Presedintele PDL Bucuresti, Elena Udrea, a postat pe blogul personal o serie de intrebari si promite ca „răspunsurile pe care mi le veţi da pe parcursul săptămânii pe blog le voi transmite mai departe în discursul meu de la Consiliul Naţional de Coordonare al PDL de sâmbătă, 5 martie.”
1. Care sunt problemele cele mai mari pe care le are PDL?
Cea mai mare problema a PDL-ului este ca EXISTA si ca existenta acestui partid afecteaza grav poporul roman.
2. Care sunt soluţiile?
Sa se autodesfiinteze.
3. Cum vedeţi voi reforma în PDL?
Prin implozie
4. Cum ar trebui să arate conducerea PDL după Convenţia Naţională?
5. Care este portretul-robot al Preşedintelui PDL?
6. Care este mesajul nou cu care ar trebui să vină PDL?
AM FOST NISTE NEMERNICI
NE MERITAM SOARTA
VA RUGAM SA NE PEDEPSITI EXEMPLAR
CINE O SA FACA CA NOI CA NOI SA PATEASCA
_____________________________________________________________________________________________________
Va invit sa cititi si aici
Pentru o agricultura ecologica – Alexandra
Nimic Nou Pe Frontu’ Romanesc! – Marcus
Provocare parfumată. En Avril, Un Soir – Mirela
Invadarea Libiei? – Nea Costache
Mircea Rusnac – Perla pierdută a Banatului: Ada Kaleh
Tot despre protocoale si nu numai…Motanul
La mulţi ani, Lucia Verona ! – Elisa
Ascultaţi … cu inima – Gabriela
the SHOW must go on! – Atitudini
Istoria zilei (33) – Castelul de nisip
Bombardament cu gheata – Popa Teapa
Despre politicieni si puliticieni – Razvan
Alte file, alta poveste – Simon
Botiş:Sistemul de pensii de stat este unul piramidal, de tip Ponzi Supravietuitor
Romania viitoare ! – Starea Natiunii
Petiţie pentru primăvară – Teo
Sunt de aceeaşi părere.
@Zenna
Ma bucur. 🙂
Am ras cu lacrimi 🙂
@Basarica
Pai da …. pacat ca este vorba de noi
Va dati seama ca raspunsurile vor fi atent selectate inainte de a fi citite in Consiliu… ca sa iasa ei eroi nationali.
@raul rual
Da, imi dau seama 🙂
Elena ,zingarella mica ce esti ,ia -ti cirmaciul si dispari http://www.youtube.com/watch?v=c3bHC8B5o-k&feature=related
@DD in alerta
Pentru todeauna 🙂
Pentru totdeauna si pentru toata lumeaaaaaaaaaaaaaaaaa
@DD in alerta
Da, asa vreau si eu.
Problema este ca ei nu vor sa plece de buna voie de la putere, vor sa ramana, sa continue sa se imboagteasca
Noi nu contam.
Putem sa si murim.
Trebuie sa ii convingem cumva.
Aici nu e vorba de convingere. Trebuie să fie educată populaţia ca să ştie cum să folosească această armă teribilă care poate fi votul.
@Zina
Aproximativ 48% dintre romanii cu drept de vot nu au participat la ultimile alegeri.
Dupa parerea mea pe ei trebuie sa ii convingem.
Pai bine, bine… dar hai sa vedem si ce probleme are (ar avea, ar putea avea..) USL-ul. Iata, liberalul bogat, Dinu Patriciu, este de acord cu noul Cod al Muncii propus de Guvern:
http://www.adevarul.ro/dinu_patriciu_-_opinii/Povestea_neromantata_a_Codului_Muncii_7_437426257.html
Desi vrea sa cada Guvernul, Dl. Patriciu doreste ca acest Cod al Muncii sa treaca…
Tu ce parere ai despre asta?
Si, mai gandeste-te la faptul ca USL este o alianta electorala, dupa cum spunea Vasile Dancu. Defapt cam toti spun asa, atat din PSD cat si din ACD, din cate am inteles. Deci fara o fundamentare ideologica. Iar aceasta alianta are in componenta sa doua curente politice principale: cel social-democrat si cel liberal.
@Motanul Incaltat
O nu, te rog nu imi da exemplu ce spune Vasile Dancu…… dupa ul;timile lui estimari de la alegerile din Moldova …. HA HA HA
Care „cam toti”?
Pai eu nu am auzit pareri contrare nici din partea PSD si nici din partea ACD, adica pareri care sa spuna ca aceasta alianta, USL, ar avea la baza ei o ideologie, desi ea se numeste social-liberala. Si in teoria doctrinelor politice exista doctrina social-liberala. Crin Antonescu, spre ex, a spus ca nu e vorba de social-liberalism si ca fiecare partid isi pastreaza propria sa ideologie.
Acuma, Dinu Patriciu este liberal. Si nu poti sa spui despre Patriciu ca este un liberal oarecare. Corect? Atunci cand un om de calibrului sau face astfel de afirmatii crezi ca nu ar trebui luate in considerare? Dar asta nu inseamna ca ar reprezenta si punctul de vedere al PNL. Dar care este punctul de vedere al PNL, cand Crin Antonescu isi declara fatis simpatiile monarhiste? Care este adevaratul lor punct de vedere? (asta legat si de afirmatia celebra: „Nu ma duc pentru ca nu sunt comunist”). Pentru ca, pe de alta parte, Dl. Victor Ponta vorbea de o alianta cu PNL pe termen lung, pana in 2019, daca nu ma insel…
@Motanul Incaltat
DINU PATRICIU ESTE IN PRIMUL RAND OM DE AFACERI….. NU STIU CE LEAGTURA MAI ARE EL ACUM CU PNL.
PAREREA LUI DINU PATRICIU ESTE A LUI SI NU A PARTIDULUI NATIONAL LIBERAL.
Da… sa vedem… Dar chiar am si spus ca nu inseamna ca reprezinta punctul de vedere al PNL. Insa.. ramane de vazut…
Pericolul pentru USL este altul. In absenta unei ideologii comune, adica insusita si asumata de toti membrii acestei aliante, cum se vor rezolva divergentele care provin din ideologiile mari din aceasta alianta – social-democrata si liberala. Aici este toata problema. Iar daca vor incepe divergente pe diverse teme, cum ar fi si tema Codului Muncii, tinand cont de faptul ca acest nou Cod nu este in interesul electoratului social-democrat, sau divergente pe teme monarhiste, se vor putea, oare, solutiona acestea doar printr-o discutie gentleman’s agreement intre D-nii Ponta si Antonescu…?
@Motanul Incaltat
Daca vor cu adevarat se vor intelege, daca nu, nu.
Eu asa cred
Este de retinut raspunsul tau! Mi-a placut rasp.
Insa, uite, unele din problemele PDL au fost scoase in evidenta in editotialul D-nei Rodica Ciobanu, din Gandul:
„Protocolul dintre PDL, UDMR şi UNPR, intrat, ieri, în vigoare, după o scurtă ceremonie la Palatul Parlamentului, enunţă câteva linii generale de politică economică – relansare, stabilitate, susţinerea mediului de afaceri, absorbţia fondurilor europene -, dar nicio măsură concretă. PDL şi sateliţii par să nu aibă habar ce vor face la guvernare, în viitor, stabilindu-şi agenda, ca şi până acum, din mers şi în funcţie de ceea ce zic FMI şi Uniunea Europeană. Majoritatea legilor pentru care guvernul şi-a asumat răspunderea în Parlament – Legea Educaţiei, Legea pensiilor, a salarizării, Codul Muncii etc. – nu au făcut parte din oferta electorală a PDL în 2008, astfel încât partidul să fie votat în cunoştinţă de cauză, ci au constituit surprize post scrutin, întâmpinate cu proteste de stradă. Şi de această dată, PDL se aşteaptă să fie votat în orb.”
Iar despre USL iata de spune:
„La fel procedează USL, care, după trei protocoale încheiate între PSD-PNL-PC plus unul cu sindicatele, tot nu spune ce ne pregăteşte, concret, dacă va veni la putere. Are o singură şi fixă idee: să scape cât mai repede de Traian Băsescu şi PDL. Aceasta o dinamizează de doi ani, nefiind în stare să producă altceva, în parlament, decât moţiuni simple şi de cenzură. Dacă s-ar fi bătut, cu aceeaşi înverşunare, pentru o lege proprie ar fi demonstrat că are o cauză, nu numai un scop, aşa însă lasă impresia că, în comparaţie cu adversarii ei, nu are nimic în plus de oferit. USL mizează pe un masiv vot resentimentar, închipuindu-şi că toţi aceia care s-au săturat de Traian Băsescu şi PDL vor alerga s-o voteze, neavând altă posibilitate să-şi exprime lehamitatea. De aceea, nu se mai oboseşte intelectual să convingă electoratul că merită încrederea, ci îşi dilată cavitatea toracică, scoţând urlete de luptă.”
sursa:
http://www.gandul.info/puterea-gandului/protocoalele-nimicului-8025702
@Motanul Incaltat
Da, este interesant punctul de vedere.
Eu una iti spun sincer ca intodeauna ce cred ….. daca scapam de basescu si pdl avem macar o sansa sa supravietuim….. cu ei nu am vem nici o sansa.
Buna , Dora
Ce mai faci? Iar iti pierzi timpul cu – aparent – neispravitul asta de motan?
La scoala aia pe care a facut-o el a invatat sa pescuiasca in ape tulburi. Stii cum se pescuieste in apa tulburi? Apa nu trebuie sa fie adanca. Pe o lungime data a raului, doi haidamaci incep sa tulbure apa cu picioarele venind unul catre celalalt. Pe masura ce se apropie unul de altul, apa incepe sa fiarba de zbaterea didperata a pestelui orbit si dezorientat. Haidamacilor nu le ramane decat sa puna in apa, cu gura in jos si cu fundul (decupat) in sus cosurile de nuiele pa care le duc in maini si sa adune din cos pestele, punandul direct in traistile atarnate pe umar, de dupa gat. Motanelul asta face pe aici: tulbura apa. Seamana incertitudini (shcoli inalte). El insusi ridica la rang de certitudine incertitudinea. Critica USL dar are grija sa critice usurel si PDL. Stie ca nici dracu nu mai voteaza cu PDL dar daca alegatorii nu voteaza de loc, votul ala poate fi fraudat grtis, numai din pix de cei ce sunt la guvernare. Motanul face ca toti pedelei, da vina pe cei 20 de ani incercand sa ne faca sa uitam ca timp de 8 ani am avut crestere economica si a doua zi dupa ce au venit ei la putere alaturi de curvele autohtone scapate pe geam de la opozitie si cele ale nationalitatilor conlocuitoare am intrat in recesiune. Pai, ma poate Boc face sa cred ca de la 1 aprilie iesim din recesiune? Pe ce baza? A distrus IMM-uri, locuri de munca, consumul cu componentele lui (veniturile oamenilor, taxe si impozite marite, etc,) si vrea sa-l cred ca daca n-a fost in stare sa stabileasca un palier dupa o crestere, va fi in stare sa nu se mai prabuseasca dupa ce a „nimerit intamplator” fe palierul firav al stagnarii din ultimile luni? Pe ce se bazeaza? Pe faptul ca „recesiune” inseamna prabusire si ca nu mai are unde sa ne prabuseasca?
Dora, inca odata, din respect pentru cititorii tai, fac apel la toate calitatile tale de ao – si nu sunt putine – sa imbini judicios politetea cu sinceritatea si luciditatea.
http://jos-cu-basescu.blogspot.com/2011/03/echidistanta-lui-traian-cel-javra.html
@Incognito
Ca Boc si PDL, chiar si Basescu nu se bucura de simpatie decat intr-o proportie redusa, asta o spun si sondajele. Ca au o credibilitate redusa, la fel – o spun sondajele. Asa este. Dar ceea ce nu vad eu in comentariul tau este tocmai certitudinea de care vorbesti. Cu alte cuvinte, comentariul tau nu exprima certitudini (cu privire la viitor) ci doar arata niste stari de fapt: cum ca 8 ani am avut crestere economica, cum ca PDL, odata ajuns singur la guvernare, nu a reusit sa performeze economic, ca am intrat in recesiune, etc. Pai astea sunt stari de fapt, lucruri care s-au intamplat. Asa, privind inapoi, istoric, desigur, ai certitudinile starilor de fapt trecute, atunci cand te rezumi la ale insirui cronoligic, dar fara a le explica. Dar, in felul acesta, oricine poate avea certitudini. La mine, daca doresti, incertitudinile reprezinta si ingrijorari.
Ca dau vina pe cei 20 de ani…Chiar tu ai spus ca am avut 8 ani de crestere economica, si ai spus bine. Dar ceilalti 12 ani? Si chiar cu toata cresterea economica din cei 8 ani, sa stii ca e mult mai mica decat cea pe care au avut-o alte tari europene, foste comuniste, iar lucrul acesta se vede clar din PIB-ul pe cap de locuitor. Sa fiu multumit de cei 20 de ani…? Tu esti multumit? A doua chestiune care se pune in legatura cu cresterea economica de la noi ( si nu numai de la noi, problema poate fi pusa si pe plan mondial) este daca a fost una sanatoasa. Daca a mers cresterea economica bazata pe consum, asta nu inseamna ca va mai functiona treaba asta in perioada post-criza. Ai certitudinea ca va fi asa?
Eu niciodata nu am spus ca alegatorii nu trebuie sa voteze. Este cel putin ciudat ca pui problema in felul acesta. Pai daca ai certitudini, as putea eu, sau altcineva, sa ti le schimb? Inseamna ca certitudinile tale sunt foarte slabe. Iar lucrul asta ma face sa ma intreb: de ce? Problema nu e daca eu am incertitudini, ci ca tu sa ai certitudini. Pe mine, cel putin, ma ajuta foarte mult comentariile si blogurile in cautarea mea de a avea certitudini. Dar asta nu inseamna ca daca eu nu le-as avea, in anumite privinte, altii nu ar trebui sa le aiba.
Sa stii ca nu eu am inventat maxima asta: „Ma indoiesc, deci cuget. Cuget, deci exist”, ci Rene Descartes.
@Incognito
Defapt, problema pe care ai rdicat-o – a certitudinilor si incertitudinilor – este mult mai complicata decat pare la prima vedere.
Uite, te citez:
„Stie ca nici dracu nu mai voteaza cu PDL dar daca alegatorii nu voteaza de loc, votul ala poate fi fraudat grtis, numai din pix de cei ce sunt la guvernare.”
Pai apropo de ideea asta cu fraudarea alegerilor, te intreb: este o certitudine sau o incertitudine? Cred ca e rational sa-i spunem ca este o incertitudine, nu? Dar atunci se pune intrebarea: de ce trebuie sa existe o astfel de incertitudine sau astfel de incertitudini? Pentru ca intr-un stat in care Constitutia, legile se respecta, in care institutiile statului functioneaza bine, unde oamenii sunt corecti, intr-un astfel de stat ar trebui sa ai certitudinea ca NU vor fi fraudate alegerile. Deci ca sigur NU vor fi fraudate. Or, incertitudinea provine tocmai din faptul ca nu ai certitudinea de care vorbeam mai sus. Cu alte cuvinte, nu ai certitudinea ca se respecta Constitutia, ca se respecta legile, ca insitutiile statului functioneaza bine, ca oamenii sunt corecti, si atunci…
Basescu s-a dus la intalnirea liderilor PPE de la Helsinki. Ca Presedinte, conform art. 84 din Constitutie, nu poate fi membru al niciunui partid politic si nu poate indeplini nicio alta functie publica sau privata. Deci el nu este presedintele PDL, ci Boc. In schimb Boc a lipsit de la intalnirea liderilor PPE, Basescu a mers acolo. Iar lucrul acesta a dat nastere la controverse pe tema daca Presedintele respecta Constitutia sau nu. Adica la incertitudini pe tema asta. Or, certitudinile si incertidunile sunt doua clase disjuncte: ori e certitudine, ori e incertitudine. Iar daca e incertitudine nu e certitudine si invers. Sigur, e posibil sa fi primit o invitatie pentru ca sa mearga acolo. E posibil zic…
Eu am dat acest exemplu ca sa vezi cum se nasc incertitudinile pe care le avem, pana la urma, cu totii. Si care se nasc din realitatile pe care le traim. Ma gandeam chiar la un exemplu din Analiza Matematica, apropo de spiritul cartezian. Spre ex. cazurile de incertitudine: zero/zero; Infinit/Infinit. 🙂
😆
Motane
Asta incerci sa faci tu pe unde scrii: sa zapacesti oamenii cu tehnica ta securista de a rastalmaci cuvinte. A ma apuca acum ca te combat punct cu punct si sa arat ca mi-ai intors afirmatiile pe dos, ar fi nu pierdere de timp ci nonsens. Desi nu pot proba ca esti platit pentru ce faci, am din ce in ce mai apasat convingerea ca asta se intampla. Ai tehnica si talent – trebuie sa recunosc – si cred ca iti meriti banii daca nu cumva sunt prea putini. Se vede in tine aceeas scoala a lui Hoara, Boureanu, Tinel, Visan, Spanu, si toti mancatorii de dovleac redigerat de pe la televiziuni. Pe mine nu ma duci si stii si ai inteles foarte bine asta dar te folosesti de comentariul meu pentru a-ti lansa si mai mult fumigenele basinoase pentru cei ce nesesizand omisiunile si mistificarile subtile pe care le folosesti, ar putea sa se intrebe – pentru inceput – daca nu cumva ai dreptate. De fapt si eu, acum, m-as adresa – indirect – tot lor, dar, tot incercand sa te contracarez, ma irosesc si pierd din timpul pe care l-as putea consuma cu alta eficienta in lupta impotriva neispravitilor (nimic n-au ispravit pana acum si multe promise nici nu le-au inceput) care au gasit de cuvinta sa fure din salariile si pensiile noaste ca sa plateasca de-ai ca tine.
Dora, Tie ma adresez: Gandeste-te bine! Nu cred ca vrei a ma face sa cred ca ti-ai gasit un job.
http://jos-cu-basescu.blogspot.com/2011/03/lozinci-de-actualitate.html
@Incognito
Nu, nu mi-am gasit nici un job dar nu am putere sa mai scriu si nu mai pot sa ma uit la politica de la televizor.
