Prima pagină » Politic » Cel mai rau lucru?

Cel mai rau lucru?

Start here

base 1

Acest articol este un pamflet !!!

Ultimul lucru pe care romanii i l-ar reprosa lui Basescu ar fi lipsa de diplomatie.

Cei 7.4 milioane de romani care au votat ca el sa plece de la Cotroceni au avut multe motive mult mai serioase.

Basescu Traian poate sa pretinda ca este un campion in lupta impotriva coruptiei. Cei 7.4 milioane de romani care au votat „DA” la referendumul din iulie 2012 sunt convinsi de contrariu.

Basescu Traian poate sa pretinda ca nu a inflentat justitia. Cei Cei 7.4 milioane de romani care au votat „DA” la referendumul din iulie 2012 sunt convinsi de contrariu.

Basescu Traian poate sa pretinda ca este un patriot. Cei 7.4 milioane de romani care au votat „DA” la referendumul din iulie 2012 isi aduc aminte declaratiile aberante cum ca „in Romania are loc o lovitura de stat.

Basescu Traian ii mai poate insela pe unii jurnalisti straini, ii mai poate insela pe unii ambasadori sau pe unii presedinti si premieri din UE si din restul lumii, dar nu mai poate insela cetatenii Romaniei.

„Meseria mea de bază este aceea de ofiţer de marină. Am fost comandant pe petroliere de mare tonaj, ceea ce a făcut ca adesea în viaţa mea politică, în activitatea mea politică să existe lipsă de diplomaţie. Poate nu a fost cel mai rău lucru”


13 Comentarii

  1. ALM spune:

    “Meseria mea de bază este aceea de ofiţer de marină. Am fost comandant pe petroliere de mare tonaj, …”. A fost un bun comandant! Când le-a comandat „dispăreţi!”, au dispărut …

  2. Basescu mai pacaleste acum doar pe cei care VOR sa se lase pacaliti; toti cei de buna credinta VAD ca „imparatul” e gol!!

  3. Emi Vulcanescu spune:

    Cel mai rau lucru ?
    …………………………………..
    Draga Theodora
    Ii sa-ti vinzi sufletul Satanei !
    Multa Sanatate Iti Doresc
    Sa fii iubita…
    Cu stima Emil

  4. Judyindesguise spune:

    Traiasca 1Februarie, ziua nationala a Pamfletului, cea mai buna zi de ridicare in slavi sau de coborare in fundul Gheenei, a Param-Pam-Fletzului.
    Dar, inainte sa-mi acopar (cu notiunea de „pamflet”) eventualele derapaje ce sa ma faca sa parasesc shusheaua Noului Cod Penal si sa purced la comentarii, sa nu uit sa arat cum defineste DEX-ul Limbii Romane notiunea de pamflet:

    „PAMFLÉT, pamflete, s. n. Specie literară (în versuri sau în proză) cu caracter satiric, în care scriitorul înfierează anumite tare morale, concepții politice, aspecte negative ale realității sociale, trăsături de caracter ale unei persoane etc. – Din fr. pamphlet.
    Sursa: DEX ’98 (1998) „.

    Deci:
    @Theodora
    Infierarea ta mi separe ca nu prea contine fier.
    DEX-ul vorbeste de infierare.
    Pentru un ofiter de marina total lipsit de diplomatie (diplomatia insumand bun simt, educatie, maniera, onestitate, etc.) cea mai demna infierare ar fi un tanc petrolier odihnindu-se, daca nu pe fundul Gropii Marianelor, macar pe fundul apelor teritoriale Elene.
    Sigur, tot onorul ar trebui asigurat si excrementului de ofiter de marina, lasat (dovada a diplomatiei sale precare) la malul sau natal, in admiratia olfactiva a unor Mariane sau Elene si a multor maidanezi canini, pentru care infierarea cu gratii, lant la glezna si ghiulea ar fi destul – exact ce se cuvine.

    De satar nu mai vorbesc. Satira pamfletului tau trebuie data la ascutit.

