Acasă » Atitudine » „Domnul preşedinte, poporul tău moare!”

„Domnul preşedinte, poporul tău moare!”

Start here

Revoluţia din Tunisia a pornit de la un cântec.

Melodia, intitulată „Preşedintele republicii”, a fost lansată în noiembrie anul trecut.

Atunci, rapperul Hamada Ben Amour a fost arestat şi a stat după gratii trei zile.

La eliberare, poliţilştii i-au pus în vedere să nu mai cânte despre şeful statului, Ben Ali, sau despre familia lui.

Muzicianul a ignorat însă avertismentul şi a postat controversata piesă pe Facebook.

Cântecul meu era un mesaj direct adresat preşedintelui. Eram convins că această melodie va schimba ceva şi aşa a fost. A schimbat multe graţie site-ului Facebook”, povesteşte rapperul.

Versurile piesei –  „Domnule preşedinte, poporul tău moare! Mulţi oameni mănâncă din gunoi şi priveşte ce se întâmplă în această ţară. Mizerie peste tot!” – sunt considerate a fi punctul de plecare al revoluţiei izbucnite în Tunisia în urmă cu câteva săptămâni.

Mii de oameni au ieşit în stradă şi au cerut demisia preşedintelui de atunci, Ben Ali, văzut ca un dictator ce se afla la putere de 23 de ani. După săptămâni întregi de proteste, politicianul a părăsit ţara, iar noii demnitari au anunţat că vor organiza alegeri.

Acum, rapperul Ben Amour speră ca muzica lui să-i inspire şi pe alţii: „Transmit acest mesaj şi altor naţiuni precum Algeria, Maroc, Egipt şi Libia. Trebuie să reacţioneze la fel ca tunisienii. Cred că ar trebui să îşi câştige libertatea”.

__________________________________________________________________________________________________________________________________

Dupa parerea mea la noi nu exista nici un „risc” ca poporul sa se mobilizeze de la o melodie.

Pe noi nu ne mobilizeaza nici frigul, nici inunericul, nici foamea, nici reducerea pensiilor si a salariilor, nici amenintarile cu somajul.

Noi stam si ne vaicarim in propriile case si pe la colturile blocurilor cu vecinii dar asteptam sa ne rezolve altii problemele.

SA RABDAM BINE!

Va recomand sa cititi si aici:

Protest de amploare la Mioveni impotriva modificărilor Codului muncii şi a legilor referitoare la contractele colective de muncă, sindicate şi conflicte de muncă si impotriva cresterii pretului la carburanti – Theo

Sisteme de detecţie şi avertizare seismică

LTH

Cum se nasc zvonurile – Vania

Gogoşi cu gem la balta lu` Înecatu` – 4 – Cristian Lisandru

Tenebre – 20 – Caius

And the Nobel goes to… – Post nubila, Phoebus

MISOGINISMUL MEU EXTINS – Vlad

Lamit Co a pus in vanzare dispozitive de avertizare seismica, SOS-LIFE – Supravietuitor

Emisiunea Impact din 24.01.2011 – Starea Natiunii

Dreptul la auto-apărare – Constiinta unui liberal de stanga

Cum sa-ti cumperi o imprimanta – Daniel Urda

Fizica din … fizicul nostru – Elisa

Parazit –Per aspera ad astra

Îngrijorări – Un blog cu nabadai

Anunțuri

130 de comentarii

  1. Se stie cate clipuri au fost create de catre mine, inspirate dupa o sumedenie de poezii, unele scrise de catre Marius-Adrian Porojnicu sau de altii.
    Avem exemple clare de romani care au luat atitudine prin diferite metode, unele extreme.
    Intradevar, cu tristete o spun, suntem un popor de PIATRA 😦

    • Theodora spune:

      @Starea NATIUNII
      Nu de piatra… de nisip sau mai corect …. de malai … si mamaliga explodeaza foarte greu … o data la 40 – 50 de ani.

      • KinR spune:

        Vai de capul lor de Tunisieni retardati. Pai noi faceam asta acum 20 de ani. Oare cum s-o spune basina in tunisiana? … si care o fi terminatia numelur tunisiene(vezi: -son, -sen, -ici, ev, ov, of,-ski, -escu)? …fiindca asta ii asteapta si pe ei si – dupa cum se comprima timpul si istoria – chiar mai repede decat 15 ani.
        Nu cred ca vor reusi sa sara peste perioada PRTzoasa, intermediara.

  2. Joanna spune:

    @Theodora
    Excelent! Sunt de acord. Agonizăm. Râmele zboară şi vulturii stau cu ciocul în nămol.

  3. maia_home spune:

    Theo draga ,nici eu nu stiu ce ne-ar putea trezi.Si noi avem muzica si versuri mult mai „tari”.Gindestete doar la muzica PARAZITILOR eeee?

  4. Joanna spune:

    @Theodora

    Să ne strigăm revolta atât de tare, încât să se audă. Să renunţăm la exprimări de felul „Asta e, n-ai ce-i face!” Să fim mai decişi şi mai solidari.

    • Theodora spune:

      @Joanna
      Da, sunt de acord cu tine.
      Dar daca strigam doar noi doua nu o sa fie suficient.
      Eu strig aici pe blog de 1 an si patru luni… strig si pe la manifestatii impreuna cu alti bloggeri…. nu reusim nimic fara 1 milion de oameni in strada.

  5. paul snaider spune:

    ”Revoluţia din Tunisia a pornit de la un cântec”. Asa-i. Poezia si melodia militanta pot face minuni daca sunt bine ”organizate”, difuzate si la momentul oportun prezentate.Teoria e lunga dar, sper ca sa inteles.

  6. […] IOAN USCA (Cum se nasc zvonurile); NĂBĂDĂIOSUL (Îngrijorări);  GABI (Kees van Dongen); HAI CĂ SE POATE (Domnule preşedinte, poporul tău moare);  SIMION CRISTIAN (Străin în Bucureştii […]

  7. […] de ură. Aici vise dulci dimineaţa-mplineşte, Aici al meu suflet oricând te-ndrăgeşte. . În inima luncii, de lume ascunse, Sunt raze de lună şi mantii de frunze. Tu uită durerea, […]

  8. olimpiu spune:

    nonsens comparatia unei tari europene, a unui popor european cu unul din nordul Africii!. zau ca ma simt jignit cu sau fara mamaliga si nu nu voi mai comenta chestii din astea.

    • Theodora spune:

      @olimpiu
      Nu am vrut sa te simti jignit. 🙂
      Cred ca ai aflat de manifestatiile care au avut loc in Egipt.
      Este tot un popor din nordul Africii…. cu ceva istorie, cultura.
      Conteaza ca sunt arabi?
      In Egipt manifestatiile au fot interzise tocmai ca sa nu se intample ca in Tunisia.
      Cum te-ai simti daca Basescu ar interzice romanilor dreptul la manifestatie?
      Eu nu desconsider nici un popor….nici pe cele care nu au tara (kurzii) nici pe cele pe care nu le iubesc.

    • mgabim spune:

      Olimpiu cred ca ai prejudecati. Tunisia din punct de vedere economic este deasupra Romaniei. Are un PIB de 41 miliarde euro si are 82 miliarde in trade. 62.8% din PIB sint in servicii turism si infrastructura, are 11.6 in agricultura, 25.7 uindustrie. Are o crestere economica constanta in ultima decada de 5%/an. Si inca ceva, este principalul partener in schimburi comerciale cu EU (72.5% importuri si 75% exporturi, Franta fiind principalul partener.
      Deci eu zic sa nu dam cu piatra chiar imediat.
      Nu vorbesc de probleme politicii interne.

      • Theodora spune:

        @mgabim
        Chiar nu am stiut asta … si recunosc ca nici nu am cautat sa aflu 😦
        Multumesc pentru informatii

        • Lucrurile nu stau chiar asa:
          http://en.wikipedia.org/wiki/Tunisia
          http://en.wikipedia.org/wiki/Romania
          Tunisia are un PIB pe cap de locuitor de 3851$, pe cand Romania are 7902$ pe cap de locuitor. Deci cine sta mai bine? 🙂
          Si paritatea puterii de cumparare (PPP)este mai mare in Romania.
          Tunisia este o tara saraca, are un turism bun, ai ce vedea acolo, dar nu este suficient – de aici si nemultumirea oamenilor. Romania sta mult mai bine. In Tunisia indicele Gini e mediu, in Romania este scazut, deci inegalitatile economice si sociale sunt mai mari in Tunisia decat in Romania. Ambele tari au un indice al dezvoltarii umane ridicat (HDI), ceea ce e de bine, dar in Romania este mai ridicat, ceea ce inseamna ca e si mai de bine!
          Ar trebui sa comparam Romania nu cu Tunisia, ci cu celelalte tari foste comuniste, pentru a vedea exact unde ne aflam. Incearca sa te uiti pe Wikipeida la Slovacia sau la Polonia, apoi la noi, si fa comparatia.

        • Theodora spune:

          @Motanul Incaltat
          Multumesc pentru informatii.

        • olimpiu spune:

          cultura unui popor se masoara in PIB?? in servicii de turism?? pai si noi la sf anilor 60 inceputul anilor 70 aveam perle de turism la Marea Neagra. ,mai bine ma dau la fund m-am saturat de comparatii din astea…. de parca acum ca 20 % din exporturile noastre merg in cea mai puternica tara europeana e motiv de mandrie si cetatenii sunt fericiti!

        • Theodora spune:

          @olimpiu
          Nu inteleg de ce continui sa ii crezi pe tunisieni niste salbatici deabia coborati din pom.
          Chiar nu or avea si ei o cultura ceva?
          Chiar suntem noi buricul pamantului?

        • olimpiu spune:

          nu am afirmat niciunde ca sunt salbatici. ar fi o mare magarie din partea mea sa jignesc un alt popor. pur si simplu nu pot compara un popor european crestin cu unul din nordul Africii atat! e greu de inteles???

        • Theodora spune:

          @olimpiu
          Ajuta-ma sa inteleg… de ce nu poti sa le compari?
          Ce te impiedica?

    • Olimpiu… nu cred ca trebuie sa te simti jignit, desi te inteleg. Chestiunea e foarte simpla: altele sunt conditiile in Tunisia si altele la noi. Pe de alta parte gonirea unui dictator, pe motiv ca „poporul sau moare” nu inseamna, cu necesitate, ca de „maine” situatia economica a Tunisiei se va imbunatatii. Poate fi doar o cosmetizare democratica a Tunisiei, dar asta nu inseamna ca si garanteaza revirimentul economic in aceasta tara. Poate ca Franta avea nevoie de un „partener democratic” si atata tot.
      Dar revenind la comparatii, poti sa te uiti pe Wikipedia si ai sa vezi diferentele mari intre Tunisia si Romania, in favoarea Romaniei (PIB, PPP, Gini, HDI).

  9. […] nu sunt serioasa. Dar ei cate promisiuni au onorat in viata lor? Cate voci launtrice nu le-au strigat inutil c-au uitat ceva sa mai faca? Cate n-au inceput pentru ca n-au putut sau n-au avut curaj? Cate nu […]

  10. Nea Costache spune:

    Poate un nou Cosma care sa ne conduca si sa ne mobilizeze?

  11. mgabim spune:

    Statul de drept se degradeaza pe zi ce trece. Daca ieri ziceam nu se poate mai rau, azi vad ca inca mai este loc…
    Citesc ca un cretin din conducerea judetului Iasi, ar fi spus ca „sa ne reintilnim la anul pe 24 ianuarie de Ziua Nationala” si Basescu ar fi rinjit excat cum ii sta in obicei. Oare schimbarea zilei Nationale este ultimul troc promis de Basescu UDMR-ului pentru ai priponii la guvernare? Am mai citit si ca UDMR-istul consilier prezidential, candidat la conducerea UDMR-ului isi face campanie promitind autonomia tinutului secuiesc. Si iarasi, Basescu in loc sa-l arunce pe scari de la Cotroceni tace ca un peste…
    Ce ni se mai pregateste?

    • Theodora spune:

      @mgabim
      La Basescu chiar nu ma mai mira nimic.
      Ce ma mira este ca poporul roman rabda… nu se opune in nici un fel orice i s-ar intampla.

    • Am citit si eu multe pe tema asta a relatiilor intre PDL si UDMR, Basescu, Tokes, etc. Ceea ce ma frapeaza este insa un lucru: niciun comentator nu observa faptul ca, defapt, Basescu se foloseste de unguri (UDMR, Tokes, Viktor Orban, FIDESZ, etc). Si inca intr-un mod abil si inteligent, reusind si mentinerea coalitiei de la guvernare. Acum Ungaria o sa sustina cauza aderarii Romaniei la Spatiul Schengen (cine ar fi crezut!), Viktor Orban a si zis ca nu e de acord cu atitudinea Frantei, iar relatiile romano-maghiare sunt din cele mai bune, cu toate frictiunile din trecut, chiar cu Basescu presedinte. Iar, pe de alta parte, atitudinea Opozitiei ii este (ce paradox!!!) favorabila lui Basescu, pentru ca mai domoleste pretentiile UDMR!

      • Theodora spune:

        @Motanul Incaltat
        Si daca Ungaria sustine intrarea Romaniei in Schengen ce?
        Poate Ungaria sa convinga Franta si Germania?
        Nu, nu poate sa convinga asa ca ESTE UN FEL DE FRECTIE LA PICIORUL LUI PRIGOANA….
        Basescu se foloseste de UDMR sa ramana la putere si pentru asta o sa plateasca si UDMR.
        Acum a primit cadou legea educatiei care iti dai seama ca nu o sa ramana asa…. cui nu-i convine … sa plece.
        Basescu nu este „abil si inteligent” este DRACONIC.
        Ai vazut ce RANJET are atunci cand anunta o taiere de salarii sau pensii?

        • In legatura cu Schengen, ramane de vazut, bineinteles. Insa este important sa ai aliati. Nu stiu daca va putea sa convinga Franta sau Germania, dar influenta va avea…
          In privinta legii educatiei – pai trebuie sa ramana asa? 🙂
          Eu am spus: „Iar, pe de alta parte, atitudinea Opozitiei ii este (ce paradox!!!) favorabila lui Basescu, pentru ca mai domoleste pretentiile UDMR!”
          😉

        • Theodora spune:

          @Motanul Incaltat
          Parca vorbim alta limba!….. CONTEAZA REZULTATUL ….. Daca nu va convinge Franta si Germania atunci ce poate sa faca? Sa dea din gura?
          In legatura cu afirmatia: ” Iar, pe de alta parte, atitudinea Opozitiei ii este (ce paradox!!!) favorabila lui Basescu, pentru ca mai domoleste pretentiile UDMR!” …… CE VREI SA FACA OPOZITIA, SA APLAUDE CA SA NU FIE FAVORABILA LUI BASESCU?

        • A, dar nici nu am spus ca Opozitia ar trebui sa-l aplaude pe Basescu, dimpotriva. Tocmai ca Opozitia ar trebui sa se opuna eventualelor greseli ale Puterii. Asta e si rolul (unul din rolurile) Opozitiei, de a lua atitudine cand Puterea greseste.
          Pe de alta parte sunt lucruri care se pot concretiza intr-un timp (mai) indelungat,nu neaparat imediat. Insa Ungaria detine presedintia UE si este important daca ne sprijina sau nu. Asta nu inseamna ca rezultatul depinde numai de acest lucru.

        • Theodora spune:

          @Motanul Incaltat
          Este putin important daca Ungaria ne sprijina sau nu…. atat timp cat Franta si Germania nu vor

  12. ALM spune:

    Stimata Theodora,
    Nici nu va inchipuiti cat de simpatica a devenit lozinca „hai sa ne unim”. Cand o citesc, am o imagine obscena in subconstient: un batran asmatic care incerca sa umfle o „papusa” gonflabila! In vara, pe 9 august, se vor implini 410 ani de cand avem atestare documentara cu privire la lasitatea acestui neam: „Totusi, unde-au fost romanii, cand a fost taiat Viteazul?” (A.P.)
    Ne impaunam cu eroice fapte de arme. Cunosc din sursa sigura ce s-a intamplat la Marasesti. Acolo au murit 480 de ofiteri (n-au mai apucat pensiile nesimtite) si 21 de mii de soldati! Toti romani! Toti floarea barbatilor romani! Cu toate acestea, in final, victoria a apartinut trupelor romane. Eroism? Ei bine, NU! Disperare, disperare animalica! Atac la baioneta in izmene! „Murim astazi de glont, sau in urmatoarele trei zile murim de foame, de frig, de dizenterie, de cangrene in urma ranilor si a infactarilor cu paduchi!”
    De ce am scris paragraful de mai sus? Fiindca mereu gasesc in istorie raspunsuri la intrebarile de astazi. De ce nu ne unim? Fiindca n-am atins nivelul de disperare animalica! Sa nu ne mai pese daca „murim astazi de glont, sau in urmatoarele trei zile murim de foame, de frig, de lipsa a medicamentelor esentiale”! Baranga, in piesa de teatru „Ziaristii”, avea si el o explicatie fata de spiritul nostru „ezitant”: am descoperit ca sub fiecare pivnita mai exista o pivnita, asa ca mai bine stam cuminti, la marginea de jos a scarii, ca sa nu cadem mai rau …
    Sunt aproape sigur ca randurile de mai sus vor starni patimi printre cititori. Sunt gata sa retractez totul si sa-mi cer cele mai umile scuze cand se va dovedi ca n-am dreptate! Dar sa nu-mi cereti mie sa ies primul din transee. O faceam daca eram macar cu 20 de ani mai tanar. Astazi, sunt molesit de diabet si intepenit de spondiloza si artroze. Dar sunt alaturi, cu spiritul, de oricine care iese primul din transee …

    • Theodora spune:

      @ALM
      Asta am inteles si eu…. Am inteles ca nu am ajuns inca la disperarea aia animalica ca sa nu ne mai pese daca murim astazi sau maine sau poimane.
      Daca stau bine sa ma gandesc mi se pare normal ca cineva sa prefere sa moara astazi de glont decat maine foame, de frig sau din cauza lipsei medicamentelor.
      Normal ar fi ca orice om sa prefere sa moara ca un LEU, nu ca un caine inlantuit.
      Ma intreb insa DE CE AVEM UN GRAD ASA DE MARE DE REZISTENTA LA NECAZURI SI SUFERINTE? De ce rabdam atat de mult? Ne caracterizeaza asta ca popor?
      Si daca a doua pivnita este doar in inchipuirea unora. Cum sa retractati totul si sa va cereti scuze? 🙂
      Nici pe mine hernia de disc nu ma lasa sa fiu prea vioaie dar daca se suna de atac… o sa ies impreuna cu ceilalti …. Am mai facut-o o data acum 21 de ani … atunci eu am avut noroc… altii nu. Este important sa stim ca avem pentru cine si pentru ce.
      Multumesc pentru comentariu!

      • olimpiu spune:

        uite canu sunt de acord cu stimatul domn ALM
        Mihai Viteazul a dat lupta de la Guruslau cu mercenarii cumparati pe banii imparatului Rudolf. unde erau romanii??? pe drum din cate stiu, ostile Tarii Romanesti erau in mars cand el a fost asasinat. la Marasesti a luptat armata romana nu taranul iobag sau razes al lui Stefan cel Mare si din cate stiu misiunea franceza condusa de gen Berthelot o echipase, nu am citit nici macar in jurnalele unor soldati germani publicate mai apoi ca au luptat romanii in izmene!!!
        tot respectul!

        • Theodora spune:

          @olimpiu
          De ce nu erau langa Mihai Viteazu? De ce erau inca pe drum si nu langa el?

