Ministrii guvernului USL

Lista ministrilor cabinetului Ponta

1.   Finanţe – Florin Georgescu
2.   Afaceri Externe – Andrei Marga
3.   Justiţie – Titus Corlăţean
4.   Economiei – Daniel Chiţoiu
5.   Interne – Ioan Rus
6.   Apărare Naţională – Corneliu Dobriţoiu
7.   Agricultură – Daniel Constantin
8.   Muncă – Mariana Câmpeanu
9.   Educaţie – Corina Dumitrescu
10. Transporturi – Ovidiu Silaghi
11. Sănătate – Vasile Cepoi
12. Dezvoltare Regională – Eduard Hellvig
13. Mediu – Rovana Plumb
14. Cultură – Mircea Diaconu
15. Comunicaţii – Dan Nica
16. Afaceri Europene – Leonard Orban
17. Administraţie – Victor Paul Dobre
         Si   4 miniştri delegaţi
1.   ministru pentru dialog social – Liviu Marin Pop
2.   ministru pentru mediu de Afaceri – Lucian Isar
3.   ministru pentru relaţia cu Parlamentul – Mircea Duşa
4.   ministru delegat strategii guvernamentale – Victor Alistar

Ce parere aveti despre guvernul propus de Victor Ponta?

Sarcinile Guvernului VICTOR PONTA

1) schimbare radicala in modul de guvernare (schimbare de atitudine, de prioritati, de directie si de oameni) – o buna guvernare, transparenta, eficienta – scopul de a dovedi populatiei Romaniei ca se poate guverna altfel decat in ultimii ani – si ca meritam sa primim un mandat complet; guvernul va fi condus de la Palatul Victoria (nu de la Cotroceni, nu Kiselef sau Aviatorilor); va respecta, va solicita sprijinul si va considera controlul si cenzura Parlamentului ca fiind fundamentala pt democratie;

2) repararea inechitatilor si masurilor care au provocat dezechilibre sociale;

3) viziune economica si fiscala care sa asigure stabilitate, predictibilitate si un cadru clar pt crestere economica si creare de locuri de munca; protejarea si utilizarea resurselor naturale si a altor active ale statutului in baza unei strategii pe termen mediu si lung in interes national. Importanta pentru noi este respectarea angajamentelor, atat fata de populatie, cat si fata de institutiile externe;

4) functionarea depolitizata a administratiei publice (doar ministrii si secretarii de stat vor fi USL);

5) toleranta zero fata de coruptie si clientelism in structurile guvernamentale; continuarea MCV si a reformelor in justitie; utilizarea transparenta si corecta a fondurilor bugetare;

6) alegeri democratice si corecte – nu administratie in campanie electorala – combaterea fraudei si coruptiei electorale indiferent de partid;

101 gânduri despre „Lista ministrilor cabinetului Ponta – Sarcinile Guvernului Victor Ponta

  1. Toate cele 6 puncte sunt importante, pentru unele insa este nevoie de mai mult timp decat cel ramas pana la alegerile generale; chiar si numai daca doua le indeplineste (5 si 6) in viitorul foarte apropiat si tot este bine.

  2. Theodora
    SPER ca Ministrul Justitiei , Titus Corlatean , sa aplice legea , buna sau rea , pentru TOTI cetatenii acestei tari ! ! ! si atunci vom scapa si de ” tumorile maligne ” !

    @Mihaela
    Daca vrei sa te lupti cu SATANISTII , nu poti sa nominalizezi o „DOMNISOARA” la Ministerul de interne !

    Sa fiti iubite…
    Cu stima Emil

      1. Theodora
        Stiu ! dar nu la M.I. unde-i un cuib de „VIPERE” ! , inclusiv IGP Bucuresti !
        Daca nu esti ” vaccinat(a) ” poti sa mori !
        Multa sanatate iti doresc tie si parintilor tai.
        Sa fii iubita …
        Cu stima Emil

  3. cum nu imi fac demult iluzii cu privire la politicieni , nici nu pot fi dezamagit cum am vazut valuri, valuri pe alte bloguri.
    trei ministri suspectati de basism, alti doi care se potrivesc ca nuca-n perete cu portofoliile lor, doi in procese de incompatibilitate si un sindicalist care ieri se gudura pe langa MRU
    astea sunt cele mai urate aspecte in opinia mea, caci daca vrei sa iei la puricat ooo Doamne poti spune multe
    vom trai si vom vedea!!!
    PS:cea mai proasta ,,gluma” ramane totusi cea cu Ioan Rus!!!!

    1. @olimpiu65
      Este posibil sa avem surprize placute … Ioan Rus stie bine ministerul .. si avem nevoie acolo de un om care stie despre ce este vorba … o sa vedem daca Ponta s-a inselat sau nu

      1. Ioan Rus e unul din prietenii lui Blaga cum singur se lauda buldogul azi! Ioan Rus n-a facut nimic la Cluj, PSD parca nu exista acolo…mai amintim cum l-a lucrat pe Iliescu??? chiar crezi ca Rus nu mai e omul lui Base???
        ,,surpriza placuta” i-a facut-o Ponta lui Isarescu aducand in guvern cu rang de ministru un individ (altfel educat si profesionist) care a fost acuzat de participare la atacul speculativ asupra leului acu ceva vreme!!!

        1. Atacurile de toate felurile au început. De ce a creat patru noi miniştrii delegaţi pe foamea asta de bani? Eu mă amuz dar aţii cad în plasă. Sigur că din partea portocaliilor mă aştept numai la discuţii mercantile: de ce cheltuiţi pentru transparenţă în loc să băgaţi bănişorii în buzunare, cum am făcut noi?
          Câţi bani se cheltuie în plus? După o socoteală rapidă, sub 50 de mii de lei pe lună (cu secretare, şoferi şi … cafea). Adică sub 11 mii de euro. Presupunând că aceste posturi vor fi menţinute un an, cheltuiala suplimentară este de 132 de mii de euro. Bugetul total al guvernului este de cca. 50 de miliarde de euro (51.16 miliarde în 2009)! Cheltuiala suplimentară înseamnă … 0.000264%!!! Hai măi Blaga (Udrea, Cotoi etc) , mă leşi?

      2. Plăcute, neplăcute, surprize vor fi. Acum, când „cazul” Frunzăverde a expirat, să tocăm „cazul” Ioan Rus. Nu-mi place individul! Ce pot să fac? Presupun că Victor Ponta, în mărinimia lui, mă nominalizează pe mine!!! Pot să vă asigur că sunt ceva mai sus decât Igaş! Care e prima sarcină? Să destructurez reţelele de fraudare a voturilor, create de PDL, în mai puţin de o lună de zile. Într-o lună de zile n-am timp nici să aflu pe unde sunt toate birourile din MI. Să chem şefii de departamente ca să mă consilieze? În care pot avea încredere? Probabil că în cei care n-au fost numiţi pe criterii politice în „epoca” Băsescu! Hmm, n-am timp să citesc „mapele profesionale”! Sunt cu spatele la zid şi nu ştiu cu ce să încep. Ba ştiu! Îl chem pe Ioan Rus să mă consilieze …

        1. Domnule @ ALM
          Desi dumneavoastra locuiti in Bucuresti , nu va lasati condus de prima impresie , stati analizati si…. mai scrieti.
          SANATATE va doresc !
          Sa fiti iubit…
          Cu stima Emil

          P.S. In urma „tratamentului” cu schinduf , mama , de la 15 unitati de insulina a ajuns la 5 unitati .

        2. Domnule Vulcănescu,
          Nu ştiu mai nimic despre Ioan Rus, sau, mai bine zis, ştiu câte ceva dar nu din sursă directă şi sigură. Nu-mi place omul, din simplul motiv că este cel mai bogat … social-democrat. Să fiu bine înţeles, n-am nimic cu bogăţia dar urăsc fariseii! Ori, ca să căinezi situaţia grea a săracilor, stând cu fundul pe un munte de bani, este o chestie de tupeu maxim. Nu este credibil! Bogatul nu poate crede săracului dar poate să mimeze!

          Ma bucur ca mama dvs a avut rezultate folosind tratamentul cu schinduf. La mine nu s-a simţit nimic, sau nu folosesc tratamentul potrivit. Zilnic beau ceaiuri din toate prostiile pământului şi doza de insulină trebuie crescută. Am ajuns la 34 de unităţi zilnice. Am totuşi o întrebare: cum a ajuns mama dvs să scadă doza de insulină? Măsurând glicemia sau hemoglobina glicozilată?

          Cu stimă,
          ALM

        3. Domnul @ ALM
          Sa stiti ca Ioan Rus nu este cel mai bogat social-democrat din Cluj , exista altii mult mai bogati , un lucru va pot spune , angajatii pe care ii are sunt bine platiti, nu-si bate joc de angajati.
          In privinta diabetului mamei mele , aparatul pe care il are dupa cate stiu eu masoara glicemia care acum s-a stabilizat intre 130 si 170 . Pe langa faptul ca de 6 luni bea ceai de schinduf i-am redus portia de stress , nu o mai las sa se uite la TV la emisiunile de politica , nu-si mai face nervi si toate acestea coroborate cu dieta alimentara pe care Prof. Hancu i-a prescris-o a ajuns la 5 unitati (a avut valori ale glicemiei care in decurs de una sau doua ore a oscilat intre 200 si 340).

          Cu stima Emil

        4. Domnule Vulcănescu,
          Glicemia, pentru a nu produce efecte ireversibile, NU trebuie să depăşească 120 dimineaţa, înainte de orice gustare (preprandial)!!! De aceea v-am intrebat de hemoglobina glicozilată, fiindcă acea analiză (se face numai la laborator) spune exact media glicemică pe trei luni.

          Nu ştiu cine este prof. Hâncu, dar deja nu-mi place. Vă dau un sfat foarte bun, ca să nu ajungă mama dvs să-şi piardă vederea sau, mai rău, picioarele. Există nişte capsule chinezeşti, se numesc DIABETICO, 18 capsule la 40 de lei. Fiecare capsulă (din plante exotice), scade glicemia cu 10-20 de unitaţi în cca o oră. Nu are voie să ia mai mult de 2 capsule pe zi. Părerea mea, dacă face insulină retard, să mărească doza cu două unităţi timp de două-trei zile. Dacă glicemia ajunge la 90-100 (fără Diabetico), atunci se cheamă că s-a stabilizat la o valoare corectă şi rămâne pe 7 unităţi. Dacă tot este mai mare de 120, mai adaugă două unităţi. Nu este de glumă cu diabetul, nu doare dar sapă în toate organele …

        5. Domnul @ Alm
          Am renuntat la ” scarbici” ca sa am grija de MAMA si TATA , mama a fost operata la ambi ochi de cataracta , operatiile au reusit , un an de zile am fost ” arestat ” la domiciliu , i-am pus picaturi in ochi ( dupa operatie ) din 3 in 3 ore si nu am lasat-o sa se aplece , sa faca eforturi nici de o „culoare”.
          Dupa ce i-am redus portia de stress ( Politica T.V ) , nu a mai avut probleme cu picioarele ( circulatia periferica ). Prof . Hancu ( Coco) este Presedintele pe tara pentru boli de nutritie si diabet , in Bucuresti il aveti pe Ionescu -Targoviste ca diabetolog ” recunoscut ” , nu vi-l recomand ! ! !
          Medicii SPUN :
          Prima cauza a bolii ii STRESS-UL , a doua cauza ii alimentatia , locul 3 si 4 il ocupa Tutunul si alcoolul !!!
          Casuta de e-mail care am pus-o aici pe blog la Theodora ii valida , dumneavoastra ca si un OWNER ce sunteti , o puteti obtine , imi puteti scrie si putem purta o „corespondenta ” pe teme de diabet si… fara a mai posta comentarii aici !

          Cu stima Emil

        6. @Emil Vulcanescu
          Eu nu am renuntat la serviciu … m-a dat afara un lider PDL din firma lui … ii era frica sa nu saraceasca
          Si de cand am ajuns somera cam asta fac si eu … am grija de ai mei .. de fapt deocamdata mai mult de tata care a facut accident vascular cerebral dar mai are si alte probleme de snatate.
          Mama trebuie sa se opreze de cataracta la amandoi ochii dar tot amana … nu stiu ce sa fac … cred ca o sa o duc cu forta la operatie … nu vrea sa spuna daca mai vede … cat mai vede … nu intelege ca dupa operatie NU mai are voie sa faca nici un efort … ca nu are voie sa se aplece … sa stea in abur … mama are probleme doar cu colesterolul si ceva cu tensiunea… nu are diabet … nu vrea deloc sa stea cuminte … toti parintii sunt asa de incapatanati sau doar mie mi se intampla???? …. pleaca in fiecare zi de acasa (si stau in tensiune si din cauza ei) la gradina unde se face ca face o agricultura de subzistenta … sa nu va imaginati ca are cine stie ce recolta … daca are noroc si nu da piatra face niste rosii, ardei, ceapa … cheltuie mai mult decat produce … dar pentru ca ea pleaca la „mosie” eu sunt blocata in casa pentru ca tata nu se poate scula singur din pat, are nevoie de ajutor sa manance, sa …. merge cu un cadru de mers dar merge greu … eu zic multumesc ca merge .. sunt constienta ca se putea si mai rau.
          Multa sanatate dumneavoastra si celor apropiati!

