Prima pagină » Atitudine » Cine sunt cei care au comunicat coordonatele gresite catre echipele de salvatori?

Cine sunt cei care au comunicat coordonatele gresite catre echipele de salvatori?

Start here

Radu Zamfir 1Intre medicul Radu Zamfir si purtatorul de cuvant al STS il cred pe medicul Radu Zamfir. Purtatorul de cuvant al Serviciului de Telecomunicatii Speciale, Adrian Fulea spune ca medicul Radu Zamfir minte !!! Doctorul Radu Zamfir nu a dat niciun fel de coordonate geografice, s-a discutat cu apelantul, i s-au cerut datele geografice şi nu a reuşit să le trimită şi să le furnizeze.“ a declarat Fulea.

De ce nu isi dau demisia Marcel Opris si Adrian Fulea?!

Demisiile lui Radu Stroe, Catalin Chiper, Aleodor Francu directorul general al ROMATSA si Bogdan Donciu directorul de operatiuni ROMATSA, nu sunt suficiente. 

Trebuie facut urgent curatenie in STS si ROMATSA.

Toate persoanele vinovate de  nelocalizarea corecta a locului unde s-a parbusit avionul si cele care au comunicat coordonate gresite catre echipele de salvatori trebuie demise urgent. 

Mihaita Calimente presedintele Comisiei de control SIE din Parlament spune ca experimentul facut de Antena 3 cu localizare exacta prin telefon mobil a locului tragediei este „imposibil”. Domnule Calimente de ce nu va ganditi dumneavoastra la o demisie de onoare? Chiar ne credeti pe toti prosti? 


27 Comentarii

  1. anghel. spune:

    Nu inteleg de ce,astora de la STS,le trebuiesc coordonatele geografice?
    Tot asa fac si cu infractorii,le cer coordonate geografice?
    Aici sunt multe probleme ascunse,probabil ca cineva din acel avion,trebuia eliminat fizic!!http://youtu.be/vqRdrrFu2kA.
    Oare de ce cei de la Turnul de control nu i-au spus lui A Iovan sa se-ntoarca si sa ceara permisiunea sa aterizeze la Sibiu?

  2. ALM spune:

    Un smartphone cu conexiune la Internet, sau cu GPS integrat, defineşte cu precizie locul unde se află. Eu am o astfel de jucărie, Samsung Galaxy S2 Plus şi pot să văd pe hartă (Google Map) unde mă aflu, inclusiv coordonatele cu precizie de câţiva metri. Aşa că Fâlfulea şi Cacalimente să mai plimbe ursu’ …

  3. Cocobinozaurul Biguminizat spune:

    @Theodora

    Sunt mai multe probleme distincte, dar in primul rand trebuie sa spun ca EU NU STIU ADEVARUL, ci doar diverse teorii vehiculate prin mass-media. Pe baza a ce stiu, cred insa urmatoarele:

    1)Intre purtatorul de cuvant al STS si doctorul Zamfir, si eu tot pe doctor il cred. Asta insa nu este o certitudine si cum se vede la pct. 2, n-ar avea nici importanta.

    2)Nici nu avea importanta daca a trimis doctorul Zamfir sau nu acele coordonate, STS-ul si ROMATSA trebuiau oricum sa-si faca localizarile lor.

    3)Admit ca localizarea in zone montane nu se poate face cu precizie mare, insa daca este adevarat ca avionul era la marginea zonei indicate de STS dar IN AFARA EI, (indiferent cu cat) atunci demisia este una care s-ar impune de urgenta. La fel si daca zona de localizare putea fi redusa, dar nu s-a facut acest lucru!

    4)Experimentul facut de Antena 3 este, politicos spus, o mare tampenie si dovada de superficialitate fantastica. Daca incearca in studio sa ne arate ca stiu cum functioneaza un iPhone si eventual o cautare pe Google Maps, bravo lor, insa n-are deloc legatura cu situatia data!

