Basescu a transmis Consiliului Legislativ proiectul legii de revizuire a Constitutiei in vederea avizarii.

Dupa primirea avizului Consiliului Legislativ, proiectul de lege privind revizuirea Constitutiei Romaniei, initiat de Presedintele Romaniei, la propunerea Guvernului, va fi transmis Curtii Constitutionale pentru verificarea respectarii dispozitiilor constitutionale privind revizuirea.

Dupa aceea proiectul de revizuire insotit de avizul Cosiliului Legislativ si de decizia Curtii Constitutionale va fi inaintat Parlamentului Romaniei, in vederea dezbaterii si adoptarii lui.

Constitutia dupa chipul si asemanarea lui Basescu:

1. Se alege pe viata ca presedinte al Romaniei tovarasul Basescu Traian, noul geniu carpatin, cu idei de inestimabila valoare teoretica si practica.

2. Parlamentul Romaniei va avea o singura camera si se va numi MICA MARE ADUNARE NATIONALA.

3. Singurul partid care  va castiga alegerile va fi PD-L.

4. Celelate partide nu se vor desfiinta pentru ca suntem tara  membra UE si NATO dar nu vor mai reusi sa intre in Parlament Mica Mare Adunare Nationala.

5.  Se numeste prim-ministru pe viata tovarasul fost UTC-ist Emil Boc

6. Judecatorii vor avea obligatia sa ii judece exemplar pe DUSMANII POPORULUI (citeste: liderii si simpatizantii celorlalte partide care nu vor respecta noua Constitutie)

7. Compozitorii, pictorii, sculptorii vor refelecta in operele lor viata si lupta dusa de marele conducator si de cea care ii sta alaturi (Elena Udrea) pentru binele si prosperitatea poprului roman.

8. Oamenii de televiziune vor transmite in direct vizitele tovarasului presedinte pe santierele tarii.

9. Ziaristii si scriitorii vor reflecta in scrierile lor inteligenta, echilibrul si patriotismul iubitului conducator.

10. Televiziunile Antena 3 si Realitatea RV se vor inchide pentru neprofesionalism si activitate subersiva.

11.  Culoarea portocalie va deveni culoarea nationala si tot poporul se va imbraca doar in acesta culoare.

12. Tablourile mult iubitului si stimatului si a tovarasei de lupta si viata vor fi expuse in crese, gradinite, scoli, spitale, cabinetele medicale, cimitire, biserici, sali sportive, dormitoare, birouri, ghene de gunoi, mijloace de transport in comun, autoturisme personale,  la semafoare, pe toti stalpii de iluminat, pe prezervative si hartie igenica, in saloanele de infrumusetare, saloane de masaj, studiouri de video chat, etc.

13. Functia de presedinte se lasa mostenire mezinei prezidentiale.

14. Diminetele vor incepe obligatoriu cu intonarea din suflet a urmatorului slogan :

Boc, Basescu, Romania, Stima noastra si mandria!

Va invit sa faceti propuneri

Va invit sa cititi si aici

Victor Ponta presedintele PSD atac dur la Adriean Videanu: “Videanu e un infractor” – Videanu a anuntat ca l-a dat in judecata pe Victor Ponta – Theodora

Ultimul Mitropolit – 48 – Vania

Vom avea si o Constitutie Basescu? Poate fizica…..  – Plano 10

Miercurea fără cuvinte 7 – la zidirea Lumii – Teo Negura

Rugăminte arzândă, Preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate (CNAS) – Popa Teapa

Miercurea fara cuvinte – Du-ma fericire, in sus… – Luna patrata

52 de gânduri despre „Basescu a transmis Consiliului Legislativ proiectul legii de revizuire a Constitutiei in vederea avizarii – Va invit sa cititi Constitutia dupa chipul si asemanarea lui Basescu – Cui nu ii place este invitat sa emigreze de urgenta acum, mai tarziu s-ar putea sa nu mai fie posibil.

