Acest articol  este partial un pamflet politic

Basescu Traian, acest Albu ca Zapadu al polticii romanesti, europene si chiar mondiale,  a simtit din nou nevoia sa ne impartaseasca din imensa si nepretuita lui experienta si inteligenta si a organizat o conferinta de presa ca sa ne lumineze si pe noi, poporul indaratnic si nerecunoscator.

Ce am aflat cu ocazia acestei conferinte de presa:

1. Romania a scapat de riscul de incapacitate de plata.

Sper sa nu se repete povestea cu Romania nu intra in criza.

2 Vinovat pentru criza din Romania este PSD-ul.

Deocamdata doar pentru criza din Romania. Asteptam cu nerabdare o invinovatire la nivel planetar si chiar galactic.

3. Vinovati ca nu se face reforma in invatamnat sunt unii rectori si profesori universitari. (citeste domnul Andrei Marga, om de cultura, profesor universitar doctor în filosofie şi rector al Universităţii Babeş-Bolyai din Cluj, laureat al premiului Herder în anul 2005 , fostul ministru al Educatiei)

„O spun fara nicio rezerva. Sunt un sustinator total al adoptarii legii Educatiei in aceasta sesiune. S-au creat universitati care dau diplome pe banda rulanta, un sistem care nu creeaza competente. S-a ajuns la o depreciere masiva a sistemului de educatie romanesc. Trebuie sa recunoastem esecul major al reformei educatiei intitiate in ’97-’98 si sa trecem la un sistem care sa dea tinerilor competente si sa contribuie la diminuarea grupurilor de interese din universitati.
Inteleg blocajul pe care incearca sa il faca unii parlamentari, rectori unii din ei, dar nu putem sacrifica si generatiile urmatoare de dragul rectorilor, unor profesori, sau unor lideri sindicali din educatie.”

4. Vinovat ca nu intram in spatiul Schengen este CSM-ul. „

„Stiu ca cei din CSM sunt foarte sensibili si probabil considera ca orice declaratie este un amestec in treburile justitiei. Nu este, este obligatia mea sa veghez la buna functionare a institutiilor statului. CSM nu a functionat in mandarul trecut.
In plus, nu exista niciun sistem de justitie in interiorul UE care sa fi facut atata rau unei tari cat a facut justitia din Romania romanilor. Au facut din nepasare, din credinta ca sunt Dumnezei si din dispret pentru nevoia romanilor de a trai intr-o tara in care sa fie protejati de lege”

„In CSM s-a sperat ca va fi respectata legea, in mod deosebit in privinta alegerilor. S-au facut interpretari, se pune in discutie legitimitatea unor membri CSM, cei care nu au inteles ca nu poate avea nimeni un mandat mai mult de 6 ani la CSM (…) Avem o justitie independenta, care considera ca i se cuvine tot, dar de romani nu ii pasa. Sunt foarte multi judecatori gata sa isi faca datoria, dar in varful lor e o institutie care face mult rau Romaniei, oricant s-ar supara si doamna Pivniceru, si doamna cu sotul arestat, Costiniu, le place, nu le place, asta e”

5. Codul Muncii este o prioritate pentru Basescu Traian care vrea o piata de munca mai flexibila.

„Am rugat partidele sa aiba ca prioritate noul Cod al Muncii. Nu am primit un raspuns afirmativ generalizat, nici de la coalitie nici de la PSD. Dar am facut un apel la intelegerea faptului ca nu mai putem continua cu actualul cod care face extrem de inflexibila piata fortei de munca.”

Pentru cine nu intelege ce inseamna aceasta FLEXIBILITATE despre care vorbeste Basescu Traian, dupa parerea  sindicatelor si chiar a unei parti din patronatul roman, inseamna de fapt ca angajatii vor fi  disponibilizati mult mai usor.

Si la final CIREASA DE PE TORT sau daca vreti BOMBOANA DE PE COLIVA

6. Ca sa  dovedeasca romanilor  DISPONIBILITATEA PENTRU DIALOG si ca isi indeplineste rolul de MEDIATOR, Basescu Traian a declarat ca:

„Eu sunt dispus sa ma duc oriunde la o intalnire cu liberalii, sau cu PSD, daca nu vor sa vina la Cotroceni. Sigur nu la Grivco, nu la fundatia lui Patriciu sau la Spa-ul lui Vintu. Deci in aceste trei locuri sigur nu, dar la Parlament, la sediul lor ma pot duce”

Doresc sa fac precizarea ca urmatoarea poza este „furata” de pe blogul Mogulului.

Se vede cu ochiul liber pixelul albastru  🙂

Va aduc aminte ca Basescu Traian a recunoscut in campania electorala ca fost la Grivco cu caciula in mana dupa voturi.

Ii urez mogulului sa aiba bucuria sa il vada din nou pe Basescu in fata la Grivco cersind voturi impotriva suspendarii.

 

Va recomand sa cititi si aici:

Scopul imediat al Opozitiei – schimbarea majoritătii parlamentare

(Mai) avem un sistem de invatamant!? Cum procedam?

Printre hahaieli Basescu ne-a anuntat ca Romania nu intra in incapacitate de plata, a mai identificat niste vinovati si Monica Iacob Ridzi a scapat de urmarire

Daca as fi Dan Diaconescu…

Ferma de oameni

Americanii au inventat un salut(sarut?) romanesc

Romania si frauda !

