In atentia somerilor din Romania

Va propun sa iesim si noi la toate manifestatiile care vor avea loc in localitatile noastre.

Miercuri, in toata tara, pensionarii, parintii si bunicii nostri, cei care au fost mereu sacrificati, vor picheta prefecturile si palatul Cotroceni din Bucuresti.

Suntem multi. Suntem aproape un milion de someri si desi acum suntem saraci suntem o forta de care ar trebui sa se tina seama.

Nu stiu cati sunt cei care nu mai sunt inregistrati nicaieri pentru ca le-a expirat perioada in care aveau dreptul la ajutor de somaj.

„Masurile” anticriza anuntate de „primul-ministru” Basescu Traian, CARE A PIERDUT ALEGERILE PE TERITORIUL ROMANIEIne afecteaza si pe noi.

In situatia in care, intr-o familie exista un pensionar si un somer, cred ca ar fi foarte bine daca somerul familiei isi va insoti parintele sau bunicul la aceasta manifestatie.

Trebuie sa le aratam parintilor si bunicilor nostri ca suntem solidari cu ei.

Trebuie sa le aratam ca nu sunt singuri.

Nu cred ca ar fi bine, chiar daca situatia este deosebit de grea, ca la manifestatie sa participe pensionarii care au suferinte majore (afectiuni ale inimii, tensiune etc)

Foarte important este ca aceasta manifestatie sa fie una pasnica.

Cu inteligenta putem rezolva mai mult decat cu forta.

Eu, somera din Bucuresti, peste 40 de ani,  voi fi prezenta la aceasta manifestatie impreuna cu mama mea si cu tatal meu.

Nu ii pot lasa singuri, sunt batrani si bolnavi.

Ne vedem acolo.

Cine mai vine?

Ii rog pe cei care citesc dar nu pot participa sa raspandeasca ideea.

45 de gânduri despre „In atentia somerilor din Romania

  1. Sunt din Oradea – durerea mea este ca nu pot veni in Bucuresti…Dar ies in strada in orice moment daca are loc vreo manifestaie!!!
    Sustin si raspandesc!

    1. @Corina
      MULTUMESC!!!
      Obsev ca desi articolul are vizionari, oamenii se feresesc sa comenteze.
      Pe cei mai in varsta ii inteleg.
      Nu ii inteleg pe cei tineri.
      DE CE LE ESTE FRICA????
      Poate si pensionarii din Oradea reusesc sa se adune si sa picheteze prefectura.

  2. Draga Tedodora,
    Am impresia ca intre noi exista o legatura de idei.Eu am 56 ani,deci sunt mai in varsta. Nu mi-e frica sa spun nimic pentru ca pensia mea este obtinuta in mod legal,la limita de vasta,datorita Gr 1 de munca.
    De ce nu vorbesc batranii?Nu caut sa ii scuz,dar cei mai in varsta n-au avut acces la net.Dintre varstnicii ce au acces la net majoritatea sunt destul de avuti si nu se implica in astfel de treburi.Daca iti amintesti eu am scris o scrisoare catre consiliul europei,acuzand guvernul de genocid.
    Mai este si resmnarea.Multi asteapta sa treaca cat mai repede pe lumea celalta.Nu mai spera nici la o pensie decenta.
    Ultimul aspect este urmatorul:Discutie intre mine si un pensionar mai batran:
    Eu- Ce facem nea Petrica cu hoti astia?
    el- Lasa ca rezolva aia de la sindicate miercuri.
    Eu- Mergi miercuri la Bucuresti,la demonstratie?
    el- Taci sa nu ne auda astia de la politie!
    eu- Si ce daca? Si ei sunt nemultumiti!
    El- Nu stii cum ne asculta securitatea?Astia sunt mai rai ca ei! Punct
    Eu voi fi maine in Bucuresti,dar dupa declaratiile lui Hossu,pare sa nu se mai organizeze nimic.Ar fi nevoie de o noua revolutie,dar nu lasati tinerii sa-si faca de cap.Cei Ca mine ca altii la 40-55 ani sa organizeze totul.Tinerii au murit in ’89 si au lasat apoi hoti sa se joace cu viata lor.

    1. @popateapa
      Eu am spus ca pe cei mai in varsta chiar ii inteleg.
      Cei care au prin o mare parte din viata in comunism stiu de FRICA.
      Atunci toti eram PARALIZATI DE FRICA.
      Stiu ca cei mai in varsta nu prea stiu sa foloseasca un calculator si nu intra pe net.
      DAR AU COPII SI NEPOTI.
      NU INTELEG DE CE LE ESTE FRICA CELOR TINERI????!!!!
      Nu are rost sa te deplasezi la Bucuresti pana nu suntem siguri ca o sa aiba loc ceva 😦

      1. Sunt din Oltenita si nu-i mare distanta.
        N-am masina si vin cu autobuz.Celor tineri le este si lor lehamite,ca si cu votarea.Pacat!!!!Am vazut un tanar nemultumit si cand i-am spus sa arate buletinul sa vad daca a votat a zis ca „nu”-„Atunci n-ai dreptul sa vorbersti!Chiar daca n-a castigat candidatul pe care il simpatizam,cel putin sunt cu constiinta impacata ca am fost la vot”. Am fost la biroul deputatului din circumscriptia mea si aratandu-i buletinul I-am spus:”Chiar daca nu v-am votat,daca dvstra ne reprezentai in parlament va rog sa ma ascultati” Si m-a ascultat.Cu rezolvarea eate altceva

        1. @popateapa
          Ai dreptate. 😦
          Eu zic totusi sa nu pleci de acasa pana nu auzi sigur la televizor ca se organizeaza ceva.
          Te-a ascultat?
          Ma mir.

        2. Draga Dora,
          Sper sa nu te superi si sa imi dai voie sa il salut, pe blogul tau, pe Popa Teapa. L-am cunoscut in blogosfera unde eu nu eram decat cel mai anonim dintre blogeri. Sper sa ma recunoasca si sa-mi raspunda la salut… Daca nu… Ne-om intalni… Poate pe baricade…

  3. pensiile se vor reduce cu mai mult de 15% pt ca intervine si recalcularea lor conform noii legi. fostul ministru liberal d-na Campeanu spunea ca va rezulta o reducere de 30%. nu cred personal intr-o nenorocire asa de mare, dar cu siguranta va fi la multi mai mult de 15% scadere a pensiei

  4. nu doar pensionarii si bugetarii vor fi afectati. si cei din companiile in care statul e majoritar si care sunt de gen SC ….. SA, vor avea aceeasi soarta. normal, fiecare se agita in functie de cat de tare il loveste in mod direct.

  5. Mai grav! Nu doar bugetarii, pensionarii, asistații social sau angajații companiilor administrate de stat vor avea de suferit, ci chiar şi cei din sectorul privat. Este momentul propice pentru patroni să scadă salariile propriilor angajați. Eu lucrez în sistem bugetar, iar părintii pensionari amândoi, plus o bunică. Totalul pierderii în urma mârșavei decizii a StreptBoc-ului, 1100 RON. Ținând cont că eu stau în chirie în alt oraș decât părintii mei, voi fi nevoit să demisionez şi să plec la mama. Situaţia este gravă!

  6. Ceau,sunt din Timisoara si sunt una din victimele sistemului.Familia mea este formata din patru membrii:Eu somera,sotul bugetar soacra mea pensionara si copilul pe care l-am salvat trimitand-ul sa studieze in Germania.Si Timisoara fierbe asa cum fierbe toata tara.Vulcanul e pe cale sa erupa.Curand!Cu bine.

  7. Buna seara! Draga Theodora in noiembrie 2009 am comentat despre gripa portocalie. Atunci speram ca nu vor fi virusati asa de multi incat sa biruie boala portocalie. De ce nu se intampla o minune? ma refer la politicienii care s-au vandut lui Basescu si care inca nu sau trezit. Mi-as dori sa se trezeasca sa isi dea seama ca vor ajunge rau in momentul in care nu vor mai juca cum canta Base. Mi se rupe sufletu ca in numai cateva luni am ajuns aici. Am cautat sa fac cunoscuta „PROCLAMATIA..” am preluat-o de pe Facebook si am transmi-so prin email mai departe la cunostinte. Sunt dezamagita de reactia acestora. Majoritate sunt din categoria celor cu reducerea de 25 % a salariilor. Concluzie: „NE MERGE RAU DAR CE SA FACEM NOI”. O sa vedem ce ne mai aduce ziua de maine. Cu speranta ca va cadea Guvernul Basescu/Boc doresc ganduri pozitive tuturor. Ar trebui sa folosesc un cuvant pentru pozitiv dar nu il mai pot folosi in acest inscris. Cred ca gandurile mele sunt cam indraznete.

  8. ————————————————————————————————————–

    OFFTOPIC

    Unde-s milioanele de grame de serotonină de la FMI ?

    Scăparea de criză este doar o iluzie. Nu mă aştept ca în Romania să existe un schimb de ierarhie între generaţii.

    …guvernul a împrumutat miliarde de grame de serotonină de la FMI, dar românii nu au fost fericiţi, ci, au deschis ochii văzând o dictatură cu o politică de spălare a creierului încontinuu. România a devenit doar un lagăr de concentrare a minţilor cu legi stricte !

    ———————————————————————————————————————–

    Restul postului

    http://nekunoscut.wordpress.com/2010/06/04/unde-s-milioanele-de-grame-de-serotonina-de-la-fmi/

    ———————————————————————————————————————

    Te astept sa comentezi si tu!

Lasă un comentariu