    1. @olimpiu
      Cred ca singurii care traiesc cu adevarat bine acum in tara sunt liderii PDL
      Si nu este basaclie ci un pamflet politic … sper ca pamflet sa ramana … din pacate nimeni nu imi poate garanta asta

      1. lasa pamfletul draga Theo pt ca e ff grav ce se intampla acum, in opinia mea doar interesele baronilor mai tin USL inchegata(eu militez pt candidatura separata a PNL)Base forteaza cu institutiile lui instaurarea dictaturii, unii economisti propovaduiesc apocalipsa stil Grecia, iar ungurii profita (bravo lor) again iar tu te ti de glumitze online, plangi pe umarul militienilor de parca numarul lor(si nu profesionalismul) iti garanteaza siguranta…

        1. @olimpiu
          Da este foarte grav ce se intampla …. dar stii ceva Olimpiu? nu se intampla de ieri sau de astazi …. se intampla de cand a ajuns Basescu prima oara presdintele tarii … suntem deja intr-o forma de dicatura … sigur ca nu seamana perfect cu cea pe care noi 2 am trait-o in comunism … apocalipsa o sa fie in stil romanesc …. si romanii vor dansa dupa manelele lui Salam si a printesei ardealului DE FOAME … sigur ca ungurii profita …. nu sunt glumite online ESTE FELUL MEU DE PROTEST …. INCA MAI AM DE CE SA TRAIESC SI NU AM SUFICIENT CURAJ SA DEVIN EROU ASA CA DEOCAMDATA NU POT SA FAC ALTCEVA …. Olimpiu eu mi-am riscat o data viata cand am stat in strada de pe 22 decembrie 1989 dimineata pana pe 23 seara tarziu … mi-au suierat gloantele pe deasupra capului NU AM CERUT DIPLOME … ALTII ACARE AU STAT IN CASA ASCUNSI IN DEBARA AU AJUNS MILIONARI IN EURO …. eu ce am castigat? SUNT SOMERA si am momente cand MA DOARE BURTA DE FOAME … tu stii prin ce trec eu? ca nu am bani sa ii asigur tatalui meu un tratament mai bun ca sa il pun pe picioare? Ca nu am bani sa ma oprez de hernie de disc si ca risc paraliza? Nu ma mai certa Olimpiu …. DACA NU ITI PLACE CE SCRIU …. PARCA TE-AM MAI RUGAT O DATA … ITI FAC CONT PE BLOG SI SCRIE TU CE VREI .

        2. Lucrurile rele nu se intanpla doar de cand a venit Base,ci de acum 20 ani!FSN si emanatul suprem (de atunci)au hotarat sa calce in picoare Punctul 8 din Proclamatia de la Timisoara .Ma enerveaza Badea dar nu pot sa nu-i dau dreptate cand spune ca traim in tara curvelor virgine (expresia nu-mi apartine !) Nici o clipa „secu” nu a plecat din structurile inportante,intelegi ?.Lucrurile puteau fi eradicate din `90 dar nu cred ca s-a dorit.Si sti, pe timpul acela, nu la Base (oricat l-as detesta)la putere,

    2. Intreaga fiinta nationala a ajuns subiect de bascalie in momentul in care bravii nostri conationali s-au dus intr-o mare entuziasm colectiv sa-l faca stapan pe destinele noastre pe basescosul ala odios, principalul criteriu fiind ca „e circar”.

      Singurul lucru care ma deranjeaza e ca n-au crapat, in mortii ma-sii, odata, toate scursurile basiste!

      1. @vladcelgroaznic
        Cum sa crape mai Vlade daca o duc bine? … se imbogatesc in fiecare secunda … se zice ca boala nu alege …. dar asta nu depinde de mine … poate de Dumnezeu.

        1. Sa crape, in pastele ma-sii! Sa-si faca supradoza daca au atat de multi bani! N-au valoare daca nu-si fac supradoza! Sa-i invatam de bine, ca cica „trebe sa stii sa-ti dai fite”…

          Numa’ saracii merg cu jumatati de masura, doar cat sa se ameteasca un pic si sa viseze frumos 😀 ! Bagati 1kg de cocaina, trageti pe nas direct din geamantan pana nu mai ramane nimic si asta dupa ce va faceti pe vena cu seringa aia mare de 500ml – la valoarea voastra ar fi si pacat sa va incurcati cu mai putin!