As vrea sa stiu si parerea lor: ALM, Rox, Brankardierul, Maia, Plano 10, Vlad Cel Oribil, Gabi, Olimpiu, Vassyle, Yogoshima, Zina- Lecturi recenzate, Gebelezis, Matilda, Augustin, Renata, Vania, Ioan SorinCaius, Ana Usca, Cristian Lisandru, Elisa, Bibliotecarul, Hai ca se poate!, Dragon, Mirela, Starea Natiunii, SupravieţuitorAtitudini, Cristian Dima, Madi si Onu, Vlad Cel Groaznic, Andi Bob, Teo Negura, Aliosa, KinRCorina Cretu, Victor Ponta, Popa Teapa, Chat NoirRazvan, Pro Atitudine, Motanul Filozof, Mihai Voicu, Alianta Dreptei,

107 gânduri despre „Basescu cel Mare, cel Bun, cel Viteaz si cel Frumos acest Albu ca Zapadu al politicii romanesti

  1. Mie imi place acest nou Ceausescu. vorbeste la modul imperativ, da ordine partidelor din coalitia guvernamentala, arata cu degetul si infiereaza in stil proletar (cred ca Ion Iliescu e gelos)societatea civila si institutiile statului
    Multumeste prostilor de romani pt ca l suporta pe el si gasca lui si ii permit sa fure incontinuare.
    in concluzie adio Schengen Platz si asta datorita justitiei, nicio legatura cu cetatenii din R. Moldova, nicio legatura cu actele de coruptie din vama si MAI, doar femeile teribile ale justitiei Mona si Costiniu, ele trebuie aratate cu degetul
    sa traiti bine fsnistilor!

        1. @olimpiu65
          Prietene, ura ta impotriva unor lideri PSD ma oboseste cateodata.
          Faci ce faci si mereu ajungi aici.
          Realizezi ca este neproductiva.
          Daca tu si altii care gandesc ca tine nu reusiti sa va stapaniti ura asta … o sa ramanem toata viata cu basescu.
          Ce sa iti mai zic? Sa iti mai zic ca daca cei care tine si-ar fi calcat pe inima si ar fi iesit la vot impotriva lui basescu acum zeus era istorie.
          Dar nu…. liberalii nu au votat pentru Geoana decat jumatate din cei care au fost la vot in primul tur …. asa ca …. te rog frumos…. mai incet cu atacurile si sa punem umarul sa realizam ceva pentru noi toti.
          O zi buna!

        2. Vad ca trebuie sa repet: nu urasc pe nimeni din politica nici macar pe Basescu
          imi exprim de cate ori pot neincrederea in Ponta si ai lui. daca AN sau Iliescu erau presedinti ai PSD eram convins de o viitoare alianta cu PNL, dar asa nu. si daca as fi doar eu si alti talibani liberali n-ar fi mare scofala, dar iata oameni apropiati PSD fosti membrii spun ca Ponta nu e de incredere , ca este catelusul lui Base, o spun jurnalisti si multi altii care analizeaza fenomenul politic. e dreptul tau sa nu crezi cum e si al meu sa cred ca Ponta daca nu iesea presedinte PSD mergea la nasul Oprea, ca Base nu a mintit cand a spus ca Ponta i-a cerut favoruri.
          iar faptul ca a respins un proiect serios propus de Crin inainte motiunii de cenzura a fost ,, apa data la mora”..pt mine

        3. @olimpiu65
          Ponta nu poate sa fie cum spui tu.
          Hai sa nu mai incepem, te rog, opozitia daca ai uitat iti spun eu inca o data a semnat in sfarsit un acord.
          Vrei sa te intreb din nou de ce dupa motiune Crin s-a imratisat cu Blaga?
          Nu te mai intreb ca te superi.

  2. cu tot respectul doamna, Mircea Geoana nu putea fii presedintele romaniei.cu parere de rau in decembrie 2009 traian basescu a fost cea mai buna varianta pentru functia de presedinte.si cu toate bubele pe care le are este in continuare cel mai potrivit pentru aceasta functie

    1. @TANO
      Cu tot respectul domnule nu am decat o explicatie pentru afirmatia dumneavoastra si anume dumneavoastra faceti parte din aceia putini care traiesc in continuare bine.
      Majoritatea popoulatiei traieste mult mai rau.
      Nu iau in calcul cel putin deocamdata varianta ca sunteti platit sa screti asta.
      Geoana, care va asigur ca nu face parte din politicienii mei preferati, era o varinta net superioara.
      Oricat de prost este Geoana nu poate sa fie atat de rau cat este basescu traian.
      Pe Geoana l-ar fi bagat in seama liderii Europei occidentale.
      Ati vazut cum este tratat Basescu de presedintele Frantei.
      Ca sa nu mai spun ca am fi avut acum un prim ministru apreciat si ajutat de Germania.
      Descopar cu surprindere ca sunt in blogrollul dumneavoastra. 🙂
      Sa inteleg ca imi cititi blogul?

    2. Hahaha! Basescu – „cel mai potrivit pentru aceasta functie”! 😀 „a fost cea mai buna varianta” 😀 Daca nu mi-ar fi inghetat picioarele ca nu-mi face mama foc in casa, m-as tavali pe jos de ras! Euthanasia e cea mai buna varianta pentru vreo 5 milioane de alegatori, fix aia care si-au gasit „liderul carismatic” in 2009 ca fiind „cea mai buna varianta”… credeti ca se apuca cineva de treaba?! Moartea prin hipotermie nu intra in categoria asta, in caz ca vrea cineva s-o ia in considerare 😉 .

      1. @vladcelgroaznic
        Sfatul meu este sa faci totul cald in camera unde stai mai mult.
        Ti-am scris ca am avut o criza de spate. Recunosc ca am cam facut economie la caldura cateva zile. 😦
        Am gresit. Mai bine platesc decat sa ma doara.
        Acum am dat drumul la caldura.
        O sa vad eu cum platesc intretinerea.
        Am dat ieri 275 Ron doar pe medicamentele tatalui meu.
        Pentru mama nu le-am luat inca dar trebuie neaparat sa le aiu ca are si probleme cu inima si cu colesterolul. Nu este de joaca.
        SA TRAITI BINE CA MINE TOTI CARE L_ATI VOTAT PE BASESCU!!!!!!!!!

      2. Nu fac eu nimic, ca nu-i casa mea! Eu sunt HOMELESS 🙂 . N-am ce „sa vad”: atatia sunt banii, astea-s preturile; rezist, apuc ziua de maine; nu rezist, crap 😀 . Lasa, specia conteaza mai mult decat individul, viata per ansamblu conteaza mai mult decat o specie…

        SA ELIBEREZE LOCURILE DE PE PAMANT TOTI BASISTII 😉 !

