claudiu craciun

Ce striga tanarul Claudiu Craciun, cel care a vorbit in PE despre protestele din Romania?

„CLASA POLITICA E SUB ORICE CRITICA”

„PDL si USL FURA PRIN ROTATIE”

„FARA PARTIDE”

„PRESA ROMANA PLINA DE MINCIUNA”

Ce alternativa doreste Claudiu Craciun la actuala clasa politica?

Claudiu Craciun este promovat cu insistenta de postul de televiziune Antena 3, de directorul acestui post domnul  Mihai Gadea  si de redactorul sef al Jurnalului National domnul Victor Ciutacu.

Sigur ca tanarul Claudiu Craciun, doctor in stiinte politice are dreptul sa strige tot ce vrea el asa cum si postul de televiziune Antena 3 si ziarul  Jurnalul National au dreptul sa promoveze pe cine vor ei, asa cum au procedat in erticolul de mai jos:

http://www.jurnalul.ro/interviuri/piata-universitatii-la-o-luna-de-proteste-604261.htm

Dar eu am voie sa intreb ce se intampla?

De ce este este promovat cu insistenta acest tanar ca fiind „vocea” si „liderul” Pietii Universitatii?

De ce toti cei care sunt promovati cu insistenta de Antena 3 si Jurnalul National fac parte din grupul de la Fantani, grup al carui lider este tanarul Claudiu Craciun?

De ce este aproape ignorat grupul de protestatari de la Teatrul National?

Jocurile cui le  face Claudiu Craciun?

Daca nu vrea partide politice, atunci ce vrea sa puna in loc?

Cum a reactionat domnul Victor Ciutacu atunci cand m-am intrebat prima oara pe blog aici:

https://theodora0303.wordpress.com/2012/02/05/in-atentia-telespectatorilor-antena-3-in-atentia-a-directorului-postului-de-televiziune-antena-3-mihai-gadea-in-atentia-presedintelui-pc-daniel-constantin/

Auzi, frate, “clubul bloggerilor liberali” e indignat de invitaţii noştri în emisiunile de la A3. Avea şi Udrea bucăţica ei de dreptate. Dacă-i ţinea munca ocupaţi, nu mai aveau timp să facă pe producătorii de televiziune şi să producă scrisori deschise către Mihai Gâdea şi…Daniel Constantin. Mare ţi-e grădina, Doamne!

Nu, nu vrem sa ne facem producatori de televiziune si DA avem dreptul sa intrebam ce se intampla desi unii vor sa ne convinga ca nu avem acest drept.

Anunțuri

112 gânduri despre „Din ciclul “Toata clasa politica este vinovata” va prezint partea II – Claudiu Craciun „PDL si USL FURA PRIN ROTATIE”

  1. “CLASA POLITICA E SUB ORICE CRITICA”
    “PDL si USL FURA PRIN ROTATIE”
    “PRESA ROMANA PLINA DE MINCIUNA”
    Theo, acest tanar a rostit, poate fara sa vrea, un mare adevar. Toate partidele mari din tara asta sunt compromise si toate la un moment dat au bagat mana in buzunarele noastre si ne-au furat. Marele jaf national a inceput sub PDSR, cu alde Iliescu, Vacaroiu, Nastase in frunte. In timp PDSR s-a transformat in partidul baronilor. Nu au fost ei singurii care si-au batut joc de Romania, sa nu ma intelegi gresit. Nici liberalii si nici democrat-liberalii nu sunt mai prejos. Eu unul sa stii ca ma regasesc in acele sloganuri si nu sunt singurul.

    1. @razvanrinder
      Nu a rostit fara sa vrea … este doctor in stiinte politice …. si „fara partide”????
      Pai daca te regasesti urmareste evolutia lui … si vei avea sansa sa te inscri in partidul lui 🙂

      1. Un proverb rusesc spune că „Facerea de bine nu-i tocmai cel mai înţelept lucru”. De aceea, sunt destui aceia care, oricât s-ar fi lăfăit în vremea guvernărilor Năstase şi Tăriceanu, preferă cioara de pe gard, vânând utopii.

      2. @Theodora
        O sa strig eu Theodoraaaaaaa:)

        ma uit la id-ul tau de yahoo si am marea intuitie ca azi este ziua ta …asa ca risc.

        La multi ani ,Theodora!Iti doresc multa inspiratie si niste noroc!

    2. @Theodora and all
      1. Ruptura definitiva dintre Craciun si Cernea s-a produs chiar in seara zilei cand Cernea a participat la meetingul USL fara sa anunte pe nimeni din Miscarea Verzilor.Cernea a fost invitat sa-si dea demisia ,nu a vrut…si-au dat-o ei.Nu inteleg de ce distorsionezi adevarul cu niste articole din 2010?:)
      2.a fost printre primii doctoranzi ai generatiei sale.
      3.nu a spus niciodata „fara partide” ci vrem „altfel” de partide si o alta clasa politica.
      4.langa protestatarii de le TNB stau cei de la Realitatea.;)
      5.nu numai antena transmite de acolo mai sunt si cei de la RTV.
      Concluzie:mai treceti si voi prin Piata si veti vedea ca cele doua grupuri sunt diametral opuse ca mesaje si mod de exprimare.Mai nou cei de la TNB au preluat din lozincile celor de la Fantani. Craciun a spus de mai multe ori ca Piata nu are un lider.Subliniez…treceti prin zona si veti vedea ca nu tot timpul Craciun tine portavocea,ca nu doar el da interviuri….
      In incheiere: cei de la Fantana cred cu adevarat in ceea ce isi doresc;cei de la TNB …transmit ce isi doresc altii.Ca sa fim directi ca tine…ceea ce USL-ul isi doreste.Unde sunt PNL-istii…incearca sa-si face loc la Fantana.Le uram succes(uri) :)).

      1. @RATM
        1. Nu distorsionez nimic … am pus legaturile alea ca sa stie citiorii mei despre ce este vorba 😀 … de ce te dranjeaza adevarul? alianta A FOST VOTATA LA CONGRES cu 6 luni inainte de manifestatia usl? … adica ce s-a intamplat atat de rau de v-ati dat demisia? … nu ati stiut ce s-a votat la congresul vostru? …. s-a votat ca miscarea verzilor sa intre in USL … de ce v-ati dat seama dupa 6 luni ca nu este bine? …. ce s-a intamplat intre timp? … v-ati dat seama ca intre timp a aparut acesta oportunitate ptr voi, sa participati ca protestatari „independenti”????
        2. Nu am contestat ca este un tip inteligent …. de ce a fost necesar sa spui asta la pct 2? …. vrei cumva sa subliniezi asta?
        3. Ba da, ati strigat „fara partide”
        4. Corect ar fi ca toate televiziunile sa transmita si din fata Teatrului National … nu crezi? … sau ma rog voi sunteti mai importanti decat noi 😀
        5. Da ii asteptam si pe cei de la Antena 3 si pe cei de la RTV si la noi la Teatru National … pana atunci ne intrebam de ce sunteti voi atat de sustinuti
        Concluzie … noi suntem in fiecare zi in Piata la Teatru National …. nu am preluat lozincile voastre … asta este o tentativa de dezinformare … da, am si spus ca interviuri dati voi … ca voi sunteti „importantii” … si sunteti ajutati serios
        Este exact invers … noi cei de la Teatru National suntem in piata din prima zi … si am iesit acolo sa strigam JOS BASESCU … voi sunteti acolo pentru ca sunteti trimisi de cineva care are interes mare sa aiba acolo oameni

        1. @Theodora
          stai putin ..ca sa nu ma intelegi gresit.Nu am facut parte din Miscarea Verzilor.Am aflat dea-lungul timpului care a fost „istoria”.
          Bun …tot pe puncte:
          1.nu ma deranjeaza adevarul doar ca se pare ca partea demisionara nu a votat in congres apropierea asta asa de tandra cu USL-ul.Au votat doar niste actiuni comune.Cernea e cel mai avid sa ocupe pozitia de parlamentar promisa.Il cred.Sta cu parintii,nu si-a terminat studiile ..deci vrea sa devina politician:)))
          2.ei na…asta ai inteles?subliniam ca poti fi tanar si daca tii neaparat si doctor in niste stiinte,fie ele politice si sociale.Asa cum s-a comentat aici se poate trage concluzia ca a ajuns prea devreme doctor.Aici …gandeam.In plus la Fantana mai sunt o gramada de oameni care au ceva de spus.Ca si voi pe partea cu TNB-ul
          3.Nu..pe bune…asta nu.Orice om normal la cap si cu ceva idei despre ce inseamna democratie stie ca fara partide politice democratia nu ar fi democratie.Ce e drept,pe la Fantaini mai vin niste baieti anarhisti care au un astfel de repertoriu.Dar cei care vin constant ca si voi la TNB nu au strigat asa ceva.Alaturi de anarhisti mai striga acolo si niste monarhisti…asta nu inseamna ca cineva ii opreste sau ii acompaniaza.
          4.A fost o perioada cand televiziunile au ignorat Fantana si au stat la TNB.Dupa care s-au trezit brusc si au zis:Vaaaai…au reinceput protestele in Piata:))”(RTV-ul)
          5.Cum spuneam si noua ne-au dat ignore.

          Referitor la concluzia ta:vad ca si voi sunteti la fel de suspiciosi ca noi.Noi credem ca sunteti trimisi de USL sau cine sti ce asociatie de revolutionari afiliata.:)))Nu…chiar nu suntem trimisi de nimeni.Singurii trimisi si la voi si la noi sunt „gaborii in civil”.Asta as vrea sa cred.
          Hai sa-ti spun de ce nu prea vin ziaristii la voi…si este o parere personala.Pentru ca ei cauta tot timpul ceva nou.Sloganuri noi…ceva:)
          Cu lozincile acum…really?:))nu uita ca in fiecare seara grupul de la Fantana vine la TNB si canta cu voi.
          Cat despre faptul ca noi nu am fost din prima zi…am fost.Chiar langa cel care a filmat.http://www.youtube.com/watch?v=C66mLz170Pk

          Concluzia mea acum:hai sa fim mai solidari.Pana la urma scopul este acelasi.
          Seara placuta tuturor.

