Grupul de Investigaţii Politice publică o serie de documente din dosarul de cadre al liderul PDL-ist Valeriu Stoica, documente care relevă amănunte inedite despre activitatea acestuia în timpul regimului comunist.

Este vorba despre autobiografia olografă și semnată și un memoriu de activitate dactilografiat și semnat. Ambele documente sînt din 1986.

Potrivit documentelor, Valeriu Stoica a fost

  • secretar UTC în liceu
  • membru în  comisia politico-ideologică a UASCR
  • propagandist la „Grivița Roșie” și în Centrul Universitar București
  • coordonator şi îndrumător al muncii politico-ideologice în mai multe facultăți, secretar UTC la Judecătoria Sectorului 5
  • propagandist la nivelul Comitetului UTC al Sectorului 5
  • secretar de partid la Judecătoria Sectorului 5
  • organizator de grupă sindicală la Tribunalului București

Valeriu Stoica a absolvit Universitatea politică de conducere și un curs special de pregătire la Cabinetul politico ideologic de pe lîngă Comitetul de partid al Sectorului 4.

Pentru „activitatea politică și obștească” a fost decorat cu medalia „A 40-a aniversare a zilei de 23 August 1944”

Pentru mai multe informatii cititi pe site-ul GIP

__________________________________________________________________________________________________

Va invit sa cititi si aici:

Ultimul Mitropolit – 1 – Vania

Indicii anatomice – 23 – Caius

Se aprobă darea cu titlul gratuit – Bibliotecarul

Atac de panică: roşii atomice şi soluţie Lugol – Renata

Intrebarile de la referendumul din Bucuresti – ce s-a votat in Consiliul General – Atitudini

Doua vartejuri gigantice, au aparut in Oceanul Atlantic ! – George Valah

Doar poze – Alexandra

Emulaţie – Gabriela

LECTURI: Mara (4) – Înfruntarea – Zina

Spleen – Matilda

Mircea Rusnac – Ciclova Montană, a doua fabrică de bere de tradiţie din România – Mircea Rusnac

Miercurea fără cuvinte. Wordless Wednesday 4 – Mirela Pete

Azi, un poet gorjean, drag mie: Marius Marian Şolea! – Nea Costache

O inventie pentru salvarea persoanelor cazute in fantani – Plano 10

Maine acest blog face un an! – Popa Teapa

Apel umanitar pentru salvarea spitalului Balcesti – Razvan

Sa ma las de tigari? – Razvan Serb

Nu hraniti animalele prin gard – Simion spune

ASASINII CARE NE GUVERNEAZĂ. PEDEAPSA ANCESTRALĂ – Roxana Iordache

Edmond Tălmăcean danseaza – Starea Natiunii

Dumitru Prunariu, medaliat cu ocazia celebrării a 50 de ani de la primul zbor al unui om în spaţiu – Supravietuitor

O bancă, o alee, un parc – Per aspera ad astra

Ioi, Istenem! – Teo

TOT DESPRE CAINIII VAGABONZI! – Vlad cel Groaznic

Cheltuielile fricii – Zalmoxys

CARTE VECHE: „ ISTORIA BISERICII ROMÂNEȘTI ȘI A VIEȚII RELIGIOASE A ROMÂNILOR” DE NICOLAE IORGA (III) – Vassyle

Dunăre, apă tulbure – Clipe de Cluj

54 de gânduri despre „Pentru cei care nu stiau cat de COMUNIST a fost Valeriu Stoica, ideologul „dreptei” băsiste

  1. Nu-i tocmai o noutate. De altfel, majoritatea portocaliilor au state vechi în structurile comuniste. De acolo şi abilitatea de a manipula oamenii…

      1. nu o duc binisor dar nici catastrofal nu stau. raman un adversar al acestei aliante, asta nu inseamna ca nu voi vota USL, dar asta doar pt a scapa de portocalii …un vot eminamente negativ si atat. si repet : nu am incredere in Crin , Ponta si echipele lor si in general in politicieni…niciunul nu cred ca se preocupa mai mult decat pt interesul lui si al gastii din care face parte! si pot s-o demonstrez rememorand toate actiunile politice de pana acum si modul in care proiecteaza viitorul!

        1. @olimpiu
          Nici eu nu o duc catastrofal… o duc RAU spre MIZERABIL…. poate de asta sunt mai hotarata.
          Pana la catastrofal mai este loc …. sper sa nu ajung acolo…. am inca acoperis deasupra capului … Slava Domnului imi traiesc parintii si au pensii asa ca am ce sa mananc … dar in rest nimic ….. la mine este o lupta pentru SUPRAVIETUIRE.