        7. Theodora
          Nu-ti pierde credinta in Dumnezeu !
          Vine soarele si pe ULITA TA !
          Te pup cu drag Emil

        8. @Emil Vulcanescu
          Daca ati stii de cand astept sa rasara soarele si pe strada mea … cateodata am impresia ca nu mai apuc ziua aia

    2. @ Olimpiu65

      Ti-am citit comentariile pe mai multe bloguri …esti un Gica Contra

      Sa fii iubit …
      Cu stima Emil

        1. @ Olimpiu65

          Talibanii stiu pentru ce lupta ! . tu mai putin (punct).

          Vezi ca ti-ai uitat RADACINILE ! , sa n-ai de-a face cu Kunta Kinte !

          Tucu-te

        2. daca esti clujan atunci nu ma mai mira nimic sa ai 12 ani primar pe Funar apoi pe Boc si sa visezi negrii, e greu tare
          dar ce sa faci ??? ramai si cugeta mai departe si mai ales nu uita sa aplauzi!!!

        3. @Olimpiu
          De 22 e ani am votat numai PNL-ul sau aliantele din care a facut parte , CDR sau alianta D.A. Alianta USL a castigat o batalie , a reusit motiunea impotriva unui guvern antinational condus de Necuratu’ de la Cotroceni dar Razboiul continua !
          Ma surprinde faptul ca Victor Ponta si membrii guvernului pe care i-a prezentat desi inca nu sunt VALIDATI de catre parlament sunt deja contestati de catre sustinatorii USL si am citit multe comentarii in care oamenii erau dezamagiti !
          Satanail Cotrocensis inca nu a ajuns dupa gratii si sa stii ca nu o sa se lase dus usor , numai naivii se imbata cu apa .
          Dupa alegerile locale si parlamentare cand USL-ul va avea peste 60% din voturile alegatorilor imi voi permite sa critic alianta (crede-ma am ce critica) , pana atunci cum se spune : ” Ciocu’ mic si joc de glezne ”

          Sa fii iubit …
          Cu stima Emil

        4. ciocu mic spune alor tai! sau ma rog amicilor psdisti ei pricep vorba mai bine!!!
          cat despre cei care sunt noii minsitri, nu stiam ca trebuie sa cadem in genunchi racnind de admiratie?!!
          poate fostii membrii PCR obisnuiti cu idolatria guvernantilor!

        5. @olimpiu65
          Nu trebuie sa racnim de admiratie … sigur ca si eu am niste nemultumiri …. mie nu imi place cel propus la ministerul sanatatii de exemplu dar cred ca trebuie sa ii lasam o luna doua, sa vedem ce fac … nu sa ii atacam NOI … cei care suntem sustinatori USL

        6. Theodora
          I-am citit comentariile „acestui” @Olimpiu65 pe mai multe bloguri , ESTE ca ” E MAI MULTI ” un Gica Contra , adica un RH ,
          Sa fii iubita …
          Cu stima Emil

    1. @ Motanul Incaltat
      Motanel, nu este de loc interesant ca Ponta a semnat un acord de sustinere cu UNPR. Crezi ca lui i-a fost usor sa se duca la cei care l-au tradat? Eu nu cred. Dar are nevoie de voturi pentru a fi validat guvernul, caci avantajul de la motiune este foarte subtirel. Asta nu inseamna ca a dat mana cu dusmanul. Tu crezi ca in alte parlamente, din democratii mai vechi decat a noastra, un parlamentar care are un proiect de lege, pe care vrea sa-l vada adoptat, nu face apel si la dusmanii politici, nu incearca sa-l convinga pe un oponent sa-i sustina proiectul? Oho, si inca ce manevre face! Si nu-l suspecteaza nimeni ca s-a aliat cu dusmanul.

      1. @MIHAELA
        Sunt de acord cu tine … sunt sigura ca basescu nu sta linistit .. sunt sigura ca incerca cu disperare sa convinga parlamentari sa nu voteze guvernul Ponta … eu as vrea ca unpr sa nu mai intre in parlament si NU au ce cauta in PSD .. dar pana la alegerile parlamentare avem nevoie de voturile lor … asta este … la urma urmei noi le-am ceut celor din USL sa faca CEVA … ORICE sa ne scape de astia … ei bine … ACUM FAC ACEL CEVA

        1. @Theodora
          Pai, tu ce crezi, ca Basescu e „femeie cu naframa sa se dea de buna seama”? „E voinic cu fruntea lata, nu se da pe ei o ceata!” 😆 😆

          Iar cand „bea si chefuieste” sa mai lase whisky-ul, ca nu e in regula, ca avem si noi Tuiculita noastra de Pitesti (marca inregistrata!), zau asa! 😆 😆

      2. @Mihaela&Theodora
        Da, dar aici e o chestiune interesanta, chiar curioasa. Din punctul de vedere al ideologiilor, atat PSD cat si UNPR au ideologia social-democrata. Deci aceste partide au aceeasi ideologie. Din punctul asta de vedere, protocolul semnat intre cele doua partide ar fi ceva firesc, fara indoiala.
        Ce nu pot eu sa inteleg la UNPR este sustinerea pe care i-a dat-o constant PDL-ului si lui Traian Basescu, inca de la aparitia sa pe scena politica. Adica a sustinut un partid care are o ideologie opusa. Acuma sustine PSD, deci si USL…
        Interesanta este declaratia lui Gabriel Oprea:

        „„Semnăm acest protocol pentru stabilitatea României”, a subliniat Oprea, care a adăugat că fără existenţa UNPR România intra în derapaj economic.”

        (sursa: http://www.gandul.info/politica/ponta-a-batut-palma-cu-traseistii-lui-oprea-ce-contine-protocolul-care-a-unit-psd-cu-unpr-9587150 )
        De unde ar rezulta ca UNPR este un partid creat ad hoc pentru stabilitatea Romaniei. Daca e asa, atunci se mai poate vorbi, oare, de tradare si tradatori? Eu, desigur, pot sa inteleg supararea Theodorei pe UNPR, numai ca ar trebui sa luam aminte ca acest partid a fost creat tocmai pentru a implini stabilitatea! 😀

        1. @Motanul Incaltat
          1. UNPR-ul NU este de stanga … nu a facut nimic care sa dovedeasca ca este de stanga de cand s-a infiintat … asa cum s-a iniintat
          2. Sprijinul pe care l-au dat pdl-ului este o dovada ca nu sunt de stanga
          Semnarea protocolului nu a asigurat stabilitatea Romaniei CI DISTRUGEREA ei

        2. @ Motanul Incaltat
          Motanel, sper ca esti ironic atunci cand tragi concluzia ca UNPR a fost creiat pentru stabilitatea Romaniei! Cat priveste sustinerea data de acest partid PDL-ului, nu are nici o legatura cu ideologia, ci cu banii si beneficiile personale.
          (Sper ca vei lua apelativul „Motanel” exact drept ceea ce este, o vorba de alint si nimic altceva).

      3. @Mihaela&Theodora
        Hai sa recapitulam!
        Mihaela spune asa:

        „Motanel, sper ca esti ironic atunci cand tragi concluzia ca UNPR a fost creiat pentru stabilitatea Romaniei! Cat priveste sustinerea data de acest partid PDL-ului, nu are nici o legatura cu ideologia, ci cu banii si beneficiile personale.”

        Theodora confirma cele spuse de Mihaela:

        „Corect … are legatura cu banii si beneficiile personale”

        facand precizarea:

        „1. UNPR-ul NU este de stanga … nu a facut nimic care sa dovedeasca ca este de stanga de cand s-a infiintat … asa cum s-a iniintat
        2. Sprijinul pe care l-au dat pdl-ului este o dovada ca nu sunt de stanga
        Semnarea protocolului nu a asigurat stabilitatea Romaniei CI DISTRUGEREA ei”

        La care fac si eu precizarea ca aici scrie altceva:
        http://ro.wikipedia.org/wiki/UNPR

        Daca lucrurile stau asa cu UNPR (cum au spus Mihaela si Theodora), atunci semnarea protocolului actual dintre PSD si UNPR cu ce ar putea avea legatura?
        Gabriel Oprea spune ca e pentru stabilitatea Romaniei. Mihaela spera ca sunt ironic daca trag o astfel de concluzie. Deci…

        In privinta diminutivelor, vorbelor de alint, limba romana e foarte bogata. Ion-Ionel, Gheorghe – Georgel, Ana – Anita (Anuta), etc sunt numai cateva exemple. Maria – Maritza, Marioara, Mariuca. E chiar si un cantec, din comoara folclorului romanesc, care, printre altele, spune: „Maritza cu ochi ca mura/ Pupa-ti-ar neicutza (alt diminutiv, n.m) gura!” :lol:, pe care chiar propun sa-l ascultam:

        1. Deci sa vedem ce s-ar putea spune despre UNPR si despre protocolul semnat cu PSD… Unii spun ca UNPR e un partid format din tradatori, multi, care sunt acolo, plecand de la PSD… Altii spun ca UNPR nu ar fi un partid de stanga…
          Ce se poate spune insa in privinta actualului protocol – de observat ca UNPR e foarte dispus sa semneze protocoale (nu cele ale Sionului, desigur! 😛 ) – dintre PSD si UNPR? Se pot spune multe, ca e interesant, ca nu e interesant, dar mie imi vin in minte cuvintele cantecului:
          „Doru’ n-are capatai!!!”
          😀
          😆

        2. @ Motanul Incaltat
          Eu ma mai gandesc la o chestie, nu stiu daca am dreptate caci nu stiu exact regulamentele camerelor, si nici nu stiu daca este posibil in aceasta perioada pana la alegerile generale, dar sa ne inchipuim ca parlamentarii din USL vor sa treaca un act normativ, care nu poate fi adoptat cu majoritate simpla (231 voturi) ci cu 2/3 din numarul de parlamentari. In acest caz au nevoie de voturile UNPR.
          Daca acest lucru nu se poate intampla in aceasta mini-legislatura de 5-6 luni, acest protocol poate nu-si avea rostul, dupa 1 ianuarie 2013 nici atat, intru-cat UNPR oricum nu va mai fi in noul parlament.
          Precizez din nou, nu stiu daca aceasta ipoteza este valabila acum, doar intreb si eu.

        3. @MIHAELA
          Parerea mea e ca acest protocol are un singur rost: acela de a face ca acest Guvern Ponta sa fie sustinut de o majoritate cat de cat confortabila, de care, evident, acest Guvern are nevoie. Cel putin asta cred ca se poate spune deocamdata… Asta daca vorbim de protocol.
          Daca vorbim de UNPR… Eu vroiam sa spun ca ei au procedat straniu: se autointituleaza ca fiind un partid social-democrat, dar au sustinut, nu-i asa, fosta Coalitie de Dreapta. Acum, parca si-au adus aminte ca sunt social-democrati de fapt, si sustin PSD. Dar, vorba Theodorei, daca lucrurile stau asa nu se poate specula oare asupra unei eventuale manevre a lui Traian Basescu?
          Rus, totusi, a ramas, daca stiu bine, in PSD, chiar daca a exprimat si alte puncte de vedere. PSD e un partid democratic si trebuie sa fie permis si acest lucru: sa existe membri care sa exprime si alte puncte de vedere. Pe cand UNPR e un partid format prin plecarea unora de la PSD, ca sa sustina PDL si pe Traian Basescu…

        4. @Theodora
          La cine te referi, la UNPR?
          Da, de centru stanga… Chestiunea e alta. Vezi, nu cred ca cineva a caracterizat pe deplin corect UNPR-ul. Ce fel de partid e asta? Aminteste-ti cum a plecat Cristi Diaconescu din PSD, dupa Congres…
          Ce fel de partid e asta, dispus sa semneze protocoale cu oricine (nu?), partidul sine qua non al „stabilitatii politice” romanesti?
          Un partid de centru stanga nu ar fi trebuit sa sustina o Coalitie de Dreapta. Insa la noi a aparut in urma cu vreo 2-3 ani un concept politic nou, si anume acela de Stanga Europeana, cu caracter democratic, concept imbratisat de mai toata „lumea buna”, cu vederi pro-occidentale, intr-un cuvant spus de mai toata intelighentia noastra cu „vederi largi”. Cu alte cuvinte, o stanga diferita fata de ceea ce e PSD ( cu Iliescu, Nastase, etc) si, daca iti mai amintesti, erau diversi analisti, scriitori, in fine, oamnei din societatea civila, cu simpatii mai degraba de Dreapta, care promovau noul concept. Cartarescu spunea despre Geoana ca e un baiat bun. Ca si cum Geoana ar fi trebuit sa reformeze din temelii PSD-ul si sa se arate prietenos fata de PDL si Basescu. In acest context a aparut UNPR, tot de centru-stanga. Dar o „altfel” de Stanga decat cea intruchipata de adversarii PDL-ului si lui Traian Basescu. Cu alte cuvinte, Basescu ce a facut? A cautat sa scindeze Stanga si sa creeze un alt partid, tot de Stanga, tot social-democrat, dar care sa-l sprijine pe el si pe PDL in lupta impotriva PSD-ului si PNL-ului. El a vrut sa discrediteze in ochii electoratului si PNL-ul, iar pedelistii s-au conformat acestui program. De unde ar rezulta ca UNPR e din ramasitele acelei „Stangi europene”, care trebuia sa aiba „alte valori” decat cele ale PSD-ului, si care l-a sprijinit candva pe Basescu si PDL…

        5. @Motanul Incaltat
          Unpr este de stanga asa cum este si pdl de dreapta … nu au nici o treaba astia cu doctrinele …. doar ciolanul este important

        6. Problema este ca un partid de stanga sa-i reprezinte cu adevarat pe cetatenii de stanga, marea majoritate din tara asta. Riscul este, si ar fi o mare nenorocire, ca un partid de stanga, la noi, in Romania, sa nu-i mai reprezinte, de fapt, pe cei multi, care isi pun sperante in Stanga politica, pentru o viata mai buna. Iar aceasta Stanga politica ar trebui sa le apere interese, sa-i sustina. Uite-te si la mine, sa vezi ce comentariu a facut Marian:
          http://motanulfilozof.wordpress.com/2012/05/03/influenta-proverbiala-a-grupului-de-la-cluj/
          Masini hibrid le (ne) trebuie cand situatia economica si financiara e asa cum e… De asta am zis si eu: Dacia Logan!! Insa vad ca niciun politician (de stanga) n-are curajul sa faca o asemenea propunere si s-o si adopte!
          Adica el e de Stanga si se lafaie in masini de zeci de mii de euro. Iar tu, daca nu ai o astfel de masina, nici nu se uita la tine!

        7. @ Motanul Incaltat
          Cred ca dam o prea mare importnta UNPR despre care nu putem spune ca este un partid, este pur si simplu o stransura. In cele cateva luni care mai sunt pana la alegeri nu cred ca pot face mare lucru impotriva USL (si implicit in favoarea lui Basescu), iar dupa alegeri oricum nu vor mai fi in parlament.

        8. @MIHAELA
          Insa, desigur, speculatiile nu puteau sa nu lipseasca in legatura cu protocolul semnat de PSD cu UNPR. Ponta a fost intrebat in legatura cu o fuziune. A raspuns ca nici nu s-a gandit la asa ceva. Se poate specula si pe tema daca vor putea face ceva in favoarea lui Basescu, daca ar avea astfel de intentii sau nu. Dar daca analizezi fenomenul politic, atunci trebuie sa iei in considerare acest fapt – aparitia UNPR si activitatea sa ulterioara – si sa-l supui studiului. Pe de alta parte, legat de USL, sunt asteptarile electoratului acestei aliante. Spre exemplu, Theodora spune ca face parte din electoratul dur al PSD, care merge la vot si voteaza cu PSD, indiferent daca afara e ger, furtuna, etc. Eu am evidentiat aici:
          http://motanulfilozof.wordpress.com/2012/05/03/influenta-proverbiala-a-grupului-de-la-cluj/
          postarea D-lui Vasile Dancu, care se referea la agenda D-lui Ponta, din care citez:

          „Blair a renuntat la teoria statului social încă de la inceput si a realizat un social- liberalism care a permis recuperarea sau stabilizarea unor reforme pe care dreapta le făcuse înainte si care erau necesare. A reformat insă statul după principiile firmelor private si a pus instituțiile si serviciile in concurenta si parteneriate cu cele private.”

          Sigur, e vorba de situatia din Marea Britanie. Insa eu nu cred ca la noi electoratul dur al PSD (caci vorbim de Dl. Ponta), s-o luam ca exemplu pe Theodora, care declara ca face parte din acest electorat, e de acord cu faptul ca, la noi, reformele pe care le-a facut Dreapta (PDL, Basescu, fosta Coalitie de Guvernare, caci ei s-au intitulat asa, de Dreapta) sunt necesare. A spune ca sunt necesare, e cam tot una cu a spune ca esti de acord cu ele! Or, PSD si, in extenso vorbind, USL a criticat foarte dur aceasta Dreapta de la noi, nicidecum nu au zis ca reformele pe care aceasta Dreapta le-a facut sunt necesare. Dimpotriva! Or, Dl. Dancu face trimitere la Tony Blair in felul acesta. Carui electorat se adreseaza? Sigur, ai sa-mi spui ca e parerea D-lui Dancu. Totusi, Dl. Rus a fost numit ministru… Simpatizeaza, oare, Dl. Ponta cu ceea ce spune Dl. Dancu ca ar fi agenda sa?

        9. @Motanul Incaltat
          Nu am spus NICIODATA dar NICIODATA ca la noi, reformele pe care le-a facut asa zisa Dreapta (PDL, Basescu, fosta Coalitie de Guvernare) sunt necesare
          Daca am scris asa ceva eram nedormita, in stare de ebrietate (glumesc pentru ca eu nu beau alcool) sau nu am inteles ce ai intrebat.
          Cum sa fiu de acord cu inchiderea spitalelor????
          Cum sa fiu de acord cu reducrea salariilor, cu reducerea pensiilor, cu trimiterea medicilor in strainatate???
          Glumesti?

        10. @Theodora
          Exact asta am spus si eu! Citeste cu atentie comentariul meu.
          Eu nu am spus ca tu ai fi zis asa ceva. De fapt, ceea ce ai precizat acum confirma ce am spus eu in comentariu! 🙂

  4. Părerea despre guvernul Ponta am postat-o la articolul precedent cu „Coabitarea cu Băsescu,…. ” :
    Bmarinescu41 spus ,mai 2, 2012 la 4:29 pm,şi am încheiat cu gândirea analistului politic Victor Socaciu „Mama lor de hoţi bastardiii”!
    S-auzim şi de bine că de rău m-am săturat până peste cap!
    Pentru tine,toată stima şi admiraţia pentru eforturile deosebite pe care le faci şi sufletul pe care-l pui în tot ce faci!Asemenea oameni trebuia Ponta să aducă în echipa sa ministerială!!!Atunci puteam spune din toată inima AŞA DA,BRAVO PONTA!
    În rest e bine şi la vară cald!

    1. @bmarinescu41
      Nu imi fac iluzii nici macar pentru un post de portar la unul din ministere… sunt consilierii (mereu sunt consilieri) care il vor informa ca eu si ceilalti ca mine nu au facut nimic … mi s-a mai intamplat:(

      1. Vezi tu,dragă Theo,d-aia n-are ursu coadă 😀 !!!
        Dar să fie sănătate,
        Că belelele le-om scoate,
        Şi apoi le-om îndemna,
        Duceţi-vă-n pana mea 😀 !!!
        HAI LIBERARE 😀 )))))))))))))))

  5. Dezamăgiri… Rus. Aia de la Învăţământ. Rovana la Mediu, când numele ei de familie (plus prostia din dotare) poluează.
    O ecuaţie complicată, care ne dovedeşte, în mod discret, că pleacă-ai noştri, vin ai noştiri, noi rămânem tot ca proştii…

    1. @ renata
      Nici chiar asa! Daca o chema AUR era buna de guvernator BNR?
      Ce legatura este intre numele de familie si competenta? D’aia nu este buna la mediu, pentru ca o cheama Plumb?
      Iar chestia cu prostia din dotare, chiar nu stiu de unde ai scos-o!
      Hai sa fim seriosi!

        1. @ Motanul Incaltat
          Motanel, nici nu stiu cum sa interpretez raspunsul tau- ironie, aprobare? Mi-e frica sa nu gresesc.

    1. @yogoshima
      Este bine ca s-au gandit sa faca audit la toate ministerele … imi este si frica de ce vom afla …. este greu sa scoti tara din nenorocirea in care au impuns-o astia

  6. Ma….pentru sase luni…merge .Unde merge mia , merge si suta, macar sa nu se mai fraudeze voturile, macar sa vedem pe cineva arestat pentru ” turism „electoral, sau pe cineva incatusat pentru propaganda sau alte matrapazlacuri pe la sectiile de vot!Dupa ce vor trace astea sase luni…atunci sa-l vedem pe domnul Ponta si guvernul sau .Chestia cu semnarea protocolului acela cu UNPR-ul insa, n-a fost ceva care sa ma faca sa sar in sus de bucurie .In felul acesta Victor Ponta a recunoscut puterea acestot tradatori , acestor traseisti politici .Singura chestie care mi-a produs o reala placere a fost atunci cand Ponta dupa ce a strans mana lui Oprea , l-a omis cu buna stiinta pe Ontanu { totusi….” general ” al Armatei romane !} si nici macar nu s-a uitat la javra aia de Nicolicea.Asta a fost singura treaba buna care mi-a mai ” inseninat” ziua de ieri .Asta si poate faptul ca nu-i ia in considerare pe „unguri” .Sa vedem …cat ? Sa vedem cat vor rezista javrele alea de la UDMR sa nu fie luate in considerare dupa ce…de douazeci de ani se afla mereu la guvernare sub o formula sau alta.Poate macar acum Verestoi Atilla va putea fi pus sub acuzare pentru defrisarile imense pe care le-a facut de-a lungul anilor !Mai ales ca s-a insanatosit …nu i-ar mai murii multi inainte !

    1. @marian
      Pai da … UNPR are putere acum … USL are nevoie de voturile alea pentru votarea guvernului .. asta este chiar daca nu ne place.
      Alegerile nu trebuie sa fie organizate de PDL, UNPR si UDMR … ca sa fim sigur ca nu mai fura

      1. nu este adevarat!!! aceleasi voturi sunt necesare la numar ca cele de la motiunea de cenzura!!! nu tin minte sa fi votat generalul chilotilor si ai lui motiunea!!! voi psdistii numai de dezinformari ca fratii vostrii portocalii va tineti!

        1. @olimpiu65
          Nu este nici o dezinformare … este SIMPLU … Victor Ponta vrea sa fie sigur ca trece guvernul … asta este indiferent ca noua ne place sa nu ne place … USL are 231 de voturi parca … adica insuficiente … ca sa treaca guvernul… ce vroiai sa faca .. sa nu isi ia masuri de precautie? … Tu chiar crezi ca eu am uitat ce figuri au facut aia de la UNPR? … Nu am uitat … sunt niste trdatori …. noi romanii i-am rugat pe liderii USL sa faca CEVA, ORICE sa ne scape de astia de la guvernare .. ei bine asta fac liderii USL acum

      2. Daca dupa alegeri reuseste sa-i termine pe UNPR-isti…[pe cale ” legala ” fireste.]..se poate inghitii si galusca asta .Insa parca nu cred eu ca ” seful mafiei personale a lui Adrian Nastase ” va fi afectat vreodata , in vre- un fel! Olimpius 65, chiar crezi ca Teodora este PSD-ista ? Pai si atunci…cum se face ca traieste la fel ca mine sau ca dumneata , in aceeasi amaraciune ? Avand aceleasi probleme ea sau parintii ei ?Probleme pe care le au toti amarastenii acestei tari .Pai chiar nu realizezi ca [ am vazut-o si la mitigurile din Piata Universitatii si dupa aceea , si era o persoana …mai mult decat comuna . Am si discutat cu ea , fara sa ma prezint fireste si… era aceeasi Teodora de pe blogul acesta . Poate Vlad cel Groaznic…poate ala sa fi dat senzatia ca se scalda in bani ]la ora asta ar fi fost cooptata la biroul de PR sau la alt birou PSD si …scapa de niste griji ? Nu mai statea sa-si faca singe rau pe blog…s-o ” injure ”cine vrea . Parerea mea…si este o parere sincera . Poate sint eu mai sarac cu duhul insa, nu prea ma-nsel in priviinta oamenilor mai ales cand ai vad si mai ales cand si discut cu ei….incognito fireste , ca altminteri ce haz ar mai avea ?! Si sa sti de la mine : omul pe care-l cunosti ” pe campul de lupta ” alaturi de care stai, care sta linga tine si te sprijina …cel putin cu sfaturi…ala nu poate fi un agitator al unui partid .Repet …ea n-a stiut cu cine statea de vorba, nici ea nici Iancu sau Vlad cel groaznic sau altii dintre aceea ce s-au adunat acolo, in urma mesajelor de pe bloguri sau facebook iar asta chiar m-a amuzat si inca ma amuza . Si va fi pentru mine una din amintirile placute ale vietii, ale activitatii mele ” revolutionare ” !Apar si-ntr-o fotografie …chiar daca ea spunea la un moment dat ca ” ei ” adica blogarii de regula, se cunosc intre ei .

        1. @marian
          Acum este bine .. la inceputul blogului … acum 2 ani si 6 luni imi spunea ca sunt comunsita 😀
          Zici ca ne-am cunoscut?
          Hai ca m-ai facut curioasa 🙂
          Si de ce nu ai spus domnule cine esti?
          Asta este culmea
          Olimpiu traieste mai bine decat noi ..si ma bucur pentru el … a spus la un moment dat pe blog chestia asta.

        2. Si de fapt abia cand am auzit pe cineva spunand : „uite-o pe Teo ” abia atunci si dupa ce am ” investigat ” am aflat ca esti …chiar tu persoana cu pricina. Pai nici Iancu nu stie nici azi ca am dat mana amandoi si am schimbat pareri…

        3. Cine ma…IANCUUUU ? Pai ala nu stie de capul lui si vrei sa-si aduca aminte un tip chelios si care urla mai tare decat el ? Pai el nu m-a recunoscut nici cand am fost la clubul ala al lor, al blogarilor liberali …invitat fiind de …altcineva .M-ai amuzat si-ti multumesc pentru asta .

        4. THEODORA
          Ha , ha , ha , ….ha
          Nu te obosi sa aflii cine sunt , ne vom cunoaste intr-o zi , chiar daca este innorata , nu-i BAI ( stress), relatii despre mine iti poate da STS-ul care mi-a virusat calculatorul , Calin Mateescu si Pavel Abraham , (fosti) sefi la Combaterea Crimei Organizate , Raed Arafat , Cinteza , fost ministru al Sanatatii , Marian Dumitru seful corpului de control al ministrului Sanatatii , Prof . Molnar B. Geza secretar de stat in acelasi minister , Ioan Rus fost sef al Uniunii Studentilor Comumisti ( absolvent la M.A. – Masini Atomice ) – Cluj ,
          si ….Valentin Ceausescu – jucatorul de bridge.
          Daca mai mergi pe la clubul liberalilor sa-i transmiti salutari lu’ Stelian Tanase , din parte ” BOZGORULUI ” din Cluj.
          .
          No ase ca te-am bagat in ceata ?

          Sa fii iubita…
          Cu stima Emil

        5. @Emil Vulcanescu
          Scuze!!! … comentariul ala era pentru Marian … modific acum … am gresit ID-ul
          Marian zice ca a stat de vorba cu mine … dar nu mi-a spus ca este Marian care scrie pe blogul meu
          Si eu acum incerc sa imi dau seama cine este 🙂
          Daca vrei sa sterg comentariul tau il sterg doar sa imi spui
          Da … adevarul este ca m-ati bagat in ceata
          Dar il descopar intai pe Marian si pe urma dau o fuga si pana la Cluj 😀

      3. @Theoadora
        Vreau să vă atrag atenţia la un aspect care pare că scapă multor comentatori. Teoretic, USL împreună cu grupul minorităţilor, altele decât cea maghiară, au suficiente voturi ca să treacă guvernul fără dureri de cap. Voturile uneperiştilor nu contează! Pentru ce s-a mai făcut înţelegerea PSD-UNPR? Simplu, pentru Băsescu! Semnarea acestui act i-a atârnat Sabia lui Damocles deasupra capului! PDL şi UDMR sunt izolate într-o Opoziţie fără consistenţă! Noua Putere are tot ce trebuie pentru suspendarea lui Băsescu. Nu luaţi în seamă declaraţiile de neagresiune ale lui Ponta, dezinformarea face parte din „tehnicile” războiului. Nu va fi nici o coabitare cu Băsescu! Băsescu va trebui să se „mişte” numai în aria trasată de Constituţie! A scos un deget, va fi suspendat şi, inevitabil, demis!

        1. @ALM va salut cu deosebit respect !”Pantru Basescu „… si asi complecta : pentru partidele din care provin UNPR-istii .Paii ce la toamna aceste partide n-au nevoie de forte „proaspete” ?Ce chiar credeti ca ” seful mafiei personale a lui Adrian Nastase ” poate patii ceva din partea …cuiva ? Ce a facut ceva …Poate fi dovedit cu…ceva ?In urma unor alegeri corecte UNPR-ul are toate ” sansele ” sa dispara, sa nu mai ia nici un loc in parlamentul nou format atunci .Acesti vasnici ” lupatatori ” pe …frontul politicii dambovitene, acestia trebuie sa faca parte din noul parlament { este chiar obligatoriu din anumite puncte de vedere ale politicienilor }pantru a …” lupta ” in continuare .Si sint mai mult decat de acord cu dumneavoastra ca Basescu va trebuii sa se ” miste ” doar ..”.pe linie „, linie ce-i va fi trasata ….in sfarsit de la Victoria sau de la Parlament .Nu de alta dar …nu cunosc nici adresa lui Ion Iliescu si nici a domnului profesor Voiculescu .

    2. Draga Marian
      Ma bucur ca nu mai scrii comentarii ,sub primul impuls , asa ca pentru tine , Theodora , Renata , Mihaela si tuturor cititorilor acestui blog va las o melodie:

      Sa fiti iubiti ( iubite ) ….
      Cu stima Emil
      adica
      Tucu-va

      1. @Emil Vulcanescu Onorabile …tucu-te si-ti multumesc pentru …dedicatie!Sa sti ca daca mai scriu din cand in cand sub primul impuls…o fac deoarece” astia” ma inbolnavesc de..”.nervii capului „! Acesta si nu altul este motivul principal .

  7. Important este ca s-a ajuns aici.La urma urmei ,este un guvern de tranzitie. Sa ne postram energia pentru perioada de dupa noiembrie si, mai ales, sa ne concentram asupra celor din iunie. Vad ca ne-a luat valul, criticam, criticam si cunosc cel putin o persoana, cea din Deal, care-si rade in barba.
    Victor Ponta este curajos. Daca nu le acordam incredere, inseamna ca am vorbit si am sperat in zadar opt ani.

  8. @ Theodora
    Constat ca avem cel putin doua puncte in comun: tu esti contabila de profesie, si eu la fel, tatal tau a suferit un ACV, si al meu tata de asemenea. Tu esti fericita ca tatal tau mai poate merge, in schimb starea tatalui meu s-a deteriorat foarte mult, cu toate tratamentele urmate. De aproape un an si jumatate nu se mai deplaseaza de loc, cu mare greutate eu si sora mea il putem ridica din pat pentru a-l aseza pe un scaun cu rotile ca sa-l putem spala pe cap si pe corp, iar de mai bine de jumatate de an nu mai vorbeste de loc, singurul cuvant pe care il mai scoate este „gata” atunci cand se satura sa mai bea apa sau sa manance. Mai pronunta din cand in cand numele fratelui sau geaman (care, din pacate, este in Republica Moldova si nu-l poate vizita atat de des pe cat ar vrea).

    1. @MIHAELA
      Offf … Sper ca tu ai serviciu
      Tata vorbeste foarte greu dar eu inteleg ce spune … mama nu intelege si eu trebuie sa ii „traduc” .. tata se enerveaza cand vede ca mama nu intelege ce incearca el sa spuna … iti poti imagina … foloseste cuvinte putine … cand vrea sa se scoale din pat spune ” hai” .. si noi avem mari probleme cu spalatul … nu pot sa il bag in cada … de fapt nu poate sa ridice picioarele ca sa intre in cada … ii este mereu frica sa nu CADA … desi aproape de fiecare data riscul asta nu exista … merge greu cu cadrul de mers .. are si probleme mari la coloana … mi-a fost foarte frica sa nu il tai pe fata cand am incceput sa il barbieresc .. ca nu poate singur … multa sanatate tatalui tau!
      Vezi ca sunt firme care prin CASMB deci nu platesti nimic … fac recuperari si tratamente … vin acasa la pacient … sunt asistente medicale
      http://www.ingrijiriladomiciliu.com/
      MULTA SANATATE TIE SI CELOR APROPAITI!

      1. @ Theodora
        Da, de bine de rau am servici intr-o firma particulara (patron grec), salariul nu este cine stie ce, dar am noroc de intelegere in privinta programului (ma duc doar marti, joi si sambata, in rest stau cu tata, iar sora mea s-a pensionat anticipat, caci de la servici nu putea lipsi, eu pot s-o fac, nu depind de nimeni, doar actele sa le am – stii tu, facturi, chitante, extrasele de cont). Cand patronul nu este in tara, ma duc si-mi iau actele si lucrez acasa.
        In ceea ce priveste teama si tata era la fel cand mai putea merge, mi s-a explicat ca e ceva ce se intampla celor cu AVC, se instaureaza o mare teama de orice la ei.
        Si mie mi-a fost teama cand l-am barbierit prima data, acum m-am obisnuit, il barbieresc, il tund, ii fac injectiile cu Cerebrolysin (10 zile pe luna) ii schimb perfuzia cand este cazul (a fost o perioada cand era perfuzat cam la 3-4 luni, venea o asistenta si monta perfuzia si apoi aveam eu grija mai departe).
        Este inscris in programul de ingrijire la domiciliu, ii monitorizeza tensiunea, ii mai verifica ranile produse de escara (ca de o luna a facut si escara).
        E greu, este foarte greu, dar eu sunt multumita ca il avem inca langa noi, desi nu stiu daca ne mai recunoaste.
        Sunt momente cand zic „nu mai pot”. dar imi revin, caci stiu ca dupa ce se va duce nu am sa-l mai vad niciodata.
        Trebuie sa fim tari, si tu si eu, si ei ne-au ingrijit cand eram mici, acum a venit randul nostru sa-i ajutam.
        Va doresc, tie si parintilor tai, multa sanatate si multa putere si rabdare!

        1. @MIHAELA
          Inseamna ca grecul este un om bun … sunt multi care nu sunt de acord sa lucrezi de acasa
          Stiu ce spui … si eu sunt multumita ca il mai am langa mine … si eu am momente cand spun ca nu mai pot … dar dupa cateva minute imi dau seama ca gresesc .. ca nu trebuie sa spun asta
          Cand eram mica nu am stat asa de mult cu tata cum stau acum …. pleca in delegatii … se intorcea o data pe luna sau la sase luni.. vorbeam la telefon … atunci nu era internet …. cel mai mult a fost plecat sapte luni parca… cand venea acasa imi era greu sa ma obisnuiesc … parca era un strain … acum recuperez timpul pierdut .. poate asa a vrut Dumnezeu
          Doamne ajuta!

  9. @ Theodora
    N-as putea spune ca e chiar un om bun ( e destul de sever), dar stiu de la cineva care il cunoaste foarte bine (au fost casatoriti, dar au divortat) ca el a ingrijit-o pe mama sa cand a fost in aceeasi situatie si probabil ca intelege mai bine ce inseamna sa ingrijesti un bolnav neajutorat, plus ca are si studii de medicina si stie mai bine ce inseamna, ce greutati implica ingrijirea unei persoane cu AVC.
    Oricum, am avut noroc si pentru asta il stimez (desi au mai fost si momente cand ne-am luat in bete).

    1. @MIHAELA
      Da, poate din acest motiv intelege si a mai studiat si medicina
      Eu am avut parte de un singur patron pe care il respect … Virgil Raducanu, patronul de la Romsoft – Depozitiul de calculatoare .. daca il intalneai in firma si nu stiai cine este puteai sa crezi ca este un coleg de la alt departament

  10. Pingback: despre 2012
  11. FISCUL îi verifică pe românii cu PFA-uri şi pe cei cu profesii liberale
    FISC ANAF. În goana după cât mai mulţi bani la buget, inspectorii FISCULUI iau la ţintă firmele de familie

    V. Ponta anunță posibile sancțiuni la ANAF din cauza
    încasărilor scăzute la buge
    Ponta mareste salariile primarilor SI SCOATE FISC (ANAF) SA COLECTEZE BANI PRIN AMENZI
    NU ZICE NIMENI CA NU TREBUE DA NU IN HALU ASTA CU AMENZI DE 8000 LEI SI 100000 LEI ASTE SINT TILHARI LA DRUMU MARE

Lasă un răspuns

