Acasă » Atitudine » In atentia liderilor USL – Nu cedati! – Nu il lasati pe Basescu Traian sa se intoarca la Cotroceni – Riscati sa va pierdeti propriul electorat

In atentia liderilor USL – Nu cedati! – Nu il lasati pe Basescu Traian sa se intoarca la Cotroceni – Riscati sa va pierdeti propriul electorat

Start here

romani in lanturi

Votul celor 8, 3 milioane de romani va obliga la o reactie ferma.

Daca nu gasiti o solutie corecta, legala si constitutionala care sa il opreasca pe Basescu Traian sa se intoarca la Cotroceni, veti avea o surpriza foarte neplacuta la alegerile parlamentare viitoare.

Victor Ponta, Crin Antonescu, Daniel Constantin au datoria sa duca la indeplinire dorinta celor 8.3 milioane de romani care au votat pentrudemiterea lui Basescu Traian.

Este foarte posibil ca oamenii sa nu mai iasa la vot.

Este foarte posibil ca USL sa piarda suportul propriului electorat daca nu actioneaza ferm pentru a-l impiedica pe Basescu Traian sa se intoarca la Cotroceni.

Este foarte posibil ca, la viitoarele alegeri parlamentare, sa avem o prezenta de maxim 20 – 22%.

Probabil ca la alegerile parlamentare vor iesi doar aripile dure ale PSD, PNL, PPDD si PC.

Ce rost are sa mai iasa la vot daca vointa lor, vointa a 8.3 milioane de romani nu este respecata?

Nici o tara din UE nu are cvorum la referendum. Noi de ce avem?!

In Consiliul Europei doar Lituania și Rusia au prag electoral la referendum.

Impunerea unui cvorum la referendumul pentru demiterea lui Traian Basescu incalca recomandarile Comisiei de la Venetia

Trebuie rezolvata problema listelor electorale.

Populatia Romaniei este cu cateva milioane mai mica decat la precedentul recensamant facut in 2001.

In conditiile in care, in ultimele doua decenii, Romania s-a confruntat cu o prabusire demografica dramatica (mortalitate infantila la cote record în Europa, natalitate în scadere vertiginoasa, speranta de viata printre cele mai scazute în lume) din listele electorale populatia romaniei creste vertiginos:

„Să o luăm metodic:
– La alegerile parlamentare și prezidențiale din 20 mai 1990, pe listele electorale figurau 17.200.722 de români cu drept de vot, dintre care s-au prezentat 14.825.764.
– La alegerile parlamentare și prezidențiale din 1992, pe listele electorale figurau 16.380.663 alegători, dintre care s-au prezentat 12.496.430.
– La alegerile parlamentare și prezidențiale din 1996, pe listele electorale figurau 17.218.654 alegători, dintre care s-au prezentat 13.088.388.
– La alegerile parlamentare din 2000, pe listele electorale figurau 17.699.727 alegători, prezența fiind de 11.599.458.
– La alegerile parlamentare și prezidențiale din 2004, pe listele electorale apăreau 18.449.344 alegători, voturi efective 10.794.653.
– La alegerile parlamentare din 2008, pe listele electorale apăreau 18.328.646 alegători.
– La alegerile locale din iunie 2012 pe listele electorale apăreau 18.315.880 de alegători români.
– La referendumul de ieri, cum spuneam, pe listele electorale au figurat 18.292.514 de alegători cu drept de vot.”  – http://www.inpolitics.ro/si-totusi-a-fost-o-frauda-uriasa-la-referendumul-anti-basescu-art66797.aspx

Cum este posibil ca intr-o tara grav afectata de scadere demografica, sa se inregistreze mai multi alegatori pe liste decît acum 22 de ani???!!!

Este obligatoriu sa se faca CONTESTATIE / SESIZRE la CCR pentru ca, dupa ce Basescu Traian a cerut prag de 50+1 pentru validarea referendumului, PRAG CARE A FOST ACCEPTAT DE CCR,  dupa aceea le-a cerut membrilor si simpatizantilor sa boicotze referendumul.

Basescu Traian si PDL prim demersul pe care l-au facut au incalcat hotararea Curtii Constitutionale.

CCR trebuie sa tina seama de faptul ca aproape 90% din cei care au votat la referendum au votat DA pentru demiterea lui Basescu Traian si sa valideze referedumul.

Ce au de gand sa faca, la nivel european, liderii USL cu privire la interventia premierului Ungariei Victor Orban?

Basescu este presedintele maghiarilor si a mortilor

Anunțuri

93 de comentarii

  1. Popateapa spune:

    Din anumite surse am auzit că Băsescu vrea să recurgă la forme mai violente pentru a se întoarce la Cotroceni dacă parlamentul îl va considera ca fiind demis.
    Pentru un eventual război civil să-i mulțumim coanei Merckel, lui nea Barrrrroso &Co. Dacă în 1989 sau 1990 n-au reuşit să transforme românia în teatru de război ca în fosta Iugoslavie cred că astăzi ne apropiem de acest deznodământ.
    Ce facem?

    • incognito spune:

      Sa-l chemam repede acasa pe Alin George Moldoveanu.

    • ROX spune:

      Liderii USL au facut ceea ce au spus pana acum in conditii extrem de vitrege. Masinaria perversa si lipsita de orice scrupul a PDL a reusit sa manipuleze marea masa de manevra predispusa la asa ceva. Nimeni nu poate schimba asta caci in orice societate exista decazuti, fara constiinta si capacitate intelectuala la un nivel sub-uman, abrutizati sau imbecilizati de conditiile de trai ale fiecaruia dintre ei. Acestia au o predispozitie catre rau caci altfel nu ajungeau asa. Intelegem asta iar societatea ii duce in spate dar nu ei trebuie sa fie aceea care decid soarta unei tari. NEPREZENTARE LA UN REFERENDUM este UN ACT ANTISOCIAL.Instigarea la boicot, cand este vorba de un referendum, este deasemenea un act antisocial. Omeneste vorbind liderii USL sunt depasiti de gaunosenia lumii in care traim. Stim cu totii cat de departe se poate merge in mod inutil si impotriva firii. O lume intreaga e paralizata de niste gaunosi. Unde vor sa ajunga de fapt din moment ce au transformat viata intr-un non- sens. Noi cei care am votat am fost pusi in pozitia de a purta o stea rosie in piept pentru ca am votat DA. Celorlati li s-a cerut sa stea acasa. Asta DA extremist. Suntem o tara cucerita si noi nu stim ? NU mai avem suveranitate si noi nu stim ? Cui apartinem atunci ? Sa ni se puna verde in fata. Macar sa stim. Atatea manarii ordinare facute de oameni care se presupune ca ar trebui sa fie „mari oameni de stat” de pretutindeni !

  2. Florea spune:

    OK. Parlamentul ne-a dat de lucru. Noi am facut tot ce ne-a stat in putinta, si nu ne-am facut de rusine.
    Acum mingea e din nou la Parlament si la USL. Noi nu avem ne’voie de demisia lui Basescu. Noi l-am demis. Asa ca aveti obligatia sa puneti in opera tot ceea ce am facut impreuna. Daca trebuie schimbati judecatorii, puneti franari sau impiegati de miscare, dar rezolvati problema sa nu-l mai vedem pe nesimtit nici macar un minut. Altfel, nu stiu cine isi asuma vreo nenorocire. Sa nu va jucati cu elefantii…

  3. Lupuș spune:

    Juriștii USL să răspundă pentru incompetență. Nu CCR a impus pragul ci chiar ei, din prostie.
    http://www.plano10.com/2012/07/referendum-invalidat-presedinte.html

  4. Carmen_smeu spune:

    Oficialii statului roman trebuie sa ceara de urgenta explicatii d-nului Barroso si d-nei Merkel cu privire la aceasta situatie. Vrem sa stim cum motiveaza ei hotararea romanilor si din ce considerente in Romania ar trebui respectat un cvorum care nu exista in Europa

  5. Mirela Bogdanescu spune:

    As dori sa stiu cati oameni cu drept de vot are astazi Romania. S-a facut un recensamant,oare nimeni nu poate cere acest lucru de la Centrul de statistica? De ce tot timpul noi cei multi suntem luati de prosti?Poate ar fi timpul sa primim niste raspunsuri.

    • gabi spune:

      AM SA-TI RASPUND DOAR PRINTR-UN FAPT PEYRECUT MIE LA ALEGERILE TRECUTE:SOCRII MEI SUNT MORTI AMANDOI DAR ,PE LISTELE ELECTORALE FIGURAU…IAR DACA AM COMENTAT ACEST LUCRU MI S-A SPUS SA-MI TN GURA CA…TRAGE CONCLUZI SI VEI GHICI CE S-A INTAMPLAT MEREU LA ALEGERI

      • incognito spune:

        Eu sunt dispus sa ma alatur unei initiative legislative care sa amendeze legea electorala, in sensul ca cel ce-si dispretuieste singur dreptul la vot si nu se prezinta la doua alegeri succesive oricare ar fi – locale, parlamentare, europarlamentare, prezidentiale, referendum – sa fie stersi din liste, asta neinsemnand pierderea dreptului de vot (nici macar suspendarea) fiindca, daca simtul sau civic ar avea la un momentdat vreo tresarire, cu prima ocazie cand ar dori sa voteze ar fi reinscris in lista (mai intai suplimentara), in felul asta fiind actualizate permanent listele atat cu mortaciunile inhumate sau incinerate cat si cu mortaciunile ambulante.

  6. olimpiu65 spune:

    USL nu are majoritatea in Parlament pt a continua razboiul cu TB!
    din prime iesiri de azi observ ca nu mai are nici vointa de a continua razboiul cu TB…de altfel s-a intors FMI UE si toti agaricii si sunt altele de negociat si pt asta trebuie macar armistitiu!
    ce va urma??? nici nu vreau sa magandesc! dar asta e cel putin pana la parlamentare, iar cetatenii ar trebui din pacate sa gandeasca calm si sa nu ia decizii pripite. da au gresit si USL ,dar si cetatenii romani manifesta o indolenta vecina cu imbecilitatea!!!
    mergem inainte ce naiba ne ramane de facut???

    • Georgette Fekete spune:

      USL-istii trebuiau sa fie constienti ca referendumul,organizat pe baza de cvorum,cu listele electorale din 2002 si cu un opozant capabil de orice ticalosie si cardasie,va fi cam greu de validat.Nu au fost la inaltimea asteptarilor romanilor care s-au prezentat la vot,dand impresia ca-i intereseaza mai mult ce cred „europenii” demagogi si partizani,nu adevarul si realitatile romanesti.Da,daca Basescu se intoarce la Cotroceni,USL-ul va pierde sprijinul populatiei,caci ne-au sacrificat pe noi pentru a se comporta ca niste gentlemani cu cea mai josnica creatura de pe fata pamantului!

      • olimpiu65 spune:

        asa este s-au facut cateva greseli de neiertat, unele amintite aici, dar asta e resursa umana la partide!
        azi insa toate astea sunt istorie, viata merge inainte si fiecare va judeca cum crede de cuvinta pt viitor!

  7. gabi spune:

    AICI IN NAPOLI,SECTIA DE VOTARE A FOST AMPLASATA INTR-UN LOC UNDE MULTI ROMANI NU AJUNG….DE CE NU S-A AMPLASAT IN PIATA GARIBALDI?ACOLO TREC MULTI ROMANI SI,DAC-AR FI FOST INFORMATI,AR FI VOTAT CACI MULTI NICI NU STIAU CA SE VOTEAZA….DECI A FOST DEZINFORMARE,DEZORGANIZARE SI…UN PIC DE DEZINTERES PTR CEI DIN AFARA TARII

  8. ANDU spune:

    IL URASC PE CHIORU BETIV MAI MULT CA ORICINE,PE LUMEA ASTA,DAR CUM DRAQ, PONTA II ASA DE … ,INCAT SA ACCEPTE PRAG ELECTORAL?
    CUM DE II ASA DE …. ,INCAT SA NU LE SPUNA CELOR DE LA CCR SA DEA O LEGE CU DA SAU NU,NU ABERATII CU 50%?
    CUM II POSIBIL,CA ANTONESCU SA NU SE FOLOSEASCA DE FAPTUL,CA AVEA 20 DE ZILE,SA PROMULGE LEGEA(ASTAZI 30 IULIE,TREBUIA SA O PROMULGE SI ERA PERFECT CONSTITUTIONAL)?
    ACUMA,TREBUIE SA FI NAIV,SA CREZI CA SE MAI POATE SCHIMBA CEVA.
    P.S.:EU CRED CA DIN CONTRA,DACA CHIORU BETIV NU PLEACA PANA LA ALEGERIILE PARLAMENTARE,FRUSTRAREA VA FI ASA DE MARE,INCAT PADUCHEI PDLACI NU MAI INTRA IN PARLAMENT.

    • Theodora spune:

      @ANDU
      Am sters cateva cuvinte …. vreau sa pun link-ul aticolului pe blogul lui Victor Ponta
      eu iti spun ca foarte multa lume pe facebook si nu nuami este nemultumita si amenunta ca nu mai iese la vot sa sustina USL

      • Da, s-a terminat. PSD si PNL i-au sacrificat pe Ponta si Antonescu. PNL se va duce dupa PNT-Cd…. PSD va reveni in matca baronilor locali si a crimei organizate, cu care se poate intelege Basescu foarte bine (stiti, visul ce a visat, etc). Suntem terminati.

      • @Theodora
        Foarte multa lume nemultumita si ameninta ca nu mai iese la vot sa sustina USL? De ce? Nu inteleg…

        • Theodora spune:

          @Motanul Incaltat
          glumesti?
          pentru ca se simt tradati … pentru ca au impresia ca usl nu a facut tot ce trebuia sa faca … pentru ca primarii nu au avut listele electorale actualizate … pentru ca primarii usl nu au scos toti oamenii la vot … pentru ca unii liberali nu au iesit la vot …. organizatii intregi …pentru ca, se pare ca la evidenta popoulatiei este haos … pentru ca nu s-a facut campanie electorala pe strada decat 1 saptamana si a fost de slaba calitate, etc

        • USL a facut tot ce trebuia… Insa nu stiu daca te-ai uitat la televizor si daca ai vazut cum s-a votat la Costinesti. Cum o mare multime de oameni au venit sa voteze in ultima ora!! Asta cum e? In chestiunea listelor electorale… e o problema neclara, am si eu impresia asta (v. declaratiile lui Ion Iliescu). Apoi sa-l scoti pe om la vot cu anasâna e nedemocratic…
          Dar o reactie de genul asta: „foarte multa lume pe facebook si nu numai este nemultumita si ameninta ca nu mai iese la vot sa sustina USL ” este exagerata. Oricum, prezenta la vot, desi nu s-a realizat cvorumul, a fost una buna. Prezenta masiva la vot (de ordinul a 60-70% din electorat) pai… cred ca nu s-a mai vazut in Romania din anii ’90… Orice s-ar spune, USL a inregistrat o victorie: votul a fost puternic antiBasescu, rezultatul referendumului a fost net in defavoarea lui Basescu. Si sa vedem pana la sfarsit, deoarece am inteles ca USL va face o scrisoare deschisa CCR, pledand in favoarea validarii referendumului. Iliescu a sesizat un aspect important: daca CCR a decis ca validarea referendumului va avea loc daca se prezinta la urne 50% plus 1 din tot electoratul, pentru ca asa e constitutional, boicotul initiat de PDL pentru nerealizarea cvorumului, si la care unii au marsat, si care a dus la un procentaj sub 50%, deci a avut efecte, e constitutional? Ar fi constitutionala intoarcerea lui Basescu la Cotroceni in asemenea conditii? Insa, indiferent de lucrurile astea, Basescu e lovit puternic in legitimitate, in urma rezultatelor acestui referendum. El nu se afla intr-o situatie usoara si pe o curba ascendenta a popularitatii. In niciun caz situatia actuala in care se gaseste nu e similara cu cea din 2007. Ci e intr-o situatie care ii e defavorabila!

        • Theodora spune:

          @Motanul Incaltat
          Tu ai citit ce am scris eu?
          Nu s-au actualizat listele electorale …primarii nu si-au facut treaba …cine este sfeul primarilor?!

        • @Theodora
          Da.. dar aici e vorba si de INS: inca nu avem rezultatele finale ale recensamantului, la modul oficial, ca sa zic asa. Nu cred ca gresesc… Inteleg ca avem doar rezultatele provizorii… In statisticile curente, la 1 iulie 2011 figura o populatie de 21.354.396. Rezultatele partiale ale recensamantului arata ca populatia stabila este de 19.042.936. Diferenta este de 2.311.460 persoane… Or, inteleg ca rezultatele oficiale vor fi anuntate incepand din semestrul al doilea al anului 2013… Chestiunea este sa stii (sau sa evaluezi exact) cati oameni numara electoratul ACUM. Cati sunt toti. Daca numara 18 milioane, cifra, acum, trebuie sa fie mai mica, nu? Interesant este ca CCR a stabilit pragul de 50% plus 1 fara sa existe datele exacte ale recensamantului in momentul de fata, adica raportate la un numar de aprox. 18 milioane de alegatori. Or, n-as crede ca pot fi 18 milioane din moment ce suntem 19.042.936 cu totii… Insa, atentie:

          „Conform definiţiei internaţionale, nu s-au cuprins în populaţia stabilă a ţării:
          – cetăţenii români, străini sau fără cetăţenie cu domiciliul în România plecaţi în
          străinătate pentru o perioadă de cel puţin 12 luni sau cu intenţia de a rămâne în străinătate o perioadă de cel puţin 12 luni : la lucru, în căutarea unui loc de muncă, la studii, în interes de afaceri etc. (persoane plecate pe perioadă îndelungată);”

          si:

          „Au făcut obiectul recensământului, dar nu au putut fi înregistrate în formularele individuale şi nici în centralizatoare următoarele categorii de persoane:
          – cetăţenii români, străini sau fără cetăţenie cu domiciliul în România, care la
          momentul critic al recensământului erau plecaţi cu întreaga familie în străinătate şi pentru care nu au existat alte persoane (în ţară) care să declare existenţa lor;
          – persoane care au refuzat explicit sau tacit recenzarea, prin evitarea vizitelor
          personalului de recensământ (populaţie necontactată).”

          http://www.insse.ro/cms/files%5Cstatistici%5Ccomunicate%5Calte%5C2012%5CComunicat%20DATE%20PROVIZORII%20RPL%202011.pdf
          Deci un cetatean roman cu domiciliul in Romania, dar plecat pentru o perioada de cel putin 12 luni in strainatate cu intentia de a ramane acolo sau pentru ca se afla in strainatate ca sa lucreze acolo n-a fost cuprins in populatia stabila a tarii, dar acela are drept de vot, nu…? Si apoi e posibil ca sa fie existat si cetateni romani cu domiciliul in Romania care sa fi fost plecati cu intreaga familie in strainatate, plus cei care au refuzat tacit sau explicit recenzarea…

        • @Theodora
          Crezi ca Rus a tradat…? De ce ar fi facut asta…? Care e parerea ta?

        • Theodora spune:

          @Motanul Incaltat
          Nu am spus asta

        • Primarii USLinosi si-au petrecut perioada de la investire incoace IN CONCEDII!

          USLinosii din teritoriu sunt incarligati cu PDLprosii!

      • incognito spune:

        Da. Si-au cam ratat ocazia de a-i mai scoate pe dobitoci inca odata la vot… Pacat! de data asta le iesise superb. Lui TB i-a fost usor fiindca asa se face raul, usor. Binele se face greu si nu-i putem suspecta pe Ponta, Antonescu si Constantin ca nu si-au dat toata silinta numai ca referendumul asta care inca n-a murit a avut moase cam multe si asteapta validarea cu cu buricul netaiat. Bine ar fi sa nu moara…

      • Asterisc spune:

        @Theodora
        Nu știu cîți vor mai merge la vot să susțină USL, dar cred că la un viitor referendum vor avea o prezență de cel mult 25%. E probabil ca următorul referendum să fie cel pentru aprobarea modificărilor la Constituție. Eu unul nu voi mai participa. Să-i văd atunci pe unde scot cămașa, toți, și cei din USL, dar mai ales cei din PDL care au boicotat actualul referendum. Parcă-i văd cum apar atunci toți, vorbindu-ne despre spiritul civic! Și să nu cumva ca atunci să scoată de pe listele electorale vreo 4-5 milioane, ca să faciliteze atingerea pragului!
        Dacă nu se validează actualul referendum, propun tuturor să boicotăm orice referendum de acum încolo, mai ales cel despre modificarea Constituției. Vreau să-i văd pe PDL-iști cum se roagă de oameni să iasă la vot. Vor avea atunci tupeul să ceară ieșirea la vot!?

        • incognito spune:

          Mai romani, credeam ca fiind 29 iulie s-a pogorat desteptare peste voi dar m-am mai inselat odata. Cosbuc spunea:
          „Viata-i o lupta! Deci, Te lupta
          Cu dragoste de ea, cu dor”.
          Ati auzit voi de Cosbuc?
          Un poet filozof german Afirma ca:
          „Somnul ratiunii zamisleste monstri!”.
          Andrei Muresan va indeamna – si stie el de ce –
          „Destreapta-te Romane”
          dar se pare ca zicala romaneasca
          „De unde nu e nici Dumnezeu nu cere”
          a aparut mult mai tarziu.
          Aparitia monstrului, belitului, basitului, javrei ordinare a fost posibila fiindca Imnul National ne-a rugat zadarnic sa ne incetam somnul ratiunii („cel de moarte”), sa ne desteptam.
          Cum il traducem pe Cosbuc? Daca vreti „Sa traiti bine” trebuie sa nu parasiti lupta niciodata si sa va aparati tot ce ati castigat, in permanenta, ca daca va lasati traiul la cheremul oricui, fara a gandi dincolo de propriul derbedism, aveti toate sansele ca derbedeul pe care il alegeti sa va ciuruie.
          Consider unele comentarii de pe aici fie frustrari ca inca nu s-a terminat totul ca sa poata romanul sa sara iar in „somnul…” – cu ce-i cade in mana, de la trascau pana la s(ch)ampanie – fie suparari ca au fost pacaliti (de Ponta si Antonescu) si au dat deja iama prin damigene, acum vorbind in „somnul…” – stiti voi care. Oare!?

    • bantas daniela spune:

      nu stiu daca cineva citeste asta dar daca da ,eu amenint cu asta „domnule VICTOR PONTA sunt un alegator de stanga si sunt din nucleu dur al PSD-lui am votat tot timpul cu voi dar daca maine dimineata nu incep stirile cu o conferinta de presa cu INS-UL si cu validarea referendumului eu nu mai votez PSD-UL niciodata trec mai degraba la PP-DD

  9. maria-mia spune:

    Ar trebui ca persoanele care au decedat in ultimii 10 ani sa fie eliminate din liste inainte de declararea validarii, adica sa fie scazute din nr. total de alegatori.Cum Dumnezeu a fost de acord d-l ministru de interne Ioan RUS cu listele din 2002 !?Daca nu erau gata rezultatele de la recensamant- dupa 9 luni,ceea ce mi se pare cam mult- putea macar sa dea dispozitii ca persoanele decedate in acesti ani sa fie excluse, era un lucru cert, logic si de bun simt, care nu ar fi avut nici un comentariu din partea PDL.

  10. ANDU spune:

    Theodora,ce sa ii trimiti lui ponta?
    el avea 3 optiuni,sa vorbeasca cu aia de la ccr,inainte,si sa ii intrebe ce au de gand,sa nu voteze legea aberanta in parlament sau sa actualizeze listele electorale.
    nu a facut nici macar un lucru din asta,iar acuma,ce crezi tu ca se mai poate intampla,in afara de faptul,ca chioru betiv va reveni ca presedinte?
    p.s.:as ma spune si faptul,ca tare redusi mintali au trebuit sa fie cei care sunt de la usl,de nu au reusit,sa bage macar 500-900 de mii de voturi,in urne(nici nu conta ce scria pe ele).
    le mai trebuiau 3%,ei controlau tot,si nu au reusit,patetic.

  11. Scrie opinia ta spune:

    Eu nu inteleg ce se intampla cu USLul dupa votul de ieri.

    Ponta a iesit cu niste declarati penibile avand in vedere tupeul lui Basescu de a se comporta ca si cum castigase Champions Ligue, pierzand insa cu 14 la 86, cu un referendum pe buza cvorumului.

    Va rog sa ii transmiteti lui Ponta ca el nu trebuie „sa apere” cei 8-9 milioane de votanti, ci sa reprezinte REVOLTA celor 8 milioane, impotriva NEDREPTATII. Pana la discutii de coabitari tampite sau ilegalitatea lui Basescu, trebuie reprezentata REVOLTA celor peste 8 mil de votanti prin presiune pe CCR, presiune pe validarea referendumului, pasi concreti in parlament dupa ce CCR se pronunta, sa se vada un plan care sa arate acelor peste 8 mil de votanti ca nu s’au dus la vot pt niste penibili care nu stiu sa’i reprezinte.

    Cu Basescu nu exista discutii despre coabitate sau nu, si nici referiri la ilegalitatea lui sau cereri de demisie. Cererile de demisie se fac in strada de catre oameni. Politicienii trebuie sa lupte, nu sa accepte NEDREPTATEA.. Cu Basescu trebuie continuat razboiul, lasand la o parte presiunile puparilor din Europa . Noi ne rezolvam problemele, Parlamentul trebuie sa’l suspende dinnou, schimbata legea ref., vot dinnou in 2 sapt, pe lege fara cvorum.

    Vreau sa vad ca USL ne reprezinta, nu vreau sa vad cum Ponta il tradeaza pe Crin, ci continua pana la victoria finala.

    Orice alta cale de tergiversari, lalaieli vor face sa piarda suportul celor 8 milioane, iar Basescu sa revina ca un super nesimtit la Cotroceni.

  12. Un fleac… ne-a ciuruit.

  13. ANDU spune:

    SI INCA CEVA,SPUNEI LUI PONTA,CA DE ACUMA, CHIORU BETIV O SA INCEAPA SA II BAGE PE CEI DE LA USL,INCETU CU INCETU LA PUSCARIE, O SA FABRICE DOSARE.
    ASTA II APUSU USL
    3% SI CEVA,DE ATATA MAI AVEA NEVOIE.
    ALIANTA CU IZMANARU,O VA PLATI PSD SI MAI SCUMP.
    TREABA CU UDMR, LA FEL, IN LOC SA RIDICE PRAGU, LA 10%,EI, AU VRUT SA IL ELIMINE.
    UNGURII I-AU VENIT DE HAC, USL-EULUI.
    SCOPUL CELOR DE LA USL, ERA SA DISTRUGA PE CHIORU BETIV (NU AU REUSIT DIN CAUZA PROSTIEI CU CVORUM),PADUCHEI PDLACI(FARA VOT UNINOMINAL PUR, PADUCHEI PDLACI VOR SUPRAVIETUI CU PESTE 20% LA PARLAMENTARELE DIN TOAMNA),TRADATORII IZMANARI UNPR((PSD,INCA FACE PACT CU EI, IN LOC SA II ELIMINE (EI,ORICUM SE ELIMINAU SINGURI,DACA CANDIDAU SINGURI))
    SI MAI ALES,BOZGORII UDMR(CARE ACUMA,PRACTIC,AU INVALIDAT REFERENDUMUL,DACA ERAU AMENINTATI DE USL,CA DACA NU VOTEAZA,NU VOR MAI PRINDE LOCURI IN PARLAMENT,ACUMA SE FACEA CVORUM).
    SINGURA SANSA A USL-EULUI,II SA II SCOATA DIN TOATE INSTITUTIILE STATULUI,PE CEI CARE NU AU VOTAT (AI „STICKERUL” CA AI VOTAT,AI JOB,NU IL AI,LA REVEDERE,ANGAJAM PE UNU CARE ARE, EVIDENT,TOTUL PE „SUSTATE”).
    REPET,USL TREBUIE SA AIBA CA PRINCIPAL SCOP,DISTRUGEREA CHIORULUI BETIV,PADUCHEILOR PDLACI,TRADATORILOR IZMANARI SI A BOZGORILOR UDMR.
    SI TREBUIE SA ANUNTE PUBLIC ACEST LUCRU, DACA MAI VOR SA AIBA VREO SANSA LA PARLAMENTARE.

    • incognito spune:

      Mai ANDU-le de ce tii tu cu USL can ai fi foarte bun la PDL?

    • ANDU spune:

      eu nu tin cu nimeni,eu vreau ca sa plateasca cu sangele copiilor lor, paduchei pdlaci, bozgorii udmr,tradatorii izmanari unperisti,si mai ales chioru betiv,altceva nu conteaza si singuru partid,care poate face asta,ii usl.
      paduchei pdlaci,bozgorii udmr,si chioru betiv,100%,vor avea de suferit mult,in viitorul apropiat,dar tradatorii izmanari,trebuie sa plateasca cu pretul vietii,tradariile,(fara ei,chioru betiv,era pa).

  14. olgabelenche spune:

    USL SA FACETI TOT POSIBILUL SI SA EPUIZATI TOATE CAILE CARE SANT PT A NU AJUNGE BASESCU LA COTROCENI -DE AIA V-AM VOTAT ‘NU ACCEPTAM SA-DI DEA DEMISIA ANTONESCU’

  15. olimpiu65 spune:

    este o greseala sa se puna acum presiune pe singura forta politica capabila sa lupte cu sistemul mafiot al lui TB. daca cetatenii acum se lasa prada unei frustrari care e de inteles, atunci riscam ca in toamna USL sa nu ai 50%+1 si sa ne trezim cu guvernul MRU preferati asa????
    eu zic ca trebuie sa continuam lupta impreuna pana la caderea definitiva a regimului

  16. aurel spune:

    Sunt un basist idiot

  17. […] 30 iulie 2012 Conform comunicatului  BEC sunt înregistraţi în listele electorale 17.984.621. 50% înseamnă 8 999 31o,5. Au votat ≈8.297.135. Au mai lipsit 695 115! Dacă nu era Orban al […]

  18. yogoshima spune:

    Lista electorala nu este la zi,sint milioane de Romani care sint plecati din tara si au fost socotiti ca electori valabili.Asa caci 50% +1 tinind cont de o lista electorala reala a fost depasit cu foarte mult dar in Romania exista o contrazictie politica si o institutie de verificarea votantilor reala care au interese personale.

    • Theodora spune:

      @yogoshima
      nu de cei plecati din tara este vorba ci de morti …. morti de cativa ani care figureaza pe listele electorale si deci la cei care nu s-au prezentat ….care maresc numarul de persoanelor de vot si ne incurca la realizarea procentului de 50 +1

  19. Ghita Bizonu' spune:

    Theodora

    crezi ca le pasa de electoratul lor? Ii doare exact in picioru mesei de la biroi (adica la o ce nevoie cer sa li s eschinbe biroul ca nu e pe banii lor!!)
    Scuze da mai tii minte pe harabula tratandu-te de ..hai sa nu il citez . Tu erai elctoratu lu Nastase si gasca de filobasisti, filovolodisti te lua la bete..Mai tii minte pre fanariot si compania care aveau grija sa ia la bete elctoratul lu Nastase ?!
    Ei bine lor nu le pasa de electoratul lor. Vo0r unu mai cult, mai educat, mai cu voiajuri in cele strainataturi asa ca Papahagi, Neamtu samd.
    Ca pana la urma la toamna s-ar putea sa o ia in barba … e partea a 2a. Astia se pare ca nu inteleg ca s-a ajuns la faza pe eliminare – mors tua vita mea Ponta a bagat dehja coada intre picioare da se p[are ca nu intelege ca ori se injoseste pana dincolo de orice ,limita ori va fi distrus …uu prevad 2 ani ptr plagiat .
    Asta imi aduce aminte ca la prima mea interventie (o scrisorica in care ziceam ,u AN ce credeam io ca a fost gresit in 2003-2004 dpv al tacticii politice mi-a raspuns :”eu nu procedez asa” … acum vreo 2 ani i-am zis ca cu atitudinea lui va ajunge la zbarna .. da ma rog ma compar io cu insi ca ei ?

    • Theodora spune:

      @Ghita Bizonu’
      cum sa nu le pese prietene? … pai vor ajunge niste partide de 6 – 7% …si o sa ne trezim cu ppdd cu 30 – 40%

    • Ghita Bizonu' spune:

      Draga mea asta e.Ei se imt deranjati ca sunt votati de noi .. si spera ca vor capta un alt electorat. Uite cazul Nastase … in 2003 a depasit masura cu deschidera spre centru … cam delasanu-si propriul electorat. Care partila a fost captat de PD…. Si tot pe aici 0 profesorii buluc ca oile behehe beee au votata PD. Pai ce crezi ca AN si el profesor era el omu sa nu ii pese de ce zic colegii? Sa nu fie jenat ca este votata de „prostime” ? Aporpos il vazusi vreodat sa sustina constitutia si sa dea una peste bot vreunui basist? Ntz .. el era „intelctual” si superior. …
      Nu o lua ca pe o raburnire personala. Putin imi pasa de ce parere are AN despre mine …. insa lui ii pasa prea putin de ce gandesc eu despre el soi si ar dori sa fie apreciat ,a dica votat de altii .
      Asa si acu … nu le pasa !

      • Theodora spune:

        @Ghita Bizonu’
        am inteles … adica noi suntem inferiori … vor sa fie votati de elite …. sa devenim un popor de elite atunci

        • Ghita Bizonu' spune:

          Sumplu : le mai tragem din cand in cand un sut in dos! Ca cea mai veche legitimare a elitei era „te spanzur imediat de prima craca!!” Deci „ba desteptule eu te votez fara votul meu se p.. harabula pe tine ! e atitudinea portrivita…( de ce crezi ca imi permiteam sa fiu ata de arogant pe blogu lu AN ? Fiindca el avea nevoie de mine nu eu de el! Ia sa ii fi zis si tu : „ba Adi sa te voteze astia care ma ataca pe mine!” poate ii iesea din cap sa se mai joace de-a idiotul Maskin! Da el zicea ca „proasta asta oricum ma voteaza!” asa ca te traducea cu harabula si aia Ilie … care repetau ca papagalii propaganda antiPSD)
          Scuze m-am intins prea mult.
          Sa fii sanatoasa ca belele curg garla!

        • Theodora spune:

          @Ghita Bizonu’
          I-am spus si eu la un moment dat dar cu alte cuvinte 🙂 … dupa aia nu am mai fost atacata.

  20. Ghita Bizonu' spune:

    A da am am scris ca ei „unu mai cult, mai educat,” Stii „conventia” este ca cine iui voteaza pe ei nu ar fi nic cult nici educat. Si culmea ei cred asta!!!!
    Ei , aia pe care ii votam!!

    • Theodora spune:

      @Ghita Bizonu’
      vad ca a aparut un document interesant de la INS

    • incognito spune:

      Cea mai grea mostenire pe care ne-a lasat-o egalitarismul comunist e ca astazi nimeni nu mai stie cine in fata cui trebuie sa-si scoata caciula. Personal ma gandesc daca pentru Romania de azi n-ar fi o treaba buna introducerea votului cenzitar.

      • Ghita Bizonu' spune:

        incognito

        De simti asa o nevoie imperioasa sa iti afirmi natura ancilara iti dau voie sa imi zici „stapane” sau „sarut talpile matale domnule Bizonu'” ….

        Eu personal ma inscriu in categoria ni matre ni dieu (adica nu recunosc)

        • incognito spune:

          Domnule Bizonu ( stiu ce e ala bizon dar tot nu reusesc sa-l asociez cu Ghita; Asocierile mele marturisesc ca sunt ceva mai domestice)
          Vreo trei puncte as dori sa-mi lamuriti (afara de cel cu numele)::
          1. Unde ati citit dvs. despre „natura ancilara”?
          2. Esti bulibasa?
          3. Daca sunteti atat de citit ati putea sa-mi spuneti si mie:
          Ce sens (sensuri) dati dvs. cuvantului „elita”

        • incognito spune:

          Imi cer iertare pentru familiarismul de la pct 2. Daca raspunsul este „da”, cu atat mai mult se impune rectificarea:

          2. Sunteti bulibasa?

        • Ghita Bizonu' spune:

          ancilar adica de sluga. Adica unu care simte nevoia „sa-si scoata caciula” .
          Nu sunt bulibasa… insa am asa impresoa ca tu esti cam urmas de rob tigan . si de aici nevoia de stapan .
          Eu sunt de alta extractie mai din aia de argimenteaza cu bociusca si si sabia si imi place cu caciual pe cap. Pe capu meu!!!!

        • Theodora spune:

          @Ghita Bizonu’
          Domnilor va rog din tot sufletul …. NU ESTE MOMENTUL …. TOTI TREI SUNTEM DE ACEEASI PARTE A BARCICADEI

        • incognito spune:

          Ghita
          Subiectul ar merita discutat, cel cu votul censitar, dar nu meriti tu. Se vede de la distanta ca nu esti decat un Ghita caruia unii ii zic Bizonul.

  21. Il pup in fund pe basescu si pe sleata lui

  22. […] Sa nu-i uitam pe sportivii nostri! Exista riscul acesta, mai ales ca viata politica a fost foarte plina zilele acestea. Sportivii nostri cuceresc medalii la Londra!! […]

  23. […] Hai ca se poate! Posts Related to In atentia liderilor USL – Nu cedati! – Nu il lasati pe Basescu Traian sa se intoarca la Cotroceni – Riscati sa va pierdeti propriul electoratDe urgenta trebuie rezolvata problema listelor electorale – Numarul persoanelor cu drept de vot mai mare decat numarul real de locuitori?! – CCR a decis: Legea referendumului este constitutionala daca participa 50% plus 1 din cei inscrisi în listeUpdate 1 – USL: Referendumul se va desfasura conform ordonantei de urgenta, nu pe baza deciziei CCR CCR a decis: Legea referendumului este constituţionala daca …Voteaza DA la referendumul din 29 iulie – Dreptul de vot este un drept fundamental al omului – Nu il lasa pe Basescu sa iti ia acest dreptLa referendumul din 29 iulie nu trebuie sa alegi intre Basescu Traian si alt politician. La referendumul din 29 iulie votam daca il mai vrem …Basescule, de ce iti este frica nu vei scapa!!!Basescule de ce iti este frica nu vei scapa si cu cat de agati mai tare de scaunul de presedinte cu atat ne indrajesti mai tare. …Abuzul USL, justificat prin minciunăUSL minte, încercând astfel să acopere abuzurile pe care le comite în aceste zile. Am auzit argumentul ridicol că modificările făcute la Legea Referendumului de …Traian Băsescu miroase a frică…Ascultaţi mai întâi de la momentul 11:50. În special fiţi atenţi la "Teama politicienilor că nu mai sunt invulnerabili la justiţie" (12:50). În acest moment … 0 views No Comments » Tags: atentia, basescu, cedati, Cotroceni, electorat, intoarca, LASATI, liderilor, pierdeti, propriul, Riscati, Traian […]

  24. Thommas Anderson spune:

    Si a venit si contestarea listelor electorale… 🙂 Cam tarzior, dar poate merge… Am fost la vot. Cum eram schimbul 2 la munca, am plecat de acasa cu 3 (trei!) ore mai devreme ca de obicei sa fiu SIGUR ca apuc sa votez. N-am vrut sa se repete povestea de acu’ aproape trei ani. Cea cu statul la coada vreo 3 ore.
    Oricum, canalia NU se mai intoarce la Cotroceni. Crin si Vctor, dati-i in mufa pana-i da sangele! Get your act together and strike! Iar voi, baroso si angelika, gura! Nu vedeti cata treaba avem?… :-<

  25. Mihai spune:

    Cred ca se face o eroare. Au existat multe erori. Si nu numai USL. Poate ca cea mai mare a fost aceea de a nu-l pune la punct pe Barroso atunci cand acesta a cerut respectarea legii. Asta se numeste „prezumptie de vinovatie”. Nu mai vorbesc de reactualizarea listelor, de reactia slaba a liderilor de opinie etc

  26. DANA spune:

    ISN-ul stia cati cetateni cu drept de vot sunt in Romania.Probabil de asta s-a si prelungit termenul de publicare a Referendumului populatiei din 2011.Se prea poate sa fi fost indicatia cuiva de sus , sa o lungeasca pentru ca se asteptau la o ”debarcare ” a presedintelui si la un eventual referendum.
    Acum insa, daca se stie , ca suntem , cati suntem, de ce nu se face un anunt oficial ca asta este nr. de cetateni cu drept de vot in Romania…CCR- ul sa se sesizeze si sa ia masura care este corecta!?

    • Lupuș spune:

      Comunicatul Comisiei Centrale de recensămînt este publicat din luna februarie 2012.
      In cazul validării referendumului, Curtea Constituțională, potrivit legii, trebuie sa ia decizia cu 6 judecători din 9., adică 2/3 să fie de acord cu o decizie. Posibil să nu poată lua o decizie si să hotărască Parlamentul.

  27. Florea spune:

    Suntem aici…

    O haină poate să arate bine pe cineva şi de la distanţă şi de aproape. Dacă însă corpul pe care se aşază aceasta este nespălat, cu cît te apropii mai mult cu atât mai mult nu vei mai aprecia haina iar dezgustul va lua locul admiraţiei. Iar de vei avea neşansa să stai chiar lângă, cu siguranţă vei face tot ce este posibil să pleci şi să regreţi decizia de a te apropia.
    Cam astfel stau lucrurile cu Băsescu, dintr-o anumită perspectivă doar. De departe, ceea ce spune poate fi luat în considerare. Intrând în detalii, începi să ai dubii iar dacă te nimereşti prin preajmă şi-l vei auzi vorbind vei face în grabă pasul la 180 grade. Atunci când camerele nu sunt aproape, se va putea vedea un chip hidos de om primar fără scrupule cu un limbaj pe măsură, care urăşte din toată fiinţa lui Pacea si Adevărul. Nici atunci când vreo cameră îi preia imaginea nu face prea mari eforturi de ascundere a adevăratei sale non-valori, pentru că răul se întipăreşte pe faţă. Când face şi declaraţii, proiecţia se mută pe ceea ce vrea să transmită şi cui. Aici deja vorbim de plan diabolic de manipulare. El ştie de-acum că cei 7,4 milioane îi sunt duşmani dar mesajul vrea să plece la cei care încă mai cred că el este ce spune, şi pe care îi face purtători de idei scoase din mintea lui bolnavă, menite a crea şi menţine starea de dezordine şi de conflict. Spune el şi ai lui că cei 14 milioane care nu au votat duminică sunt cei care au apărat democraţia. Pe această construcţie eu îmi permit să spun că el umblă pe stradă fără perfuzii, şi nimeni nu mă poate contrazice pentru că argumentul meu se înscrie în surogatul lui de logică. Până un doctor nu ma va contrazice, eu am dreptate. Mergând pe linia asta, putem vorbi orice, oricând şi oricum. N-o facem, pentru că pe cei mai mulţi înzestrarea iniţială nu a fost pervertită mai tărziu şi nici nu a suferit mutaţii de ordin educaţional. Faptul că astfel de specimene există, nu trebuie să ne tulbure. Îi găsim în toate sferele de preocupare, acolo unde oamenii interacţionează. Important este ca în cea mai mare parte ei sunt izolaţi şi mai mult decât a admite că sunt campionii interjecţiei, nu au meritat atenţia publicului.
    De ce oare în România un astfel de specimen a reuşit să se strecoare până acolo unde în mod normal doar oameni cu o anumită ţinută pot ajunge, este o întrebare la care este bine să facem o dezbatere naţională. Pentru că ne-a afectat pe toţi, şi urmările nu vor fi uşor de reparat. Asta pentru că ele sunt direct pe mintea oamenilor, iar aceasta este greu de încadrată în lege.
    Cât priveşte decizia Curţii Constituţionale din următoarele zile, va trebui să admitem că un rău nu vine singur. Dacă aceasta va da un verdict de invalidare, e clar că respectarea lui va duce la aruncarea în aer a ţării. Inclusiv a membrilor acestei Curţi. Dacă o ţară ca a noastră îşi permite să stea într-o hotărâre a unor „supra-zei”, cel puţin discutabili dacă nu detestabili în marea lor majoritate, înseamnă că nu suntem în stare să încheiem ceea ce s- început în perioada 3-6 iulie 2012. Iar cei care cu adevărat pot şi trebuie să facă stop joc sunt cei din USL. Au pârghii legale, iar temerea de UE nu poate fi un obstacol mai mare decât temerea de propriul popor. Care i-a dat mandat să conducă şi să slujească ţara, nicidecum interesele unora din birourile din Belgia sau aiurea.
    Virgil Florea 31 iulie 2012

  28. Florea spune:

    Suntem aici…

    O haină poate să arate bine pe cineva şi de la distanţă şi de aproape. Dacă însă corpul pe care se aşază aceasta este nespălat, cu cît te apropii mai mult cu atât mai mult nu vei mai aprecia haina iar dezgustul va lua locul admiraţiei. Iar de vei avea neşansa să stai chiar lângă, cu siguranţă vei face tot ce este posibil să pleci şi să regreţi decizia de a te apropia.
    Cam astfel stau lucrurile cu Băsescu, dintr-o anumită perspectivă doar. De departe, ceea ce spune poate fi luat în considerare. Intrând în detalii, începi să ai dubii iar dacă te nimereşti prin preajmă şi-l vei auzi vorbind vei face în grabă pasul la 180 grade. Atunci când camerele nu sunt aproape, se va putea vedea un chip hidos de om primar fără scrupule cu un limbaj pe măsură, care urăşte din toată fiinţa lui Pacea si Adevărul. Nici atunci când vreo cameră îi preia imaginea nu face prea mari eforturi de ascundere a adevăratei sale non-valori, pentru că răul se întipăreşte pe faţă. Când face şi declaraţii, proiecţia se mută pe ceea ce vrea să transmită şi cui. Aici deja vorbim de plan diabolic de manipulare. El ştie de-acum că cei 7,4 milioane îi sunt duşmani dar mesajul vrea să plece la cei care încă mai cred că el este ce spune, şi pe care îi face purtători de idei scoase din mintea lui bolnavă, menite a crea şi menţine starea de dezordine şi de conflict. Spune el şi ai lui că cei 14 milioane care nu au votat duminică sunt cei care au apărat democraţia. Pe această construcţie eu îmi permit să spun că el umblă pe stradă fără perfuzii, şi nimeni nu mă poate contrazice pentru că argumentul meu se înscrie în surogatul lui de logică. Până un doctor nu ma va contrazice, eu am dreptate. Mergând pe linia asta, putem vorbi orice, oricând şi oricum. N-o facem, pentru că pe cei mai mulţi înzestrarea iniţială nu a fost pervertită mai tărziu şi nici nu a suferit mutaţii de ordin educaţional. Faptul că astfel de specimene există, nu trebuie să ne tulbure. Îi găsim în toate sferele de preocupare, acolo unde oamenii interacţionează. Important este ca în cea mai mare parte ei sunt izolaţi şi mai mult decât a admite că sunt campionii interjecţiei, nu au meritat atenţia publicului.
    De ce oare în România un astfel de specimen a reuşit să se strecoare până acolo unde în mod normal doar oameni cu o anumită ţinută pot ajunge, este o întrebare la care este bine să facem o dezbatere naţională. Pentru că ne-a afectat pe toţi, şi urmările nu vor fi uşor de reparat. Asta pentru că ele sunt direct pe mintea oamenilor, iar aceasta este greu de încadrată în lege.
    Cât priveşte decizia Curţii Constituţionale din următoarele zile, va trebui să admitem că un rău nu vine singur. Dacă aceasta va da un verdict de invalidare, e clar că respectarea lui va duce la aruncarea în aer a ţării. Inclusiv a membrilor acestei Curţi. Dacă o ţară ca a noastră îşi permite să stea într-o hotărâre a unor „supra-zei”, cel puţin discutabili dacă nu detestabili în marea lor majoritate, înseamnă că nu suntem în stare să încheiem ceea ce s- început în perioada 3-6 iulie 2012. Iar cei care cu adevărat pot şi trebuie să facă stop joc sunt cei din USL. Au pârghii legale, iar temerea de UE nu poate fi un obstacol mai mare decât temerea de propriul popor. Care i-a dat mandat să conducă şi să slujească ţara, nicidecum interesele unora din birourile din Belgia sau aiurea.

    Virgil Florea 31 iulie 2012

    • Trebuie sa iasa in strada cei 7,8 mil romani care au votat DA..UE masona mea…de ce nu iei atitudine…VOKTORAS SI POPAY…SI-AU DAT MANA SI AU INCALCAT CONSTITUTIA..AU CENZURAT IESIREA LA VOT SI VOINTA OAMENILOR….Angeliko ce mai spui mata? Asa vedeti voi DEMOCRATIA?Nu mai calcati poporul DAC PE BOMBEU..CA DE SE VOR SCULA PRE MULTI VA POPI…SI ATUNCI VA IESI ADEVARUL SI SIPETELE VATICANULUI..Noi nu suntem urmasii romi..ci voi sunteti urmasii nostrii..Voi toate popoarele acestei EUROPE..Popor DAC TREZESTE-TE !

  29. […] eu asta, nimeni nu m-ar fi luat in seama. Dar lucrul asta il afirma Roubini!! Stau si ma intreb: ce inseamna asta? Se va destrama Uniunea Europeana? De observat ca Roubini atrage atentia asupra […]

  30. mioara spune:

    Nu am sa mai votez.Mi am dat seama ca votul nu conteaza.

  31. Mari- Pusa spune:

    Este mare pacat ca asa ganditi//Din aceasta cauza nu au iesit multi la vot..Gandesc ca dvs..Votul este liber exprimat si trebuie sa ne exercitam acest drept..Tot mai multi trebuie sa iasa..Dar din pacate au mai ramas putin daci din marele popor viteaz cel mai drept si curajos dintre popoarele trace..Trebuie sa iesim la vot pentru adevarata noastra identitate nationala..SUNTEM DACI..NU AVEM APROAPE NIMIC ROMAN IN NOI./..SI NICI RROMANI NU SUNTEM..DACIA ESTE TARA NOASTRA…Votul…DA USL A FACUT TOT CEEA CE SE PUTEA SI CEEA CE SE POATE FACE..DACA ERAU PDL -ISTII PREZENTA LA VOT ERA DE 80% USL A FOST CORECT…DAR alta este durerea? unde sunt sacalii UE care sa ia atitudine impotriva celor care au instigat poporul sa nu vina la vot? ORBAN VIKTOR…SI PRIETENUL LUI POPAY BETIVANUL….HAHAHAHA ILA CEL VITEAZ…DE CE NU MAI SPUNE NIMIC MADAM Merkantila? Cred ca trebuie razboi civil sa-l dam jos pe HAHAHAILA…A fost numit cu 5,3 mil voturi trebuie demis cu 7,8 mil voturi..VOINTA POPORULUI TREBUIE AUZITA PESTE TOT..Nu va mai lasati calcat in picioare mandru popor DAC…Urmasii celui mai viteaz si cinstit popor..Noi suntem VOINTA NEAMULUI….Luptati USL Luptati voi ceea ce vreti dreptate pt copii si nepotii vostrii..UE..stii ca PDL Primari au platit cu bani retinerea CI SA NU IASA LUMNEA LA VOT? Ne-au adus in pragul saraciei fizioce si morale ca sa ne poata manipula…Zdrobitri oranduirea cea cruda si nedreapta….impusa de PDL…Ei vor AVEREA SA LE APERI. MARIREA SI AL LOR BINE//EI BRATUL; TAU INARMA CA SA LOVESTI IN TINE///SI PE VOI, CONTRA VOASTRA , La lupta ei va mana…
    USL LUPTA SUNTEM ALATURI !!!

  32. VSI spune:

    Cu tot respectul pentru ceea ce scrii si pt. ideile tale imi permit dreptul de a nu fi de acord cu tine. Ca sa fiu clar nu sunt membru in nici un partid politic nu votez constant cu un partid anume sau ceva de genu. In ceea ce priveste presendintele Basescu, mi se pare cel mai neprezentabil presedinte care l-a avut Romania in scurta perioada democratica, nu il aprob, nu il simpatizez dar am unele mici observatii de care nu pot sa trec ca om rational, liber in cuget. Cine sunt cei care vor sa il dea jos pe acest presedinte de prost gust? Ei aici intervine o problema…
    Domnul Ponta…. cu tot respectul un om care nu este in stare sa isi completeze un C.V. corect nu are ce cauta in fruntea unui stat, iar daca stie si l-a completat deliberat mincinos iar nu are ce cauta in fruntea unui stat. Un om care care si-a realizat lucrarea de doctorat prin inserarea unui volum de pagini echivalent cu un capitol prin folosirea functie copy – paste se poate gasi in una din situatiile : ori nu este in stare sa isi realizeze lucrarea de doctorat, in consecinta nu merita titlul de doctor, ori a plagiat constient in consecinta nu merita titlul de doctor. OK, omul a gresit se poate intampla, dar in loc sa isi recunoasca gresala si sa incerce sa o remedieze prefera sa puna minciuna in fata si sa continue sa isi sustina veridicitatea, ei si gresala l-a costat….
    Domnul Antonescu… Cu tot respectul un om care are pretentia sa fie presedinte trebuie sa aiba abilitatea sa aiba un fir al discursurilor clar , liniar si pe intelesul tuturor romanilor. In cazul de fata ascultandu-l pe domnul Antonescu trebuie sa remarc usurinta cu care isi incepe o idee si pana in momentul in care o termina a trecut succesiv prin alte 2 sau mai multe idei, lucru care personal nu il apreciez prin simplu fapt ca ma simt dus de nas de un discurs menit a manipula. Altfel spus pt. mine domnul Antonescu nu altceva decat un alt demagog de duzina din mediul politic de pe plaiurile mioritice.
    Deci prefer sa fiu reprezentat de un om penibil dar care nu vrea sa para altceva decat ceea ce este decat sa fiu reprezentat de niste oameni care ma i-au drept prost, orb , sau cu judecata intepenita in sclipirile discursurilor lor.
    In consecinta acesta este adevaratul motiv pentru care domnul Basescu nu a cazut la referendum, nu boicotul maghiarilor, sau a PDL-istilor.
    (Apropo judetul Covasna are o populatie apropiata de un sector al Bucurestiului…). Ca si dorinta a mea pentru viitoarele alegeri: imi doresc sa vad alti lideri in fruntea U.S.L. si anume niste oameni rationali, trasparenti, cu o dorinta dovedita de a ameliora nivelul de trai al tuturor cetatenilor romani. In aceste conditii ma voi duce la vot si voi lasa in urna un vot valabil.

    • Theodora spune:

      @VSI
      1 . La referendum nu aveai de ales intre basescu si alti politcieni … la referendum aveai de ales daca il mai vrei sau nu il mai vrei pe basescu presedinte …. deci nu inteleg ce rost are ce ai scris dupa „Cine sunt cei care vor sa il dea jos pe acest presedinte de prost gust?” …dupa aia se organizau alegeri prezodentiale si alegeai pe cine vrei tu …peMRU …pe neamtu …pe cine intelegi tu cand vorbeste
      2. Nu Crin si Ponta vor sa il dea jos pe basescu ci POPORUL ROMAN
      3. CHIAR NU MA INTERESEAZADACA PONTA A PLAGIAT SAU NU …. NU ASTA ESTE PROBLEMA POPORULUI ROMAN.
      4. DACA TU NU INTELEGI CE SPUNE CRIN ATUNCI INSEAMNA CA AI O PROBLEMA …OMUL VORBESTE BINE …CHIAR FOARTE BINE
      5. basescu a cazut la referendum …. basescu nu a ajuns decat prin furt si minciuna presedinte …si in 2004 si in 2009

      • VSI spune:

        Pai daca eu ma insel ,ceea ce e posibil, si vad lucrurile printr-o aura neclara , ceea ce iar e posibil, (orice om e supus greselilor..sper ca esti de acord..) te intreb asa discret si prieteneste (fara vrajba sau dusmanie) : De ce nu a fost procentul votantilor de 60 % ? Sau macar de 54 % (adica un procent care sa arate clar o victorie a USL) ? Acuma sa fim seriosi uita-te sa vezi ca in zonele tarii cu densitate cea mai mare de locuitori pe metru patrat sunt procente slabe si sa fim realisti sa dam vina pe maghiari mi se pare o lasitate. La fel cum nu s-au prezentat ei la vot la fel nu s-au prezentat si 60% din Bucuresti… . Acuma stau si ma intreb toti care nu au fost la vot sunt niste idioti sau numai maghiarii care nu au votat?
        Si inca ceva (tot asa amical) referendumul a fost provocat de un grup de parlamentari nu de poporul roman si acel grup de parlamentari a fost condus de Ponta si Antonescu. Iar in ceea ce priveste furturile lui Basescu nu pot nici ca infirm nici sa confirm, nu spun ca ar fi un om corect dar „hot neprins negustor cinstit” unul dintre principiile de baza ale unei societati sanataose este prezumctia de nevinovatie. Daca te-am suparat cu unele comentarii, imi cer scuze nu am avut nici cea mai mica intentie sa jignesc sau sa supar pe cineva dar eu cred ca in Romania de azi se poate purta o discutie civilizata intre 2 oameni chiar daca acei oameni au puncte de vedere diferite lucru care as dori sa il vad si pe scena politica a tarii.

        • Theodora spune:

          @VSI
          stii foarte bine ca procentul real este peste 55% …stii foarte bine ca nu suntem 18 mil de romani cu drept de vot
          nu este nici o lasitate… asta este un adevar … ungurii nu au iesit … baptistii din Ardeal nu au iesit ptr ca sunt apropaiti de pdl
          nu, refrendumul a fost cerut de oamenii din Piata Universitatii …aia care au stat in ger si viscol … aia au strigat jos basescu …nu altceva
          Aici nu este vorba de suparare … cat timp te exprimi decent este ok … problema este ca tu spui exact ce spun pedelistii si eu nu cred in coincidente 😀

        • VSI spune:

          Procentul real e greu de spus cat este… eu ma refer la procentul oficial care nu e peste 50 % . Ceea ce spui tu cu oamenii iesiti in strada din puctul asta de vedere ai dreptate adica exista o parte din romani care cer demisia lui Basescu numai ca legal , juridic in urma referendumului mie imi vine greu sa cred ca acesti romanii vor intruni procentul legal pentru a se scimba presedintele. Dar ramane de vazut decizia finala. Insa cu toate discutiile de genu cea mai grava chestiune este acuza adusa la adresa maghiarilor care nu au votat. Eu sunt din Ardeal, nu sunt maghiar, am prieteni maghiari, si problema este ca de cand a inceput scandalul post referendum se simte in comunitatea maghiara o mai mare departare, sa nu spun dispret fata de romanii din zona de sud, pornire absolut normala dupa ce am auzit la tv in ultima vreme. Si daca comunitatea maghiara ar fi apropiata PDL-ului e dreptul lor fratilor. Dreptul de a vota sau de a nu vota e in virtutea democratie. Mi se pare lipsit de fair-play sa se acuze o comunitate care a trait, traieste si va trai impreuna cu romanii din Ardeal pt faptul ca au avut o alta optiune fata de alti compatrioti ( care se pare ca nu intruneste o majoritate oficial si legal). Oricum mi se pare periculos si oarecum fara diplomatie sa se acuze comunitatea maghiara pentru ca au facut uz de un drept democratic, de a nu participa la referendum. Intr-o lume care tinde din ce in ce mai obsesiv spre globalizare, spre o uniformizare generala, acuzele si impartirea in functie de nationalitate nu isi au rostul, sunt din alt timp care a cam trecut. Vrajba si instigarile care se promoveaza azi nu aduc nimic bun romanilor indiferent de nationalitate . Atitudinea asta se va intoarce impotriva USL, e ca si cum ai scuipa impotriva vantului….
          Si tot scandalul de dupa referendum mi se pare o mare porcarie, s-au stabilit regulile jocului inainte, s-a jucat, in urma jocului o parte a pierdut, una a castigat. Regulile jocului se stabilesc tot timpul inainte de inceperea jocului nu in timpul jocului, nu dupa incheierea jocului…(scuza-mi aluziile). E ca si cum in timpul unui meci de sah fiecare ar face mutari dupa cum l-ar duce capul. Evident ca nu se va incheia jocul niciodata fiecare se va crede invingator. Un joc politic de genu nu vad cum ar putea face bine tarii… , poate imi explici tu care e beneficiul omului de rand in urma scandalului de acum.
          Faptul ca nu crezi in coincidente e ok dar nu inseamna ca nu se mai intampla. Nu am nici cea mai mica tangenta cu PDL-ul, dimpotriva ca si ideologie politica ma consider un liberal in gandire (dreapta). Problema este ca acum lideri PSD cat si PNL nu sunt potriviti (lucru care ma nemultumeste pe mine). Ceea ce fac in viata de zi cu zi imi ofera posibilitatea de a vorbi cu tot felul de oameni si exista o buna categorie de oameni care nu vad in liderii USL inlocuitori mai buni decat Basescu (vei fi surprinsa de rezultatele partidului poporului de la urmatoarele alegeri). O buna parte din cei care nu au votat , au ales sa faca aceasta chestie din scarba pentru toata clasa politica… si sentimentul creste si ca intensitate si ca numar de oameni care il imbratiseaza cu fiecare zi de scandal politic… In fine asta e cu totul alta chestiune dar indiferent de ceea ce se va hotara referitor la referendum, veninul cu care USL isi alimenteaza sustinatorii fara de cei de alta parere se va intoare impotriva mai devreme sau mai tarziu…
          Ca si concluzie te felicit pentru blogul pe care il ai, iti urez bafta in continuare si ti-as recomanda ca sa nu pui atata vrajba in politica, cea mai clara judecata e judecata la rece…

        • Theodora spune:

          @VSI
          vrajba si instigarile au pornit de la basescu intodeauna
          foarte bine ca maghiarii nu au votat … de ce sa voteze? ca ei nu au pensionari caora li s-au redus pensiile, ca ei nu au bugetari, nu au handicapati, nu au mamici cu bebelusi, nu au medici, nu au bolnavi …. destepti oameni nu am ce sa zic
          pai si PDL-ul se declara de dreapta 😀
          eu nu am nici o legatura cu veninul USL ….eu am veninul meu personal …..vezi ca nu ai citit cu atentie blogul …. sunt un fost chioscar ….. si asta ar trebui sa iti spuna tot

        • VSI spune:

          Bine te las sa fierbi in propriul venin, se pare ca iti place, numai nu uita in afara de politica sunt unele lucruri mult mai importante gen familia ( personal daca momentan as fi alaturi de familie, nu as sta sa citesc bloguri) . Eu raman in constinuare la convingerile mele si anume frustarile unei categorii ale poporului roman nu trebui deversate asupra maghiarilor din Transilvania. Nu are nici o importanta ce ai fost sau ce am fost singurul lucru care conteaza e ceea ce suntem acum si ceea spre ce tindem ( daca te ajuta cu ceva personal cunosc anteprenori de succes care inainte de 89 erau postasi, muncitori, mineri…).

        • Theodora spune:

          @VSI
          DA, SUNT ALATURI DE FAMILIE … TATA A FACUT UN ACCIDENT VASCULAR CEREBRAL … ARE O PENSIE DE MIZERIE …. ESTE UN OM CARE A FACUT CINSTE ROMANIEI … A PRIMIT O DIPLOMA SI O MEDALIE DE LA STATUL CHINEZ PENTRU FELUL IN CARE A INTELES SA MUNCEASCA IN R P CHINEZA … NU AM BANI SA IL AJUT … ARE PROBLEME MEDICALE FOARTE MARI …. EU SUNT SOMERA DE PESTE 2 ANI SI MANANC DIN PENSIA PARINTILOR … ABSOLVENTA DE FACULTATE …. SI DA … II URASC PENTRU CA NU LE-A PASAT DECAT DE EI

  33. Vly spune:

    Sunt dus rau!!!! Sunt mai proast ca noaptea cum drq nu vad ca basescu si ai lui sunt niste hiene

  34. porta spune:

    cred ca trebuie sa se puna o presiune pe campania lui tb, pe strada casei ,in fata casei de campanie etc si in fiecare minut sa fie cetateni care cer demisia dobitocului.Nu putem sta cu mainile in san , Cei din bucuresti ati mai facut.Piata universitatii in fasa casei permanent asa trebuie sa fie pana pe 29 08

  35. […] comunicatului  BEC sunt înregistraţi în listele electorale 17.984.621. 50% înseamnă 8 999 31o,5. Au votat ≈8.297.135. Au mai lipsit 695 115! Dacă nu era Orban al […]

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: