Fostul secretar de stat din Ministerul Dezvoltarii şi Turismului Ioan Andreica  acuzat de trafic de influenta, a declarat la iesirea de la DNA unde a fost audiat în dosarul in care presedintele CJ Bistriţa, Liviu Rusu si vicepresedintele CJ Bistrita, Luca Iancu, sunt anchetati pentru deturnare de fonduri ca nu ar fi putut semna nici un contract fara stirea Elenei Udrea.

„Nu puteam semna nici un dosar fără să ştie ministrul”

In cat timp DNA va cere scuze Elenei Udrea?

Eu cred ca in maxim 24 de ore.

Cer DNA-ului sa prezinte scuzele public sa le auzim si noi.

Va invit sa cititi si aici:

Haideti sa lasam tara sa respire! – Ar respira saraca tara daca nu ar avea bocancul lui Basescu pe grumaz si capusele PDL-iste infipte in trupul ei – Theodora – Jocuri cu cuvinte

Sfârşit de iunie – Vania

Inocentul – 3 – Inocentul

Ultimatumul sovietic de retrocedare a Basarabiei si de transfer a Bucovinei de Nord acceptat de Consiliul de Coroana din noaptea de 27/28 iunie 1940. – Plano 10

O zi la film: Cinema City – Clipe de Cluj

Puterea Dragostei… Luna patrata

Festivalul Internaţional Opera Nights la Castelul Corvinilor, 3 – 10 iulie 2011. – Supravietuitor

Zadarnicie – Starea Natiunii

Cine ne sunt dusmanii – SCMD

„Femeile liberale pot ajuta Romania” – Razvan

Stiri scurte: 27.06.2011( Se precipita evenimentele!) – George Valah

Am întins-o – Teo Negura

32 de gânduri despre „In cat timp DNA va cere scuze Elenei Udrea?

  1. DNA se va face că n-a auzit. Declaraţia s-a făcut în faţa presei, băieţii hotărîţi de la DNA nu citesc, nu privesc la televizor, etc… Ce părere ai ?

      1. Pai nu fac eu mai bine ca de o saptamana n-am mai privit la nici un post TV ?Uite acum de exemplu…am aflat „o stire ” de la tine ! Sunt extrem de multumit ca nu-mi mai fac singe rau pentru vesti de acest gen!Zic doar atata : Nu DNA ci noi , toata populatia acestei tari trebuie sa-i ceara scuze Elenei Udrea ! Sa-i multumeasca ca exista …pentru ca acest popor sa …aiba la cine sa se inchine, sau din cauza caruia sa fie nevoit sa se inchine ! Prafu’ sa se aleaga si de ea si de tot neamul ei ! Amin !

        1. Mai…nu este o „greva” propriu zis…mai mult o tentativa de a ma mai linistii .Am spus ca o saptamana nu ma mai uit la stiri sau reportaje TV sau alt gen de emisiuni…asa am facut. Nici pe ” Discovery” nu m-am mai ” uitat” . Atat am facut : m-am jucat cu nepotica , am citit [ foarte mult si…consistent ] am jucat sah cu vecinul… am vazut cateva filme…si cam atat. Nici nu-ti poti inchipuii cit de bine ma simt: eliberat de mizerie…Ma rog atata cit se poate crestinul elibera de …pacate le lumii !Chiar acum citesc ” Viata lui Caragiale ” al lui Serban Cioculescu. Stiri, sau altceva ? Aflu frate de la …voi blog-arii.Adica de fapt de la tine sau …Vladcelgroaznic .Tot de pe blog-urile voastre mai aflu si cam ce cred oamenii normali despre ce se intampla in tara asta nenorocita….dac- o tin tot asa…in patru cinci luni ajung…doctor in stiinte politice !Am citit articolul…cam vechi. Acest gen de articole trebuiau sa apara zilnic de cind matrozul chior s-a instalat la Cotroceni ! Pai daca nu ma-nsel si nu cred ca ma-nsel….aceasta ….Cordelia [ stai linistita e din Shaekspeare …nu-mi aduc aminte acum ce piesa dar…pe bune ] a inceput prima cu ce abia ne dezobisnuisem ., cu ce ne facea scarba la toti in anii ’65-89…cu pupatul in dos al …sefului.Asta trebuia taxata instantaneu de cei ce au ascultat-o dar…..Ca si nenorocitul ala de …Flutur. O fi flutur…de balegar…Am un vecin [ asta cu care joc sah citeodata] ei bine tipul era inebunit dupa javrele astea portocalii, acum …ai injura ca la usa cortului. El este ala de a luat-o cu huoo pe Teo Trandafir cind a venit sa-si faca ” campanie ” prin cartier.Ce sa zic tipul vazind ca eu nu ma mai uit la TV a incercat si el acelasi lucru…dar n-a rezistat. Lui nu-i place….Cioculescu.

        2. Acum m-am ” prins ” la figura : in jur de ora 14 a fiecarei zile tu cel putin „postezi” cite un articol despre ce se intampla. Il citesc pe ala…si ce mai ai corespondenti….mai zic si eu cite ceva….Mai bine nu cred ca se poate. Noroc cu tine ca…esti fata buna !

        3. @Marian din…Berceni
          Nu intodeauna la ora 14 ….. cateodata mai devreme cateodata mai tarziu … cum am timp …. ca eu in primul rand trebuie sa am grija de tata care are zile cand se simte mai bine … zile in care se simte rau …. cum gasesc subiecte interseante

        4. Mai…tipul nu este prost de loc…Chiar mai zilele trecute ,vineri mai precis n-a venit sa joace sah deoarece citea …[ ai sa mori cind vei citi !] Kant…in germana ! Isi permite da-l dracului…al cheama Otto…si-i nascut crescut pe undeva prin Marginimea Sibiului. In Bucuresti locuieste de vreo 40 de ani si are cam 70…de ani evident.

        5. Important e faptul ca…am scapat de stresul pe care mi-l provocau aia de la tV….TOTI ! Chiar ca nu conta culoarea politica…eu imi faceam singe rau. Ia mai bine-i dau dfracului si te citesc …pe tine….si pe corespondentii tai , mai ales ca nu sunt obligat sa va si vad. Va citesc ca pe Sfintele evanghelii…si gata…vine noaptea si…dorm linistit. Crede-ma este mai bun decit Diazepam-ul.

        6. @Marian din…Berceni
          Asta a fost superba cu …. „mai ales ca nu sunt obligat sa va si vad” 😀 😀 😀
          Pai daca te adoarme inseamna ca nu este bine 😀 😀 😀

        7. NU mai frate ! Ce dracu’ ! Una zic eu si alta intelegi tu ?! Zic ca dorm mai linistit ca nu mai vad m figura unuia ca Talmaceanu , ca Popoviciu sau Andreea pora sauimbrcilul ala de Ion Olteanu sau javra aia de miss …rahat Anastase si pe Segiu Nicolaescu [ am ” felix si Otilia ” si” Ultima noapte” .. si-mi este de ajuns ] sau pe ala Visan si cum dracu-i mai spune…Nu mai am …cosmaruri. Imi construiesc o ” lume ” a mea si gata . Cu tine-i altceva..sau mai bine zis cu voi blogg-arii. Voi va dati niste „poze” la alea …avatarurile alea , poze ce stiu sigur ca nu-i obligatotiu sa fie si …ale voastre.In plus …cu rare exceptii dati dovada [ mare parte dintre voi ] de ce le lipseste celor enumerati mai sus : bun simt. Evident nu toti si nu intotdeauna. Despre asta-i vorba . Sa faci politica bunului simt…o fi o utopie, n-o fi….Insa mie a inceput sa-mi placa.Tu sau alti corespondenti d-ai tai n-aveti decit sa radeti ….nu ma deranjaza.Si sa nu te mire ca nu mai dau drumul la Tv. Am descoperit pe 990 filme .ro cateva filme online bunicele si mai mult decit atat au aia si o sectiune ” Best of” unde la pozitia 5 sau 6 au ” candid camera” ceva de exceptie…cel putin mai vad si eu cum se distreaza oamenii normali in tari normale conduse de oameni , mai mult sau mai putin normali .Acolo am vazut un fel de scheci ceva de genul ” tine putin steagul…” de la ” Just for light” …bai l-am vazut de cel putin zece ori si nu ma mai satur. Ma distrez si nici nu mai am parte de nervi.Daca doresc si ceva …politica de bun simt sau comentarii asemenea…dau la …tine pe blog…” La un caz…pac …la Razboiu’ „…Asa ca sper ca nu te-ai suparat…de fapt sa nu te superi …Aaaa si chiar ai studiat spaniola ?Sti ma intrebam cum de n-ai fost …[ inca ] la…capsuni in Valencia ? Glumesc …evident. Buenas noces signiora !Mai ,….Teo sa nu te superi !

        8. @Marian din…Berceni
          Nu radeam Marian… suntem atat de ingrijorati ca nu mai putem nici sa radem
          Poza aia este a mea
          Am invatat 11 ani la scoala si la liceu dar imi lipseste conversatia acum … ma blochez cand trebuie sa raspund … nu. nu am fost la capsuni si imi pare rau ca nu am fost … trebuia sa plec din 1990 … acum nu mai eram in foamete Buenas noces! 🙂

        9. Hola ! Ce-ti spusei eu ca …gasesc stiri ..la tine la..”.chiosc ” !Vezi am aflat ca o frantuzoaiica este noul director al …FMI. Acum chiar ca …pot dormii linistit ! FMI-ul …vegheaza !

  2. Pingback: Samovar | Caius
  3. Pingback: Actul « Ioan Usca

Lasă un răspuns

