Victor Ponta presedintele PSD, scrie pe blogul personal ca pe Traian Băsescu „nimic nu-l sperie mai tare decât ideea că se unesc împotriva lui cei pe care nu-i poate nici cumpăra, nici aresta”.

„La o emisiune de curand la Realitatea, Mihai Tatulici a incercat sa ma bage in corzi cu intrebarea -”Cum scapati de Dracu?”.
Doar pentru eschiva, m-am facut ca nu inteleg intentia lui si am spus ca Dracu e Basescu, evident ca o sa fac tot ce pot sa scap tara de el! Dincolo de pupinbasestii de serviciu (vai, ce urat vorbim despre un Presedinte care se exprima asa elegant despre toti adversarii politici, ca la el pe puntea petrolierului!) am remarcat ca totusi comparatia nu e deplasata, iar multi mi-au spus ca se potriveste chiar prea bine. Problema este ca Dracu are si coada, ca o baga nonstop in viata noastra amarata, dar ca mai ales dupa atatia ani inca reuseste sa aiba efectul dorit!

Ca sa concluzionez, nimic nu-l sperie mai tare pe Basescu Scaraotchi decat ideea ca se unesc impotriva lui cei pe care nu-i poate nici cumpara nici aresta! Si atunci isi baga coada!”

Pentru a citi intregul articol intrati aici:

Cand isi baga Dracul coada!

Va recomand sa citi si aici:

Sa ii spuna cineva lui Basescu Traian ca Romania este un stat social

Tinerete, hai pe santiere, sa facem chipul tarii mai frumos!

Emil Boc a declarat că PDL şi Guvernul pe care îl conduce au salvat România de la colaps

Nu mai vrem Băsescu – E mai rau ca Ceausescu

Sunt sigura ca nici ei nu pot fi cumparati: ALM, Rox, Brankardierul, Maia, Plano 10, Vlad Cel Oribil, Gabi, Olimpiu, Vassyle, Yogoshima, Zina- Lecturi recenzate, Gebelezis, Matilda, Augustin, Renata, Vania, Ioan Sorin Caius, Ana Usca, Cristian Lisandru, Elisa, Dragon, Marcus, Bibliotecarul, Supravieţuitor, Basarica, Cristian Dima, Madi si Onu, Vlad Cel Groaznic, Teo NeguraPro AtitudineAliosa, KinR, Dan Voiculescu, Corina Cretu, Popa Teapa

68 de gânduri despre „Basescu se sperie de cei care sunt impotriva lui si nu pot fi ‘cumparati sau arestati’ spune Victor Ponta pe blog

  1. Pingback: Intimitate «
  2. la inceputurile blogului lui AN l-am intrebat despre atitudinea domniei sale de a-i raspunde lui Basescu cu aceeasi moneda uzand de un limbaj care pur si simplu nu i se potrivea unui mare intelectual, iar AN mi-a raspuns apreciind ca a gresit intrand pe acel teren care nu-l caracteriza
    aceeasi chestie i se potriveste si lui Ponta, care din nefericire pluseaza si cu alte afirmatii ce pot deveni periculoase: ,,Cand il vad pe Boc simtul umorului se transforma in simtul omorului!”
    cam prea mult, plus ca e degradant pt un lider politic sa-si porecleasca adversarele politice cu expresii gen pekinez…etc
    eu nu gust deloc asemena exprimari nici in campanie electorala…consider ca PD-L si Basescu trebuie distrusi si trimisi unde le e locul(in boxa) dar nu sa raspunda reprezentantii nostri cu aceleasi expresii ca cele ale unui needucat!

    1. @olimpiu
      Hai Olimpiu…. la tine chiar nu ma asteptam.
      Ce sa spun?
      Acum pe toata lumea deranjeaza felul in care se exprima Ponta.
      Adica de ce Basescu care a ajuns asa cum a ajuns presedintele tarii are voie si Ponta nu?
      Ori suntem golani ori nu mai suntem?

      1. eu nu am spus ca are voie unul si altul nu…pur si simplu ma deranjeaza derapaje verbale de la oameni de la care am pretentii. Ponta e unul, la vremea lor au mai fost si liberali ca Ludocvic Orban care m-a dezgustat cu afirmatiile lui la adresa femeilor

        eu cred sincer ca nu are rost sa intram pe terenul lui Base. ce am ajuns sa ne batem pt electoratul lui handicapat mintal???? vine si singur ca murgul la straita! si uite un lider de marca PSD mi-a dat acu doi ani dreptate!

