Televiziunile aservite lui Basescu Traian dezinformeaza
Parlamentarii nu au fost niciodată funcționari publici. !!!
Superimunitatea este o minciuna !!! Imunitatea fiind prevăzută în Constituție nu poate fi mărită sau micșorată prin modificarea unei legi, cum este Codul Penal. Parlamentarii au imunitate doar pentru voturile și opiniile exprimate (art.72 al 1 din Constituție) și pot fi anchetați, cercetați, trimiși în judecată și condamnați pentru alte fapte penale care nu au legătură cu votul și opiniile exprimate.
Activitatea ANI nu este afectata. Legea ANI nu a fost modificata !!!
Competențele DNA nu au fost afectate – Competențele DNA privind ”anchetarea parlamentarilor” nu au fost modificate.
Parlamentarii pot în continuare să fie acuzați, cercetați, judecați și condamnați pentru infracțiuni de corupție prevăzute de Codul penal la art.254-art.257. În plus pentru faptele de luare de mită sau trafic de influenţă, comise de parlamentari (demnitari) limitele de pedeapsă se majoreaza cu o treime.
CLARIFICAREA UNOR SUBIECTE DE PRESĂ
I. Parlamentarii ”au fost scoși” din categoria funcționarilor publici
Această afirmatie este falsă deoarece:
Calitatea de ”funcționar public” în sensul Codului Penal, este dată de definiția funcționarului public prevăzută la art 147 CP. Principala condiție care trebuie indeplinită pentru a avea calitatea de funcționar public este aceea de ,”a fi în serviciul unei instituții publice,”.
Camera Deputaților sau Senatul sunt instituții publice dar deputații și senatorii nu sunt în serviciul Camerei Deputaților sau Senatului. În serviciul acestor două instituții sunt angajații (consilieri, experți, etc.)
Conform alin.(1) al art. 69 din Constituție, ”deputații și senatorii sunt în serviciul poporului”.
In concluzie:
Nefiind în serviciul unei instituții publice niciodată, parlamentarii nu s-au încadrat în definiția funcționarului public de la art 147 din CP, deci nu au fost niciodată funcționari publici.
II.Scoaterea parlamentarilor din categoria ”funcționarului public” afectează activitatea ANI și scoate parlamentarii de sub incidența acesteia
Această afirmatie este falsă deoarece:
- activitatea ANI nu se referă și nu se limitează la categoria ”funcționari publici” ci la categoriile de persoane prevăzute la punctul 3 al alin.(1) al art.1 din legea 176/2010, articol care este în vigoare :
Art. 1
(1)Dispoziţiile prezentei legi se aplică următoarelor categorii de persoane, care au obligaţia declarării averii şi a intereselor:
……………………………………………………………………………………………..
3. preşedinţii Camerelor Parlamentului, deputaţii şi senatorii;
- legea 176/2010, legea ANI nu a fost modificată sub nici o forma. Indiferent ce modificări sunt operate în Codul Penal, ele nu afectează cu nimic legea civilă, fapt pentru care atribuțiile ANI, posibilitatea declarării parlamentarului ca incompatibil sau in conflict de interese a rămas intactă. Sancțiunea pentru conflict de interese este o sancțiune disciplinară, conform legii ANI și constă în reținerea de până la 10 la sută din indemnizație pe maxim 3 luni. Totodată, deputatul sau senatorul, găsit în conflict de interese, are interdicția de a mai ocupa aceeași funcție pe o perioadă de 3 ani de la încetarea mandatului.
III. Scoaterea parlamentarilor din categoria ”funcționarului public” conferă acestora o ”superimunitate”
Această afirmatie este falsă deoarece:
- Imunitatea fiind prevăzută în Constituție nu poate fi mărită sau micșorată prin modificarea unei legi, cum este Codul Penal, ci doar prin modificarea legii fundamentale a statului.
- Imunitatea parlamentară din România este la nivelul cel mai scăzut din Europa. Parlamentarii au imunitate doar pentru voturile și opiniile exprimate (art.72 al 1 din Constituție) și pot fi anchetați, cercetați, trimiși în judecată și condamnați pentru alte fapte penale care nu au legătură cu votul și opiniile exprimate conform art. (art.72 al 1 din Constituție)
Acest tip de imunitate este acceptat în toată Uniunea Europeană, România făcând parte dintr/un grup de 14 state care au cel mai mic nivel de imunitate.
Un nivel sporit de imunitate îl regăsim în 7 state care care au prevăzută o imunitate care acoperă și alte fapte decât voturile și opiniile exprimate (ex. Germania).
Cel mai ridicat nivel este acela de tip ,”sanctuar”, existent în alte 7 state (ex. Italia) care au prevăzută o imunitate care acoperă și fapte săvârșite înainte de începerea mandatului de parlamentar . În România, acest tip de imunitate îl regăsim doar la președintele țării (care era trimis în judecată în dosarul flota și, după alegeri a căpătat imunitate.)
- Confuzia dintre imunitatea ministrilor și cea a parlamentarilor
Ministrii beneficiază de o protecție constituțională deoarece ,,numai Camera Deputaților, Senatul și Președintele Romaniei pot să ceară urmărirea penală a acestora, pentu fatele săvârșite în calitate de ministru,, conform art. 110 din Constituție. Cond se vorbește de superimunitatea parlamentară se face confuzie, de cele mai multe ori, cu cea ministerială, generată de faptul că unii miniștri au sau au avut și calitatea de parlamentar (Năstase, Vosganian, Borbely, Dobre)
In concluzie:
”Superimunitatea parlamentară” nu există.
IV. Scoaterea parlamentarilor din categoria ”funcționarului public” afecteză competențele DNA care ”nu mai poate ancheta parlamentari”
Această afirmatie este falsă deoarece:
Competențele DNA privind ”anchetarea parlamentarilor”nu au fost modificate și sunt prevăzute la litera b) a alin.(1) a art.13 din OUG 43/2000 privind Departamentul Național Anticorupție:
”(1)Sunt de competenţa Departamentului Naţional Anticorupţie infracţiunile prevăzute în Legea nr. 78/2000 pentru prevenirea, descoperirea şi sancţionarea faptelor de corupţie, cu modificările şi completările ulterioare, săvârşite în una dintre următoarele condiţii:
………………………………………………………………………………………………………………………………
b) dacă, indiferent de valoarea pagubei materiale ori de gravitatea perturbării aduse unei autorităţi publice, instituţii publice sau oricărei alte persoane juridice ori de valoarea sumei sau a bunului care formează obiectul infracţiunii de corupţie, sunt comise de către: deputaţi; senatori;…..”
