Unii poate au uitat, altii poate nu vor sa isi aduca aminte.

La multi ani domnule Adrian Nastase!

Astazi, cu ocazia zilei de nastere a domnului Adrian Nastase vreau sa va reamintesc gestul pe domnia sa l-a facut in anul 2003, atunci cand alti lideri politici ai lumii isi amanau vizitele dinainte stabilite in Republica Populara Chineza.

In 2003 prim-ministru Adrian Nastase a facut o vizita in China chiar in perioada in care marea putere mondiala se confrunta cu Sindromul respirator acut sever – SRAS.

Daca imi aduc bine aminte, Adrian Nastase a fost singurul lider politic care a vizitat China in aceea perioada.

“În mai 2003, când poporul chinez rezista „gripei atipice”, când, unele după altele, delegaţiile străine îşi amânau vizitele dinainte stabilite, prim-ministrul Adrian Năstase, din proprie iniţiativă, a propus să întreprindă o vizită în China, vizită pe care preşedintele Hu Jintao a elogiat-o, ca expresie a profundei prietenii sino-române, potrivit zicalei „sentimentele adevărate la nevoie se cunosc”, scrie pe site-ul Ambasadei Chinei, in 23.10.2009, domnul Liu Zengwen, Ambasadorul extraordinar şi plenipotenţiar al Republicii Populare Chineze în România.

In 2010, “din motive de austeritate eco­no­­mica”, Basescu Traian a renuntat sa participle la Shanghai la inau­gurarea Pavilionului Romaniei la Expo 2010.

La inaugarea expozitiei au fost prezenti 20 de pre­şe­­dinţi si sefi de guvern.

Romania a fost reprezentata de Elena Udrea care nu este (inca) nici presedinta Romaniei si nici prim-ministru.

Sa fie asta un semn ca Basescu Traian o pregateste pe “mult iubita si stimata” pentru una din cele doua inalte functii?

Asta este diferenta dintre un adevarat om politic si un politician caruia nu ii pasa decat de el si de cei apropiati lui si care, spre ghinionul poporului roman, a ajuns (nu o data ci de doua ori) in cea mai inalta functie a statului.

Despre ce a mai ramas din relatia de prietenie dintre Romania si China va invite sa cititi aici:

http://haicasepoate.eu/ce-a-mai-ramas-din-relatia-de-prietenie-dintre-romania-si-china-sau-cum-isi-permite-basescu-traian-sa-distruga-o-relatie-de-prietenie-veche-de-peste-70-de-ani.html

Va invit sa cititi si aici:

Texte – Vania

Primul trubadur – Vania

Percheziţia – Caius

Mutantul – Caius

Comentarii la Isaia – 1 – Ioan Sorin Usca

A meu! A meu! A meu! A meu! A meu! – Atitudini

Miercurea fara cuvinte – Apa Vietii – Luna patrata

Dl. Sebastian Lăzăroiu ne vorbeşte despre o revoluţie în România – Bibliotecarul

Fanatismul, ultimul refugiu al lui traian băsescu – Constiinta unui liberal de stanga

Vot fraudat de pedelei, in Camera Deputatilor, la legea de adoptare a OUG nr.1/2011 – Plano 10

USL-asilor, curatati-va urgent ograda de jegurile care o populeaza – Razvan

Ziua muzicii europene, 21 iunie – Supravietuitor

ROMANIA – we are watching you – Vald

Stiri scurte: 22.06.2011 – George Valah

15 gânduri despre „Cum arata un adevarat lider politic

    1. @matilda
      Ma uit acum la televizor ….. de necrezut … Ponta a fost chemat la ANAF ….. asta dupa ce ieri Basescu l-a amenintat in direct la Televizor
      Asta este Basescu ….. si TREBUIE SA SCAPAM DE EL.

  1. Theodora, constat ca de pe lista textelor pe care le recomanzi au disparut, incepind cu o anume zi, textele de pe blogul meu. Avind in vedere ca numarul cititorilor mei nu ma intereseaza in mod special si nu am facut niciodata eforturi speciale in acest sens, ceea ce ma deranjeaza este doar faptul ca ar fi trebuit sa-mi spui ceva despre gestul tau, si n-ai facut-o!
    De aceea, ca sa-mi treaca supararea te rog sa ma stergi si din blogroll tot asa, pe muteste! Multumesc!

    1. @Augustin
      Nu te supara … cauta in urma sa vezi ca te trec pe lista … in primul rand ca nu pot sa trec prea multe bloguri in lista aia asa ca le trec pe cele unde apar articole noi …. te rog frumos Augustin, nu te mai aprinde asa repede!
      Cum sa te sterg?!
      Dar eu iti citesc cu placere articolele?
      Imi place blogul tau… imi place cum scrii … tu ai talent … eu sunt doar o revoltata.

        1. @Augustin
          Nu te sterg … nu ai decat sa ma stergi tu …. sper insa sa fie pe o durata scurta de timp…. daca urmaresti cine iti viziteaza blogul …. o sa vezi ca eu intru zilnic pe el … sa nu crezi ca intru zilnic pe toare blogurile din blogroll.

  2. Noua „impartire teritoriala” a Romaniei este de fapt implementarea „Agendei 21” Illuminati!

    http://www.activistpost.com/2011/06/agenda-21-indoctrination-going-global.html

    Sustenabilitate, etc… Se pare ca base „n-a livrat”, sau… „nu la timp”, de aceea preseaza acum furibund ideea…
    Partea cu adevarat proasta ca si „liderii opozitiei” sunt din „plastilina”! Ei „stiu” ca vor trebui sa faca tot „cam la fel” de aia vorbeau cu jumatate de gura si in „parabole”.
    Oricen numai…”taraganare” sa fie!

  3. Oricat ne-am stradui, unele nu se pot uita. Eu nu sunt de parere ca Adrian Nastase a fost cel mai bun prim-ministru al Romaniei dupa 1990. Asa ceva nu am avut, Toti, fara exceptie au fost produsul a ceea ce au invatat in comunism si ca urmare asta au si facut, Si a iesit un mix urat mirositor. Dovada, cum ar zice „academiciana” sta in conditia poporului roman de astazi, fata de cei care au luat startul o data cu noi, si care au avut si harnasament pe spate, in timp ce noi era, in 1990 doar in trening. Traind prost sigur ca facem comparatia cu te miri ce alta natie uitand in ce parte a lumii ne=a asezat Dumnezeu. In concluzie, mitul cu cel mai bun nu exista. Asta nu inseamna ca nu se pot aprecia unele masuri pe care unii le-au luat iar altii au facut tot ce le sta in putinta sa-si bata joc de noi.
    Urat a fost in Bucuresti azi, bine ca am reusit sa plec repede.

Lasă un răspuns