        1. @olimpiu
          Se vede ca am crescut si am trait in cartiere diferite.
          Nu stiu daca ti-am spus eu m-am tot mutat ca „tiganul cu cortul”
          In copilarie am fost minoritara intr-o comuna de tigani.
          Pe urma m-am mutat in Vitan dupa aia in Dudesti.
          A trebuit sa invat sa supravietuiesc.
          Stiu sa injur si o fac de fiecare data atunci cand trebuie, o jumatate de ora continuu fara sa ma repet.
          La mine in casa nu se injura dar pe strada nu poti sa stai si sa ajungi bataia de joc a jigodiilor.
          Daca taci inseamna ca esti prost si sa nu iti imaginezi ca te lasa in pace.
          Ajungi sa te injure si copiii de 5 ani.
          Uite ca pe mine NU MA DERANJEAZA DELOC CE A SCRIS PONTA.
          A RASPUNS PE INTELESUL LUI BASESCU SI EU ZIC CA A FOST CHIAR FINUT.
          SI SA ITI MAI SPUN CEVA DESPRE LUDOVIC ORBAN, IMI PLACE LA NEBUNIE SI SUNT DE ACORD CU CE A SPUS DESPRE ACELE FEMEI.
          ARE DREPTATE.
          L-AS VOTA CU 10 MAINI PE LUDOVIC ORBAN DACA AR CANDIDA LA MINE IN ZONA.
          L. ORBAN LOCIUESTE INTR-UN APARTAMENT LA BLOC DACA NU AI AFLAT.
          BA, DA, DACA PUTEM (pentru ca sunt multi lideri care chiar nu pot sa intre pe terenul lui basescu) SA NE LUPATM CU ARMELE LOR DE CE SA NU O FACEM?
          DACA NE LUPATM CU GOLANII TREBUIE SA FIM SI NOI GOLANI, ALTFEL LUAM …. M–E
          TREBUIE SA NE BATEM CU TOT CE ESTE NEVOIE…. FIECARE DUPA PUTEREA LUI
          ELECTORATUL LUI BASESCU APRECIAZA FELUL IN CARE SE EXPRIMA BASESCU, SE IDEMTIFICA CU EL CA ALTFLE NU L-AR FI VOTAT.

        2. stiu unde locuieste Ludovic, si am lucrat 11 ani intr-un mediu in care injuram zilnic si…urat al naibii, asta nu inseamna ca violenta de limbaj, violenta fizica promovata in societatea romaneasca ne va aduce ceva bun. mai devreme sau mai tarziu toate se platesc…PSD-ul tau cred ca plateste si azi excesele unor imbecili gen Mischie de ex, daca isi mai aminteste cineva de acel nenorocit
          crezi ca PD-L va scapa usor de Hoara, Popoviciu, Visan pe de-o parte si Udrea, Anastase, Ridzi pe de alta?????? Basescu dupa Iliescu a fost cel mai cu lipici la gloata… sa le fie de bine la amandoi Romania stim unde este cu ei!

        3. inca ceva: felicitari conducerii PSD si tov Ponta: l-au suspendat pe prostanac
          Apropos Iliescu a votat impotriva si a spus cu ceva timp in urma despre Ponta: ,,carlan fara minte”!

        4. uite ca Ponta merge la consultari cu Base la Cotroceni! se face frate cu dracu????
          Eu in locul liberalilor as rupe orice consultare cu PSD si as chema la lupta pe toti cei acre nu doresc refacerea FSN. sper ca de azi sa isi tina un pic firea toti guristii propovaduitori ai aliantei PNL PSD

    2. Amice nu ai dreptate!la obrazul de scoarta, burta de iapa si meru nesatioasa,nu cred ca exista alt antidot,la obraznicia pedelistilor nu poti sa raspunzi decat cu aceleas epitete de care se folosesc ei,crezi cumva?ca daca folosesti cuvinte frumoase la adresa basescului,el se va emotiona si se va rusina?nu,la asa comportament asa replica,nu se vede clar ca parca sunt cipati,acesti nemernici nu merita nici scupati,locul lor ar trbuii sa fie in hznalele iadului.Victor Pponta e omul care poate s-ai dea peste nas acestui vampir,care poarta numele de cel mai oribil organ al corpului omenesc,sti de ce? pentru ca lui V Poanta nu pote sa-i reproseze nimeni nimic,el nu a facut compromisuri si nici nu va face,eu unul sper s-al vad cat de curand in fruntea statului.De abia atunci vom putea spera ca se va reforma statul.

    3. Sunt de acord cu ce spune Olimpiu. Adica si limbajul trebuie ca omul sa si-l controleze, macar putin. Nu se poate sa ajungem la un discurs in care sa se prolifereze injuraturi. Cel care injura, treaba lui, dar asta nu inseamna ca-i si face cinste! Indiferent de cartierul in care locuiesti, cred ca cel mai bine este sa te abtii de la injuraturi. Nu e nevoie sa injuri. Stiu ca multi au chestia asta cu injuratul, dar e degradant. Degradant pentru cel care injura, bineinteles. Sa stii ca Olimpiu are dreptate cand spune: „PSD-ul tau cred ca plateste si azi excesele unor imbecili gen Mischie de ex, daca isi mai aminteste cineva de acel nenorocit”. Discursul trebuie sa ramana intr-un cadru civilizat. Este vorba aici si de respectul de sine. Iar „a da peste nas” cuiva, cum spune Cristofor, se poate face si prin vorbe civilizate, nu neaparat injurand sau spunand cuvinte urate. Altminteri toata viata politica s-ar putea transforma, Doamne fereste, intr-o baie de injuraturi si nu cred ca ti-ar face placere lucrul asta. Olimpiu mai are dreptate cand spune ca oamenii politici ar trebui sa fie niste oameni de la care sa ai pretentii. Cu o anumita cultura, educatie aleasa. Nu cu educatia maidanului din spatele blocului. Ar trebui sa fie, totusi, o diferenta intre si intre. Ce ai zice daca ai cunoaste indeaproape un politician, pe care nu l-ai stiut pana atunci, si sa auzi cum injura mai rau ca la usa cortului, mai rau ca pe maidan, care se exprima nu numai verbal prin violenta? Nu cred ca ti-ar face placere. Unde am ajunge in felul asta? Nu este vorba de „elitism” aici, ci este vorba de o chestiune de standarde si eu cred ca Romania trebuie sa fie la standarde superioare exprimarilor injurioase, violentelor verbale si nu numai.

    4. Scrie omul ce vrea pe blog-ul sau personal. Are o anumita varsta, tinteste un target electoralfoarte divers si larg. Nu suntem cu totii dom’soare de pension. Sa avem pardon, il judecati prea aspru. E om ca toti oamenii pe blog-ul sau personal. Nu a scris pe site-ul de partid sau in vreun discurs politic sau luare de pozitie in media cum altii mai mari o fac. Cei din TSD sunt un segment care gusta acest gen de abordare tocmai fiindca sunt tineri. Trebuie sa ai si abordari relaxate. De ce nu ? Nu vad de ce s-ar justifica din moment ce stim ce fel de om e. De ce sa-l obligam sa-si caute scamele inexistente de pe haina ? Daca ele exista, le va vedea ca doar nu e o cocuta.

  3. buna! nu ca zic dar vreau sa spun: ceziceai ca psd e imposibil sa fie…….cu ponta in frunte? de fapt era mana luinastase aialalti is mici. psd s-a lins pe bot de sprijinul din provincie!

      1. nu au stiut!eu zic ca ponta s-ar putea autosuspenda la fel cum l-a suspendat pe geoana.
        tu crezi ca avea acordul conducerii psd?
        ce o sa zica pnl si pc ca sa nu se faca de ras cu ce oameni fecalisti au batut palma!
        si in plus ponta e un linge blide prin psd.eu nu cred ca iliescu a incuviintat gretosenia asta de miscare…..imi pare rau ca marineru’ ii face muci pe psd!

        1. @brankardierul
          La autosuspendare nu ai nevoie de nici un acord… eu asa presupun.
          Repet Ponta a avut aprobarea BPN…. nu s-a dus el asa ca a vrut la Cotroceni.
          Dar iti pasa cam mult de Geoana… ai uitat ca IN PRIMUL RAND DIN CAUZA GRESELILOR LUI IL SUPORTAM ACUM PE BASESCU CU TOTII?

  4. @ Theo,
    Cel ce ocupă prin fraudă locul altuia in Palatul Cotroceni, nu se sperie de cei care sunt impotriva lui și nu pot fi cumpărați ( care, fie vorba intre noi, sunt foarte , foarte puțini că pe marea majoritate a cumpărat-o anul trecut ),ci de cei peste cinci milioane de români care nu l-au votat, de cei peste șapte milioane care n-au ieșit la vot și de cel puțin patru milioane care l-au votat ( ceilalți 1,2 milioane pupinbăsiști fiind portocalii indoctrinați și indatorați până la moarte , de care nu se sperie ) .

  5. Nu numai că îl sperie, dar îi şi urăşte !
    Pe Adrian Năstase îl urăşte cel mai mult pentrucă este cult, educat, într-un cuvînt îi este superior. Iar exemplele pot continua.