        2. @RATM
          1. Participarea langa manifestatia USL nu insemna decat o apropiere … nu am fost la acel miting .. am fost in Piata
          2. Asta se poate intelege .. tu ai tinut sa ne spui ca „a fost printre primii doctoranzi ai generatiei sale” desi eu nu am afirmat ca este un idiot.
          3. Am multe dovezi nu doar filmul ala pe care l-am ridicat pe blog … dovezi trimise ca doar nu m-am apucat eu sa va filmez prin Piata … am stat zile intregi pe langa voi … am auzit cu urechile mele ce strigati … deci nu incerca ca nu tine
          4.Fantana ca punct de protest nici nu a existat in perioada de ger …. veniti voi de la ora 20 la ora 22 si cam atat …..la noi la TN era cineva de la ora 8 pana pe la ora 21 …dar nu venea nimeni de la nici o televiziune … veneau la voi la ora 22.10 ca sa transmita la Gadea in emisiune
          5. Tu chiar crezi ca doar eu am observat insitenta cu care atat Antena 3 cat si JN va promoveaza pe voi? Oamenii banuiesc ca dl Parvulescu a insistat pe la televiziuni ptr Claudiu … foarte bine sa apara … dar nu doar voi si noi deloc
          Avem tot timpul si sloganuri noi si pancarte noi … deci nu tine
          Stii cand o sa fiu solidara cu voi … cand o sa vad ca nu va mai inghesuiti la camere sa dati intreviuri … atunci o sa va cred ca nu aveti pe nimeni in spate .. pana atunci NU … ia incearca sa te uiti cu atentie la Claudiu … ce talent are … cum priveste in camera? … chiar ne credeti idoti?
          Si vreau sa te rog ceva … spunei-i domnule sa isi mai schimbe pulovarul ala cu care umbla la televiziuni … ca doar nu vrea sa ajunga ca Petre Roman

        3. @Theodora
          Eeei…daca cu niste lucruri pe care le spui sunt de acord cu faptul ca noi nu am fost pe ger nu sunt de acord.Te inseli,Theodora.Am fost acolo in fiecare seara.Asa cum si voi erati acolo.Pe frigul ala chiar asteptam sa facem „excursia „la voi ca sa ne mai miscam.Aici ori te-a dezinformat cineva ori esti ..nedreapta.Sper ca doar dezinformata.

          Da…nu e ok ca televiziunile sa stea doar pe o parte.Acum…pentru ca nu se mai intampla nimic au disparut din nou.Alaltaieri seara ati fost si voi un fata camerei la Fantana. Asta seara nu am vazut picior de jurnalist pe-acolo.Ca sa nu mai zic de TV.

          Pentru prima si ultima oara.Nu este nimeni in spatele oamenilor de la Fantini.Nu o sa gasesti 3-4 oameni la fel.Poate baietii de la TNL(liberalii mici).:)Care …nu prea scandeaza ei.Doar stau.SI cam ingheata.

          Puloverul lui Craciun:nu este acelasi .Seamana doar modelul:)Happy?o sa-i spun cand o sa-i spui si tu domnului cu ochelari de soare ca noaptea e penibil sa ii porti.Arata ca un mesean dupa prima runda de spritz.Ca sa nu ma zic de cravata;)

          Pe bune…cine incearca sa va intoxice ca Claudiu este un lider – o sa va intoxice si cu rahatul asta ca ar fi cineva in spatele lui.Da..poate are ceva suport moral din partea lui Parvulescu.Si Claudiu nu este singurul profesor care protesteaza in piata .Eu zica ai stat prea putin printre noi ca sa tragi concluzii din astea.

          Cat despre privirea lui…nu stiu ce vezi tu ea.Poate tu ca femeie vezi mai multe:)

        4. @RATM
          Nu am spus ca nu ati fost pe ger …. am spus ca ati fost doar cateva ore …de pe la 20.00 pana pe la 22.00 hai 22.30 cateodata … nu este vorba de dezinformare ca eu nu vorbesc din ce imi spun altii si nici de rautate … nu am abolut nimic impotriva voastra …. nu sunt membra a nici unui partid … sunt in Piata sa strig jos basescu si alegeri anticipate
          Noi pentru ca suntem mai multi suntem impartiti in 3 schimburi deci acoperim mai multe ore de prezenta acolo la Teatru National… dar nu asta este important … important este ca desi noi stateam de pe la ora 10.00 pana pe la 21.30… Antena 3 venea pe la 22.00 ca sa vorbesca cu voi … noi nu mai contam .. parca nici nu am fi fost acolo … ce inteleg din asta oamenii din provinice? .. ca voi sunteti singurii care protesteaza … nu este corect … mai ales ca stii si tu la Teatru National sunt pensionari care rezista eroic .. ei stau cel mai mult
          O sa cred ca nu este nimeni in spatele vostru in momentul in care o sa vad ca nu va mai arogati calitatea de lideri … daca ma conving … scriu un Update si fac si un articol nou in care imi cer scuze .. pana atunci iti spun cinstit parerea mea despre Claudiu si cei care sunt cu el … in acest moment cred ca vreti sa confiscati protestele.
          A fost la cateva emisiuni cu acelasi pulovar nu ma insel ….. asta imi aduce aminte de Petre Roman .
          Care din ei? ..ca sunt mai multi cu ochelari
          Nu are ceva suport … are mult suport din partea lui Parvulescu … si asta nu insemna neaparat ceva rau … ti-am spus ce ne deranjeaza pe noi … insistenta cu care antena 3 si celelate tv … precum si niste ziare il numesc „vocea” si „liderul” … asta nu se poate face fara voia lui … da? .. nu il obliga aia sa vorbeasca la televiziunile lor … am stat destul .. va stiu … voi nu ma stiti pe mine .. pentru ca eu nu am vrut sa ies in evidenta 😀 …. avem si noi profesori la Teatru National … sper ca nu vrei sa ne batem in diplome
          Ce imi spune privirea lui? … imi spune ca omul isi joaca bine rolul.. stie sa priveasca in camera … sa fie convingator … Repet … daca ma convingeti o sa fac update si un articol special in care imi cer scuze .. pana atunci … ramane cum am spus mai sus
          Si daca nu te superi am o intrebare … daca cei de la guvernare nu sunt buni, opozitia nu este buna …. … voi ce vreti de fapt? …… un nou partid sau va ganditi la unul care deja exista? …. ca fraza aia cu „fara partide” 😀

        5. @Theodora
          hai sa incerc sa-ti rapund la intrebarea „bolduita”:) mai intai.Este o parere personala dar am observat ca mai sunt cativa in Piata care vad la fel lucrurile.Eu fac parte din generatia aia nascuta in anii ’70 pe care puterile politice au exploatat-o la maxim.Este generatia care a fost imbatata cu apa rece.Multi ii zic generatia de sacrificiu.Am iesit in Piata si vom ramane acolo si voi protesta impotriva intregii clase politice nu din ratiuni ideologice.Ci din ratiuni de atitudine.Rand pe rand cei de la putere(stanga sau dreapta–mai ales dreapta) au reusit sa inabuse orice opinie (mai ales daca era impotriva lor).Au inceput cu golanii din ’90 si au continuat cu toate structurile societatii civile pe care le-au cumparat,inregimentat sau distrus.Dupa ce ii votam…nimeni nu ii mai poate da jos de acolo.Si terbuie sa asteptam mereu alegerile ca sa alegem de fiecare data raul cel mai mic.Si uite asa ne trece viata.Asteptand raul cel mic .M-am saturat de raul cel mai mic care se pare ajunge la un moment cel mai rau din rele(cum se intampla cu PDL si TBasescu).

          Nu spun ca este rau sa parte dintr-un partid politic sau sa simpatizezi cu unul dintre ele 😉 .Dar nu pot sa uit ca PSD-ul a dat personaje ca Nastase,Vanghelie,Hrebengiuc si…sa nu uitam baronii de judet:))) …A dat si niste oameni ok(M Pascu de ex)…dar prea putini. Imi doresc altfel de partide , altfel de valori politice.Imi doresc sa sa nu ma mai priveasca ca o carne de tun pentru votul meu.
          Un nou partid????:))Vezi ca ni se pregateste alt monstru politic-Miscarea Populara.Nu stiu…mi-as dori un partid de stanga dar cu adevarat democratic si orientat catre cetateni…adica catre noi.Un partid sa aibe si oameni care sa ne inspire nu doar sa ne manipuleze.Vreau multe pentru mine si pentru tara asta(nu o lua nationalist ca nu la asta ma refer).Un partid/coalitie care sa ne dea niste primari interesati de comunitate.Nu sunt de dreapta si nu voi fi.Se parjoleste pamantul cand guverneaza astia.Vreau sa nu mai vad pensionari care-si dramuiesc banutii si trebuie sa lase la tejghea ciocolata pentru nepoti pentru ca nu le ajung banii.Sau sa-i vad ca cersesc.Ok…sunt multe de spus aici.

          Acum…cu Claudiu.O sa-ti dau copy/paste de pe contul lui de facebook …a citit unul dintre articole si a reactionat foarte ferm

          „Ce se intampla in Piata Universitatii este o miscare tectonica a cetatenilor care provoaca toate formele de organizare din societatea romaneasca”.
          Interviul e simpatic dar titlul ma sperie. Nu stiu de ce toti sunt disperati sa caute „lideri” in PU. Cand mai aud cuvantul lider ma ridic de la masa si plec.
          Ne vedem diseara in Piata. Astazi o deszapezim la propriu!”

          Niciodata nu si-a pus problema sa ajunga un lider.In seara evacuarii eu l-am simtit foarte ofticat.. a doua zi a zis ca asa ceva nu se poate intampla intr-o tara democratica .A imprumutat de undeva o portavoce si de atunci stii … ca ai fost si tu acolo.E un tip care are valori…Extrem de puternice.Curios din fire si extrem de sensibil la nedreptati.Ok…nu vreau sa-i fac PR-ul ca nu e cazul.

