Radu Coriolan Marginean, 29 de ani, seful organizatiei de tineret a PDL din Buhusi, a murit la scurt timp dupa ce a parasit camera de garda a spitalului de urgenta din localitate.

Deoarece se simtea rau, Radu Coriolan Mărginean, a cerut ajutorul unei prietene ca sa ajunga la spitalul din localitate unde, dupa consultatia de la camera de garda, medicii i-au dat doua injectii si o reteta si  l-au trimis acasa.

Cauza mortii inca e necunoscută dar medicii sustin ca au respectat protocolul.

Sa nu uitam ca internarile in spitale au fost reduse cu 10%.

Poate Radu Coriolan Marginean a ajuns la spitalul de urgenta din Buhusi exact in momentul in care toate internarile permise de ministerul Sanatatii erau deja efectuate.

Probabil ca avea o afectiune cardiaca de care nu stia.

Din pacate pentru el nu a apucat sa procedeza la fel ca superiorii lui politici si sa plece la tratament la spitalele din strainatate.

Poate nu avea nici suficienti bani sa mearga sa se trateze in strainate.

Sunt curioasa cum va reactiona familia lui.

Va da in judecata ministrul sanatatii asa cum ar fi normal?

Decesul oricariu roman, indiferent ce coloratura politica are,  mai ales cand decedatul este o persoana tanara care poate fi salvata, este o crima de care se fac responsabili ministrul Sanatatii Cseke Attila, prim-ministru Emil Boc si Basescu Traian care coordoneaza reformele din Romania.

Condoleante familiei!

_________________________________________________________________________________________________________________

Va invit sa cititi si aici:

Lupta continua – Irinel Columbeanu spune ca Monica este terorista, ca nu o intereseaza Irina ci numau banii si a sesizat Directia de Protectie a Copilului din sectorul 5, reclamand ca nu isi poate vedea fetita

Ultimul Mitropolit – 20 – Vania

Povestea lui Ciacră – Caius

Anghelofanie – Ilarie

Deveselu şi Demâhnitu – Gabriela Savitsky

Piaţa te vrea prost! – Constiinta unui liberal de stanga

Ştire de senzaţie: Alexandre Dumas a avut doi fii – Renata

În sfârşit cineva bagă în seamă HAARP şi în România – Bibliotecarul

Miercurea fără cuvinte – Stropi de suflet la vedere

Miercurea fără cuvinte. Wordless Wednesday 7. Serafina-priviri

Ai apărut tu – Blog de furaciuni

Miercurea fără cuvinte 3 – rostul mişcării – Teo Negura

Cine spune adevarul? – Popa Teapa

Regimentul de carton al lui Gabriel Oprea – Plano 10

Poze frumoase – mbubuku

SA NE AMINTIM: 2001!Vald cel Groaznic

Eurovision 2011 – Supravietuitor

BĂSESCU, DEVERTEBRAT. ŞI A DAT IAR CU BÂTA-N BALTĂ – Roxana Iordache

UFO deasupra CN Fukushima ! – Geoge Valah

56 de gânduri despre „Dupa reforma sistemului public de sanatate facuta de Cseke Attila, in spitalele din Romania nu mor doar batranii si cei fara bani ci si tineri lideri PD-L

    1. @Gabriela Savitsky
      Da, este foarte posibil ca Boc si ai lui sa declare asta 😦
      Tanarul chiar a avut ghinion. …. daca se nastea in Austria probabil ca avea sanse sa scape… si poate nu ajungea nici lider la PD-L 😦

  1. Ceea ce ma bucura ie ca pestele de la cap incepe sa se curete ! Nu ca lideru’ cu pricina ar fi fost v’un smardoi de frunce ,dar ,insa ,totusi >>>mai murim si noi ,dar si dintre ei .

    Problema e :suntem noi mai multi si mai tari in gena proprie decat iei ?Le putem si …supravietui ?

    Da’ ,procentu’ ,cat e procentu’ intre un X morti oarecare si-un mort portocal ???!! Unu’ la zece ?Unu’ la 100 ???

    Cica ie un proverb ce glasuieste : fiece pasare pre limba iei (imbibata de cacat prezidel ) moare !!!

    Io-mi doresc sa moara toti pedelimbaii in chinuri groaznice !!!

    Fara de spital si asistenta sanitara din banii mei .Punct .

    1. @Lucidu
      Stiu ca este tentant, la cat rau ne-au facut astia dar nu trebuie sa ne bucuram.
      Tanarul asta avea tot timpul daca traia sa isi dea seama ca a gresit si sa se indrepte.
      Iti inteleg furia, dar asa cum am spus tanarul asta nu facea parte, cred eu, dintre cei care au hotarat relele care s-au infaptuit in tara.
      Cei care au hotarat, liderii PDL si ai celorlate partide care ii sustin sunt adevaratii vinovati

      1. Dora, esti revoltator de naiva.
        Tineri sunt si Boureanu si Ridzi si Talmaceanu si Udrea. Pe astia nu-i mai trimiti nici la scoala de corectie. Singurul lucru bun ramas in ei e Carbonul. Stii ce mishto arde? Arza-i-ar focul! Numai ca arderea trebuie sa fie completa. Codoiul (altei elene) ajuta fotosinteza dar monoxidul otraveste viata. Sau – mai bine – masa de compost pentru rezerva de metan a neamului asta. Am exporta si le-am achita datoriile la FMI.

        http://jos-cu-basescu.blogspot.com/2011/05/mesajele-mele-catre-emilboc09yahoocom.html

  2. Bun gasit! Uite, te-am certat zilele trecute, ca i-ai categorisit pe cei trecuti de 50 de ani, batrani. Apoi am aflat ca tatal tau este bolnav si sincer, imi pare rau. Mie tocmai mi-a murit o sora in Saptamana luminata, care nu apucase sa implineasca 60 de ani. Asa ca, presupun ca ai trecut prin destule spitale ca sa vorbesti in cunostinta de cauza despre ele, daca tatal tau bolnav, a fost internat macar o data! Sanatate tuturor

    1. @Ică Şt. O. Victor
      Tata are 76 de ani si pe 23 martie a facut un acident vascular…. salvarea a venit dupa 1 ora si 20 de minute si locuiesc in Bucuresti nu in Delta….. in spital a fost infiorator, infirmiere putine….. medicamente lipsa pe care le-am cumparat eu…. medici autisti…. portari care vroiau bani ca se te lase sa intri in spital….. timp de o saptama au fost cate 3 persoane ziua si una noaptea cu el…. daca il abandonam acolo murea …. familia este indispensabila pentru un pacient care nu se poate deplasa singur….. acum este mai bine…. vorbeste mai clar asa ca il pot intelege, nu mai are gura stramba, merge prin casa cu cadul de mers.
      Daca as avea un ajutor as incerca sa il scot si din casa un pic…. cred ca s-ar bucura…. dar nu il pot sustine singura sa coboare treptele de la scara blocului.
      Multa sanatate tie, familiei si celor dragi!
      Nu sunt chiar asa de rea cum par 😀

      1. si eu am 52 ca sa stie theo cu cine sta de vorba!nu ma simt batran doar din ce in ce mai abandonat ptr. integrarea la un loc de munca e imposibila criteriile de selectie sunt vax kaka si banana!nu se da un test ,nu se da nimik esti luftat din start ptr. sosire pe ultimele locuri.Akum n-o sa merg sa lucrez alaturi de tigani umar la umar,cat timp m-am okupat de educatia mea scolara pana la 30 de ani.Sunt angajati persoane cu 8 clase pe posturi care necesita diverse competente nu doar saliva si limba pdl-ista!

