Basescu se simte umilit

De necrezut!!! Cel care umileste pensionarii, profesorii, medicii, persoanele cu dizabilitati, bolnavii, cel care nu a construit nimic pentru ca lui ii place doar sa distruga si sa darame, cel care a invrajbit romanii intre ei, cel care a distrus sistemul sanitar si invatamantul, cel care le spunea romanilor sa plece din tara cel, care a indatorat poporul roman fara sa intrebe pe nimeni daca este de acord, cel care ii lasa pe bolnavii de cancer sa moara in chinuri, cel care a hotarat inchiderea spitalelor  se plange ca este umilit.

Basescu Traian a declarat astazi ca functia de presedinte a reprezentat pentru el „cea mai mare umilinţă a vieţii sale”.

Functia de presedinte nu are cum sa fie umilitoare pentru cineva.

Functia de presedinte este o ONOARE si o mare OBLIGATIE.

Umilit poate sa fie cel care ocupa acesta functie.

Si este adevarat ca a fost umilit dar nu pe plan intern ci pe plan extern unde este ignorat la toate intalnirile liderilor europeni. Romania este aproape izolata pe plan extern.

Pe plan intern Basescu este cel care a umilit aproape pe toata lumea.

In prima zi în care am plecat de la Cotroceni, plec din viaţa politică. Mi-a ajuns. A fost, cel puţin în ultimii ani, din 2007 până acum, a fost cea mai umilitoare perioadă din viaţa mea, jignit de dimineaţa până seara, de tot soiul de oameni, pe televiziuni, prin adunări publice. Funcţia de preşedinte a reprezentat pentru mine cea mai mare umilinţă a vieţii mele

„Am compensat totul cu ceea ce se numeşte misiunea funcţiei. Doamne fereşte, nu e o misiune sfântă. E misiunea funcţiei, un preşedinte trebuie să înghită, dar trebuie să vă spun că totul are o limită.

Întrebat dacă s-a gândit vreodată să renunţe, Băsescu a răspuns că „preşedinţii nu pot să abdice”

Presedintii pot sa isi dea DEMISIA daca au bun simt sau pot sa fie suspendati de Parlament si demisi de popor daca sunt lipsiti de bun simt.

In Germania a fost posibil. Ultimii doi presedinti ai Germaniei si-au dat demisia din motive mult mai putin grave.

Victor Ponta, presedintele PSD, copreşedintele USL a declarat duminică la România TV preşedintele Traian Băsescu este cea mai mare umilinţă pentru poporul român.

„Preşedintele se comportă în continuare ca un om iresponsabil. Povestea asta cu mărirea salariilor, nu este nicio mărire, este ceea ce le-a tăiat din salarii pentru a-şi menţine clientela politică cu bani în aceşti ani”

„Este un preşedinte foarte urât din istorie şi va rămâne pentru noi cea mai mare umilinţă a poporului nostru”

39 de gânduri despre „Basescu: „Funcţia de preşedinte a reprezentat cea mai mare umilinţă a vieţii mele” – Cel care umileste pensionarii, profesorii, medicii, persoanele cu dizabilitati, ziaristii care indraznesc sa il critice, somerii, bolnavii de cancer se plange ca este umilit

  1. „un preşedinte trebuie să înghită, dar trebuie să vă spun că totul are o limită.” – de inghitit, probabil ca a inghitit Udrea. In rest, jegu’ chiombaliu ne ameninta. Amenintarea este cea mai proasta solutie, este scheunatul de neputinta. Stalin nu a amenintat niciodata.

  2. Mda. Am scris şi eu pe blog ceva despre Umilitul Băsescu.
    El îşi zice umilit, ca să nu-şi zică disperat.Preferă să se denumească umilit, decât să se recunoască Disperat.
    Mi-e teamă că azi, cu ocazia discursului, n-am simţit decât milă.
    Mi-e teamă că şi alţii au simţit la fel.
    Mi-e teamă că suma milei noastre generează voturi pentru urmaşul lui la Preşedinţie.
    Mi-e teamă că joacă un act, încă un act, dintr-o piesă nesfârşită, care rivalizează, la lungime, cu serialul „tânăr şi neliniştit”.
    Mi-e teamă că aducând în discuţie tocurile Udrei, n-a făcut decât să toarne fundaţie de beton sub ele.
    Mi-e teamă că într-o zi vom fi atât de disperaţi, încât umilinţa s-ar dovedi un modus vivendi.
    Mi-e teamă că mă voi retrage în poveştile mele cu binele învinge răul, unde Băsescu nu încape, pentru simplul motiv că el nu se supune sloganului.

  3. Javra atsa ordinara vb de umilinta??? eu sper din tot sufletul ac toti cetatenii Romaniei sa aibe destula minte la alegeri sa voteze pt ca acest nemernic sa plateasca pt ceea ce a facut atatia ani
    si ma rog pt ce s-a simtit umilit gunoiul asta??? pt ca a fost criticat??? pt ca i s-au pus intrebari gen:: de unde ai domnule proprietatile si cum le-ai achizitionat???
    urat subiect ti-ai ales zau asa Theo!!!! mi-a crescut iar tensiunea !

      1. ,,cu pantalonii stramti, cu tocuri inalte a avut cea mai buna absorbtie” javra ordinara referindu-se la parasuta preferata!
        cea mai buna porecla citita pe net: ,,regina absorbantelor” de Victor Ciutacu

        1. eu ma simt umilit cind ma reprezinta . il platim ca sa ne reprezinte .cind il concediem???????????????tu cum te simti????????????

  4. umilit? nu. sa bazat pe fraierii care l-am votat. a crezut ca va fi sustinut la nesfirsit. cine ridica sabia de sabie moare .vom vedea partea a doua sau a treia ,,razbunarea lui bombonel” .se bazeaza pe ,,oameni credinciosi” boierii din toate timpurile au vinduto si pe maicasa ptr bani tic tac tic tac……

  5. Teo….alt subiect nu gaseai ?! Mi-ai stricat ziua , mi-ai facut sange rau pe cinstea mea . Si cand mai citesc si ce spune Renata cum ca i-a produs un sentiment de…mile ??? Doamne fereste….Sa-ti fie mila de …Dracu ??Acest scelerat trebuieste executat FARA JUDECATA, el si tot neamul lui iar acoliitii sai sa fie condamnati la cel putin 50 de ani de puscarie …FIECARE si asta in conditi de ani ’50 , adica cu …turtoi , arpacas si …bataie cel putin de cinci ori zilnic! Am mai spus-o , parca tot la tine : ma ofer sa le fiu bucatar in puscarie si daca este nevoie si …”educator” sau mai bine zis…” reeducator” .Pai mie-mi fierbe singele in vene numai cand l ai vad mutra la Tv lui sau alora de sint pupatorii lui de cur : Flutur, Oltean , Udrea , Videan , Boc , etc ,sau mai nou…M.R. Ungureanu si sa-mi fie….MILA ?????Sa-i ierte Dumnezeu deoarece eu si sper ca si majoritatea romanilor n-o vom face !Sa le dea Dumnezeu dupa inima si faptele lor…cum a fost condamnat acel imparat { i-am uitat numele …la cati nervi am acum….este normal!} care a fost condamnat sa bea , in loc de apa, AUR TOPIT !Prafu’ si pulberea sa se aleaga de el si de neamul lui de la fasa la …barba alba !!!

    1. @marian
      Nimeni nu trebuie executat fara judecata … oricum cea mai buna pedeapsa NU este niciodata executia CI pedeapsa sa triasca cati ani o mai avea la fel cu cei pe care i-a chinuit … parerea mea

  6. treaba cu renuntatul la politica este la fel cu promisiunea de a demisiona in cinci minute.

    nici mie nu mi-e mila dar ,zau, mi-e jena sa-l mai privesc si schimb canalul.

    1. @clujanu
      Foarte buna obeservatia … si eu am remarcat dar m-am grabit sa ridic articolul pe blog si am uitat sa scriu despre asta
      Sigur ca nu cred nic i macar o secunda ca va pleca din poltica … nu pleaca de buna voie
      Eu il urmaresc …. cu greu .. dar il urmaresc .. este bine sa stim ce mai are de gand sa faca

  7. Ce poti astepta de la un om care considera ca, functia suprema in stat este o umilinta ?
    Mi se face si m(s)ila cand ma gandesc ca acest om este umilit la Palatul Cotroceni, in tim ce noi suntem tratati ca niste cobai in Laboratoarele de la Cotroceni !
    Este greu sa identifici in vocabularul limbii romane cuvinte cu care sa caracterizezi acest om si tot ceea ce face el, fara sa jugnesti, fara sa fi nevoit sa fi ca el-„umilit”.
    Dar, sa nu il plangem caci ii place umilinta doin moment ce este adeptul conceptului conform caruia UN PRESEDINTE-FIE EL SI UMILIT- NU ABDICA.

  8. Cum poate un presedinte sa spuna ca e umilit din 2007, ai a mai candidat o data. Putea sa nu mai candideze, daca avea bun simt si demnitate. Cum poate spune asta si sa ramana mai departe presedinte? Nu-si da seama ca se compromite un ceea ce a spus? Si mai vrea sa reprezinte Romania in continuare pe plan intern si extern.

    1. @Ikushima
      Intr-o alta tara … intr-o tara NORMALA … asa ceva nu ar fi fost posibil
      La noi se poate … sigur ca vrea sa ramana … cred ca vrea sa pozeze il liderul bine intentionat si neinteles

  9. CEA MAI MARE UMILIRE A UNUI PRESEDINTE ESTE PLUTONUL DE EXECUTIE

    BRANDUL DE TARA ” CEUSESCU, NADIA COMANICI , DRACULA SI DUPA PLUTONUL DE EXECUTIE…..BASESCU”
    Sunt de meserie cineast . Locuinta si locul de munca este la Tokyo si New York.
    Am avut ocazia impreuna cu sotia mea Kiyoko sa calatorim in jurul lumii.
    Am fost peste tot intampinati si mereu si mereu urmariti de cele trei nume din titlu. Ele au intrat in constinta colectiva si nu pot fi scoase nici cu eforturi laudabile sau absolut imbecile ale semidoamnei Udrea.
    De la soferul indian de tax transpirat din New York pana la omul de afaceri deorodantizat cu care bei o bere la un bar de pe Ghinza,discutia se duce si revine la cele trei nume a mitologiei mioritice,raspandite pe scala globala. Nu este scapare si orice iluzie in sens contrar esuiaza lamentabil. Aceste trei nume te urmaresc in existenta cotidiana si in somn.
    Uneori discutia se duce spre Hagi ,dar valoarea actuala a fotbalului romanesc face mai bine sa taci din gura. A aparut totusi o sansa nesperata de imbogatire a repertoriului,
    O sansa unica ca in patrimoniul national spre universalitate sa apara un alt erou, (al raului absolut.) numit Traian Basescu. ( singurul presedinte de stat care dat cu capul in gura unui arab chioscar si o lovitura la la plex unui copilas nevinovat )
    Fotografia unui sef de stat membru al Uniunii Europene si NATO, legat la ochi in fata unui pluton de executie in toata regula ,nu in fata unor soldati saracacioasi
    si cu mainile tremurande de emotie, ca la Targoviste poate creia un nou mit.
    Atmosfera prerevolutionara din tara face ca dorintele neimplinite a maselor de bugetari si pensionari sa devina in curand realitate.
    Cu alte cuvinte acest razboinic, care a indraznit sa declare razboi chiar propriului
    sau popor va intra alaturi Dracula in istoria mioritica si chiar mai mult.
    Deci in curand un nou brand de tara fara frunzulite si papadii. Un brand bazat pe gimnastica femenIna si eroi si dictatori autentici , CEUSESCU, NADIA COMANICI, BASESCU SI DRACULA. ……….Ordinea nu mai conteaza chiar deloc.
    Robert Horvath cineast

  10. @Theodora
    Se simte el umilit… dar ai vazut ce-a declarat cand a fost intrebat daca va numi un premier de la USL…? Intra la mine si uite-te! 🙂
    S-o simti el umilit dar asta, din cate se vede, nu-l va impiedica sa umileasca USL. Chiar daca USL va castiga alegerile. Strategia cu diversiunea PP s-ar putea sa aiba legatura directa cu Basescu! Iar daca Dan Diaconescu va intra in Parlament, cu PP-ul sau, s-ar putea ca Basescu sa incerce sa faca o coalitie PDL+PP+alti doritori (spre ex. UNPR, UDMR) numai ca sa se mentina la Putere, daca lucrul asta este posibil. Gandeste-te ca s-ar putea ca nici macar sa nu invite USL la discutii pe motiv ca este alianta si nu partid (Basescu invoca art.103 din Constitutie!), dar in acest caz va trebui sa invite separat partidele ce compun USL.

    1. Știam demult că așa va proceda. Și de-ar obține USL 80% la alegeri și tot nu va pune un premier din această alianță. De altfel, cred că a mai spus acest lucru dar nimeni nu l-a băgat în seamă. După alegerile din toamnă (dacă vor avea loc atunci!), tot un premier agreat de el va pune, foarte probabil chiar actualul MRU.

  11. MOARTE CRIMINALILOR !

    PUSCARIASII NU LA PENSION (puscarie) pe cheltuiala oamenilor cinstiti , CI LA MUNCA IN AGRICULTURA , LA SAPA .

Lasă un răspuns

