Basescu Tata

In timp ce premierul Victor Ponta isi continua turul de forta prin cancelariile lumii, demisul Basescu Traian vrea sa ne convinga ca „este un prim-ministru mai bun decat Ponta” si organizeaza declaratii de presa in care se cearta singur.

De ce se amesteca Basescu Traian in privatizarea CFR Marfa? Presedintele Romaniei nu are nici o atributie constitutionala in acest domeniu.

Ministrul Transporturilor Basescu Traian s-a evidentiat prin declaratia ”Aici sunt banii dumneavoastră!” bani care au impulsionat aparitia „Regilor asfaltului” intr-o tara fara autostrazi si prin decizia ca Romania nu are nevoie de autostrazi.

Guvernul Basescu – Boc a „negociat” cu FMI privatizarea CFR Marfa, a stabilit o data limita pana la care trebuie privatizata compania si acum „multumita” lor privatizarea este o obligatie a statului roman.

Ce a vrut sa ne transmita ieri individul care ocupa ilegal functia de presedinte al Romaniei:

  • nu doresc sa creez prejudicii de imagine dlui Silaghi
  • Silaghi  este „un om fara performante care nu aduce nimic ca imagine guvernului Ponta.”
  • „e neoportuna desemnarea unui ministru care nu a fost implicat in niciun fel in procesul de privatizare a CFR Marfa”
  • sa nu numim un ministru care nu a urmarit procesulde privatizare
  • „singura solutie corecta e ca ministrul interimar, care cunoaste si public a apreciat procesul de privatizare, sa ramana in functie macar pana la semnarea contractului de privatizare.”
  • avand in vedere aprecierile publice extrem de favorabile ale premierului, cred ca trebuie sa-si asume raspunderea politica in continuare.”
  • nu as vrea sa-l aud peste cateva luni, sa spuna “a fost Silaghi, nu eu”. As vrea sa-l ajut sa ramana consecvent, ceea ce ar fi un eveniment
  • „cel care a castigat cauta cu oarecare disperare bani la banci pentru a plati valoarea la care s-a angajat”
  • stiind despre castigator ca are oarecare credite pe propria companie, ca trebuie sa imprumute circa 200 milioane sa plateasca noua companie, din ce va face investitii sa modernizeze compania?
  • „de unde o sa ia bani sa investeasca in modernizarea companiei?
  • „Voi lua o decizie vineri, 23 august, daca resping sau accept desemnarea dl Silaghi.”
  • Nu as vrea sa-l vad ca devine tapul ispasitor pentru o operatiune de privatizare

DEMIS, NU SUSPENDAT! – Roxania

46 de gânduri despre „Basescu Traian vrea sa ne convinga ca „este un prim-ministru mai bun decat Ponta”?

  1. Corect ce scrie Roxana… Ar fi tare s-o citeasca bietul Ghise. Numai ca lasii din parlament n-or s-o faca. Sunt prea lasi si s-au obisnuit s-o suga… Asa ca, urarea mea pentru ei e: coabitare fructuoasa!
    PS: Si lu’ ponta la fel….

      1. Asta n-o sa se-ntample NICI-O-DA-TA! Amandoi vor fi scosi cu catuse la maini!… Si eu o sa fiu acolo sa deschid usa dubei!… 😦

  2. Theo, baselu are el ceva in minte daca il vrea „interimar” pe Harry Potter pana la terminarea privatizarii CFR. Cine stie ce mai coace, ca asa cum v-am spus, prost nu este. Cel putin la cum se pune, ca EL controleaza tot, in pofida unui Parlament si al unui Guvern potrivnice, inseamna ca este un geniu in „arta razboiului”, 😉
    Ieri auzeam la stiri pe undeva, ca exista proiecte europene de dezvoltare a infrastructurii feroviare, in valoare de „NISTE BANI MULTI” si nu lei, ci euro. Pai in cazul in care se privatizeaza CFR, cine va fi beneficiarul? Si nu ma lua cu „poporul roman” ca ma bufneste rasul, 😉
    Probabil ca din aceasta cauza se tot taraganeaza privatizarea, ca n-a iesit castigator cine trebuie, nu??? 😉

      1. Theo, inceteaza cu chestiile de genul „Basescu e diabolic”. Basescu are in spate o armata intreaga, care-i scrie textele si ii indica mutarile si pasii. Acolo, in backstage, sint, intradevar, citeva minti diabolice.
        E drept, din cind in cind marinelul are si el initiative personale. Pe care, de cele mai multe ori, nu stie cum sa le mai dreaga (imi dau demisia/nu mi-o dau, am zis/n-am zis/poate eram sub influenta, ne intilnim/nu ne intilnim, etc etc) Daca era asa diabolic, dupa ce i-a luat telefonul ziaristei nu-l lasa deschis pe inregistrare!
        Asa ca mai lasa-ma cu „Basescu diabolic” Avem in Romania sute de mii de oameni mai destepti ca el, care insa n-au in spate pe nimeni si nimic.
        Deci, hai sa nu-l mai umflam noi cu pompa!

        1. @augustinradescu
          da, are si o armata in spate …. colaboratorii … dar aia nu ar fi putut sa faca nimic rau daca basescu ar fi fost un om bun, un roman patriot, cu dragoste si repect pentru poporul roman

      2. Mai Teo …adevarul ca suma de 200 de miloane de E este de rasul curcilor ! Pai cu gologanii astia …iti poti cumpara o proprietate bunicica , intr-o zona bunicica din Franta insa….in nici un caz nu poti cumpara Luvrul iar Traian Basescu…probabil ca viseaza sa cumpere aceasta locatie pentru ….fetita sa EBA ce va naste cat d e curand 🙂 . Sunt curios …care si mai ales cate televiziuni vor fi prin preajma la ” fericitul eveniment ” ….dar-ar Dumnezeu sa nasca …pe gura !!!!

  3. @Theodora
    ai fi crezut ca dupa 7.4 milioane de voturi basescu se va intoarce la Cotroceni?

    Nu… Nici cand hoiturile din ccr au hotarat sa-l planteze inapoi, cand n-aveau nici o autoritate s-o faca. Toate conditiile erau implinite. Pana si nenorocitul de cvorum era implinit. Eram CONVINS ca dobitocii din parlament vor constata demiterea nespalatului, stiind ca orice fiinta de pe planeta asta e dotata cu un minim instinct de conservare…
    Se pare ca m-am inselat…

    1. @Thommas Anderson
      Am scris parerea mea aici:
      Si noi suntem vinovati pentru tot ce s-a intamplat de la suspendarea lui Basescu Traian pana astazi – Nu am stiut cum sa ne aparam votul – Pentru ca Raul sa triumfe este suficient ca cei buni să nu faca nimic
      https://theodora0303.wordpress.com/2013/04/01/si-noi-suntem-vinovati-pentru-tot-ce-s-a-intamplat-de-la-suspendarea-lui-basescu-traian-pana-astazi-nu-am-stiut-cum-sa-ne-aparam-votul-pentru-ca-raul-sa-triumfe-este-suficient-ca-cei-buni-sa-nu-fa/

      Nici noi nu am stiut sa ne aparam votul 😦
      Suntem un popor amortit … un popor fara reactie …. stam linistiti si privim cum suntem furati

  4. 😉 Si ce sa inteleg Theo din asta, ca Prim-Ministrul joaca dupa canta el? Hai ma lasi, cum e posibil? Adica UN PARLAMENT si UN GUVERN sunt tinuti in sah de UN SINGUR OM??? Sa fie baselu asa de tare?? sa aiba chiar „dosare beton” despre FIECARE MINISTRU SI FIECARE PARLAMENTAR?? TOATA, chiar TOATA Justitia sa fie controlata ca o masinutza teleghidata, de un singur om? Si eu care credeam ca eu sunt defect si vad conspiratii si manevre peste tot in viata politica romaneasca, 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

  5. Theo, te-ai gandit vre-oadata, macar O SINGURA data, ca e mai simplu si mai comod sa avem UN VINOVAT DE SERVICIU, la adapostul caruia, ceilalti sa-si faca jocurile nestingheriti??
    Cum sa cred ca de un an de zile, tot ce se intampla rau poate fi doar din vina unui singur om, cand fraiele sunt in mana Parlamanetului si a Guvernului. Cine crezi tu ca este baselu, incat O INTREAGA EUROPE, toata Uniunea Europeana sa-l gadile la talpi si sa-i tina palma?
    hai sa fim seriosi, ca oricate interese ar avea UE in Romania, sunt SUPER CONSTIENTI ca fara Guvern si fara Parlament NU POT OBTINE NIMIC.
    Te inteleg ca esti „anti-basescu”, dar asta nu te scuteste de logica si de lucididate. Mai stiu si ca nu ai 4 clase, asa ca de la o minte antrenata in economie 🙂 am pretentii.
    Am impresia ca adevarul o sa ne loveasca pe toti direct, pe unii in moalele capului, pe altii in boase, iar pe cei mai multi in portofel.

    1. @Rica Venturiano
      M-am gandit … demisul este sluga perfecta pentru unii de la PPE care sunt acum la putere in Europa …. a reusit sa ii pacaleasca si pe americani … ni s-a impus sa il pastram la Cotroceni …. nu mai suntem in situatia sa hotaram noi singuri din pacate … suntem tara membra in … si in …. asta este …. suveranitatea nu mai este ce a fost

      1. Pai in cazul asta, dupa cum zici tu, ce rost mai are sa mergem la vot? Ce rost mai are sa iesi in strada? Sa vina Europa sau Americanii cu tancurile peste noi ca’n Irak sau Syria?
        Atunci, singura solutie ar fi sa iesim din UE, sa iesim din NATO, si poate sa ne re-orientam spre alte „directii”. Poate ca era mai bine sa fim in CSI, nu crezi? Aceleasi mentalitati, aceleasi aspiratii, aceleasi idealuri, ce zici? 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
        Eu cred ca exagerezi cand spui ca e vorba de interesele cuiva sa-l tina pe baselu acolo unde este. Daca ar fi asa, de ce tace Guvernul nostru? De ce nu iese in fata sa spuna scurt si cuprinzator, „nu putem sa scapam de baselu, ca-l tine UE in brate si ni-l impune. DACA AR FI ADEVARAT NU IAR PUTEA CONTRAZICE NIMENI!!! Tu crezi ca aia din PPE sunt atot-puternici? 🙂 🙂 🙂 🙂
        Nu crezi ca manevrele sunt facute aici, cu alte interese? Chiar nu vrei sa vezi ca ne-o facem cu mana noastra? Tot se bate moneda pe banii de la FMI si cat ne-am indatorat la ei, dar NIMENI nu se intreaba UNDE s-au dus banii aia. Nici macar astia de acuma, nu ii intreaba pe aia de dinainte unde’s banii. Frate, daca ai dovezi ca s-au furat de ce nu le faci pubice? E corupta justitia din Romania? pai suntem in UE,. avem posibilitatea sa apelam la alte instante. ca pana la urma sunt fonduri eruopene deturnate, asa ca nu cred ca nu i-ar interesa.

    2. Toa’ L’ent Cucuruzer V(anturici)8

      Un singur lucru nu ne-ati spus. Fraza aceea de final: „Sa-mi sara ochii daca mint!”. Ce? Va e frica ca va sar ca lui baSSe? Intreb! Confirmati veridicitatea afirmatiilor dvs.? Intreb! Sau e doar imbarligatura?