        1. @brankardierul
          Situatia mea financiara nu s-a schimbat asa ca stiu ce vrei sa spui…. eu nici macar nu ajung la interviuri… trimit ca prostul o gramada de CV-uri de pe cele 2 site-uri si NIMIC. … probabil ca la peste 40 de ani trebuie sa imi pun lantul de gat

  3. @Theodora
    Of, of, of, ce ma fac cu dvs? Am s-o iau de la coada:
    Familia, ca orice familie de pedelist, nu vede cauza si se opreste la efect. Asa ca nu vor da in judecata guvernul antinational si criminal ci, conform declaratiilor lor, vor chema in judecata medicii din spitalul din Buhusi. Cu toate acestea, au recunoscut ca a fost supus unui control EKG si altor controale specifice, i-a fost administrata o injectie, dupa care a fost lasat sa plece acasa. Ancheta interna din spital a stabilit ca pacientul A CERUT sa fie lasat sa plece. Din cate stiu eu, n-am auzit pana acum de vreun caz in care un pacient constient sa fie internat cu forta, decat in cazuri de boli contagioase foarte periculoase. Din putinele informatii publice in legatura cu cazul, cred ca tanarul suferea de o afectiune cardiaca sau circulatorie, caz in care trebuia sa manifeste mai multa rabdare pana se stabiliza complet. Dar, a jucat la ruleta sortii si a pierdut!
    Gandindu-ma bocciu, pot spune: ce conteaza o jertfa asa de mica pe altarul unei „reforme” asa de mari!
    Dumnezeu sa-L ierte!

    1. @ALM
      Trebuie sa recunosc ca aveti multa rabdare cu mine 🙂
      Se pare ca a facut infract tanarul si probabil ca asa se va intampla rudele vor da vina pe medicii din spital si nu pe vinovatii adevarati.
      Nu, nu puteau sa il interneze cu forta, pacientul trebuie sa semneze ca refuza internarea si daca nu poate trebuie sa semneze un apartinator.
      „ce conteaza o jertfa asa de mica pe altarul unei “reforme” asa de mari!” – Da, ce conteaza vietile unor romani…. reforma trebuie facuta indiferent cati vor muri din acesta cauza 😦

      1. @Theodora
        Ce sa semneze? Era minor, era vorba de vreo operatie riscanta? Ancheta interna a stabilit ca diagnosticul a fost corect si ca s-au respectat toate procedurile legate de caz. Printre proceduri figureaza si aceea cu privire la informarea corecta a pacientului. Decizia internarii ii apartine in egala masura lui si capacitatii de primire a spitalului. Probabil, cand a vazut ce inseamna viata in spitalele honvedului Attila, n-a nimerit sa fuga mai repede. Fiind vorba de un pedelist cu functie, trebuie sa ne asteptam la disecarea cazului la urmatoarele „tolcshoaie” TV. In ceea ce priveste diagnosticul, eu merg pe un anevrism cerebral. Ala nu prea alege varsta si te secera fulgerator!

        1. @ALM
          Sa semneze ca refuza internarea sau ca se externeaza pe raspunderea lui sau ca este de acord sa i se faca anumite investigatii.
          Eu a trebuit sa semnez pentru tata.

        2. Mi-e teamă că ALM are dreptate. Şi eu m-am gândit la un anevrism cerebral…
          Nu cred că ar fi plecat din spital din pricina condiţiilor groaznice, dacă i s-ar fi spus că are ceva grav, dacă i s-ar fi pronunţat cuvântul infarct. Instinctul de autoconservare e mai puternic decât sila de mizerie.

          În altă ordine de idei… Am zis că ştirea e o mizerie fiindcă nu avea nicio relevanţă că e fiu de pedelist sau de boschetar.
          Neobişnuitul întâmplării e vârsta la care a murit subit. Aproape subit, că ceva semne tot au fost, dacă s-a cerut la spital.

        3. @renata
          A fost cazul unui tanar pedelist care nu a plecat sa se trateze la Viena …. din inconstienta sau din lipsa de bani
          Chiar crezi ca sistemul medical romanesc isi mai poate reveni?

        4. Răspuns: da.
          Un prim pas ar fi să cadă triunghiurile „lanţ de farmacii – medici prescriptori – oameni la casa de asigurări” care sifonează comod şi rapid milioane de euro din fondul pentru medicamente gratuite şi compensate în propriile buzunare.
          Al doilea pas – licitaţii corecte la spitale pentru consumabile, aparatură şi medicamente.
          Al treilea e cel mai simplu, o adunare: aduni banii furaţi la primul pas cu banii furaţi la al doilea şi vezi dacă mai trebuie investit ceva sau ajunge ce s-a salvat de la prăduire.
          Spitalele se închid fiindcă nicăieri, la niciun nivel, nimeni nu vrea să renunţe la bucăţica lui de mită, de comision… Se închid spitale mici, amărâte, are nu cotizează mai sus. Poate fiindcă nu erau cuprinse în suveica furtişagului. Fiindcă guvernul nu-şi omoară niciodată cotizanţii.

  4. >Theodora >nu ,nu este tentant ,este o mare placere&fericire cand un politician ,din orisicare partid trage ponoasele de pe urma sistemului pe care-l pastoreste (ca sa zic in termeni lirici) .
    Sunt curios daca tiza ta ,madam trandafiroaica ,aia ce se lauda ca poate trai cu 600 roni/lunar ,cu painea pusa firimituri-firimituri in congelator ,vine si-si pune cenusa-n capatana zicand : am fost o dobitoaca !!!si sa-mbrace haina …rivulutiei ,sa-si de-a demisia de la portocacanii ,si sa lupte activ pt. CONSTRUIREA DE SPITALE NOI SI PERFORMANTE ,CU MEDICI BINE PLATITI ,si pt. o chivernisire a banului din sistemul de sanatate !

    Io nu cre’ ca se va intampla asa ceva ca ,nesimtirea e calitatea de baza a politicienilor !

    P.S -in Romanica la 22 mil. locuitori avem 381 unitati spitalicesti ,iar in Francia ,la 65 mli. se egzista v’o 3700 .Crezi ca lu’ theo trandafir -in obezitate-ai elefantina ii pasa ????

    1. @Lucidu
      Nici eu nu cred ca Teo Trandafir o sa spuna asta …. te inteleg :(… este rau ca am ajuns asa si nu este vina noastra … este vina lor, a celor care ne chinuie si isi bat joc de noi ca am ajuns sa ne bucuram atunci cand unul dintre ei pateste ceva.
      Nu, Teodorei nu ii pasa…. as fi vrut si eu sa o vad spunand ceva dupa ce a scapat de la moarte…….uite ca nu spune nimic

  5. Deocamdata nu se stie cauza decesului si habar nu am daca a fost vorba de o eroare medicala, probabil nu a fost consultat in mod profesionist dar pana una alta ma abtin sa-mi dau cu parerea mai ales ca nu-s de meserie. cam usor punem etichete si dam sfaturi… si e trist ca ne uram unii pe altii!!!

    1. @olimpiu
      Se pare ca murit de infarct…. se pare ca a refuzat internarea….. este foarte trist ca am ajuns in situatia asta dar nu este vina noastra ci a lor …. a celor care isi bat joc de noi.

      1. mult neprofesionalism si din nefericire nu avem institutii independente care sa judece astfel de erori! ne-m impartit pe bresle cu interese diferite si ne-am intors in evul mediu. de batut joc ne batem noi insine joc de noi , altfel am avea alti oameni sa ne reprezinte in institutiile fundamentale ale statului!