        Daca urarile si dorintele ar tine loc de fapte, ce bine ar fi!

        1. @vladcelgroaznic
          Si eu stau in casa parintilor dar ai mei au cedat si mi-au permis sa dau dumul la calorifer cand au vazut ca m-am strambat de spate de durere.
          Daca as avea bani as deschide o firma de pompe funebre.
          Afacera va fi pe profit bun.
          Caut asociati.

        2. Stiu eu?! Daca-s saraci, ii ingroapa primaria, cu 2 muncitori d-aia cu ajutor social… Buna treaba cu pompele funebre: reclama pe bloguri, tot ce vrei 🙂 . Poate ne carpim cu mediul rural, la troc: moare mosu’, il bagam la groapa contra teren + casa batraneasca. S-or mai curata si dintre bogati, din cauza stresului, si le radem alora neamurile, ca snobismul va fi intotdeauna la putere.

          In Ploiesti sunt cate 2-3 firme de pompe funebre/strada 😀 . Merge treaba struna 🙂 , dar suprapopularea tot nu scade 😦

        3. @vladcelgroaznic
          Site-ul il fac eu.
          Ne trebuie bani de masini si magazin si de restul.
          Mai in gluma mai in serios am un bloc de garsoniere prin apropiere unde locuiesc numai mosi si babe asa ca fac rost si de bocitoare.
          Nici nu trebuie un efort prea mare ca sa planga.
          Le aduc aminte ce pensie au si plane tot blocul 😦

  3. „Romania a scapat de riscul de incapacitate de plata.”

    Dintr-un singur motiv „a scăpat”, anume pentru că a legiferat că nu mai face plăţi. De fapt România este în incapacitate de plată din moment ce nu poate să asigure plăţile către salariaţi şi le taie salariile cu 25% (plus sporuri, ceea ce duce cam pe la 50-60%), se mai ia ceva de la pensionari, mai exact se ia 550 de mii pentru toţi pensionarii cu pensii mai mari de 1000 RON, plus ceva mai puţin de la cei cu pensii sub 1000 RON. Statul este incapacitate de plată pentru că introduce coplata actului medical… Şi multe altele, că nu am eu memorie la câtă incapacitate de plată are statul.

    1. @Bibliotecaru
      Parintii mei sunt in situatia asta.
      Mie mi-au luat deja 15% din ajutorul de somaj.
      Basescu ureaza poporului TARIE.
      Si eu ii urez lui si partidului lui sa se duca …… si sa nu se mai intoarca pana nu le spun eu.

  4. da doamna va citesc.eu nu-s un fanatic basescian sau anti-basescian.citesc si discut orice fel de opinie, intr-un ton civilizat chiar daca nu am acelasi punct de vedre. pentru mine toata clasa politica din acest context politic in care traim face parte din aceiasi oala. cred ca ati observat pupaturile dintre orban si ialomiteanu de ieri de pe holurile parlamentului.acelasi scut politic il practica atat psd cat si pd-l cand le sunt amenintate structurile de vot (nastase vs ritzi)va asigur ca nu am fost platit sa scriu acel prim comentariu pe blogul dumneavoastra. eu am fost votant basescu, nu ma ascund nu regret. daca nu va iesi bine, prefer sa stau in fata tunurilor decat sa ma ascund in balarii si sa trag in aripa basesciana.asa am gandit atunci ca e bine asa gandesc si acum.
    va asigur ca personaje gen udrea, berceanu, blaga sau videanu, imi provoaca greata.la fel cum si personaje gen vanghelie, hrebe, iliescu sau nastase imi provoaca aceiasi scarba.nu am votat pe criteriul rau mai mic.in aceea perioada am avut de ales basescu sau geoana.l-am preferat pe basescu.
    in primul rand geoana atuci era o marioneta cum este si astazi, a fost un candidat extrem de slab pregatit in dezbaterea finala si de ce nu am apreciat si imbratisat viziunea lui basescu.eu ma simt inselat de presedinte fiindca masurile loate de boc sunt frectii pe picior de lemn.as fii preferat masuri mai dure.gen franta (varsta de pensionare)restructurarea cu adevarat a sistemului bugetar.asta nu-i restructurare e praf in ochi. din pacate din punctul meu de vedere romania nu are un partid politic cu sange-n vene, sa faca intradevar o politica de dreapta.toate-n braca haina pupulismului.ca se considera unii de dreapta sau de stanga asta-i alta mancare de peste.

    1. @TANO
      Nu am vazut pupaturile de care vorbiti.
      Dumneavoastra chiar nu vedeti ca Basescu nu are nici o legatura cu democratia?
      Nu vedeti ca prin tot ce face nu vrea altceva decat putere absoluta?
      Nu vedeti ca ne apropiem de totalitarism?
      Cati ani aveti domnule? Ati apucat cel putin 15 ani de comunism? Ca daca ati apucat nu aveti cum sa nu vedeti asemanarile.
      Doar ca acum incepe sa fie mai rau decat atunci.
      Acum putem sa vorbim si sa emigram, ceea ce atunci nu puteam
      Acum nu avem serviciu, nu putem sa ne cumparam o casa, mobila, masina, sa ne internam in spitale, sa ne facem un concediu etc.
      Oamenii ca mine nu pot sa faca nimic din ce v-am insirat eu mai sus.
      Pentru mine REGIMUL BASESCU este mai RAU decat regimul Ceausescu si atunci daca atunci a fost rau acum incepe sa fie GROAZNIC pentru cei ca mine.
      Atunci nu aveam caldura in casa acum imi opresc singura caldura pentru ca nu pot sa o platesc.

  5. “Eu sunt dispus sa ma duc oriunde la o intalnire cu liberalii, sau cu PSD, daca nu vor sa vina la Cotroceni. Sigur nu la Grivco, nu la fundatia lui Patriciu sau la Spa-ul lui Vintu. Deci in aceste trei locuri sigur nu, dar la Parlament, la sediul lor ma pot duce”
    Eu ii suge-rez sa ii invite la Golden Slitz sau la Ciresica!
    Puteai sa ma rogi pe mine sa ascund pixelul albastru in Photoshop, sau sa-l colorez in portocaliu!