      1. Daca tot insistati, cine sunt eu sa ma opun dorintei dvs. ;). N-au decat sa va sara ochii unde doriti, sau sa va moara la intrare cand va e lumea mai draga (cum ce? extremitatea cu care ganditi), dupa cum va doriti. Omiteti un lucru, si n-ar fi trebuit la ce „cultura aveti”, iar daca nu ma credeti, intrebati la staborul dvs, sa vedeti ca asa este, si anume, „BLESTEMUL DE CURVA SI DE MARINAR SE PRINDE”, 😉
        🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

        Sunteti un dulce. Ce ati mai comenta dvs daca nu as fi eu in peisaj? Oricum, observ ca sunt singurele comentarii „la obiect” sau pe „tema data”, Si oricum, nu puteti sa-mi reprosati ca nu ma tin de cuvant. Doar m-am jurat, asa cum mi-ati cerut, „SA MOARA DUSMANII MEI, SA SCAPE DE MINE, DACA VA MAI RASPUND!!” Ei, uite ca va raspund, 😉 Deci eu imi tin partea de juramant, e bine asa??!!

        Bafto delo delo! (parca asa se spune la voi acolo, nu??)

        1. Toa’ L’ent Cucuruzer V(anturici)8

          Ca sunteti para anormal am simtit de la inceput. Toti baietii cu ochi albasti le au pe astea cu deocheatul. Daca ziceti ca si curvele… OK! sa nu ziceti c-am zis eu, desi, mai blestem pentru pamantul asta, ca curvelor si marinarilor cu ochi albastri sa le fie baSSescu comandant, nu cred ca exista.
          Eu unul n-am fost niciodata nici macar deocheat de para anormali ca dvs. si asta fiindca m-am cam grabit la nastere cu vreo doua luni si , fiind „peste rand”, ursitoarele rele, rele fiind, chiar n-au vrut sa vina fiindca, nu stiu cine, nu facuse nicio programare… Rautate…

          Cat despre faptul ca, in ciuda insistentelor mele, refuzati sa va garantati cumva afirmatiile, nu face decat sa dovedeasca faptul ca va aflati pe aici cu imbarligatu, actiune in care minciuna este urzeala tesaturilor pe care le faceti.

          Eu nu v-am blestemat ci v-am cerut sa va blestemati singur dar NUMAI DACA sunteti un mincinos. Dvs. faceti asa cum credeti ca va dicteaza interesulIn.

          In ceea ce ma priveste, eu mi-am atins scopul: am reusit sa arat lumii ca sunteti un mincinos perpetuu atata timp cat refuzati perpetuu sa va garantati cu valori de necontestat proprii existentei dvs. adevarul afirmatiilor ce le faceti.

          Cum va tineti dvs. de juraminte a vazut toata lumea ce „misuna” pe aici: ca la guvernarea basisto- boccie „Capra beSSe, oaia trage…”. Fie si pentru numai atat ar trebui „sa va moara capra” (voua, basitilor) – asa, fara sa o omoare nimeni, doar fiinca- baSSinoasa – dar democratia spune ca asta nu se poate intampla decat daca capra behaie cu gurita ei „Sa mor eu daca mint!”.

          Cat despre staboru meu, reconfirmati atitudinea pe care am mai semnalat-o la ma(ga)ria dvs.: din cand in cand lasati sa va scape atitudini rasiste, fasciste si pupinbaSSiste ce va contureaza un profil anacronic, propriu mijlocului secolului XX si nu nevinovatiei cu melon a jumatatii sec XIX.

          Cineva va sari sa imi spuna ca va jignesc si ca sa incetez. Eu ii spun sa va lase intreaga placere „sub acoperire” (ascunsa si vinovata). Am convingerea (a feeling) ca acolo, in adancul sufletului, unde il pastrati pe Capitan, chiar daca n-o fi el tocmai nasul dvs.(cati fini sa aiba si Capitanul? totusi, un an nu are decat 52-53 de Duminici…), sunteti mandru de „titlurile” ce vi le-am acordat.

          P.S. Daca ati incheia imbarligaturile dvs. cu una din garantiile ce vi le-am cerut, va spun eu – sa mor daca mint! – ca nu v-as mai interpela pe acest blog. Altfel, macar din cand in cand, am sa va somez sa confirmati sau sa nu confirmati veridicitatea afirmatiilor dvs., in lipsa oricarei confirmari luandu-mi libertatea de a sublinia faptul ca nici macar dvs. nu credeti in propriile afirmatii.

  6. Draga Theodora
    DACA vrei sa scoti castanele din foc si nu vrei sa te arzi o faci Manual , adica cu mana altuia ! ! !
    Sa fii iubita …
    Cu stima Emil

  7. @Theodora
    Ma uitam ieri cum vorbea Basescu despre privatizarea CFR Marfa, spunand ca vrea sa vada bani de investii, sa se aduca vagoane noi, locomotive noi s.a. de genul asta. El a declarat ca e mai bun prim-ministru decat Ponta. Dar stateam si ma intrebam: el ce ar fi facut in locul lui Ponta, in legatura cu CFR Marfa? Cum a facut cu Flota? 🙂

  8. Afirmația că privatizarea ar fi, chipurile, singura soluție care rezolvă ceva, este falsă.
    Soluția este doar schimbarea oamenilor ineficienți din conducerea companiei cu oameni bine pregătiți și bine intenționați, iar tot ceea ce este al statului trebuie să rămână al statului, pentru că un stat fără controlul propriilor resurse vitale este practic inexistent.
    Felul în care este redat cetățenilor profitul companiei respective, este altceva și acesta poate depinde de Guvern.

    1. @de ce
      Sunt de acord … dar ce facem acum ca basescu si boc au „negociat” privatizarea cu FMI-ul? …. avem termen limita … si guvernul Ponta trebuie sa faca ce au semnat basescu si boc

      1. Pentru oamenii cu adevărat patrioți, soluții există întotdeauna, indiferent de ceea ce au făcut inconștienții de dinaintea lor.
        Un singur om patriot în fruntea țării, însă, nu e de ajuns, față de clica de trădători și inconștienți persistentă de sute de ani în jurul conducerii statului.
        Mai mult, se pare că acea clică deține controlul asupra aproape tuturor televiziunilor de știri din țară.

  9. Intr-adevar Traian Basescu ar fi fost un mai bun Prim Ministru decat …majoritatea celor ce s-au perindat din ’90 incoace pe la Victoria dar, in situatia asta Romania ar fi ramas doar cu ….parfu’ de pe strazi 😦 caci , omul care in calitate de Primar General al Capitalei , si-a atribuit singur repartitie pentru o locuinta , in strada Mihaileanu , daca ar fi fost prim ministru { bine ca ne-a ferit Dumnezeu !!! } la ora asta… Sahara ar fi fost considerata Raiul lui Dumnezeu vis a vis de Romania !

      1. Hai maiiii fi serioasa ! Pai ce tu chiar crezi ca la puscarie , SEF de celula ajunge cine vrea si nu vrea ? ….Poate buratzar ceva poate sclav la SEFUL celulei … 😉 Baremi n-are ” notorietatea ” lui Gigi 😉 . Chiar ce ar fi daca …{ visez si eu ce sa fac ? } ar nimerii in celula cu Gigi 🙂 🙂 ? Asi rade si cu…popoul !!! 🙂 🙂 🙂

    1. @Trofin Doru
      Cu asta nu sunt de acord … uite vizitele astea pe care le face sunt foarte bune pentru Romania .. trebuie sa gaseasca investitori puternici … sa vina cu bani … sa inceapa sa se miste economia

Lasă un răspuns

