Victor Ponta va reprezenta  Romania la Consiliul European de la Bruxelles

Update 1

Parlamentul a hotarat ca Victor Ponta merge la Bruxelles, la reuniunea Consiliului European din 28 iunie.
Basescu nu este de acord cu decizia Parlamentului.
Nu avem alta solutie … practic ne roaga sa il suspendam si sa il demitem

Parlamentul a hotarat ca Victor Ponta merge la Bruxelles, la reuniunea Consiliului European din 28 iunie.

Declaratia premierului Victor Ponta a fost adoptata de plenul reunit al Parlamentului cu 249 de voturi „pentru”, 30 „impotriva” si o abtinere, mandatându-l astfel pe premier de a reprezenta România la lucrarile Consiliului European din 28 iunie

„Presedintia analizeaza declaratia adoptata de Parlament, in vederea formularii unui punct de vedere”, a declarat purtatorul de cuvant de la Cotroceni.

Consider util pentru buna reprezentare a României ca cel care reprezintă România la nivel european, în funcţie, evident, de agenda reuniunii, să aibă un mandat de principiu din partea dvs, a Parlamentului României şi să prezinte în faţa dvs, atât înainte de Consiliu, cât şi după, temele principale şi care sunt deciziile care privesc ţara noastră”, a declarat Ponta

„De asemenea, consider şi vă propun, stimaţi deputaţi şi senatori, ca în toate probleme care ţin de activitatea economică, socială, fonduri europene, securitatea frontierelor, Guvernul şi primul-ministru să reprezinte interesele României pe plan european. Agenda Consiliului European din 28 iunie, agendă publică, prevede foarte clar că principalele discuţii se vor axa pe situaţia economică la nivelul UE, pe problema adoptării unui pact de creştere economică şi creare de locuri de muncă şi pe negocierile privind viitorul mecanism multianual financiar 2014-2020„, a adaugat Victor Ponta

38 de gânduri despre „Parlamentul a hotarat ca Victor Ponta va reprezenta Romania la Bruxelles, la reuniunea Consiliului European din 28 iunie

  1. A iesit shmenaru’ la atac ! Daca eu spun ca p’asta-l mananca in….tender !? Daca asi fi in locul lui Ponta …l-asi lasa sa se duca dracului dar, asi anunta la UE ca Basescu nu are acceptul Parlamentului sa reprezinte Romania .Asi adauga in anunt si faptul ca Basescu nu mai reprezinta interesele Romaniei si ale romanilor asa incat…orice tratat semnat de el va fi declarat caduc de partea romana ! Asta asi face-o eu…si zic ca este de bun simt… Iar lui Basescu trebuie sa i se transmita acel memorabil citat din …Aristotel : BASESCULE …HAI SICTIR !!! Eventual sa nu uite si : IESI AFARA …JAVRA ORDINARA !!!

    1. @marian
      Nu, Ponta nu trebuie sa faca nici un pas inapoi … nu trebuie sa il lase sa se duca … Parlamentul a hotarat
      Ar fi tare … sa anunte ca …
      Asa a zis Artistotel?! 😀 … am glumit

      1. E FOARTE TARE PROPUNEREA LUI MARIAN 😀 😀 😀 !!!
        EXACT ASTA MERITĂ!!!ÎŞI VA SEMNA SINGUR DECESUL (…politic .. 😀 )!!!
        Dar cred că Ponta se gândeşte şi la România şi nu va face aşa!!!Deşi mi-ar fi plăcut la nebunieeeeeeeeee !!!

        1. Nu Theo,am scris mai sus că Ponta se gândeşte şi la România.Dacă ar face ce ne-ar place la nebunie,ar face de cacao şi România mai mult chiar decât o face băse de fiecare dată când se duce p-acolo şi se-nvârte-n jurul cozii cu mâinile-n buzunare ca un bişniţar la bazar (hai Angela să te fac c-o pereche de „GINŞI ORIGINALI”,ia măcar tu măi Sarko,doar n-am venit degeaba la „Brusel”,păi ce fac,plec cu mâinile goale acasă?) 😀 !!!

      2. Da mai Teo….intra la el pe blog si zii de propunerea mea ! Chiar poti sa si spui alora ca-mi apartine aceasta idee, pentru a nu te face tu de ras , la bloggarii ce scriu pe acolo ! Eu nu mai intru la el pe blog din cauza aleia de-si zice „Zoe fi barbata ” …atata scarba imi face aia, si nici nu-i pot da citate din…Aristotel, ca le sterge ori ea , ori moderatorul … cine-o fi ala !

      1. @MIHAELA
        Se pun asa:
        : ” si „)” 🙂
        sau
        „:” si D 😀
        deci doua punde si imdediat dupa ele paranteza sau D
        incerca
        Daca vrei asa 😦 … atunci pui ” : ” si (

        1. Theodora, eu mă așteptam să pui fete zîmbitoare, nu fețe, că așa a zis Mihaela! Aș fi preferat să văd niște fete zîmbitoare!

          P.S. Interpretați intervenția mea ca pe o glumă.

        2. @ Asterisc
          Nu rade, ca calculatorul meu (cacofonie voita) nu serveste diacritice si chiar daca ar servi, cu conditia ca eu sa fac ceva, degeaba, ca nu stiu ce sa-i fac.

        1. 😀 😀 😀 ))))))))))))))
          Eşti o dulce Theo,ţi-ai revenit în formă,veselă şi optimistă,”obosit,dar … mulţumit!”.Ai primit măcar un mulţumesc de la cei trei muşchetari?Îl meriţi cu prisosinţă!!!

        2. @ Theodora
          Multumesc pentru explicatii, am sa incerc.
          Da, Aristotel a plagiat, dar pedeleii se tavalescu pe jos, nu-i mai pot face nimic, s-a prescris.

  2. Si eu te felicit, draga Theo, c-ai crezut in aceasta constructie.Si eu am crezut, dar nu cu entuziasmul si consecventa ta.Felicitari.
    Domnul prim-ministru nu va da nici un pas inapoi.Va actiona cu diplomatie, dar ferm; nu va raspunde la provocari si nu se va cobora la nivelul presedintelui. Este o experienta extraordinara pentru omul Victor Ponta.

  3. Eu mă uit la toţi exponenţii regimului băsist: sunt înnebuniţi, ca nişte ţânţari cărora li s-a barat calea spre sursa de sânge. Ura pe care o simt după pierderea alegerilor îi sufocă pur şi simplu. Cel mai vizibil perdant dintre pedişti e Traian Băsescu, iar circul la care se pretează e oribil.

  4. Chiorul are dreptate constitutional! ne place sau nu, asta e situatia.
    eu am alte asteptari din partea USL, cat le mai am, dar vad ca in loc sa dea semnalul ca vor pune in practica promisiunile ,se tin de razboaie inutile si intra iar pe terenul unde chiorul se simte in largul lui. cum e cu depolitizarea institutiilor???? cum e cu relaxarea fiscala??? cum e cu incurajarea companiilor pt a crea locuri de munca??? eu unul nu voi trai mai bine daca Ponta isi arata muschii si merge in locul descreieratului la Consiuliul Europei
    daca si-a pus Crin bardul la tv de maine voi vedea toate meciurile???? sa nu mai vb de alte numiri politice in companii de stat…la toamna USL va avea poate 70% in parlament, sunt convins ca vom ramane cu mica bucurie ca i-am ciuruit pe nemernicii portocalii, dupa aceea nici dracu nu ne va mai baga in seama

    1. @olimpiu65
      chioru nu are dreptate constitutional
      pe mine nu ma poate ignora nimeni … si stii de ce? pentru ca nu sunt singura … sunt impreuna cu voi … si impreuna chiar suntem puternici

      1. deocamdata asta e litera constitutiei si asta e tratatul UE! doar pt ca noi gandim ca nu e corect si nici logic nu inseamna ca Base nu are dreptate. asta e! individul trebuie suspendat si ideal ar fi fost niste alegeri generale cat mai repede…dar nici asta nu putem datorita constitutiei
        si ceva off topic: sunt mandru ca liberalii mei au luat-o pe senatoarea Placinta in randurile lor!!! sunt de-a dreptul incantat. imi vine sa sparg ceva!!!

        1. @olimpiu65
          Nu … tu citesti la fel ca cei care il consiliaza pe basescu …. ia vezi ce spun Ponta si Crin 🙂
          La Consiliul European se discuta probleme economice … nu probleme de politica externa
          Problemele economice din UE este politica intrena pentru Romania.
          basescu sa se duca DOAR cand se va discuta despre politica externa

        2. nici Crin nici Ponta nu au exprimat ceva juridic doar ceva politic. in tara asta sunt legi si cea fundamentala e constitutia nu gargara lui Crin si Ponta. partizanatul politic e una legea e alta. vad ca ura asta viscerala ii face pe multi sa uite de de legi si de stat de drept!!!!

        3. Am citit şi eu Constituţia cu atenţie şi nu am văzut că premierul are ce să caute acolo. Poţi să-mi spui ce articol din Constituţie reglementează această dilemă?Cu mulţumiri.

        4. @bmarinescu41
          tu nu urmaresti la televizor ce spun liderii USL? … daca nu ai timp o sa iti scriu eu articolele desi eu nu am timp

Lasă un răspuns