  1. Analiză USL: PDL nu va pierde nicio primărie mare, ar putea câştiga 3 în plus
    nu e nico cearta! iata ce se prognozeaza!

    1. @olimpiu
      Nu o lua ca pe o rautate ….. ca sa castige la locale … PENTRU CA SE POATE …. USL TREBUIE SA ISI MISTE FUNDURILE …. CLAR?… Ce vrei sa se intample? sa castige de la sine? …. TOTI LIDERII USL DIN FIECARE LOCALITATE TREBUIE SA SE MOBILIZEZE …. DUPA PAREREA MEA NU SE MOBILIZEAZA SUFICIENT … SA MEARGA DIN CASA IN CASA SI SA EXPLICE OAMENILOR DE CE TREBUIE SA VOTEZE CU REPREZENTANTUL USL … SA EXPLICE CARE ESTE RISCUL …. SA EXPLICE CA INCEPE SA FIE O DICATUTURA CLARA PE FATA SI CA NU TREBUIE SA NE INTOARCE ACOLO …. ce vrei sa fac eu? sa ma duc eu pe teren in locul lor? … POATE NU AU OAMENI CREDIBILI… CE SA FAC EU IN CAZUL ASTA ? … DACA CANDIDEAZA OAMENI CU PROBLEME CUM SA II VOTEZE LUMEA?

    2. daca nu mi-ar pasa si nu as vrea sa scap de Base&comp, as putea face mici glumitze mai bune sau sigur mai proaste si atat.ma agit pt ca mi-e ciuda! apropos l-am ascultat acum cateva minute pe Ludovic Orban la Info TV… un avertisment super tare la adresa lui Crin (care se ingrasa ca porcul si atat)!
      acum e imbecilul de Geoana la Antena3…toti looserii!!!

      1. @olimpiu
        Dar nu am spus ca nu iti pasa sau ca nu iti doresti sa scapi de basescu si ai lui … am spus ca nu depinde de noi ca USL sa castige locale …. eu pot sa fac aici campanie … prin vecini … prin prieteni .,… nu ma duc sa lipesc afise ca nu ma tine sanatatea … bani nu pot sa donez ca nu am de unde.
        Ce naiba cauta LU la Info TV? Ca la postul ala nu se uita nimeni decat din greseala.

        1. ba, e foarte normal. pt ca ,,ai nostri” nu ar trebui sa aibe imagini negative si sa dea semnale proaste , pt ca mai bine din 50% din alegatori sunt nehotarati si batalia va fi pe ei, ori cand Crin e tinta batjocurii ca a chiulit si la plata ratelor de leasing la masina atunci are o problema, sa nu mai zic de secretarul general PSD cu afacerile lui cu fonduri europene si tot asa. nu putem ascunde mizeria sub pres!!!!!

        2. chiar crezi ca sunt doar atacuri politice????? de fapt pt un simplu alegator este important ce crede, atat, dar pt un formator de opinie…?????? te-ai gandit ca avand acest blog intri in aceasta categorie??? ai cosntiinta sau doar poti fi platita( nu e nimic rau in a fi platita pt o munca)… dar atunci ne asumam public asa ceva!!

        3. @olimpiu
          Da, eu chiar cred ca sunt atacuri politice … basescu este in stare de multe… de foarte multe …. cred ca l-ar baga si pe frati-su in puscarie daca ar stii ca in felul asta casiga voturi si mai pacaleste inca o data prostii …. calca pe cadavre HAHAIND …. Olimpu NU SUNT PLATIA …. SUNT UN SOMER AMARAT … DACA NU MA CREZI TE INVIT LA MINE ACASA SA II CUNOSTI PE PARINTII MEI ……….. SA VEZI IN CE HAL LOCUIESC …………CADE CASA PE MINE 😦 … NU TOATE LUMEA SE VINDE PE BANI OLIMPIU

