Post preluat de pe blogul lui Basarica.

Vreau sa specific ca eu una nu sunt de acord cu tot ce a scris acest tanar. In primul rand nu sunt de acord cu ce a scris despre RELIGIE si despre CULTURA.

unu din romania !

Randurile de mai jos sunt scrise de un pusti de 15 ani care semneaza “unu din romania” si imi sunt adresate mie, dar au legatura si cu tine ! E cel mai bun comentariu pe care l-am primit pana acum . E TARE TARE  de tot. Sunt realmente bulversat. Citeste-l cu mare atentie! MERITA ! Il redau intocmai si te rog nu te crampona de greselile gramaticale, in fond avem un derbedeu in fruntea tarii si un pitic imbecil primSLUGA, pe care pustiul ii surclaseaza net, iar gandurile lui “unu din romania” sunt realmente din suflet si denota o stare de spirit! E timpul sa facem si noi, hai sa lasam dracului alte cacaturi si sa ne ORGANIZAM, avem pentru cine ! El e dovada !

lehman25,am 15 ani dar am tot respectul pentru tine, pentru blog, pentru ca faci ceva. Gadea poate sa faca ceva la tv dar nu-i compar pe cei de la tv cu noi, de pe net. noi tot anonimi ramanem.

nu stiu de ce, iti citesc posturile si vroiam sa spun ca exist si eu, si altii ca mine.

vreau sa sti ca nu toti copiii sunt drogati, cocalari, indiferenti. adevarat, sunt foarte putini interesati de politica, de ce e pe la tv, de revolutie, de o viitore revolutie, cine mai moare etc., dar sunt. si eu ii urmaresc emisiunile lui Gadea si alte emisiuni de la antena3; stiu toti prezentatorii si ii respect. atat.

Pentru continuare intrati AICI

Va invit sa citit si aici:

Soluţia – Ioan Usca

VIS – Cristian Lisandru

Cu sufletul decimat, ne decimează! – Constiinta unui liberal de stanga

Statul social – Bibliotecarul

Complexul Aqualand din Deva – Supravietuitor

Poveste de vis (19) – Teo Negura

Clubul de la Bucuresti – Romania incotro?! – Starea Natiunii

Sa mai si ajutam, oameni buni… – Vlad Cel groaznic

Vinovaţi de moartea păsarilor şi peştilor în America,şi în lume!/Guilty of death of birds and fish in America, and the world! – Popa Teapa

Florile de pe lângă esențele tari – Mirela Pete

Mort – Per aspera ad astra

 

47 de gânduri despre „Un post preluat de la Basarica – Unu din Romania

  1. Inca odata tin sa-ti iti multumesc. Eu nu am analizat randurile scrise de el si nici nu sunt de acord cu unele lucruri,dar nu asta e important,macar pentru mine,mi-a placut atitudinea lui la 15 ani ! Are ceva de spus, intr-o tara in care cei mai multi tac !

    1. @lehman25
      Nu ai de ce sa imi multumesti. Intre prieteni … si noi suntem prieteni …. nu sunt necesare multumiri pentru chestii de genul asta 🙂
      Apropo de prieteni, astazi am avut astazi cateva dezamagiri. Am sters 2 persoane din blogroll. Este vorba de Aliosa si Gica Contra.
      Chiar i-am considerat prieteni. Desi le-am spus ca Sonia Lorena FURA de la mine lista de pinguri ei continua sa o incurajeze comentand pe blogul ei.
      EU AM FOST INVATATA SA NU FUR SA NU MINT… SI ALTE „PROSTII” DE GENUL ASTA… CINE ESTE DE PARTEA CELUI CARE FURA DE LA MINE NU MAI ARE CE SA CAUTE IN LISTA MEA DE PRIETENI.
      Eu citesc blogul lui Basarica din octombrie 2009.
      Cand am vrut sa iau ceva de pe blogul lui…. I-AM SCRIS SI AM PUS PE BLOGUL MEU LINK CATRE ARTICOLUL SAU POZA LUATA DE LA EL.
      ASA SE PROCEDEAZA. DACA NU IMI PERMITEA NU LUAM POZA.

