Prima pagină » Adevar » Cu ajutorul „primului negociator” al tarii, Romania a obtinut minimul fondurilor europene pentru 2014-2020

Cu ajutorul „primului negociator” al tarii, Romania a obtinut minimul fondurilor europene pentru 2014-2020

Start here

basescu 666

Romania a obtinut minimul fondurilor europene pentru 2014-2020.

In prima faza Romania si-a propus sa obtina 48 de miliarde de euro, in faza a doua 42 de miliarde de euro si Basescu vine cu 40 de miliarde de euro, mai precis 39,887 miliarde de euro!!!!!

Asta este marea victorie obtinuta de „primul negociator” al tarii, Basescu Traian la Consiliul European, dupa parerea mea un motiv clar pentru suspendare si demitere.

“In propunerea initiala a presedintelui Barroso, Romania avea o alocare buna, spre foarte buna, undeva aproape de 48 de miliarde de euro. Acuma, daca nu reusim sa obtinem cei 48 de miliarde de euro – si probabil ca va fi dificil sa-i obtinem pe toti – e foarte important sa pierdem cat mai putin. Adica e o mare diferenta daca pierdem un miliard sau daca pierdem 10″, a sustinut acum cateva zile premierul Victor Ponta,

Romania a avut in 2007-2013 (ca si Bulgaria) cea mai mica alocare adica 33,5 miliarde euro.

„Fata de 48 de miliarde de euro, suma propusa initial de Comisia Europeana, am obtinut 39 demiliarde euro – 20% mai putin. Dezamagire totala”, a declarat Victor Ponta.

Acum trebuie sa acoperim din resurse interne ceea ce ar fi trebuit sa primim din fonduri europene

Cum o sa reducem decalajele dintre Romania si Occident?

Va invit sa cititi si:

Scurtă analiză a tensiunilor româno-ungare – Adrian Nastase

Antonescu: Am asumat în faţa cetăţenilor, pe lângă guvernare, o altă temă majoră – modificarea Constituţiei. Vrem o Constituţie mai clară, care să consolideze statul de drept – Crin Antonescu

MFC 6 – Vania

Agresiunea anti-europeana a Budapestei – Corina Cretu

Reactii isterice antimaghiare? Da sau nu? – Sorin Rosca Stanescu

Informare de presă Ministerul Muncii – Radu Zlati

IMPOSTORUL DE LA COTROCENI A ÎNCĂLCAT CONSTITUŢIA ŞI A PĂGUBIT GRAV ROMÂNIA – Roxania

Ciudata interpretare a Raportului Avocatului Poporului servita ANCMRR -istilor din MApN – Lupus

Câinele-fular – Nono

Fenomene care nu se intamplau in Romania… – Motanul Filozof


43 Comentarii

  1. Theo, la cate NU s-au facut pana acum in Romania cu fondurile europene, la cum si unde au fost folosite cu adevarat fondurile, este lesne de inteles de ce nu ni s-au dat mai multi bani. Hai sa vedem cum vor fi folositi acesti bani, cum vor fi investiti, in ce, si apoi mai discutam. Poate s-au saturat si „europenii” sa ne tot dea bani ptr investitii, pentru dezvoltare, si „noi” sa-i folosim in vile si masini scumpe pentru alesii neamului.
    Avem cel mai scump kilometru de autostrada, executat intr-un timp „record” si tu vrei ca UE sa pompeze in Romania bani cu nemiliuta si sa nu se vada nimic bun? Olanda este unul dintre marii contribuabili la fondurile UE si nu primeste nimic, totusi investitiile merg, criza s-a estompat, si oamenii isi vad in continuare de treaba. Asta ca un singur exemplu, ca mai sunt.
    Dar stai, ca abia de acum incepe cu adevarat lupta ptr ciolan. Cum vor fi impartiti acesti bani? Cine are parte si cine nu? Nu-i mai simplu ca sa iscam un scandal, sa-i facem pe unii sa plece de la guvernare, ca sa impartim la mai putini? He he he he, usor usor incepe sa se vada blana lupului pe sub cea de oaie.
    Deja a inceput sa iasa niscaiva fum de la oarece frecusuri intre „unii’ si „altii”. Pana la vara mai este ceva timp.
    Ai tu un fix, asta e, dar te intreb de ce ACUM n-a insistat Ponta sa mearga el, ca pana acum? ca parca asa declara, ca Prim-Ministrul are treaba cu CE si UE, nu presedintele? Chiar atat de naivi sa fiti incat sa credeti ca NU SE STIA cat ne vor da? hai sa fim seriosi, ca doar nu suntem toti la grupa mica, nu suntem toti „cotizanti” la clubul pensionarilor dijn parc, ca sa comentam doar ca sa ne umplem timpul liber.
    Ponta stia CAT vom primi, asa ca a preferat sa-l lase pe base sa mearga, ca deh, baselu si asa mai are putin de stat la timona, Ponta abia isi aranjeaza biroul, deci pe unul nu-l afecteaza, iar pentru celalalt DA BINE daca nu e aratat cu degetul. Daca mergea Ponta, luam mai multi? Chiar credeti? Inseamna ca sunteti orbi si naivi.🙂🙂🙂

    • dorian65 spune:

      Aici sunt de accord cu tine amice.Ponta sa se bucure ca au obtinut si suma aceasta!Lipoveanul scapat de la Spitalul 9 ar trebuii sa taca.

    • Pai este foarte simplu Doriane, trebuie doar sa GANDESTI, Tu ai mai da bani cu imprumut unui amarat care ii cheltuie pe bautura in loc sa-i dea pe mancare?
      Ca o paranteza, iti dau un exemplu:
      Mergeam la cumparaturi si pe treptele „alimentarei”🙂 era o batranica cersind „dati-mi si mie un ban sa-mi iau o paine”. Sotia, mai miloasa (muuuuult mai mult ca mine) a cumparat pe langa ce vroiam noi, niste cascaval, doua paini (rotunde, mari), niste salam (feliat), o bucata de branza, cam 250-300 de grame de masline, doua sticle de apa plata, le-a pus intr-o sacosa si i le-a dat batranei cersetoare (nu era tiganca). Ce crezi ca a zis respectiva, FARA MACAR SA SE UITE IN SACOSA??? „DA UN BAN NU-MI DAI MAICA”??
      Pai iti mai vine sa mai faci pomana in cazul asta?
      Asa si cu UE. pai v-am dat bani sa va dezvoltati infrastructura si ce ati facut cu ei? De ani buni ne dau bani sa ne facem autostrazi, si noi facem vile.
      Si sa fim seriosi, ca suma se stia la Bucuresti, inainte sa plece „careva” dupa ea,🙂 Adica vezi Doamne, Ponta a aflat de la televizor cati bani ne-au dat cei din UE,🙂🙂🙂 Iti dai seama cat de prosti ne cred cei alesi. Nu ca n-ar fi o samanta de adevar in asta,🙂🙂🙂

      • Theodora spune:

        @Rica Venturiano

        „Tu ai mai da bani cu imprumut unui amarat care ii cheltuie pe bautura in loc sa-i dea pe mancare?” – nu pe mancare Rica …. pe unelte care sa ne ajute sa ne procuram mancarea