  5. Base si domnul cu Ponta joc cu popiciile vii, se distreaza domii.

  6. TITUS B spune:

    BUNĂ DIMINAŢA!
    Eveniment !
    În sfârşit, s-a cristalizat partidul refuzaţilor, a cumetrilor, finilor, naşilor şi amantelor, la care s-au adunat mestecătorii de vorbe aiurea, care se dau “oameni de ştiinţă” cu titluri prin cele străinătăţi, nerecunoscute şi fără relevanţă în România, adunături de prin tomberoanele aşa-zisei drepte, a ONG-urilor stipendiate de către evazioniştii protejaţi, de posturile TV cu 0,000 şi ceva audienţă, dar care înjură orice şi pe oricine care nu-l slugăreşte Ilegitimul de la Trei Coceni.
    Români ! Deschideţi ochii ! Ăştia sunt flămânzi rău de tot ! Vor fi nişte animale vorace care, pe unde trec, lasă pământul pârjolit !

    • ALM spune:

      Vă referiţi la partidul sătuilor? Cei care s-au săturat, îmbuibându-se din bugetul de stat sau, altfel spus, din banul public?

      Problema este că, pe acest blog, userii ştiu cam despre ce este vorba, cu excepţia câte unui băsist rătăcit sau trimis. Ce facem cu cei care n-au Internet (unii n-au nici „corent”) şi nu rezistă în faţa unui kil de ulei (zahăr, făină etc)?

      • Judyindesguise spune:

        @ALM
        Mi se pare mie d-le ALM sau bagati semnal „dreapta”? Eu zic sa opriti, sa va dati jos, sa curatati geamurile si oglinzile, fiindca ar fi pacat sa va rataciti. Vedeti si dvs ce greu e cu localizarea si cu salvarea…

        • Theodora spune:

          @Judyindesguise
          suntem aici domnule ALM, va localizam si va recuperam in caz de (Doamne fereste) ratacire pe un drum la dreapta inchis si inzapezit🙂

        • ALM spune:

          Domnule Nagbabalatkayo, toată viaţa am băgat, concomitent, semnal stânga şi dreapta (a nu se confunda cu avaria). Câteva zeci de ani n-am putut să mă desfăşor spre dreapta, că totul era planificat „de sus”. Când s-a putut, am mers binişor câţiva ani după care, pe măsură ce industria autohtonă a fost distrusă, am tras şi eu obloanele. Asta ar fi fost treaba cu dreapta. Cu stânga, treaba e mai complicată. N-am putut să ajut cât aş fi vrut! Acum, hmm, am stagnat şi trăiesc din pensie. Zilnic mulţumesc Proniei, fiindcă puteam să am o soartă mai rea …

          Nu aveţi grija mea, vă rog, fiindcă văd destul de bine şi am un smartphone (inclusiv cu o aplicaţie politică) care mă ajută să nu mă rătăcesc.

        • Judyindesguise spune:

          @ALM
          …Si… unde tineti domnule ALM smartfonul ala destept? In parcare la AFI?

          Parerea mea e ca „militaria” dvs. e tot „marinarie”. Altfel, de unde „nagbabalatkayo” („desguised” in dialect malaesian – parca). …Marinarie de-aia, hoata, de baSS.

          Nu va duc grija d-le ALM decat daca nu cunva v-a dat la cap Ricanu’ ca sa faca baSSisme in numele dvs.

          Altfel, sunt sigur ca ati pus ceva deoparte din „zgarciuri”, daca baSSe o ramane pe drojdie.

  7. Ghita Bizonu' spune:

    Draga mea .. cel mai rau lucru este cacolaitioa asta care are 70% care avea o „legitimiatte” cat Casa Poprului de mare care putea dupa alegeri sa se stearga cu regimu basesc pe unde dorea ea sa se stearga azi o cam chiombeste ANtoinescu dxit Am eliminat ceea ce a fost socotit ca un fel de cenzura parlamentara, aprobarea Parlamentului pentru ca presedintele sau 250.000 de cetateni, ceea ce noi am introdus, sa initieze un referendum. Deci, presedintele precum si 250.000 de cetateni vor putea declansa un referendum fara ca Parlamentul sa mai aprobe acest lucru. Deja am avut referendum fiindca asa a vrut EL ..Sau acelasi A fost introdusă prevederea ca, în cazul în care o suspendare a preşedintelui se face, preşedintele este suspendat, dar verdictul popular este altul decât cel al Parlamentului, atunci cineva pleacă, adică Parlamentul e dizolvat’, cum sd-ar zice nea Traiane sa ne ierti ca vara am fots beti.

    Astia se bese la foc continuu

Lasă un răspuns