  2. Asta a inebunit de tot ?!Ce mortii masi vrea de la noi nenorocitul asta ? Chiar vrea sa ne omoare pe toti ?Pai si-a trecut Codul Muncii care-i de tot …rahatul…si-a trecut Legea Pensiilor cere-i criminala ca si modul in care a fost trecuta, ce pizda masii mai vrea de la noi ?Ziceai draga Teodora ceva despre faptul ca in 22-23 ai fost la dracu sa te ia si ca ti-au suierat gloantele pe deasupra capului ?Eu ma pot ” lauda ” cam cu acelasi lucru..[ difera numarul de zile} inclusiv cu faptul ca am fost suficient de idealist incit nu m-a interesat nici o ” diploma ” de …participant la rahatul acela pe care-l numim revolutie.Mai mult ma pot ” lauda si cu faptul ca nu mai sint in plata AOFM si deci nici macar somer nu mai sint.Te intreb si te rog sa fi sincera cu mine desi nu ma cunosti : daca stiai la ce se va ajunge, daca stiai …atunci in decembrie’ 89 ca vei ajunge sa triesti cum traiesti azi[ tu saraca ai recunoscut-o chiar acum !] ai mai fi iesit in strada sa …sprijini ” puterea nou instalata ” , sa faci din piata Universitatii a doua ta casa si in 13-15 iunie sa-ti pui CU ADEVARAT viata inpericol…ai mai fi iesit in strada sau ai fi stat ascunsa in …debara ?Fi sincera!Eu mai bine mi-asi fi taiat o mana si un picior decit sa mai ies in strada…sa fi stiut atunci ce ma asteapta..AZI !Ce zici tu ? Nu ai bani sa te operezi de hernie si risti paralizia…Sti citi oameni ce ca si tine au iesit in strada si n-au stat ascunsi in debarale…sint mai bolnavi decit tine si ca si tine se culca flaminzi ?Unul dintre ei sunt…chiar si eu, cel ce-ti scrie, din nefericire.A si chiar acum urmaresc la TV ca Igas a hotarat sa dea afara 2000 de pompieri.Oare mama lui Igas de ce nu l-a dat ” afara” mai inainte de a-l naste …cu vreo 6-7 luni…Sau mama lui Boc sau a marinarului nebun…Cind vad ca inca exista oameni traitori in Romania ca il crediteaza pe matrozul betiv cu increderea lor nici nu stiu ce dracu’ sa mai fac: sa rid , sa pling, sa-mi fac cruce…sa ma duc dracului din tara asta de cacat…unde dracu sa ma duc la virsta mea si mai ales la starea mea de sanatate ? Nu mai pun la socoteala saracia…de care dispun.Deci te rog eu, cind stai noaptea pina dupa ora 1 sa-ti veghezi tatal gindeste-te si…raspunde-mi sincer: ai mai fi iesit in strada in ’89 daca ai fi stiut ca vei ajunge asa cum din nefericire ai ajuns iar eu si alte sute de mi sau chiar milioane la fel ?Azi voi sta pina mai tarziu ca astept sa ma buzz-uiasca copii mei ce sunt rezidenti in Malta, [ sa nu crezi ca ei o duc stralucit insa…infinit mai bine ca in Romania]iar ei cam tot pe la ora aia intra, asa incit imi poti da raspunsul…cind crezi.Cu respect.

    1. @Marian din…Berceni
      1. Si mie mi-a expirat ajutorul de somaj din martie … acum traiesc din pensia parintilor
      2. NU nu as mai fi iesit. 😦
      Sanatare tie si copiilor!

  3. Ma bucur ca ai fost cinstita! Nu m-ai dezamagit si asta inseamna imens pentru mine.Multumesc pentru urarile de sanatate pentru mine si copii.Aceleasi urari pentru tine si ai tai si…nu dispera!Pai eu am fost de un milion de ori la un pas sa-mi pun juvatul de gat insa am zis ca ..nu mor caii cind vor cainii iar asta-i valabil si-n cazul tau poti sa ma crezi.Amaraciunile cu care te confrunti tu sint si amaraciunile mele si ale altor milioane de romani…ce n-au alta vina decit aceea ca s-au nascut in tara asta.Sper ca mi-ai scuzat limbajul poate prea direct si in mod sigur neacademic.

