James Bond de Romania are nevoie de laxative

Serviciul de Informatii Externe (SIE) a cumparat recent o serie de medicamente si produse farmaceutice, intre care se numara laxative, medicamente pentru diabet si pentru afectiuni cardiace, precum si alte produse farmaceutice in valoare de peste 87.000 de lei, potrivit unui anunt de atribuire publicat pe SEAP.

Am cateva intrebari:

De ce sunt constipati angajatii SIE?

Ce mananca distinsii nostri spioni de si-au dereglat buna functionare a tubului digestiv?

Pentru cine sunt cumparate aceste medicamente? Pentru sefii de la birouri, pentru secretare, portari, femei de serviciu si soferi?

Din cate am aflat, la angajare, candidatii sunt supusi unui super test medical si periodic se fac reevaluari ale starii de sanatate.

Nu pot sa imi imaginez pe „James Bond de Romania” constipat, cu tensiune oscilanta si dependent de insulina.

Nu am nevoie de laxative, nu am diabet si nici (Slava Domnului!) afectiuni cardiace.

Asta inseamna ca SIGUR nu ma pot angaja la Serviciul de Informatii Externe.

Poate totusi, daca ma „pun bine” (acest articol este doar inceputul :D) cu Mihai Razvan Ungureanu, reusesc sa prind si eu un post de femeie de serviciu, nu de alta dar vreu sa imi rezolv si eu hernia de disc, rinichiul  si problemele stomatologice.

37 de gânduri despre „James Bond de Romania are nevoie de laxative

  1. hai sa initiem o petitie.tu esti foarte cunoscuta de bloggeri.poate ii convingem sa facem o petitie in care sa cerem liberalilor si social-democratilor sa declanseze greva parlamentara
    pur si simplu nu are rost sa incerci macar sa fi de buna credinta si s-a vazut cum au procedat in cazul ANI. Guvernul a tinut la coada la Monitorul Oficial hotararea CC pana si-a facut proiectul in timp ce se dedea de ceasul mortii cu Base in frunte.
    rusine lui Base care a marit nr ofiterilor din servicii si a transformat Romania in stat politienesc!!!!

    1. @olimpiu65
      Nu stiu daca sunt chiar asa de cunoscuta Olimpiu. 🙂
      Asa crezi tu?
      Dar sunt de acord cu petitia.
      Sa vedem cu cine putem sa vorbim.
      Sa incercam cu domnul Serban, Roxana, Lilick si CEPECA de la liberali.
      Culmea ca de la PSD nu stiu cu cine as putea sa vorbesc. 😦

  2. stiu eu pentru ce!..
    in timp ce 003 sta pe buda din cauza laxativelor puse un cafea (de catre nr 007) nr 007 isi face meseria !! ……. si invers!!
    se spioneaza…. si se laxeaza intre ei!! =))

  3. trebuie sa stiti ca un 00-„N” trebuie sa tie in el tot ce afla. partea proasta e ca, tinandu-se, se constipa.
    normal, ajuns in fata lui 00-0, ar trebui sa dea pe gura si – probabil – cei mai multi asa fac, bagandu-si, natural, doua degete in gat.
    se pare insa ca sunt totusi destul de multi si cei nevoiti sa apeleze la laxative.
    la urma urmei, pe toti acesti 00 as reusi sa ii ignor daca n-ar umple in jurul lor cu putoare, boratura portocalie si fecale.

  4. Draga mea, îţi dau o veste proastă : dacă nu eşti constipată şi nu ai hemoroizi, nu te poţi angaja la Servicii !
    Vezi că ai o leapşă la dna Lucia Verona .

  5. Pingback: 3 ani! « Nataşa

Lasă un comentariu