  6. Imi pare sincer rau de situatia in care te afli, ca urmare a imbolnavirii tatalui tau. I-ar prinde bine sa iasa putin pe timpul acesta. Sa dea Dumnezeu sa-si revina! Din perspectiva mea, el este inca tanar. Parintii mei, Dumnezeu sa-i odihneasca, au „apucat” 80 de ani. Din pacate, doar atat.
    Ma rog lui Dumnezeu pentru sanatatea ta , a familiei, si a celor dragi tie.
    PS Poate daca ai face „publica” situatia, s-ar gasi vreun prieten virtual sa te ajute, ca vad ca ai destui.

    1. @Ică Şt. O. Victor
      Situatia este mult mai rea …. mama trebuia sa se opreze de cataracta si a trebuit sa ii aman operatia (care nu este prea grea de altfel) ca nu puteam sa am grija de amandoi…. o luna dupa operatie am inteles ca nu are voie sa faca nici un fel de efort….. si in plus sunt si somera cu ajutorul de somaj expirat …. asa ca traiesc din pensia parintilor….bine ca am un acoperis deasupra capului………….. ajutor nu cer…. am mai cerut de cateva ori si am primit o gramada de comentarii rautacioase …. mi s-a spus cersetoare, catel care saliveaza la usa macelariei, mincinoasa etc…. au fost si persoane care m-au ajutat …. nu scriu numele lor pentru ca stiu ca nu vor asta … dar cei cu adevarat puternici s-au facut ca nu vad si nu aud…. probabil ca i-am si deranjat …. dar au uitat repede ….. ai vazut oameni pe strada care se feresc sa priveasca spre semenii lor care sunt in suferinta, oameni care nu cersesc dar care sunt imbracati in zdrente sau pe fata carora se vede ca nu au mai mancat ca lumea de o perioada de timp? … Se feresc sa ii priveasca…. ii deranjeaza faptul ca exista si ca prin prezenta lor le deranjeaza echilibrul pentru cateva minute…. am ajuns sa trecem pe langa oameni cazuti pe strada, de foame sau de boala si sa intoarcem capul…. nu sunam la salvare sub pretextul ca sigur sunt sub influenta alcoolului…. am ajuns rau Victore… sigur ca nu ma refer la noi doi…. ci la poporul roman.

  7. Da, e teribil ce „aud” despre situatia ta!
    Uluitor chiar. Din felul in care scrii, desi intuiesc destul de bine, nu mi-as fi dat seama de dramatismul situatiei in care te afli. Dumnezeu sa va ajute!

  8. HAHAHA! CE BINE IMI PARE! ASTA E JUSTITIE, FRATILOR! De abia ASTA e motiv de bucurie nationala! Sa speram ca tot asa se vor comporta atat medicii, cat si oamenii legii, cand vor ajunge tinerii si mai maturii PDListi la spitale cu topoare in cap, cutite in piept si gloante – peste tot 😀 !

    ENJOY THE PAIN!

    1. @vladcelgroaznic
      Unde ne-au adus javrele astea 😦 …ne-au facut sa ne bucuram de raul lor…… nu noi suntem vinovati….. ei sunt vinovati ce ne-au inrait in asemenea hal.
      Sa ii fereasca Dumnezeu de omenii care NU MAI AU NIMIC DE PIERDUT.

  9. DOAMNE_DUMNEZEULE, Theo!

    Faptul că ăla era pedelist sau că avea sub 30 de ani nu are nicio relevanţă.
    Ai văzut raportul medico-legal?
    Ştii cauza morţii?
    Dacă se opreşte inima în tine mori şi gata.
    Presa n-a dat niciun detaliu despre simptomele anterioare internării, diagnosticului pus în spital, medicaţiei prescrise.
    Aia n-a fost o ştire, ci o bătaie de joc.
    Dacă jurnalele de ştiri s-ar ocupa de toate morţile subite de pe pământ, n-ar mai putea informa despre nimic altceva, că n-ar avea timp.
    De ce-a murit Hâldan?
    De ce a căzut mort un tânăr fotbalist, pe teren, cu câteva săptămâni în urmă?
    A explicat cineva?
    Ai muşcat până şi tu din momeala asta !

