Update 1 – http://www.ziarultricolorul.ro/

________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ATENTIE!!!!!

CLICK PE UNUL DIN CELE DOUA LINK-URI DE MAI JOS

Cititi TRICOLORUL pe blogul domnului Dr. Corneliu Vadim Tudor

Ziarul TRICOLORUL, nr 2112 / 12.03.2011

12 gânduri despre „Ziarul Tricolorul

    1. @Paul Snaider
      Nu stiu pentru ce perioada Tricolorul o sa apara pe acel blog.
      Am pus legatura pentru cei care cauta ziarul Tricolorul si revista Romania Mare si care in ultimile zile au ajuns pe blogul meu.

      1. 😦 Chiar, n-am mai auzit nimic de piticania aia handicapata „cu nume de şobolan de câmp” care a evacuat sediul PRM! De ce a fost jivina aia spurcata, numita direct de ministerul „justitiei” ca executor, cand in mod normal se face o stagiatură pe lângă un executor, apoi se dă examen?! Este clar ca lighioaia blestemata si hoata e soldat disciplinat in mafia care a acaparat amarata asta de tara! Nu trebui uitata scarnavia, cum nu trebuie sa-l uitam nici pe hingherul national!

    1. @mgabim2009
      Nu am stiu ca citesti Tricolorul
      Daca ai stii cati oameni au cautat Tricolorul si Romania Mare in ultimile zile ….. au ajuns pe blogul meu pentru ca am scris eu in februarie un articol prin care anunutam ca s-au transferat pe WordPress…. cand am vazut cat de multi sunt am facut niste „sapaturi” ca sa ii ajut sa citeasca ceea ce cauta.
      Este un act de normalitate zic eu.

Lasă un răspuns

