Acum suntem mai singuri.

Vladica Bartolomeu ne-a parasit si a plecat spre LUMINA CEA NEAPUSA.

Dumnezeu sa-l odihneasca intru sfintii Sai.

Vesnica pomenire !

Au scris despre:

Mitropolitul Clujului, Albei, Crisanei si Maramuresului, IPS Bartolomeu Anania a trecut la cele vesnice

Parintele mitropolit Bartolomeu Anania a trecut la cele vesnice. Moment special de la intalnirea cu Parintele Gh. Calciu; locul unde vroia sa fie inmormantat

Mitropolitul Bartolomeu Anania a murit.Dumnezeu sa-l ierte.

S-a stins un stâlp al ortodoxiei: Î.P.S Bartolomeu, a trecut la Domnul în seara aceasta

TESTAMENTUL PĂRINTELUI BARTOLOMEU: “SĂ ŞTII SĂ MORI CA UN REGE”. FĂRĂ DISTINCŢII POST MORTEM. DEMNITATE

Mitropolitul Bartolomeu Anania a trecut la cele vesnice. Dumnezeu sa-l odihneasca in randurile dreptilor!

Înaltpreasfinţitul Părinte Mitropolit Bartolomeu Anania a trecut la Domnul

De ce murim?…IPS Bartolomeu Anania

ÎPS Bartolomeu Anania, Mitropolitul Clujului, a plecat spre Împărăția Cerurilor

5 gânduri despre „Mitropolitul Clujului, Albei, Crisanei si Maramuresului, IPS Bartolomeu Anania si-a inceput calatoria spre Imparatia Cerurilor

  1. …şi cei pe care i-a turnat la secu trebuie să-l ierte, ca să ajungă în împărăţia cerului, liniştit şi fără de prihană.
    Theo, te credeam mai cu picioar’le pe pământ!
    Asta e subiect?
    A murit un popă. Cam de bolile bătrâneţii. Aşa, şi?
    Noi n-o să-i urmăm?
    Eu cred că CNSAs-ul poate să palmeze dosare, dar nu poate să le inventeze.
    A fost. Simpatizant de circumstanţă şi de supravieţuire al securismului comunist.
    Poate a dat cu subsemnatul pentru prima oară când i s-a arătat că până aici i-a fost.
    Dar au fost unii care n-au făcut-o!
    Poţi să-mi cenzurezi comentariul la sânge, până la dispariţie – îi urăsc pe popi. Când vreau material didactic să exemplific oportunismul lingău, iau un popă, la întâmplare.
    La întâmplare, am şanse să nu mă înşel niciodată.

    1. @renata
      Cum sa iti cenzurez draga Renata comentariul?
      Din experienta personala stiu ca nu este bine sa generalizam.
      In scoala geneala am urat-o pe profesoara de engleza… ura mea pentru ea s-a extins si asupra materiei…. rezultatul este ca acum nu pot sa conversez in engleza si poate asta este unul din motivele pentru care nu imi gasesc un serviciu.
      Eu nu ii urasc pe popi si chiar daca ar fi asa asta nu ar trebui sa imi infuenteze dragostea pentru Dumnezeu.

  2. Pingback: despre 2012

Lasă un răspuns

