Acasă » Adevar » Juristii din administratiile financiare se „scolarizeaza” si se distreaza la munte pe banii statului

Juristii din administratiile financiare se „scolarizeaza” si se distreaza la munte pe banii statului

Start here

Juristii din administratiile financiare se „scolarizeaza” si se distreaza timp de 4 zile la munte pe banii statului in timp ce o treime dintre administratiile fiscale din tara vor fi desfiintate.

Ministrul Finantelor  Gheorghe Ialomiţianu a participat la una din petreceri ca sa ii incurajeze pe participanti.

Cum de s-au gasit bani de „scolarizare” si petreceri?

Ce parere aveti despre acest comportament?

Va recomand sa cititi si aici:

Basescu a reusit sa infurie si Rusia – Cand ramanem fara gaze?

Un articol care merita citit: Scrisoare deschisa – Osama bin Dogaru catre tovarasul Traian Basescu

Neutru – Vania

Salvador Dalí – Alex Mazilu

Inocentul – 5 – Ilarie

A treia cale – Caius

Cum alegem ochelarii de soare? – Cristi Milla

Frumusetea planetei – Supravietuitor

Invitatie la vals…. – Luna patrata

bunul simt – Rokssana

Am întins-o – Teo

TRAIAN BASESCU N-AR FI ABDICAT, N-AR FI TRADAT … -George Serban

UFO deasupra Londrei ! – George Valah

SCLAV AL LUI JOHNNIE WALKER – Vlad

Miercurea fara cuvinte..9…Its all fading away…. – Androxa

ROMANII – RAMELE PRESEDINTILOR  -Plano 10

Tradarea Vestului -Razvan

Scrisoare deschisa – SCMD

65 de comentarii

  1. […] ,alexmazilu ,caius ,ilarie ,anausca ,cristi ,gabirotaru ,theodora0303 ,incaunipocrit ,supravietuitor ,g1b2i3 ,gvalah ,ulise ,teonegura ,filumenie ,georgevalah ,lagrig […]

  2. Dacă este adevărată informația, să le fie rușine !

    La fel s-au dus la un Simpozion și cei de la Casa de Asigurări de Sănătate anul trecut iar mie, internată fiind în Spitalul de Urgență Prahova, mi s-a cerut să-mi cumpăr singură medicamentele pentru că nu le aveau în farmacia spitalului.

  3. analfabetul spune:

    astea sunt cele publice, dar nu stiu de cele private care costa de 10 ori mai mult.
    totusi nu cred ca e bine sa privim cu rautate actiuni de genul asta.
    pana la urma si acei oamenii care lucreaza acolo au nevoie de o vacanta si aceste scoli timp vacanta dau mai mult ranadament decat orice curs intensiv. plus e la moda socializarea.
    😀

  4. […] Trecură câteva ceasuri şi nu reuşea să găsească un început cât de cât acceptabil la Inocentul. Socotise că era suficient să aibă […]

  5. […] întotdeauna, Melania se simţea confortabil în apartamentul Marcelei, cu atât mai mult cu cât, de data aceasta, gazda îi oferi […]

  6. Cristi spune:

    Se pare ca austeritate si criza sunt numai pentru unii.

    • Theodora spune:

      @Cristi
      Bine ai venit pe blogul meu Cristi!
      Da, asa se pare … culmea este ca, cei bogati care sunt in fruntea tarii si care nu simt efectele crizei ne cer sa fim solidari

      • Cristi spune:

        Bine te-am regasit! Am mai trecut pe aici cand aveai niste probleme prin februarie, parca… Sper ca s-au rezolvat… Nu aveam blog atunci.

        • Theodora spune:

          @Cristi
          Daca te referi la locul de munca …. nu, nu s-a rezolvat nimic … traiesc din pensia parintilor …. ce sa zic? …. offffffff
          Este foarte neplacut …. dar supravietuiesc.

  7. […] Juristii din administratiile financiare se “scolarizeaza” si se distreaza la munte pe banii sta… […]

  8. ruddyfoller spune:

    @Theodora
    Crezi tu ca venind ceilalti la putere…vom scapa de aceste „agape” pe banii statului???…a fost si va fi la fel si de aici inainte.Eu te sustin in ceea ce crezi si ce faci,dar este zadarnic…oricine va veni la putere,tot la „ciolan „se va arunca.
    Vom trai si vom vedea…noi tot aici vom ramane(racindu-ne gura degeaba)

    • Theodora spune:

      @ruddyfoller
      Nu cred ca liderii USL vor risca acum sa piarda increderea populatiei.

      • ruddyfoller spune:

        Sa dea Domnul sa fie asa cum spui tu,dar…trecutul ne-a invatat sa nu le mai acordam incredere.Pentru ei numai „ciolanul” conteaza…chestia cu „increderea populatiei” ii cam lasa rece

        • Theodora spune:

          @ruddyfoller
          Situatia de acum este CATASTROFALA … cred ca au inteles asta si liderii USL…. chiar nu se mai poate fura …. nu mai este de unde.

        • ruddyfoller spune:

          Inca mai sunt multe resurse Teodora…Romania este „inca” o tara foarte bogata…pentru asta este si lupta asta apriga pentru „CIOLAN”..eu unul nu vad pe niciunul facand politica din patriotism.
          PS..unde locuiesc eu,de 9 luni nu exista guvern si nimeni nu-si asuma responsabilitatea pentru unul nou,dar viata decurge normal…deci……..

        • Theodora spune:

          @ruddyfoller
          Stiu ca este greu sa gasim politicieni care sa faca politica pentru popor ….. sper macar pentru o perioada sa scapam de o parte din datoriile tarii
          Este alta lume acolo…. alta educatie

        • incognito spune:

          @Ruddyfoller
          La care trecut te referi? Erai pe-aproape atunci cand unii din ciolanul la care te referi mareau salarii si pensii? Trecutul te invata daca ai tinere de minte si capacitate de analiza. Daca tu tragi trei linii (nu de coca ci de identitate) intre guvernarile lui Boc si ultimile doua dinaintea caricaturii – iartama! dar… – n-am sa-ti spun pe nume pentru a nu-mi supara gazda. Sau contezi pe amnezia creeata de foamea zilelor noastre pentru a submina speranta celor ce cred inca ca mai pot schimba ceva prin votul lor? Eu ma fac ca nu pricep ce faci pe-aici dar tu nu te pacali singur in privinta asta.

          @Dora, nu te mai agata de lideri ca de „Tatuci”. USL-ul e cel ce va pune capat neofascismului basist (nu Ponta, nu Antonescu, nu Constantin) prin vointa electoratului sau a gloatei.

          http://jos-cu-basescu.blogspot.com/2011/07/basedintele-romaniei-este-un-pleonasm.html

        • Theodora spune:

          @incognito
          Fara discutie dar nu putem sa fim cu totii impreuna presedinti si prim ministrii

    • Marian spune:

      Ruddyfoller…in 27 iunie la ora 9.27 spuneai ca ai plecat demult in” afara” , asa ca nu pot intelege cum : „vei ramane aici …racindu-ti gura degeaba ” . Atunci acuzai blogul si amabila noastra „gazda ” de …comunism . Teodora Marinescu , gazda noastra chiar a fost vexata de aceasta idee iar eu….ti-am „spus” … ce credeam , in urma comentariului meu alegandu-ma cu….sti bine cu ce . Ce s-a intamplat intre timp ? Ai ” inceput sa simpatizezi comunistii ” ? Nu c-ar fi ceva rau…e treaba ta cui ai acorzi” incredere ” insa …prea repede ai trecut …spre ” stanga „….Poate sa ma-nsel si-m cer scuze anticipat insa , daca cineva doreste sa vada postarea ta din ziua de 27….isi va pune aceleasi intrebari .Sa inteleg ca, intre timp ai revenit in tara si nu mai doresti sa pleci ? Sa inteleg ca acum te intereseaza soarta tarii si a locuitorilor ei ?Nu de alta dar parca spuneai [ atunci in 27 ] ca ai lasat in urma ” toate astea „….

