Adrian Sobaru este angajatul Televiziunii Române care s-a aruncat de la unul din balcoanele sălii de plen a Parlamentului, la sfârşitul anului trecut.

DACA AR DEVENI LUMEA UNITA!

DAR NOI NU MAI STIM SA FIM UNITI!

NE ESTE FRICA SA FIM UNITI.

TREBUIE SA EXISTE O SPERANTA.

AM REFUZAT SA FIU UN NUMAR.

NU SE MAI VEDE  LUMINITA.

NU AM FACUT GESTUL PENTRU MINE.

Pentru restul articolului cititi AICI

Practic putem sa vorbim de 3 Romanii.

Romania oamenilor,  a celor care nu accepta sa fie calcati in picioare, Romania celor care cauta speranta,  care refuza sa ajunga un numar si care protesteaza intr-un fel sau altul.

Romania ramelor care nu merita nici un pic de respect, Romania celor care se tarasc si care nu au nici un pic de demintate.

Romania viperelor care ne condamna la moarte prin infometare, frig si lipsa de medicamente.

Este greu sa fecm din rame vulturi dar de vipere putem sa scapam.


Romania RAMELOR


Romania VIPERELOR

„este incorecta atitudinea celor doi ministri fata de Romania si nu putem tolera aceasta abordare. E o discriminare la adresa Romaniei. Daca acum stam ca ramele, cum ni se recomanda… Cei 22 de milioane de romani au dreptul la respect. Nu ei judeca, nu ei au impus conditii de independenta si izolare a Justitiei de orice forma de control. Romanii au dreptul sa fie in Spatiul Schengen”, spune Basescu Traian, cel care a pierdut alegerile pe teritoriul Romaniei.

Basescu Traian cere UE sa aiba respect pentru poporul roman.

Cum poti sa ceri altora sa respecte poporul roman atat timp cat tu, presedintele tarii nu il respecti?

As vrea sa stiu si parerea lor: ALM, Rox, PAUL SNAIDER, Brankardierul, Gabi Mihaela, Maia, Zincabeiu, Olimpiu, Thommas Andreson, DYN, Augustin, Florin Matei,  Renata, Matilda, Andi Bob, Bibliotecaru, Cepeca, Chat Noir, Aliosa,  KinR, Chrysthyan, Consiliul National al Blogosferei, Costi, Daniel Urda, Dispecer Blogosfera,  Gebelezis, George Valah, Gica Contra, Nea Costache, Plano 10, Transildania,   Simion, Sifilica, Sibilla, Marcus, Mircea Rusnac, Mesterul Manole, Vassyle, Yogoshima, Griska, Motanul Filozof, Pro Atitudine, Alexandrescu Daniela, Alexandra-Gradina Visata, Ragnar-Per aspera ad astra, Tesoruccio49, Atitudini, Onu si Madi, Cristian Dima,  Teo Negura, Mirela Pete,  Cosmin Stefanescu,

VaniaCaius, Hai ca se poate!Cristian Lisandru, Elisa, Tanya, Dragon, Supravieţuitor, Starea Natiunii, Razvan, Ragnar-Per aspera ad astra, Vlad Cel GroaznicPopa Teapa, Atitudini

83 de gânduri despre „Adrian Sobaru OMUL care a protestat pentru noi toti, RAMELE si VIPERA

      1. Am urmarit emisiunea ca orice om normal cu toata intelegerea fata de aparitia sa per ansamblu datorata starii de sanatate in acel moment, cu toata intelegerea fata de neputintele si incapacitatile prin care trece orice fiinta postraumatic,postoperator si respectiv in convalescenta. Numai o rama ca Talmaceau, a doua zi ca invitat in emisiunea Sandrei Stoicescu a gasit de cuviinta sa ne atraga atentia cu cinism si batjocura asupra privirii „anormale” a omului. Pai ii doresc sa inteleaga ce inseamna sa-ti iasa ochii din cap in urma unei busituri, sa simta cum e sa ai fata sparta, facuta zob, sa ajunga vreodata sa aiba sensibilitate si sa-i pese de ceva pe lumea asta. Gretos omul asta ranjit ! Greu de suportat. Ma bucur ca nu am fost in locul Sandrei caci nu m-as fi abtinut si i-as fi crapat capul cu vreun scaun din platou desi nu sunt o persoana pasnica.
        Domnul Sobaru arata intradevar jalnic, dar a avut puterea sa treaca peste orice vulnerabilitati si sa fie alaturi de noi prin intermediul televiziunii. Pe omul asta binecuvantat care aproape ca s-a nascut din morti il judeca si il ia in batjocura TALMACEANU. Sa ne fi asteptat la altceva ? In veci, nu. Astia nu sunt oameni, sunt magnetizati in pdl ca pilitura de fier, otreapa dupa otreapa. Nistre „traducatori” de elita fiindca ei ne traduc mereu realitatea, pe limba lor. O limba pe care o inteleg si o vorbesc numai ei iar noi avem nevoie de traducere. Ne traduc cu succes de vreo 6 ani si noi tot n-am inteles nimic.

        1. @Rox
          L-am auzit si eu pe Talmaceau ala.
          Daca era langa mine in pocneam de nu se vedea…. am vrut sa scriu altceva dar ma stapanesc.
          Este o mare JIGODIE Talmaceau asta.
          L-am auzit si in alte emisiuni.
          Privirea lui Adrian Sobaru era tulbure de la medicamente… am patit si eu … a fost groaznic…. eram chiar inainte de a ma angaja la o firma faceam un tratament impotriva durerilor de la hernia de disc….unul din medicamente avea efectul asta … eram ametita tot timpul si dormeam pe mine.
          Sa le fie rusine celor care l-au adus pe Adrian Sobaru in starea asta.
          Adrian Sobaru nu este sigurul care a ajuns la capatul rabadarii si care nu mai vede nici o speranta.

        2. Eu sunt plina de troiani. N-ai cum sa te aperisuficient cu facebook sau fara tot o incasezi. Ai alta parere ? Si de ar fi numai atat. …. Unii nici nu au nevoie de virusi…intra pe usa din fata in vietile noastre.

        3. @Rox
          Troianul asta a blocat 3 site-uri politice pentru 24 de ore. … este un semn ca site-urile alea deranjeaza…. noroc ca avem programatori buni.

    1. In principiu, n-am prea multe de comentat in legatura cu actul eroic al lui Sobaru. Am facut-o la momentul cand s-a produs. Dar am simtit nevoia sa comentez postul dlui Constantin.

      Da, sunt un nesimtit, fiindca nu simt nicio tresarire de rusine! Poate fiindca tac (dar scriu), fiindca mi-e frica (dar sunt usor de identificat de catre o inteligenta medie) si sunt extrem de egoist! Regret, dar sunt de moda veche. Nu ma pot aseza in fata oglinzii si, privind figura reflectata, sa spun: SUNTEM un popor urât! Dupa cum ati observat, in general m-am ferit sa fac etichetari globale, preferand sa sugerez, atunci cand am putut, solutii pentru depasirea situatiilor in care se afla majoritatea dintre noi. Din pacate, rezolvarea situatiilor a ramas numai in mana Opozitiei. Niciun fel de actiuni individuale sau colective nu pot rezolva nimic. Soriciul portocaliu nu poate fi penetrat cu astfel de actiuni. Apoi, daca mamaliga n-a explodat cand au fost taiate veniturile cu peste 25%, la ce sa ma astept cand se va recupera ceva, prin marinimia bocista de a „darui” 15% la veniturile amputate?

      Dar, daca trebuie sa le fie UNORA rusine, atunci sa le fie rusine pentru ce s-a intamplat in decembrie 2009. Fiindca poti fi pacalit o data dar, daca esti pacalit si a doua oara, inseamna ca ai grave probleme de IQ!

      1. @ALM
        Nu sunteti un nesimtit domnule ALM.
        Eu stiu mai bine decat toti de pe blogul asta ce suflet aveti.
        Nici eu nu sunt capabila de un gest asemanator ca cel a lui Adrian Sobaru.
        Nici eu nu pot sa spun ca suntem un popor urat.
        Probabil ca trebuie o actiune comuna a Opozitiei si a societiatii civile.
        Mamaliga explodeaza greu 😦
        Aia care l-au votat in decembrie 2009 sunt RAMELE.
        Ramale au votat VIPERA pentru ca sunt si ele taratoare, Nu-i asa?

  1. Desi nu mi-ati cerut parerea, vreau ca scriu cateva cuvinte..si in ziua actului sau din Parlament si aseara , cand era invitat la Tv, am fost lovit de o furie greu de suportat…Astazi ii povesteam unui coleg vorbele acestui munte de om, mai precis momentul in care el spunea despre inginerul din TVR, pentru care s-ar pune in fata glontului..si am incremenit amandoi..
    Comparand asta cu dispretul profund, si atat de rudimentar, pe care il au Basescu si ai lui fata de noi, nu-mi ramane decat sa sper ca vom putea sa le dam fiecaruia dintre ei ce merita..

    1. @iulian
      Astazi am descoperit blogul dumneavoastra.
      Daca am retinut bine a spus ca s-ar arunca in fata glontului pentru doamna Lucia Hossu Longin.
      Oricum, nu conteaza persoana……Si eu sper ca le vom da ce merita…. suntem multi…. vom sta la coada.
      Inca mai sunt OAMENI in Romania…. nu trebuie sa ii lasam singuri, sa se sinucida.
      AVEM NEVOIE DE EI IN VIATA. SA FIE IN FRUNTEA NOASTRA CAND CEASUL VA SOSI
      V-am adaugat si eu in blogroll.

    1. @Starea NATIUNII
      Nici nu mai indrazneam sa respir ieri in timpul emisiunii.
      Il priveam… il asculatam si ma miram.
      DE FOARTE MULT TIMP ASTEPTAM SA AUD FRAZELE ALEA.
      Dumnezeu sa il tina in paza lui!

      1. @KinR
        Scuze!
        Imi merge foarte prost internetul.
        Pic din 3 in trei minute.
        Citesc pe seara sau la noapte poate isi mai revine internetul…. cred ca suntem prea multi „pe fir”

      2. @KinR
        Am observat comentariul tau si cred ca n-ai citit suficient de atent ce am scris. Eu am scris asa:
        „Cred ca atitudinea D-lui Ponta este una potrivita, pentru ca este prudenta. Pentru ca exista diferente doctrinare, orice s-ar spune ca PNL e de stanga, intre PSD si PNL. O viziune social-democrata asupra societatii nu este congruenta cu o viziune liberala. Punctele comune nu inseamna abordari identice in totalitate. Dar, pe de alta parte, cred ca trebuie sa intelegem ca democratia presupune si contradictia. O unire in “cuget si in simtiri” ca si “unitatea de actiune” ar conduce, probabil, la crearea unui hegemon societate: Alianta PSD-ACD. O putere hegemonica ce ar controla tot ce misca: “raul, ramul”! Tendinta care ar fi opusa spiritului democratic.”
        Poti sa comentezi fara nicio problema, rugamintea mea ar fi sa folosesti un limbaj civilizat. Bine, acuma ai putea sa te intrebi de ce am zis asa. Am urmarit la televizor un sondaj de opinie facut la Timisoara. Reiesea ca peste 90% nu au incredere in partide politice, in Parlament. Deci neincrederea este peste acest procent alarmant. Atunci imi pun si eu o intrebare: este aceasta o atitudine democratica? Sau este vorba, defapt, de o neincredere in democratie? Deci nu e vorba despre un anumit partid, cel putin asa am retinut. Nu mai vorbesc de faptul ca tot sondajele de opinie arata un procent ingrijorator de mare de nostalgici dupa comunism, asta la nivelul intregii tari.
        Eu am spus ca atitudinea D-lui Ponta este una potrivita deoarece este prudenta. Chiar si in postarea de pe blog a D-lui Ponta se remarca lucrul acesta, deoarece spune:
        „Cred insa si ca liberalii, si mai ales Crin Antonescu, pot fi partenerii nostri intr-un plan atat de dificil.” si:
        „Stiu ca este complicata o apropiere intre doua partide mari ca PSD si PNL, cu istorii si experiente atat de diferite si complicate. Dar, in acelasi timp, refuz sa cred ca doi oameni rationali si bine intentionati nu se pot intelege!”
        http://blogponta.wordpress.com/2011/01/07/agenda-2019/
        Deci spune „cred ca si liberalii, si mai ales Crin Antonescu, pot fi partenerii nostri…” si arata faptul ca o apropiere intre doua mari partide ca PSD si PNL este un lucru dificil, dar ar putea fi invinsa aceasta dificultate daca exista abordari oneste si rationale din partea amandurora. Exprimarea „cred ca si liberalii” nu exprima siguranta, dar il vizeaza „mai ales” pe Crin Antonescu, cu care crede ca se poate intelege (la modul rational si bine intentionat).
        Iar eu am zis ca: „Nu putem sa avem tot timpul abordari contradictorii, desi, dupa cum spuneam mai sus, democratia presupune contradictia. In aceasta ar consta, pe scurt, responsabilitatea politica a partidelor si a liderilor de partid, si nu numai a lor. Deoarece atitudinile si abordarile contradictorii (numai asa!) inseamna un nesfarsit razboi politic, dar, in final, fara niciun rezultat. Sau rezultatul ar putea sa fie unul tragic, Doamne fereste de asa ceva!”. Asta desi democratia presupune contradictia, altminteri, intr-o societate democratica, nu ar exista mai multe forte politice, de orientari diferite, fiecare dintre ele avand propria sa viziune asupra societatii. Din aceasta cauza exista partide de stanga, partide de dreapta, altminteri am avea un singur partid – cel unic. Iar Dl. Ponta afirma in postarea sa pe blog, referitor la programul Agenda 2019, la primul punct, urmatorul lucru:
        „1. Reinstaurarea mecanismelor democratiei parlamentare si asigurarea libertatilor fundamentale specifice unui stat de drept de tip european;”
        Deci primul punct vizeaza „reinstaurarea mecanismelor democratiei parlamentare”, si, dupa cum spune, nu poate fi opus (acest punct) democratiei, caci spune si de „asigurarea libertatilor fundamentale specifice unui stat de drept de tip european”!
        Dar comentariul pe care l-ai facut tu la postarea mea, si care a ajuns in spam, mi se pare ca arata exact contrariu: tu vrei, defapt, un partid unic. Dar cu o conditie: sa-ti fie tie bine. Cred ca daca acestea doua s-ar realiza, ai fi multumit. Nu sunt sigur… Lucru contrar cu ceea ce afirma PSD. Pe de alta parte statul social nu este tot una cu statul asistential. Lucrul acesta a fost relevat si de Adrian Nastase in postarile sale pe blog. Nu trebuie sa facem o astfel de confuzie. Si, de altfel, Romania este un stat social prin Constitutie, si nu stat asistential.
        Apoi limbajul pe care tu il folosesti exprima tendinte comunist-securistoide – spre ex. expresia „nume de cod”, nu mai vorbesc de comentariul pe care l-ai facut la mine pe blog, pe care nu am de gand sa-l scot din spam. In primul rand prin violenta de limbaj (tradeaza oare si o violenta a caracterului?) cu care, odinioara, erau infierati cu manie proletara dusmanii poporului. Atitudine de activist PCR necioplit, om de „bine”, din randul poporului exploatat, impotriva oranduirii burghezo-mosieresti! Sa stii ca astfel de atitudini nu pot face bine social-democratiei si nici liberalismului. Iar datorita unora ca tine s-ar putea ca PSD, cat si Alianta ACD, sa mai fie trimise in Opozitie pentru inca vreo 12 ani! Eu as zice ca trebuie sa meditezi (sa meditam cu totii – cred ca e pentru prima data cand Iliescu se exprima atat de transant!) asupra criticilor pe care le-a facut Ion Iliescu pesedistilor…
        http://www.gandul.info/news/iliescu-despre-propunerea-lui-antonescu-intentia-lui-e-intentie-nu-e-suficient-sa-vrei-trebuie-sa-si-poti-plus-cine-pune-talpi-liderilor-capabili-din-psd-7855187
        Deci, obiectiv vorbind, asa cum bine observa Iliescu, unul din aspectele importante de care trebuie sa tina seama PSD, pentru a avea succes, este acela de a scapa (cat mai repede posibil, daca e cu putinta) de lichele!

        1. Motane,
          E clar ca nu esti vita incaltata.
          Vorba mieunata insa ascunde multa perfidie innascuta si cultivata. E ultimul comentariu pe care ti-l mai citesc. Au fost suficiente trei cuvinte sa te scanez si tu te-ai chinuit sa te camunflezi in peste o mie de cuvinte. Iti inteleg efortul, sunt unii la care inca tine, dar pe mine, odata ce m-am lamurit ce hram porti, nu ma plateste nimeni nici sa te citesc si nici sa iti raspund. Vad ca tu ai timp (si timpu-nseamna bani) destui (cin’ te plateste? lasa… stiu!) sa semeni indoiala si zanzanie cu vorrba-ti cand mieunata, cand sasaita (de vipera), intre cei ce se lasa azi deoparte ce ii desparte si se alatura in ceea ce-a ajuns sa ii uneasca: ura-mpotriva haitei (din care faci parte) ce sfasie tara sub comanda lui Traian cel Javra Ordinara (impotriva caruia n-ai pus o litera, o virgula, un punct).

          P.S. Nu sunt un fan Iliescu dar daca domnia sa se refera la faptul ca PSD, ajuns la putere, trebuie sa aiba ca prim comandament, scaparea tarii asteia – pana la ultima lichea – de cei ca tine, subscriu.

          P.P.S. Prin aruncarea in spam a comentariului meu, in porcotaliul basit al blogului tau, devoaleaza (involuntar) propriu-ti caracter si il ascunde (cu interes) pe-al meu.

  2. Pingback: VIS «
  3. L-am numit pe Adrian Sobaru, in zborul lui liber, revoltat si protestatar deasupra puterii stranse-n Parlament sa se apere impotriva Motiunii, „Om peste javre”.

    http://oferta-kinr.blogspot.com/2010/12/om-peste-javre.html

    L-am numit pe Traian cel Javra Ordinara pe scena electorala din Ploiesti molestand un copil ce a spus din gresala sau teribilism „hai Iliescu”, „Javra peste oameni”

    http://oferta-kinr.blogspot.com/2010/12/javra-peste-oameni.html

    Ultima mea postare pana acum:

    http://oferta-kinr.blogspot.com/2011/01/vaca-noastra-trandahira.html

        1. Zau, Oameni Buni, Ar trebui cu totii sa vedeti ce parere are Animalul Incaltat despre Adrian Sobaru. E drept ca nu e-n stare sa-si faca o parere a lui in scafarlia-i programata in Modrogan dar fura – ca asta li-i menirea pe pamant – si spune: „Parerea mea!”.

  4. DAR NOI NU MAI STIM SA FIM UNITI!
    asa spui tu, dar eu ma gandesc ca in scurta noastra istorie comuna au fost putine momente de unitate si solidaritate. eu sunt fericit ca in decembrie 1989 am intalnit aceste sublime manifestari
    ce ma mira in afacerea Schengen este ca parlamentari si europarlamentari de diferite orientari politice ii dau apa la moara descreieratului de Basescu, ori el este ultimul in masura sa arate cu degetul si sa vorbeasca despre demnitate
    oare avem o memorie atat de scurta???? am uitat jigniri gen: premierul Raffarin a venit sa ia tainul!, Mai bine sug la un licurici mare si alte perle care sunt convins ca nu au cazut usor europenilor la stomac
    in fine, tot respectul meu lui Adrian Sobaru care ne arata ca exista oameni hotarati sa lupte pana la capat pt libertate!

    1. @olimpiu
      De foarte putine ori am fost uniti.
      Momentul de la 22 decembrie a fost unul dinre acelea.
      Am fost in strada si stiu ce simteam eu si ce simteau ceilati din jurul meu. Unii erau straini… pe care nu i-am vazut niciodata dupa aceea … atunci ne simteam ca fratii.
      Nici nu sunt dea cord cu afirmatiile acelor europarlamentari. Basescu nu trebuie ajutat in nici un fel. Nu trebuie sa uitam nicioadata cine este Basescu si ce vrea el.
      Intrarea in Schengen ar fi una din VICTORIILE LUI PERSONALE…. OBTINUTE IN MANDATUL LUI.
      TREBUIE LASAT SA MOARA (politic ca sa nu ma urmareasca STS-ul) SINGUR.
      ESECUL ESTE AL LUI SI NUMAI AL LUI.
      Ti-am scris pe mess.

      1. am sa ma uit merci, eu nu prea ma uit acolo. printre europarlamentarii la care ma refeream sunt culmea doi ff respectabili. Adrian Severin si Renate Weber. Schengen e bun pt toti cetatenii si mai ales pt firmele cu afaceri in Romania, eu imi doresc sa nu ratam macar toamna lui 2011, dar Traian Basescu trebuie pus la zid pt modul in care face politica si interna si externa

        1. asuma pe pp.a ma-sii el. nenorocitul! nici macar nu are proprietatea termenilor, bine ca stie sa arunce soparle, asta l-a invatat securitatea ceausista. cum dracu pot intelectualii sa achieseze la aceste mizerii????
          cica e imoral sa te aliez cu Felix ca a fost turnator, dar sa te aliez cu Basescu si turnator si cu dosar penal a fost o fapta mareta facuta de liderii de atunci ai PNL?????

        2. @olimpiu
          Este foarte bun la aruncat soparle…. nenorocirea este ca ii tine… sunt multi prosti 😦
          Intelectualii aia nu il cred (cei mai multi dintre ei) se fac ca il cred pentru ca sa primesca rasplata.
          Sigur ca nu este morala nici a alinta cu basescu.
          Il ascult acum pe Crin la Antena 3 si imi place ce aud.
          Este BUN fara discutie este BUN.

        3. draga Teo, eu unul nu sunt un fan al lui Crin Antonescu… personal consider o porcarie schimbarea statului PNL si ce a facut Crin, dar accept pana la reinstaurarea democratiei ce spune Crin:.. ,,suntem in razboi!”
          daca tov Basescu ar fi singular in politica damboviteana, nu ar fi mare scofala, tragedia este ca are prozeliti mult mai cinici ca el si intelectuali mult mai naivi decat in perioada comunista… unii… altii niste nemernici carora li se potriveste asemanarea cu sarmana nevertebrata care ii ajuta la pescuit

        4. @olimpiu
          Asa este Olimpiu…. suntem in razboi si basescu are multi prozeliti…. mult prea multi zic eu…. si intelectuali…. si analfabeti ….. si cei care se identifica cu el…. cvare au caracterul lui… si oameni slabi carora le este frica de el dar care profita…. si prosti care nu inteleg nimic….. RAME.

  5. Sunt atat de REVOLTAT incat nu stiu de unde sa incep, dar incerc!

    In primul rand, toate fiintele vii de pe planeta merita „respect”! Dobitocul asta de Basescu iar elucubreaza in stilul lui nenorocit! Aderarea la Schengen nu este o problema de „respect”, ci una de indeplinire a unor norme (asa cum ar fi trebuit sa fie si in cazul UE, de exemplu)! Daca Romania guvernata de handicapatii lui nu le indeplineste, nu este obligatia nimanui sa accepte colaborarea cu ea! La ce DEZASTRU, CATASTROFA si INFECTIE este in Romania de astazi, ar fi doar o IRESPONSABILITATE CRIMINALA din partea celorlalte state sa o primeasca in Schengen! Si nu „romanii” s-ar bucura de asta, ci in special criminalitatea organizata.

    Justitia NU este independenta, NU este izolata de restul porcariei din Romania: dovada eliberarea lu’ Placinta cel dement, faptul ca Alma este libera, abuzurile comise la adresa lui Vadim Tudor si a PRMului atunci cand i s-a nazarit Basescului, si multe, multe altele (astea doar asa, ca sunt cele mai usor de mentionat)… Tocmai asta e problema, ba, handicapatu’ dracului!

    Suntem dresati de mici sa acceptam umilinta si mizeria, faptul ca „n-avem ce face” si mentalitatea de sclavi! Sobaru a dovedit ca in ciuda tuturor traumelor la care suntem supusi, cei care sunt nascuti sa fie OAMENI nu vor putea suporta la infinit aceste practic aberante! Ne-au interzis accesul la cultura, la civilizatie, la umanitate… aceste gunoaie care se propasesc in Romania ca plosnitele, paduchii si parazitii intestinali! Chiar daca ne vor omora, asa cum sunt porniti, nu inseamna ca trebuie sa „acceptam” si sa „intelegem” ca „asta-i situatia”! Trebuie sa ne revoltam si sa ne cerem dreptul la viata pana la capat!

      1. Dar, dar nenorocitii distrug pe oricine 😦

        Ai vazut Robocop (I)? Tii minte scena din final, din mlastina aia toxica, cand Lewis ii spune: „Murphy… I’m a mess…” iar Robocop raspunde: „They’ll fix you. They fix everything.”? Asa spun eu acum: „They’ll destroy us. They destroy everything.” 😦

        Asa, intr-o nota mai optimista, ma duc sa trag de fiare, sa ma fac mare, mare, mai mare ca Marius Marinescu si ‘greu de distrus’ 😀

        1. @vladcelgroaznic
          Vald esti deja FOARTE MARE.
          CAT DE MARE VREI SA TE MAI FACI?
          Cred ca poti sa faci exercitii cu mine in loc de greutati.
          Banuiesc ca poti sa ridici 45 de kg 🙂
          Imi este frica de momentul in care o sa ne inlanim….. sigur o sa se intample asta pana in martie…. ne adunam noi intr-un fel sau altul.
          Sper sa nu vrei sa facem o poza impreuna 😀

        2. Hahaha 😀 , trebuie sa-mi fac o poza si s-o postez pe undeva. Poate ajung subiect de critica pentru Badea 😀 ca el sustine ca „purceloii sunt draguti doar in exteriorul nostru” 🙂

          45 kg?! Pai, cu o singura mana as avea ce face cu 45 kg 😀 …

          Be strong, comrades!