        • ALM spune:

          Stimate domnule Olimpiu,
          In cazul de fata, ce am cumparat din stanga, am vandut in dreapta. Sunt sigur ca ati recunoscut un vers al poetului Adrian Paunescu: “Totusi, unde-au fost romanii, cand a fost taiat Viteazul?”
          Trecand peste licenta poetica, sper ca nu credeti ca Mihai plecase la lupta de unul singur, fara niciunul din capitanii sai. Aia unde au fost? Dar, sa mergem mai departe:

          Ciro Spontani secretarul generalului Basta György, relatează în memoriile sale sub titlul „Historia della Transilvania”, apărută la Veneţia în anul 1638: „După uciderea lui Mihai s-a ţinut un consiliu la care au participat conducătorii ambelor armate – imperială şi valahă – ele au declarat supunere faţă de ordinele generalului Basta György. Aici s-a hotărât trimiterea corpului lui Mihai în Ţara Românească, socotindu-se că dacă nu l-ar fi trimis, boierii valahi n-ar alege alt domn. Capul a fost îmbălsămat şi încredinţat Comisului lui Mihai, care l-a cerut în cea mai mare stăruinţă spre a-l duce în Ţara Românească”.

          Iata capitanii si cuvantul magic: supunere! Eu am gresit cand am scris lasitate! De fapt a fost vorba de supusenie.

          In ceea ce priveste povestea de la Marasesti, o stiu de la raposatul socru al meu, veteran din WW1. Sa nu va inchipuiti ca un front este ceva continuu, deservit non-stop cu tot ce-i lipseste. Au existat companii cu liniile de aprovizionare taiate, cu alimentele si munitia dramuite. Asteptau momentul asaltului in transee, cu uniformele imbibate de apa, cu ghetele putrezinde de stat in noroi, indurand frigul noptilor (chiar daca era in august) care patrundea nemilos prin hainele ude. Mi-a explicat de ce au lepadat uniformele cand au trecut la atac: din cauza apei si a noroiului devenisera scortoase si-i impiedicau sa se deplaseze suficient de repede pentru a nu deveni tinte vii. Acum, daca am fost servit cu neadevaruri, asa le-am transmis si eu mai departe.

        • Theodora spune:

          @ALM
          Eu cred ca este adevarat ce a spus socrul dumneavoastra.

    • In general, oamenii se unesc atunci cand este vorba de cauze mari. In ’89, ca sa dau un exemplu, a fost vorba de caderea comunismului, Revolutia de la 1848 a insemnat pasul decisiv spre modernizarea Romaniei, spre crearea Statului National Roman modern! Or, acum la ce sa se uneasca: ca sa-l dea jos pe Basescu? Daca Basescu ar fi un dictator veritabil n-am mai fi putut sa scriem azi ceea ce scriem pe bloguri, si nici de huiduieli n-ar mai fi fost vorba. Alegerile vor fi in 2012, iar schimbarea PDL, daca va avea loc, se va face in mod democratic. Pe de alta parte eu cred ca lumea nu se revolta de asa maniera ca sa iasa revolutie, ca in Tunisia, pentru ca, pe langa faptul ca la noi e democratie, oamenii constientizeaza ca nu prin astfel de revolte se poate imbunatatii situatia economica a tarii, astfel incat fiecare sa fie multumit. Daca numai revolta ar fi singura cale spre o imbunatarie a acestei situatii economice, atunci oamenii s-ar revolta si ar iesi o revolta de proportii. Chiar si in privinta pensiilor militarilor, a existat calea legala prin care sa se respinga HG-ul dat de Guvern. Pe de alta parte se poate face o critica PSD-ului care nu a reusit sa convinga populatia ca masurile propuse de ei ar fi cele mai bune. Lucru care ingreuneaza orice actiune de tipul revoltei. Cu toate ca PSD sta foarte bine in sondaje, adica se bucura de increderea unei mari parti din populatie. Deci acestea ar fi posibile explicatii…
      Pe de alta parte discursul tau, Theodora, pare a fi inspirat din spiritualitatea franceza – Comuna din Paris! 🙂

      • Theodora spune:

        @Motanul Incaltat
        ACUM ESTE O CAUZA MARE……CE AM CASTIGAT IN DECEMBRIE 1989 INCEP SA PERDEM ……… DEMOCRATIA ESTE IN PERICOL SI MA MIRA CA TU NU VEZI ACEST LUCRU…..CHIAR NU VEZI CUM ATACA TOATE INSTITUTIILE DEMOCRATICE? …. CUM INSISTA SA ISI SUPUNA TOATE PUTERILE DIN STAT?…..NU VEZI TOATA CARACTITA PORTOCALIE? MA INGRJOREZI! …. VOR FI ALEGERI IN 2012? SI CE FACEM PANA ATUNCI? CATI DIN NOI VOM MAI RAMANE IN VIATA? NU VEZI CA INCEARCA SA II OMOARE PE PENSIONARI.?.. SA IASA MAI REPEDE DIN SISTEM…NU VEZI CA NE LASA FARA MEDICI? …. PUTEM SA SCRIEM PE BLOGURI? SI INAINTE PUTEAM SA VORBIM IN FAMILIE SI CU PRIETENII APROPIATI …. CE A RAMAS LIBER DE BASESCU TRAIAN? CATEVA TELEVIZIUNI, CATEVA ZIARE, O PARTE DIN PARLAMENT SI O PARTE DIN PUTEREA JUDECATOREASCA ATAT…. RESTUL ESTE PORTOCALIU, DIN CONVINGERE DAR MAI MULT DIN FRICA

        • olimpiu spune:

          pana in 2012 draga Theo, mi-e teama sa o spun, dar nici actuala alianta in care ne punem sperantele nu va reusi nimic si ceva interior imi sopteste ca nici nu vrea!
          si apoi intreb si eu ca ,,romanul impartial”: ce mare scofala ca mai pica cate un baron local??? importanta e sa fie respectata legea atat, in rest nu-i plang eu pe baronii PSD sau PNL. duca-se unde le doresc si celor din PD-L, pt ca ei se comporta mai rau ca seniorii feudali din evul mediu. pt mine cel de la Arges nu e cu nimic mai prejos ca Oprisan,Cancescu, Pinalti, suceveanul cu oile pe deal si lumina de la Ierusalim si altii…

        • Theodora spune:

          @olimpiu
          De ce trebuie sa astepte opozitia pana in 2012?
          Daca nu vor inseamna ca merita si ei sa ajunga tot la groapa de gunoi a istoriei impreuna cu PD-L si UDMR dar eu cred ca au inteles care este pericolul.
          Important este sa se respecte legea… de ce sa fie cercetat in stare de arest? ….. baiatul doameni Placinta care a calcat un om nu este considerat pericol public dar PSD-istul este si trebuie cercetat arestat….. dosarul era vechi…. ce i-a apucat asa dintr-o data? Nu ti se pare suspect? Este clar o incercare de intimidare.