        2. Olimpiu, se vede ca nu esti PNL-ist. Te auto intitulezi – doar – liberal.
          N-am timp sa-ti explic ce inseamna doctrina, partid, politica. Spun numai ca daca vrei sa scapam de portocalii, votul tau e insuficient. Sa-ti desenez? Atitudinea ta constanta de baiat superinteligent – care face concesii prostimii mergand sa voteze cu USL-ul – este contraproductiva prin faptul ca bagi unora in cap tocmai pretextul in a-si manifesta lenea si prostia chiar in ziua de alegeri.
          In tara prostilor, idiotilor si tampitilor desteptii nu pot fi decat hoti. Menirea „superinteligentilor” este de a da motive majoritatii – cinstite in prostia ei – de a elimina hotia cu votul – ca-i mult mai comod – si nu cu parul.

          http://jos-cu-basescu.blogspot.com/2011/03/pdl-partid-fascist.html

        3. @Incognito
          Si eu m-am enerervat de multe ori din cauza raspunsurilor lui Olimpiu…. si eu am crezut la un moment ca nu este liberal ….. are insa o recunostere de la Roxana Iordache …. asa ca …..

        4. mi se rupe spus pe romaneste daca cine va crede ca sunt sau nu liberal. cei care-si dau cu caramida in piept ca sunt mari liberali dar nu suporta alte opinii, sa se stearga la guruita intai
          ce inseamna sa fi liberal azi?? sa te pupi pe botic cu tov Iliescu si ai lui care ne-au snopit in Piata Universitatii??? eu macar nu ma ascund dupa PSEUDONIME asa ca e primul si ultimul dialog cu cei fara nume proprii!!

        5. eu m-as pupa pe botic cu toata gasca lui Base care are felinar rosu la usa: Udrea, Anastase, Ridzi! suna mai bine decat Iliescu, Nastase si Geoana!
          Mi-a placut azi in ziarul unui liberal veritabil in convingeri cum a fost urmarit ,,patriarhul revolutiei bunului simt” intr-o zi de lucru….apropos odata la Turcescu Liiceanu a fost ff revoltat ca trebuie sa dea explicatii vis a vis de drumurile lui cu avionul pe bani publici. ce face Crin??? la fel e revoltat ca este intrebat despre programul de lucru: ,,nu dau explicatii!” spune domnia sa! o fi bine??? e platit din bani privati sau publici????

        6. @olimpiu
          Poti sa te pupi cu cine vrei tu 😀 nu vreau si nici nu pot sa ma opun
          Toti cei care nu au loc de Crin sunt invidiosi …. liberalul ala probabil si-ar fi dorit sa fie el liderul PNL dar nu i-a reusit si acum se razbuna
          Iti place sau nu Crin este viitorul presedinte al Romaniei si sincer eu ma bucur foarte mult ca o sa se intamplke asta.

  2. Jigodia asta securisto -comunista a fost si la liberali…Chiar nimeni nu si-a dat seama de acolo ce hram poarta ticalosul asta? Mai am si eu o intrebare ,oara cati mai sant infiltrati pe la diverse partide ,gata sa abdice de la morala si bun simt? Un lucru imi este clar ,lucrurile merg din rau in mai rau .Cat de rau?Imi este cu neputinta sa rostec gandul ,dar sant sigura ca spre asta ne indreptam…

    1. @maia_home
      Din pacate nimeni nu si-a dat seama si din pacate sunt sigura ca sunt multi infiltrati pe la diverse partide.
      La PNTCD au fost si mai multi infiltrati …. cred ca asta a fost unul dintre motivele pentru care partidul asta este acum acolo unde este.
      Si eu vad la fel lucrurile…. ne indreptam cu pasi repezi si siguri spre dezastru.

  3. @razvanrinder
    Am vazut si MULTUMESC!
    Multumesc pentru ca esti un adevarat prieten!
    Nu m-am inselat in privinta ta
    Si vreau sa iti mai spun o data ce ti-am spus cand ne-am cunoscut:
    ESTI TALENTAT …. sunt sigura ca o sa ajungi un ziarist cunoscut si eu o sa ma laud ca te cunosc 🙂

  4. Cuiva căruia îi plăcea politica înainte din 1989 nu-i era permis să fie liberal, nu exista o alternativă. Problema nu este că domnia sa este astăzi liberal deşi atunci avea funcţii în UTC şi PCR, problema este că anumiţi oameni au activat cu succes în PCR şi astăzi sunt activişti anti-comunişti. Eu mă aştept să condamne comunismul cei care au avut de suferit de pe urma lui, condamnaţii politic, marginalizaţii, cei schingiuiţi, cei ostracizaţi, deportaţi… Cum să vină un fost activist PCR să-mi spună că este anti-comunist? (şi aici nu mă refer la domnul Stoica ale cărui funcţii politice postdecembriste nu m-au impresionat prea tare)