Simt ca nu mai pot…. am mers fara oprire din septembrie 2009….. am obosit …. am ajuns la saturatie
Daca nu te-as crede as zice ca ai aceeas scoala cu motanu: raspunzi pe langa.
Sau sunt eu prea subtil? Am considerat blogul tau angajat intr-o lupta. Unii au crezut si ei in aceasta lupta si te-au si premiat intr-un fel pentru lupta ta. Bun, nu-ti dai seama ca martanul asta, incaltat din banii nostrii, este subversiv. Iti spun eu: este. Este poate cel care a contribuit mai mult decat aia de la televizor la lehamitea ta. Ce faci? Il lasi mai departe sa-si faca mendrele cu subtilitate pe blogul tau?
http://jos-cu-basescu.blogspot.com/2011/03/lozinci-de-actualitate.html
@Incognito
Nu raspund pe langa.
Nu are nici o legatura ce scrie Motanul aici sau pe blogul lui cu faptul ca eu vreau sa ma odihnesc putin.
Acum de fapt sunt pe bestjobs caut locuri de munca….. si am deschis si blogul
@Incognito
Daca tu consideri ca am tehnica si talent, iti multumesc pentru apreciere. Inseamna ca apreciezi ceea ce scriu. Dar sa stii ca nu sunt platit de cineva pentru ceea ce scriu. Nu fac parte dintr-un partid politic. Ca ma crezi sau nu… asta cred ca e treaba ta… Eu nu caut sa zapacesc lumea, ci sa gandesc asupra unor probleme. Dar caut sa vad si cum gandesc altii, ce puncte de vedere au. Dupa care meditez asupra lor, le compar cu felul in care vad eu lucrurile. Pe de alta parte, critica ta la adresa „neispravitilor” este indreptatita: „nimic n-au ispravit pana acum si multe promise nici nu le-au inceput”. Eu credeam ca tu consideri ca acei neispraviti au contribuit „cel mai mult” la lehamitea generala 🙂 . Poti sa ma si combati, dar important este ca sa-ti expui parerea ta libera cu privire la diverse chestiuni. Pentru ca este importanta! Chiar si acest comentariu pe care l-ai facut este important pentru mine. Sunt trei lucruri pe care le-as evidentia:
1. „Motane
Asta incerci sa faci tu pe unde scrii: sa zapacesti oamenii cu tehnica ta securista de a rastalmaci cuvinte. A ma apuca acum ca te combat punct cu punct si sa arat ca mi-ai intors afirmatiile pe dos, ar fi nu pierdere de timp ci nonsens. Desi nu pot proba ca esti platit pentru ce faci, am din ce in ce mai apasat convingerea ca asta se intampla. ”
2. „lupta impotriva neispravitilor (nimic n-au ispravit pana acum si multe promise nici nu le-au inceput)”
3.”care au gasit de cuvinta sa fure din salariile si pensiile noaste ca sa plateasca de-ai ca tine. ”
Acestea trei reprezinta o reflectare in constiinta a realitatilor romanesti.
Primul punct se refera la neincrederea in oameni sadita, cu ajutorul Securitatii, de catre regimul comunist. Neincrederea pe care individul, care a trait in comunism, o resimte fata de un altul care exprima o parere interesanta, neincrederea ca si-o exprima liber (adica trebuie sa fie platit pentru asta).
Punctul 2 se refera la realitatile economice „neispravite”, la faptul ca nimic nu s-a finalizat, promisiunile nu s-au onorat – de unde si starea de lehamite. De unde se vede ca iti plac lucrurile ispravite, bine facute, ceea ce s-a inceput sa se si duca la bun sfarsit, promisiunea facuta sa fie indeplinita si aici este vorba de onoare!
Punctul 3 arata ca s-a furat in economie si ca a fost furat cetateanul obisnuit, care sufera greul unei economii ajunse in acest fel in descompunere. Arata cauza suferintei – furtul. Si mai arata, in final, ca de pe urma acestui furt s-au imbogatit altii, facand o nedreptate unui popor intreg!
Foarte interesant comentariu!
Motane,
bati campii cu gratie.
@Motanul Incaltat
Nu stiu cat de liberal mai este Dinu Patriciu.
Vrei sa scriu ce parere am eu despre faptul ca lui Dinu Patriciu ii convine noul Cod al Muncii?
Habar nu am ce este in mintea lui, probabil ca lui ii pica bine acest Cod ca om de afaceri ce este…. oricum o sa fiu foarte atenta sa nu ma angajez niciodata la firmele lui
Nu cred ca USL-ul este problema poprului roman.
Din cate stiu eu la guvernare este PDL-ul.
Cica liberalii ar fi de stanga, dupa „parcurgerea elementara a doctrinelor politice din Parlamanetul European”, dupa cum zicea Basescu (citat din memorie)
@Motanul Incaltat
Lui Basescu ii convoine sa ramana PDL-ului partea dreapta a esicherului libera.
El poata sa zica tot ce ii trece prin cap… si asa si face….. cine il mai crede?
Bine ca este el de dreapta …. care a vrut sa se inscrie la socialisti 😀 si s-a razgandit intr-o nopte
iar incepeti cu „dreapta” si „stanga”?! Ce dracu’, fratilor, mai aveti putin si incepeti sa comentati ce spune Clismaneanu sau dihania aia, TRU! A pus Lilick pe blogul ei niste clipuri cu TRU, mai tari decat toata seria Alien 😀 !
@vladcelgroaznic
Clismaneanu este „preferatul” meu…. nu mai pot dupa el 😀
Am vazut articolul de pe blogul lui Lilick dar nu am avut nervi sa il ascult pe TRU
Am si eu limita mea de suportabilitate
De ce Clismaneanu e mai… special?! Inafara de PORCARIA aia cu „condamnarea comunismului”, nu stiu ca janghinosul asta sa se fi remarcat prin ceva.
Nici n-ai ce asculta din ce spune TRU… e suficient sa-l vezi 😀 TRU si Pora – mniam-mniam, ce cuplu diafan!
@vladcelgroaznic
Doar pentru ca niste prieteni de lui au sarit sa ma sugrume … prin vorbe bineinteles
😀 5 produse vor fi lansate pe piaţă în două etape. Mai întâi, cele trei parfumuri pentru bărbaţi, Eau de Brânză, Brânză Masculine şi Aqua de Brânză, urmând ca peste o săptămână să apară şi cele două parfumuri pentru femei, Brânză Pour Femme şi Brânză Summer Fragance 😀 In sfarsit, gasit ce cadou sa le facem lu’ Clismaneanu si prietenilor lui! 😀
@vladcelgroaznic
Nu, te rog nu, este prea mult pentru mine
Eau de Brânză, Brânză Masculine şi Aqua de Brânză!!!!!!!!!!!!!!! 😀 😀 😀 😀
Interesant este si articolul de pe site-ul Bibliotecarului:
http://bibliotecarul.blogspot.com/2011/03/dinu-patriciu-si-pnl-au-pareri-distinct.html
@Motanul Incaltat
Da…. nu ma mira deloc faptul ca sunt doua pozitii distincte.
Pai… nu te mira… Nu o sa te intreb de ce nu te mira. Insa sa nu te mire ca atunci cand va fi aplicat acest nou Cod al Muncii, oameni obisnuiti, precum esti tu, eu si atatia altii, vor fi loviti de prevederile lui… Pe cand unul ca Patrciu nu o sa sufere niciodata din cauza asta, ba chiar o sa castige. De ce nu?
@Motanul Incaltat
Corect!
Dar cum pot eu sa il conving pe Dinu Patriciu?
😆
Dar pe Elena Udrea cum vrei s-o convingi? 😉
@Motanul Incaltat
Pe ea o convinge domnu’ presedinte. 😀
Eu i-am dat doar niste raspunsuri la intrebari.
😆
Intrebarile sunt retorice iar raspunsurile, mai mult decat pertinente!
@Nea Costache
Multumesc Nea Coastache!
E groasa stiu dar trebuie sa existe o scapare http://www.youtube.com/watch?v=ft-42QGLeSQ&feature=player_embedded
@DD in alerta
Da … stiu…. am facut un articol special despre asta.
Merita vazut
Multumesc!
putin humor sa uitam de ciumatii care o adora pe cocalara Leana de Plescoi http://www.youtube.com/watch?v=qciVXUHTN10
Ma scuzi daca in seara asta nu am chef de pitipoance, chiar mini-stresse.:)
@Chrysthyan
Te inteleg
Nu se pune problema de scuze 🙂
Fraţilor, nu le mai daţi sfaturi! Daţi-le glonţ, sau foc ! Baftă tuturor de faţă !
@Corvin
Domnule, asta este incitare la violenta?
Asocierea pentru savarsirea unor infractiuni se pedepseste suplimentar.
Mai incercam cu vorba buna.
Te mai astept pe aici
Sa tinem aproape.
Teo dragă! Ăştia nu ştiu de vorbă bună. La ăştia când au congresul sau ce drac au, le trăbă una dinaia.. sol-sol, !
@Corvin
Nu ma pricep la astea dar eu zic sa nu ne zgarcim…. sa le luam pe cele mai bune…. subsol-aer-sol…. nu mai conteaza.
Aşa să fie !
@Corvin
Stii cum se zice …. suntem prea saraci ca cumparam lucruri proaste
Ai dreptate ! Alegând calitatea, ţi-am alăturat blogul listei mele de bloguri.Succes in continuare, şi vorba ta….Să ţinem aproape!
@Corvin
Am adaugat su eu blogul tau.
Doamne ajuta!
Esti tare de tot:)
Cred ca derbedeii astia …………….
@Neveu
Am sters ceva din comentariu ….. nu este bine sa le dam idei.
Sunt alti bloggeri mai incisivi de cat mine.
Teo, nu tre’ sa-ti fie teama, derbedeii astia nu plagiaza, nici nu fura idei.
Au metodele lor, eficiente si verificate de te fac sa-ti iei singur lumea-n cap; chiar nu se vede de la tine?
Nu te uiti la rata de plecari ori la aceea a ramasilor fara servicii?
Si nu-s toti niste incapabili. Cred ca am mai vorbit noi despre asta. Sau poate cu altcineva…
Incisivii aia de bloggeri au alte baze materile si de network….
@Neveu
Nu ai vorbit cu mine…. m-ai intrebat unde poti sa imi scrii dar nu ai scris.
Ciudat…Deci emailul n-a ajus la destinatar….Credeam ca n-ai raspuns fiind ocupata. Nu as fi reprosat.
Mai degraba cre ca esti…interceptata:)))
Am sa caut replay-ul sau o sa scriu din nou.
Zi buna!
Numărul 7, număr enigmatic. Reprezintă el desăvarsirea ?
1) Cele 7 culori ale luminii albe ; R-O-G-V-A-I-V (curcubeul)
2) Cele 7 perioade ale Tabelului lui Mendeliev ( elementele ce ‘’cladesc’’ materia)
3) Cei 7 compuşi principali din celula vie :
-apa
-proteine
-lipide
-polizaharide
-acizi nucleici (AND-ARN)
-molecule organice
-săruri minerale
4) Cele 7 note muzicale ( datorită lor există muzica)
5) Cele 7 stadii de dezvoltare umană ; embrion-făt-sugar-copilarie (cei 7 ani de acasă)-adolescenţa-bătrâneţea.
6) Proprietăţile corpului uman potrivit tratatelor de anatomie :
-diametrul capului intra de 7 ori în lungimea corpului
-ochiul, 7 ori lăţimea feţei
-7 articulaţii ale membrelor superioare.
7) Zilele săptămânii.
Interesant , nu ?
@Paul Snaider
Da 🙂
BVB a invins, momentan, BUF!
@PLANO10
As vrea sa se extermine intre ei
Nimeni nu-i mai suporta.
Maine, la 1, din spatele hotelului Prahova, pleaca autocarul din Ploiesti pentru mitingul de la ora 15:00, pentru a protesta contra cruzimii fata de animale
@Vlad Cel Groaznic
Scrie tot Vlade….. unde are loc mitingul in Bucuresti?
– Parcul Izvor, in fata Camerei Deputatilor –
http://www.fnpa.ro/miting-luni-7-martie-ora-1500-impotriva-uciderii-cainilor/
radem noi acum, ii persiflam si ii luam peste picior pt ca doar atat merita frumos din partea noastra, dar mi-e teama ca la anul vor dansa ei bucurosi pt ca iar cilopul l-a desemnat pe piticul atomic sa formeze un guvern si acesta ascultator a gasit din nou o majoritate in parlament
@olimpiu
Daca se intampla chestia asta chiar ca emigrez.
