Deputatul PD-L Teo Trandafir s-a intors in tara dupa o internare de 3 luni in clinica AKH din Viena unde a fost supusa la mai multe interventii chirurgicale si spera ca viata ei să revină la normal.

Eu sper ca, dupa ce a vazut moartea cu ochii,  Teo Trandafir se va gandi mai mult inainte sa vorbeasca si sa voteze.

Pentru cei care nu isi aduc aminte asta este una dintre declaratiile fostei vedete de televiziune, declaratie care a suparat multa lume:

“Presupun că orice om s-ar descurca dacă ar câştiga numai 600 de lei. Şi dacă ai doi lei în buzunar, tot îţi iei o pâine, o pui în congelator şi mănânci în fiecare câte o frimitură, dar nu mori de foame”

„După ce ai văzut moartea în ochi, aştepţi să vezi şi viaţa! Am planuri noi, proiecte noi!” a declarat Teo Trandafir, intr-o interventie telefonica în cadrul emisiunii „Happy Hour” de la PRO TV.

Eu ii doresc multa sanatate si sper ca a inteles ceva din incercarea prin care a trecut.

_______________________________________________________________________________________________________________

Va invit sa cititi si aici:

Ultimul Mitropolit – 7 – Vania

Zbor curat- Ilarie

Indicii anatomice – 29 – Caius

Grădina botanică din Cluj, între oficial şi …de suflet – Clipe de Cluj

Perspectivă – Gabriela

Din nou cateva flori – Alexandra

Miercurea fără cuvinte. Wordless Wednesday 5 – Mirela Pete

Bănuiala – Per aspera ad astra

Surprize…Mickela

Gil Dobrica – Hai acasa – Razvan

DEMISIA LUI BOTIŞ, FEZANDAREA SINDICATELOR ŞI ALTELE – Roxana Iordache

S.O.S. !!! – Starea Natiunii

Proteste la Berlin si Paris împotriva eutanasierii câinilor în România – Supravietuitor

Miercurea fără cuvinte 1 – Scrierile mele – Teo

SCLAVI BASISTI, DACA N-ATI FI PERICULOSI, MI-AR FI DOAR SCARBA DE VOI – Vlad cel Groaznic

Psihopații care ne conduc – Zalmoxys

Repedeee! Sa nu se verse bereeeea – Plano 10

La multi ani celor ce poarta nume de flori! – Popa Teapa

26 de gânduri despre „Sper ca „dupa ce a vazut moartea cu ochii” Teo Trandafir se va gandi mai mult inainte sa vorbeasca si sa voteze

  1. Theo,
    în fiecare secundă în care am citit ştiri de sănătate despre Teo Trandafir, mi-am amintit că ea reuşise să pună – mediatic- 31 de bucăţici de pâine în frigider. Soluţia ei pentru salvarea naţiunii.
    Motiv pentru care m-am gândit foarte la rece dacă scapă sau crapă.
    Acum, că s-a întors pe picioarele de dinapoi, m-am bucurat: medicina face minuni.
    Sper ca Bunul Dumnezeu să fi fost prins într-o partidă de şah în timp ce eu gândeam atât de necreştineşte.
    Teo era un nimeni pufos, care aducea manelişti pe sticlă. Părea că se câştigă bine din sportul ăsta. S-a dovedit că nu. Fiindcă a intrat în politică portocalie, să meargă la câştig sigur.
    Bine!
    A văzut moartea cu ochii.
    Dacă la al doilea pas după ce coboară din avion , nu-şi dă demisia din Partidul Morţii, înseamnă că e prea proastă să înţeleagă ceva din Lecţie.
    Orice vorbire, ulterioară întâmplării actuale, despre TEO, e pierdere de vreme.

      1. Ii place lui Sarbu schnitzel din asa ceva? De gustibus… Dar la banii lui – ca ursul din padure castigator la 6/49 – poate sa-si ia un schnitzel uite-asa (n-am cum sa-ti arat) de mare…

  2. Pana sa adere la acest rahat portocaliu aveam o inpresie excelenta despre Teo Trandafir .Astazi ,nu mai dau doi bani pe ea,doar ca ma surprinde prietenia si atasamentul ce i le poarta si azi Mircea Badea .In ce ma priveste,nu ma mai intereseaza aceasta individa ca om dar sant curioasa cat de mult poate sa decada o persoana care s-a bucurat de repectul si recunoasterea oamenilor.

    1. @maia_home
      Mie mi-a placut doar in perioada in care a lucrat cu Mircea Badea.
      Si pe mine ma mira cat de atasat este Mircea de ea.
      Si eu am prieteni care au votat cu basescu …. nu m-am certat cu ei/ele…. in sensul de scandal …. dar nici nu mai suntem ca inainte.

    1. @vladcelgroaznic
      Este saptamana mare si ma feresc sa am asemenea sentimente 🙂
      Sunt foarte curioasa ce evolutie o sa aiba dupa acesta grea incercare prin care a trecut.
      Sper ca a inteles ceva … Teo nu este o femeie prosta… este doar disperata dupa bani.

      1. Teo e o proasta. Asa cred eu. O vaca tampita si ahtiata dupa bani. Daca, presupunand prin absurd, ar disparea banii din societatea omeneasca, Teo i-ar reinventa doar ca sa isi faca de lucru strangand bani.

        Eu sper ca singura ei „evolutie” sa fie spre a deveni o clienta de marca a Oanei Zavoranu 😀 !

        D-aia sunt eu liber cugetator: ca sa pot sa imi directionez agresivitatea fara inhibitii de natura doctrinara, 100%, 24/zi, 365zile/an! Sa moara basistii in chinuri groaznice!

        Morala crestina nu cred ca e cu perioade, ca picturile lui Picasso 😉 Ori s’tem crestini, ori nu mai suntem.

  3. Logica ta este mai mult decât corectă, Theo! Şi eu am asemenea speranţe vis-a-vis de fosta realizatoare de emisiuni TV, chit că sunt un pesimist prin excelenţă. Mă îndoiesc însă că Teo Trandafir, altfel o fiinţă inteligentă, va mai marşa atât de uşor la manipulările partidului din care face parte. Ar fi bine să deceleze orice vine dinspre tabăra oranj, în primul rând pentru propria ei conştiinţă…

  4. mai teo tu poti traii un salariu obisnuit de 5mil lei vechi pe luna? sa ai1 copil la scoala sa cumperi mancare sa platesti lumina si multe altele de care este nevoie intr-o casa? daca fata presedintelui da pe o fusta 25 de mii de euro de unde vreti ca romania sa-si revina sau sa avem salarii ca sa putem traii? basescu si toti cei care e cu el sa dispara sa-si dea demisia!!!!!!!!!!!!! isi bate joc de romani si de tara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lasă un răspuns