  5. si inca ceva pt toti disperatii spalati pe creier! aici si in alte locuri imi exprim umile pareri, nu pretind ca sunt vreun analist politic, spun ce cred si atat si nu tin minte sa atac vreun comentator decat daca e portocaliu nesimtit, ba chiar unii ma amuza gen Kalugarul Teofil
    deci : 1 cred ca PNL si PSD ar castiga mai multe voturi separat decat in uniune…apoi pot constituti unguvern de coalitie
    2 Crin Antonescu este un lider slab, incapabil sa reorganizeze filialele PNL si sa castige Transilvania obiectivul prioritar USL… presa si adversarii politici au dreptate: e lenes , superficial si autosuficient in gandire si actiune
    3 se repeta istoria anului 2009 cand liderii PSD si PNL nu au inteles sau nu au vrut sa inteleaga cu cine lupta de fapt…le repetam poate citeste cineva: Serviciile secrete,Justitia si toate institutiile statului ce pot contribui, de la Politie la Curtea de Conturi
    M aopresc aici. Am scris pera mult si fara rost sunt unii fericiti care vad totul in alb-negru…imi vine sa-i invidiez, vb lui Iisus: fericiti cei saraci cu duhul!

    1. @olimpiu
      1.Nu stiu de ce nu intelegi de ce s-a facut alianta asta … am mai scris de cateva ori dar uite, mai scriu o data ….. ca sa fie inregistrata la tribunal si ca sa nu mai poata basescu sa desemneze prim-ministru de unde vrea el (citeste PD-L) Este atat de simplu. Nu imi dau seama de ce nu intelegi?
      Separat puteau sa nu faca nici unul din partide 50% …. si basescu a mai facut mizeria asta cu … aleg de unde vrea muschii mei…..
      2. Crin este un lider puternic si foarte IUBIT de romani…. are un discurs foarte bun…. este ointeligent si educat.

      1. prefer sa fiu prost si sa nu inteleg ca principalele partide fac o alianta doar pt a-i da cu flit lui Basescu. eu credeam ca si fara aceasta alianta s-ar putea impune un guvern si o majoritate parlamentara. in 2009 nu putea fi Basescu suspendat pt ca era cu mai putin de 6 luni pana la alegeri dar in 2012 ar putea fi daca PNL-PC, PSD, PRM ar avea peste 50% in parlament. dar mai bine sunt eu prost si liderii USL desteptii care prostesc pe altii
        si 2: aminteste-ti ca aceeasi romani l-au iubit si pe Iliescu si pe Basescu iar pe Constantinescu l-au votat cam 6 milioane daca nu ma insel…in fond dupa un comunist liber cugetator, dupa un doritor de a ajunge lider regional si asemanator la chip domnitorului Cuza si dupa un populist gregar mare iubitor de servicii secrete care a dus la maiestrie arta manipularii fraierilor, ne lipseste..CRIN ANTONESCU. sa ne traiasca! atat putem atat..alegem!

        1. nu-l urasc deloc pe Crin, dar sa-l vad presedintele Romaniei dupa Basescu e prea mult…adica scapam de un dictator abject si ne pricopsim cu mr. lenea si superficilitatea in persoana???

        2. @olimpiu
          Ce sa iti zic…. zic ca ai ghinion… se pare ca 70 % dintre romania il vad presedinte 🙂
          Esti tu sigur ca este lenes si superficial?
          Adica apleci urechea la campania care se face in ziare impotriva lui?

        3. Olimpiu!
          Ti-ai dat arama pe fata, pacalici esti dumneata, eu am o varsta si sunt ros de necazuri ca pragul de la usea unei case cu vechimea de 100 de ani, sincer nu-mi dau seama de ce ai atata ura viscerala, as putea zice,ce rau tia facut V Ponta si C Antonescu? probabil ca vezi in ei pericolul nr 1 contra lui basescu, ca numai acesti lideri tineri si fara pacatele compromisurilor, au sansa sa-l debarce pe maimutoil mitocan, dumneta nu vezi ce comportament sarcastic are acest neispravit? eu am 70 de ani si am vazut multi oameni in viata mea, dar un tip cu un comportament asa de cinic inca nu mi-a fost dat sa intalnesc si cu epitetul ala ca eu as fi pacalici, ar fi bine sa mai meditezi, care dintre noi doi ar fi mai pacalici?

        4. @cristofor.
          Imi pare rau si imi cer scuze ca s-a ajuns aici.
          Trebuia sa fiu mai atenta si sa nu las sa treaca nici un cuvant jignitor.
          Stii ca ai tot respectul meu.