        • @Theodora
          „De ce trebuie sa astepte opozitia pana in 2012?”
          Unul din raspunsuri ar fi ca atunci sunt alegerile la termen. Pe de alta parte nu au cum sa dea jos Guvernul Boc, prin motiune de cenzura, pentru ca nu au majoritatea in Parlament. Altfel nu ar fi constitutional – citeste: ar fi contrar Constitutiei, daca tot e important sa se respecte legea.
          Si ar mai fi un argument, unul cat se poate de practic: atat PSD cat si ACD castiga in toata aceasta perioada electorat, increderea electoratului. Important este s-o si mentina. Ar trebui sa castige si increderea diasporei…

        • Theodora spune:

          @Motanul Incaltat
          Domnule, dumneata nu intelegi deloc ce incerc eu sa scriu…. PANA IN 2012 VOR MURTI MULTI ROMANI DE FOAME, DE FRIG SAU DIN LIPSA MEDICAMENTELOR, A SI SA NU UIT PE CEI CARE SUNT DIN PARTIDELE DE OPOZITIE …. CUM ESTE Constantin Nicolescu CARE TOCMAI A FACUT UN INFRACT…. EU AM PRICEPUT DEMULT CA DUMNEATA NU SUFERI DE FOAME, DE FRIG SI NICI NU AI PROBLEME CU BANII…. DAR PE STRADA CIRCULI? PRIN ZONELE MAI SARACE? II VEZI PE BATRANII CARE CERSESC? VORBESTI MULT PREA DEGAJAT … ASA CA BANUIESC CA NU STII DESPRE CE VORBESC…. EU PE AIA II APAR…. PENTRU AIA VREAU SA SCAPAM INAINTE DE 2012.

        • Eu inteleg ce vrei sa spui. Dar eu incerc sa gandesc asupra problemei. Inteleg ca vrei sa scapam inainte de 2012. Dar cum? Daca pe cale constitutionala nu se poate, pentru ca Opozitia nu are majoritate, cum? Pe calea unei revolte. Atunci hai sa analizam aceasta posibilitate si la ce ar conduce ea. In primul rand nu ar garanta un reviriment economic, capabil sa aduca o crestere economica substantiala, astfel incat oamenii s-o duca mai bine. Dar faptul ca rasturnarea s-ar produce sfidand Constitutia, deci legea cea mai mare, ca sa zic asa, in contextul in care Romania este perceputa in exterior ca o tara in care nu se prea respecta legea si are tot felul de probleme cu Justitia, ar crea automat o neincredere mare a investitorilor straini. Ar putea urma o devalorizare brusca a leului, iremediabila. Suntem o tara membra UE si NATO. Daca s-ar produce asa ceva,revolta de care vorbeam, fenomenul ar fi privit ca un derapaj. Am fi considerati ca o tara cu o instabilitate politica pronuntata. Or, intr-o astfel de tara iese capital, nu intra. Practic increderea s-ar diminua drastic, or noi depindem, economic vorbind, de capitalul strain. Lucru recunoscut si de PSD, deci un partid din Opozitie. S-ar genera haos. Tara ar deveni vulnerabila speculatiilor financiare in defavoarea leului. In asemenea conditii, cu toate bunele intentii, ar fi mult mai rau decat acum. Dante spunea ca „drumul spre iad e pavat cu bune intentii”. Ei, gandeste-te ca o asemenea cale ne-ar duce spre iad. Increderea s-ar putea reface, dar greu. Asta dureaza. Sa nu crezi ca se poate reface imediat, iar de a doua zi toate vor fi bune si frumoase. Ar putea sa fie un haos si o saracie cum nici nu poti sa-ti inchipui.Consecintele ar fi ca vom deveni o tara incerta, in degringolada. Practic am fi ocoliti de toti. Noua putere care s-ar instala ar fi privita ca ilegitima, deci nerecunoscuta de celelalte state. S-ar bulversa activitatea economica. Or, in asemenea conditii nu are cum sa fie mai bine. Ar scadea PIB-ul.
          Deci calea corecta este lupta politica, nu cea de strada, pentru cucerirea puterii. Iar la alegerile la termen cetatenii isi vor putea spune cuvantul, in mod liber si democratic. Pentru ca intr-o tara democratica asa se procedeaza. Cu atat mai mult intr-o tara membra UE si NATO, cum este Romania.
          Nu mai vorbesc ca in situatia cu revolta ar fi posibila o marire a deficitului bugetar, ar putea sa insemne ca tara sa nu mai primeasca bani de la FMI. Si atunci de unde bani? Deci o asemenea cale, revolta, nu este de dorit. Chiar daca, emotional, te-ai putea gandi la asa ceva. Dar in asemenea probleme trebuie gandit rational si logic, pentru ca sa fie bine.

        • Theodora spune:

          @Motanul Incaltat
          Nu, nu intelegi nimic…. vorbesti detasat…. fara nici un fel de implicare…. nu este un repros este o constatare.

        • KinR spune:

          Mai, Dora, n-ai minte…
          Animalul asta incaltat e platit sa faca ce-ti face iar tu vrei sa-l convertesti. Da-l in… spam la mama-sa…

        • Theodora spune:

          @KinR
          Imi este rau prietene… astazi am avut o zi grea…. tata a avut probleme de sanatate si mi-a fost frica…. foarte frica ca il pierd.
          Tata s-a suparat din cauza pensiei si a cazut in baie… a avut tensiunea 18 cu 8 … acum este bine… am plans…. imi e frica sa adorm sa nu cumva sa patesca ceva .
          Ma tem iar or sa se gaseseasca javre care vor comenta ca ma plang si/sau cersesc mila.
          Javre care nu inteleg ca eu nu mint, ca nu primesc bani pentru ce scriu si ca scriu din disperare…. ca asta este felul in care protestez eu.

        • @Theodora
          Imi pare nespus de rau pentru tatal tau.Sa-i de Dumnezeu multa sanatate! Chiar te inteleg, sa stii. Si, cred ca nu o data, ti-am zis ca blogul e foarte bun si te-am incurajat sa scrii!
          @Kin
          Nu sunt platit.

        • Theodora spune:

          @Motanul Incaltat
          Da, m-ai incurajat sa scriu.
          Nu esti platit sa ce?
          KinR zice ca esti portocaliu.
          Pana la urma ce culoare ai?

        • Pai uite ce zice Kin: „Mai, Dora, n-ai minte…
          Animalul asta incaltat e platit sa faca ce-ti face ” . Dupa o indelunga reflectie m-am prins ca se refera la mine 😆
          Nu sunt portocaliu, n-am nicio culoare.