        • Era o paralela, Theo. pana la urma asa cum spui tu, de ce sa mai primim bani, cand pana acum mai toti s-au dus pe vile, masini scumpe si case de vacanta pentru alesii neamului, si nu pe unelte. Vezi „regii asfaltului”, baronii locali, etc etc. Ai incercat tu, sau alte persoane pe care sa le cunosti tu, sa iei/ia o subventie europeana ptr o afacere? Iti spun eu ca nu ati reusit. pentru simplul motiva ca „NU AI PE CINEVA, CARE CUNOASTE PE ALTCINEVA, CARE ARE CUNOSTINTE ALTUNDEVA, DE UNDE SE DAU BANII”, vorba lui Caragiu, „N-AI PE CINEVA?” Subventiile pe agricultura s-au dat pe ochi frumosi, de o anumita culoare politica, de regula cu cea a politicii locale. daca erai din alta „gashca” decat cea care conducea „feuda” nu aveai nici-o sansa.
          Bun, „aia” au furat de au rupt, ca de fapt cum au furat TOTI care s-au perindat pe acolo, pe SUS. Hai sa vedem acum cum gestioneaza „astia” de acum banii si pe urma mai vorbim. Hai sa vedem „cate unelte” cumpara astia din banii de la UE. Numai sa nu-i cheltuyiasca pe sape de cauciuc, ca sa le inlocuim pe cele de lemn, la care au ajuns romanii, ca dam cu ele in pamant si or sa ne sara tot noua in cap.
          Tu chiar nu ai inteles cum sta miscarea? INCA?? Tot n-ai priceput ca latraturile si maraiturile sunt doar pe fata, ptr „alegatori”, iar in spate, cu usile inchise se trag sforile in asa fel incat sa nu piarda nici-unul dintre ei, indiferent de culoare?

      • dorian65 spune:

        Pai pe mine nu prea reusesc astia sa ma prosteasca.Acum sunt in tara si ma uit pe toate canalele TV,discut cu oamenii si caut sa imi fac o idee despre realitatile din tara.
        USL scade in ochii oamenilor care l-au ales.Grav!
        Mai grav consider ca este ascensiunea lui Antonescu de care se ocupa neica Ponta si aici sunt de accord cu Ponta .Ponta ar trebuii sa fie mai diplomat ca fara sa vrea,prin declaratiile lui Ponta,il va propulsa pe acest Crin in fata.

        • Doriane, ceea ce vrea majoritatea, asta vom avea. Impotriva vantului nu poti sa … faci nimic, asa ca asta este, Curios este insa ca pulsul strazii spune una, iar realitatea la vot este alta. ce sa intelegem de aici? Eu am speranta ca pana la urma Antonescu va claca si isi va da arama pe fata. SPER sa se trezeasca romanii pana nu este prea tarziu. Daca cu base a fost nashpa, cu asta o sa fie de 10 ori mai prost. Macar ala e bandit, dar nu e prost.

  2. yogoshima spune:

    Cu un marinar care barca sa se scufunda nu va asteptati la miracole financiare din partea celor care rivnesc la pamantul tau cu toate bogatiile sale.Nimeni nu te ajuta ci dimpotriva te planifica sa devii sluga si dresat la comanda ca nea Base marinar fara cirma si busola ca pe timpul dinainte, unde scuipai in mina ca sa incerci sa afli une este directia pe cate trebuie so iei.

  3. Trofin Doru spune:

    Populism ieftin atat la basescu cat si la ponta. ne batem pe cifre si nu pe realizari. trebuie sa-ti reamintesc cati bani am fost in stare sa cheltuim din fondurile europene? si ptr asta sunt de vina toti basescu, ponta tariceanu…..sau pdl psd pnl. toti o apa si un pamant, niste hoti. iar noi cei multi, niste tampiti, ca stam si cascam gura la ce spune unul sau altul. De bata oara a auzit boborul asta?

    • Nimic mai adevarat. Ma mir ca nu te-a facut (inca) nimeni basist. Ce mi-e Tanda, ce mi-e Manda, toti pusi pe jaf, imbogatire rapida si atat. Ii doare pe ei de „bunastarea poporului” asa cum il doare pe soarecele din siloz de ala de pe camp.
      Sunt votati? Sunt! Acum, au 4 ani la dispozitie sa-si umfle buzunarele, deci trebuie s-o faca acum rapid, cat sunt pe val. Scandalul nu este pentru ca e suma mica, ci pentru ca ei se bazau pe niste bani, imparteala era facuta, si acum se vad nevoiti sa taie putin de peste to. DE UNDE, DE LA CINE???!!! si uite asa, iar nu or sa aiba bani de investitii, de infrastructura, pentru ca „nu ne-a adus base drob de sare pe spinare, malaies in calcaies, si alte alea”
      Solutia e simpla domnilor guvernanti. Folositi banii cu cap, demonstrati-le celor din UE ca aveti dreptate si ca voi sunteti „altfel” si apoi mai vedem cati bani ne vor mai da. Ca de promisiuni desarte gen „O SA’ s-au saturat pana si ei, care nu traiesc aici, cu noi, in ceea ce ati facut CU TOTII din tara asta