          De ce il cauta TV-ul si il fac lider.Pentru ca avut acel moment de mare inspiratie din PE.Nici macar nu stia ca o s ia cuvantul .Nu si-a scris nimic…a vorbit pur si simplu.Eu unul recunosc ca nu m-as descurca sa vorbesc in fata unei multimi sau la TV…Iar astia din media sunt avizi dupa chestii de genul asta.Ca le creste rating-ul si le intra multi bani in buzunare.De cand a inceput sa fie acuzat de vedetism a renuntat sa mai mearga la tv…au mers alti colegi de protest.
          Zici ca isi joaca bine rolul??? nu e vorba de asta.aaa..pesemne incearca sa dea un pic de greutate vorbelor.Si are discurs…e doar prof’ de stiinte politice si are exercitiul vorbitului in public.E ceva rau???Si a avut impact pentru ca nu eamana cu niciunul din politicienii.Intr-o lume fara camere de luat de vederi…lucrurile ar fi ami aproape de adevar.
          In rest este un tanar fff normal…

          Mai…are ochelari negri de soare(iar ma apuca rasul) palarie…si costum.Pare a fi un activist de partid:)))

          p.s in utimele seri nu s-a mai strigat „USL si PDL aceeasi mizerie…” 😉 :))))

        6. @RATM
          De stanga zici? de stanga s-a declarat PPDD si este si nou … nu afost la guvernare … nu au furat, nu au mintit 😀
          Un tip cum spui tu „sensibil” cu „valori extrem de puternice” ar fi inteles ca nu este normal sa permita televiziunilor sa il transforme in liderul Pietii .. el stie ca nu este …. si-ar fi dat seama ca acest lucru ii va deranjeaza pe ceilalti care protesteaza acolo .. da, au mers alti colegi de protest … tot din grupul vostru 😀

        7. @RATM
          Stiu ca ti strigat asta
          Iti spunem doar ca PPDD s-a declarat de stanga si ca este un partid nou … care nu a fost la guvernare … care nu a furat … nu-i asa? 😀

        8. @Theodora
          Dear…si partidul nazist a lui Hitler s-a intitulat de stanga- adica national-„socialist” ca sa prinda masa de muncitori industriali.Tu ai vazut cine e prin PPDD?Toti fugitii de-acasa …toti care nu primit nici macar firimiturile de la masa marilor partide.Astia din pacate vor face diferenta la alegeri pentru ca sunt multi.Ideea e ca vor intra mai mult ca sigur in Miscarea Populara.Basescu mai creaza un monstru politic pe modelul CDR.Si personal nu presimt lucruri bune.Cu seful SIE sef al guvernului si agent Mossad in acelasi timp … trebuie sa ne asteptam la orice.Inclusiv la dosare groase pentru fiecare din noi;).
          Asa…poate ma lamuresti si pe mine cu o treaba.Citeste mai jos ce au primit unii dintre noi;bine..noi stiam deja de treaba asta.Acum avem si dovada ca se incearca politizarea protestelor.Noi nu vrem sa confiscam protestul dar nici nu suntem de acord ca el sa fie politizat.SI daca s-a strigat USL si PDL aceeasi mizerie …a fost mai mult o reactie defensiva pentru ca sunt multi membrii de partid si intr-o parte si in cealalta parte a bulevardului.

          PIATA UNIVERSITATII
          GRUPUL DE DEMONSTRANTI
          25.02.2012
          Delegatie pentru prezentarea revendicarilor
          DIALOG CU GRUPUL PARLAMENTAR AL USL
          D-lui Presedinte Victor Ponta, D-lui Presedinte Crin Antonescu
          Deputatilor Mariana Campeanu, Victor Socaciu, altii
          Parlamentul Romaniei / Camera Deputatilor/ Senat
          Marti, 28.02.2012 / Ora 17,00 / Intrarea dinspre Izvor, Parter
          Prezenta protestatarilor – 16,30 ; Intrarea – 16,45 .

          Delegatie protestatari, Piata Universitatii si din teritoriu .

          Va informam ca delegatia s-a constituit. Vor fi 30 delegati din tara si Bucuresti. Va rugam sa confirmati inca o data prezenta. Prezenta e o responsabilitate pentru a ne sustine si legitima revendicarile.In plus presa va fi informata.Pregatiti revendicarile. Putem discuta pe net, prin telefon, in Piata Universitatii,dupa 17,00. Fiecare va sustine direct revendicarile, vor putea face propuneri, nu vor fi asociatii intermediare.
          Adresa cu componenta delegatiei va fi inmanata dnei Mariana Campeanu si dlui Victor Socaciu azi, duminica, va fi discutata cu dl. Ponta si dl. Antonescu,va fi trimisa la SPP. Intrarea se va fac pe baza de BI/Pasaport.
          Nu absentati spre a nu afecta cauza miscarii antisistem din Piata Universitatii. Astept sa ne intalnim pentru amanunte.
          Presiunile constante si repetate sunt benefice. Se actioneaza indirect si asupra Puterii prin recul . Vom fi puternici.Avem acoperita delegatia pe varste si zone din tara. Sa fim uniti !!!
          Cnfirmati inca o data prezenta la acest eveniment unicat. Cei de doresc sa se inscrie in plus sunt bineveniti.
          Nota pentru lista. Nume / prenume, profesie, in cautare de loc de munca / angajat, domiciliu, telefon, e-mail.
          Data si ora de intalnire – marti, 28.02.201, 17,00. Prezenta protestatarilor la 16,30.Intrarea 16,45.
          Actiunea va fi adusa si la cunostinta presei – TV, Radio, ziare, agentii de presa. Se asigura mobilizare.

          Initiatori : George Bogdan, protestatar / 0771.447893 / e-mail: george_bogdan2004@yahoo.com
          Dumitrescu Eugenia, protestatar / 0770.285824
          Nita Ion, Prata Liviu,Constantin Mihai,Barbu Simion,Campanu Daniel.
          –––––––––––––––––
          Sper in continuare intr-o conversatie cat mai sincera.
          Rage Against The Machine

        9. @RATM
          Ti-am spus de PPDD ptr ca tu ai spus ca ai prefera un partid de stanga curat 😀
          Daca sunt membrii de partid in Piata ei nu sunt acolo ca membrii de partid ci ca oamnei nemultumiti de actuala guvernare … nu poti sa le interzici sa protesteze si nisi sa isi dea demisia … eu nu sunt membra a nici unui partid … libera sunt mai puternica .. obisnuiesc sa SPUN atunci cand nu sunt de acord cu ceva si asta probabil mi-ai aduce excluderea din orice partid asa ca am preferat independenta si posibilitatea de exprimare a nemultumirilor
          Nu stiu cine este acest George Bogdan … pe mine nu m-a intrebat nimeni daca vreau sa fac parte din acesta delegatie …. nu am primit acest manifest … probabil ca a fost difuzat in perioada in care eu nu am fost in Piata … daca a fost difuzat … nu pot nici eu sa stau 8 ore acolo … ai vazut ca facem cu schimbul

      2. @Theodora
        Nu vreau sa ma intelegi gresit.Fie ca suntem sau nu membrii de partid suntem acolo ca sa scapam de actuala guvernare care este „totalitarismul in piele de oaie”.Sincer …nu as vrea sa profite vreun partid de protestele de acolo.Partidele trebuie sa se preocupe de altceva.Si anume de niste programe sanataose pentru cetateni.
        Daca se lasa impresia ca USL-ul sau alt partid conduce din spate protestele…o sa devenim mai vulnerabili.Si o sa-i faca pe ei mai puternici.Pentru ca odata identificat dusmanul comun o sa stranga randurile.Si masinaria lor politica si propogandistica este uriasa . Dupa discursul din PE ,in doua zile era plin online-ul de acuze cum ca face jocul PSD-ului si al lui Voiculescu…ca este agent…ca este marxist…ca este Iliescu in varianta reinventata…si cate si mai cate.
        Poate si de aici distantarea de USL.A fost mai mult o reactie la atacurile puternice ala basistilor.
        Acum se pare ca au ajuns si in Piata pentru ca incearca mizeriile impotriva lui Craciun.

        Da…asta imi place:libera sunt mai puternica.:)

        Invitatia s-a trimis pe email.

        1. @Theodora
          Salutare….am aflat cate ceva.Cineva a venit cu niste foi pe care le-a plimbat si la noi si la voi.Unii dintre cei din grupul de la Fantana si-au dat adresele de email.
          Cei care luau numele si prenumele +email spuneau ca fac un comitet de initiativa si ca ei ne vor reprezenta interesul.Nu au fost foarte clari in fata cui..Dar dupa invitatia primita…m-am lamurit.Sunt sigur ca au fost invitati si din grupul vostru.Am mers pe fir si unul din cei trei-patru care si-au dat datele mi-a dat si mie fwd.
          Nu stiu …ceva imi lasa impresia ca nici printre voi nu sunt tocmai curati in intentii….

        2. @RATM
          Am vazut la un moment dat pe cativa cu niste foi dar pe la mine nu au trecut … nu sunt sigura ca sunt cei despre care vorbesti tu … ca au fost mai multi in mai multe zile … pe mine NU m-a intrebat nimeni NIMIC … nu am un fizic impresionant … urlu si eu cat pot .. nu am portavoce … nu am spus ca sunt bloggerul theodora0303 – Hai ca se poate
          Prin fraza asta: „Nu stiu …ceva imi lasa impresia ca nici printre voi nu sunt tocmai curati in intentii….” recunosti ca printre voi sunt oameni nu tocmai curati? 😀

        3. @Theodora
          sunt unii cu aparitii episodice in Piata-Fantana.Vin cu tot felul de soparle…de regula in jurul orei 20.00 cand incepe protestul.Nu striga ,doar mormaie,mai arunca niste soparle doar-doar o sa se bage lumea in seama si nu mai scandeaza.
          Pe doi dintre ei i-au recunoscut nsite colegi de protest ca stau in partea TNB.Apar de regula in peisaj dupa ora 18.00 dupa ce pleaca pensionarii ,profesorii care protesteaza mai dupa -masa.

          Pai…am recunoscut de la inceput ca sunt dubiosi infiltrati printre noi.HAi sa facem totsi diferenta intre oamenii care au venit de la inceput si sunt si in ziua de azi acolo-fie la TNB fie la Fantana.

          p.s ar fi frumos sa nu incerci sa-mi rastalmacesti cuvintele:)

        4. @Theodora
          mai…eu acum am vazut clipul postat aici de tine(cel creat de StareaNatiunii.ro pe youtube)..faza cu „Fara partide” e scoasa din context.–> FARA PARTIDE IN PIATA…la aste se referea sloganul.:)

        5. @ratm
          imi place faza cu aia care incearca sa se infiltreze pe partea cu fintina din partea cu tnb-ul. Mai ales ca si din partea „studentilor” vin in fiecare zi si incearca manipulari pe partea „pensionarilor”. In primul rind vine mina dreapta/stinga a lui craciun, ala inalt cu par roscat strins in coada, apoi cei doi frati/surori ce-or fi ei blonzi si mici de statura, apoi ultrasii sau membrii galeriei care au idei putin, fixe si ritmurile deja stabilite. Daca incerci sa ai discutii pe alte teme decit stiu ei descoperi ca nu sint cei mai buni interlocutori.
          Apoi toata lumea vorbeste de unitate, singura unitate din piata este cea a jandarmilor care ne pazesc, dezbinarea a pornit de la pancartele pdl=usl, pdl si usl fura prin rotatie, toata clasa politica este la fel si mai sint citeva dar mi-e lene sa-mi amintesc acum. In al doilea rind se face o delimitare clara intre cei de la arhitectura care vezi doamne sint studentii, tinerii care vor sa reformeze, idealistii pe cind pe partea cealalta sint usl-istii, aia platiti de partide, pensionarii, pulimea. Pensionar nu sint, platit nu sint (am si spus ca regret lucrul asta ca vin de prost iar altii pot fi platiti), membru de partid nu sint, idealist sint si eu dar nu naiv si n-am de gind sa cuplez la diversiuni de joasa speta, le-am trait in „89, le-am trait la toate manifestarile din 90-91 pina la ultima mineriada. Sincer orice explicatii mi-ar aduce cineva nu-mi place craciun, nu-mi place atmosfera de secta, nu-mi place ritmul de galerie care duce putin spre forma fara fond, nu-mi place aerul boem ca unica conditie de acceptare si ma enerveaza faptul ca automat sint incadrat intr-o categorie. Apoi oricit ar incerca lumea sa explice de ce se striga mizeria aia cu pdl si usl, voi intelege ca cei care o fac ori nu sint la locul lor cu capul, ori fac jocurile basitului, nu mai ofer explicatii ca m-am plictisit deja. Hai sa-l dam jos pe base, dupa care tragem si de usl daca vor cistiga ei, fiindca daca va avea tot pdl majoritatea va trebui sa plecam din tara, daca cumva realizati asta!
          In rest aviz diversionistilor, eu imi asum orice risc si nu am de gind sa renunt, voi faceti ce vreti!

        6. @Costi
          Mai Costi…tu si prietenul tau Lucian aveti dreptate pana intr-un punct.
          Ce nu intelegeti voi este ca nu suntem de acord sa revina la putere aceiasi fesenisti (modificat admin) care s-au imprastiat si apoi repliat in aceleasi partide (vezi si ultimul caz-Melescanu).Pe de alta parte am stabilit sa nu mai iritam preferintele politice ale unora si am incercat sa nu mai cantam la portavoce sloganul cu pdl=usl. Nu s-a putut…sunt doi care care au o predilectie catre asta. Nu mi e pare ok sa te duci si sa-i spui nu mai canta.Pana la urma pentru asta militam.Exprimare libera,nu?Valabil si pentru Cezar…(membru PPDD)
          Nu trebuie sa-ti placa craciun…btw …ai stat de vorba cu el?l-ai intrebat …bai fraiere/sluga/nebun(cum ii ziceti voi prin piata) unde dracu vrei sa ajungi cu unele comportamente?”Mana lui dreapta”(il chema Vlad apropos si este un om ok) a fost la inceput la TNB..si a ales sa stea la Fantina.Decizia lui.

          Chiar nu inteleg…ti-a reprosat cineva ca ai venit in training adidas la protest?NU CRED !atunci hai sa vorbim de faptul ca poate te simti marginalizat.Normal…daca veniti cu atitudini si cu poezii proaste si cu atacuri la persoana cu siguranta lumea o sa va respinga.Uita-te mai atent si ai sa vezi ca lumea este destul de pestrita.

          Iti spun eu de ce s-a strigat mizeria cu usl si pdl…pentru ca nu suportam activistii de partid!uite de aia.!din orice partid.As cum suntem,boemi,idealisti,poeti…credem in valorile noastre.Asta nu insemna ca le ignoram pe ale voastre.

          Si ar fi de apreciat daca Lucian nu s-ar mai plimba cu aparatul ala pindind ca un gabor in civil;)hai sa ne ascultam mai mult unii pe altii si sa gasim motive sa colaboram chiar daca vedem diferit lucrurile.Eu cred ca nu ne permitem luxul sa ne certam.

        7. @RATM
          Imi pare rau sa iti spun … dar eu nu te cred .. asta este … regret
          Re rog sa incerci sa nu mai folosesti cuvinte pe care trebuie sa le sterg … daca tot trebuie sa avem grija de preferintele politice ale celorlati

        8. @ratm
          comentariul tau a fost aproape ok pina la faza cu vlad ala care e ok. Pai uite care e treaba, tocmai cu ala am incercat sa vorbesc si nici n-am terminat bine intrebarea (de ce se insista cu pdl si usl fura prin rotatie) ca a sarit cu o rafala de acuze pe mine ca incerc sa-l denigrez pe craciun, ca il vorbesc de rau, diverse. In momentul ala parca vorbeam cu ioan oltean, asa ca daca eu vad ceva si cineva incearca sa ma convinga ca de fapt nu stiu ce vad atunci am o problema, in cazul asta cu tine fiindca tu imi explici ca de fapt totul e bine dar vederea mea e incorecta. Sa fii tu sanatos cu claudiul tau craciun, cu activistul vlad si cu toti membrii galeriilor/ultrasi ce-or fi ei. Si apropo cine-i lucian ala de care tot imi spui ca face poze, eu nefiind de la servicii nu stiu decit citeva persoane din piata dupa nume? Si sincer decit sa colaborez cu persoane pe care sincer le cred in slujba sistemului prefer sa fiu singur impotriva dusmanului. Pe dusman il stiu, toti care se pun in slujba lui se demasca singuri dar prietenii sint prea periculosi in momentul asta. Si poate imi explicati voi mie cum poate un om care a trait numai in sistem sa fie impotriva sistemului care l-a creat (doar cere mereu reformarea clasei politice) atunci cind el a fost numai retribuit de sistem, sau cel putin asa am retinut eu pina acum. A fost cumva claudiu craciun in sistem privat, a avut el afacerea lui, s-a lansat el ca independent? Si daca da atunci cum de a colaborat cu alina mungiu pipi di fata mare care l-a renegat pe bas doar cind a fost preferata buzata de eba? Si cum de a fost promovat tocmai de televiziunea celor pe care îi ataca? Dar stii ce, nu-mi raspunde, ptr mine craciun este un subiect inchis, daca astia sint liderii care ni se propun indiferent sub orice forma, prefer o miscare browniana a pulimii (adica asa cum ne considera conducatorii nostri iubiti)! Azi am vorbit cu unul din ultrasi si i-am explicat ca se chinuie degeaba sa creeze diversiuni, noi credem ca singura solutie in momentul asta e usl, puteti sa va tavaliti in chinuri ca tot voi veni in piata, tot impotriva lui base, diaconescu, becali, craciun si alte marionete ca el! Desi daca va tavaliti in chinuri inseamna ca am reusit si eu ceva!

        9. @Theodora
          Scuze daca am folosit vreun cuvant nepotrivit;m-a luat si pe mine un pic valul:)
          @Costiputza
          Iti spun si tie ce i-am spus si Theodorei:nu este nimic rau ca la proteste sa participe simpatizanti ai partidelor politice.Iar daca USL-ul a dat directiva sa scapati de Craciun si grupul de la Fantani, inseamna ca tot am facut ceva(vorba ta).Daca de la dreptacii basisti (vedeti In Linie Dreapta) pana la PSD_PNL_PC_Cernea(?) , Fantana a devenit o amenintare…chiar ne tavalim.De bucurie.
          Craciun este profesor universitar si specialist pe managementul politicilor publice.Nu prea avea cum sa se lanseze in mediul privat.Da…a fost consultant pe politici publice la Guvern si a plecat cand a venit guvernul Udrea/Boc.Stie bine ce mizerii se invart acolo.
          Cat despre Antene…am o teorie.Neprobata.Eu nu am incredere in Voiculescu nici sa ma pici cu ceara.O sa revin dupa ce ma lamuresc.
          In rest ..respect pentru faptul ca iti exprimi clar si deschis alegerea politica.As fi vrut sa fiu si la fel de convins ca tine.Poate mai am nevoie de timp.

        10. @RATM
          Iti dai seama ca este aberanta afirmatia ca „USL-ul a dat directiva sa scapati de Craciun si grupul de la Fantani” 😀
          Cred ca la nivelul liderilor USL nu a auzut nimeni de grupul vostru … ei stiu de protestele de la Univesitate si atat
          Nu va amagiti singuri … voi nu sunteti importanti decat pentru cei care va manipuleaza.
          Cat despre antene eu am incredere in Voiculescu .. oricum el nu se mai ocupa … se ocupa fiica dansului de afacere.
          Mai repede ii suspectez pe unii formatori de opinie ca au avut interese sa il ridice pe Craciunl vostru lider la Pietii … este simplu … dl Parvulescu s-a folosit de influenta pe care o are in fata unora de la entena 3 si JN

        11. @Theodora
          Parca nu vedeai nimic rau in sustinerea d-lui Parvulescu.Banuiesc ca la dansul te referi cand zici de formatorii de opinie.

          Astept cu interes sa ne spuneti cine ne manipuleaza.

          Si mai astept cu interes evolutia „liderului” vostru.Sarmanul rezervist care vrea sa aduca dictatura militara lunara ca garant al democratiei.

          Si ar fi frumos sa nu mai „suciti” mintile pensionarilor si profesorilor(btw am stat de vorba cu cativa din ei si sunt oameni extraordinari) cu promisiuni pe care nu vi le-ati tinut nici cand ati fost la putere.

          p.s Atat V Ponta cat si Antonescu il stiu pe Craciun care btw…cand a vorbit in PE a vorbit de intreaga Piata a Universitatii.Nu a zis grupul de la Arhitectura .:).

          in incheiere …
          Primavara frumoasa ,Theodora:).

        12. @RATM
          Nu am spus ca este rau sa il sustina … am spus ca ESTE RAU SA IL SUSTINA SA AJUNGA LIDERUL PIETII .. PTR CA ASTA S-A INCERCAT … IN REST DL PARVULESCU IL POATE SUSTINE PE CRACIUN CAT DORESTE SI CUM DORESTE.
          Noi nu avem lider … nu avem nevoie de lider care sa ne reprezinte …. NOI NU AVEM NIMIC DE NEGOCIAT …. NOI CEREM DEMISIA LUI BASESCU SI ALEGERI ANTICIPATE
          Iti faci sperante inutile … sigur ca au auzit discursul dar sa nu iti imaginezi ca dupa aia s-au gandit si ziua si noaptea la Craciunul vostru 😀
          Nu suceste nimeni mintile pensionarilor … este urat ce insinuezi … oamenii vin acolo de buna voie … ce promisiuni? cine a fost la putere? La Teatru National sunt oameni care nu au facut parte din guverne … cei mai multi dintre ei nu sunt membrii ai nici unui partid.
          La noi la Teatru National sunt protestatari de dimineata pana spre seara … voi aveti program de gravide … de la 20 la 22.30 cel tarziu .. asa ca mai incet cu reprosurile.

        13. @ ratm (rage against the machine) ar trebui sa te numesti ram (rage against myself) la ce conflicte zac in tine si incerci sa le extrapolezi. Dar pe de o parte ma bucur, vad ca sint oameni mai chinuiti decit mine de conflicte. Apoi daca tu esti asa cum sa fie un altul spalat pe creier din partea cu fintina? Incepeti sa semanati usor, usor a secta, se cinta la comanda, se cinta ce trebuie, ritmul la fel este in majoritate cu ale, ale si mai e si chestia aia absolut odioasa cu ale, ale alio, adica exact cum ar suna alo spus in ruseste!
          Minunat, agenda voastra este facuta de galerii, nu ma refer la simplii membri care primesc doar ordin, ma refer la capii miscarii, de aici si tenta de organizare fiindca desi craciun poate parea lider nu e, e doar un povestitor dupa cum el insusi a avut ghinionul sa ne spuna (gura pacatosului adevar graieste, sau in general ce-ti vine prima oara sa spui aia e corect). Apoi daca tot ce s-a gasit e craciun sau vlad, ambii niste oameni foarte carismatici (spre libidinosi) atunci nu ma mir de ce aveti asa „multi” sustinatori, probabil ca aia va sustin pina incep sa-i cunoasca/vada pe cei 2. Ma bucur ptr ca stiam ca nu pot concura cu un mecanism de dezinformare pus la punct in aproape 100 de ani (comunismul a ajuns la putere in 1918), dar cu toate astea poate sa v-o traga un singur om cu un afis si sa va dea agenda peste cap, oricum mai fac o data afirmatia ptr cei care cred ca ma pot ameninta sau speria, in momentul in care am hotarit sa ies in piata am facut-o cu riscul de a nu ma mai intoarce acasa, exact ca pe 22 dec 89. De aici puteti deduce ce vreti dar nu ca am venit sa dau inapoi oricite diversiuni ati face.

        14. Hai ca va raspund la amandoi caci intra-adevar tineti aproape.:)))
          1.Nu am spus ca vin fortati sau trimisi.Spun doar doar ca li se inoculeaza ca PSD-ul este singura solutie .Tema intalnita si la propaganda basista cum ca nu sunt altii mai buni ca ei deci..trebuie sa ramana ei;).
          2.Cei mai multi dintre noi au servici intre 9-18.Eu cel putin nu am cum sa ajung inainte de ora asta+am si business-ul meu propriu
          3.este normal sa nu aveti un lider in Piata pentru ca ai vostri sunt in parlament sau prin birourile senatoriale.
          4.Si eu imi doresc demisia lui Basescu/Ungureanu-SIE/ +Anticipate si puscarie pentru tot PDL-ul–>Bercea Mondialul are nevoie de companie.
          5.da..asa este …multe scandari seamana cu folclorul de stadion.Nu se canta ce trebuie, se canta ce ne vine:)asta nu inseamna ca ultrasii vin in Piata in fiecare seara.Ei au o singura obsesie si anume legea 4.Asta nu inseamna ca ma voi comporta ca pe stadion.In plus,galeriile merita respectul nostru pentru ca au facut zid in jurul bannere-lor cu Rosia Montana la meciul Romaniei.
          6.Comunismul a ajuns la putere in octombrie 1917 prin lovitura de stat a lui Lenin , fiind detronat guvernul socialist al lui Kerenski -din cate imi amintesc eu de prin carti;)
          7.daca vrei sa vorbim in termenii astia , nu extrapolez ci „proiectez” conflictul interior pe realitatea exterioara.Gresit…sunt foarte impacat cu mine insumi.
          8.Ei hai…iti apreciez creativitatea poetica atat vreme cat nu este insotita de agresivitate verbala.Asta nu inseamna ca ti-am facut poza si am agatat-o in copaci cum ai facut tu :))Daca am inceput o conversatie asta nu inseamna ca ma tavalesc ,nu inseamna ca te visez noaptea pe tine si pe poezia ta.Chill…poate dupa ce produci un volum vin si iti cer autograf.
          9.Chiar nu vreau sa dai inapoi.Si daca vin sa te salte , urla.Te-am scoate noi din mainile lor.:))

        15. @RATM
          1- 2 Nu li se inoculeaza ca PSD-ul este singura solutie … ti-am spus ca cei mai multi dintre noi nu sunt membrii de partid … nu stiu daca gasesti 4-5 membrii de partid la Teatru National si aia sigur nu sunt membrii PSD … ii stiu EU si stiu si din ce partid fac parte dar oricum sunt SIMPLI MEMBRII FARA NICI O FUNCTIE care au DREPTUL sa fie in Piata si care NU striga sus USL … ci JOS BASESCU si ALEGERI ANTICIPATE
          Si dintre noi sunt destui care au serviciu … dar nu vin ca boierii de la ora 20 … vin direct de la serviciu in Piata … avem si studenti si someri si pensionari … la noi oricine este cu sufletul curat este bine primit.
          3. Iti dai seama ca la aberatia asta refuz sa iti raspund
          7 Din felul in care te exprimi lasi sa se inteleaga ca stii cu cine vorbesti 😀
          De fapt provoci o discutie si astepti ca noi sa iti dam detalii ca sa iti dai seama cine suntem
          Aveti informatori/agitatori printre noi sau esti chiar din servicii? 😀

        16. @Theodora

          Pai…vorbim de ceva vreme.E normal sa apara tonul familiar, aproape prietenesc:)))
          Da, sunt de la servicii part-time job .Exact in intervalul 20-22 dupa ce imi termin jobul de corporatist si mai misc ceva si pentru business-ul meu.:)))

          Eu zic sa recitesti sau sa citesti printre randuri si poate se mai atenueaza un pic paranoia cu serviciile.

          Securistii nu prea stau pe net…sa stii.;)

          Daca am initiat si mentinut conversatia am facut-o pentru ca s-a purtat intr-o maniera decenta.In contradictoriu,dar decenta.Prefer contradictia de idei decat comoditatea atacului la persoana.

          O sa trec pe la voi…chiar daca amicul Costi o sa ma huiduie.:))

        17. @RATM
          Am o „noutate” pentru tine … serviciile stau SI pe net … nu securistii ci lucratoarii din servicii asa este corect
          Te asteptam cu drag … dar vino si tu mai devreme ca noi ne retragem inainte de ora 20 . .. te primim cu flori
          Auzi … tu esti doar un admirator al lui Craciun sau esti chiar Craciun? 😀

        18. @ Theoadora
          Bieţii oameni aşa s-au obişnuit cu furtul voturilor că nici nu se mai gândesc că pot vota după voinţa lor. Partidele pot să se dea şi peste cap, pot să cumpere pe cine vor şi de unde vor, urnele vor fi cele care vor stabili următoarea compoziţie parlamentară. Dacă „vox populi” spune PDL, PDL o să fie. Invers, dacă va spune USL, indiferent câţi peşti împuţiţi o să dea portocaliii, USL o să fie. Nu înţeleg pentru ce atâta îndârjire pentru ceva ce nici Mama Omida nu poate prevedea acum.

          Brucan a spus că ne trebuie 25 de ani ca să înţelegem democraţia. Atunci, am considerat că exagerează. Astăzi, sunt convins că a fost extrem de optimist. Mai mult, cred că şi 50 de ani este un termen optimist. Văzând atâta prostie, aproape că-mi doresc ca „domnia” portocalie să mai dureze 10 ani. Să-şi termine „reformele”, astfel încât toţi adoratorii lor să-şi dorească să-şi taie venele. În plus, aş vrea ca să dispară toate ocupaţiile bugetare şi să fie externalizate pe bani: pompierii srl, poliţia srl, spitalul srl, şcoala srl, guvernul srl etc. Evident că taxele şi impozitele trebuie să rămână în vigoare, Fiscul, Serviciile, Armata-UNPR şi Preşedinţia rămânând intangibile şi cu bugete îndestulătoare. Superb, nu? O să spuneţi că este o fantasmagorie. Poate! O să trăim (cine poate) şi o să vedem cine are dreptate.

        19. @ALM
          Da 50 de ani este un termen optimist … eu as spune 100 de ani
          De ce „“domnia” portocalie să mai dureze DOAR 10 ani”?
          Nu mai bine il alegem pe viata?
          Si functia de presedinte sa se lase mostenire anaflabetei care a ajuns europarlamentar?

        20. @ Theodora
          Dece numai 10 ani? Păi în 10 ani, în ritmul ăsta, ajungem colonie a FMI-ului. Toţi privaţii care au impresia că ţin Ţara în spate, deşi numai căteva firme mai produc bunuri, ceilalţi plimbă banii între ei, o să fie angajaţi la firme străine cu salarii chinezeşti şi impozite ca în Luxemburg.

        21. @ALM
          Am intles … dar aici imi permit sa va contrazic … cu base in frunte nu va dura 10 ani pana ajungem colonie a FMI-ului … ajung 2 – 3 ani … daca mai face cateva imprumuturi s-a zis cu noi … sanse mai avem … cu un prim-ministru BUN am mai reusit sa scapam o data de dezastru … sigur ca acum situatia este mult mai grava

        22. @Theodora
          :))))))))))))
          o sa vin.Sper ca o sa fiti draguti sa-mi dati doar florile …fara ghivece.
          Nu,nu sunt Craciun.Nu il admir…il respect.Nu mai am varsta sa cad pe spate asa usor.Las admiratia pentru fanii/fanele lui.

          Corect!Lucratori in servicii…sa ramana.

      3. @ Theodora

        O sa vin langa voi si o sa strig din toti bojocii…Theodoraaaaa:))

        Glumesc

        O sa vin echipat corespunzator:ochelari de soare(chiar daca o sa fie ceata) casti in urechi ca deh sunt de la servicii…glumesc din nou.

        Ma uit la id-ul tau de mess si intuiesc ca maine e ziua ta.Deci…La multi ani ,Theodora!:)Iti doresc multa sanatate,inspiratie si niste noroc.

  2. As dori mult ca conceptul pentru o Romania Fara Coruptie sa fie discutat in Piata Universitatii, as dori sa fiu si eu acolo ca sa explic ce inseamna in detaliu acest concept, deoarece dupa ce regimul lui Base nu va mai fi, abia atunci va incepe greul pentru ca nici un partid, inclusiv Casa Regala nu vor sa promoveze asa ceva pentru ca coruptia este esenta celor care au fost si vor fi la putere. Daca in Piata Universitatii se doreste ca Romania sa se aseze pe alt fundament legislativ, atunci trebuie sa stie ce doreste dupa ce Base nu va mai fi la putere.
    citeste si comenteaza; http://romaniafaracoruptie.blogspot.com/

    1. Domnule Stancu,
      Am citit propunerea dvs de lege, am văzut că este în contradicţie cu Constituţia României şi am o singură întrebare, cuprinsă într-un dicton latin: Sed quis custodiet ipsos custodes?

  3. @Theodora
    Pai cum de ce? Eu cred ca lui Voiculescu nu-i convine ceva. Partidul asta e un partid mic si s-ar putea, la o adica, si fara el. Puterea lui mediatica insa e destul de mare, tinand cont de Antene.
    Tu zici de asta, dar uite-te si tu ce s-a intamplat in scandalul acela cu Boc. Pai tie ti se pare normal sa-l sune Capatos pe Crin Antonescu , presedintele PNL, partener de coalitie al PC, in ACD, fara sa-i spuna despre ce e vorba in emisiunea aceea, decat numai ca subiectul acesteia este unul politic ? Gandeste-te ca l-a pus pe Antonescu, copresedinte al USL, din care face parte si PC, intr-o situatie extrem de proasta, de jenanta. Intreb si eu: de ce? De ce a trebuit sa-l sune pe Antonescu? Ca sa-l puna intr-o situatie penibila?
    E greu de crezut ca angajatii fac ce vor, fara stirea si consimtamantul patronului, in emisiuni TV… Iar tot Intact Media Group apartine familiei Voiculescu! De fapt, stai putin, gresesc: angajatul poate sa faca ce vrea, fara stirea si consimtamantul patronului, numai ca in secunda doi e dat afara sau trebuie sa-si scrie demisia. Din aceasta cauza angajatul nu face ce vrea si cum il duce pe el mintea, ci cum il duce mintea pe patron, mai ales cand primeste un salariu frumusel acolo, pe care putini il au… Pe de alta parte e greu de crezut ca Voiculescu a inceput sa faca jocurile PDL-ului si lui Basescu, cand acestia il dezavueaza mereu. Desi partidul asta mic a jonglat intotdeauna, sa mai prinda vreun loc in Parlament. Nu ca n-ar fi posibil, dar e greu de crezut… Cine stie ce nu-i convine…

    1. @Theodora
      Dar, pe de alta parte, ce te tulbura asa? Contrele astea, in politica, sunt niste chestii barbatesti asa: se mai obisnuieste un mini-box intre partenerii de coalitie, asa ca intre barbati, stii… 😆

      S-ar putea sa nu fie nimic, pana la urma. Decat o joaca din asta tampita. Sau sa mai creasca audienta, rating-ul postului si atunci trebuie sa produci senzationalul, chiar daca mizerabil, ceea ce e regretabil…

      1. @Motanul Incaltat
        Ce contre prietene? Ce joaca tampita? ce audienta?
        Nu intelegi ce fac domnii respectivi?
        Inisista sa il promoveze pe unul ca lider al Pietii desi ala nu este lider … in cel mai bun caz este liderul grupului lui … si atat … ce castiga Antna 3 de aici? … ce castiga JN?

        1. Sa ne gandim putin… Vrea sa iasa din USL? Eu cred ca nu… Dupa cum spuneam este un partid mic si, cel putin pana acum, acest partid n-ar fi putut sa intre el, de unul singur, in Parlament, decat impreuna cu altul, mare, deci intr-o coalitie. Vrea sa se alieze cu PDL?? N-as crede… Motivele sunt cunoscute. Atunci, daca lucrurile stau asa, e limpede ca e vorba de un joc. Tampit, ce-i drept. Pentru ca daca-l lasa PNL din brate, nu cred ca PSD il va mai primi inapoi, intr-o coalitie (au fost si declaratii de la PSD ca de-abia au asteptat sa scape de el). Si atunci e in aer. Poate fi, totusi, o incercare de a atrage electorat, in felul asta. Insa, dupa parerea mea, sunt slabe sperante sa obtina, in acest mod, 5% (macar sa atinga pragul electoral!!). Dar poate fi o incercare.
          Practic, partidul asta, PC, a trecut de la PSD la PNL, ca acuma sa fie cu totii in aceeasi coalitie – USL. Si atunci…? In fond, e treaba lor…

        2. @Motanul Incaltat
          Da, ai prins bine … este vorba de strans voturi … ca sunt cam 40% cei care declara ca nu vor sa iasa la vot … sigur ca nu vor convinge 40% .. dat poate conving 10% …. dar unde se vor duce voturile alea? … asta este intrebarea

        3. @Theodora
          Stai putin… Zici de strans voturi, spre a reduce numarul absenteistilor… Eu ma refeream la faptul ca PC ar vrea (ma gandeam…) sa stranga, in felul acesta, voturi pentru el… Greu de crezut ca lozinci de genul „“PDL si USL FURA PRIN ROTATIE”” ar aduce voturi pentru USL… Nu? Insa daca Voiculescu ar dori sa faca sa creasca PC-ul? Adica doar PC-ul? Pentru ca daca voturile acelea s-ar duce catre PDL e greu de crezut ca lucrul acesta ar fi in interesul lui Voiculescu… Nu ti se pare? Dar daca ar lua in considerare faptul de a profita de fenomenul Piata Universitatii pentru a aduce voturi PC-ului, atunci … ar putea avea sens.
          Poate ca actiunea e indreptata impotriva PP-ului, adresandu-se acelei categorii de electorat care ar vota cu PP. Lucrul acesta ar fi justificat de lozinca cu pricina in sensul mesajului subliminal si subtil ca: „fratilor, decat sa votati cu PP, veniti de votati cu PC!!”. Nu e exclus…

        4. @Motanul Incaltat
          Da… la voturile nehotaratilor m-am gandit … da, greu de crezut ca voturile acelea se pot duce spre USL 🙂
          Da si asa ar avea sens … dar asta ar insemna iesirea din usl
          Nu tine ce spui tu in ultimul paragraf … pai PC-ul a fost la guvernare … aia spun „clasa politica este sub orice critica” … da? … toata clasa politica .. hai sa ne gandim

        5. Poate ca nu tine ce am spus eu in ultimul paragraf… Dar diversiunea pe care o fac Antenele tine sau nu? Tu ce zici? 😀
          De ce nu ar tine la acea categorie de electorat care ar vota cu PP…? 😀

  4. Mda, se întâmplă exact ce spune teoria revoluţiilor: unii încasează bastoanele, după care vin „vitejii” care confiscă lupta primilor. Aceiaşi teorie mai spune că primii refuză să se desolidarizeze de impostori până nu rămân cu buza umflată. Ion Creangă a stilizat acţiunea celor alde Crăciun în memorabila poveste „Prostia omenească”, faza cu drobul de sare. Constat că cei din Piaţa Universităţii n-au citit povestea şi stau cu gura căscată la „strigăturile” acestui individ, care are ca sarcină pregătirea apariţiei partidului „Albă ca Zăpada”, viitorul partid băsist.

    1. @ALM
      Exact asa cred si eu … si nici nu am vorbit cu dvs … dar atunci ne punem intrebarea de ce este promovat acest tanar de antena si JN?
      Cei din Piata sunt impartiti in 2 grupuri distincte … grupul de la Fantani unde protesteaza acest Craciun si grupul de la Teatru National care este aproape ignorat de Antena 3 si JN

      1. V-am mai explicat: Antena 3 şi JN sunt entităţi comerciale şi se duc şi ele acolo unde iese de un reportaj „incendiar” sau un „breaking news”. Nu vă aşteptaţi ca Mass-Media să ia în seamă acum ceea ce se repetă de aproape o lună de zile. O să vă ia în seamă atunci când veţi fi, din nou, câteva sute sau mii şi vor apare şi „partenerii” de protest, jandarmii …

        1. @ALM
          Ce reportaj “incendiar” sau un “breaking news”, domnule ALM?
          Ce este incendiar si breaking news in faptul ca un grup de 20 -30 de tineri striga si canta la Arhitectura …. dincolo, peste drum sunt mai multi care striga si canta ….de ce aia nu sunt „incendiari” si breaking news?!
          Ca sa nu mai zic ca noi am inghitit serios gaze lacrimogene de la partenerii nostri de protest (pe care ma bucur ca am ocazia sa ii salut) pe cand ei „incendiarii” erau demult retrasi din Piata … ciudat, nu?

  5. unele lozinci sunt perfect pertinente altele sunt daca nu stupide, atunci de natura anarhista
    crezi ca nu au furat partidele Romania prin rotatie???
    presa romana nu e infestata de o droaie de ofiteri sub acoperire si nu lanseaza minciuni grosolane????
    si in opinia mea clasa politica este sub orice critica, iar un Parlament compus din tembeli ca cel actual , cu greu poti gasi altul
    chestia cu fara partide…am scris mai sus cum o vad!
    ce interese serveste tanarul domn, daca serveste, habar nu am si nici nu pot intelege reactiile nervoase ale unor jurnalisti
    in fond toti cei care simpatizeaza si fac campanie pro USL trebuie sa puncteze din programul USL acele idei care sa vina in concordanta cu asteptarile cetatenilor: depolitizarea institutiilor, revenire pe crestere economica prin masuri de relaxare fiscala si stimulare a consumului si etc… sunt destule in programul USL si nu sa-si macine energia in dispute cu cetateni care au opinii radicale , nihiliste sau cu basisti convinsi
    si mai cred ca presa doreste sa promoveze ideea ca manifestantii incep sa fie organizati si produc lideri…nu stiu daca e si corecta presupunerea mea dar e o ipoteza!

  6. Theodora, nici nu stii cat de multa dreptate ai in ceea ce spui, ai remarcat foarte bine, nu doar Victor Ciutacu face jocurile lu’ Basescu, ci si Valentin Stan, Mircea Badea si toti „formatorii de opinii” sub acoperire, infiltrati la Antena 3, cu state vechi de informatori la securitate. Pe Gadea l-a plesnit echidistanta si neutralitatea politica, asa deodata, sa nu uitam ca Ciutacu, Stan, Badea, Gadea, Oreste si multi de la antene au votat cu Basescu in 2004 si acuma se fac ca au amnezie si pozeaza ca „neutri” dar nu pierd nici o ocazie sa-l injure pe Nastase de cate ori pot … cred ca este de fapt si o chestiune de caracter – au oare asa ceva ?
    Este trist ca infiltratii portocalii deturneaza mesajul celor de la Km zero al libertatii si arunca cu noroi pe memoria revolutionarilor, dar asta este si un semn ca sunt cuprinsi de disperare securistii si folosesc toate mijloacele de dezinformare de care dispun – sa nu uitam ca pe vremea lu Ceasca, Romania era experta in dezinformare ca tara membra a blocului comunist.
    Nu ai observat cu cata virulenta a fost atacat V Ponta de catre Ciutacu, Stan, Badea, Oreste si alti „deontologi” antenisti, dupa discursul foarte bun din parlament ? Nimic nu este intamplator, incet, incet, ca si „maestrul” Cristoiu, incep sa-si arate adevarata fata meschina „formatorii de opinie”.

    1. @Cornu
      Nu stiu ce sa zic … nu merg asa de departe sa afirm ca acest distinsi domni fac jocurile lui Basescu …. ceea ce este usor de observat insa este ca fac niste jocuri …. ale cui sunt aceste jocuri nu stiu … poate o sa aflu sau poate nu … stiu ca unii de la televiziunea aia au declarat ca nu se duc la vot in decembrie 2009.
      Este trist dar adevarat … sunt multi infiltari … cam de peste tot
      Da, sunt formatori de opinie .. asta este adevarul

      1. Este foarte simplu de constatat ce joc fac „formatorii de opinie” aparent neutri si cui foloseste acest joc: sunt doua tabere – una pro Basescu si alta anti Basescu. Cine aparent militeaza pentru o viziune „democratica” mai larga, un nou partid, o noua clasa politica, pp-dd, Becali, Vadim, partidul verzilor lui Remus Cernea, indirect, constient sau nu, militeaza pentru mentinerea lui Basescu la putere, deoarece fragmentarea voturilor pe aceste „variante” electorale au ca singur efect diminuarea voturilor USL si imposibilitatea ca acestia sa obtina 51% din voturi. Legal, tabara care se opune cu adevarat lui Basescu stie foarte bine ca doar prin suspendarea acestuia in parlament se poate scapa de el anticipat, in urma unui referendum, aceasta tabara este reprezentata de USL. Un rationament logic simplu ne arata ca, oricine ataca USL-ul sau unitatea acestuia (Ciutacu, V Stan, Oreste, M Badea) sau oricine indemna oamenii sa nu mearga la vot pe motiv de „scarba” la adresa sistemului politic, face foarte clar jocul lui Basescu. Avem deja o clasa politica, buna sau rea, ca ne convine sau nu, ea este reprezentativa pentru acest popor si ne defineste, unii au facut greseli, altii au facut averi, important este sa ne dam sema ca clasa politica abia si-a sarbatorit majoratul, este tanara (22 ani) si este foarte important sa o „educam” daca dorim ca ea sa ne respecte.

        1. @Cornu
          Da si eu cred ca sunt doua tabere … una pro basescu si una impotriva lui, defapt impotriva a tot ce inseamna Basescu
          Dim cate stiu eu partidul verzilor a participat impreuna cu Cernea la mitingul usl din ianuarie
          Da, fragmentarea voturilor duce la diminuarea voturilor usl … si eu cred ca fel ..” oricine indemna oamenii sa nu mearga la vot pe motiv de “scarba” la adresa sistemului politic, face foarte clar jocul lui Basescu”
          Sunt si oameni care nu gandesc asa … cati sunt vom vedea

        2. cornu, asta spun si eu mereu (fara legatura cu mru), cine striga pdl=usl inseamna ca vrea sa scada usl deoarece pdl este compromis definitiv si nu se mai poate albi. Chiar daca claudiu craciun/sluga sau nebun nu este personajul principal, atunci oricum face jocurile altora eventual activistul ala cu par roscat strins in coada. Sa incerce careva sa aiba o discutie cu el, zici ca ioan olteanu n-a murit este vlad cel travestit (asa se numeste). Parca incerc sa chiulesc de la o pregatire politica, asa ma simt cind vad oameni de genul asta, idei putine, fixe si bine bagate in teasta. Ce rost are sa-ti incarci mintea cu prea multe lucruri, stii citeva, ca toata clasa politica e la fel, ca un partid + altul fura prin rotatie si gata spectacolul. Dar problema mai grava e alta ca vad oameni altfel seriosi si hotariti care desi recunosc ca in partea arhitecturii de manipuleaza fatis, totusi sint atrasi ca de un drog, i-am vazut apoi pe multi veniti cu grupul in vizita cum strigau la fel de abitir. Astazi a fost chiar pe fata, mai avea lumea putin si îi injura, deja i-au cam huiduit multi, inclusiv eu. Si din ce vedeau ca ne enerveaza din aia tot strigau, iar noi daca mai eram 30 de insi. Parerea mea e ca zilele basului sint numarate, atita s-au inmultit diversiunile, personajele dubioase, atacurile de orice fel, de la ce-aveti cu diaconescu ca-i baiat bun, pina la de cite zile esti tu in piata. Altfel ce mare valoare avem noi 200 de insi, pe care oricum nu ne mai baga nimeni in seama? I se apropie excursia aia la tirgoviste pe care i-o tot promit, nu scapa el sa nu-i fiu eu ghid, zau asa! Iar craciun o sa-l tinem in lant ptr urmatoarea sesiune din parlament de data asta din partea doamnei pipi di fata mare!

    2. Ca si Ion Cristoiu, toti cei enumerati de dvs. sunt niste ipocriti care incep sa-si dea arama pe fata. Iar cel mai ipocrit mi se pare Victor Ciutacu. Macar Mircea Badea a declarat intotdeauna ca uraste PSD-ul si pe pesedisti, pe cand Ciutacu spunea ca este prieten atat cu Antonescu, cat si cu Ponta. Halal asa prieten! Nici nu mai ai nevoie de dusmani cu asa prieteni. Stiti cum se zice: „fereste-ma, doamne, de prieteni, ca de dusmani ma feresc singur!”

  7. @Theodora
    Referitor la Remus Cernea, atata timp cat el crede in „importanta evolutionismului pentru cunoastere si democratie” consider ca este doar un ateu propagandist cu interese meschine si nu pot sa nu ma intreb ce legatura are el cu cei din Piata Universitatii, al caror ultim sprijin se pare ca a mai ramas doar Dumnezeu,… cel impotriva caruia lupta Remus Cernea.

    http://voxpublica.realitatea.net/politica-societate/42-dintre-romani-il-reneaga-pe-copernic-si-galilei-60-dintre-elevi-pe-hawking-iar-73-pe-darwin-74334.html

    1. @Cornu
      Foarte ciudat este aceasta persoana disparea inainte ca jandarmii sa arunce cu gaze lacrimogene. Brusc avea o treaba urgenta
      Ce este Craudiu Craciun? – Este un produs de marketin electoral si nimic mai mult
      Nu stiu daca stiti … acest tanar Craciun a fost co-presedinte a miscarii verzilor
      La data de 26 ianuarie 2012 Claudiu Craciun demisioneaza din functia de co-presedinte al ”Miscarii Verzilor”.
      http://www.miscareaverzilor.eu/?q=node%2F133
      Decizia ca Mircarea Verzilor agrarieni sa se apropie de USL a fost luata la congresul lor cu sase luni inainte …. de ce s-a suparat brusc Claudiu Craciun?
      „Au apărut acum câteva luni anumite polemici interne pe tema alianţei MV-DA cu USL, tranşate prin votul de la Congres. Nu toate opiniile au fost în concordanţă şi e firesc şi de înţeles acest lucru. Şi în interiorul partidelor din USL au fost voci care au ridicat obiecţii faţă de constituirea alianţei dintre PNL şi PSD.

      Dar, dincolo de diferenţele de opinie în anumite chestiuni punctuale, fireşti într-o organizaţie, a surprins metoda de forţă şi care denotă orice, numai maturitate politică nu, la care au recurs ieri foştii noştri colegi demisionari. Indiferent de viziunile uneori neconcordante dintr-o organizaţie, considerăm că trebuie privilegiată cultura instituţională. Partidul nostru are prevăzut în statut şi consacrat prin practică dialogul drept calea de rezolvare a eventualelor divergenţe şi de luare a deciziilor.

      Or, în cursul zilei de ieri, site-ul partidului şi pagina de facebook au intrat sub controlul celor care au demisionat în cele din urmă. La încercările de contactare telefonică nu s-a răspuns. Invitaţiei la dialog nu i s-a dat curs. A fost formulată mai întâi o cerere de demisie pentru prezenţa la mitingul USL iar, mai apoi, semnatarii cererii şi-au prezentat-o pe a lor. Somaţia iniţială de demisie nu a fost precedată de nici o discuţie prealabilă sau cerere la o clarificare a lucrurilor. Prezumţia de nevinovăţie sau dreptul la apărare nu au fost luate în considerare. Sentinţa a căzut brusc şi fără nici un avertisment.

      Este dificil de înţeles un astfel de tratament acordat unei organizaţii care a oferit oricui şansa să îşi demonstreze calităţile şi ataşamentul pentru valorile democratice.

      Le urăm însă succes foştilor noştri colegi în întreprinderile lor viitoare. Sperăm să păstrăm o relaţie amiabilă, lipsită de resentimente.

      Asigurăm pe susţinătorii noştri şi opinia publică, în general, că, în ciuda unui astfel de incident de parcurs, partidul nostru va merge înainte şi îşi va promova valorile cu determinare şi pragmatism. Suntem rezistenţi şi vom continua să fim o voce distinctă şi vizibil diferită în politica din România, în ciuda jubilaţiei interioare pe care o pot încerca acum cei care îşi doresc să nu reuşim. Indiferent de strădaniile acelora care se străduiesc să ne pună în cale noi şi noi obstacole dificile, vom reuşi să ne atingem obiectivele!

      Ne-am retras în societatea civilă dezorganizată şi protestară. Ne vom topi în protestul de la Piaţa Universităţii şi vom urma linia de acţiune stabilită cu persoanele de acolo. Un logo pentru gestul nostru ar fi urmatorul: Înainte de a reinventa politicianul, vrem să reinventăm cetăţeanul!” a declarat pentru EVZ Claudiu Crăciun.

      http://www.evz.ro/detalii/stiri/politizarea-protestelor-remus-cernea-renegat-de-verzii-lui-claudiu-craciun-963444.html

      Vi se pare ca s-a topit?

      http://remuscernea.ro/2010/03/de-ce-s-a-alaturat-claudiu-craciun-verzilor/
      http://remuscernea.ro/2010/06/partidul-verde-creste-claudiu-craciun-a-fost-ales-prim-vicepresedinte/
      http://www.miscareaverzilor.eu/?q=node/61

      1. Remus Cernea si Claudiu Craciun, copresedintii Partidului Verzilor, purtatori de portavoce „portocalie” la fantana de la Arhitectura, nu numai ca nu se topesc in vocea multimii, ci o si dirijeaza,… cu genul de mesaje „PDL si USL FURA PRIN ROTATIE” se pare ca acestia nu au doar convingeri (atee) comune ci si un scop comun evident, difuzarea de mesaje fumigene in Piata Universitatii si sabotarea protestului, sa nu uitam ca si Dan Diaconescu face la fel.

        Mircea Toma, simpatizant PDL, a dus în piaţă sloganul “USL = PDL = mizerie”, dar multi nu stiu ca acest mesaj a ajuns efectiv in Piata prin portavocea lui Remus Cernea prieten si coleg la ASUR cu Mircea Toma

        Pe pagina de wikipedia a lui Remus Cernea putem observa: „In octombrie 2003 înființează asociația umanistă și secularistă Solidaritatea pentru libertatea de conștiință (ASUR), alături de personalități civice precum Gabriel Andreescu, Mircea Toma, Smaranda Enache, Daniel Vighi, Emil Moise, William Totok, Liviu Andreescu …”

        http://ro.wikipedia.org/wiki/Remus_Cernea
        http://www.secularhumanism.ro/

        Sper ca acum este clar ce interese servesc Remus Cernea si Claudiu Craciun,… aceste slugi marunte ale lui Basescu !

        1. @Cornu
          Da … sunt multe coincidente 😀
          Mircea Toma …. da, el a introdus in Piata „pdl si usl aceeasi mizerie” … as i recunoscut …. este clar sper pentru toata lumea.

        2. Mircea Toma este fiul bolşevicului Sorin Toma, fost Cosmovici?

          Eu cand va spun ca astia sunt toti bolsevici, comunisti de cea mai joasa speta, toate gunoaiele care ar fi fost EPURATE pe vremea lui Stalin si s-au salvat pretextand ca se duc sa exporte Revolutia si fericirea asupra proletariatului din tari straine, credeti ca-s complet nebun 🙂 ?!

          Nu i-a impuscat Stalin pe stramosii lor, las’ ca poate-i ridica romanii in furci p-astia tineri!

    1. @vladcelgroaznic
      Asta incerc sa spun si eu Vlad … sa nu uiti niciodata ca eu sunt prietena ta, da?
      Si sa ai incredere in mine atunci cand trag semnalul de alarma …. nu il trag degeaba … aici este ceva in neregula
      Omul este liderul grupului lui … ok … nimeni nu neaga asta … sunt unii oameni importanti din media, adevarti formatori de opnine care vor sa il impuna ca lider al pietii … el striga ce striga …. sigur ca nu trebuie sa exagem pericolul dar … nici sa nu il negam … trebuie sa fim atenti la ce se intampla in jurul nostru.

      1. Nu-i greu sa impui lideri in Romania 😦 . Vezi cum a venit devenit Iliescu un adevarat idol dupa ’89, cand „poporu'” era ferm convins ca el (poporu’), sub conducerea vajnicului presedinte, s-au luptat cu teroristii, cu cei ce otraveau apa si cu elicopterele de sub autostrada bucuresti-Pitesti, i-au invins si au adus Cola la dozator, alune americane si paine turceasca… Vezi cum ne agatasem toti de marea speranta a CDR, cu Emil Constantinescu si compania. Vezi cum a ajuns Basescu – mare salvator (n-am inteles de ce ne-a salvat, da’ nici nu mai conteaza, el e capitan de nava si salveaza pe dracu’ sa-l ia!). Cat timp „poporu'” asteapta oameni providentiali, nu va fi nimic mai simplu decat sa-i oferi momeli d-astea.

        1. La asemenea demonstratii nu prea putem vorbi despre „noi”. Sunt fel de fel de oameni, fiecare cu protestul lui, care se suprapune mai mult sau mai putin peste protestele celorlalti. Nu e o armata, nu exista o ierarhie, disciplina si ideologie sau doctrina… Unii poate nu asteapta, dar altii – da…

  8. Ce dracu e aia fără partide? Adică fără pluralul substantivului partid? Da’ cu partid, la singular, se pune?
    Dacă nu, atunci să nu-i zică partid. Să-i zică „IT”. În traducere colcvial-fonetică: ‘ait! … Adică: Hait!… Am belit-o!
    Ce să fie Ait-ul ăsta?
    ASOCIAŢIA IUBITORILOR de TĂTUC?
    Adică să vină un Tătuc cizmar, croitor, matriţer, tinichigiu şi să pună nişte prelucrători prin aşchiere să judece procese, cazuri, situaţii, să dea legi, să şchimbe costituţia, să vină în şalopete de academicieni ai poporului, să-şi scuipe în deştele alea trei cu care făcea semnu’ crucii, ca să numere impozite cu abacu’?
    Să aducem iar clasa muncitoare la putere? Pe ăia care tranversează traverse?
    Ăsta e rezumatul discursului tovului Claudiu?
    Geacă de piele îi mai lipseşte!…

    Theo, n-am pus ghilimele peste tot, n-am greşit ortografia nicăieri.

  9. S-ar putea să asistăm la confecţionarea unui nou politician, unii apreciază că oferta-i mică. Dacă-şi câştigă notorietate suficientă va fi solicitat din mai multe părţi şi va intra direct în pâine, de la un nivel mai înalt. Să-şi facă partid nu prea are timp, a pornit prea târziu. Pentru alegerile astea a pierdut startul. Ce strigă nici n-are prea multă importanţă, important e să atragă atenţia asupra lui, ceea ce s-a şi făcut.
    Ce va mai fi vom vedea.

    1. @Cârcotaşu
      Eu zic ca sigur asistam la confectionarea unui lider … doar ca noi cei din Piata nu il acceptam de lider … ma refer la cei de la teatru Natioanal … o sa le fie cam greu 😀

      1. @ Theo,
        Nu prea cred eu că râvneşte la titlul de lider al pieţei, el ţinteşte mai sus, sigur, desprins din piaţă, dar lider al vreunui partid. A3 îi prezintă poziţia anti-băsistă, conformă cu dorinţa pieţei. Chestia aia cu „fără partide” poate însemna şi că el e independent, nu e (încă) de-al nimănui, orice ofertă poate fi acceptată, indiferent de unde-ar veni… Iar lozinca cu PDL şi USL fură prin rotaţie, e reparatorie pentru aia cu Jos Băsescu. Deci toată lumea mulţumită şi egal supărată. Nu ştiu, nu zic, da’ spun ❗

        1. @Cârcotaşu
          Da sigur ca asta tinteste … nu este indepenent …. antena 3 face mai mult decat sa ii prezinte laatura antibasista …. antena 3 pune umarul serios la ridicarea lui la rang de l;ider la pietii

        2. Pai daca tinteste mai sus hai sa-l ajutam cu lozinci si pe el asa cum il ajutam si pe base, de ex claudiu craciun/sluga sau nebun. Sau poate îi facem si lui vreo poezie, poate punem de niste rime, poate il scuipam direct, orice e posibil. Poate ajunge atit de sus incit îi va intra mai usor gitul in lat, poate are nevoie de pantofii cu toc ai lui boc, ca nu se simte destul de inalt. Oricum el a recunoscut ca este doar un povestitor, probabil ca nu are ideile lui proprii si atunci doar povesteste asa cum unii invata citate, neavind nimic propriu asa ca invata ce-au nascocit altii! Viva la revolucion contra la television!

      2. @ Dragă Theo,
        Nu eşti atentă la nuanţe, pentru tine idealul este cel de „lider al pieţei” şi cel al impunerii unei noi formaţiuni politice, chestie fantezistă. După cum ţi-am zis, mă abţin pe mai departe, vom vedea!

  10. TANDEMUL VOICULESCU BASESCU IN PLIN AVANT !
    @ Theodora
    Nu exista nici unde in lume medie independenta. Doar in capul naivilor de toate culorile. Antena 3 este a lui
    Voculescu si el dicteaza politica editoriala. Acest individ are legaturi extrem de stranse cu Serviciul extern.
    Asistam la un plan de manipulare a opiniei publice. Ma bucur ca incepi sa vezi lucrurile mai bine.
    Maine poimaine vei ajunge la parerea mea.

    CETATEANUL ROMAN DAN VOICULESCU DAT PE MANA INTERPOLULUI !
    BANII LUI CEAUSESCU VOR FI REDATI STATULUI ROMAN !

    MINISTERUL ADMINISTRAŢIEI ŞI INTERNELOR

    Bucureşti Nr. 89.779 din 19 .1.2012 Ex. nr. 1.

    INSPECTORATUL GENERAL AL POLIŢIEI ROMÂNE DIRECŢIA MANAGEMENT ORGANIZATORIC, STRATEGII

    ŞI RELAŢII CU PUBLICUL

    C ă t r e , Domnul HORVATH ROBERT

    kirostudio@yahoo*editat*

    Urmare memoriului ( Dosar Dan Voiculescu Interpol ) adresat Guvernului României şi remis instituţiei noastre, vă aducem la cunoştinţă faptul că acesta, în conformitate cu prevederile art.61 din O.G. nr.27/2002, aprobată, cu modificări şi completări, prin Legea nr.233/2002, a fost înaintat Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie – Direcţia de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism, pentru analiză şi competentă soluţionare. Cu stimă, DIRECTOR, Comisar şef de poliţie PANTILIE ION Bucureşti, Str. Mihai Vodă nr. 6, sector 5 Tel./ Fax: 021/316.51.26, e-mail – cabinet@politiaromana*editat*

  11. Cu un salariu de 20.000$ si mai mult nu devii milionar niciodata va garantez caci nu este posibil.Unica solutie este cea folosita de mii de ani de zile, furaciunea care este rusinoasa mai ales cind iesti alesul poporului ca sa dai exemplu.

  12. Si mie mi se pare dubios acest domn si cam „fabricat”. Nu va putea fi insa acceptat pentru mai exista si restul „pietelor” din tara, despre care se vorbeste foarte putin, dar care au acelasi mesaj ca marele grup de la TNB. Chiar diversitatea opinilor de la TNB ne reprezinta cu adevarat. Eu cred in primavara ca va sa vina curand!

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s