      • Theodora spune:

        @Marian
        😀 am inteles ca va stiti de pe alte site-uri

        • Marian spune:

          Sa ma bata Dumnezeu daca-l ” stiu pe asta …Ruddyfoller de undeva ! Nu intelegi ca nu ma pricep sa …caut si sa gasesc ..site-uri ?

        • Theodora spune:

          @Marian
          sa nu mai spui: „Sa ma bata Dumnezeu” .. te cred fara fraza asta … pe mine ma inspaimnta cand aud expresia asta

      • ruddyfoller spune:

        @Incognio si Marian din Berceni
        Mai berbecilor,pe mine nu ma atinge cu absolut nimic ce se intampla in „tara voastra” de rahat (pentru ca este numai a voastra,a ……. ca voi ce comentati pe bloguri,dar nu sunteti in stare sa faceti nimic)…sunt milioane de oameni in tara aia care nu au un PC si nu pot comunica,iar ….. ca voi (nu vad diferenta intre voi si basescu), numai latrati aiurea si jigniti pe cei ce vor sa-si exprime o parere…EU PE VOI AS DORI SA VA …….. PRIMII……………….. ORDINARE

        • Theodora spune:

          @ruddyfoller
          Trsit …. va banez pe toti trei daca continuati …. pe blogul asta doar eu am voie sa injur si sa blestem ptr ca eu sunt seful 😀

        • incognito spune:

          @Draga Ruddy Voleur,
          (e bine asa Dora?)
          de rahat sau nu – cum spui – e tara noastra si e clar ca tu ai devenit un tigan nomad (e drept: cu PC) sau – cum spun ungurii – un bozgor. Noi ne aflam AICI si chiar daca „latram” suntem acasa. Aiurea latri tu pe acolo pe unde te shutuie unul si altul. Latratori aiurea ca tine, de acolo de pe unde va e haimanalacul, l-au facut pe Basescu basedinte ultima oara.

          Daca castigi si platesti impozite pe acolo sa-ti fie de bine dar da-ti cu parerea pe acolo despre ce-i acolo fiindca ai fi in cunostiinta de cauza si poate ai gresi mai putin. Sau – fiind auslander – esti jignit si pe acolo?

          De fapt, daca ai parerea pe care ai exprimat-o mai sus despre tara ta natala si poporul din care te-ai desprins (fara a te ridica), nici o tara n-are sa te adopte cu adevarat. Ce e mai naspa e ca nici macar tigan nomad sau bozgor nu esti. N-ai shatra. Esti singur. Vai de capul tau!

          http://jos-cu-basescu.blogspot.com/2011/07/basedintele-romaniei-este-un-pleonasm.html

        • Theodora spune:

          @incognito

          😀

  9. ALM spune:

    Cand a aparut „cazul” Dominique Strauss-Kahn mi-am manifestat indoiala ca acolo totul este in regula ba, cred ca am afirmat ca este o „lucratura” a unor organisme specializate. Doamne, „ce mai freamat, ce mai vuiet”, am starnit toate feministele care cainau biata camerista. Sigur ca multa lume nu stie ca cei mai buni informatori, chiar si spioni, sunt de genul … feminin! Nu trebuie, cred, sa explic de ce barbatii devin mai vorbareti (si vulnerabili) in preajma femeilor …

    Uite ca astazi tot esfodajul „cazului” Dominique Strauss-Kahn s-a rasturnat! Coincidenta cu alegerea noului director al FMI, dna Christine Lagarde? Hmm, oare?

    • Theodora spune:

      @ALM
      Si mie mi s-a parut ca este ceva in neregula ….
      Mi s-a parut ciudat ca a trebuit sa folosesca forta … la banii si la poztia lui putea sa plateasca nu una ci 1000 de profesioniste
      Banuiesc ca s-a dorit sa se scape de el … poate descoperise ceva

      • Marian spune:

        Chiar ai impresia ca ” aia ” nu era …”profesionista ” ?

      • Marian spune:

        Chiar nu cred ca avea ce sa ” descopere” in interiorul agentiei pe care o conducea…mai mult sau mai putin. Tipul statea mai bine in sondaje decit le pettit Sarkozy…asta-i tot. Ce ai nevoie de mai mult ? Oare crezi ca francezii nu s-au ” prins ” de figura ? Daca asta ” scapa ” …basma curata, avind in vedere ca este cunoscuta fobia francezilor la cam tot ce aste american…parca-l vad pe DSK la prezidentiale…mai ales ca Sarkozy…este destul de sifonat ca imagine in Franta …si nu de acum !

        • Theodora spune:

          @Marian
          Ca rezervele de aur ale unei tari, de exemplu, nu mai sunt ce se crede

        • Marian spune:

          Chiar ai uitat ca azi nu rezervele de aur sunt importante ci cele de petrol sau uraniu ?

        • Theodora spune:

          @Marian
          Da … dar daca rezerva de aur a scazut cu 50% de exemplu atunci chiar este o problema

        • Marian spune:

          Hai mai fata…ma lasi ? In toata istoria a fost unul singur care a ” mancat ” aur…Si aceea se dovedeste a fi fost doar o legenda, si acela a fost obligat sa…In ’67 la o ” teza ” la chimie am scris [ nu cunosteam subiectul , nu invatasem nimic eram ” clei ] ca …vom ajunge sa mancam orice insa derivatele din petrol vor fi suficiente pentru a ne face sa credem ca mancam fripturi in sange …cind de fapt mancam….rahat.Am luat atunci 4 in teza respectiva doar pentru ca profesorul….s-a amuzat de ce srisesem eu acolo.Cu aurul …nu vei mai putea in viitorul nu foarte indepartat sa-ti achizitionezi nici macar…ceva care sa aiba gust de paine…sau ceva care sa te incalzeasca pe tip friguros …si nu uita ca va fi ….cit de curand foarte frig.Asta ti-o spun deoarece am vizionat aseara ” A day after tommorow”….si m-a cam pus pe ginduri .

        • Theodora spune:

          @Marian
          Am vazut si eu filmul … interesant

  10. […] Recomandări: Cristi Milla, Gabi123, George Valah, Imagini, Rokssana, Supravieţuitor, Theodora Marinescu. […]

  11. […] care merita citit: …Octavian Paler, 85 d… on Un articol care merita citit: …Juristii din adminis… on Un articol care merita citit: …Tanya on Un articol care merita citit: …Tanya on Un […]

  12. Privilegiul dintotdeauna al stapanilor: socializare la extrem, sexualitate debordanta, sacrificarea sclavilor pentru satisfacerea fanteziilor proprii, samd. Cat timp sclavii se puie si se multumesc cu „ce ne-a dat Dumnezeu”, inseamna ca aranjamentul convine tuturor partilor implicate, nu?!

  13. […] Recomandări: Ana Usca, Theodora Marinescu, Ioan Usca, Ilarie, Caius și Gabi Rotaru. Mari filozofi Toma de Aquino ← Toma […]

  14. […] Cristi,      Caius,     Ilarie,     Rokssana,     Blog de furaciuni,     Theodora0303,    g1b2i3,     Schtiel, Supravietuitor,     Vania,     Alecu,      Teo […]

  15. […] w ,vacitim ,gabirotaru ,teonegura ,alexmazilu ,cristimilla ,rokssana ,vizualw ,g1b2i3 ,mirelapete ,theodora0303 ,vizual ,incaunipocrit ,lunapatrata […]

  16. Marian spune:

    Draga Teodora….nu-ti spusei …ca eu nu ma pricep …la cautat si gasit …site-uri ? Nu ti-am mai spus ca sunt incepetor i n” comunitatea ” voastra a blogg-arilor ? Eu frate sunt …incepator…Din pura curiozitate , din dorinta de a afla si parerile altor oameni …am intrebat si eu cum se procedeaza, am cautat [ evident cu ajutorul cuiva la inceput …acum vreo doua luni…]si cind am gasit ,am ” intrat” pe vreun blog. Primul a fost al lui Victor Ciutacu….de unde am aflat de tine…de fapt de blogul tau… A urmat cel al lui Victor Ponta si al Roxanei Iordache. La Victor Ciutacu…nu mi se prea raspundea la intrebari, la Victor Ponta…am fost initial luat in ” balon ” de una Zoe…dupa care am fost porcait in ultimul hal de niste oameni pe care …[ evident ] nu aveam de unde sa-i cunosc si care nici macar n-au stat sa sa ma-nteleaga ce doream sa intreb…La cat de ” destepti ” se dadeau…macar atata lucru ,puteau sa se ” coboare ” la nivelul meu de intelegere . Cel putin aia …Zoe ..il apara pe Ponta de parca era …Daciana . Initial chiar am crezut ca despre ea este vorba.. La Roxana Iordache …la fel…De ce frate ca eu nu faceam decat sa pun niste intrebari …firesti la care tu…nu te-ai suparat sa raspunzi, iar colaboratorii tai, corespondentii tai de asemenea.Asta-i zic eu…normalitatea.Chiar crezi ca eu un incepator in ale NET-ului stau sa tin minte [ si la varsta mea…] pe toti cei care m-au „injurat” de-a lungul acestor aproximativ doua luni ?! Mai ales ca pe unele bloguri nici nu am mai stiut sa le gasesc …cel; putin pentru a urmarii in continuare …discutiile de acolo, mai ales ca unele pareri si idei mi-au parut bune si apropiate de …ce se intampla …” in piata ” .Deci de unde ideea ca al cunosc pe Ruddyfoller de pe alte bloguri ?A si imi aduc aminte ca am dat de un blog unde mai era unul ce semna …Marian…care a fost” injurat” iar eu…n-am avut ” de lucru” si am intrat sa ma disculp , la care unul s-a apucat sa ma scoata …tot pe mine vinovat ca…port acelasi …nume, desii de la inceput adaugasem numelui zona in care locuiam …mai mult ca amuzament .Deci stimata Teodora …acum cred ca ai cunostiinta despre mine…mai ales ca sti ca pana mai ieri , alaltaieri am fost [ ca si tine ] fara loc de munca…ca am o anumita varsta…deci cred ca-ti dai seama ca ce spune Ruddyfoller…e pur si simplu o aiureala. Este a doua oara cind …incerc sa ma disculp si sper ca de data asta cineva dar in special tu si [ de ce nu ?] corespondentii tai sama intelegeti si sa nu va inchipuiti aiureli despre mine. De altfel…singurul la care mai ” intru” in afara de tine ..este Maria Sa …Vlad cel Groaznic…deoarece …are idei ce-mi plac…chiar daca la un moment dat am avut ceva ” diferende cu el si ai lui pe tema cainilor fara stapan ,.s-a rezolvat…si al ” deranjez” in continuare. Repet Ruddyfoller poate sa ma fi „intalnit ” pe alte blogguri dar…cred ca era dintre cei ce „ma-njurau ” . Nu -mi sta in obicei sa „injur” pe cineva sa ” atac ” [ de altfel chiar si tu ai vazut ca nu cunosteam diferenta cind am pus niste intrebari ce mie mi s-au parut normale….iar cand m-ai atentionat…mi-am cerut instantaneu scuze ] si sa deranjez asa doar pentru ca ma plictisesc…Intreb, mi se pare ceva …normal, imi spun parerea , iar, normal , din punctul meu de vedere si…cam atat. Nimeni nu-mi poate reprosa ca in astea mai putin de doua luni am spus tampenii si dupa…am luat lumea la „injuraturi” ! In orice caz…chestia asta ma va tine departe de calculator ceva timp…chiar ca ma deziluzioneaza…Niste oameni pe care i-am crezut mai apropiati de mine si de ideile mele…Pacat.

    • Theodora spune:

      @Marian
      Nu este usor sa supravietuiesti in jungla din blogosfera 🙂

      • Marian spune:

        Da…dracu’ a stiut ce voi patimii ? Eu am vrut doar…sa aflu si parerile altor oameni .Cit despre supravietuire…asta-i valabil doar pentru bloggari , pentru cei inpatimiti, nu pentru mine. Eu pot renunta foarte usor la calculator asa cum am renuntat la Tv. Am carti [ vreo 500 de titluri …atat mai am …ce sa-i faci nu-i usor sa ai sase copii si tot cam atati nepoti !] vreo patru sute de DVD-uri cu cel putin 1000 de filme si concerte, mai mult de 300 Cd-uri MP3…cu mi si mii de melodii de muzica usoara [ din anii ’50 si pana in ’90 ] , cu muzica clasica…Cred ca daca asi mai traii inca 10 vieti si nu voi reusii sa citesc sau sa vizionez sau sa ascult tot ce am…agonisit .Deci …nu poate fi vorba despre …”supravietuire”, cel putin nu in cazul meu. Oricum daca deranjez este bine sa-mi spui. De altfel voi observa si singur . Inca mai am ceea ce se numeste de obicei : bun simt .

      • Marian spune:

        A si mi-am adus aminte…tocmai invat cum sa-mi „trag” filme de pe torrente . Am si gasit o groaza de filme care-mi plac si pe care abia astept sa mi le inregistrez. Ramane doar sa am gologani pentru cumparat blak-uri .

      • Marian spune:

        Da mai fata, ai dreptate cind zici de patimit insa, tu cind ai hotarat sa-ti faci un site sau blog cum dracu-i zice ti-ai si asumat , elegant vorbind, riscurile…Eu ? Eu de ce sa -mi iau ” injuraturi ” ? Pentru ca spun ce gindesc ? Ia mai da-i in mortii masii …vorba lui Serghei Mizil !Atat se dau atotstiutori, atotcunoscatori…si de fapt ? Nimic, nada, rien, nothing, nichevo…Culmea e ca se iau de aia care nu gindesc ca ei , care nu asculta de ei…care in dorinta de asi clarifica niste nelamuriri cer sfatul lor, si-si spun parerea in ” fatza ” lor in ideea ca ASTIA sint cei ce-i vor…lamuri.O nebunie. Repet tu ti-ai asumat niste riscuri. Cu bune , cu rele, cind ai hotarat sa scrii articole pe blog si sa asculti parerile unor oameni…ti=-ai asumat niste raspunderi. daca din asta castigi ceva sau dimpotriva[ in afara de …experienta si relatii ] acestea sint riscurile…meseriei …dar eu ?De ce ? Pai vezi ca am dreptate ?Daca voi avea ceva neclaritati in a-mi „trage :” filme de pe torrente voi apela la tine …ca tot ziceai mai ieri alaltaieri ca …te pricepi sau ..la alti corespondenti d-ai tai si …termin si cu ” intrarile” pe bloguri ca sa nu mai deranjez pe nimeni . Nu-i mai bine asa ?

        • Theodora spune:

          @Marian
          Cand m-am hotarat nu stiam ce ma asteapta 🙂

        • Marian spune:

          Dar javrele astea care ” intra ” in poitica …nu stiu ca intra in RAHAT ?! Si javrele care-i sustin …aia ce mama dracului stau pe linga ei ? In ideea ca vor mainca si mai mult rahat de pe talpile alora ? Da aia ce ” injura” pe blogguri aia la ce fel de rahat se asteapta sa capete ? Ramasitele de la ce ramane in urma javrelor ce sustin niste JAVRE ? A da…atunci cind ai hotarat sa -ti deschizi [ parca vorbesc despre casa de …oaspeti sa dea dracu’ ! ] nu era poate asa multa aglomerare de jigodii dar azi….Eu nu mi-asi deschide blogg sa stiu de bine ca…mor de foame cu copii in casa ! Mai ales azi ! Bine..nici nu ma pricep si…nici nu ma intereseaza! Ce doresc sa aflu…aflu vizionand bloggurile voastre, al tau , al lui Vlad cel groaznic…eventual si Invectiva…alteva NU MA MAI INTERESEAZA! Probabil ca asta se si doreste . Sa nu mai ghindeasca nimeni cu mintea lui, sa se scarbeasca oamenii de tot si de toate si sa stea in barlogurile lor fiecare. Sa vedem ..pina cand ?! Ca vad [ tot de pe blogguri …ce sa-i faci ? ] ca se ridica o alta generatie de oameni mai intransigenti , mai putin linistiti decit au fost cei din -naintea lor. Probabil simt ca sfarsitul este aproape si …vor si ei sa …traiasca cel putin atat ! Ma refer la sfarsitul povestii acesteia de se numeste …viata pe Pamant…ca tot am vazut filmul ala …

        • Theodora spune:

          @Marian
          Sunt multi bloggeri care scriu pe bani Marian …. blogerii PDL-isti la ei ma refer… sunt platiti …. PDL-ul are si postaci MULTI pe forumuri … cred ca i-ai citit

        • Marian spune:

          Ofi daca zici tu…eu te cred…ti-am mai spus ca nu cunosc ” dedesubturile ” acestei …” lumi ” a bloggarilor…si nici nu ma intereseaza. Ca unii fac bani…nu-i rau insa, o paine mai cinstita nu gaseau si ei sa manance ?Si daca tot o fac, daca tot mananca aceasta paine…macar asa citeodata sa nu se mai” ia ” de unii ca mine care n-au alta ” vina” decit ca….s-au nascut prea tarziu ?Sau sa se ” ia ” de mine si sa ma ” acuze” de tot felul de aiureli sau sa ma-njure …Pai sa stii ca tot asa am ” dat” si de blogul tau…citindu-ti comentariile pe …alte bloguri. Si daca nu ma-nsel,[ si daca ma-nsel imi cer scuze ] ti-am mai pus si tie intrebarea asta : de ce dracu nu scrii si tu tot …pe bani ? Daca tot esti nevoita sa ” inghiti ” ce zic unii si altii despre tine…barem sa { vorba maica-mii Dumnezeu s-o ierte } sti de ce o faci ?!Ce nu ai loc de …Roxana sau de …Zoe fi barbata ?Hai sa fim seriosi….ai mai mult bun simt decit multi bloggari …la un loc !Fa-o fata !

        • Theodora spune:

          @Marian
          Cine sa ma plateasca? 🙂

        • Marian spune:

          Pai aia de ziceai tu…”postacii” aia cine-i plateste ? Sa te ” plateasca …USL-asii…nu-i normal ?

        • Theodora spune:

          @Marian
          Nu au bani … au datorii … cei de la putere au bani … si eu nu pot sa ii ridic ode si imunuri lui basescu indifernt de suma pusa in joc

        • Marian spune:

          Se matto de cabesa ? Ce vorbesti sa iei bani …de la astia ? Dracu’ sa-i ia …cat mai curind ..ca altfel ne ia pe noi!

  17. […] Flavius crede cu ardoare in “autoritatile statului” si in hotararea lor nezdruncinata de a-l scoate basma curata din toate porcariile. Crede in […]

  18. […] vt h t s rp s s l g g a iccr rc z r h r v v s h v r g t z s r sr s s […]

  19. […] Rox11, Rox12, Se-cret, Se poate, Simion Cristian, So-rin, Sosetel, Th, Theo, Theodora, Theo-Dora, Th2, Th3, Th4, Th5, Vania, Vaania, Va-nia, Verovers, Vis si […]

  20. […] Rox11, Rox12, Se-cret, Se poate, Simion Cristian, So-rin, Sosetel, Th, Theo, Theodora, Theo-Dora, Th2, Th3, Th4, Th5, Vania, Vaania, Va-nia, Verovers, Vis si […]

Lasă un răspuns