V. Scoaterea parlamentarilor din categoria ”funcționarului public” împiedică acuzarea acestora de anumite fapte de corupție (de serviciu) deoarece acestea nu pot fi comise decât de ”funcționarii publici”. (DNA precizat doar două infracțiuni: luarea de mită și abuzul în serviciu dintre care doar prima este socotită infracțiune de corupție)
Această afirmatie este falsă deoarece:
- Infracțiunile de abuz în serviciu nu sunt aplicabile parlamentarului deoarece:
a) prin atribuțiile de serviciu (vot și declaratii politice) parlamentarul nu poate comite abuz în serviciu
b) pentru vot vot și declaratii politice parlamentarul are imunitate
c) actualele forme ale infracțiunilor de abuz în serviciu au fost dezincriminate, fiind abrogate de noul Cod penal care intră în vigoare la 1 februarie 2014
Concluzie : Precizarea DNA cu privire la abuzul în serviciu este eronată.
- dintre cele 4 infracțiuni de corupție prevăzute în Codul penal la art.254-art.257:
a) Infracțiunea de ”primire de foloase necuvenite” prevăzută de art.256 este abrogată în noul Cod penal care intră în vigoare la 1 februarie 2014 cod promulgat deja de președinte
b) Infracțiunile de ”dare de mită” și ”trafic de influență” prevăzută de art.254 respectiv art.257 nu sunt condiționate de apartenența făptuitorului la categoria de ”funcționar public”.
c) Infracțiunea de ”luare de mită” prevăzută de art.254 :
– nu este condiționată de apartenența la categoria de ”funcționar public”
– în legea 78/200 modificată de legea de intrare în vigoare a noului Cod penal se precizează:
”art.7 Faptele de luare de mită sau trafic de influenţă săvârşite de o persoană care:
a) exercită o funcţie de demnitate publică;
……………………………………………………………………………………..
se sancţionează cu pedeapsa prevăzută la art. 289 sau 291 din Codul penal, ale cărei limite se majorează cu o treime.”
- Concluzie : Parlamentarii pot în continuare să fie acuzați, cercetați, judecați și condamnați pentru infracțiuni de corupție prevăzute de Codul penal la art.254-art.257. În plus pentru faptele de luare de mită sau trafic de influenţă, comise de parlamentari (demnitari) limitele de pedeapsă se majoreaza cu o treime.
Buna ziua!🌄
Bine ,bine daca toate sunt frumoase ,cum prea bine spuneti,de ce dracu il mai modifica?👂😲
La Constitutia tari am inteles ca trebuia modificata doar pentru celebra regionalizare dar si acolo se lucreaza si la altceva.😎
Oh, adevaruri si logica! 🙂 Problema este la ce mai foloseste?…
Dintre spalatii pe creier care cer neconstitutional dizolvarea Parlamentului, cati vor citi (admitand ca stiu sa citeasca) mai mult de doua randuri? Exista si cretini mai mari, care cer chiar desfiintarea Parlamentului, insa despre aia chiar nu are rost sa mai vorbim…Dintre cei care zbiara de zor lozinci impotriva „clasei politice” (sintagma inventata si propagata de Basescu, in care el singur era in afara clasei politice, pe un norisor alb) si OTV-isme gen „toti e la fel”, cati vor crede sau vor intelege? Dintre basistii care au vazut „ingrijorarea” ambasadelor si tremura carnea pe ei ca vin rusii si comunistii, cine va crede ca nu s-a produs o monstruasa atrocitate ? Mai apare si printesa de OTV Caradja si gata, oamenii vor sa dea o stanga si o dreapta in jandarmi , sunt furiosi ca s-au facut „prizonieri politici” si isi spun in stilul Conului Leonida, „hai si noi pe la revolutie sa tinem partea natiunii”.
Efectul porcariilor lui Basescu, a demagogiei sale si a atacurilor sale constante impotriva Parlamentului si a tuturor institutiilor necucerite de el, isi fac din plin efectul, iar majoritatea nostra parlamentara pare din pacate doar un urias prins in corzi si incapabil sa pareze miile de pumni pe care le ia pe capatana, de la un muribind betiv. Fie ca parlamentarii explica, fie ca se scuza, fie ca se cearta sau se pupa, au ajuns sa primeasca doar ostilitate din partea unei populatii care nici ea nu mai stie bine ce vrea si la care lozincile isterice gen „ne-am saturat de toti” au prins de minune, fiind propagate pana la intoxicare pe foarte multe canale.
Este nedrept, insa prin coabitare au contribuit si parlamentarii la rahatul in care cu drag i-a impins Basescu acum. Cine s-ar fi asteptat la un alt rezultat in urma coabitarii cu Basescu, este sau un sfant care crede in pocainta oricarui pacatos, oricat de mare, sau un idiot .Sfintii insa sunt putini in lume…
Aferim!
Tesekkür ederim, bayan Judy 🙂 . Ciubuc, baiaram, pesches, baclava si halva, pentru ca ai fost draguta si nu m-ai acuzat ca sunt contrarevolutionar :-8 🙂
@Cocobinozaurul Biguminizat
🙂
Nu trebuia sa se ajunga aici.
De ce nu au explicat inainte?
@Sandu Pacuraru
Nu stiu sa iti raspund la acesta intrebare.
Ce anume sa explice inainte domnule Sandu, ca desi totul este ok, s-ar putea sa sara cineva propagandistic si sa acuze scufundarea Titanicului si Apocalipsa Live, cand de fapt nu s-a intamplat nimic?…
@Cocobinozaurul Biguminizat
nu cineva, demisul basescu 😦
De ce nu ati clarificat inainte sa votati modificarile?
Va place unde s-a ajuns?
@Camelia Stancu
mie una nu imi place si nu cred ca place cuiva
De ce nu ati clarificat inainte sa arunce sasiul cu minciuni?
Doamna, la cum il stiti pe Basescu ce credeti, clarificarile ar fi folosit la ceva?… Daca era vorba de un om pe care sa-l intereseze ADEVARUL, atunci da, clarificarile ar fi fost esentiale. Nu este insa cazul lui Basescu care este interesat nu de adevaruri, ci de dat capete in gura adversarilor politici . In fond doar despre asta este vorba, a mai dat golaneste un cap in gura USLului….
@Cocobinozaurul Biguminizat
basescu nu, dar nu se mai ajungea la panica ambasadorilor 😦
Panica ambasadorilor depinde ce cauze a avut. Cum nu exista un virus dambovitean al panicii care sa ii apuce brusc si aiurea tulburandu-le grav perceptia, banuiesc si eu ca tot omul amator de teoria conspiratiei 😎 ca ar putea sa fie motive de RMCG sau Chevron, care sa ii faca pe ambasadori deosebit de ostili unui Parlament care desi are o majoritate de aproximativ 70%, se prosteste 😀 pe la legea minelor ca cica nu vrea sa supere poporul cu lacuri de cianuri sau cu fracturari hidraulice. Sa nu te apuce dracii ca ambasador serios pe niste parlamentari care isi iau in serios propriul popor si baga bete in roate unor firme care au cianura si fracturarea la ele, 🙂 dar nu le pot folosi din cauza unor „ciumpalaci” ?!…Nu la arati cartonasul galben, nu te ingrijoreaza brusc democratia si statul de drept ?!…
Fireste insa ca teoria conspiratiei nu are ce cauta intr-o discutie serioasa! Ca urmare deci reactia ambasadorilor este pur si simplu inexplicabila. :). Poate au citit toti EvZ dimineata, au crezut ce scrie pe acolo si au sarit sa apare statul de drept, care stim inca din 2012 (cu erate, flacari ale democratiei si „maretia dreptului”), cat de drag le este de fapt…
@Cocobinozaurul Biguminizat
au fost alarmati de declaratiile lui basescu
@Theodora
Au fost alarmati ambasadorii de declaratiile lui Basescu? 🙂 Bun, eu m-am gandit in avantajul ambasadorilor ca au un interes ascuns. La urma urmelor nu-i nimic jenant sau nefiresc, ca un stat sau un grup de state sa aiba interese ascunse, pe care sa le urmareasca cu tenacitate. Si Romania ar trebui sa aiba, si presupun ca are…
Pot admite insa si ca ambasadorii sunt absolut onesti si au fost intoxicati de Basescu, dar in acest caz sunt cumplit de batuti in cap. 🙂 Asta este mult mai penibil decat niste eventuale interese .
Adica sare Basescu la un scandal cum stie el sa faca si cum ne-a obisnuit pe toti, iar tu ambasador de stat serios, uiti brusc sa mai citesti, sa mai auzi sau sa mai intelegi, si sari din asternuturi „ingrijorarat si tremurand absolut aiurea de soarta statului de drept si a democratiei?! Inseamna ca principalul criteriu dupa care isi selectioneaza unele state ambasadorii pentru Romania, este un inalt grad de prostie…
@Cocobinozaurul Biguminizat
sa nu uitam ca au fost intoxixati demult de basescu, nu este prima oara cand demisul tipa si ei se ingrijoreaza 😦
@Theodora
Stiu, asa este, nu este prima data cand Basescu tipa, iar ei „se ingrijoreaza”. Partea proasta este ca nu cred ca o sa fie nici ultima, iar atunci sunt doua variante pe care le pot adopta parlamentarii nostri majoritari:
1)Sa aiba grija sa-l multumeasca mereu pe Basescu, sa fie cuminti ca sa nu mai sara ala cu scandalul, sa-i faca toate poftele posibile ca sa nu „se mai ingrijoreze” saracii ambasadorii, profund empatici cu Basescu.
2)Sa ignore „ingrijorarea” ambasadorilor atunci cand Basescu face un nou si aiurit scandal, si eventual sa le cumpere pe banii Parlamentului bitele de tratament undeva la munte (Predeal, Paltinis) unde este aer curat de padure, izvoare susurand, pasarele si floricele, ca sa se trateze si sa nu mai aiba atacuri de panica aiurite.
@Theodora
Asa este, nu-i prima data cand demisul tipa, iar ambasadorii „se ingrijoreaza”. Ma ingrijorez insa si eu 🙂 deoarece imi dau seama ca nu va fi nici ultima. Ca urmare majoritatea parlamentara va avea de ales intre doua variante:
1)Sa faca tot ce este posibil sa-l multumeasca pe Basescu, sa-l faca absolut fericit, sa nu iasa din cuvantul lui ca nu cumva acesta sa mai iasa la scandal iar ambasadorii „sa se ingrijoreze”.
2)Sa-i ignore pe ambasadori cu tot cu „ingrijorarile” lor si eventual sa le cumpere niste bilete de tratament la munte, (Predeal, Paltinis) etc. unde sa-si poata trata eficient cu aer curat si cantece de pasarele toate „ingrijorarile” cauzate de empatia cu Basescu.
@Cocobinozaurul Biguminizat
eu zic sa urmarim posturile de stiri …unii cred ca in momentul asta se rupe USL
Posibil Theodora sa se rupa USLul. Eu unul cred ca nu se va rupe pana prin 2015. Nu-i rau insa sa se mai certe intre ei, ca prea a inceput sa faca Basescu agenda mass-media 🙂
@Cocobinozaurul Biguminizat
m-am gandit si eu la asta .. vom vedea
Am impresia ca voua va place ce va face Basescu 😦
@Victor
eu sper ca nu 😦
Aveti dreptate, uneori asta pare intr-adevar senzatia, de putin masochism :)) . Poate va recupera USL-ul ceva din scor cu Nana, desi am serioase dubii ca se va intampla asa ceva.
A fost o greseala mare de comunicare.
Acum clarificati degeaba.
@Gogu Pintenogu
nu este degeaba
sigur ca este cam tarziu
si de ce nu ati anuntat asta dinainte?
@Radu Popescu
Nu stiu de ce 😦
da, am citit, am inteles intreb acelasi lucru, de ce atat de tarziu?
@Papuc Anca
😦
Cred că s-au bazat (nefondat) pe inteligenţa românilor …
@ALM
posibil
@ALM
Bine v-am regasit ! 🙂 Imi face placere sa va salut pe „noi meleaguri” 🙂
@Cocobinozaurul Biguminizat
aha, deci va cunoasteti 🙂
Vă salut şi eu. Pentru mine acesta nu este un nou meleag, aş spune că este un fel de spaţiu de vacanţă. Din păcate, din cauză că „patroana” este prea ocupată, viteza schimbului de mesaje depăşeşte cu puţin viteza de mişcare a ochilor mortului. Tot ce sper, văzând că o critic, este să nu mă trimită să-mi număr pârţurile …
@ALM
am mai spus si o sa repet , acesta este si blogul dvs nu doar al meu 🙂
promit sa fiu mai activa
@Theodora
Am mai discutat de cateva ori pe un alt blog si mi-a fost simpatic domnul ALM. Mi-a placut si cum isi sustinea ideile si modul politicos de a comunica. N-as spune deci chiar ca ne cunoastem, dar… ne stim numele de utilizatori 🙂
Deh, „la dona e mobile”! E bine să ştiu că am un „refugiu” atunci când sunt alungat pe motiv de „incompatibilitate politică”, motivat ca fiind lipsă de evlavie faţă de „frecţionişti”, protestatari de meserie!
O să observe şi Cocozauru’ că aici este altă atmosferă, că poţi avea şi alte păreri fără să fi pleznit peste gură. De fapt nici nu e prea greu. Spui replica astăzi şi ai timp o săptămână să te fereşti! 😆
În piesele shakespeariene există o replică: Regele a murit, trăiască Regele! La noi, totul e pe dos: trăiască USL, USL a murit! Aşa un infantilism n-am descoperit nici la nepoţelul de trei ani şi ceva …
@ALM
nu am facut niciodata pauze de o saptamana 🙂
sunt zvonuri ca astazi se rupe 😦
@Theodora
De rupt s-a rupt după pactul de coabitare! Cum s-ar zice a fost prima fază a divorţului – plecarea la mama. Acum au ajuns la faza de unde reconcilierea este imposibilă. Am sperat atât de mult încât m-am înşelat groaznic: Crin este o spoială de politician, dar este plin de ifose; Ponta este un ambiţios care mimează înţelepciunea! Dar astea n-ar fi contat dacă nu erau şefi peste nişte partide pline de oportunişti, care se văd toţi la „butoanele” puterii. S-au făcut de râs, ne-au făcut de râs şi singurul care râde cu gura până la urechi este Băsea …
@ALM
mi-a placut prima fază a divorţului – plecarea la mama
in rest DA
Domnul @ ALM
” Politicienii” , Ponta si Antonescu sunt tentative de politicieni …
M-am distrat cand l-am auzit pe (Z)Vonea ca , Crin si Victor nu s-au inteles , avand in vedere ca Ponta a fost plecat in Africa de Sud si eGzista o diferenta de fus orar… IEL nu stie ca suntem pe acelasi fus orar si Cape-Town si … Tel-Aviv.
Astept cu ” nerabdare ” regionalizarea facuta de Dragnea ….
Sa fiti iubit …
Cu stima Emil
@Emil Vulcanescu
asta avem cu asta trebuie sa defilam … oricum cu basescu NU
@Emil Vulcanescu
Eh, Zgonea! Poate pe vremea colegului sau Mihai Viteazau, diferenta de fus orar se facea pe directia nord-sud… 🙂 Ma rog, eu unul nu am auzit afirmatia asta a lui Zgonea, dar recunosc ca nu m-ar mira extrem de tare.
@Emil Vulcanescu
Emil
Exista dezaxati care, crezandu-se „buricul Pamantului” sa aiba propriul lor sistem de referinta si orientare pe Glob.
Sunt oameni pentru care cuvintele evolutie si revolutie au fost folosite pentru prima oara de Darwin si Lenin iar de Giordano Bruno si Galileo Galilei nici n-au auzit.
conteaza rezultatul final
@Turturica Alexandru
inca nu stim rezultatul final 🙂
Doamnelor si domnilor,
din ce citesc pe aici deduc urmatoarele:
1. Basescu e mare si tare nu doar in Romania ci si in afara. In buzunarul sau sunt reprezentantii unora din cele mai vechi democratii care ies sa-i critice pe cinstitii tovarasi de la USL imediat ce aud alarma trasa de la Cotroceni.
si 2. Romania e plina de prosti carora le trebuie explicat totul ca la bebelusi altfel nu vad ca tot ce vor sa faca tovarasii de la USL e spre binele lor.
Dar eu ma bucur de ce se intampla acum, tot inainte tovarasi, asmutiti jandarmii pe taranii de la Pungesti, scumpiti benzina, luati banii de la bolnavii de SIDA si faceti cateva festivaluri Shakespeare cum nu s-au mai vazut, radeti muntii si umpleti satele romanesti cu lacuri de cianura!
Tot inainte tovarasi! La mai mare. Abia astept sa vad ce urmeaza in 2014.
Si in incheiere o intrebare: I-ati ales pe tovarasii de la USL sa va scape de Basescu. V-au scapat? A ajuns domnul Cacarau presedinte? E mai bine acum?
@Gorun
basescu nu este mare si tare in fara tarii, basescu este doar servitorul celor din PPE care sunt acum la putere in Parlamentul european.
@Gorun
Domnule Gorun,
Va voi raspunde si referitor la cat de mare si tare este Basescu, precum si la cat de rau este acum sub odioasa guvernare USL, comparativ cu minunatele guvernari basiste.
In primul rand trebuie sa va spun ca nu neg ca exista aspecte in care Basescu chiar este mare si tare! Adevarul este adevar si eu unul nu pot nega anumite aspecte in care intr-adevar Basescu a fost mare si tare.
As pune spre exemplu pariu ca la baut, ii baga sub masa si pe Antonescu si pe Ponta, in timp ce el este doar intr-o stare usor euforica, ca aceea in care simte nevoia sa faca „reforme” prin Romania. Si in materie de jignit propriul sau popor , a excelat cand „mare si tare” ii declara pe pensionari cancer pe bugetul tarii, pe doctori ii invita sa paraseasca tara, pe profesori ii facea incompetenti, pe privati ii facea hoti si le baga forfetar, pe bugetari ii considera pomanagii cu mana intinsa la stat, pe taranii inzapeziti ii considera betivi, etc. Harnici, capabili si de „adevarata dreapta” erau doar el, EBA, Udrea si cativa astfel de alesi ! Mare si tare a fost si cand la TV ii spunea ghicitori lui Raed Arafat, si cand a anuntat marirea TVA, si cand i-a dat Elenei doua ministere, si cand a anuntat taierea pensiilor sau a salariilor profesorilor, pe care in 2008 le dorea chipurile marite cu 50%, acuzandu-l pe Tariceanu de incompetenta si de lipsa de vointa politica. A fost mare si tare cand si-a dat singur ca primar o locuinta in Mihaileanu spre exemplu, un lucru pe care admit ca nu multi oameni il pot realiza. Si dosul acela de palma aplicat copilului este o dovada de mare tarie, majoritatea adultilor n-ar avea inima sa dea intr-un omulet care si-a gresit textul.
Va inteleg aversiunea fata de nefericita declaratie a ministrului Barbu referitoare la bolnavii de SIDA, o impartasesc si eu! Trebuie insa sa va reamintesc ca pe vremea cand basismul era la putere in tara, s-au inchis foarte multe spitale. Barbu doar a facut o declaratie nefericita pentru care a platit cu demisia, nu a facut concret ceva impotriva bolnavilor. Boc si MRU insa au inchis spitale, considerand acest lucru drept o virtute…
Despre taranii de la Pungesti sau despre lacurile de cianura n-as vorbi in locul dumneavoastra, deoarece poate se intreaba cineva cine a adus RMGC si Chevronul aici si cine le facea oficial si pe fata lobby. 🙂 Nici cu scumpitul benzinei nu m-as indigna prea tare, deoarece acciza aceasta este pur si simplu o copilarie fata de cat a crescut pretul benzinei sub minunatele guvernari basiste.
Nu in ultimul rand Basescu a fost mare si tare cand a facut la FMI cea mai mare datorie istorica a Romaniei pentru a cheltui niste bani pe prostioare numite pompos si ciudat, „investitii” : telegondole portocalii pe unde nu a schiat si nu va schia nimeni, sali de sport si parcuri la tara, frunze verzi si gradini carpatice, etc. Vom plati noi acele datorii facute la FMI (Tariceanu trimisese FMI-ul acasa dupa cum bine ne amintim, iar tara avea cea mai mare crestere economica din Europa), ani buni de acum inainte guvernele vor trebui sa plateasca datoriile facute de Basescu, iar acest lucru nu va fi usor.
Deci ce vedeti dumneavoastra lasat in urma lui Basescu nu sunt diamante stralucitoare, ci rahat uscat in bataia soarelui. Guvernarea USL nu este nici pe departe minunata, are greselile ei, este departe de perfectiune. Nu sunt insa si nu vor fi niciodata la fel de nesimtiti, aroganti, mincinosi, hoti, agresivi si daunatori Romaniei, cum au fost basistii !
Basescu I-a ciuruit din nou pe pitpalacii astia din usele 🙂
@sadicu
poate dar ii vine randul si lui … mai sunt 11 luni
@Theodora
Culmea e ca lui Basescu nu-i pot reprosa nimic. Basescu nu e decat „Consecinta”. Am pornit in 1990 „cu stangul inainte mars”.
I-am reprosat lui Constantinescu ca a facut posibila intoarcerea lui Iliescu asa cum i-am reprosat lui Geoana ramanerea lui Basescu. Lui Basescu? Pe Basescu il urasc. S-ar zice ca nu mai am reprosuri si totusi… I-as reprosa lui Ponta, el fiind executivul, ca a facut posibil ca toate afirmatiile unor „clarvazatori” de pe aici si de pe aiurea sa fie adevaruri iar afirmatiile unor naivi pro USL sa ajunga minciuni.
@judyindesguise
da si eu le reprosez romanilor ca nu au iesit sa isi apare votul … ma refer la referendumul de demitere din 2012
@Judy
Ai dreptate, Basescu este doar consecinta unui sistem pornit cu stangul in 1989. De reprosat insa ii pot reprosa foarte multe, din cauza ca un sistem nu merge singur, ci prin oameni, iar el este unul din acei oameni. Nu un oarecare, nu o rotita secundara, ci una principala legata direct la motor si care le puna in miscare pe toate celelalte.
Prin anii 1990 obosisem injurand la Iliescu si la FSN. Pe Iliescu il vedeam oarecum avand coarne, copite si mirosind a pucuioasa. Nici acum nu il vad mult deosebit, insa Iliescu reprezinta trecutul si nu mai are nimic important de spus, pe cand Basescu reprezinta prezentul. O primejdie din prezent este mereu mult mai ingrozitoare decat una peste care ai trecut ! Amandoi sunt dupa mine doua figuri extrem de triste in istoria Romaniei, insa daca Iliescu a prins niste vremuri in care presedintele era inca „tatuc” in mentalitatile romanilor (de la sefii de servicii, parlamentarii sau ministrii Romaniei, pana la ultimul om simplu, pastrau mai toti obisnuinta ceausist-comunista a „tatucului”) iar „partidul” era in tot ce misca, Basescu a incercat si partial a reusit sa impuna si sa readuca in prim plan aceste mentalitati, atunci cand pareau sa fie pe punctul de a fi distruse din mentalul colectiv. S-a substituit si guvernului, si parlamentului, a dat indicatii pretioase justitiei, presei, fiecarui domeniu in parte : banci, agricultura, sanatate, invatamant, etc.El stabilea „cine traieste si cine moare”, cine se imbogateste si cine primeste taieri, cine este corupt si cine este cinstit, cine este lenes si cine harnic, cand ne imprumutam si cand nu, care oligarhi sunt buni si care rai, ce inseamna „reforma” si ce inseamna involutie, ce posturi TV spun adevarul si ce posturi mint, cine este tradator in istoria neamului si cine nu, etc.
El, Basescu, noul tatuc, urmasul lui Ceausescu (pe care de altfel il si admira si despre care spunea pe 4 noiembrie 2010 la TV, ca „dacă stătea doar 10 ani, Ceausescu era un mare preşedinte în istoria românilor”) si al lui Iliescu.
@Judy
Reprosul la adresa lui Constantinescu ca a permis revenirea lui Iliescu la putere, l-am avut si eu ATUNCI, insa peste timp imi pare nedrept.
Putea sa se dea si in fund si peste cap si nu mai avea ce face! Si el si guvernul Ciorbea si PNT-ul au fost distrusi atat din interiorul guvernarii, cat si din exteriorul ei.
Poate nu va mai amintiti cum toata mass-media vuia de scandalul Rona Hartner, de faptul ca Emil Constantinescu era bagat in afacarea Tigareta, de faptul ca fiul sau Dragos facea trafic cu organe de copii, de parca astfel de lucruri erau provenite din surse serioase si nu de la un nebun ca Vadim. In emisiunile de „umor” ale lui Calinescu aparea des „tapul” si cu „chiorul” Ciorbea in situatii care mai de care mai „hazoase”, mai umilitoare si mereu absolut nedrepte.
Sigur ca si Basescu a primit acuzatii in presa, insa el spre deosebire de Constantinescu a ales varianta golaneasca de a raspunde cu zece flegme, injuraruri si acuzatii, la orice s-a spus rau despre el in presa. Constantinescu, poate si din cauza ca stia cat de nedrepte si absurde sunt acuzatiile, a preferat sa taca si sa le ignore demn, lucru care din pacate nu prinde deloc in societatea romaneasca si da doar impresia de impotenta.
In interiorul guvernarii scandalurile facute de Basescu erau punct cu punct pe sistemul pe care l-a incercat si la Tariceanu: sabotaj din interior, permanant scandal si amenintari, tot ce era bun era facut de PD iar tot ce era rau de PNT-CD. Rezultatul a fost blocajul guvernarii. Peste ani liberalii lui Tariceanu au beneficiat de invataminte din experienta aceasta si nu au mai repetat greseala de a incerca sa se inteleaga cu niste oameni care nu aveau de fapt nici pe departe intentia de a se intelege, ci doar pe cea de a sabota si distruge o guvernare si un partid.
Wow, ce le-a facut Basescu ?!… 🙂 . A iesit la 17 si a dat ora exacta fara sa le ceara voie? 😎 .
Altfel baietii pare destul de neciuruiti, sunt la guvernare, au o majoritate parlamentara de aproximativ 70%, se mai si cearta, este adevarat, dar se impaca destul de repede spre suferinta si tristetea demisului…
In schimb Marele Ciuruitor ce face? 🙂 … Iese la ore fixe pe TV , incearca si el sa se mai bage in seama si vorbeste disperat fara sa spuna nimic. Nu-l mai asculta nimeni, oamenii sunt mai precocupati de certurile din USL, de intepaturile Ponta-Antonescu, de prognoza meteo sau de Craciunul care se apropie.
Da-ti seama, a ajuns in halul de a iesi la TV sa dea o declaratie „istorica” laudandu-se ca a semnat bugetul. 🙂 Cum bine spunea cineva, (Serban George) este o performanta similara cu cea a unui copil de doi anisori, care se lauda bucuros la parinti ca a facut caca…
@Cocobinozaurul Biguminizat
George Serban acela pe care il cunosc si eu?
Cât de prost poate să fie cineva, să se bucure când se prăbuşeşte România? Întrebarea este retorică, fiindcă răspunsul este cunoscut: prost rău de tot, adică un băsist! Concluzie? Sadicu este de fapt Masochist!
Trebuie să recunosc că Băsescu nu poate fi învins decât de unul la fel ca el dar, pe întreg teritoriul României, nu există al doilea mârlan, pungaş şi mincinos de calibrul lui. De aceea, el va ciurui mereu pitpalacii, spre bucuria dobitocilor care caută să-i semene …
Prin popor există o vorbă: porcu-l dai pe uşă afară şi el intră pe fereastră! Cam asta este situaţia mârlanului de la Treicoceni: a fost demis de drept dar, cu ajutorul slugilor locale şi al profitorilor din PPE, a fost băgat forţat pe fereastră!
@ALM
poate fi invins de unul care stie sa lupte cu aceleasi armre, dar care nu este neaparat la fel de marlan si pungas
A fost o perioada in care credeam ca Oprescu ar putea sa il invinga.
Întrebarea care şi-o pune oricine este: cum poate un individ să-şi bată joc de o ţară? Ipoteză greşită! Nu este vorba de un individ ci de un sistem! Un sistem care a „emanat” inclusiv individul! Şi vedem cât de puternic este sistemul „băsist”! Face ce vrea, călcănd legile şi împuţind Justiţia cu procurori bolşevici, aserveşte Serviciile prin „plantarea” slugilor în posturi de conducere, se întinde ca o caracatiţă peste tot ce există în România, fie că vorbim de economie, fie de politică. Este „invenţie” românească? Nu, a fost „inoculat” imediat după 1989, în prezent susţinut de organizaţiile în care ne-am pus nădejdea: UE şi NATO. Nu trebuie să demonstrez, „revolta” ambasadorilor este suficientă! Mulţi se întreabă cu ce drept se amestecă ambasadorii în politica internă a României? Păi este munculiţa lor (şi a înaintaşilor lor) în apărarea sistemului care, fără să fie adoptat la Yalta (n-a fost nevoie, slugi şi fraieri se găsesc loco în vrac), taie România în felii subţiri, atât 2D cât şi 3D, umplând tăvile celor care ne urechează dacă nu ţinem „stângul pe tobă” …
@Theodora
Cel care a fost deputat PD in 1996-2000, iar apoi a trecut la PNL.
@Cocobinozaurul Biguminizat
da, il cunosc personal, el si domnul Vania Usca m-au ajutat, m-au incurajat cand am inceput sa scriu pe blog 🙂
@Theodora
Stiam eu ca este un om inteligent si da numai sfaturi bune 🙂 .
PS: Pe mine nu m-ar tine nervii cat sa pot avea un blog politic, nu sunt suficient de…. barbat pentru asa ceva :)). Oricum, felicitari sincere pentru acest blog! Avea dreptate domnul ALM, este chiar un blog excelent !
@Cocobinozaurul Biguminizat
Sfaturi nu mi-a dat dar faptul ca el si Vania intrau sa citeasca si sa comenteze m-a facut sa nu renunt. 🙂
Am avut perioade in care ridicam pe blog cel putin un articol pe zi. Acum scriu mai rar
Sunt tare confuz!
Bai de ce o tineti voi de coarne cu cresterea taxelor?
Cresterea de taxe duce la bunastarea romanilor?
Taxa pe …taxa pe… aceasta este o uzuanta a unui partid de stanga?
Cine credeti ca plateste taxa de stalp sau altele?
Consumatorul final fie el industrial sau casnic si basescu ,consider, ca nu trebuia sa isi vare nasul in chestiile alea cu acciza.Amanata pana ies urzicile ca ,de,cu urzici mai trece foamea.
PSD mizeaza pe rabdarea romanului dar uita ca romansul este sarac si sa-l fereasca Dumnezeu de mania poporului.
Theodora nu mi-ai raspuns la intrebarea de mai sus
@Dorian
Si eu ca tot romanul normal la cap, urasc taxele si impozitele. Le-as desfiinta de tot daca as putea, si presupun ca asa ar face si guvernantii USL ca sa-i iubeasca , sa-i laude si sa-i voteze poporul.
Problema este insa ce faci daca un nebun se imprumuta inaintea guvernarii tale la FMI , toaca banii aiurea pe stadioane in panta si parcuri la tara, iar tu trebuie sa dai acei banii inapoi?!…Imprumutul lui Basescu, cel mai mare din istoria de pana acum a Romaniei, mai mare decat imprumutul cu care Ceausescu a vrut sa industrializeze Romania sau decat oricare altele de pana acum, trebuie sa fie achitat pana in 2019, avand varf de plata anii 2013 si 2014. In plus mai ai de dat inapoi si banii pe care i-a taiat tot Basescu aiurea de la oameni si pe care statul roman este obligat de justitie sa ii dea. Ai de reparat nebunia lasata in urma de golanii incompetenti ai lui Basescu si nimeni nu a mai lasat asa ceva in urma! Nastase a lasat o datorie ca si inexistenta la FMI, a fost platita de Tariceanu fara probleme, FMI-ul a fost trimis acasa, iar la finalul guvernarii Tariceanu datoriile erau zero, iar tara avea cea mai mare crestere economica din Europa! Guvernarile lui Basescu in schimb au adus inedita expresie „crestere economica negativa” 🙂 , au distrus prin forfetar enorm de multe firme mici si i-au transformat pe acei oameni in „pomanagii” cum tot ei aveau tupeul sa-i numeasca apoi, si au facut cea mai mare datorie istorica a Romaniei!
Nu stiu taxa de stalp cu ce anume te afecteaza pe tine, admitand ca nu esti firma distribuitoare de electricitate, cablu, etc. Nu stiu nici acciza la benzina de ce te-ar deranja mai mult decat scumpirile benzinei din perioada lui Basescu, care au fost incomparabil mai mari decat aceasta amarata de acciza. La fel, presupun ca nu esti posesor de yacht sa te deranjeze taxa pe astfel de ambarcatiuni. Ti-au bagat si astia un forfetar ca Pogea si n-am aflat eu?!…
Deci Doriane, daca urasti taxele asa de mult, de ce nu-l injuri tu pe Basescu ca a facut acele datorii la FMI, bani din care nu s-a facut nimic (ma rog, nimic pentru romani), dar pe care ii vom da inapoi NOI TOTI ?…
Taxa aceea pe stalp si pe alte chestii baraje ,retea de apa etc.. va fi platita de prostul care deschide robinetul si aprinde becul si aici il vad pe vv ponta ca asteapta sa vada ce zic romanasii pana apar urzicile.
Companiile de utilitati ne cocoseaza pe noi.
Crezi oare ca vor sa isi reduca profitul de dragul consumatorului?
Nu vor face asta in veci tu inchizi robinetul si becul si el vede ca i-a scazut profitul si mareste pretul.
Vrei sa te deconectezi si sa ai curent si apa numai din energie solara,fantana prorie sau alte surse .Imediat va inventa o taxa ca,de,raman someri unii oameni.Vina este a ta ca ai investit si ca esti rebel .Este ca un ,,cine dracu esti tu ba de iesi din front?”
O alta gaselnita este cu painea de la 1 ianuarie gata cu standardul la gramaj.
Cum traduc eu toate chestiile acestea?Le traduc ca la mortal combat ,,exista o singura regula,nu exista reguli”.
Caruselul taxelor nu rezolva absolut nimic in economie ba din contra se inchide si ce a mai ramas de inchis.
@Coco
Si eu ca tot romanul normal la cap, urasc taxele si impozitele. N-am pus ghilimele fiindca tot romanul normal la cap ar spune asta, exact cu aceleasi cuvinte, fara sa te citeze.
Ce ma face sa zic „Doamne-ajuta” (desi mai corect ar fi „Doamne fereste”), sa scuip in san si sa-mi fac cruce, e teama (vazandu-i pe unii – putini si totusi prea multi) ca ura asta sa nu ma-mpinga in obsesie si – ajuns in contact cu romanii normali la cap – sa devin „tare confuz”.
@Judy
Si marii si eminentii specialisti ai „adevaratei drepte” basiste, pareau uneori putin confuzi. Ma rog, putin mai mult, spre ingrozitor de rau.
Spre exemplu nu inteleg cum naiba au putut basistii sa puna impozit forfetar tuturor firmelor, iar in paralel, sa se laude ca …au mentinut cota unica de 16% ! 🙂 .Dar ma rog, autorii sintagmei „crestere economica negativa” sunt capabili de orice…
Pai „ein zwei polizei” hai sa numaram banii dati de o firma in acele vremuri de …”reforma”. Se dadeau 16% la stat ? Nu! Pai din ce cauza? … 😎
@Cocobinozaurul Biguminizat
Vai cum? a facut dreapta asa ceva? 🙂
Dreapta n-a facut niciodata asa ceva! „Adevarata dreapta basista” insa, a facut ! 🙂 .
Basistii astia nu sunt nici de stanga, nici de dreapta cum aiurea se pretind ,ci au ca doctrina doar pupatul fundului prezidential si pusul de borduri pe bani grei.
@Coco
Nu te contrazic dar te rog sa nu te superi daca am sa te corectez precizand ca cei la care te referi (aceasta „dreapta” care – desi ciunga din umar – a furat de a stins imediat ce s-a vazut la putere) nu sunt si n-au fost vreodata confuzi ci s-au dat doar „discordanti” pentru a-i confuza „tare de tot” pe unii ca Dorian – cei la care, de fapt,, ma refeream.
@Dorian
Nu te mai ingrijora, te rog eu mult de tot ! 🙂 Multumeste lui Dumnezeu ca nu patesti ce ai patit sub basisti. Daca ai fost plecat din tara sau daca nu iti mai amintesti, iti spun eu cateva…
Acciza la combustibili a crescut in 2010 cu 18% pentru benzina si cu 23% pentru motorina. Concret, la pompa, scumpirea benzinei in 2010 a fost de 33% iar a motorinei de 39%. Tot in 2010, pe 1 iulie, guvernul a marit TVA de la 19% la 24%. In anul anterior fusese introdus un impozit forfetar care a distrus foarte multe firme si multi oameni care traiau bine mersi pana atunci din munca lor. Daca ai parinti sau bunici pensionari sa stii ca le-a luat si lor din pensie tot in perioada basista…Imi este scarba sa le enumar pe toate! Iti spun doar ce s-a facut cu acesti bani si cu cei imprumutati de la FMI: s-a BORDURIZAT Romania! Adica s-au imbogatit toate jigodiile si toti trepadusii basisti.
Chiar nu inteleg Doriane unde ai fost pana acum si cum de acum vorbesti de „mortal kombat” fara reguli, cand de fapt guvernul USLului n-a indraznit sa faca porcariile facute de basisti? Spune dom’le cinstit ca iti sunt antipatici astia ca nu sunt basisti, dar nu ma lua cu dezastrul si jalea facute de guvernul USL, deoarece astia sunt mici copii fata de ticalosii aia basisti.
@Cocobinozaurul Biguminizat
🙂
Mda ,o sa stau linistit si o sa-i astept sa creasca cu ciocul mic ca acum le este lor randul la ciordeala cinstita . 😉
Asa se rezuma situatia in tara?
Asta este gandire de patriot?
S-au laudat ca sunt cei care indreapta nedreptatile facute dar isi indreapta nedreptatile facute lor!
In ce tara traim?
Sunt de-a dreptul revoltat.
I-a uite ce spune gazda blogului :,,Patria este norodul iar nu tagma jefuitorilor!”.
Ce inteleg eu de la voi este ca trebuie sa fiu cuminte sa imi platesc taxele alea idioate tampite asa cum sunt si sa fiu vesel ca actuali nu au atins inca nemernicia celorlati dar sa am rabdare ca sunt in crestere.
\Gata am ramas masca!