        • Theodora spune:

          @Motanul Incaltat
          De ce ti-a trebuit o „indelunga reflectie”?
          Asta nu se poate…. nu ai cum sa nu ai nici o culoare.

        • KinR spune:

          Dora, imi pare rau pentru toti cei ce patimesc din cauza javrei ordinare si cu atat mai mult pentru cei ce-i cunosc personal, deci si pentru tine si ai tai.

          …cat despre animalul incaltat care se da mieunel raman la parerea ca e in solda porcotaliilor si face ce face cu mare arta (are si talent si – mai ales – scoli inalte de diversiune si dezinformare), adica incearca macar sa deruteze daca nu poate sa converteasca.

          Parerea mea e ca iti faci un deserviciu pierzand timpul cu el si mai ales permitandu-i sa-ti aiureasca vizitatorii.

          Ma rog… e treaba ta… e blogul tau.
          …si e parerea mea.

        • Theodora spune:

          @KinR
          Si mie imi pare rau pentru toti cei care patimesc din cauza javrei.
          Multumesc KinR!

        • KinR spune:

          PS sigur ca te incurajeaza sa scrii. asta e locul (scrisesem din greseala „lozul” si nu greseam)lui de munca.

        • Theodora spune:

          @KinR
          Este o jungla si blogosfera.
          😦

    • „[…] nu-mi cereti mie sa ies primul din transee”, […] „sunt alaturi, cu spiritul”: exact asta e in capul tuturor 😀 . Cu alte cuvinte, „Haidem sa haideti!”. Adica „sa speram ca s-o rezolva, intr-un fel sau altul…” 😦

      Eu sunt FOARTE PESIMIST: NU VAD NICI O SALVARE DIN INTERIOR. 😦 Populatia ROMAniei o admira pe Udrea (Dragusanca, Cruda, Pestrita, tot aia) si l-a adorat pe Base („ca e sarman ca noi”): ce poate iesi bun de aici?! Ce poti sa te astepti de la o populatie care a inventat manelele, pana la urma?!

      • Theodora spune:

        @Vlad Cel Groaznic
        Tu ai idee cati ani are domnul ALM?
        Este adevarat ca arata cu 10- 15 ani mai tanar 🙂 dar totusi anii se simt chiar daca nu se vad.
        Si eu simt cei 21 de ani care au trecut de la Revolutie 😦

      • ALM spune:

        Draga domnule, chiar daca ati citit pe diagonala mesajul meu, totusi mi-ati facut o bucurie: sunt la fel ca toti ceilalti! Umbrita, este adevarat, cand am concluzionat ca toti barbatii din Romania sunt batrani si bolnavi. Va doresc insanatosire grabnica!

        • Theodora spune:

          @ALM

          🙂 🙂 🙂

        • OH!

          Multi inainte!

          Respectele mele! Va doresc MULTA SANATATE!

          Pana la urma, problema cea mai grava este pentru TINERI: pe ei ii asteapta o viata de IAD, fara demnitate umana, fara perspective… EI ar trebui sa se REVOLTE – iar rezistenta pasiva ar fi si ea o metoda! Totusi, la tineri nu vad decat hahaiala, pinguineala, betivaneala, „mare caterinca” si, intr-un cuvant, inconstienta! Pe vremuri UNIVERSITATILE erau bastioanele de progres – astazi, in ROMania, au ajuns spelunci de betivani si sclavi ai lui d-alde Boc si W. ex-Costel Branza! Imi vine sa innebunesc cand vad preocuparile tineretului! In perioada interbelica inclusiv liceeni erau preocupati de viitorul tarii (foarte normal, de altfel)! Astazi nici macar absolventii de facultati si masterate nu sunt interesati decat de NIMICURI.

        • Theodora spune:

          @Vlad Cel Groaznic
          Absolventii sunt intersati sa plece cat mai reoede de aici la o viata mai buna… aproape ca nici nu poti sa ii condamni.

        • Theodora, din ce am vazut eu, coplesitoarea majoritate sunt interesati doar SA FACA BANI, ca sa poata sa traiasca intr-o manea fara sfarsit! Cand dau de ceva $, ii pacaleste o zdreanta „versata” s-o „ia cu acte”, toarna niste jeguri de plozi (ca si ei), pe care-i terorizeaza de mici si pe care isi varsa toate frustrarile, si asistam la resetarea mizeriei romanesti printr-o noua generatie de ratati. Asta am comentat si la Lilick…

          Daca ar vrea sa uite ca exista jegul asta de tara, chiar i-as admira! Dar nu este cazul: pana la urma, invariabil, aud tampenia ca „nici acolo nu e grozav”, „ce stii tu…” si alte forme ale imbecilului dicton „fie painea cat de rea, tot mai bine-n tara mea”.

        • Theodora spune:

          @vladcelgroaznic
          Cred ca esti prea pesimist.
          Avem si tineri valorosi… nu toti asculta manele…. doar ca valorile nu se implica si atunci vizibili raman doar NIMICURILE.
          Ne lasam dominati de NIMICURI prin neimplicarea noastra.
          Valori ajung de-alde Draguseanu, Crudu, Varciu, leprele de la PD-L sunt iarsi valoroase.

        • Eu iti spun ce vad… Am 28 de ani, dracului, si mi se pare ca am trait un secol – si ala cel mai ingalat, slinos, purulent, din Istoria omenirii! Ma simt pur si simplu strivit de mizeria la care sunt martor! Nu e nici o sclipire in balta asta de jeguri, au inecat orice posibilitate ca ceva frumos, bun sau valoros sa mai poate genera in infectia asta…

          In Primul Razboi Mondial (la care se referea domnul ALM), mai exista un ideal, o speranta, ceva… Prosteasca, cum o fi fost, timpul a demonstrat… Dar acum este limpede ca lumina zilei ca nu traim decat pentru a-i face pe degenerati bogati, puternici si fericiti! Si pe masura ce sunt mai bogati, mai puternici si mai fericiti, degenereaza si mai rau, si este un feedback pozitiv care, contrar tuturor legilor naturii, NU se termina intr-o CATASTROFA, ci continua sa hraneasca mizeria, suferinta si decaderea umana!

        • Theodora spune:

          @vladcelgroaznic
          O mare speranta a fost si in decembie 1989 si uite unde am ajuns dupa 21 de ani.