    1. @Marian din…Berceni
      Nu am facut nici un efort … asa sunt … asa m-au educat parintii …. sa nu mint …. unul dintre defecete este lisa de diplomatie . … spun exact ce cred fara sa ma chinui sa acopar adevarul intr-un ambalaj frumos … sigur ca sta nu inseamna ca jignesc …. decat atunci cand sunt jignita 😀

  4. Si ca sa nu-ti faci iluzia ca daca am doi copi ce triesc inMalta…am scapat de griji , de necazuri, de suparari.Mai am patru [4 ] copii [ copii…asa ca „vorba” ca au intre 34 si 29 de ani fiecare] care se confrunta si ei cu necazurile din Romania si chiar daca ar dorii sa ma ajute nu pot…au si ei necazurile lor…arhisuficiente.Ce sa le fac daca toti sint ” batuti in cap ” si nu pleaca din tara asta blestemata ?!Prefera sa munceasca aici sa stea in preajma maica-si si s-o ajute …macar prin prezenta in vizitele saptamanale.A si chiar acum mi-am adus aminte: tu ziceai ca traiesti din pensia parintilor…eu traiesc di salariul nevestei. Care din doi e mai castigat ?O seara buna si linistita pentru tine si ai tai.

    1. @Marian din…Berceni
      Nici unul dintre noi nu este castigat … castigati sunt cei de la putere care se imbogatesc care au vile, conturi in banca, limuzine , afaceri… care fac contracte cu statul avantajoase pentru ei.
      Noi pierdem pe toata linia…. mereu.

  5. Prezentarea ideii lui idioate de „Constitutie” a fost in locul obligatiei da a iesi public cu o atitudine transanta impotriva ungurilor.
    Atitudinea sa de „Lipsa de atitudine” a fost imediat uitata, nicicum tratata ca Inalta Tradare a poporului roman. De streang – ca teapa nu mai e la moda – l-ar putea scapa doar glontul, pumnalul sau cianura.
    Mi-au placut azi jurnalista care l-a provocat totusi, nelasandu-i loc de-ntors si de Ghiorghi Frunda care, desi ii este aliat in nenorocirea Romaniei, l-a calificat perfect – e drept, in mai multe cuvinte romanesti decat au facut-o politistii la mitingul de pomina de anul trecut si decat i-ar fi iesit in ungureste.
    Chiar! cum se zice pe ungureste „javra ordinara”?
    Englezii spun „miserable dog” dar cred ca sunt doar pe-aproape…

    http://jos-cu-basescu.blogspot.com/2011/05/inlocuind-cerul-cu-finlanda.html

  6. Propun urmatoarele imbunatatiri ale textului:
    2. Parlamentul Romaniei va avea o singura camera, care se va numi Garsoniera Nationala

    4. Celelate partide nu se vor desfiinta pentru ca suntem tara membra UE si NATO dar vor intra in Garsoniera Nationala cu cite un reprezentant din oficiu, ca si celelalte minoritati, altele decit cea maghiara.

    7. Compozitorii, pictorii, sculptorii vor reflecta in operele lor viata si lupta dusa de marele conducator si de cea care ii sta alaturi la bine, la foarte bine si la exceptional de bine (se stie ea, nomine odiosa) pentru binele si prosperitatea poprului roman. Binele si prosperitatea vor fi ale intregului popor, prin reprezentantii lui.

  7. Pingback: Angoasă | Caius
  8. De ceva vreme, asa zisa societate civila „de dreapta”, ba chiar si unii care-si zic opozanti ai „Epocii Basescu”, se uita la noi – votantii de rind, cu exagerata exigenta, dar si condescendenta… Parca ar sti alesii astia ai Domnului un mare secret de stat, periculos sa-l cunoasca si alde prostimea de noi. Azi am avut o revelatie! Cineva, pe un blog, a vrut sa puna la punct un comentator pe care altii de pe acolo il atacau furibund ca fiind „securist, basist, propagandist” etc etc etc… Parerea mea era ca omul ala chiar isi exprima opinia personala, nu dadea cu bita in nimeni, incerca sa argumenteze dupa puteri si civilizat, dar asta n-are importanta cu privire la revelatia mea… Cert este ca, la un moment dat i s-a spus cam asa: „esti foarte indulgent si foarte predispus a fi lax cu principiile atunci cand acestea ar putea schimba puterea cu care simpatizezi. Argumentarea ta este foarte valoroasa pentru ca, intr-adevar, asa judeca si Traienel si Emil si spera ca la judecata de apoi vor avea parte de judecatori ca tine„…