      1. Aliosa imi pare rau nu stiu cine este, am vazut ca tot posta pe aici, dar nu am retinut nimic din comentariile lui. Cu Gica Contra erai in mari tandreturi, pare un tanar entuziast, in rest nu stiu mare lucru despre el.In ce o priveste pe Sonia, vad ca-mi trimite si mie pinguri sau ce or fi ele la diverse articole, de ce face acest lucru nu stiu, am intrat sa vad ce scrie, dar poate sunt prea batran pentru stilul ei, nu am inteles nimic !

        1. @lehman25
          Normal ca iti trimte Sonia Lorena pinguri…. ca doar copaza lista de la mine.
          Pe Gica Contra l-am introdus in clubul bloggerilor liberali. Acum imi pare rau… poate este mana in mana ci acesta Sonia Lorena.
          Blogurile lor seamana. MI-A RASPUNS AGRESIV…. FOARTE BINE DACA O PREFERA PE EA.
          Eu am sufletul deschis. Am incredere in oameni pana la proba contrarie.
          Uite la Vlad Cel Groaznic… am fost alaturi de el si l-am ajutat putin sa isi deschida blog…. imi place ca este BATAIOS…. sper sa nu ma dezamageasca si el. 😦
          La Aliosa chiar am tinut… dar nu pot sa trec cu vederea un asemenea gest.
          Asa am fost eu educata… iti dau si cheia de la casa daca nu ai unde sa dormi… dar daca te-am prins cu minciuna sau cu furtul …. ADIO!

      2. Aoleu, nu stiu daca n-am bagat si eu comentarii pe blogul ei 😦 … Nu te supara pe mine, daca n-am fost atent exact pe blogul cui comentez… Daca m-a provocat cu ceva si m-a apucat scrisul, eu am bagat – si dup-aia nu mai am cum sa revin 😦

        1. Mai, eu nu vreau sa gresesc cu nimic fata de tine 😉 . Si nici nu se pune problema sa fiu „agresiv”!

          Unde nu ma pricep, nu ma bag: cu razboaiele in blogosfera n-am tangenta. Daca fac vreo prostie, incerc s-o dreg pe viitor.

  2. E pacat ca e singur copilul asta desi e bine ca nu se afla intr-o companie malefica. Nici nu stiu daca scoala de acum si de aici i-ar face bine sau rau. Se pare insa ca are – cum, necum – simtul orientarii desi, fara indrumare va bajbai si va inainta foarte greu. E ce cred eu la o prima citire. Nu-mi permit sa dau sfaturi nici lui si nici celor care ar vrea sa-l ajute (ca pe bunica, sa treaca strada). Poate el, cu bunul sau simt, va gasi singur un „Guru”.

    http://oferta-kinr.blogspot.com/2011/01/vaca-noastra-trandahira.html

        1. @KinR
          Sunt prea obosita si suparata.
          Trebuie sa citesc maine cu atentie sa vad ce a vrut sa spuna.
          Mi-ar pare rau daca ….. dar asta e…. nu este prima data si sigur nu o sa fie nici ultima oara.

  3. Interesante ideile lui, colapsate la carciuma cu acelasi nume cu al satului din care provine. Acu pe bune, daca isi deviruseaza sinapsele si isi sterge piticii de pe creier , s-ar putea sa si publice intr-un ziar obscur, un studiu de caz despre cum se primeste mancarea pe sub usa. Sau el este un studiu de caz?..whatever. de micutzu dezmatat la minte zic, sa nu existe ceva confuzii Doamne fereste

    1. Ce aveti, mai, contra lui 😦 ?!

      Isi spune si el parerile, direct si lejer, ca pe messenger, si eu am impresia ca este un baiat inteligent! Daca reuseste sa isi mentina verticalitatea si in acelasi timp sa nu intre in conflict brutale cu societatea, eu cred ca va deveni un om demn de tot respectul!

      Sigur nu ai dreptate cand insinuezi ca frecventeaza carciuma din sat si asa mai departe!

        1. Da, desigur… dar il cam „mototoleste” pe tanarul nostru… Eh, asta e, cand postezi pe net te astepti si la invective; „it comes with the territory” cum s-ar spune.

      1. hopshasha shasha shasa ca marei obama >dedicatie speciala pemtru intelectualul satului, cine-a pus carciuma’ n drum ala n-o fost om nebun, si scrie dupa una mica si-o doza de etnobotanice.
        o fi Placinta iesit de la mititica?