      2. Theodora.Eu sincer iti spun,nu stiu de ce-ti pierzi timpul ca s-ai raspunzi acestui propagandist basist,care zice el ca se numeste olimpiu,D-ta crezi ca el nu intelege de ce a fost nevoie de alianta USL?intelege foarte bine,dar,il macina grija ca USL-ul va lua-n alegeri,fie la termen sau anticipate, peste 50% si atunci asimetricul circar de cotroceni nu va mai putea desemna PM asa dupa com vrea creierul lui de homuncul asta-l macina pe acest olimpiu.Eu cred ca-ar trebuii sa posteze pe alte bloguri pentru ca miroase a simbrias de-al lui basescu.Sa auzim de bine!

        1. @cristofor.
          Olimpiu este unul dintre cei mai vechi comentatori ai blogului.
          Il stiu de pe blogul Roxanei Iordache.
          Si pe mine ma intriga unele din comentariile lui.
          Urasete atat de mult liderii de stanga incat ma sperie.
          Ma surprinde ca nu intelege pericolul pe care il reprezinta pentru poprul roman, pentru democratie basescu si ai lui
          Parca nu am fi de varste apropiate si nu am fi trait in perioada comunista.

        2. alt pacalici care simte nevoia sa ma muste (modificat admin)!! Doamne, Doamne! in tara asta educatia comunsita a prins mai adanc decat era nevoie
          Daca pacaliciul ce-si spune Cristofor imi arata o scriere de a mea in care aduc ode lui Base ,promit sa nu mai scriu aici
          si grija mea nu e ca va lua 50% +1 USL, ci ca nu va lua avand la conducere echipele cuplului comic Ponta Antonescu

        3. @olimpiu
          Nu i-ai adus ode dar esti impotriva acestei opozitii…. este ciudat pentru un liberal…. nu stiu cum nu iti dai seama…. un liberal ar trebui sa fie cu tot sufletul impotriva lui basescu care a rupt aripa stolojan din PNL, care a vrut sa il debarce pe Tariceanu din functia de prim-ministru, etc.
          Ma surprinde ca folosesti exprsia lui basescu … el a folosit expresia „cuplu comic” ….. ma asteptat la mai mult din partea ta.

  6. Eu personal nu credeam ca mai sunt multi romani atat de… „rudimentari” in gandire incat sa puna problema in functie de „dreapta” si „stanga”. Ei, de vreo 2 saptamani m-am sucit (am reevaluat problema 😀 ): sunt INFIORATOR DE MULTI romani care ar vota in functie de ce „brand” isi confectioneaza unii sau altii! Ar vota si Moartea, si pe Stalin, Lenin sau Beria, daca ar baga un discurs d-ala „Noi, cei de dreapta…” 😦 Cand ii vezi, ai impresia ca s’tem o populatie de nazisti infocati! Cand colo, e doar un cliseu imbecil, ca toate alea cu „masina germana”, etc… E clar ca specia umana e o gluma foarte proasta!

      1. Astia nu-s in deplinatatea facultatilor mintale! Si exact genul asta de indivizi spun ca „Vadim e nebun…”, etc! Hotul striga „hotii!”, nebunii il acuza pe Vadim, etc! L-as pune MAINE pe Vadim – presedinte, doar ca sa vad ce moaca face gasca PDLprelor 😀 !

        1. Sincer, la ce dihanii are si Vadim in partid… nu te poti astepta la altceva! Acum, daca ar fi sa „curatam” partidele de jeguri de oameni, ar inseamna sa le desfiintam! Nu reusesti sa aduni 3 romani in jurul unui ideal, daramite mii!

        2. CUM ii sanctioneaza?! Ii bate la palma, ii pune in genunchi pe coji de nuca, ii pune sa scrie de 1000 de ori „Ardealul este al nostru!”?! Cum repara asta pocinogul facut? I-au ridicat iar o minge la fileu lu’ Base&Co. 😦 !

        3. Ce o fi asa greu de priceput, frate?! Orice propune gasca lu’ Base, dam cu „NU!”… Mare scofala! Bine ca a trimis lumea in consiliile alea numa’ glugi de coceni! Si eu care m-as fi dus la vot, sa-i dau vot negativ mafiei basiste 😦 … Uite d-aia se iau tinerii de droguri, batranii de bautura, iar restu’ se spanzura sau se arunca in fata trenului!

        4. @vladcelgroaznic
          Corect! Orice propune ii dam cu NU si cu HUO
          Tinerii nu trebuia sa ajunga la droguri si nici batranii nu trebuie sa se apuce de baut …. nici faza cu sinciderea nu este buna…. mai bine sa ii alungam pe ei si sa traim si noi linistiti.

Lasă un răspuns