        3. @vladcelgroaznic
          Daca nu iti faci poze si le ridici pe blog sa vad si eu cum arati promit ca vin pana la tine in oras si tot te gasesc.
          Am glimit 🙂 nu imi permit sa merg nici macar pana la Mogosoaia.

  6. Eu am inpresia decind Daci au pierdut razboiul cu Romani,poporul nu se mai regaseste au devenit servanti la toti din jurul sau.Daci s-au dezbinat fara sa lase urme de mindrie nationala Daca,evaporati de imperile din jurul sau mai mult de 1800 de ani de zile.Atit timp cit ne numim Romani sintem sluge la Romani fara dinitate Daca.Ne trebuie o alianta intre triburile Dace si sa transformam numele natiuni in adevarata Dacie multi milenara.Poporul trebuie sa se regaseasca in mindria sa de natiune si sa fie unita frateste pina la moarte inpotriva celor care au dezbinat pe Traci, Daci, si ale zeci de triburi din care sintem formati in decursul miilor de ani de zile.Avem nevoie de lideri patriotici care cunosc ihtoria noastra si sint educati sa construiasca noile temelii.Istoria trebuie sa fie refacuta de la zero de catre o comisie Mondiala independenta si sustinuta de istorici nostri.Numai asa se poate sa faca dreptate poporului sau si viziunea sa spre viitor.

        1. @yogoshima
          Multumesc Adrian!
          Din pacate incep sa am o mare problema…. din cauza grijilor financiare am ajuns sa fiu rea…. sa urasc….. sa nu mai vad iubirea

        2. Am primit pe Facebook mesajul cu urarea personala a domnului Dan Puric. Mi-a mers la suflet. am dat replay de catvea ori. Am „aspirat” fiecare cuvant. In seara asta se joaca spectacolul pus in scena de dansul la teatrul de opereta. Nu am cum sa postez acel mesaj aici desi mi-ar fi placut daca tot ati adus vorba. Avem nevoie de speranta si de „oameni frumosi”. Gasiti mesajul pe profilul sau de pe FB.

        3. @Rox
          Iarta-ma Rox dar este o mare problema cu Facebookul … ATENTIE MARE……. alataieri dunt-o discutie pe chat, sistemul de operare al adminsitratorului de sistem a fost penetrat de un troian…. au intrat in server si au atacat 3 bloguri poltice… PRINTRE CARE SI SITE-UL MEU NORMAL…. ECHIPA DE PROGRAMATORI A STAT PANA LA 3 DIMINEATA SA REZOLVE PROBLEMA …. NISTE JEGURI PORTOCALII PLATITI SA SPARGA SITE-URILE POLITICE … ATACUL A FOST CU DEDICATIE

        4. Of, am recitit acum.ce am scris. Sa nu se inteleaga ca mesajul personal era pentru mine. Este mesajul sau personal pentru romani, desigur si l-am primit si eu pe facebook cum se face pe acolo ca nu ma pricep la lucrurile astea. @theo, scuze pentru link. Tu stii mai bine.

        5. @Rox
          Scuze Rox! 😦
          Cine vrea sa citeasca mesajul sa intre pe Facebook pe contul domnului Dan Puric.
          Si mie imi place tare mult…. nu ma ridic din fata televizorului pana nu se termina emisiunea…. o VALOARE

    1. da da da, ne trebuie alianta pt jaf, caci aia faceau locuitorii Daciei si ei nu erau doar daci, in arcul carpato-danubian traiau si celti si germani si sciti si sarmati, ….toti erau foarte mandri de ei cand treceau Dunarea sa prade Imperiul Roman
      eu zic sa renuntam la la limba romana (80%) de origine latina sa ciripim sau sa urlam caci nu stim limba daca si nu s-au obosit betivii sa ne lase ceva marturii… Dumnezeule! oare toti uita de primul tau chemat Apostolul Andrei????

Lasă un răspuns