        1. @incog
          Nu inteleg nimic din ce vrei sa spui.
          Ce ai cu Vlad?
          Sau te referi la Unu din Romania?
          Pana la urma tu esti Gabriel sau Cristi?
          Cum este vremea la munte?
          Te invidiez sa stii 🙂

  4. * MEDIOCRITATEA ISTEAŢĂ CU PROBLEME MORALE *- băsescu Traian, NU poate fi doborât decât de popor! Cine afirmă că n-ar pricepe… e fie de-al lui, fie la mâna lui, punct.
    Mârlanul de la Cotroceni primeşte felicitări… De la FMI. Că-n rest…
    Au obosit românii şi să-l suduie şi să-l blesteme, apel la * raţiune * via băsescu, mai fac numai câţiva cufuriţi-sanchi politicieni, adicătelea nişte papagali cu scheletele-n dulapurile Cotroceniului. Că de-aia s-a înaripat zăusul încornorat, ( nu peste noapte, evident ) pentru că mulţi, prea mulţi şi de toate coloraturile sunt nemernicii cu morcovu-n cur şi trecuturi cu damf…
    Nah, că era să * uit *, se mai chinuie şi limbricul Volodea Tismăneanu , ca să mai câştige de-o pită, prăpăditul, să-l albească pe mârlan, cică… Şi schelăie trădătorul, scuzaţi, ajentul Volodea împroşcând la ordinul Cotroceniului, desigur, disperat la rândui că va crăpa * neînţeles *, mamelucul. … ( … )
    http://sfinx777.wordpress.com/2011/01/09/uite-cine-hahaie-piratul/

      1. Eu nu vreau sa fiu deloc interesant 😉 . Credeti ca Ion Iliescu voia „sa fie interesant” cand a spus ca este liber cugetator, in timpul campaniei electorale, si asta stiind exact ce fel de popor este cel caruia i se adreseaza?

      1. @unu din romania
        Nu te injura nimeni daca nu incepi tu primul 🙂
        Oricum pe blogul asta eu, ca moderator nu las sa treaca injuriile de moderare.
        Ai dreptul sa crezi ce vrei tu… asa cum si eu dreptul sa cred in Dumnezeu.

        1. am lasat deja un comaentariu pe primul blog in care am specificat ca oamenii care cred in dumnezeu nu sunt nebuni chiar daca asta se intelege din ce spun. ma refeream la oamenii batuti in cap.

          PS. acel comentariu vulgar era necesar pentru ca incepusem sa fiu luat drept putza asta mic, care comenteaza pe net, face o laba si se culca. nu mi-a placut.

          pana la urma nu mi-e rusine sa injur. nu mi-e rusine de nimic din ceea ce fac. la dracu, daca mi-ar fi rusine de ce as mai face ceva? logic?(excluzand obligatiile de a face ceva rusinos)

        2. @unu din romania
          Cred ca ar trebui sa te limitezi la „primul blog” adica la blogul lui Basarica si a lui Lehman25.
          Majoritatea celor care intra pe blogul meu sunt crestini ortodocsi.
          Folosesti expresii si cuvinte care imi displac.
          Este problema ta daca injuri, AICI deobicei nu se injura si daca totusi cineva o face … aceea persona sunt EU.

        3. de unu din romania scriu, ce sa fac si eo? sa mananc un hot dog si sa ma plang de criza?))
          vad ca trolul bantuie ,si-o arde random. ma 1, iar te-au vizitat in vis zeii tai supremi marx, lenin, trotzki, bakunin, nietzsche si emma goldmann? )))
          @Theodora ma cheama si-si )

        4. @incog
          L-am trimis inapoi pe blogul lui Basarica.
          Nu am rabdare sa il citesc si nici dreptul sa ii fac educatie.
          Daca ar fi copilul meu….
          Am si eu lucruri cu care nu glumesc…. limba romana (desi am si sange sarbesc) religia ortodoxa, tara mea Romania… ..
          Trebuia sa imi spui ca m-am speriat si era sa te bag in spam 🙂 Deci Cristi si Gabriel 🙂 Noroc ca se potriveste IP-ul

