Partidul Democrat Liberal functioneaza in ilegalitate, pentru ca nu a inregistrat in termen legal documentele adoptate in urma Conventiei Nationale din 14 mai 2011.
Tribunalul Bucuresti ar putea cere incetarea activitatii PDL si radierea sa din Registrul partidelor politice, la solicitarea Ministerului Public.
Modificarile trebuiau comunicate Tribunalului Bucuresti in termen de 30 de zile de la data adoptarii.
Dizolvarea PDL este ceruta de presedintele Partidului Democrat, Viorel Ranghilescu.
Procedura de dizolvare va avea loc pe data de 8 septembrie.
In cadrul emisiunii Subiectiv au fost prezentate acte semnate de grefierul sef, de la Tribunalul Bucuresti, din care reiese că PDL nu a depus depus documentele adoptate la Convenţia Nationala din 14 mai 2011 in termen legal.
Mie mi se pare ca este o ciudatenie la nume: VIOREL Ranghilescu .. este facuta o modificare .. o adaugire
Ioan Oltean, ALA CU BROASCA IN GAT, care este secretarul general al PDL trebuia sa inregistreze la Tribunal documentele privind schimbarea statutului, dar, din datele obtinute de Oana Stancu si Antena 3, aceasta inregistrare nu a fost făcută pana joi, 1 septembrie, cand a fost depusa o înstiintare, la Biroul Relatii cu Publicul, nu la grefier.
Este posibil sa intre in scena Alba ca Zapada ca tot vroiau PDL-istii sa scape de portocaliu.
In articolul AM AFLAT CINE ESTE ALBA CA ZAPADA
am avertizat ca Ioana Basescu se pregateste sa intre in politica si ca a depus la la Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci (OSIM) o cerere de inregistrare a marcii “Miscarea Populara”.
Oare ce a pazit expertul in drept constitutional Emil Boc?
Felicitari Viorel Ranghilescu!
Felicitari Televiziunea Antena 3, Oana Stancu si Razvan Dumitrescu!
Sa vedem cum reactioneaza Ministerului Public si Tribunalul Bucuresti.
Banuiesc ca nu mai tine nimeni minte ce am scris in 14 mai 2011:
De ce nu a fost dizolvat PD-L?
Deci PDL-ul putea fi dizolvat inca dinainte de 14 mai deoarece in conformitate cu Legea nr. 14/2003 a partidelor politice publicata in Monitorul Oficial nr. 25 din 17 ianuarie 2003, un partid politic inactiv (care nu a tinut nici o adunare generala timp de 5 ani) se dizolva pe care judecatoareasca.
Ministerul Public putea sa ceara Tribunalului Bucuresti dizolvarea PD-L deoarece trecusera mai mult de 5 ani de la ultima Adunare Generala.
Va invit sa cititi si aici:
Parfum de ploaie…- Luna patrata
La multi ani…miiieee! – Razvan
Orice asemănare cu realitatea… – O papornita cu vorbe
Apropo de subventiile pentru incalzire si a ajutoarelor de stat pentru incalzire – Motanul
PDL spulberat de pe harta Romaniei – Plano 10
Mai nou basescu se da verde (via Basarica – Profund Anti basescu) – Popa Teapa
Care e prilejul de bucurie ? Daca scenariul tau se confma e tot aia.
@Basarica
Mda … sper sa nu se confirme scenariul 😀
Si eu ma joc cu scenarii. Numai ca orice se intampla atata timp cat basescu are puterea nu se poate intampla nimic bun. PDL, UNPR nu conteaza. Cu astia se poate juca, ii revopseste, le da alta identitate si cam asta e tot. Singurele scenarii care m-ar bucura ar fi sa cada javra. Dar nu am nici macar unul in acest sens.
@Basarica
Ca sa cada javra trebuie sa o incercuim si sa ii slabim puterea
Da, dar nu vad cum se poate face asta. Lumea e apatica. In fine. Asta cu dizolvarea PDL imi pute a sceanariu. Hop s-a trezit unul sa scrie la judecatorie si i s-a si raspuns. E un alt orizont de asteptare doar. O noua tema de discutie. In plus dau si eu imaginea ca pot avea probleme in justitie, ca si USL ca si DDD. Intra in rand cu lumea adica. La urma urmei o pot da foarte usor ca au depus hartiile pe undeva dar s-au ratacit. Si le postdateaza si gata, ca dor justitia e a lor. Nu e plauzibil ca in romania un partid sa se desfiinteze ca nu a depus niste hartii. La noi nu se respecta constitutia, doar nu se intampla ceva ca nu s-au respectat niste proceduri.
@Basarica
Da, lumea este apatica …. noi incercam sa o trezim
Hmmmm … este posibil 😦
Theo,obisnuiti sa incalce Constitutia,legile ,hotararile judecatoresti(vezi marirea salariilor profesorilor),asemenea mentorului lor,presedintele jucator,incompetentii si ilegalistii portocalii,nu au inregistrat la tribunal,conform legii,modificarile la statut.
Ioan Oltean,ocupat sa inghita „broasca din gat”a dat in balbaiala si a refuzat sa raspunda la intrebarile jurnalistilor.Sever Voinescu,precum un copil handicapat,in interventiile lui televizate a bolborosit ca documentele au fost depuse,asa stie el.Cand Oana Stancu l-a informat ca actele au fost depuse pe 02 septembrie,la 3 luni dupa expirarea termenului legal,neavand argumente,s-a enervat si a iesit din emisiune!
Nu este niciun scenariu,obisnuiti sa incalce legea si sa fure,guzganii portocalii,incompetenti si prosti,si-au dat cu stangul in dreptul!
Urmarile prostiei lor sunt incalculabile,ele putand duce la iesirea de la guvernare,scoaterea lor din grupul popular al Parlamentului European si,in final la demiterea matrozului si inlaturarea regimului mafiot BUBA(Basescu,Udrea,Boc,Anastase)
@gigip1948
Gigi nu cred ca ai citit ce am scris eu la sfarsitul articolului
https://theodora0303.wordpress.com/2011/05/14/de-ce-nu-a-fost-dizolvat-pd-l/
PDL putea fi dizolvat inca dinainte de 14 mai 2011 … dar liderii opozitiei nu ma baga in seama ,,, ca nu sunt Antena 3
Da, uite ce spune Boc:
http://www.jurnalul.ro/stiri/politica/boc-pdl-este-in-legalitate-589149.html
Dupa parerea mea, este un exemplu clar de indisciplina in interiorul PDL. O indisciplina crasa! Errare humanum est… insa, dupa cat se vede, nu prea exista seriozitate acolo.
In legatura cu Miscarea Populara, marca pe care a inegistrat-o Ioana Basescu. Vrei sa spui ca s-ar putea ca PDL sa dispara si pe urma sa apara apoi sub forma Miscarii Populare…? Mutarea aceasta mi se pare foarte indoielnica… Ce rost ar avea…?
Mi se pare, mai degraba, ca e vorba de oameni care nu-si fac datoria cum trebuie. Cine trebuia sa se ocupe de inregistrarea in termen legal a documentelor adoptate nu si-a facut datoria. Desigur, se poate specula pe tema asta… Dar realitatea poate fi cu mult mai simpla: neglijenta! Atata vreme cat secretarul general nu stiu ce face si nu urmareste ce trebuie sa urmareasca pe linie de partid, iar cei subordonati ierarhic lui se ocupa de cu totul altceva decat de ceea ce trebuie, si asta intr-o veselie generala, atunci da, se poate intampla ceea ce s-a intamplat. Astea sunt defectiuni care se intampla si in alte sectoare de activitate. Si din asta se vede ca, din pacate, la noi omul nu e obisnuit sa-si faca cum trebuie datoria, acolo unde este pus sa si-o faca. Nu a tinut nicio adunare generala timp de 5 ani? Ei si ce daca? Las’ ca merge si ashea! Nu a adus spre inregistrare documentele in termen de 30 de zile de la data adoptarii lor? Las’ dom’ne ca merge si dupa trei luni, ca nu scrie nicaieri ca e termen de decadere dupa 30 de zile. Indisciplina!
Sa lucrezi cu oamenii si sa-i conduci e greu. Ii spui si nu face sau stie el mai bine ce si cum. Sau cauta sa te traga pe sfoara. Tu ii spui ca trebuie facut un lucru si el se uita la tine de parca s-ar uita in oglinda si-l doare in paishpe’ de ceea ce ii zici. Sau toata lumea „munceste”, cand, de fapt, toata lumea nu face nimic. Sigur, nu generalizez. Dar astfel de lucruri se intampla. Si pot sa apara defectiuni de tipul asta, cum ai aratat si tu, Theodora, in cele doua postari. Ba nu se iau in calcul pentru ca par chestii foarte neglijabile, ba a uitat cineva sa mearga la registratura, ca trebuia sa scrie nu stiu ce raport si era foarte „concentrat” pe ceea ce avea de facut. I-a zis seful sa se duca, dar a uitat din nu stiu ce pricina, din cauza „stresului”, sau din alta cauza.
Sa se dizolve PDL…? Nu prea cred si iti spun si de ce. Implicatiile politice ar fi incalculabile. PDL e totusi un partid cu o reprezentare buna in Parlamentul nostru si in Parlamentul Euroepan. Dizolvarea lui, daca nu ma insel, ar insemna alegeri anticipate acum inainte de alegeri de la anul (?! stau si ma intreb… Bine, parlamentarii sunt alesi prin vot uninominal…). In plus, au avut loc si alegerile partiale… Ar fi destul de complicat. Apropo de ceea ce spunea Gigip1948, ne-am face de ras in toata Europa. Efectiv am parea tare ridicoli si ciudati. Si n-ar mai fi vorba numai de PDL aici… ci de noi, romanii. In cazul acesta Opozitia ar trebui sa faca ceva sa salveze situatia ridicola in care s-ar gasi tara. Pai gandeste-te: principalul partid de guvernamant din Romania sa fie dizolvat pentru ca cineva din acest partid a uitat sa depuna documentele la timp. Sa stii ca si parlamentarii europeni din randurile Opozitiei ar fi pusi intr-o situatie incomoda si dificila. In niciun caz nu ar fi benefic pentru tara daca s-ar da amploare unui astfel de eveniment nefericit. Nu mai vorbesc de faptul ca Romania ar parea, in Europa, o tara neguvernabila. Toata situatia ar fi perceputa ca fiind expresia unei istabilitati politice accentuate. Si un astfel de lucru trebuie evitat.
Insa la altceva ma gandeam: cat de scrupulos e Basescu cu art.103 din Constitutie si uite ce face partidul sau…
Dar in astfel de situatii lucrurile trebuie gandite la un nivel politic superior, daca pot sa ma exprim asa. Pentru ca sa nu sufere tara. Mai ales in plan extern. Si asta dintr-o prostie a unora care nu prea le au cu disciplina si facutul datoriei.
E o prostie, desigur… Trebuie trecuta peste ea, si cu asta basta.
Motanele,nu s-ar declansa alegeri anticipate! S-ar forma o noua majoritate,cu USL+UDMR+independenti,care ar scoate tara din haosul provocat de lacustele verzi(foste portocalii)!
Romanii s-ar elibera de sub neodictatura basista si ar trai normal,in tara lor!
Ca si Theo,ma indoiesc ca baschetbalista Kovessi,va sesiza tribunalul pentru dizolvarea partidului mafiot,fost socialist,devenit libera???,popular?? si ,poate in curand,”alba ca zapada”!
Exista doua sanse(minime ,zic eu)ca sa se aplice legea:
-sa nu plecam noi,societatea civila,sindicatele,partidele,oamenii liberi si cinstiti,din fata Parchetului General,pana cand baschetbalista nu va sesiza tribunalul ,pentru radierea din randurile partidelor a structurii mafioto-basiste,pdl(nu merita majuscule)!
-daca unul dintre adjunctii baschetbalistei,oripilat de subordonarea jegoasa a Parchetului General de catre matroz(prin sclava sa ,laura kodruta kovessi-nici ea nu merita majuscule),va avea curajul sa sesizeze,personal tribunalul!
Depinde de noi,de romanii umiliti de comportamentul si actiunile ilegale ale regimului BUBA,daca vom reusi sa ne unim ,pentru a scapa de coruptii,incompetentii si antinationalii basisti!
@Gigip1948
Da… sa vedem cum vor evolua lucrurile pana la urma. In orice caz, PDL s-a pus el pe sine insusi, din prostie, intr-o situatie jenanta si dificila.
Si eu cred ca e foarte probabil ca, in situatia ipotetica a disparitiei PDL, sa nu se declanseze alegeri anticipate. Insa parlamentarii PDL, alesi prin vot uninominal, vor ramane. Dar e o situatie foarte putin probabila si aceasta: sa dispara PDL, asa cum spuneai si tu apropo de sansele minime.
@ Theodora
Dupa UNPR , partid ce nu a participat in alegeri in 2008, vom avea in parlament „Miscarea Populara” daca pdl-ul este radiat , aceiasi Marie cu alta palarie.
Sa fii iubita…
Cu stima Emil
@Emil Vulcanescu
Puteau sa scoata PDL in ilegalitate de un an
Theodora
In decursul celor 21 de ani ce au trecut din decembrie 1989 , am cunoscut parlamentari de toate „culorile” . Parerea mea este ca fostii si actualii parlamentari nu sunt interesati de binele acestei natiuni (marea majoritate), „sper” ca viitorii parlamentari sa faca ceva pentru Romania iar de la vorbe sa se treaca la fapte.
Daca PDL-ul nu a fost scos in afara legii , desi exista aceasta posibilitate, mie personal imi ridica niste semne de intrebare.
Toata stima pentru domnul Ringhilescu.
Sa fii iubita…
Cu stima Emil
@Emil Vulcanescu
Te rog nu incepe si tu Emil 😦 … ar insemna ca trebuie sa emigram cu totii
@Emil Vulcanescu
Cu Ioana Basescu lider?
Nu, nu cred ca merge chiar asa. Nu stiu. Nu te contrazic… Poate ai dreptate. Dar asa ceva nu poate sa mearga. In primul rand pentru ca ce mare personalitate politica e Ioana Basescu? Sa fim seriosi! Indiferent ca ne place sau nu PDL, totusi acest partid are niste personalitati. Si nu cred ca acesti oameni vor accepta sa fie condusi de o doamna care nu s-a remarcat cu nimic pana acum in politica, fara niciun merit, desi e fiica actualului presedinte. Cu EBA am inteles ca taica-sau s-a gandit sa-i injghebe un viitor, politic daca nu s-a putut altul, ca ea nici nu stie sa vorbeasca corect romaneste. Dar acuma sa vina si Ioana Basescu, o persoana care nu s-a remrcat cu nimic in politica, doar pentru ca e fetitza lui taticu’, e prea mult! E prea mult si nu cred ca cineva din PDL o sa se injoseasca pana acolo incat sa accepte treaba asta, desi n-ar fi exclus. In fine, e treaba lor…
Problema este grava, chiar foarte grava, pentru opozitie. Acum sunt convins ca cei doi presedinti sunt cumparati. Nu se poate ca partidul de guvernamint sa fie in ilegalitate , sa conduca Romania si populatia sa afle asta intimplator. Asa ceva este inadmisibil. Sa nu mai vorbim de cei din Parlamentul European care stau ca boii acolo si se lauda care mai de care de cite ori au luat cuintul. Loc moale, caldut si banos. RUSINE CRIN, RUSINE PONTA. SUNTETI NISTE TRADATORI.
P.S. sa ai alegeri partiale si sa nu reactionezi cu contestatii la depuneraea candidaturior din partea fostului PDL este ori prostie mare ori tradare.
@Paul Snaider
Ai citit asta:
https://theodora0303.wordpress.com/2011/05/14/de-ce-nu-a-fost-dizolvat-pd-l/
@Paul Snaider
Nu sunt cumparati … eu zic ca nu sunt informati … aia din jurul lor sunt incompetenti
@Theodora
Eu cred ca se stia.. se stia de chestia asta… Insa situatia e prea jenanta ca sa te folosesti de ea in alegeri. PDL… a primit acum o atentionare! Sper sa-si rezolve treburile si sa se termine cu prostia asta cat mai repede. Insa greseala pe care au facut-o cei de la PDL ar putea sa fie speculata electoral de catre Opozitie. Mai ales in privinta art.103, atat de des invocat de Basescu in discutia ca acolo, in acest articol din Constitutie, se specifica partid si nu alianta, USL fiind o alianta. Desi nu cred ca Opozitia va adopta o astfel de cale de atac a acestei probleme. Nu se stie, e adevarat… Insa stii cum e, Theodora, cand esti un gentleman nu apelezi la astfel de cai… Insa… acuma s-a deschis scandalul asta… si… sigur, USL ar putea sa-l foloseasca in favoarea sa, daca chiar va trebui.
Dora, ma abtin sa comentez la @Paul Snaider pentru a nu fi nevoit sa il calific. Deea ce a facut PD-L, prin Olteanul de serviciu de la secretariat, e de neconceput. Daca e de neconceput, cum vrei ca cineva din afara PD-L sa fi putut concepe asa ceva? Nici macar vigilenta domnului Ringhilescu nu mi-o pot explica. As putea sa-mi dau cu presupusul dar de ce sa impui capul unora cu lucruri de care eu nu sunt sigur.
Cert e ca incepand de Luni, cand are loc deschiderea noii sesiuni parlamentare incepe hora iar joi vom vedea daca Romania mai e stat de drept. O campanie media si parlamentara ar trebui sa puna presiune pe respectarea legii de catre instanta chemata sa judece speta.
Daca PD-L va fi radiat, toata tarla de cameleoni se va imprastia care incotro iar Base-Choiru va ajunge – din mic – nimic.
O denumire ca „miscarea populara” ar putea tenta alegatorii dar exista si riscul imens pentru cameleoni sa piarda controlul asupra evolutiilor planificate.
@incognito
Sa vedem ce se intampla pe 8 septembrie …. nu mai este mult
@paul snaider,
Nu sunt avocatul liderilor USl,dar,atat timp cat nimeni,nici chiar mafiotii portocalii,societatea civila,deontologii,jurnalistii,investigatorii,juristii,opozitia ori altcineva,cu exceptia lui Ringhilescu(bravo lui,eu daca asi fi in locul liderilor opozitiei l-asi coopta in USL),nu a sesizat prostia monumentala a liderilor PDl,nu e cazul sa-i acuzi pe cei doi lideri ca au fost cumparati!
Ambii erau ocupati cu legalizarea USL si cu alegerile partiale si chiar nu s-au gandit ca incompetentii portocalii pot impinge prostia,pana la acest nivel!
IMportant este ca romanii sa fie uniti pentru a scapa de regimul mafiot ,BUBA(Basescu,Udrea,Boc,Anastase),momentul favorabil a sosit!
@gigip1948
mai incerc o data …. am scris din 14 mai ca PDL poate sa fie dizolvat …. nu ma citeste nimeni din USL
https://theodora0303.wordpress.com/2011/05/14/de-ce-nu-a-fost-dizolvat-pd-l/
Stimata Theo,nu te contrazic,dimpotriva! Intr-o societate bulversata de coruptia si ilegalitatile regimului antidemocratic BUBA,grava incalcare a legii de catre PDL,a trecut neobservata! Nu e cazul sa facem procese de intentie liderilor USl(asa cum fac unii) ca nu au sesizat asta! Important este ca acum,romanii sa fie uniti si hotarati in aplicarea legii,sa ceara procuroarei generale,baschetbalista Laura Codruta Kovessi sa-si indeplineasca atributiunile constitutionale si sa solicite radierea ilegalului PDL din registrul partidelor politice!
Daca,nici in acest caz flagrant de incalcare a legii nu va face acest lucru,singura solutie(in afara demisiei sale din functie)este sa protestam cu totii in fata Parchetului General,oameni simpli,sindicate,partide,
pensionari,pana la stergerea din registrul partidelor politice a ilegalistilor portocalii!
@gigip1948
Nu fac nici un proces … reactionez pentru ca vreau sa se schimbe in bine … daca ii lasam in pace si le spunem ca sunt perfecti nu se vor schimba
@ Gigip 1948 ma faci ” sa ma rad ” …vorba lui Mircea Badea! O vezi dumneata pe baschetbalista ” indeplinindu-si ” atributiile ” ?!Pai in secunda …doi…dispare ca si cum n-ar fi existat vreodata!Cum sa …gandeasca macar… sa faca asa ceva darmite s-o mai si faca ?
Romania nu este stat de drept… asa ca mi-e greu a crede ca va fi desfiintat cum prevede legea!
ma intreb cum de un cetatean reuseste sa gaseasca bubele majore ale PD_L si opozitia care ar trebui sa monitorizeze si minutele petrecute la toaleta de catre pdelepre doarme in papuci…si se gandeste sa ceara acum in justitie…etc etc?????
azi PD-L prin secretarul sau general si-a pus cenusa in cap si precis va fi cum am stabilit, iar la anul tot ei vor forma guvernul spre marea hahaiala a bezmeticului din deal!
@olimpiu
Tu ai cititi aici:
https://theodora0303.wordpress.com/2011/05/14/de-ce-nu-a-fost-dizolvat-pd-l/
stiam articolul tau.de aceea repet: ROMANIA NU ESTE STAT DE DREPT> JUSTITITA ESTE IN MANA REGIMULUI BASESCU>SUNTEM IN PLINA DICTATURA…. sigur diferita de cea comunista de aceea ipocritii basisti se intreaba ce fel de dictatura e aia in care pe anumite tv Base e injurat zilnic?!
@olimpiu
Ei … uite ca putem sa fim si de acord 🙂
Daca nu-i ..o gluma { si stiu ca la cat esti de suparata si de prinsa de necazurile tale zilnice nu ai nici timp si nici chef de asa ceva } atunci…Crezi ca se va ” face ceva ” in acest sens ? Ma refer strict la ” opozitie ” !?Nu de alta dar dupa stiinta mea si UDMR-ul este …cam in afara …legii vorba lui C.V. Tudor si….pana azi n-am auzit ca cineva sa fi luat vreo ” masura” .Cine-i acel judecator ?Acela care a semnat informarea catre Viorel Ranghilescu ? Te pot asigura ca este ultima oara cand mai auzi de numele ei…asta daca nu revine cu vreo …erata!Cat despre acel presedinta al Partidului Democrat { care frate ? Cati ” democrati ” sint in tara asta ?} Viorel Ranghilescu…daca are o casa la curte…ar fi bine sa aiba pompierii langa casa sau macar un echipaj SMURD pe urmele sale . Nu-i prevad un viitor prea linistit !Una peste alta…si ce daca ?! La cat au incalcat astia portocalii, javrele astea PDL-iste , legea…chiar ca nu mai conteaza!! Unde merge mia…merge si suta !Ooooo daca justitia ar fi functionat cu ADEVARAT in Romania , daca in Romania ar fi fost cu adevarat LEGE si nu …tocmeala….azi n-am fi avut nici UDMR , nici Partidul secuilor sau” tinutul” secuiesc si nici macar un sistem corupt si ticalos pana-n maduva oaselor. Fii sigura ca nici macar familia Cocos n-ar fi avut atatia bani iar actualul ” presedinte” ar fi fost demult suspendat , judecat , arestat si incarcerat pe cel putin …500 de ani !Asta fara sa mai pomenesc de altii: cei ce au dat mita electorala ” la vedere”, cei ce au organizat ” turismul” si deplasarile electorale de” mase” , gasca ” condusa ” de Boc{ cine oare mai crede ca ” asta-i seful ” ?} si evident Roberta Anastase care in conceptia mea de bun crestin ,ar merita vreo 50 de ani de puscarie grea { de aceia de dinainte de anii ’60…cu arpacash si turtoi !} iar dupa aceia spanzurata…de picioare ca Musolinni!Daca era cu adevarat ….Justitie n-am fi asistat total neputinciosi cum se prabuseste o Tara , un popor! Oricum…astept urmarea…desi din punctul meu de vedere …este previzibila!
@Marian din…Berceni
Nu stiu daca se va face ceva Marian … puteau sa faca ceva si inainte de Conventia PDL
https://theodora0303.wordpress.com/2011/05/14/de-ce-nu-a-fost-dizolvat-pd-l/
Poate se duc cu totii la partidul Alba ca Zapada sau la UNPR
Pai …UNPR-ul…are ” portile deschise”….oricui, dupa cum declara mai zilele trecute domnul Oprea!Intrebarea ce mi-o pun si cred ca si-o pune toata lumea este { desii repet” raspunsul” este previzibil si ca atare cunoscut de toti…} este …ce va face ” opozitia” ?! USL-sii ce mama dracului pazesc ? Tot in ” vacanta” ?Au uitat ca o tara intreaga{ ma rog 80% } asteapta o ” miscare ” din partea lor ?!N-am mai urmarit cam demultisor programele Antenelor sau a Realitatii…insa nu mi-a ajuns inca la ureche ca USL-asii ar intreprinde ceva in acest sens !Cat despre …acel ” partid ” Alba ca Zapada…mai bine s-ar interesa domnul Lazaroiu sa nu cumva sa-i ceara vreun mostenitor al fratilor Grimm…drepturi de autor! asa incat …s-o lase mai moale cu acea denumire!
@Marian din…Berceni
O sa se numeasca „Miscarea populara” ca trebuie sa ii atraga si pe prostii lui dan diaconescu OTV … a inscris ioana basescu ceva cu numele asta
Ahahahaaaa…va sa zica acum vi la vorba mea…atunci cand afirmam sus si tare ca ….’partidul” pe care-l infiinteaza Dan Otevescu este subventionat daca nu si sustinut direct de…Cotrocescu!Pai la cat de zgarcit este …Otevescu…ma si miram sa-si dea bunatate de agoniseala pe ce ? Pe postul de presedinte ?! Cat de tampit poate fi cineva ca sa faca asta ? Iar pe Dan diaconescu nu-l pot suspecta de asa ceva…de altele…ma rog, insa de tampenie ?!Dracu’ a mai vazut oltean si din Caracal …larg la mana ?!Pai din postura in care se afla poate schimba guverne, poate schimba si presedinti! Adu-ti aminte de …Nixon!In orice tara civilizata in care Justitia EXISTA…un om ca Diaconescu , avand un post de TV in spate , post urmarit de ” cei multi ” si…vorba lui Motzoc…Dan Diaconescu…poate face multe. Ce si-a inchipuit oare cineva, ma refer la cei ce INCA gandesc cu creierul lor , propriu si personal ca Dan diaconescu este…de capul lui ? Ca face ce vrea muschii lui in Tara Romaneasca ? Pai ce-i…Bercea Mondialul ?!Necazul lui { si-al nostru evident } este ca-i …din Romania lui Basescu!Norocul lui Basescu este ca in romania sa …Justitia este ca si inexistenta { unde-i acea judecatoare …moldoveanca aia de a avut schimbul acela dur de cuvinte cu javra de la Cotroceni }”opozitia este de ” catifea” vorba lui Havel…” societatea civila ” este inexistenta, Ciuvica saracu’ degeaba se agita ba pe la Antene , ba pe la Realitatea… iar cultura civica la poporul Roman?! De unde dracu s-o aiba , cand de mai bine de 50 de ani au fost tinuti saracii oameni …in nestiinta si au fost dusi cu vorba de parintii…democratilor si liberalilor de azi . Cat despre alte cultura …Pai dupa ’90 s-a introdus ” cultura neamului prost { vorba lui C.V. Tudor} iar acum putem fi numiti fara teama de agresi un popor de OTV-isti! cei cativa care -si mai folosesc si creierul…ideile proprii au devenit mai rau deacat homosexualii…deoarece macar aia pot ” dicta ” niste reguli ale lor …” majoritatii. Evident…cu sprijinul…legiilor!
Marian,daca nici acum nu se aplica legea de dizolvare a PDL-ului,partid ilegal,dupa Conventia din mai ac.,nu mai exista stat de drept,institutii ori justitie in Romania!
Ringhilescu,de cand pedelistii,la indemnul presedintelui jucator au cumparat parlamentarii din PSD si PNL,au infiintat un nou partid,in loc de PD(denumire dorita de Ringhilescu,pentru un nou partid),in urma Conventiei din mai,au infiintat un nou partid,PDL(,moment in care erau obligati de lege sa ceara in instanta,in 15 zile modificarea denumirii partidului),a solicitat atribuirea siglei PD,pentru noul sau partid.Spre surprinderea sa i s-a comunicat de catre tribunal ca nu poate inregistra sigla PD pentru ca noul PDL,nu a cerut infiintarea noului partid,in registrul de evidenta al partidelor figurand tot vechea sigla,PD!
Ringhilescu nu stia(nu avea de unde)ca incompetentii lui Basescu si Boc,ocupati cu furaciunile si jefuirea banului public,nu au trimis documentele la tribunal!
Aici nu mai exista loc de interpretari,de compromisuri,solutia e una singura,desfiintarea PDL-ului.
Referitor la UDMR,situatia e alta! Ei sunt infiintati legal,ca uniune a maghiarilor din Romania,nu pot fi desfiintati legal.Ca toate partidele au permis ca ei sa participe la alegeri ca partid(desi nu sunt inscrisi la tribunal asa) e hotararea lor! Asa cum, prin legile electorale adoptate,partidele i-au permis acestei uniuni sa participe in alegeri,ca partid politic,tot ei,prin modificarea legilor electorale,pot sa le retraga acest drept!
Personal,stiind sustinerea mare de care se bucura ungurii in plan international,mai ales la UE,cred ca este tardiv sa li se interzica,dupa atata timp,participarea la alegeri! Asta ar provoca un imens scandal international,speculat de inventivii lideri udemeristi!
@Gigip 1948 Stimate domn nu uita ca UDMR-ul a fost inregistrat la tribunal ca uniune culturala , nu ca partid! Fara suparare!Este una sa te inregistrezi ca …aparator al drepturilor culturale ale unei” minoritai” si cu totul altceva sa devii partid parlamentar avand INTOTDEAUNA un reprezentant in GUVRERNUL ROMANIEI….indiferent ce partid a fost la putere !Alta gasca -n alta traista !Repet: fara suparare!
Ai dreptate,stiu asta! Prin aprobarea legilor electorale,li s-a permis sa participe in alegeri,similar unui partid!De vina sunt toate partidele romanesti care,de-alungul timpului,din diferite motive,le-au permis sa faca asta.
Pentru a scapa de ei,sunt doua posibilitati,putin realzabile:
-marirea pragului electoral la 10%;
– candidatura tuturor partidelor romanesti din Harcov pe o lista comuna.
Ambele variante sunt putin probabile,asa ca ramanem cu ei pe cap.
PSMai exista o varianta,dar nu cred ca e buna pentru romani! Sa participe in alegeri si formatiunea lui Tokes,sa-si imparta voturile unguresti iar fiecare sa nu treaca pragul de 5%
Oooo daca Vadim n-ar fi fost prea , mult prea increzator in unii ” apropiati”….Daca in locul lu’ …Irina Loghin era in continuare vechea echipa…Daca electoratul sau n-ar fi ascultat de indemnul sau de a da voturile lui Basescu { deoarece i se parea mai usor de manipulat nu de alta} in defavoarea lui Nastase…nu ca asta ar fi fost vreo…lumina, dar de bine , de rau…Ma rog …acum este oricum tardiv sa-si mai planga in pumni!Chestia e ca plange si amaratul asta de popor si mai ales cei ce au crezut in „valoarea” celor ce dupa ’89 au venit in fruntea tarii. asi mai aduce cineva aminte : „Ceausescu si …Lenuta…cimpazeul si maimuta!” sau „Cizmarul si ..analfabeta ! Acum al avem pe Basescu , Udrea si…Borfeta!!”
Sublima postarea,reala concluzia!
Vorbiti discutii. Orce partid care se respecta trebuie sa fie bine informat. . Sa nu mai vorbim ca sunt 3 ce ar trebui sa fie numai ochi si urechi cind te confrunti cu asemenea derbedei. E simplu ; partidul are comisii,pe specialitati privind doctrina politica si economica dar si serviciu de propaganda ce trebuie printre altele sa urmareasca tot ce face partidul de la guvernare.La fel in plan politic( ma refer la politica interna de partid) , economic, strategic, etc bla-bla-bla. Cind ii auzi la tv toata ziua se scheauna; vom cistiga daca vrea poporul daca nu suntem furati, daca afar nu ploua tare, daca nu bate vintul si numai scuze. Ei nu au in interiorul partidului sociologi, psihologi, juristi, oameni ce cunosc psihologia maselor etc ? Nu fac altceva decit demibilizeaza. Nu emana nici o speranta, nici o mobilizare, nimic.Sunt multumiti; au nevestele bine asezate in politica europeana departe de ochii lumii se viziteaza pe la Paris, Bruxelles si gata . Trai neneaca.
@Paul Snaider
Nu cred ca au serviciu de propaganda …. mai multa propaganda fac eu aici . … dar sigur ca eu nu contez… nu sunt un intelectual
Am tot incercat sa le transmit ce am crezut eu ca este important …. parca vorbesc in pustiu …. in jurul liderilor sunt consilieri inganfati si aroganti …. nu am intrare
Paul Snaider are …MARE DREPTATE IN CE AFIRMA !!
Bravo surioara ! Auzi tu ? ” Nu sunt un intelectual”…Da ai dreptate! Nu esti un ” intelectual” ..esti { din pacate } doar …un OM! Un om pe care { iar ” din pacate” } va primi ” rasplata faptelor sale…pe lumea cealalta …aici in Romania de azi…NICI O SANSA! PACAT ! Meriti mai mult , mult mai mult decat ” primesti” !Iti doresc un final de saptamana cat mai linistit si tie si mai ales parintilor tai carora le doresc si multa , multa sanatate …din toata inima!!
@Marian din…Berceni
Multumesc Marian!
Sanatate si tie si familiei tale!
E clar,iti place genul de escroc al lui Basescu ori DDD.Numai ei afirma ca vor castiga cu 150%,ca sunt cei mai buni,cei mai frumosi etc.
Nimeni ,intr-un stat condus de un clan mafiot ,condus de Basescu(care a cumparat parlamentarii opozitiei,a infiintat,ilegal un partid,din transfugii din PNL si PSD,care conduce,prin oamenii sai,parlamentul,guvernul,serviciile secrete,parchetul si alte institutii ale statului),nu poate sa-i dea jos de la putere! Numai vointa romanilor,exprimata prin vot majoritar poate sa-i trimita la lada de gunoi a istoriei,acolo unde le e locul!
E singura forta care poate sa faca acest lucru,restul e bla,bla,bla.
Daca nici acum,dupa jecmanirea la drumul mare de catre lacustele portocalii(devenite verzi,mai nou,asa suint lacustele),romanii nu le vor da cartonas rosu,sa-i scoata din parlament,isi merita soarta,sa fie umiliti de catre ciocoii basisti.Mingea e in terenul lor,in votul lor,ei singuri pot decide cine sa conduca Romania si cum,nu Ponta ori Antonescu!
Fara sustinerea majoritatii romanilor,nic opozitia,nici dumnezeu nu poate scapa Romania de BUBA!
@gigip1948
Nu …. Paul este PRM-ist din cate stiu eu.
Da sunt PRM-ist. Cit priveste amicul Gigi, spune niste chestii stiute; votantii te aleg si doar asa poti cistiga. Mare noutate. Eu spunem ca opinia publica trebuie ajutata sa inteleaga de ce, ce si cum. Or, ca sa te plingi toata ziua ca prea multe nu poti face e cam naspa. Ia asculta draga Gigiuca putin . Ce zici daca USL-ul ar initia niste discutii serioase cu toate partidele din Romania, fara PDL evident, pe aceasta tema a debarcarii lui Basescu si Boc, apoi s-ar face o conferinta de presa comuna, apoi sar face un amplu miting in capital ? Asa sa vii la A3 in fiecare seara si sa arunci ironii si sa spui poezii, nu tine. Munca politica e dura;se face cu oameni cu educatie spartana care pot indura umilinte, insulte, injrii dar, sa mearga mai departe.Spune-mi mie domnule draga ; de cite luari de cuvint ai luat la cunostinta ca sar fi tinut in PE pe tema statul de drept si intronarea dictaturii baesciene ? Se fura in Parlament voturi, se dau ordonante si legi ne-constitutionale, partidul de guvernamint este in ilegalitate si restul oamenilor politici dorm in papuci. Asta-i poporul roman si conducatorii lui is pe masura. Pe Ceausescu l-am impuscat pentru ca era dictator incult , cizmar. Dupa lovitura de stat , cind poporul era liber sa aleaga oameni destepti , culti , ce a facut , la ales pe Crin Halaicu apoi pe Lis primarul capitale. Clonele lor impinzind mai apoi intreaga Romanie. E bine , nu ?
@Paul Snaider
Eu stiu ca europarlamentarii din opozitie chiar fac eforturi in PE ca sa dovedeasca cine sunt PDL-istii.
Pai,desi tribunul mi-e simpatic si il apreciez pentru cultura si talentul sau de pamfletar(l-am cunoscut personal,am multi prieteni peremisti!),Corneliu Vadim este frate geaman cu Basescu,Becali,DDD,Sorin Oprescu,in comportament si declaratii),cu mentiunea ca le este net suiperior tuturor la un loc,pentru calitatile descrise mai sus!
Marile lui calitati,nationalismul sau militant,sunt umbrite de instabilitatea sa comportamentala,cea care a facut sa-i indeparteze de langa el pe Daniela Buruiana,Olguta Vasilescu,Hogea si alti multi colaboratori.Dupa ce ani de zile a fost apropiat de Ion Iliescu,l-a atacat grosolan si nemeritat,l-a votat,prin membrii si simpatizantii PRM pe Basescu,in turul doi al alegerilor din 2004 si l-a facut presedinte( lucru cu care s-a laudat ,dupa ungerea matrozului ca presedinte).
Dupa ce l-a facut mare pe matroz,acum vitupereaza impotriva lui,dar,ceisi face omul cu mana lui……
Theodora ,am scris despre PD-L ca VA FI DIZOLVAT IN 8 SEPTEMBRIE,AM POSTAT SI ACTIUNEA PENALA SI CEA CIVILA A LUI VIOREL RINGHILESCU -PRESEDINTE FIONDATOR AL PARTIDULUI DEMOCRAT ,LA FEL SI APELUL SINDICATULUI CADRELOR MILITARE DISPONIBILIZATE-http://sindicatmcd.blogspot.com/,inca de de acum trei zile,o zi faina!
@octavpelin
Da Octav, asta este rolul nostru …. sa avertizam si sa aducem la cunostinta cititorilor nostri.
Cititorii nostri sunt mai inteligenti decat ai lor 🙂
Sa auzim si de bine Tavi!
Noi,asistatii social,fosti militari ai Romaniei,umiliti si jefuiti de catre hotii basisti,sa mergem la tribunal pe 08 septembrie si sa sprijinim actiunea legitima a lui Ringhil;escu! Am fost,suntem si vom fi aparatorii democratiei in Romania,ai ordinii de drept si a libertatilor civice,castigate in decembrie’89!
Guzganilor portocalii sa le fie frica sa mai iasa pe strada,pentru nemerniciile si furaciunile facute!
Iata ca se poate. O initiativa buna. Hai sa ne mobilizam cu ajutorul internetului.Pun ramasag ca partidele nu vor face nimic consistent.
@gigip1948
Ar trebui sa vina si bugetarii ramasi fara serviciu si cei cu salariile micsorate si pensionarii civili si somerii …. sa vedem daca se organizeaza ceva
Voi discuta cu Dogaru si Pricina,colegii de-abia asteapta sa reincepem lupta de eliberare de sub regimul antidemocratic basist!
Concluzia este că e plin de incompetenţi şi la putere şi la opoziţie. Unii nu ştiu să-şi apere interesele şi să-şi facă treaba la timp, ceilalţi nu ştiu să profite de asta…
Off topic. Blogul meu „Noua abordare a lecturii” a primit căsuţă nouă, hăinuţe noi şi un nume nou. Te invit cu drag la inaugurare, pe http://zinnaida.ro/ , la Zinnaida’s ART Club ! Dacă-ţi place, te rog schimbă şi în blogroll. Mulţumesc !
@Zina
Sigur 🙂
Voi credeti ca *MISCAREA POPULARA*
Valoreaza mai mult decit o *PARA CHIOARA*
Ciocoii PDL antameaza astfel de *lozinci* ca un decor
Incercind ca ACTIUNE – *caruta trasa de popor*.
Oare aceasta minciuna catifelata -mai poate fi cintar ??
Pentru ei perpetuarea….(hotiei ,minciuni lacomiei )- lupta inseamna
Iar pentru- restul (saracie , sclavie, un trai amar )- la lupta * cheama*
Pentru ca BOGATIA sa fie *ALBA CA ZAPADA*.
Din disperare poporul isi cere rasplata .
@ Motanel mic „dragalas”si Incaltat
Nu stiu ce ai incercat sa-mi explici , prin faptul ca tara ar fi neguvernabila si ar da rau la UE, daca s-ar respecta legea in Romania iar PDL-ul ar fi radiat.
In Romania se moare in spitale, prin lipsa tratamentelor si medicamentelor, se moare de foame, se va muri la iarna de frig etc. si toate acestea sub conducerea PDL-ului.
Ii bine cu ei la guvernare ?
Sa te lumineze Dumnezeu
Cu stima Emil
@Emil Vulcanescu
Ieri am vorbit cu niste amici …. aproape toti erau siguri ca PDL-ul nu va fi desfiintat 😦 si nu erau dintre aceia care voteaza PDL
Theodora
Faptul ca PDL-ul nu va fi radiat demonstreaza ce sublinia si @ olimpiu , faptul ca Romania ii un stat in care democratia ii doar pe hartie si este condus de Mafie , al carei sef este Satana de la Cotroceni.
Motanul Incaltat, daca ar fi postat comentariul despre „nenorocirea” care ne pandeste , prin radierea PDL-ului, pe blogul d-lui Adrian Nastase ar fi fost facut….
Sa fii iubita…
Cu stima Emil
@Emil Vulcanescu
Eu nu am spus ca e bine cu actuala guvernare. Insa, dupa cat se pare, nu am reusit sa ma fac inteles, asa ca da-mi voie sa incerc sa fiu mai clar. Incognito a zis foarte bine: „ce a facut PD-L, prin Olteanul de serviciu de la secretariat, e de neconceput. Daca e de neconceput, cum vrei ca cineva din afara PD-L sa fi putut concepe asa ceva?”. Deci cu atat mai mult va fi de neconceput pentru UE sau, mai exact spus, spre exemplu, pentru un europarlamentar german, sau francez, sau olandez, un vestic in general spus. Practic, daca PDL, principalul partid de guvernamant, se va desfiinta in felul acesta, ca nu au depus documentele la timp, impresia generala in Occident va fi ca in Romania treburile merg asa. Nu ar avea nicio garantie, nicio siguranta ca nu se poate intampla la fel si cu alt partid. In general vorbind, nu vor intelege nimic altceva decat ca la noi exista o stare de instabilitate politica foarte accentuata; cine stie ce vor mai intelege… Pentru ca ei pot pricepe ca un partid, care e la putere, poata sa piarda puterea pentru ca nu a castigat alegerile, ca se duce o batalie politica in acest sens, lucru normal si democratic pentru ca in toata lumea libera si democrata e la fel. Dar ca un partid sa dispara (cel de guvernamant!!!!) ca nu a depus niste documente la timp, asta nu o vor putea intelege. Ceea ce vor intelege, totusi, e ca in Romania (atentie!! se extrapoleaza la tara!!) lucrurile merg asa, adica uite cum poate sa piarda partidul de guvernamant puterea – s-a desfiintat pentru ca nu a depus niste documente la timp. In secunda doi, increderea investitorilor straini in tara noastra va ajune la zero, rating-ul de tara se va prabusi. Increderea in sectorul bancar romanesc se va diminua si toata aceasta stare va da nastere la speculatii periculoase si deloc benefice pentru tara. Gandeste-te ca marea majoritate a capitalului financiar e cel strain. Sa vezi atunci cum o sa fie! Pentru ca s-a respectat legea! Nu mai vorbesc de faptul ca se vor ridica voci, mai multe decat in prezent, care sa se intrebe daca tara noastra are ce sa caute in UE. Nu mai vorbesc de relatia cu NATO…
Emil, daca tu crezi ca occidentalii ar vedea lucrurile asa cum le vezi tu, eu cred ca te inseli. Perceptia lor, daca se va intampla fenomenul, va fi ca tara noastra e neguvernabila, ca e o tara care nu inspira incredere, cu un climat politic foarte instabil si, in general vorbind, ca e o tara care ar trebui evitata, asa cum eviti tot ceea ce nu poti intelege si il percepi, pe deasupra, ca fiind si periculos. Ei asta ar crede si asta ar fi perceptia lor si nu ca mor oameni in spitale, ca nu sunt medicamente, si tot ce ai spus. Iar viitoarea guvernare s-ar trezi din start izolata si privita cu cea mai mare neincredere si suspiciune. Cu atat mai mult cu cat situatia ar da nastere la speculatii cum ca Opozitia ar fi pus totul la cale, care, chiar daca false, ar prinde tocmai datorita starii de neincredere indusa de toata aceasta situatie, de care vorbeam mai sus. Iar daca se va intampla asa nici bolnavii nu o vor duce mai bine, nici mai indestulata nu va fi populatia si nici iarna nu va fi mai cald. In cel mai bun caz ar fi ca acuma, daca nu si mai rau. Mult mai rau. Datorita consecintelor negative pe care le va genera situatia asta.
@ Motanul Incaltat
Solutie : radierea pdl-ului , alegeri anticipate.
Gargara cu U.E., alianta NATO, sistemul bancar, investitori straini poti sa o spui in piata la Matache, piata Amzei etc. poate vei gasi pe cineva sa te creada, vindeti „brasoavele” in alta parte nu mai cumpar de mult asa ceva.
Sa te lumineze Dumnezeu
Cu stima Emil
@victor,
Pentru ca prietenii mei mi-au spus sa ma port frumos cu cei ca tine,consumatori de etnobotanice,in combinastie cu alcool si scizofrenie,tin sa-ti recomand(chiar daca fiind halul in care te afli permanent,nu vei intelege nimic),ca eu si familia mea ii purtam un respect deosebit lui Ion Iliescu,l-am votat intotdeauna,particip la aniversarile zilei sale de nastere si la lansarea cartilor sale! Am fost invitat la Cotroceni,cand era presedinte,am primit cea mai inalta distinctie militara de la domnia sa,am participat ,impreuna,la aniversarea zilei nationale a Americii,Canadei,etc.
Sper ca cineva,dintre membri de familie,sa te gaseasca treaz,fara droguri si sa-ti explice ca ma ataci jegos si nesimtit,spunand ca eu sunt contra omului pe care il respect cel mai mult!
Incearca sa tragi pe nas mai rar si treptat,poate scapi de aceasta nenorocire!
@gigip1948
Nu il gasesc pe Victor printre comentatori …. cred ca era pe alt blog
Motanele,prea ii cresti prosti pe europeni! Ei stiu mult mai bine decat tine ori mine ce se intampla in Romania basista! La ei ,daca un partid(ipotetic vorbind,asa ceva nu exista)incalca legile numai 1% din ce au facut pedeleii,isi dau cu totii demisia,de la presedintele partidului pana la ultimul secrtar.Tocmai daca nu se aplica legea si pedeleul nu e radiat,va fi o proba certa ca Romania nu e un stat de drept ci ,cel mul un stat precum Libia ori Botswana!
Ei nu se joaca de-a incal;carea legii,ei chiar o respecta iar pe cei care o incalca ii pedepsesc.
Chiar daca dizolvarea pdl nu inseamna prea mult din punctul de vedere al configuratiei politice actuale, nu pot sa nu ma bucur. nu inseamna nimic pentru ca vor infiinta o alta ceata politica avand aceleasi interese meschine. Da, posibil sa se numeasca „miscarea populara”. Populata de aceeasi netrebnici din pdl. Pacaleste pe cineva schimbarea culorii?… Ca pe mine nu…. Ca are tricou verde sau portocaliu. boc este tot boc.
Si, in sfarsit, sunt placut surprins de cineva din PSD. Si anume de deputatul Ion Stan. De-a dreptul spectaculos discursul din Parlament. Il puteti citi in Cotidianul:
http://www.cotidianul.ro/traian-basescu-agent-de-influenta-156953/
Uuu, cum de nu l-am citit mai devreme?!… Editorial picant despre vesnicul guvernator al BNR:
http://www.cotidianul.ro/guvernator-carunt-in-rol-de-lup-moralist-157020/
Thommas,
Avaritia lui Mugurel e dovedita prin faptul ca,pe perioada mandatului sau de premier,si-a pastrat postul de guvernator,si a supt la doua vaci bugetare!Precum mentorului sau,Intaiul Carmaci al tarii,a devenit si el guvernator”jucator”,dispunand de banii publici,conform propriilor interese!
Nu ma indoiesc de lacomia lui Mugur Isarescu. Am colegi care ii aduc laude de parc-ar fi Isus, vezi doamne „ce destept e”, „cum tine el cursul jos” etc. Omul o fi foarte bun in ceea ce face, nu ma indoiesc. Nu competentele lui profesionale ma deranjeaza, ci intentiile lui adevarate. Pentru ca individul nu a fost NICIODATA schimbat din functie, nici macar nu s-a ridicat problema schimbarii din functie, eu cred ca omul asta are o misiune de indeplinit. Sta cocotat pe o rezerva de 30 mld de euro (aproximativ, nu mai stiu cat e!) in timp ce batranilor nu le mai ajung banii pentru cheltuielile de zi cu zi, nu mai vorbesc de someri. De ce s-o mai numi Banca NATIONALA, nu inteleg. Dupa ce ca isi incaseaza un salariu echivalent cu o avere pentru noi (vreo 100.000 lei noi/luna) a mai si contestat taierea de 25% din salariul de bugetar si nu e singurul. L-au urmat TOTI salaratii BNR. S-a suparat pe Curtea Constitutionala cand a respins taierea de 15 la suta din pensii, de parca nici n-ar cunoaste Constitutia tarii in care traieste. Dar retardatii il apara in continuare de parca s-ar pricepe la finante. Ei nu vad mai departe de propria lor rata la casa sau masina. Din pacate pentru ei, chiar idolul lor prea-iubit ii mulge de bani in fiecare luna prin cai numai de el intelese.
Eu ma intreb cat o sa mai valoreze rezerva in euro cand euro se va prabusi?!… Si asta se va intampla cat de curand, nu ma indoiesc…