@dorian65
asta cu „ciocu mic” a spus-o o pedelista
dar cand la guvernare era basescu – boc de ce plateai tace si impozite?
@Theodora
Nu crezi ca lui Dorian ii lipseste Incognito? Mie (unuia…) marturisesc ca imi lipseste. Tin sa marchez inca odata (cu „NOTA BENE”) aparitia lui Coco in paginile tale. Ii urez „BINE AI VENIT!”, iar blogului tau „BON AUGUR!”
@judyindesguise
si mie imi lipseste Incognito … sper sa revina
Thedora,eu ca si alti am sperat ca vor veni alti cu capul mai pe umeri.
Alti care chiar vor sa faca ceva bun pentru tara si poporul lor dar dupa cum vad eu, ei considara ca tara este feuda lor si poporul pentru care lucreaza se compune din ai lor si restul ,noi astia,fraierii care trebuie sa plateasca fara cracneasca.
Ce s-a schimbat?Am schimbat niste hoti cu alti hoti.
Ce s-a schimbat?S-a divizat populatia in doua mase de manevra.
A ramas tot un fel de vin ai nostri pleaca ai nostri si noi ramanem tot ca prosti.
Va urez la toti de pe bloguri un Craciun fericit si un an nou cu impliniri!
P.S. Nu o sa mai intru prea curand la blogareala ca voi fi ocupat in Ro.
@dorian65
s-au schimbat multe … uite iti spun doar un singur lucru acum …. au plecat AROGANTII aia de la putere … nu le mai puteam suporta aroganta … acum a ramas doar basescu
@Judy
Multumesc mult pentru urari si ma bucur atat ca sunt pe acest blog, cat si ca am dat peste oameni ca tine !
Referitor la informatiile prezentate in articolul de mai sus tin sa prezint anumite retineri asupra claritatii convingerilor tale. Este de neconceput ca o lege de genul codul penal, sa fie modificata peste noapte, asemeni unei operatiuni ilegale realizata in secret….. Un lucru de asemenea amploare trebuie sa fie un subiect de dezbatere publica inainte de a se formula ceva de genul acesta. Ca si argument a celor spuse de mine pot sa iti amintesc si te invit sa confrunti parerile oficiale ale guvernelor si ambasadelor statelor ce sunt in contact cu Romania.
http://www.ziare.com/articole/ambasada+sua+codul+penal
cu stima si admiratie,
Buna,
Referitor la acest articol permite-mi te rog sa pun la indoiala claritatea si veridicitatea celor prezentate de tine. O schimbare legistlativa de o asemenea amploare nu poate fi facuta peste noapte asemeni unei operatiuni ilegale facute in secret. Este necesar ca un subiect de genul sa fie transpus intr-o dezbatere publica, cetatenii sa fie informati sa se observe reactiile care le-ar putea produce asemenea decizii.
Pe langa aceste lucruri daca totul este bine si frumos, corect si limpede cum s-ar justifica reactia diplomatica a statelor partenere vis-a-vis de subiectul in cauza??
http://iipdigital.usembassy.gov/st/english/texttrans/2013/12/20131219289235.html#axzz2nzznEikd
http://www.ziare.com/politica/parlament/sua-semnaleaza-osce-modificarile-aduse-codului-penal-si-colindul-antisemit-de-la-tvr-1273870
As fi bucuros sa iti stiu parerea. Cu stima si admiratie.
Buna,
Iti scriu pentru a tria oara. Banuiesc ca esti foarte ocupata si de aceea imi permit sa iti mai trimit o data mesajul in speranta ca atunci cand vei putea il vei posta sau eventual imi vei raspunde mie personal.
Referitor la acest articol permite-mi te rog sa pun la indoiala claritatea si veridicitatea celor prezentate de tine. O schimbare legistlativa de o asemenea amploare nu poate fi facuta peste noapte asemeni unei operatiuni ilegale facute in secret. Este necesar ca un subiect de genul sa fie transpus intr-o dezbatere publica, cetatenii sa fie informati sa se observe reactiile care le-ar putea produce asemenea decizii.
Pe langa aceste lucruri daca totul este bine si frumos, corect si limpede cum s-ar justifica reactia diplomatica a statelor partenere vis-a-vis de subiectul in cauza??
http://iipdigital.usembassy.gov/st/english/texttrans/2013/12/20131219289235.html#axzz2nzznEikd
http://www.ziare.com/politica/parlament/sua-semnaleaza-osce-modificarile-aduse-codului-penal-si-colindul-antisemit-de-la-tvr-1273870
As fi bucuros sa iti stiu parerea. Cu stima si admiratie.
@Dorian,
Daca tu cauti perfectiune in guvernare, iti inteleg dezamagirea. Admit ca guvernarea USL este departe de perfectiune. Daca insa vrei ceva mai bun decat guvernarile Boc si MRU, ar trebui sa te bucure guvernarea USL, deoarece este de departe mult mai buna decat orice guvernare basista.
Repet insa, te inteleg intr-un fel. Daca tu doreai brusc un standard de viata „german”, datorita faptului ca a venit USLul la putere, iti inteleg dezamagirea. Eu ma multumesc cu faptul ca este o guvernare mai buna decat precedenta si daca vom avea grija mereu sa avem o guvernare mai buna decat anterioarele (adica sa nu repetam greselile anului 2008 spre exemplu , cand dupa o guvernare buna au venit niste canalii care au facut totul zob!), atunci inseamna ca suntem PE UN DRUM BUN!
buna,
Nu inteleg de ce nu vrei sa publici ceea ce ti-am scris, sau macar sa imi raspunzi… Nu inteleg unde te-am jignit, sau unde nu am fost politicos. Daca nu imi vei raspunde nici acum voi asuma implicit ideea ca esti doar un mijloc de informare neobiectiv, care isi urmareste propriile ideologii subiective lipsite de claritate si transparenta. Se pare ca nu esti capabila la o discutie civilizata in care afirmatiile sunt sustinute de argumente si la care concluziile se trag in urma unor analize logice obiective. Totusi in speranta ca ratiunea ta se va elibera de intunericul frustarii si ca ratiunea ti se va elibera de ura si dusmanie iti mai trimit cateva linkuri. :
https://reportingproject.net/occrp/index.php/en/press-box/2269-occrp-announces-2013-organized-crime-and-corruption-person-of-the-year-
In speranta unui an viitor mai bun iti urez pace si linste in cuget. O Romanie puternica si prospera se poate realiza doar cu unitate si sacrificii fara coruptie si fara minciuna.
@corttex
comentariile tale au ajuns in spam … nu stiu de ce
nu am mai intrat de mult timp pe blog