  6. E clar, in primavara Romania intra in incapacitate de plata . Pentru multi dintre vietuitorii pe plaiurile carpato-danubiano-pontice, astea sunt ultimele “sarbatori de iarna” pe care le mai prind. Strangeti mancare pentru urmatorii 10 ani, altfel lasati orice speranta cei ce v-ati nascut aici si nu aveti cum sa scapati.

    Era previzibil din ’90 ca se va ajunge aici. E un “miracol romanesc” ca a durat atat.

    1. @TANO
      Da, adevarul este ca am dus-o mai bine pe vremea lui Ion Iliescu si pe vremea lui Constantinescu.
      Am avut mereu un loc de munca, intai la o intreprindere de stat in industria chimica (merceolog aprovizionare), pe urma la un patron strain (am lucrat in vanzari en gross) dupa aceea mi-am deschis firma mea (un mic chiosc pe strada pe care locuiam)
      Pe urma a venit Basescu si a desfiintat chioscurile, le-a daramat de fapt desi mai aveam aprobare de functionare inca 6 luni si platisem in avans taxa de ocupare a domeniului public. Am ramas cu un chosc (cu rate neplatite la el) pe care nu am mai avut unde sa il folosesc, chiosc pe care tot primaria m-a obligat sa il cumpar. Era obligatoriu un chiosc tip pe care am fost obligati sa il cumparam daca mai vroiam autorizatie de functionare, chios produs de firmele AGREATE de EI.
      Am supravietuit, m-am dus si mi-am completat studiile ca aveam doar liceul economic si mi-am gasit serviciu…. ACUM IMI CAUT DIN MARTIE ZI DE ZI …..(SI ACUM SUNT PE CELE 2 SITE-URI CUNSOCUTE SI CITESC OFERTELE DE MUNCA ) … SI NIMIC.
      Si pe vremea lui Tariceanu mi-a mers BINE si va spun cu mana pe inima ca IL REGRET.
      Sunt sigura ca Tariceanu nu ar fi lasat tara sa ajunga in asemenea hal asa cum sunt sigura ca nici Nastase nu ar fi lasat-o.
      Toti au bube in cap…. nu este nimeni perfect (doar Basescu zice ca el este) dar astia nu au nici un pic de bun simt.
      FURA desi nu mai au de unde…. ii condamna la moarte pe pensionari.
      Am dat 273 sau 275 nu mai stiu precis pe medicamentele lui tata SI NU I LE_AM LUAT PE TOATE.
      Eu am hernie de disc (asa cum a avut Basescu si s-a operat la Viena) exista risc mare de paralizie pe partea dreapta, trebuia sa ma operez anul trecut dar nu am avut bani de spaga.
      Domnule …. stiu ca nu este crestineste….. eu am frica de Bunul Dumnezeu….. dar va spun cu mana pe inima …. IL URASC PE BASESCU ASA CUM NU URASC PE NIMENI ALTCINEVA…. NICI PE CEAUSESCU NU IL URAM ATAT DE MULT…. IMI ERA DOAR FRICA DE EL.

      1. dar ce are Ponta asta??? e idolul femeilor ca Petre Roman in anii 90????
        ai citit ce spune Gusa intr-un interviu la RL?? dar jurnalisti prin presa si bloguri????
        Crin o poate lua in brate si pe Udrea din partea mea ca tot nu-l suspectez ca pe micutzul arogant. AN va avea inca o dezamagire dar eu cred ca e prea destept si-l va debarca la primavara pe carlan!

        1. @olimpiu65
          Dar nu am zis ca are ceva… sper ca nu ma suspectezi ca il iubesc as acum il iubeau femedile de la APACA pe Roman.
          Spun doar ca eu ….. in acest moment ….. am incredere in el…. nu in porcariile care apar un unele ziare.
          De ce pe Crin nu il suspectezi?
          De ce Crin se poate pupa cu Blaga si tu sa nu ai nci o tresarire?
          Ce iti garanteaza tie ca este deasupra oricarei banuieil.
          Sa nu imi sari la beregata…. nu am zic ca trebuie banuit…. te intreb DE UNDE AI ATATA INCREDERE? PE CE SE BAZEAZA EA?

  7. Ia uite, adeptii „masurilor dure” scot capsoarele lor seci din nou 😀 … Oricat de „dure” ar fi, daca sunt STUPIDE (pentru ca sunt luate de INCOMPETENTI) tot la CATASTROFA vor duce…

    Ati vazut filmul „Soylent Green”, de exemplu?! Credeti ca asemenea „masuri” ar fi suficiente, sau cumva mai e nevoie si de altceva?!

    1. @vladcelgroaznic
      Vlad, omul asta traieste bine.
      Nu il dusmanesc.
      Sunt constienta ca el nu stie ce inseamna sa stai in frig pentru ca nu ai bani sa platesti caldura sau pentru ca nu ti-ai permis sa cumperi suficiente lemne.
      Asa, cand ai un venit bunicel nu ai cum sa te pui in locul celorlati.
      Nu ii poti intelege.
      Bogatul nu il crede pe cel sarac si nici satul pe cel flamand.
      Din saracia mea eu as da un colt de paine unui amarat.
      De ce as face asta?
      Pentru ca eu stiu ce inseamna SA ITI FIE FOAME.

    1. @Starea NATIUNII
      Nu stiu ce trebuie sa se mai intample draga prietene 😦
      Sub nici o forma nu vreau sa se ajunga la batai de strada ca in Grecia…. oricum riscul sa se intample asa ceva la noi este foarte mic.
      La noi nu iese nimeni pe strada pana nu ajunge cu LANTUL LA GAT…. si nici nu cred ca politia sau jandarmeria ar indrazni sa traga in oameni.

    2. Grecii au avut ISTORIE. Romanii tot incearca sa incropeasca ceva care ar putea trece drept istorie: istoria sclavilor nu este decat o nota de subsol.

      Da, romanii – pasnici pana la capat. D-aia vor da mai repede de acel „capat”, probabil. Oricum, toate drumurile duc tot acolo 😀 .

      „Everyone dies. Not everyone really lives”.

      „We all end up dead, it’s just a question of how and why.” BRAVEHEART. Desigur, chiar daca ar exista asemenea oameni printre noi, n-ar avea pe cine sa „monteze”.

        1. @vladcelgroaznic
          Nu…. dar fenomenul este inevitabil.
          Poate mor mai tarziu decat noi, cei saraci….. dar oricati bani ar avea …. pana la urma si ei ajung DINCOLO.

        2. Daca ajung criptocomunistii acolo, da criza si-n aia! Ma ofer voluntar sa le indes carbuni cu lopata sub poponete pana vin subventiile de fulgere si traznete de la Sefu’ cel mare 😀 .

  8. Buna Theo,

    Tocmai rasfoiam presa si cum eu nu ma rezum sa citec doar ceea ce imi place uite ce aflai din EVZ. Antonescu s-a dus la emisiunea 100% a lui Turcescu. Nimic rau. Dar uite ce a declarat printre multe altele: ” Pare să fim într-un ciclu care pare a nu se mai termina. Nu ne-am fi imaginat ca în 2010 să spunem că este mai rău decât pe vremea lui Năstase. Este posibil ca în viitor, peste câțiva ani, să spunem că nici Băsescu nu era chiar așa rău. Cine l-a adus la putere pe Băsescu? L-au adus de fapt abuzurile regimului Adrian Năstase. Există riscul ca acum să revenim la un PSD care nu dă semne de reformă. De aceea am luat distanță.” (www.evz.ro)
    De luni incoace mai toti comentatorii de presa scrisa si televizata l-au pus pe Ponta pe cruce, acuzindu-l ca el este cel ce submineaza „opozitia unita (!?)”. Badea (pe care il admir) si-a facut un scop in al ridiculiza, Gidea, Tudor, Ciutacu l-au pus la zid. Nistorescu a tras un editorial in Cotidianul devastator. Si as putea sa continui.
    Dar oare ce spune Antonescu (asa zisele sageti fine) oare nu duce la producerea fisurilor? Cum sa construiesti ceva solid cu cineva care iti repeta (cel putin saptaminal) ca nu are incredere in tine, ca vezi doamne nu esti „reformat”; ca Nastase l-a adus la putere pe Basescu. Pai fratele meu alb, pe listele cui a candidat Basescu? PD-ul avea parca 7% in 2004, era aproape in disolutie, cine i-a facut mari? M-am saturat sa fiu sincera de toata publicitatea negativa l-a adresa PSD & Ponta. Si incepe sa-mi fie sila da asa zisa „opozitie unita”, sau mai bine de cea pe care o doreste Antonescu: EU, EU, EU, si ei servanti!

    PS. Sincer imi pare rau de momentele dificile prin care treci. Stiu ca vorbele nu ajuta, dar sint alaturi de tine. Sper sa le depasesti si doresc ca noul an sa fie mult mai bun cu tine si familia ta.

    1. @mgabim2009
      Ai dreptate Gabi…. ce sa mai zic…. sigura noastra speranta este unirea fortelor din opozitie si incercarea de a rupe din parlamentarii care sunt acum la putere.
      Toate declaratiile astea se pot explica prin dorinta de a cuceri cat mai mult electorat.
      Iti dai seama ca cei care au votat basescu si care acum sunt dezorientati sunt destul de multi.
      Este simplu, PNL vrea cat mai multi alegatori din cei care nu il vor mai vota pe basescu.
      Pentru asta trebuie sa ii atraga…. eu asta cred ca este.
      Este si asta o lupta sa stii.
      Multumesc pentru faptul ca esti alaturi de mine.
      Si eu sunt alaturi de tine cu gandul …. esti asa de departe de noi si totusi atat de preocupata de ce se intampla in tara.
      Multumesc Gabi!

  9. mai ,dar aveti orbu’ gainii, daca nu vedeti ca nu basescu si tribul pdl conduce de facto Romania..tara este condusa de FMI si UE, basescu este asa …de umplutura, un executant fidel.pe model fanariot, primeste ordine de la Inalta Poarta. basescu este sustinut tacit de STAPANI. daca nu constientizati chestia asta sunteti in ceata complet. Romania este o piata de desfacere, un teritoriu unde se experimenteaza DARWINISMUL SOCIAL,impus din afara. basescu NU este capo di tuti fruti ! 🙂
    basescu este un efect,cauza este in alta parte.

    1. Basescu este efectul degenerarii populatiei romaniei. Nu poti sa-l adori pe Basescu daca sistemul tau nervos nu este corupt de la gastrulatie! Cauzele pot fi cautate mult in urma, in pozitia geografica. Este un cerc vicios, un feedback (conxiune inversa) pozitiva.

      Nici UE, nici FMI, nici NATO, nici Dracu’ nu „conduce” Romania. L-au sustinut si-l sustin pe Base&Co. dintr-un singur motiv: asta „s-a nimerit” sa fie „jupanu’, stapanu’, numaru’ unu'” si le ofera stabilitate in zona („Ba, liniste, ce dracu’!”), cu investitie zero din partea lor. Fix cum a facut si Hitler, si s-au trezit cu tradarea de la 23 august cand le era mai rau.

      „Impotriva prostiei zeii insisi lupta in zadar” 😉 .

  10. Imdea, e greu de iesit din”matrix”! 🙂
    arunca o privire peste gard la greci, si adevarul te va face libera.. 😐
    stiai ca toti marii duhovnici ai neamului( unii trecuti prin gulagul comunist), Justin Parvu, Arsenie Papacioc,Proclu, Fageteanu, etc, s-au pronuntat impotriva binefacerilor ue? ravna ta a fost de la inceput intr-o directie gresita. pana si un ateu ca Mircea Badea s-a „iluminat” cum ca de fapt Romania este condusa spre groapa din afara.
    basescu, geoana,antonescu, ponta, isarescu ,bla bla…sunt simpli executanti de ordine, actori intr-o piesa de teatru,fetze ale aceleiasi monede, cum o arunci(alegi), tot prost cade. pentru noi, pioni pe tabla de sah.
    solutii lumesti nu mai exista ,doar duhovnicesti.(Pr Justin. Man.Petru Voda)

    1. @incog
      Nu stiu de ce ajungi mereu in spam 😦
      Si putem sa luptam impotriva celor din afara?
      Stiam ca basescu a fost ajutat MULT de persoane influente din afara.
      Am si scris despre asta.
      O sa caut articolul si o sa pun link aici ca sa il citesti.
      As vrea sa stiu si parerea ta despre un lucru care se intampla in clasamentul de pe wordpress.
      Nu este zi in care 2- 3 bloguri de baptisti sa nu fie in primele 5.
      Uite acum, in acest moment ocupa primele 2 locuri in clasamentul celor mai bune articole.
      Ce parere ai despre asta?
      Am gasit articolul: https://theodora0303.wordpress.com/2010/09/26/eu-nu-renunt-la-politie-si-jandarmerie/
      penultimul paragraf: In articolul precedent ma intrebam cine mai este ACUM de partea lui Basescu Traian si scriam acolo ca doar SERVICIILE si JANDARMERIA au ramas de partea lui. La JANDARMERIE vad ca a renuntat el asa ca pe plan intern raman doar serviciile. Foarte importanti sunt cei care il sprijina din afara tarii si aici NU MA REFER LA ROMANII CARE AU HOTARAT SA TRAIASCA IN AFARA TARII.

  11. Da… sunt si chestii plictisitoare pana la urma in declaratiile lui Basescu, pentru ca le-am mai auzit. Defapt, ca sa fiu foarte direct, mie mi se pare ca Presedintele vorbeste ca si cum ar fi premier. Multe dintre subiecte, cum ar fi cel legat de buget sau chiar cel legat de legea invatamantului, ar fi trebuit, cred, sa fie abordate de premier intr-o conferinta de presa, nu de catre Presedinte. De aici se vede slaba comunicare cu societatea a Guvernului si a PDL. Defapt nu este intamplator ceea ce afirma Cristian Preda in interviul sau (daca ai citit la mine pe blog):
    „Nimeni – repet: nimeni nu mi-a spus ce zic şefii PDL, şi anume că avem o guvernare mai bună decât toate cele precedente şi că eu nu mai trebuie să vorbesc liber”. Este destul de grav: sa ti se interzica – ordin de la mai marii partidului – sa vorbesti liber!! Defapt, daca stau sa ma gandesc la Boc, el a si afirmat in repetate randuri ca domnia sa „nu discuta”! Pai ar cam trebui sa discute, pentru ca la capitolul asta, al comunicarii, sunt varza baietii astia, dar rau de tot. Nu se poate ca Presedintele sa devina purtattorul de cuvant al lui Boc! Eu lucrul asta nu-l inteleg.

    1. @Motanul Incaltat
      Prietene dupa parerea mea este normal ca iese Basescu si ne spune lucrurile astea.
      Cum sa vorbesca Boc?
      Boc nu exista…. el este executantul, omul cariua ii spui ce sa faca cum sa faca …. creierul este Basescu.
      Despre ce i se intampla domnului Cristian Preda…. ce sa mai zic?
      Ma mira ca nu a inteles pana acum. Este un om inteligent, un intelectual.
      Cum nu si-a dat seama pana acum in ce partid s-a inscris?
      Eu stiam ca acolo nimeni nu vorbeste de capul lui.

        1. @Motanul Incaltat
          De ce mira?
          Asa stau lucrurile acolo.
          Nimeni nu face nimic fara sa aiba aprobare.
          Si votul ala pentru Ridzi asa trebuia sa fie.
          Basescu a spus pentru noi ce trebuia sa auzim si lor le-a spus sa voteze impotiva.

      1. A, ca iese Basescu si vorbeste poporului. Da, n-am nimic de obiectat. Dar el se refera la chestiuni pe care, cred, Guvernul ar trebui sa le comunice, atata tot. Fireste ca Presedintele are tot dreptul sa comunice cu societatea. Totusi…

        1. @Motanul Incaltat
          Nu, nu ai inteles.
          Vorbeste Basescu pentru ca prim ministru NU AVEM … pe postul ala este un om care nu misca in front doar executa… de aia vorbeste Basescu.

        2. Interesant este ca Nastase vorbeste deja de „statul optimal” si de identificarea de resurse pentru sustinerea unui stat social:
          http://nastase.wordpress.com/2010/12/15/rolul-statului-in-economia-romaneasca/

          http://www.trilulilu.ro/adriannastaseRO/39fae05f020a81

          Despre resurse ti-am zis si eu intr-un comentariu la un articol precedent. Dar cred ca e pentru prima data (ma insel, oare?) cand Nastase vorbeste explicit despre un stat optimal, desi pomeneste de „nevoia stringenta de stat social”, dar si „nevoia de resurse pentru a asigura functionarea unui stat social”. Ceea ce nu inseamna un stat asistential, daca am inteles eu bine. Pe blog Nastase spune asa:
          „Ceea ce diferă şi trebuie analizat cu atenţie este măsura în care instituţiile pot şi trebuie să se implice şi până la ce nivel.”. Se vede ca e o dezbatere. As fi dorit sa vad teoria pe care o sustine PSD cu privire la statul optimal si la statul social. Pe blogul lui A.N. e cam putin. De acord cu faptul ca ne putem inspira din modelele francez si german. Trebuie vazut insa ce si cum…

    1. @incog
      De ce sectarii sunt mai activi pe net?
      Astia scriu in romana asa ca nu stiu cum ii pot ajuta cei din afara tarii sa ajunga pe primele doua locuri.
      Crestinii orodoxi de ce nu intra pe internet?
      Uite eu as scrie zilnic un articol mic despre orodoxie… dar nu ma pricep…. si ar trebui sa fiu mult mai atenta si la celelate articole.
      Te mai astept
      Am uitat sa iti spun… stiu blogul.

    2. Nu stiu daca sunt „mai activi”, cat sunt organizati si abordeaza problema sistematic (nu stiu exact cum se fac clasificarile astea, dar presupun ca situatia este similara cu top-urile din muzica pop: daca stii care este esantionul de magazine pe care baza caruia se face top 40, sa zicem, nu trebuie sa investesti prea mult pentru a urca vanzarile, eventual cu sprijinul unor vanzatori, si profitand de efectul de turma – BUM! se atinge masa critica si fenomenul „explodeaza” de la sine).

      In momentul in care tot ce conteaza este popularitatea in sine, manipularea este extrem de facila.

      Asta ne-ar mai lipsi, lupta si fanatismul religios 😦 ! Uneori ma intreb daca mai e cineva intreg la minte 😦 sau se aplica intelepciunea populara privind efectele foamei asupra performantelor cognitive 😉 .

      1. @vladcelgroaznic
        Pai clasificarile se fac la numarul de viziualizari si comentarii probabil.
        Asta este totusi un popor orodox.
        Cum Doamne iarta-ma pe primele locuri sunt 2 baptisti?…. Si sunt mereu primi

      2. „PROBABIL”… Cred ca aia care vor sa fie in top 10 merg la sigur 😉 . Au ei niste combinatii, smecherii, sunt sigur de asta 😀 … links sponsorizate, organizatii care sa dea click-uri in prostie (pot sa nu inteleaga romana, de exemplu, doar stiu ca zilnic trebuie sa dea click, ping, etc, pe cutare site-uri si bloguri), prostii d-astea. Nici daca ar intra toti baptistii din Romania, zilnic, tot n-ar avea cum sa fie „smecheru’ nr. 1”! Nu pricep la ce-i ajuta daca sunt pe primele locuri dpdv al traficului, daca nu iese $ din asta (si tot de la tine am inteles ca wordpress nu accepta publicitate, etc).

        1. @vladcelgroaznic
          Asta zoic si eu.
          Nu ar avea cum sa ajunga pe primele locuri ca nu sunt chiar asa de multi baptisti in Romania.
          Vorbim pe mess despre astea.

  12. da doamna, in aceasta situatie va inteleg frustrarea si aveti tot dreptul sa va plangeti.insa va asigur ca in situatia data (economia mondiala) nici cu tariceanu nu va simteati mai bine.eu unul ma descurc sub acest regim nu ma plang.

    1. @TANO
      Mi-am dat seama ca va descurcati bine.
      In ceea ce priveste cealalta afirmatie va rog sa imi permiteti sa nu fiu de acord.
      Sunt sigura ca Nastase sau Tariceanu ar fi guvernat tara cu mult mai bine in situatia asta de criza.

  13. Buna Theo,
    A aparut pe http://www.ziare.com un interviu cu Nastase. este EXCELENT! (sincer eu sint un pic – mai mult 🙂 fun Nastase). Evident ca propaganda PDL-ista a fost pe faza si au si aprut comentarii abjecte la adresa lui Nastase si a PSD-ului. Am postat si u acolo un comentariu, care cred ca nu v-a avea sanse mari de supravietuire deoarece fiind anti PDL tipii mi-au trimis un milion de avrtismente. Pentru posteritate (:)) pun comentariu si la tine (sper ca nu abuz ospitalitatea ta). ID-iul meu pe acest site is mgm (sint initialele numelui meu: mihaela gabi mihalcea

    Voi chiar nu va uitati in jur? Inteleg, uriti din ranunchi pe Nastase si PSD. dreptul vostru, ca doar de aceea a fost decembrie 21/89 (ma intreb pe unde erati voi atunci)ca sa aveti dreptul sa uriti si sa va exprimati cit va tin planii!
    Dar sa vezi ce se intimpla, sa ii asculti pe oameni care traiesc din 350 lei pensie carora acest guvern inteligent ii mai pune o taxa de 5.5%! In contrast sa vezi mausoleumul lui Videanu, toaletele lui Udrea din care ar hranii o armata de pensioanari, sa vezi cum o fosta miss fara nici un dram de cultura face si rasface (a se citi fura) in parlament, sa-l auzi pe el, pe ala pe care il idualizati (repet dreptul vostru!) ce spune ca 2010 a fost un an PERFECT (in conditiile in care i-a murit mama acum 2 luni, Romania a pierdut o gramada de oamnei de cultura, si a saracit pina la limita subzistentei) si voi sa continuati sa o tineti cu PSD-comunism-bolsevism sinteti PATETICI! Astia nu or sa mai fie la putere mult (daca aveti cit de cit materie cenusie vedeti si voi), multi dintre ei vor pleca direct la Vacaresti, ce o sa faceti atunci?
    Eu va doresc succes si spor in munca, dar sa nu ajunteti pe linga ei (sau in locul lor!) la mititica….

    Si am primit si eu si dau mai departe acest ad, extrem de sugestiv. Trimite-l si tu prietenilor tai, acum de sarbatori poate salva vieti:
    http://www.youtube.com/watch_popup?v=Z2mf8DtWWd8

    O zi buna,
    Gabi

    1. @Aliosa
      De data asta nu sunt de acord cu tine.
      Cred ca basescul se referea la facultatile particulare.
      Am observat ca multi absolventi de facultate la stat se dau superiori celor de la particular.
      Nu intodeauna este adevarat.
      Nu sunt de acord nici cu afirmatia despre justitie.
      Sigur ca au fost si greseli dar nu trebuie sa generalizam.

  14. @olimpiu65
    Sper ca nu iti imaginezi ca las sa treaca mizeria aia.
    Nu stiu daca ai citit …. au fost ziare mizerabile care au scris de CA este „fetita”
    Daca este sa fim golani…. atunci aprob si mizeria asta …. si mizeria aia.
    Corect?

