Incepand cu duminica 26 iunie Dana Grecu si Mircea Badea vor prezenta stirile la Antena 3, zilnic intre 20.00-20.50.

Imi plac cei doi realizatori de televiziune si ii apreciez.

Doi dintre cei mai buni realizatori de televiziune IMPREUNA  in principalul program de stiri al Antenei 3.

Asocierea lor in aceeasi emisiune mi se pare o idee excelenta.

„Decizia de a-i asocia in aceeasi emisiune si de a propune publicului un jurnal de stiri la ora 20:00 sustine linia de repozitionare a postului de televiziune si urmeaza unui lung sir de discutii la nivel strategic”, se arata intr-un comunicat al Antena 3 remis, luni, Ziare.com.

“Dana şi Mircea sunt două dintre cele mai pregnante interfeţe ale Antenei 3, cea mai urmărită televiziune de ştiri. De la cei doi poli opuşi ai formatelor pe care le realizează separat s-au apreciat dintotdeauna si astfel am îndrăznit să spargem tiparele îmbinând la pupitrul ştirilor de opt seara spiritul direct şi liber al Danei cu rebeliunea lui Mircea. Sunt convins că profesionalismul, combinat cu nonconformismul, va impune principalul jurnal al Antenei 3 şi că, prin acest format interesant, vom revoluţiona încă o dată piaţa media din România!” a spus Mihai Gâdea, CEO Antena 3.

Va invit sa cititi si aici:

In lupta impotriva atacurilor informatice SUA va construi o replica a internetului – Jocuri cu cuvinte

6 din 49 – Vania

Starea NATIUNII ! – Videoclip

Basm răsăritean – Ilarie

2012 – Caius

Daca nu vor mai fi pe strazi politisti, macar in vitrine sa stea! – Simona Ionescu

Ecoul – Per aspera ad astra

Zâmbeşte-mi! – Teo Negura

Sa ne iubim… – Luna patrata

V. Ponta -Schimbarea de putere inseamna Guvern, presedinte si alte institutii.- Daca desfiinteaza judetele o sa le facem la loc – Plano 10

Lecturile vacanţei mari online – Zina

ROMANIA – we are watching you – Vlad

Miraj uimitor in China ! – George Valah

De ce ai blog ? – Daniel Urda

Apel oamenilor de arme – Cutarida

43 de gânduri despre „Incepand cu duminica 26 iunie, Dana Grecu si Mircea Badea vor prezenta stirile la Antena 3 zilnic intre 20.00-20.50

  1. mie unul emisiunile lor mi-au placut…eu nu stiu ce implica asta, ce reorganizare si sincer nu inteleg!!! Dupa ce s-au umplut de premiile APTR umpland de ciuda toata presa portocalie, acum Gadea schimba tot. eu unul sunt convins ca penticostalul ( ca Boc) e prost manager! acum ii va merge dar dupa victoria USL din alegeri adio…arme vb lui Hemingway!!!

    1. olimpiu 65 Mihai Gadea este ADVENTIST de ziua a saptea. Ce l-ai vazut vreodata pe sticla sambata ? Pe deasupra am fost si eu inscris la acelasi Institut Teologic pe care l-a absolvit si Gadea[ este drept eu n-am ” stat” decit vreo…doi ani…pentru cultura mea generala …nu de alta ] si deci STIU ca nu este …penticostal.

    2. Cit despre victoria in alegeri a USL…sa dea Dumnezeu sa fie cit mai curand si…lasa-l pe Gadea…nu-ti mai face griji in legatura cu …viitorul sau!

    3. Cu scuzele de rigoare …am recitit postarea ta si te intreb respectuos : ai informatia ca Boc sau cei din familie sunt …penticostali ? De fapt de…Boc ma intereseaza. Asta este penticostal ? Miram-asi….Insa daca este adevarat…este o stire …vorba lui Cristoiu !