  13. […] Driha, Red Sky, Secret, Se poate, Simion Cristian,Stropi de suflet, Teo, Teo Negura, Theodora, Ulise, Umograf, Vania,Veronicisme, Vis si realitate, World of Solitaire, Zamfir […]

  14. […] Nabadaiosul, Adela, Rimele tineretii, Se poate, Simion Cristian, Stropi de suflet, Teo, Teo Negura, Theodora, Ulise, Vania, Veronicisme, Vis si realitate, World of Solitaire, Zamfir Pop şi Zamfir […]

  15. theo, gaseste-mi un romanas de geniala inspiratie care sa faca muzica si sa motiveze milioanele de indolenti sa iasa odata in strada. am versurile pregatite. da’ eu nu-i prea vad sa iasa… 😦

  16. […] Sunt rugați să-și exprime o opinie: Caius, Ana Usca, Theodora Marinescu și Ioan Usca. Politică, Social capitalism, comunism, democratie ← And the […]

  17. Fix aseara am vorbit cu un tip de varsta mea. Ce credeti ca debiteaza tanarul intreprinzator?!

    „Nu conteaza ca Basescu fura… Si Ceausescu a facut jaf. Nu asta conteaza. Basescu nu e pericol public. Mosii astia plini de bani sunt! Un pensionar d-asta din armata, la 50 de ani, are 6 masini… blocheaza parcarea de sarac ce e! N-au facut nimic si acu’ sunt plini de bani! Ti-e frica sa iesi pe strada din cauza lor! Badea ala mananca cacat, cu toata cruciada lui! Nici cand dau peste el nu pot sa ma uit la emisiunea lui, de ce cacat mananca! Foarte bine fac astia ca-i pun la punct pe toti hotii!” etc… Daca la 28 de ani, si avand mai multe diplome decat ani de viata, si remunerat masiv de catre corporatii straine, atat il duce capul, ce mai pot eu sa spun?! Doar DUCA-SE DRACULUI!

  18. […] la utilizarea plumbului topit, metoda uzitată pentru dobândirea mărturiei finale era, de la o vreme, strivirea de testicule cu menghina, […]

  19. yogoshima spune:

    Frumusetea este ca in Romania inainte de alegeri romanul pune botul si crede alegind pe cel mai smecher.
    Este o pacaleala care nu se sfirseste caci bani fac pe oameni sa se omoare intre ei si celor care ne conduc le dispare intelepciunea.
    Nimeni nu doreste sa fie unitate si fraternitate caci nu mai au sansa sa conduca.
    Putine guverne din lumea intreaga sint conduse pentru binele poporului, Finlanda, Norvegia, Danemarca, Suedia, Elvetia si inca alte popoare mici care au nevoie sa se uneasca si sa se organizeze pentru bunul colectiv.

    • Theodora spune:

      @yogoshima
      Da, asa este inainte de alegeri romanii pun botul si aleg pe cel mai smecher nu pe cel mai bun.
      Am facut cateva mici modificari in text … daca am modificat sensul te rog sa imi spui.

  20. Dani spune:

    Acolo tot poporul s-a mobilizat. Aici mobilizarea e practic „misiune imposibila”. Trebuie sa ajungem in ultimul stadiu de saracie ca poporul sa faca ceva.

  21. brankardierul spune:

    buna!am o conexiune f.slaba si expedierea mesajelor e un chin…dar sa iti amintesc ca securitatea din ziua de azi din romania este de 5 ori mai puternica si mai parsiva decat pe vremea lui ceasca si atunci ce mobilizare a populatiei ai vrea?pai daca in fiecare carciuma,piata,mall etc se invart agenti si se fac inregistrari ambientale c,e crezi ca cineva risca de unul singur?te ridica,te invinovateste ,te pune sa platesti amenzi sau mai rau poate sa te si racoreasca putintel fara ca sa poti riposta.Nimeni nu are curajul,au bagat frica in romani si nimeni nu are de gand sa stea ascuns,oricum existenta e foarte dificila si fara aventuri cu puterea regimului.Inca odata iti amintesc ca bucurestiul nu e provincie,libertatea de frauda si de invarteala in bucuresti e f. mare pe cand in provincie te ocheste in cel mult o saptamana si te pune ori sa cotizezi ori sa iti iei campii.Dixit!
    Si inca odata psd si pnl au niste conducatori cu cojones invizibile si fara sange in ele,poti sa ma contrazici sau oricare doreste,si nu cred ca toti care scriu aici sunt din bucuresti ptr. ca daca e asa inseamna ca toata munca ta e in zadar!si apoi cam miros unii care is fitilisti cu pensii si dureri in cot fata de problemele tarii.Sa auzi la unii ca venitul la 2 persoane de 3000 de lei nu e suficient e o ordinarie mizerabila,si ca lumea sa stie nimeni nu spune ca in provincie se lucreaza pe branci pe salarii intre 400 si 600 de lei.Azi doar provincia poate face o miscare inteligenta dar toate unitatile de productie cu peste 100 de angajati sau cam inchis,voi reveni!

    • Theodora spune:

      @brankardierul
      Iti multumesc ca desi ai o conexiune slaba te-ai chinuit totusi si ai scris un comntariu. 🙂
      Inca o data te asigur ca nici in Bucuresti nu este mult diferit.
      Probabil ca este un pic mai bine dar nu cu mult si oricum NU PENTRU TOTI.
      Probabil ca scanteia o sa fie undeva in provincie
      Te astept… sunt aici… cat voi mai putea… asta este baricada mea.

      • Daca e in provincie, ramane in provincie 😦

        Si, repet: CUM SCHIMBAM SISTEMUL CARE A PROMOVAT SI PROPASIT ASEMENEA GUNOAIE?!

        • Theodora spune:

          @Vlad Cel Groaznic
          Eu asa cred…. pe bucurestenu nu ii vad prea receptivi…. probabil ca dupa aia …. se vor misca si ei…. dar nu ii vad facand prima miscare.

        • P-aci e cam acelasi lucru… Arealul meu de raspandire (Ploiesti, Campina, Slanic, Mizil) este dominat de tarani prosti si foarte prosti, intr-o apatie totala si maneleala. Nu stiu unde s-ar fi putut ascunde mase largi de oameni demni, revendicativi si capabili?! Poate doar daca ii cultiv eu in namol, cum facea Saruman recolte de Uruk-hai in „Stapanul Inelelor”…

        • Theodora spune:

          @vladcelgroaznic
          Sincer nici eu nu stiu unde sunt OAMENII 😦

  22. […] “Domnul preşedinte, poporul tău moare!” – Theo […]

  23. mgabim spune:

    Am inteles ca astazi Basescu a criticat la adunarea parlamentara a Consiliului Europei, Opozitia din Romania, sustinand ca principalele partide nu doresc sa participe la un dialog cu EL!!!! :))

    „Partidele din Opozitie nu raspund invitatiei la dialog, iar astazi aveti o proba. Partidele de Opozitie din Romania nu se afla in sala. Nu am avut impresia ca inainte de a veni aici am cerut partidelor de Opozitie din Romania sa plece din tara, am inteles ca a fost invitatia lor – motivul a fost ca ieri a fost arestat un membru marcant al Opozitiei, fiind suspectat de fraude”.

