit -In timp ce scriu ,imi tot vin idei si nici nu stiu de unde sa incep si cu cine sa vb.deea trebuie adoptata de toti OPZANTI lui baselu.Lucrurile trebuisc gandite…
@maia_home
Avem mai multe variante.
Una dintre ele este culoarea violet.
Exista o miscare violet.
http://nobasescuday.blogspot.com/
Sigur ca se poate face adaugiri si modificari.
Orice este bun merita luat in seama.
Vorbim.
@Ged
Am inteles si stiu ca nu aveti nevoie de ajutor.
Am citit tot 🙂 Mi-a placut si bacşişul de care vorbiti 🙂 🙂 🙂
Am facut acelasi lucru pe care il fac si ei.
Adica i-am raspuns „doamnei” pruin intermediul dumneavoastra.
Dar promit sa nu mai fac.
O sa le raspund aici.
Aceeasi incheiere
@Ged
Da am vazut.
Da. Cam asta este ideia. Doar ca trebuie ca cei de sus (partidele de opozitie plus sindicatele) sa cada la pace dincolo de orgolii.
@maia_home
ORICE IDEE AI… PUTEM INCERCA… POTI SA SCRII AICI SAU PE BLOGUL ALA.
Stiu ce spui si este cel mai important.
Fara sa fim uniti nu realizam nimic.
Buna Theo,
sa nu-mi cred urechilor cind l-am auzit pe Boc ca cica Ponta s-a „autodenuntat”! La fel cum ieri am auzit-o pe Udrea vorbind in Parlamenul Romaniei (!?)de cinste si corectitudine cind in ultimele zile „urla” piata (ca sa ma exprim asa) cu stenogramele ce atesta cit de cinstita este dumneaei!
Si inca doua vesti postmotiune interesante: Basescu nu promulga legile cu TVA de 5% pentru alimente de baza si cea cu neimpozitarea pensiilor sun 2000 roni (deci inca o data mai ia de la Basescu).
Si trecerea legii invatamintului (o catastrofa daca se implementeaza si ma exprim de pe pozitia unui profesor cu 13 ani vechime in sistemul educational Roman + alti 14 in cel American, la toate nivele: liceal + universitar) fara lipsa gvorumului!
Ma intreb si eu cit mai trebuie sa incaseze Romania pentru a se trezi? Astia de la putere chiar nu-si dau seama ca mai devreme sau mai tirziu tot vor da socoteala de tot eea ce fac?
@mgabim
Si eu ma intreb acelasi lucru.
CE TREBUIE SA SE MAI INTAMPLE CA SA II CONVINGA PE CEI CARE STAU IN CASA?????? 😦
SA NU NE DEMORALIZAM SI SA NU CEDAM,SA FIM PRECUM PICATURA CHINEZEASCA
http://aripideinger-danielahope.blogspot.com/2010/10/avem-un-guvern-cu-0-sustinatori.html
Eu nu pricep cu toată lumea aceea, puhoi aş spune, se traduce în 30 de mii de manifestanţi.
@Bibliotecaru
Nu cred ca au fost doar 30.000 de manifestanti.
Este posibil chiar sa fi fost 100.000.
Ati vazut ce s-a intamplat inauntru?
ma uitam pe ant 3 lamotiune..in balcomn era o vaca blonda si grasa singura in tot balconul,tipaca dracu’ cine era?mama,ce tate mari avea…
@omu’
Stiu de cine vorbesti. 🙂
Nu era din grupul nostru.
Era simparizanta PDL.
Da, nici mie nu-mi da pace sangele sarbesc de la bunicul patern.Si cel bulgaresc de la bunica paterna, ha,ha,ha.
@zincabeiu
Sa nu stie lumea… ramane intre noi 🙂