    1. @renata
      Hmmm ce sa zic?
      Eu am vrut sa subliniez rezultatele reformei din sistemul sanitar.
      Te rog sa ma crezi ca sunt asa de slaba incat nici nu pot sa ma gandesc la „Dacă se opreşte inima în tine mori şi gata”…. risc sa intru in panica

      1. Nu neaparat… poti sa scapi si te cam chinui… iti ia vreo 3 saptamani sa iti revii, dar dupa mai multe asemenea „ispravi” e prea mult tesut necrozat si gata 😀 a mai pierdut Base un contribuabil 🙂

        1. @vladcelgroaznic
          Vlad, te rog…. chiar nu pot sa ma gandesc la chestiile astea 😦
          Mai bine scapa contribuabilii de ei.

    2. draguto!sau dragutule!Haldan a murit ptr. ca medicii ii dadeau viza de joc fara sa il verifice lucruri care se fac sin continuare incepand de la varste fragede si pana la varste de competitie maxima!

      1. Nu neg! Ai dreptate. Vizitele medicale la sportivi consistă din datul cu parafa şi semnătura pe un dreptunghi de hârtie.
        Sper din tot sufletul că pe piloţi îi ascultă la inimă, le ia o tensiune, îi pune să zică 33 când pleacă în cursă.

        1. @renata
          Ce bine ca nu mai folosesc avionul …. mersul pe jos face tenul frumos …. scap si de riduri cu ocazia asta 😀

  10. Cica, Bercea Mondialu – pe patul de moarte – il cheama la el pe Mercedesu’ si-i spune sa se duca la finu’ si sa-i spuna ca vrea sa se inscrie in PDL. Mercedesu’, aiurit, isi face cruce si-l intreaba ce i-a venit si daca nu cumva a inebunit sau aiureaza. Cand punea salbe la gatul cumetrei si saltau in ghilaba nu s-a inscris si l-a apucat tocmai acuma, cand cumetrii au inceput sa adune flegme pe unde trec, de nu mai ies din casa si nu mai coboara din masina decat daca au in jurul lor trei randuri de gabori?
    – Taci ba! Nu fi prost! Da-i in kkt. Sa moara unul de-ai lor nu unul de-al nostru!

    Mishto poanta?

    Am fost azi pe la medicul meu de familie. Spunea ca medicii – atati cati au mai ramas in Romania – ar putea sa se se ocupe nu numai de sanatatea individului dar si de sanatatea societatii romanesti.

    http://jos-cu-basescu.blogspot.com/2011/05/mesajele-mele-catre-emilboc09yahoocom.html

      1. Cu seringa, evident. Simplu. Cum se trateaza galbenarea se va trata si porcotalita. Cui ii e draga n-are decat sa fuga el din tara (la Viena?) si (ded or life) sa nu se mai intoarca – nu medicii romani. Cine vrea sa ramana va trebui sa se deporcotalizeze (tot ded or life). Va fi – pentru inceput – partea clandestina a Miscarii de Rezistenta pe fata.

  11. de executii si tepe in locul potrivit nu vorbeste nimeni dintre onorabilii tai invitati!
    se vorbrste elegant,democratic,futurologistic chiar plastic imi pare uneori ceea ce inseamna ca suferinta lor este ori foarte mica ori lipseste in intregime.Cu un asa tineret sau mai bine sa-i zicem opozitie?vrem sa schimbam Romania?.Sistemul medical era in colapps dar acum a fost bagat in haznaua unei tari care se taraie,ce-mi e Atilla/ce-mi e Boc?Ce-mi e Sexcuba?toti trebuie sa piara si sangele lor sa fie ars si nu lasat sa se inmulteasca caci cel care serveste unuiSatan fara sa cracneasca merita inchizitia si poate si mai rau!
    Cazurile particulare incep sa ma lase rece pana cand macetele si sabiile nu vor taia ceea ce e putred in Romania!

Lasă un răspuns