Pregateste-te din timp. Eu unul nu vad hibridul asta de rahat numit USL si condus de cei doi pacalici castigand alegerile. La locale baronii isi vor face jocurile lor, iar la parlamentare se va repeta scenariul din decembrie 2009: furt, cumparari, inselaciuni, absenteism si.. Uraa BOC marele strateg!
@olimpiu
Eu am incredere in USL.
nu stiu ce mai astepti.
du-te unde vezi cu ochii.
@Neveu
Mai astept pentru inca mai sper
ai sa-ti irosesti zilele ramase si-ai sa-ti blestemi pornirile „patriotice”.
gandeste macar o zi pentru tine, uita-i pe ceilalti!
…
nu regret nicio clipa ca am plecat.
regret doar ca n-am facut-o de pe vremea cand invatam sa merg….
Perfecte sugestiile tale.
Între timp, „Providenţialul” lucrează. Sau ne lucrează.
@Gabriela Savitsky
Trebuie sa fim atenti daca vrem sa supravietuim acestei guvernari.
Problema si mai mare in tara asta este ca oamenii nu se implica, sunt niste lasi, nu lupta pentru drepturile lor, se lasa calcati in picioare …
@Dani
Din pacate asa este. Nu suntem obisnuiti sa protestam atinci cand ni se incalca cele mai importante drepturi.
Ştii de ce nu protestăm? Că nu se întâmplă nimic nici dacă protestăm. O să se întâmple ceva doar cînd vine Revoluţia Liliacului. Când o să-i vânăm ca pe şobolani. Am rugat-o pe Sibilla, mai demult, să facă o listă cu portocalicii. Unde au viloaiele, unde-şi repauzează trupurile ostenite de-atâta hoţie. Aşa o să scăpăm de raptorii ăştia, cu foc, cu furci şi pietroaie. Te rog să mă crezi că sunt un om cât se poate de paşnic, care-şi iubeşte şi duşmanii. Dar ăştia m-au adus într-un hal de exasperare greu de controlat.
@Gabriela Savitsky
Nu se intampla nimic pentru ca suntem prea putini cei care protestam.
Te cred ca esti pasnica si sunt sigura ca poti sa iti iubesti si dusmanii.
Recunosc ca eu nu reusesc sa ii iubesc.
Cam asta e singura solutie !
Regimul portocaliu pregateste LUSTRATIA pensiilor unor categorii de militari si magistrati.
Vezi proiectul de lege.
http://www.plano10.com/2011/03/regimul-portocaliu-pregateste-lustratia.html
Stati linistiti. Portocala zemuieste. Oricum,la şedinţa PDL, gaşca lui Băsescu a suferit un eşec usturător. In curind Blaga va lua conducerea si din acel moment Basescu e prabusit. Nici un procurer sanatos la cap nu va asculta de ordinile lui , via Laura Codruta Kovesi.
@Paul Snaider
Eu as vrea ca astia sa nu isi mai revina niciodata…. sa dispara …. la groapa de gunoi a istoriei.
doua chestii superbe de azi marca T.B.:
“Esenţa fraudei vamale este la vămile din interior”.
“Cum îl cheamă pe-ăla cu frati-meu? Hî-ha-ha”.
deci Antenescu si Regele sexgate vor sa-l invinga pe asta si gasca lui??? eu nu cred ca se va intampla asa ceva si Base va pleca lejer de la Cotroceni iar peste cativa ani va aparea pe bani grei la tv in chip de guru. mai traim si mai vedem de n-o fi asa
pana atunci felicitari conducerii PSD pt discriminarea de sex pe care o practica: a exclus-o pe tanara care a pozat in Playboy, dar boii de Negoita&comp sunt bine merci si aduc prejudicii la greu partidului
Iar baietelul cu antena in brate unde o fugit?????
@olimpiu
L-am auzir si eu pe Basescu.
Discursul a fost o VRAJEALA CHIOARA …. asa cum sunt toate discursurile lui.
Il putem invinge…. si trebuie sa facem tot ce putem ca sa reusim…. chiar si sa folosim armele lui…. la naiba ….. ORICE.
Sunt de acord cu tine in ceea ce o proveste pa fata aia…. am vazut si eu pozele ….. mie imi plac…. este o tanara frumoasa…. pozele nu au nimic urat in ele.
Mi-ar placea sa mai arata ca ea 😀 din pacate m-am ingrasat un pic si am facut burtica ….. si din cauza herniei de disc nu pot sa fac abdomene…. inainte aveam abdomenul cu patratele de la munca ca nu am fost niciodata la sala 😀 …. am imbatranit si la corp si la fata ….dar asta nu a reusit sa ma inraiasca ….. frumosul este frumos si nu are de ce sa ne supere….. ce naiba mi-a venit sa sctiu chestiile astea aici? 😀
Eu ma duc la demonstratii, si voi cautati Playboy si va comparati patratelele?!
@Vlad Cel Groaznic
Scuze!
Mi-am relaxat si eu un pic creierul…. traiesc intr-un stres permanet…. maine ma duc cu mama la oftalmolog…. nu mai vede cu un ochi.
Nu stiu ce sa fac cu tata ca nu pot sa il las singur in casa …. si nici nu am cu cine sa o trimit pe mama.
😦 Ce a patit tata, de nu-l poti lasa singur in casa?!
Am fost la miting… Acum caut o portavoce! Daca tot ma apuc de zbierat, vreau sa zbier TAAAREEE!
😦 Pacat ca s’tem putini… Speram si eu la mii de oameni, sa umplem parculetele ala coclit… Nu si-ar misca fundurile romanii nostri, nici sa-i intepi cu furculita-n el! Colcaie oamenii pe strazile capitalei, da’ n-au nici o grija, frate! Numa’ zambete inepte pe mufele lor, o manea generala p-acolo 😦 , rupti complet de realitate!
@vladcelgroaznic
Da… ai vazut cat de multi oameni merg pe strazi ca si cum nu s-ar intampla nimic….. am vazut si eu de vreo 10 ori.
Tata…. este bolnav…. nu se poate ridica singur din pat….. merge foarte greu… se tine de pereti….. are ameteli si acum 1 luna a cazut in baie … a facut un puseu de tensiune…. practic trebuie sa fim cu ochii pe el
UNDE GASESC O PORTAVOCE PUTERNICA?! Una sa zbiere TARE, ca statia de amplificare 😀 !
@vladcelgroaznic
La magazine sportive am auzit ca se gasesc…. parca
O sa intreb.
Dau comanda si pe Internet, nu-i problema… Cica 25W – nu mi se pare prea mult 😦 Voiam si eu una mai puternica! Avantaj ca pot sa inregistrez si s-o pun sa ruleze singura, sa nu ragusesc.
M-a prins pasiunea protestelor acum!
@vladcelgroaznic
Vezi ca se gasesc unele exact ca cele de la politie si jandarmerie…. alea sunt puternice.
Cum caut?! S-or „gasi”, da’ nu stiu eu unde si nici cat costa… Link, ceva… 25W e maxim, din ce am gasit 😦 Da, stiu megafoanele jandarmilor 🙂 Mortii ma-sii, la cat urlu eu, plus aia, ar trebui sa se se auda pana la Basescu, sa-i crape paharu-n mana, sa se taie, sa faca septicemie si sa crape, in pastele ma-sii!
@vladcelgroaznic
O sa caut si eu.
Teodora ! Un 8 Martie pe pofta inimii tale !
@Corvin
Multumesc! 🙂
Autobiografie
Am fost director la o mare intreprindere socialista. Cafeaua de
dimineata era pregatita de o secretara sexy, mergeam la servici cu
Dacia neagra.
Odata am fost intrebat daca fabrica nu contribuie cu 10 mii de lei
pentru inmormintarea unui tovaras din Comitetul Central. Am spus ca cu
atitia bani as inmorminta intregul Comitet. Din acest moment am
devenit director la o intreprindere mai mica.
Cafeaua zilnica era pregatita de o secretara mai in virsta, la servici
mergeam cu furgoneta fabricii. Odata am fost apostrofat ca nu am fost
la ultima sedinta de partid. Am raspuns ca daca stiam ca e ultima
m-as fi dus sigur. Din acest moment am lucrat ca maistru.
La servici mergeam cu masina proprie si eu faceam cafeaua de
dimineata. In atelier aveam pe perete poza lui Ceausescu si al
Lolobrigidei. Odata mi-au spus ca de ce nu dau jos poza curvei de pe
perete. Am luat poza lui Ceausescu. Din acest moment am lucrat zilier
la sapat santuri.
Mergeam la lucru cu bicicleta si duceam cafeaua de acasa in termos.
Odata in timp ce sapam santul au venit si mi-au spus sa-mi ascund
bicicleta deoarece va trece pe acolo o delegatie de partid de la
Bucuresti Am raspuns sa nu-si faca probleme deoarece bicicleta este
inchisa cu un lacat…din acest moment am ramas fara lucru…
…o vreme am fost somer pina la schimbarea orinduirii…
M-am reabilitat, am intrat in politica, am intrat in partid. Cafeaua
imi este servita de o secretara sexy, la servici merg cu un Audi cu
sofer personal. In rest imi tin gura si din cind in cind ridic mina sa
votez. Imi creste nivelul de trai si acoperirea cheltuielilor.
Cam asta e Romania si oamenii care traiesc in ea!
Credeti ca daca i-ati lua locul tipului de mai sus nu ati fi facut la fel?
Iar despre ce zice udrea ,ponta si alti novici in ale vietii si existentei ar fi exceptional sa nu fie bagati in seama,ca asa le cresc urechi si cota de piata!
@brankardierul
Interesant…. deci cei care vor sa isi parstreze locul de munca trebuie sa taca. 😦
daca inca mai au loc de munca!
si ce-am uitat!toti pdl-istii si sustinatorii lui sexcuba spun la USL-uniunea socialist liberala ceea ce e cu totul fals ,curios nimeni nu ia pozitie,te rog ia tu macar pozitie ca sa stie lumea ca pana la urma ii face si pe PSD si pe PNL socialisti ceea ce nu e adevarat!
reamintesc ca USL inseamna uniunea social liberala,e drept ca atat PSD cat si PNl au facut-o de oaie negandind impactul prescurtarii aliantei lor si de aici se vede ca in jurul lor sunt oameni slabuti in penetrarea politica a publicului!
@brankardierul
Spun socialista in loc de sociala in mod ntentionat…….. ca sa asocieze alianta cu socialismul….. si probabil ca mai sunt inca multi prosti care le cad in plasa.
Daca i-as fi luat locu’ aluia de mai sus, SIGUR nu as fi facut la fel 😉 ! Mai mult, ala care ma „punea pe liber” ca asa-i vine lui, isi petrecea restu’ vietii hranindu-se cu supe, prin pai, si cel mai interesant eveniment al zilei ar fi fost cand il intorceau de pe o parte pe alta, sa-i schimbe pampersii 😉 !
Viata nu are sens fara LIBERTATE! Prea v-ati invatat sa acceptati orice doar ca sa apucati ziua de maine!
@Vlad Cel Groaznic
Si eu as fi tentata sa procedez la fel dar din pacate nu ma ajuta fizicul…. am 1.55 cu mainile ridicate (glumesc acum 🙂 ) si 55 de kg…. da stiu … m-am cam ingrasat de bine ce imi merge …. lasa ca acum ca am terminat ajutoru’ de soamj o sa slabesc repede si fara abdomene….. ce grija are Boc de silueta noastra?!
Ai dreptate viata nu are sens fara LIBERTATE ….. din pacate draga prietene ….. cred ca multi din romani s-au nascut sclavi 😦
La multi ani de 8 Martie tie si tuturor femeilor si bineinteles tuturor celor care comenteaza aici
@olimpiu
Multumesc Olimpiu!
Eu am semnat (si) petitiile astea:
1). http://www.change.org/petitions/sign-petitionsay-no-to-holocaust-of-strays-in-romania??opt_new=f&opt_fb=t
2). http://www.etn-ev.de/temp/explorer/files/phpPETITION1/ ;
3). http://www.apropo.ro/dezbateri/ai-vrea-sa-dispara-cainii-maidanezi-7928019#comments ;
4). http://www.thepetitionsite.com/4/say-no-to-holocaust-of-strays-in-romaniaromania ;
Nu stiu daca are vreo importanta – la urma urmei, nici demonstratiile de 100 000 de oameni n-au reusit sa-i faca sa renunte la ideea la fel de criminala de a TAIA salariile si de a pune TVA – NEDIFERENTIAT (in toate tarile civilizate TVA-ul este diferentiat, fiind 0% pentru alimentele de baza!) – de 24%! Dar cat timp singura modalitate de protest este cea pe cale „democratica”, apelez macar la ea!
@vladcelgroaznic
Dupa parerea mea daca nu iesim cel putin un milion in strada nu rezolvam nimic.
pot fi si cinci milioane, daca nu-si iau ciomegele cu ei sunt inofensivi si tolomaci.
@Neveu
Nu vedem noi 5 milioane in strada nici in urmatorii 200 de ani.
Cred ca la 1 milion nici nu le mai trebuie ciomage….. cine naiba poate sa opreasca 1 milion de oameni furiosi.
Cativa scelerati cu arme de foc automate, de exemplu 😦
In Libia, mercenari romani contribuie la masacrarea populatiei civile! Acesti dementi vor reveni in tara, dupa „perfectionare”, si vor fi dispusi sa faca acelasi lucru si aici!
Normal ca la 500 oameni s’tem „pasnici”… La 1 milion, cat de pasnici ar fi, tot vor cadea gardurile alea 😉
Nici in ’89 n-au fost 1 000 000 de romani la proteste! I-am vazut pe rahatii aia de bucuresteni, cu mufele lor tampe, cum bantuie ca zombilicii din I AM LEGEND prin kitsch-ul ala de oras 😦 Imi venea sa urlu la ei pe strada!
@vladcelgroaznic
Nu rezolvi nimic daca urli la ei 😦
Nu toti pe care i-ai vazut in Bucuresti sunt bucuresteni cu adevarat…. au venit foarte multi din tara sa lucreze aici asa degeaba avem pretentii la ei…. ei au serviciu la patron ….. de ce sa iasa in strada? …. tinerii sunt fara nici un ideal…. nu stiu decat distractie, cluburi, bautura, unii chiar droguri…. iarasi nu poti sa ai nici o pretentie …. toti asteapta sa iasa ceilalti… altii si sa le rezove si lor problemele.
Daca au scarbici la patron sau sunt din Teleorman, de exemplu, inseamna ca nu sunt cetateni, ca trebuie sa fie toti zombificati, sau cum?! Nu conteaza de unde vin, nu conteaza cum isi castiga traiul zilnic. Singurul lucru care ar conta cu adevarat ar fi PERSPECTIVA! Cand ii vad atat de zombilitici, imi vine sa-i iau la palme, sa le dau cu apa rece in pifometru! „Nu mai umblati neimbalsamati pe strazi, bai!”
De ce tinerii nu au nici o perspectiva, nici idealuri, nimic?! Cine i-a adus asa?!
O tara cu o improvizatie de istorie, un prezent hidos si fara nici un viitor 😦 !
@vladcelgroaznic
Nu, inseamna ca termenul de bucurestean nu este prea bine definit.
Pe cine numeste tu bucurestean?
Pe cel care a venit de 1 an sau 2 …. sau poate chiat de cateva luni sa munceasca in capitala?
Suntem o mare amestecatura.
Desigur, eu daca ii vad misunand pe strazi prin Bucuresti, spun ca „bucurestenilor” nu le pasa… Pot sa fie si veniti cu scoala, la muzeu 🙂 sau din Ploiesti, sa-si ia adidasi de la francize… Totusi, marea masa a populatiei care colcaie p-acolo manifesta o crancena durere in cur de tot si de toate, si asta nu poate fi trecut cu vederea de unu’ care vine, cu mancarea in traista (nu ca turistii electorali, imbracati si furajati de partide ca sa faca figuratia aia jalnica) sa protesteze contra abuzurilor, crimelor si terorismului ridicat la rang de politica de stat prin asa-zisa „ideologie” a unei organizatii criminale cu pretentie de „partid politic”!
@Vlad Cel Groaznic
Ai dreptate… si eu am fost revoltata din aceeasi cauza
Sa Ne Traiti Zeitelor!
Doamnelor din asta tara, prea frumoase si iubite,
Domnul sa le dea de toate si sa fie fericite,
Caci in vremuri chinuite de un chiomb si-un dobiboc
Doar in Domn ne e speranta la dorinta de noroc.
La Multi Ani Cu Sanatate, Impliniri Si Multa Dragoste De La Si Catre Cei Dragi!
Sunteti Iubite
@Marcus
Multumesc Marcus!
La multi ani, Theo draga!
@Alexandra
La multi ani Alexandra!
La mulţi ani!
@Bibliotecaru
Multumesc!
Din fericire si nu pentru PDL, in partidul dnei Udrea au intrat si foarte multi ticalosi. Fiecare dintre ei a mai adus cativa
s. a.m.d., asa incat baza s-a largit in progresie geometrica. Astia iau de cele mai multe ori hotarari iresponsabile si nu-i poate controla nimeni din conducerea partidului, pentru ca sunt prea departe si prea multi. Orice sef si sefut se simte aparat de partid si face orice-i trece prin cap, abuzuri, evident. Rezultatul, zecile de mii de procese pierdute de catre institutiile statului, milioane de lei pe care statul trebuie sa le plateasca pentru vendetele netrebnicilor astia. Daca PDL-ul ar pedepsi exemplar, ca are toate parghiile necesare, cateva sute dintre astia, i-ar pune sa plateasca banii pierduti in instanta si ar face publice aceste actiuni, ar avea numai de castigat, in plan electoral si n-ar mai avea nevoie de voturile din strainatate !
@Carol
Daca PDL-ul ar pedepsi exemplar … asta nu se va intampla niciodata … este peste puterile lor
Asa este dar, ma gandeam ca in ticalosia lor, ar putea face totusi ceva, de ochii lumii, sa arate ca, vezi doamne, sunt corecti, iar noi, prostimea, vom cadea pe spate si ii vom alege cu drag !