  6. Fac si eu comentarii:

    1. Desi am vazut multe comentarii negative pentru Pamfletul lui Ponta mie personal mi-a placut si cred ca asta este situatia!
    2. Vad ca si faptul ca s-a dus la Cotroceni a fost criticat (Ponta cu mica lui delegatie). Again, cred ca a procedat corect. El a spus ca nu merge la Cotroceni la gramada cu UNPR-ul; Basescu i-a chemat separat, asa ca nu avea de ales. Daca nu se ducea evident ar fi fost catalogat de mincinos; sincer cred ca asta ar fi dorit Basescu, sa nu se duca, asa l-a lasat fara obiectu munci: scandalul.
    3. Cam aspre pedepsa pentru Geoana (aici sint de acord cu domnul Iliescu), dar nici trecut cu vederea nu se putea. Sper sa aibe toti intelepciunea sa nu escaladeze situatia conflictuala.

    1. @mgabim2009
      Orice face Ponta …. tot se gasesc persoane care nu sunt de acord.
      A nu… am inteles ca domnul Iliescu a propus o pedeapsa ma grava 😦
      Nu stiu sigur si parca nu am putere sa ma duc sa il intreb pe blogul dansului.

      1. Nu, Iliescu l-a criticat cel mai puternic, dar s-a opus suspendarii si a cerut o pedeapsa ceva mai blinda. In fine nu are importanta.

        Cit priveste criticile, fac parte din avintul propulsarii lui Crin Antonesc. Personal cred ca si el ar fi trebuit sa mearga, dar fiecare lider politic isi creaza propria strategie.

  7. Poanta a dat mana si l-o pupat pe DRACU’ ,tocm,ai inainte de CRACIUN….halal social -democrat….scheletele din dulapul discipolului Basescu.micu’cel cu CAS la GURA….o DINAMITAT PSD-ul si STANGA ROMANEASCA,azi s-a intruchipat prin PACTUL CU DIAVOLUL LA COTROCENI..FSN-ul….pacat de sangele varsat….DUMNEZEU SA-I IERTE PENTRU OPOZITIA FALSA A LUI PONTA”COPILUL DE CASA „A CUPLULUI UDREA -CUCOS si discipol a lui DRACU’BASESCU,AU CONDAMNAT PE CEI 17 MILIOANE DE ROMANI LA MOARTE PRIN INFOMETARE,FRIG,LIPSA DE MEDICAMENTE ETC.
    PRIN GESTUL SAU PONTA A GIRAT MASURILE DE AUSTERITATE DRACONICE LUATE DE DRACU’-IAR ROMANII TRAIESCIN LAGARUL BASEWALDLAND…TRIST DAR ADEVARAT….:( 😦 😦

      1. @cristofor.
        Tavi face parte din acei bloggeeri care nu au incredere in liderii PSD.
        Nu ca nu si-ar dori ca PSD si PNL sa se alieze ca sa scapam de Basescu dar ii este mereu teama ca PSD o sa tradeze.

      1. Eu cred ca Antonescu a facut o miscare tare de tot. A reusit sa coaguleze Miscarea Antitotalitara si Antibasista si l-a „trimis” pe Ponta in recunoastere cu speranta ca o sa-l manance capcaunu’.
        Ponta s-a intors. Parca nu lipseste nimic din el dar o sa vedem. Javra ordinara nu l-a muscat dar poti sa stii? O sa vedem in sondajele urmatoare… Daca s-a molipsit de lepra o sai cada halci fara sa-l muste nimeni si s-ar putea sa dea-n obezitate liberalismul si sa se intremeze nitel si conservatorismul.

        P.S. Ii intreb pe manierati: Am injurat cumva? Li s-a parut cumva, ceva-n neregula cu-alegoria? Articolul lui Ponta, pe blogul sau, asta a fost, alegorie, cum tot alegorie a fost si chestia lui Base cu maimutica sau chestia lui Iliescu cu carlanul. Injurie si jigodism a fost istoria cu linsul presului, mai ales ca am convingerea ca jigodismul a fost dublat si de minciuna.

        http://oferta-kinr.blogspot.com/2010/12/la-cazma-tragedie-romaneasca-intr-un.html

    1. @lehman25
      Sper ca ma crezi… nu am obiceiul sa mint… am o criza groaznica de spate… hernia de disc…. nu am scris astazi nimic…. am zacut in pat… sunt niste dureri ingrozitoare.
      Trebuia sa ma intalnesc astazi si cu bloggerii liberali, nu am putut sa ma ridic din pat.
      Acum am intrat pe blog doar pentru cateva minute… …. m-am speriat cand am vazut cate vizulaizari am avut pe articol…… nu cred ca pot sa stau pe scaun ca sa cscriu ceva… cred ca o sa o las pe maine.

      1. @Rox
        Nu ai cum. Multumesc!
        Cred ca trebuie sa ajung in spital pana la urma.
        Acolo trebuie gasit un medic care opereaza fara sa ceara spaga.
        Si daca se poate, un spital unde sa nu ma imbolnavesc si de altceva. 😦

Lasă un răspuns

