S’il vous plait messieurs sau cum este denigrat poporul roman

Sambata 17 aprilie, pe postul public de televiziune France 2, in cadrul emisiuni de divertisment „On n’est pas couche” (Nu ne-am culcat), umoristul Jonathan Lambert a  prezentat salutul romanesc

Acesta se executa, usor aplecat de spate, cu palma intinsa rostind cuvintele „S’il vous plait messieurs!”, un fel de „Dati-mi si mie!”, in traducere libera, folosit de cersetorii romani din Franta.

SALUT POZITIA EURODEPUTATILOR PSD!

Prezentarea unui salut romanesc, care denigreaza in fapt un intreg popor, este inacceptabila si nu are nicio legatura cu libertatea de expresie sau cu libertatea presei. Asemenea actiuni nu au nimic de a face nici cu simtul umorului – indiferent de formatul emisiunii -, neducand decat la crearea sau consolidarea unor prejudecati care nu isi au locul in Uniunea Europeana, cu atat mai mult cu cat romanii sunt cetateni cu drepturi depline ai UE” au declarat europarlamentarii PSD

Cum naiba am ajuns in situatia asta?

Suntem noi, romanii un popor de cersetori?

Care este pozitia guvernului roman?

De ce nu li se raspunde celor de la postul public de televiziune France 2, cu Brancusi, Eugène Ionesco si Henri Coandă?

Care este pozitia domnisoarei eurodeputat Elena Basescu?

Crede doamna Udrea ca ii poate convinge pe francezi sa ne viziteze tara?

Va prezint si pozitia grupului RNS (Romanian National Security) care apara onoarea natiunii romane pe portalul franţuzesc Le Monde:

„Aceasta nu este o mişcare de rezistenţă, un protest, sau o revoltă! Este strigătul întregului popor român ce face apel la fraţii noştri care au uitat că şi în venele noastre circulă un sânge român. Sângele ce-a fost jertfit şi vărsat pe câmpurile de luptă pentru a fi scrisă istoria neamului nostru cere acum DREPTATE. Eroii patriei noastre nu vor muri niciodată! Vrem să nu se uite CINE l-a vărsat pentru ca România sa existe astăzi pe hartă, să le amintim copiilor şi nepoţilor noştri, să îi respectăm cu onoarea cuvenită. Ne-a ajuns atâta batjocură. Ţiganii nu sunt Români! Nu ei ne-au scris istoria! Când vorbiti despre compatrioţii nostri nu mai folosiţi expresiile “Ţigani Români”. Noi v-am respectat Franta, voi ne veţi respecta ROMÂNIA!

Hackerii români au atacat portalul lemonde.fr / FOTO: hackersblog.org

56 de gânduri despre „S’il vous plait messieurs sau cum este denigrat poporul roman

  1. Asa este,tiganii nu-s romani sunt alta natie si nici ei,nici basescu nu reprezinta poporul roman.Loaze au toate natiile dar din fericire aceste loaze nu vor fi recunoscute de istoria acestui neam.
    Problema este ca de 20 de ani se intampla asta ,cu cerseala prin Europa si doar acum ,in mandatul lui base ,au curajul sa dea o astfel de replica dupa ce basescu ne-a umplut de rusine prin Europa,asa cum s-a vazut.El in tara este mare si tare si cand iese afara pleaca capul si trece prin spate,pana si seful Frantei care nu-i departe de el…ii intoarce spatele.Eu cred ca lui i s-a spus,in mod indirect,lui, basescului si nu noua.

  2. Pingback: 3 « Ondin's Blog
  3. Problema cu românii este că cei ce-şi văd de treabă şi în Franţa şi România,nu ies în evidenţă. Cei harnici şi cinstiţi preferă anonimatul.Numai scursurile noastre sunt mediatizate.O întâmplare al cărui protagonist am fost eu cred ca este relevantă.
    Am lucrat în Olanda intr-un oraşel de vreo 25.000 de locuitori într-un şantier naval.Mergeam la cumpărături in acelasi supermarket saptamănal.Intr-o seara,înainte de reîntoarcerea în ţara, aud la uşa supermarketului o vorba romanescă „uite papagalul”echivalentul „uite fraierul”.Erau niste ţigani din Cluj care mă urmariseră şi la banca de unde scosesem banii ca să plec in România şi la market.Deci eu care lucrasem cinstit era să fiu prădat de niste ţigani români.De fapt casiera imi spusese dupa ce am plătit, uite-ti compatrioţii când, dar eu nu intelesesm ce vrea sa spună,sau nu facusem legătura.Dupa incident m-am dus la casiera si i-am spus „ei sunt tigani din România dar nu ne reprezinta pe toti”la care casiera şi-a cerut scuze.Ulterior am anuntat si ploitia din localitae pentru a fi cu ochii pe ei.Asa ar trebui sa actioneze romanii patrioti

  4. Theodora,felicitari,credeam ca numai eu si Manuel am postat acest video,cu privire la xenofobia francezilor fata de cetatenii romani,care sunt ,cetateni europeni ca si ei,dar din pacate ROMANIA NU EXISTA CA STAT,o zi frumoasa!

  5. Theo,

    Sunt atat de nedumerit, de ce latra cainii la luna, incat nu ma mir ca un mascarici platit, cine stie de cine, comite cele relatate; si nici nu vad de ce n-as lua exemplul lunii, care nu se lasa impresionata de latraturile haitelor canine, noapte de noapte.
    Si, mai stiu, din auzite, un proverb: chiar daca ai dovezi; sa nu-ti acuzi sotia de adulter, in fata nimanui!
    Daca citesc pe un blog,un comentariu denigrator, la adresa unui roman; ce dicernamant sa pretind mascariciului francez,fata de romani?
    Cand am discutii cu sotia, sunt foarte atent la nuanta civilizata a mesajului; si uneori, cedez, din primele replici!Si, inca ceva: se spune ca de unde nu e, nici Dumnezeu nu cere! De ce sa-i pretindem Ebei, daca asta e nivelul ei?Eu, cu tristete, ma gandesc la discernamantul socio-politic al celor care au votat-o; si atunci:no comment! Nu crezi?
    Cu bine!

  6. Poate ca nu place ceea ce spun aici, dar asta e adevarul.Romanii=cersetori,tigani.pana si-n mas-media romaneasca citim/vedem foarte multe cazuri despre cersetori si hoti romani si prea putine povesti despre romanii cu care ar trebui sa ne mandrim.pana si despre Herta Muller am citit lucruri nu tocmai frumoase, doar pentru ca spune ca dictatura îşi trăieşte a doua viaţă acum,ca numeroase persoane care au lucrat pentru Securitate sunt acum în poziţii înalte.
    Atunci de ce ne miram si ne revoltam din cauza unui moment umoristic dintro emisiune de divertisment?

  7. Nu am cuvinte!

    Iata unde ne duce pozitia umila pe care, in decursul istoriei, am manifestat-o, pe care guvernantii nostri inteleg sa o exprime la Bruxelles!

    Am citit, de curand un comentariu pertinent, apartinand unei foste deputate PSD – Minodora Cliveti, care a reprezentat cu brio Romania la Strasbourg, dar care, din pacate, a ramas prima sub linie la „europarlamentare”, gratie nominalizarilor facute de Geoana.
    Vi-l recomand cu caldura:

    http://minodoracliveti.blogspot.com/2010/04/le-vrai-salut-roumain.html

  8. Inca odată se vede ca de fapt francezii nu ne înghit deloc. Sîntem națiuni „surori” numai de ochii presei, francezii nu ne-au considerat niciodată ca find de ginta latina. Oricum, mie francezii imi displac profund. Nici țiganii nu îmi plac. Ei ne-au dus renumele de popor de cerșetori.

      1. Ai zis bine pacalici. Fata il tradeaza. 😆 Problema este ca nu e prima data cad pe un canal public francez romanii sunt insultati in acest fel.

  9. Pingback: Top 5 « Ioan Usca
  10. Theo,
    Ada vrea sa dezertaza…pune si tu o vorba buna .. poate o gasim pe Facebook !

    ………………………..

    …chiar vrei sa emigrezi ?!
    Unde ?
    🙂

  11. Pingback: Uraaa!! « Nataşa
  12. ce tare faza cu salutu romanesc 🙂

    chillax, ppl: tiganii sunt romani [exact cum negrii din america sunt americani] si orice fac ei peste granita ne reprezinta, francezii au tot dreptul sa’si bata joc de ei/noi.

    la fel cum au dreptul sa’i aprecieze pe tigani, de ex cand canta bine [tarafu din clejani, etc].

    asta inseamna sa apartii unei tari, accepti tot pachetu, cu bune si rele, nu alegi ce’ti convine tie & te delimitezi de rest.

  13. În gara din Koln, cu vreo două decenii în urmă, am stabilit cu un neamţ-neamţ: aşa cum eu nu consider „Hitler = poporul german”, nici el să considere „un nemernic = poporul român”!
    Se poate aplica şi la francezi!

  14. bine mai Lamberte…noi:multimea de romani care nu am plecat la munca afara din tara pentru ca pur si simplu nu am vrut,noi astia,am venit mai la tine in tara sa cersim ceva?am cerut noi ceva de pomana?unde ai respectul pentru natiile Europei…javra intercontinentala!? Sa vi la Curtea de Arges sa o lamurim!! Noi daca venim la tine in oras…cu femeile voastre am avea ceva de discutat…ar trebui sa va mai primenim natia…mai napoleoane!!

  15. si acum mai vin si caricaturile alea cu papusile lor sa faca show de noi,de gunoaiele noastre…pai ei nu au gunoaiele lor? dar nu si le vad…deh..seara tarziu,frantzuzul face nani,nu vede hoarda de drogati din ghetou…nu,nu sunt ai lor:):)))))

Lasă un comentariu