      • Incognito spune:

        Domnule Rica.
        Daca ar mai fi PDL-ul cine era asta vara as zice ca sunteti basist dar in conditiile actuale cred ca sunteti iremediabil basit. V-a intrat in sange dulceata asta de „rasu’ curului”. Macar va stiti grupa sanguina?
        Despre ce vorbim? Despre ce a fost? Pai credeti ca am uitat? Pai credeti ca v-am uitat? Nu contati pe asta!
        Pe cine pupati inca in bas? Pe ala de a fost suspendat de doua ori in opt ani” Sa va dau un Pont! A) Pupati-l pe ala de a fost ales de doua ori in opt luni si – inca unul – B) (ati tresarit? nu e B de la Basescu – rasu’ curului) puteti sa faceti exercitii de limba (dar nu lingvistice) ca sa va apropiati de viitorul presedinte, daca numai in felul asta viata are gust (si miros) pt. dvs.

        • Tovarase „Ilustru Necunoscut”, nu este nimeni vinovat ca nu ati evoluat in toti acesti ani. Daca nu v-ati fi complacut in situatia de victima eterna a sistemului, si nu ati fi asteptat de la altii sa va rezolve problemele (finaciare, ca sanatatea e de la D-zeu) poate ca acum nu aveati atata fiere’n suflet. Nu eu v-am oprit sa aveti acces la scoala si educatie, ca pe vremea cand va era timpul de mers la scoala, 10 clase era obligatorii. Daca v-ati oprit aici, nu-i vina nimanui (a mea sigur nu este). E dept ca la facultate (atunci) nu ajungea orice cioflingar, doar daca era trimis de partid pe la Stefan Gheorghiu.
          Si poate acum se lamuresc si „alti posteri” la cine faceam referire cu o anume zicala. Prin ceea ce scrieti dovediti ca nu mi-am „desconsiderat” cetatenii fara motiv. Matale (ca DUMNEAVOASTRA e prea mult) faceti dovada ca in Romania mai este nevoie de timp ca sa ajungem la normalitate. Cu asa „ganditori” si „cuvantatori” cu drept de vot, nici nu-i de mirare ca suntem condusi de lepre, hoti si lichele.
          Si ca sa-l parafrazez pe La Fontaine, spun doar ca: „Nu sunt atat de inteligent incat sa va conving ………de ceva”
          🙂🙂🙂

          „Acest blog este un pamflet atunci cand nu se scrie serios pe el.” :)”

          „PAMFLÉT, pamflete, s. n. Specie literară (în versuri sau în proză) cu caracter satiric, în care scriitorul înfierează anumite tare morale, concepții politice, aspecte negative ale realității sociale, trăsături de caracter ale unei persoane etc. – Din fr. pamphlet.”
          Sursa: DEX ONLINE. (ca sa va fie mai usor)🙂🙂🙂

          Theo, iar ajung in spam? ca n-am pus nici link-uri si nici n-am scris romane,🙂 Considera-l „dreptul meu la replica”, in caz ca-l am si mi-l acorzi

  4. multidaprosti spune:

    am incercat sa bag euro la pacanele dar nu merge.vrea roni. daia na trecut bruxelu mai multi bani .nu vrea euro la pacanele………of.

  5. Imi place ca multi latra precum „Grivei”, prin gard. N-ati trecut niciodata pe langa vre-o curte, de unde cate o potaie (nici macar de rasa) hranita bine, sa va latre si sa va maraie, fara sa faceti nimic? Asa si cu „oamenii de bine”, care latra si ne invata „de dupa gard”, pe noi astia de „suntem in afara curtii lor”, cum sa traim si cum sa murim. 🙂

    • Incognito spune:

      Da, Domnule Rica,
      Voi, astia, maidanezii… de pe langa macelariile portocalii… A propos!: Din veac Hamesit! Proaspat Vopsit! Pana la moarte Basit! …Si dupa.. Tampit!

      • mai traiesti? credeam ca te-ai prapadit de inima rea. bine ca n-ai patit nimic. eu unul, in locul TAU, nu mi-as face griji de altii, ci m-as preocupa de propria persoana, ca la cate probleme ai, sigur dai in genunchi.
        succesuri.

        • Theodora spune:

          @ Rica Venturiano si Incognito
          Va rog frumos …. fara jigniri … multumesc!

        • Te rog subliniaza pe textul meu jignirile.🙂
          „Comentariile necuvincioase vor fi sterse”
          De cine? Ori „prietenii” au voie? Mai ales cand se dau la „basisiti”.
          Theo, pana acum, in afara sarcasm-ului si a aluziilor acide, n-am folosit cuvinte vulgare, precum unii ce apartin „lumii necuvantatoarelor”. Cred ca unii „prieteni” de-ai tai au atata inteligenta si cultura, incat si genunchiul broastei este mai inalt. Avand in vedere ca „il cunosti personal, si ca v-ati privit in ochi” (dupa cum afirmai mai demult) fa-i un bine. Luand in considerare IP-urile de la care am tot postat eu, asigura-l ca pot si imi permit sa-l „trag de urechi” prin intermediul legii foarte usor. Asa cum tu poti vedea IP-rile celor care posteaza la tine pe blog, si in caz ca unii depasesc limita bunei-cuviinte ii poti trage la raspundere, asa pot si cei abilitati (LEGAL) s-o faca. Pe un blog, indiferent de ce culoare politica este, nu-ti este permis orice. Daca unii indivizi cred, sau isi inchipuie ca le este permis ORICE la adapostul unui „nik” se insala. Atata timp cat limita minima de bun-simt nu este depasita, n-am nimic impotriva a polemiza cu nimeni, oricat de „nestiut” se crede. Nu este vina mea ca lipsa educatiei la unii ii face sa confunde sarcasmul si malitiozitatea cu prostia si lipsa bunului simt.
          Asa cum am spus intr-un post anterior, m-am saturat sa tot intorc si obrazul celalalt si sa dau un pas inapoi in fata prostiei si a nemaului prost. Cred ca e cazul ca romanul cu bun simt, cu educatie, CU CEI 7 ANI DE’ACASA, sa nu mai dea inapoi in fata neamului prost, ca din cauza asta am ajuns sa fim condusi de lichele si de de’alde Dinu Paturica. Putem avea convingeri politice total opuse, dar asta nu ne da dreptul sa-i dam in cap celuilalt din cauza asta.

          Intre A DECLARA ca faci si A FACE ce declari, nu este doar o problema de semantica. Tine putin si de morala.

        • Incognito spune:

          Pe mine sunteti atat de suparat Domnu’ Sorin?
          Vai ce rau imi pare. Va rog mult sa ma iertati! Eu ma refeream asa, in general, nu la dvs. Zau asa!
          Nu ca m-am speriat de amenintarile dvs. dar sincer, vazandu-va reactia imi dau seama ca v-ati stresat rau…
          Credeati ca m-am prapadit si uite ca mai dau pe aici sa vad daca mai pupa cineva cu patima pe undeva (nu spun unde – basanau serios) si-s gata sa produc infarcturi (sau infracturi? cum se zice? ca eu n-am facut scoala cu dvs. si e penal, ma gandesc…).
          Fiti tare, domnule, ca viata e lunga…
          Sau?… Credeati ca a mea s-a scurtat brusc dat de frica diverselor dvs amenintari postreferendum? Hai sa fim seriosi!
          Tot ce ati afirmat mai sus despre mine este fals ca si diversele nume sub care ati facut amenintarile. Nu stau sa mai demonstrez acum..Am facut-o altadata.
          De fapt, ceea ce faceati dvs. pe aici atunci era de inteles. Acum nu mai e pentru simplul motiv ca PDL nu mai conteaza.
          Sau, poate, ati iesit din Baseleu si ati intrat in Pipi-Didi?

  6. 9 miliarde au disparut, prejudiciul e ZERO! Parca am mai auzit chestia asta ….

  7. Neveu01 spune:

    Pe Nastase il promovezi dumneata?
    Pe altcineva nu gaseai?

    • Theodora spune:

      @Neveu01
      Vreau sa intelegeti ca nu puteti sa veniti pe blogul meu, adica in casa mea, si sa imi spuneti dvs ce sa fac …. ati inteles? …. mergeti dvs acolo unde vi se permite si dati acolo sfaturi
      aici nu este permisa promovarea lui basescu …. pupinbasistii aroganti sunt blocati … drum bun!

      • Neveu01 spune:

        Pe net fac ce vrea pixu’ meu, bey, cucoana:)

        • Theodora spune:

          @Neveu01
          Pe blogul meu nu … aici eu sunt seful …. cucoana este ma-ta😀

        • Neveu01 spune:

          Bey, fufa lenesa, sa-i dai un tuc in gaoz mamei mele ca n-a fost putoare ca tine pricepi?
          Du-te- gura ma-tii de nespalata:(

        • Theodora spune:

          @Neveu01
          ei bine … de asta este capabil acest individ …. dupa mintea lui de idiot … el are voie sa imi spuna mie orice … daca eu ii spun acelasi lucru despre ma-sa …. care sigur a fost incapabila sa il educe … raspunde cu jigniri … de la cucoana este ma-ta … uitati unde a ajuns😀

      • Theo, Theo, de ce te enervezi? Omul nu ti-a dat sfaturi, ci doar te-a intrebat pur si simplu daca nu ai gasit alta persoana pe care s-o lauzi, nu pe nastase, pe care il stim toti (cel putin acei cu ceva minte) cat e de corupt si cum si-a facut averea. Asa ca te intreb iar, ce te supara, cand n-ai dreptate, sau cand n-ai argumente? Nu era mai simplu si mult mai elegant sa-l contrazici spunand DE CE il promovezi pe nascase? De ce nu schimbi „Pe acest blog nu se blasfemiaza. Comentariile necuvincioase vor fi sterse” cu „Pe acest blog nu se blasfemiaza USL-ul si membrii lui. Comentariile necuvincioase la adresa lor vor fi sterse. Accesul pe blog este permis doar acelora care lauda si venereaza USL, ceilalti fiind blocati”.
        Theo, te cam contrazici de la o vreme. Daca vrei discutii seriose, e ok, daca vrei doar „sa te dai pe blog” spune si-i ok. Ai dreptate, e casa ta, dar daca vrei sa primesti doar pe unii si pe altii nu, nu iesi cu ea in strada.
        (acum am scris mult?? :))

        • Theodora spune:

          @Rica Venturiano
          Nu, acum nu ai scris mult …. nu ma enervez … nu imi plac obrazniciile … individul nu este la prima obraznicie … nu imi spune nimeni in casa mea cum sa imi aranjez mobila .. .. ok?

      • Theo, probabil ca asa era alintata ma’sa de tac;su, ce vrei. Imbecilitatea este congenitala, n-o vindeci nici cu educatie si nici cu medicamente. Doar prin EUTANASIERE.
        Pentru comentarii ca asta exista SPAM. Pacata ca nu-l poti trimite si pe individ in spam. Asta e. Fiecare dupa cum poate si cat il duce.
        Exact ce spuneam mai demult, argumentul forte pentru unii inseamna bata. Lipsa ratiunii nu poate fi suplinita, ci doar ignorata in cyberspace. Blocheaza-i IP-ul si MAC-ul. Facem pariu ca este de pe un pre-paid (sau internet cafe)?🙂🙂. pentru ca este asa usor sa te dai leu cand esti la adapostul anonimatului oferit de Internetul prin pre-paid. Ce te faci cu MAC-ul (sau IMEI-ul), ca ala ramane indiferent de reteaua folosita. BEWARE. pana si injuriile pe cyberspace sunt pedepsite de lege. Cine vrea sa incerce??
        Daca ai nevoie de ajutor IT, spune si se rezolva.

Lasă un răspuns