    In acel moment, am inteles care este taina tainelor, secretu’ de stat al mai intunecat si mai bine ascuns al Epocii Basescu! Si anume, iata: Acum e clar, Kristallnacht de clar! Astia stiu secretu’ de stat absolut, ceva ce noua, muritorilor de rind, ni se ascunde cu sarg, anume ca si la Judecata de Apoi se aplica acelasi “algoritm politic” ca la Curtea Constitutionala din Romanika. Cum se traduce “algoritmul politic” basesc?! Invingatoru’ cel mai… amoral ia cam totu’ si mai arunca si pe la societatea civila “de dreapta” si pe la opozantii care joaca mai talentat dupa cum le cinta dumnezeu’ cetateanului turmentat, niscai posturi de judecatori inamovibili in Tribunalu’ zuprem de Apoi, cu salarii satisfacatoare, secretare, masina, sofer, vila de la RAAPPS…

    Fratilor, e groasa rau! Daca pina si Curtea Constitutionala de Apoi este majoritar in labele lu’ Base Voda & Cie, noi chiar ca l-am pus pe Base, in realitate, nu in vremelnica dregatorie de prezidel cacealmist, ci direct in functia de… Dumnezeu atotputernic! :)))))))

      1. Chiar daca numele tau este TEODORA [ dragoste de Dumnezeu sau cam p’acolo ], cu tot respectul , nu uita ca pina la Dumnezeu…ne mananca sfintii.Pina la venirea Domnului cind se va face dreptate [ cel putin asa promite Domnul Iisus ]dupa cum spune Ioan in a sa Apocalipsa mai este…destul iar de Basescu TREBUIE sa scapam …IERI!Am fost chinuit in timpul lui Ceausescu si chiar a lui Gheorghiu -Dej , insa pe timpul lui Ceausacu mi-am trait adolescenta , tineretea si crede-ma a fost un chin!Oare cat trebuie sa ma mai chinui pentru a fi …nu fericit asta-i o himera pentru oameni ca mine, pentru a fi si eu considerat macar OM?Nu ma asteptam ca azi sa ma intreb cu ce dracu i-am gresit EU lui Dumnezeu pentru a fi umilit, batjocorit si chinuit …de catre ai mei.Adica eu romanul de rind sa fiu terfelit si batjocorit tot de catre niste romani al caror singur merit este ca sint …undeva deasupra mea…”pusi ” acolo prin golul ce exista in capul unor semeni d’ai mei…tot romani si multi dintre ei mai amarati decit mine…cu mult mai amarati.Stiu sigur ca …NU VA TRECE ! ” Constitutia lui Basescu” NU VA TRECE daca s’ar pune matrozul chior de la Cotroceni si-n cur si-n cap …vorba lui Serghei Mizil. Deja ungurii prin vocea lui Frunda au afirmat ca …nu e’n regula…Iar liderii ” opozitiei” ar trebui sa inceapa sa adune semnaturi ” in teritoriu ” pentru suspendarea hahalerei de la Cotroceni…ca de vorbe suntem satui, iar pina in prezent numai de ” vorbe” am avut parte!Si asa nu convine nimanui dintre cei din parlament ” Constitutia lui Basescu” , nici macar unor PDL-isti nemernici asa ca ar trebui sa fie destul de usor de suspendat.Iar …politia , armata , de ce dracu’ nu-l aresteaza ca pe Cuza[ ala n-a fost arestat ci doar silit sa abdice dar asa pentru …paralelism ] si apoi sa-l judece ca pe …drac ?Pai astia sint mai tradatori decit este Basescu si gasca sa!Unde dracu le este juramantul de credinta ? Ce au jurat in fata lui Basescu sau a ..tarii, a Romaniei ?Inca o data iarta-ma draga Teo…sunt amarat…nici azi n-am gasit de munca…si-mi vine sa urlu ca lupii aia turbati , de necaz , de inima rea.Iar ” stirile” dim media…ma aduc in pragul nebuniei. Cred ca voi renunta definitiv la TV si ma voi axa doar pe internet, sau cum i-o spune!