    Tipul are un TUPEU cum nu cred ca s-a mai vazut!

    • Theodora spune:

      @mgabim
      Da, tupeu are… as putea sa spun ca are foarte mult tupeu.
      Ca un hot pe care il prizi cu mana in buzunarul tau si CULMEA striga ca tu il violentezi 😦

      • Ca striga, n-ar fi problema – ii poti muta falcile din loc mai usor 🙂 Beleaua cu astia e ca ataca in haita si dau cu suriul! Ajungi sa-l lasi sa te buzunareasca doar ca sa nu te intepe mardeiasii din gasca lui!

        Si p-asta s’tem obligati sa-l lasam sa ne talhareasca, sub amenintarea teroristilor profesionisti din organele represive (jandarmi, politisti, SRIisti, SPPisti, sa) !

        Vede-i-as morti pe toti! „Si, ulterior, familiile lor!” (daca tineti minte rolul lui Dorel Visan)

        • Theodora spune:

          @Vlad Cel Groaznic
          „Ca striga, n-ar fi problema – ii poti muta falcile din loc mai usor 🙂 Beleaua cu astia e ca ataca in haita si dau cu suriul! Ajungi sa-l lasi sa te buzunareasca doar ca sa nu te intepe mardeiasii din gasca lui!” – Da, ii recunosc pe cei din guvernele Boc

    • KinR spune:

      Eu cred ca e bine ca a fost acolo. Eu sunt convins ca in primitivismul lui a crezut ca-i poate imbrobodi ca pe romani. A vazut si Europa cu ce tupeu poate manca cacat o jigodie ordinara, spunand ca-i varza de Bruxelles.

  24. matilda spune:

    Nu cred că avem nevoie de imnuri revoluţionare, ci de OAMENI revoluţionari !

  25. mgabim spune:

    Se pare ca Basescu a inceput sa se ocupe si de teatre! Pe cine are el in vedere sa puna director la Teatru Nottara in locul Lui Mircea Diaconu? (evident o alta razbunare!).

    • Theodora spune:

      @mgabim
      Nu stiu… trebuie sa vedem ce actor ii este apropiat
      Dar inseamna ca vrea sa il schmbe si pe medicul Mircea Cinteza si asta este de la PD-L

      • mgabim spune:

        Ala cred ca a fost si el bagat ca sa se zica ca vezi doamne nu se face „politic”! E la mintea cocosului (dupa parerea mea) ca tinta este Mircea Diacano, mai ales ca in ultima vreme el a fost extrem de virulent la adresa lui Basescu (si Mircea Diaconu este un om iubit de romani, deci ce zice el mai are si ceva greutate).

        • Theodora spune:

          @mgabim
          Da, este bun Mircea Diaconu…. BUN DE TOT … il urmaresc cu placere de cate ori este invitat la televiziuni.
          Poate si medicul o fi carait ceva impotriva lui basescu

  26. Alexandra spune:

    Theo, eu ma uit in jurul meu si iti spun ce vad: toti stau cu capul plecat, isi fac ( sau nu) treaba in liniste, nu comenteaza nimic, nimic nu-i scoate din ale lor, iar la ora patru-cinci isi strand lucrusoarele si pleaca acasa, unde probabil isi numara banutul pana la chenzina urmatoare, se uita un pic la televizor, fac doua teme cu copiii si se duc la culcare. A doua zi o iau de la capat. Cu aceeasi frica, aceeasi tristete si aceeasi lipsa de speranta.
    Iar frica pentru ziua de maine ii paralizeaza, nu se mai pot gandi la altceva.

    • Theodora spune:

      @Alexandra
      Alexandra draga mea, nu stiu ce varsta ai dar daca nu ai mai mult de 35 de ani intreaba rudele mai in varsta si o sa iti spuna ca ….. ASA ERA SI PE VREMEA LUI CEAUSESCU…. NE ERA FRICA SA VORBIM…. VORBEAM IN CASA CU FAMILIA, CU PRIETENII FOARTE APROPIATI…. CU MULTA TEAMA SA NU AUDA CINE NU TREBUIE, ERAM TRISTI SI FARA SPERANTA.

      • Alexandra spune:

        Theodora, am 47 de ani, deci stiu foarte bine cum era pe vremea lui Ceasca. Exact asta voiam sa spun, ca starea de spirit e cam aceeasi din anii ’80, cu deosebirea ca atunci aveam prieteni si toti, dar TOTI il uram pe Ceausescu.

        • Theodora spune:

          @Alexandra
          Suntem de varste apropiate Alexandra 🙂
          Asa este, seamana starea de spirit.
          Ce naiba am facut cu sansa pe care am avut-o in decembrie 1989?
          Nu cred ca noi, cei multi si simpli am vrut sa ajungem in situatia asta.

    • Daca le e asa frica de ziua de maine, DE CE DRACU’ AU TURNAT COPII?! S-AU GANDIT VREO CLIPA CA CINEVA, DACA AR AVEA DE ALES, AR VREA SA TRAIASCA IN IADUL ASTA?!

      SUNT CRETINI! E singura explicatie pe care o gasesc, la ora asta.

      • Theodora spune:

        @vladcelgroaznic
        Probabil ca nu si-au imaginat ca o sa ajungem in situatia asta.
        Este normal sa te gandesti la mostenitori este normal sa ai cu ce sa ii cresti… ce fac astia de la conducere nu este normal.

      • Din ’90 incoace ne-am indreptat spre situatia asta!

        Iar in ultimii 7 ani, cel putin, era clar, asa cum este clar ca dupa zi urmeaza noapte si invers!

        DA, AM AJUNS STAPANITI DE NISTE ANORMALI! SI TREBUIE SA RASPUNDEM PRIN MASURI, FAPTE SI ATITUDINI PE MASURA! Nu putem visa la vieti „normale” cat timp avem in jur numai dementa, intunecare, tiranie, misticism si prostie crancena!

  27. mgabim spune:

    Parca ai fi avut o premonitie Theo! Ce face criminalul cu cel de la Arges mi se pare fara echivoc CRIMINAL!!!!

  28. […] “Domnul preşedinte, poporul tău moare!” […]

  29. […] Sunt rugați să-și exprime o opinie: Caius, Theodora Marinescu și Ioan Usca. Politică, Social capitalism, comunism, democratie ← Comunismul…20 de […]

  30. Alexandra spune:

    Theodora, sansa noastra a fost Ion Ratiu. Am pierdut-o!

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: