Acasă » Adevar » Ce se mai intampla in Romania

Ce se mai intampla in Romania

Start here

1.Deputatul Mihail Boldea a primit mandat de arestare în lipsa. Boldea a parasit Romania sambata, 17 martie si a fost localizat în Turcia. Asteptam explicatii de la  SRI si un joc de gleze de la SIE.

2.Deputatul PDL Silviu Vasile Prigoana s-a retras din competitia PDL pentru desemnarea candidatului pentru Primaria Capitalei dar si-a exprimat dorinta de a candida din partea altor partide (!!!)

”Nu cred că voi candida independent, aștept oferte. Există USL, UDMR. USL, de exemplu, poate să-mi propună o candidatură din partea dânșilor, să susțină un vechi și vajnic aliat al PNL în Alianța DA și următoarea alianță cu PSD, de acum 3 ani

3.Preşedintele PSD, Victor Ponta, i-a trimis o nouă scrisoare prim-ministrului Mihai-Răzvan Ungureanu, în care îi cere acestuia să rezilieze contractele cu „băieţii deştepţi„.

4. Victor Ponta a castigat prin KO ultima batalie cu Basescu. Este adevarat ca Basescu s-a doborat singur la podea prin deconspirarea „propunerii” facute lui Victor Ponta, dar ce mai conteaza asta. 

Basescu si Anastase

Ma intreb insa ce i se pregateste presedintelui PSD.

Vedeti ce explicatie are Basescu pentru tacerea/refuzul lui Victor Ponta:

„Doar daca are ceva care inca nu poate fi spus public si de asta n-a existat un da”

„Poate are ceva pe constiinta, nu va pot spune”

„Sa vada daca are ceva in constiinta legat de posibilitatea de a fi prim-ministru sau nu. Eu nu voi merge mai departe, pentru ca astea-s problemele lui”

Sper ca nu ati uitat de :

https://theodora0303.wordpress.com/2011/06/22/de-necrezut-ce-repede-se-misca-slujitorii-lui-basescu-victor-ponta-a-fost-chemat-astazi-la-anaf/

http://www.antena3.ro/politica/victor-ponta-a-fost-chemat-la-anaf-cu-declaratiile-de-venit-pe-2007-si-2008-128858.html

„Ieri domnul Băsescu aşa în direct, într-un fel  a încercat să negocieze cu mine, că ştie el de contractele mele, dar poate ne întelegem şi facem nu stiu ce regionalizare. Probabil dezamăgit ca l-am refuzat şi eu şi domnul Antonescu, astăzi am primit să ma duc la ANAF. Mă duc, n-am nici o problemă, Doamne Fereşte! Mi se pare un pic absurd că-mi cer declaraţiile din 2007 şi 2008, pe care ANAF-ul le are”

5. Dupa ce de luni bune OTV-ul ataca imund USL-ul si pe liderii aliantei astazi Dan Diaconescu a anunat ca in situatia in care va fi nevoit sa aleaga dintre doua rele va prefera USL. Am auzit eu ca politica este o curva  …  dar chiar asa?! – stire de pe facebook … sper sa nu fie adevarata 🙂

18 comentarii

  1. Ponta nu a tacut pentru ca ar avea ceva pe constiinta. Asta e o murdarie pe care a facut-o Basescu: daca tace are ceva pe constiinta. De parca n-ar putea sa taca si din alte motive. Pai, gandeste-te si tu: acelasi Basescu l-a facut pe Ponta imatur, apoi a zis ca daca USL va avea peste 50% in alegeri tot nu-l va desemna premier pe candidatul USL, Victor Ponta. Tot a spus ca USL nu e partid, e alianta, de parca noi nu stiam. Si dupa toate astea sa vina si sa-i propuna functia de premier… Date fiind aceste circumstante, evident, nu poti sa ai incredere intr-o astfel de propunere. Si cred ca asta e si motivul pentru care a tacut Ponta.

    „Eu nu voi merge mai departe, pentru ca astea-s problemele lui”

    Pai uite-te si tu ce murdarie din partea lui Basescu: vrea sa sugereze ca Ponta are probleme de constiinta. Si asta pentru ca sa induca in electorat o astfel de idee, ca Ponta are ceva pe constiinta.
    Mie mi se pare ca inteleg atitudinea lui Ponta. Pai, ia gandeste-te numai la asta: cineva sa te faca imatur, sa spuna ca nu esti bun pentru functia de premier si apoi, asa, dintr-o data, sa-ti propuna functia. Poti avea incredere intr-o astfel de persoana, care procedeaza asa? Evident ca nu! Asa ca de ce nu l-as intelege pe Ponta?

  2. yogoshima spune:

    Sint inbracati ca la inmormintare fara gust si veselie caci mai sint in viata politica pina la alegeri.

  3. renata spune:

    Punctul cinci. Ba da! E adevărat. Am văzut io cu ochii personali,scris cu roşu pe galben, pe ecranul oteveului.

  4. Emil Vulcanescu spune:

    Theodora
    ” Betivul National ” este acum ca un LUP incoltit si recurge la toate mijloacele pentru asi salva „chielea” , incearca sa arunce cu ” noroi ” in Victor Ponta , in Crin Antonescu nu poate , au fost doar colegi in Alianta D.A. , sobolanii portocalii dupa cum bine ai remarcat incep sa-si faca valizele si sa debarce , or sa-l lase pe Satanail Cotrocensis singur si sper sa aiba parte de un ” proces ” CORECT !!!
    Sa fii iubita…
    Cu stima Emil

  5. mgabim2009 spune:

    Am citit pe un blog ca lui Ponta i s-ar pregatii un dosar de (modificat admin), si de aici si aluziile lui Basescu si Udrea de ceea ce ar „sti” ei despre Ponta. Sper sa nu fie adevarat, dar la astia nu m-ar mira absoult nimic! vezi probele cu bacnote din dosarul lui AN, si pusi in fata faptului procurorii au zis ca asta este o dovada „fragila” (ma refer la faptul dovedit ca abacnotele au fost emise dupa doi ani dupa comiterea faptei de care este acuzat AN)

    • Theodora spune:

      @mgabim2009
      Da… la a doua varianta m-am gandit si eu … am modificat pentru ca nu cred ca este bine sa apara asa ceva pe blogurile care sustin USL … scuze …. voi scrie daca va fi cazul … despre AN am scris un articol care din fedricire se mentine pe prima pagina la cautare in google … este bine ca este citita si parerea noastra nu doar ce scriu ziarele pedeliste

  6. anton costel spune:

    base va scoate doi trei chiloti murdari dar no sa-l mai creada nimeni…..

    • Theodora spune:

      @anton costel
      Vrea sa distruga tot .. si opozitie si chiar si pe multi din PDL … un fel de „dupa el potopul”
      De crezut nu il vor crede dar scandalul va fi mare …. pentru ca el asta vrea … scandal.

  7. razvanrinder spune:

    SENZATIONAL! Boldea este in Congo, cauta bilete de intoarcere in Romania. 😆

Lasă un răspuns