        1. @Marian din…Berceni
          Eu m-am obisnuit sa nu gasesc de lucru … de mai mult de 1 an incerc … nici nu ajung la interviuri …. nici nu mi se citesc CV-urile … nu am pile, relatii .. deci nu am sanse

        2. @Marian din…Berceni
          Da, te cred, ti-am spus ca am si eu momente de disperare .. dar doar cateva secunde maxim un minut pentru ca trebuie sa imi revin sa nu vada tata ca sunt suparata.

        3. Mai am incercat sa-mi gasesc de munca ca muncitor necalificat si…cin am ajuns la ” interviu” …mi s-a spus ca…a fost ocupat postul inca de..ieri.Pai sa nu inebunesti de necaz ?Si chestia asta o patesc de…o gramada de timp.
          In ” Anuntul Telefonic” se cauta numai …”fete si baieti tineri” sti si tu pentru ce…in cel mai academic mod pentru …video chat…si in rest….security…ce dracu or pazii aia…Sau ca tot ma uitam azi si vedeam ca spunea un lider sindical de la politisti ca ala [ politistul ] cu 700 de lei nu-si poate intretine …familia.Dar eu , eu cu 600 cit imi promite ca-mi da angajatorul…eu cum pizda mamii imi intretin familia…ca nu ma pot intretine nici pe mine singur cu banii astia?!

        4. Citeodata o blestem pe mama ca m-a batut si la propriu si la figurat la cap sa invat carte , sa invat o meserie[ in ’89 aveam categoria 6 cu 2 la 36 de ani ] iar acum vad ca nu-mi foloseste la nimic nici scoala nici meseria , nici macar ..cultura…ce dracu mi-o fi trebuit sa citesc si sa ma instruiesc …o viata intreaga…daca nici macar de …muncitor necalificat nu sunt bun ? Sti ca am vazut angajatori care au avut pretentia ca muncitorul necalificat pe care-l angajau sa aiba o facultate ? Bai e o ne-bu-ni-e !Prafu’ sa se aleaga de ei!

        5. @Marian din…Berceni
          Da … si sa vorbesasca si cateva limbi straine … sa faca programe pe calculator … sa le faca cumparaturile … sa le duca nepotii la scoala … etc

        6. „Videochat-ul” e o TEAPA. Singurii care castiga sunt patronii – cate 2-3 euro de la 1000 de sclavi, se face… Cele care presteaza nu-si scot nici banii de factura la curent electric daca nu inteleg ca singurul avantaj pe care il confera activitatea asta este reclama pentru servicii sexuale in particular (deci n-ar fi indicat sa restrictionezi accesul de pe Romania 😉 ). Iar pentru baieti – doar daca au ei vreo fantezie in sensul asta. Pazaria e de baza, pe 700lei/luna, 12h/zi.

          Noi, saracii, vom trai in chinuri si vom muri in dureri groaznice. Nu exista alte „oportunitati”, imi pare rau ca trebuie sa accept asta.

        7. @Vlad cel Groaznic
          Nu oricine poate sa fie paznic … trebuie sa ai o anumita inaltime si o anumite greutate si sanatate … eu am 1.55 si 50 – 55 kg si tripla hernie de disc ………cine mi-ar da sa pazesc ceva?

        8. Sunt o groaza de mosnegei alcoolici care sunt paznici. La „casa poporului”, aia care ne scaneaza cu bastonul ala detector de metale e o slabanoaga cocosata, negricioasa si uracioasa (ma enerveaza ca ma pipaie pe mine mereu – daca mai intru vreodata sa ma uit la gunoaiele alea cum danseaza pe muzica Almei o sa fac scandal sa nu ma mai pipaie nasparlia aia! Femeile sa perchezitioneze femei si barbatii – barbati!) care nu cred ca are 45kg cu uniforma uda pe ea.

          La hypermarket-uri am vazut femei la paza, pe acelasi tipar. Chiar ma amuz cateodata: daca fur o carcasa d-aia de porc si fug cu ea, cum m-ar opri paznicii aia de la magazine?!

Lasă un răspuns