  2. Ei …asa ….DA ! Abia astept sa-i vad …comentind inpreuna. !Chiar sunt al dracului de curios ce va iesi? Cred insa ca …este posibil sa …n-aiba ” priza” asteptata. Iertat sa-mi fie insa domnul Mircea Badea , a dovedit [ si nu o data !] ca este one man show, iar Dana Grecu…pe de alta parte este o jurnalista de exceptie ![Sa nu uitam ca a fost „initial” reporter de investigatii al Antenei]Deci …focul …Dana Grecu si …benzina…Mircea Badea!De aceea cred ca va fi ceva …exploziv…daca nu se va dovedii ca [ asta e…mergem mai departe…] va fi vr-un …fasss.Vreau sa spun ca Dana Grecu este totusi o tipa serioasa , „asezata ” iar Mircea Badea este un tip exploziv , este un …nonconformist cum place unora sa spuna si este pe deplin adevarat. Ce n-am inteles…emisiunea ce o face zilnic cu Radu Tudor ” Ordinea Zilei ” …aia va mai fi ? Nu de alta insa este …de departe una dintre cele mai bune emisiuni ale Antenei 3.Si are ca protagonisti niste oameni mai mult decit seriosi : Dana Grecu si Radu Tudor.

  3. Eu cred ca Gâdea vrea sa verifice pe pielea Antenei 3 „principiul lui Peter”. Badea a facut o echipa de nota 10 cu Teo si Oreste. Dupa ce echipa s-a destramat, Badea si-a gasit cu greu formula care sa-l reprezinte. Dar a gasit-o: In gura presei. Combinatia Grecu-Badea s-ar putea sa nu mearga: Dana Grecu este un jurnalist incisiv, un fel de Rottweiler al Media, Mircea Badea este un pamfletar, un zeflemist fara limite. Acum nu inteleg formatul viitorului „program de stiri principal” …

    1. Stimate ALM aveti perfecta dreptate [ ca de obicei ] eu personal aprob…” pozitiv”….Dana Grecu ..un fel de Rottweiler iar Mircea Badea este zeflemist nu fara limite ci dincolo de imite. Este si cinic , insa fiind tanar este explicabil.Problema e nu ca nu are limite pentru zeflemea, pentru circ sau cinism…problema e ca nu stie totusi [ sau nu doreste sa stie , sau nu tine cont de asta ] ca TOTUSi EXISTA NISTE ….LIMITE !

  4. Eu nu mă pricep la bucătăria media. Sunt groaznică, în sensul că, după ce o cititoare de prompter din teren – numită reporter – a zis „FAPTĂ ABDOMINABILĂ”, n-are decât să prezinte al treilea război mondial în avanpremieră, că tot n-o mai ascult.
    Dar combinaţia Badea &Grecu merită vreo 10 vizionări, înainte de-a le da cu verdictul în cap.
    În fond, singurul eşec răsunător – după mine – al Antenei 3 e „Conexiuni ” , cu Stan de unul singur.
    Fiindcă seriosul Stan e un histrionic înnăscut şi nu poate străluci în rol de CLOVN fără echipa de admiratori.
    Desigur, trebuie să fii un pic mai inteligent decît Gâdea, ca să admiţi că lui Stan îi trebuie o „colombină”, ca să sclipească.

    1. Referitor la Valentin Stan [ care trebuie sa recunosti este o capacitate in materie de …reletii dip[lomatice de reguli , de LEGI ale diplomatiei ] sunt nevoit sa-ti dau dreptate.! Eu ma gindisem dupa ce am urmarit emisiunea , ca de fapt ” prezentatorul” domnul Valentin Stan ” face o emisiune …lectie ” pentru cei ce mai cred ca Romania mai are …diplomatie…insa probabil ca m-am inselat. Emisiunea …n-a placut, desii VS avea obiceiul sa ” puna ” si ceva muzica….Probabil ca …n-a ales muzica potrivita ! De ce sa-i faci …..” Unora…nu le place jazz-ul.Cit despre amarata aia de promterista….nimeni nu-i perfect ! Si…Esca a mai dat chifle si era…totusi Esca. Si DA ai mare dreptate…in echipa Stan este imbatabil…singur este ca si cum ai incerca sa-l citesti pe Kant…intr-o duminica senina.Sa sti ca ti-am urmarit si argumentele pe care le-ai postat referitor la prostitutie…jumatate dintre ele n-au putut fi fi aprobate de nimeni.

      1. Presupun ca se va suci si va trece in barca basescozitatii… sa nu uitam dezgustatorul show pe care-l face impreuna cu Pandele 😦 Mie nu-mi place DELOC Strambeanu Stirea asta! O vad ca pe un Cristoiu incult si in travesti 😦

      2. o fi convertit-o sotul UNPR-ist!!
        pt mine penticostal sau adventist tot un drac…ii dispretuiesc pe toti fanaticii crestini sau musulmani, politici sau idioti pur si simplu
        Marian din Berceni: eu asa stiu ca Boc e penticostal si nu numai el si idiotul de Igas si Falca si toata sleahta asta nenorocita in frunte cu chiorul care este alt..liber bautor!!!

        1. imi pare rau dar eu in generala dispretuiesc ceea ce numesc secte…de fapt protestantismul altul decat cel gandit de Luther, Calvin &comp
          Boc e mai celebru decat analfabetii aradeni! tara asta nu poate functiona cu-n presedinte care dispretuieste invatatura Bibliei, cu o tarfa careia nici nu i-ar folosi cuvantul Domnului si cu sectantii care pervertesc invatatura strabunilor nostri

        2. @olimpiu65
          Am inteles … eu nu as putea sa spun ca ii dispretuiesc … as zice mai repede ca ii ignor
          Am auzit la o emisiune la Antena 3 (nu imi mai aduc aminte numele ziaristului) ca Romania este condusa de basescu impreuna cu un grup de sectanti de la Arad … care primesc fonduri din SUA … am crezut ca este o aberatie … am intrebat pe cineva din Arad care mi-a confirmat.

        3. Aaaaaaaaaaaa dadada ai dreptate stimabile….uitasem ca s-a casatorit cu Pandele [ asa parca-l cheama.]..ala de-i primar in Voluntari ! dDa ai dreptate…ala este UNPR-ist….Crezi c-o fi ” convertit-o „?Oricum nu-i pling de mila…are cu ce trai si mai are si ” fonctia ” de la ” Saptamana Financiara.Cit despre penticostal sau adventist…nu-i chiar asa…nu-s tot ” un drac”.Cel putin adventistii se mai „ghideaza” dupa invataturile lui Luther…asa stiu eu.Ma nene! Sigur nefericitul ala de Igas este … penticostal ? Vai de mama lui…Vai de biserica aia de i-a primit botezul…A si despre …secte…Biserica Ortodoxa…a fost prima secta la despartirea de biserica sora catolica.Cel putin asa era considerata de catolici…la vremea respectiva.Cit despre …strabuni…n-am auzit ca apostolul Andrei sa fi fost…ortodox, insa poate ma-nsel..Cu respect.

  5. Asta e gluma, nu?!

    Saracu’ Mirciulica, pana la urma tot trage tare sa-i dea aia 100 000 $ lu’ Basel?! Iti dai seama, emisiune la radio de la 18, stiri de la 20:00, si „Gura Presei” de la 23:00?! Asta o sa se usuce de tot pe picioare!

    Mircea Badea e one-man-show… si va ajunge, incet-incet, sa fie omul-televiziune!

  6. No! Iata primul coctayl Molotov! Dea Domnul sa-si atinga tinta cu efect maxim.

    Daca despre Dana Grecu am spus cand am vazut-o ca face cat doi Marius Tuca, despre Mircea Badea pot spune ca face cat Gadea cu toti invitatii lui (cand nu sunt invitati greii Valentin Stan si Bogdan Teodorescu) de la Sinteza Zilei intr-o seara tare.

    Valentin Stan cred ca este un android. Pana si poantele, smecheria, par a-i veni din… digital; un fel de Lt. Commander Data.

    http://jos-cu-basescu.blogspot.com/2011/06/apel-oamenilor-de-arme.html

  7. Nu am crezut vreodata… nu a invata a muri ca Eminovici… ca va veni ziua in care ii voi da dreptate lui AN (caci Ponta e doar un invatacel). Dar daca au fost la Cotroceni, viitorul presedinte al Romaniei are sentimentul unei datorii implinite??? e fericit?? s-a impus, este orgoliul sau satisfacut??? sau ce crede domnia sa ca a realizat??? as fi interesat doar ca un umil alegator al domniei sale, daca si dansul considera ca merita o explicatie alegatorii domniei sale… daca nu cu Dumnezeu inainte!!!!

    Postat acum cateva minute pe un blog pe care-l invoci

Lasă un răspuns