    1. am vrut sa-ti arat doar ca sunt altii mai vehementi in ceea ce cred si cu mijloace de a difuza. tu poti pune sau nu la tine dar ea exista si o citesc multi si o mai si cred destui. cat sunt eu anti Ponta nu cred dar sa sti ca pe parcurs ce trece timpul si Ponta si Antonescu se vor eroda la imagine daca nu stabilesc ceva comun si serios

      1. @olimpiu65
        Asta cu crezutul chiar ca este o problema…. nu inteleg de ce nu ies sa spuna NU ESTE ADEVARAT CE SE VORBESTE.
        Eu nu as lasa sa planeze asupra mea nici o banuiala.
        As face ORICE ca sa o risipesc.
        Pai eu sunt de acord sa stabilieasca ceva comun si serios impreuna.

  15. heh,in topu wordpress apare si #politeia.wordpress.com, sait portocaliu inchis-spre negru :). dar pe primele locuri is doo blogguri ortodoxe, saccsiv si apologeticum. basistii sunt minoritari per total, dar pe net sunt in stratosfera. ca sectaricii 🙂
    si daca te uiti pe zelist, e mai nasol, la clasamente

    1. @incog
      Stiu cele trei bloguri.
      Din pacate saccsiv si apologeticum sunt dupa politelia si blogurile baptiste. 😦
      Eu ma misc in primele 100 de bloguri.
      Am reusit doar de cateva ori sa intru in primele 10 … pe locul 8 si 9.
      In momentul asta sunt pe 38.
      Pe locul 1, 2 si 4 sunt baptistii. Pe locul 7 este unul evanghelist (?!)…. Saccsiv’s este pe 5, Politelia pe 6, Apologeticum pe 9.
      In Zelist nu reusesc sa intru in primii 100 😦
      Sapatama asta sunt pe 110. 😦
      Este important pe ce loc esti…. cu cat esti mai sus cu atat esti mai citit si poti sa inflentezi IN BINE oamenii.
      Eu tot nu inteleg cum ajung baptistii astia pe primele locuri. 😦
      As intra zilnic pe saccsiv si apologeticum ca sa ii ridic in calasament dar imi este teama sa comentez. Nu prea ma pricep… sa nu ma fac de ras pe acolo .

  16. clasamentul se schimba rapid, uneori bloguri ortodoxe iau caimacul cate o saptamana. si nu sunt numai baptisti, sunt si adventisti si tremuratori(penticostali) 🙂
    -a explicat bene vlad cel oribil, traficul vine din strainatate, unde exista o puternica emigratie neo-protestanta(usa-ue), cu fonduri imense astia stau zi lumina pe net. intra si „frati” straini, prin google translate 🙂

    1. @incog
      Asta inseamna ca nu putem sa facem prea mult.
      Daca am fi mai uniti…. toti bloggerii crestin ortodoxi…. ca oricum suntem mai multi decat ei, oriunde s-ar afla pe Pamant, am reusi sa ii trimitem mai jos in calasament…. acolo unde le este locul de fapt… dar nu suntem uniti… asta este. 😦

      1. Presupun că a-ţi urmat linkul chiar dacă nu a-ţi spus asta. Probabil nu vă place soluţia 🙂
        Acea provocare despre care am vorbit nu avea legătură cu Grivco. Domnul Dan Voiculescu este obsedat şi cum am spus cu “onoarea nereperată” de ce ţeapă i-a dat Domnul Traian Băsescu şi nu înţelege că episodul “cu căciula în mână” nu este în favoarea sa.
        Am văzut că dumneavoastră priviţi admirativ pe Domnul Dan Voiculescu şi episodul respectiv. Eu şi posibil să mai fie şi alţii, nu pot simpatiza o persoană care arogant şi convins sugerează că inclusiv pentru fotoliul de preşedinte al României trebuie să primeşti binecuvântarea sa la Grivco, că reprezintă o putere care poate influenţa modul de votare prin mijloacele media de care dispune, că ne poate prosti, indiferent că se numeşte Dan Voiculescu sau Sorin Ovidiu Vântu, iar candidatul Traian Băsescu sau Mircea Geoană.
        Episodul respectiv pare real, iar Domnul Dan Voiculescu a primit ţeapă la final după ce a fost aburit şi a dat sprijinul necesar Domnului Traian Băsescu 🙂
        Asta e! O seară plăcută.

        1. @acuvio
          Nu impartasesc pozitia dumneavoastra.
          Mie imi place Mogulul. Datorita lui am la ce televiziune sa ma uit.
          Dumneavoastra puteti sa priviti cum doriti dar …. nu stiu daca ati observat…. sunt din ce in ce mai putini oameni care privesc ca dumneavoastra.
          De prostit ne prosteste B1 si TVR1… va recomand calduros sa nu va mai uitati la postuirile astea.
          Teapa o sa o ia Basescu si nu mai este mult pana atunci.

        2. „[…] a-ţi urmat”, „nu a-ţi spus”: nu cumva B1, TVR, etc „lucreaza cu materialul clientului” 😉 ? Nu mi se pare ca-i „prosteste” cineva, le vine foarte natural 😀 . Presupun ca asta explica totul, nu-i asa?

        3. @Theodora 🙂
          @Vlad Cel Oribil – era vorba de linkul pe care l-am lăsat pentru @Theodora, cu soluţia şi motivaţia de a modifica o banală imagine 🙂
          Eu am spus un lucru simplu, nu pot admira pe cineva care se mândreşte că poate influenţa din culise cine să ocupe fotoliul de preşedinte al României. Mai bine nu reuşesc să-mi formulez gândul.
          Ne-am lămurit, fiecare va rămâne pe poziţia sa, doar nu e cu supărare 🙂

        4. Ciudată precizare, dacă nu admir pe Domnii Voiculesu şi Băsescu cu hachiţele prieteniei lor, dar acesta este riscul în ograda altuia 🙂

  17. Duplicitatea este atributul oamenilor slabi care isi fac loc in societate doar prin manipularea maselor. Mase care au ajuns in pragul dezbinarii intrasociale la limita suportabilitatii logice a intelectului.

Lasă un răspuns