        5. cred ca o sa ma limitez la cate bloguri vreau. daca nu mi-ai sters primul comentariu inseamna ca pot sa comentez in continuare. (aici nu am injurat)

          si eu sunt tot crestin-ortodox dar mi-e greu sa cred in dumnezeu cand se intampla atatea „minuni” pe pamant. oricum, dumnezeu nu se rezuma la a te bate cu alti crestini in fata bisericii sa bei o gura de apa sfintita si sa pupi niste moaste(la romani(mare parte)asta inseamna). in concluzie suntem liberi si fiecare crede in ce vrea. nu trebuie sa ne injuram pentru asta.

        6. @unu din romania
          Banuiesc ca esti crestin ortodix pentru ca asa au hotarat parintii cand te-au botezat pentru ca un crestin orodox NU AR SPUNE NICIODATA CA II ESTE GREU SA CREADA IN DUMNEZEU.
          MAI BINE AI CREDE IN DUMNEZEU SI NU AI FI DE ACORD CU MANIFESTATIILE UNOR CREDINCIOSI … SIGUR CA NICI MIE NU IMI PLACE SA VAD CUM SE IINGHESUIE GLAOTA AIA LA AGHIAZMA

        7. @Unu Din Romania
          Am sesizat la tine bunul simt si cred ca mu ma-nsel. Imi pare rau ca oameni pe care ii stimez pe acest blog fac cu tine exact ceea ce mie mi-a fost frica ca vor face. Mi-a mai fost insa teama ca vor face ceva ce eu insumi m-am ferit sa fac (sa-ti dau sfaturi). N-au facut-o.

          Am sa iti spun mai pe sleau ce cred ca ar trebui sa faci pe viitor, cu rugamintea sa nu o iei ca pe un sfat ci ca pe un lucru citit undeva (iti place sa citesti?), ca pe o chestie pe care ai aflat-o, ai auzit-o aiurea dar care ar putea sa-ti prinda bine.

          Pune mana si citeste. Ai o minte buna dar, a nu afla, a nu sti, cu toata inteligenta, n-ai sa ajungi decat un smecheras ca astia care ne conduc azi.

          Poate sa nu-ti placa Biserica (mie nu-mi plac popii) dar citeste „Un om intre oameni” a lui Camil Petrescu (Viata lui Nicolae Balcescu; exista rezumat pe Google) si apoi oricare din evangheliile din Noul Testament.
          Se spune sa faci ce zice popa si nu ce face el.

          Biserica a fost prima scoala iar biblia primul manual. Astazi biserica mai este doar o traditie profitabila pentru clerici iar biblia o carte de istorie, cam romantata dar plina de pilde si invataminte.

          Despre Dumnezeu nu este aici loc sa vorbim dar, dincolo de vrajala cu „chipul si asemanarea noastra” eu il percep ca pe o imensa energie constienta.

          Iti las adresa de mai jos la care ai libertatea sa ma vizitezi sau nu,

          http://proze-kinr.blogspot.com/

          cu precizarea ca subiectele care te-ar putea interesa se afla mai ales in postarile de inceput (anul 2008).

  5. ATENTIE !

    Traian Basescu a afirmat de citeva ori la unele posturi TV intentia de a efectua o noua impartire administrative a Romaniei, prin comasare de sate, comune si chiar desfiintarea unor orase, ele redevenind comune.
    Detin informatia ca se lucreaza la un asemenea proiect in secret , proiect ce va fi coraborat cu o noua strategie si o noua lege electorala Odata finalizate, Guvernul isi va asuma raspundrea intr-un timp ce va deveni neutil pentru opozitie.
    Daca aveti acelasi interes ca al meu, inlaturarea Ciumei Portocalii, dati sfoara in tara.Cei din Opozitie sunt preocupati de aliante. Basescu joaca tare acum fiind ultima sa carte politica si de ce nu de…LIBERTATE.

    1. Aoleu, fratilor, dementu’ asta de Base incearca federalizarea tarii?! La cat este de cretin, si cu ce echipa de prosti si inculti are, avem mare noroc daca nu se ajunge la separatism, violente si alte catastrofe umanitare! Din rau in mai rau, cu iresponsabilul asta!

Lasă un răspuns