    Daca „desteptii” de la Antena 3 aveau curiozitatea sa vada cat de precisa este localizarea cu un astfel de dispozitiv intr-o zona IZOLATA montana si impadurita, si nu doar doreau sa faca circ, poate ar fi renuntat la astfel de demonstratii imbecile. Eu unul am incercat astfel de localizari , pe diverse Iphonuri si in diverse locatii izolate, si stiu cat de jalnice au fost rezultatele. In munti nu degeaba alpinistii , amatorii de schi de tura, de supravietuire, etc isi iau „scule” profesioniste pentru localizare si nu IPhonuri cu care te poti localiza corect doar in carciumile din orase sau pe la televiziunile de doi bani care vor isterie si circ mediatic (deci PE LA TOATE televizunile)…

    5)Cu transponderul este o problema grava, deoarece desi a functionat si era conceput sa functioneze tocmai in astfel de cazuri, se pare ca nu a folosit la absolut nimic…Nu stiu insa detalii tehnice legate de semnalele legate de transpondere, metodele de detectare ale lor, etc., insa se pare ca N-A SERVIT LA ABSOLUT NIMIC…

  4. Judyindesguise spune:

    In 1941 nemtii prindeau spionii sau posturile de radio subversive din teritoriile ocupate cu ajutorul a doua radio-locatoare mobile folosind „goniometria”.
    Goniometria este principiul care sta la baza metodei, o problema de „loc geometric” nu foarte complicata, aplicata in teren.
    Radio-locatorul este o statie de receptie care poate stabili precis directia din care se emite, pe baza amplitudinii maxime a emisiei. Trebuie doua radio-locatoare plasate in doua pozitii diferite iar intersectia a celor doua directii stabilite este locul (geometric) din care se emite. Lucrurile trebuiau facute rapid fiindca emisiia era de scurta durata, tocmai pentru a nu da timp localizarii goniometrice, timp necesar pozitionarii radio-locatoarelor. Imediat dupa emisie, emitatorului i se schimba locul, pentru cazul in care localizarea fusese facuta totusi si urma desantul.
    Suntem in 2014 si e pace. Intre statiile cu lampi din 1941 si aparatura de azi s-au nascut si au murit tranzistorii, tiristorii, circuitele integrate. Emitatoarele (atat din dotarea avionului cat si din dotarea fiecarui individ de la bordul avionului) au emis timp de 6 ore din pozitie fixa.
    Tehnologia de care dispune STS si ROMATSA lasa loc impresiei ca nu salvarea s-a dorit. Atunci ce? Haituielii bezmetice a structurilor MAI pe coclauri, intr-un relief extrem si conditii meteo extreme, numai Dumnezeu i s-a opus, trimitandu-i pe acei 3 tarani sa incheie piesa de teatru de marionete ai caror sforari stateau la caldurica jucandu-se la butoane. N-a vrut Dumnezeu ca pe langa toti cei din avion sa existe si victime colaterale din randul salvatorilor manati aiurea pe coclauri.
    Singurul care ar fi trebuit sa-si dea demisia din MAI ar fi trebuit sa fie dl Toba pentru ca nu i-a dat pe sub chipiu ca in asemenea situatii poate actiona si din proprie initiativa, nu doar la ordin, dar – una peste alta, avand in vedere si ca Radu Stroe s-a trezit dupa ce a vorbit, marti dimineata, si ca presa te iarta mai repede daca te besi (unii chiar te lauda) decat daca vorbesti in somn, trebuia sa i se dea si ei ceva.
    Raman la parerea mea ca STS si ROMATSA sunt vinovate pana la maduva pentru felul cum au actionat iar IGPR pentru cum n-a actionat.

  5. De ce am eu o senzatie ca rezultatul anchetei va fi o „defectiune tehnica”? Si toti se vor spala pe cap fara sa se ude si vor mai si primi despagubiri pentru perioada cat au fost demisi/demisionati? Pentru ca rezultatul anchetei se va duce rapid a „nevinovatii” ce trebuiau sa-i salveze.

  6. Marian spune:

    Merg la pariu ca vinovat de toate aceasta intamplare va fi amaratul ala de satean , deoarece a ajuns la locul accidentului inaintea autoritatilor competente in domeniu , punand astfel intr-o lumina proasta respectivele autoritati precum si competenta lor !

  7. @Theodora
    Citeste, te rog, acest articol din Gandul :
    Antena care permitea localizarea prin satelit a avionului prăbuşit a fost găsită RUPTĂ
    Se arata, printre altele, ca:

    ” Raportul vicepremierului Gabriel Oprea, publicat miercuri, relevă că ROMATSA asigură recepţionarea semnalelor emise în situaţii de urgenţă inclusiv pe frecvenţa de121,5 MHz, pe care a emis avionul prăbuşit, deşi frecvenţa nu mai e monitorizată prin satelit din 2009.

    Astfel, în Raportul citat se precizează că echipamentele de locaţie pentru situaţii de urgenţă (ELT) ale aeronavei nu au funcţinat pe frecvenţa de 406 MHz, ci numai pe cea de 121,5 MHz, care “nu era aptă să permită localizarea”.
    De asemenea, în Raport se precizează că nu a existat o informare de la Centrul Cospas-Sarsat (Centrul de Căutare-Salvare Satelitară), prin Centrul de la Moscova (MCC).

    “Fiind ulterior contactat, de către ROMATSA, (telefonic şi prin e-mail) Centrul de la Moscova nu a comunicat niciun răspuns”, se menţionează în Raportul Executivului.

    Potrivit sursei citate, începând cu februarie 2009, doar frecvenţa 406 MHz este detectată de sistemul satelitar Cospas-Sarsat.

    Cu toate acestea, în Raport este citat şi articolul 13 din Regulamentul privind gestionarea situaţiilor de urgenţă generate de producerea unui accident de aviaţie civilă, aprobat prin HG nr. 741/2008, în care se precizează că ROMATSA asigură recepţionarea inclusiv pe 121,5 MHz.

    “În acest sens, ROMATSA asigură supravegherea continuă a transmisiilor radio recepţionate de la aeronavele în pericol şi, totodată, recepţionarea semnalelor emise de echipamentele de locaţie pentru situaţii de urgenţă( (ELT) pe frecvenţele 121,5 MHz şi 406 MHz. Orice mesaj recepţionat pe aceste canale de la aeronave aflate în pericol în FIR -Bucureşti va fi transmis cu operativitate Centrului de coordonare ROMATSA”, se menţionează în articolul 13 din Regulament, citat în Raport.”

    Iar Romania nu e membra a Cospas-Sarsat…

  8. Emi Vulcanescu spune:

    @ ALL
    Va doresc multa Sanatate ( NOROC, NU ! , ca-i numele Dracului ) in schimb va mai doresc multa Bafta !

    Draga Theodora , @ ALM , Marian … din Berceni
    Sa fiti iubiti …
    Cu Stima Emil

    P.S. Imi pare rau ca doamna Doina Manea , „neviorgheza” nu mai „comenteaza” dar este optiunea dansei.
    Bashistii sa se aPtina de la comentarii !

  9. Emi Vulcanescu spune:

    @ ALM
    In vremea lu’ Ceasca eram localzat , fara telefon mobil si se stia la „secu” si ce am discutat ! ! !
    Sa fiti iubit …
    Cu stima Emil

    • ALM spune:

      Mda, am citit în Scânteia …

    • Judyindesguise spune:

      @Emil
      Zic „Poate…”
      Poate ca nu traiam decat o paranoie indusa de sus-sus in jos si care nu aparea la nimeni sub un anumit grad de constiinta si constienta (categorie de populatie destul de numeroasa si atunci ca si acum, in ciuda celor care se straduiau sa imbarlige atotcuprinzator si acum ca si atunci), paranoie pe care am ajuns azi sa o retraim – frica de secu.

      • Emi Vulcanescu spune:

        Prietene !
        Sa stii ca nu-i paranoia !
        Dupa ce am pornit Uzina de Apa Grea de la Severin urma sa fiu detasat la Nuclear Electrica , la Cernavoda , bafta mea a fost ca unii l-au impucat pe „mult iubitul conducator” asa ca nu am mai fost nevoit sa plec din tara ! si nici la tantari sa nu ajung .
        Sa fii iubit …
        Cu stima Emil

        • Judyindesguise spune:

          @Emil
          Ma bagi in ceata… Tantarii nu erau starpiti decat la Bucuresti si pe Litoral (si peste o anumita altitudine nu se incumetau fiindca aveau ameteli). In rest zburau liber, mai ales de-a lungul Dunarii singurul insecticid pe vremea aia fiind carpa arsa. E… Ce stiu copii?…. Cernavoda e – din cate stiu – pe malul drept al Dunarii, dar pe mal Romanesc. Sesizezi nedumerirea mea?

          A propos! Inca o chestie pe care n-am inteles-o:
          De ce NOROC, cuvant romanesc, e de la diavol, iar BAFTA, cuvant tiganesc, nu? Crezi ca Dumezeu este tigan?

  10. ion ionica spune:

    Felicitari Dr.Zamfir.Rusine Autoritatilor Romane.

  11. […] Cine sunt cei care au comunicat coordonatele gresite catre echipele de salvatori? […]

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: