Azi mi-am pierdut cateva ore bune ca sa imi fac curatenie pe contul de Facebook.

1. Partidulpoporului Sacalaz imi cere prietenia si avem 213 prieteni comuni!!!!!?????

2. Unpr Sector Cinci Bucuresti imi cere prietenia si avem 181 prieteni comnuni!!!????

3. Mişcarea Populară imi cere prietenia si avem 45 de prieteni comuni!!!????

4. Tdl Pdl imi cere prietenia si avem 63 de prieteni comuni!!!????

Cum este posibil sa am atati prieteni comuni cu astia?

Oamenii din Sacalaz sunt foarte prietenosi nu ca mine.

Sunt un om RAU   🙂 … i-am sters pe toti … ma rog … aproape pe toti prietenii comuni.

Ma mai gandesc ce fac cu Psd Sacalaz Timis, Psd Madrid si Pnl Sacalaz care sunt prieteni cu Partidulpoporului Sacalaz si cu TNL Roman care este prieten cu Unpr Sector Cinci Bucuresti

Va invit sa cititi si aici:

Aniversară – Vania

Franturi de viata…altfel – Alez Mazilu – Foto Blogging exceptional

Sunt atât de fericit 🙂 – Marele chinez este din nou tatic

Mihai Tanasescu: “Incercati sa indreptati business-ul din Romania, nu sa-l distrugeti!” – Motanul

Mihail Sadoveanu(5 noiembrie 1880 – 19 octombrie 1961),  – Supravietuitor

Teatrele londoneze – Zinnaida

excursia, bagaju’… – Mesterul Manole

duzina de cuvinte -10- delir – Rokssana

„Face-ţi loc, face-ţi loc, delirează domnul Boc !” – Mihai

And there was light… – Andoxa

Un an… – Bibliotecarul

Duzina de cuvinte: Sens – Cristian

Poveste de vis (56) – Teo

La altii se poate! O femeie originara din Romania a ramas fara copilul nascut in Olanda pentru ca era imigranta ilegala si nu avea forme legale de munca – Razvan

Drept la REPLICĂ – PopaTeapa

Miresme de departe…ca să ne fim mai aproape. Parfumul fructelor exotice. Poveste parfumată – Mirela Pete

Un Foc De Paie, Sau S-a Trezit In Sfarsit Justitia Romana? – Marcus

Andre Rieu… – Luna patrata

Mesaj pentru mine – şi ultimul episod din Râpa Amăgirilor – Link-Ping

Stiri scurte: 05.11.2011 – George Valah

Așa mai merge să faci de mâncare – Elisa

19 gânduri despre „Curatenie pe contul de Facebook

  1. Corect Theodora !
    Şi eu am oroare de pedelaci, uneperaci sau mai ştiu eu ce băsişti, cu toate că la fel ca şi la tine, nu exclud să găsesc şi la mine fel şi fel de „prietenii comune” cel puţin ciudate. Nu am verificat că nu prea am timp dar ca principiu sunt de acord 100 % cu tine.

    1. @mihaic3001
      Nici eu nu stau prea mult timp pe facebook … intru si pun link-ul de la articolul de pe blog … citesc ce mai scriu prietenii si ies … cand imi cere cineva prietenia daca nu il cunosc personal sau de pe blogul meu ma uit ce prieteni comuni avem … este o greseala … trebuie sa ma uit ce prieteni are … sa vad daca nu are si UNPR, PDL, Miscarea Poporului etc

  2. Hai, Theodora, nu fi rea ! Oamenii îţi cer prietenie şi tu îi ştergi din liste !!! Imprieteneste-te macar cu PSD Madrid, poate te alegi cu o plimbare ! 😀
    Adevarul e ca Facebook asta are si niste prostii…

    1. @Zina
      Cu PSD Madrid am fost prietena … inca nu i-am sters …. dar am desoperit ca ma „tradeaza” cu Partidulpoporului Sacalaz 😀 …. nu imi fac iluzii … nu ajung eu la Madrid

    1. @Motanul Incaltat
      A fost o mare greseala …. s-a rezolvat … unul dintre ei tocmai recunoaste cva il cunoaste personal pe lazaroiu si nu mai poate de drag de basescu … l-am ras din lista

Lasă un răspuns

