De unde fac rost de niste oua stricate?

In jur de 300 de sindicalisti au protestat ieri in fata sediului PD-L din Constanta si au aruncat cu oua in cladire.

Sindicalistii si-au declarat nemultumirea cu privire la masurile de reducere a salariilor si pensiilor anuntate de guvernul Boc 4, cel mai prost guvern din istoria Romaniei moderne

La protest au participat reprezentanti ai tuturor celor patru confederatii sindicale din judetul Constanta, angajati din politie, sanatate, administratie publica, dar si lucratori din mediul privat din Portul Constanta

Presedintele PD-L Constanta, Mircea Banias a declarat ieri ca dezaproba gestul sindicalistilor care au aruncat cu oua in sediul partidului, in timpul unui miting de protest desfasurat vineri, adaugand ca nu e foarte corect si civilizat” ca in perioada de criza sa faci risipa de alimente.

Noi am trecut printre oameni. Nu am fost abordati, nu ne-a intrebat nimeni nimic, am fost atacati cu oua, ceea ce nu cred ca e foarte corect si civilizat. Cred ca nici semnalul nu e foarte corect si civilizat: in perioada de criza sa faci risipa de alimente

Mircea Banias a mai spus ca, in afara de gesturile cu aruncatul oualor in usa sediului partidului, manifestarea nu a avut un caracter violent. „A fost autorizata, din cate am inteles, si s-a incadrat in perioada alocata„.

Doresc sa il intreb pe aceasta cale pe Mircea Banias daca i se pare „corect si civilizat” ca partidul pe care il reprezinta sa FURE bani din pensia NESIMTIT DE MICA a tatalui meu?

Din pacate presedintele PD-L Constanta este hotarat sa sustina in continuare Guvernul Boc.

Am hotarat sa sustin in continuare Guvernul Boc pentru ca am inteles ca aceste masuri nu sunt pe o perioada nelimitata de timp, dar mai ales am inteles ca, daca nu se iau aceste masuri, exista riscul ca, la sfarsitul anului, undeva prin noiembrie-decembrie, bugetul de stat si bugetul asigurarilor sociale sa nu mai poata sa plateasca salariile si pensiile deloc

Fac un apel catre prietenii mei din blogosfera, sa imi spuna si mie, de unde pot sa fac rost pana marti de 100 – 150 de oua stricate.

56 de gânduri despre „De unde fac rost de niste oua stricate?

  1. Consider ca aruncatul cu oua este un gest extrem de sugestiv si de civilizat. Referitor oua stricate cumpara azi aceasta cantitate, le lasi la soare si gata reteta 🙂

        1. Imi manifest solidaritatea ceruta de basescu prin contributia cu jumatate de suma la achizitia oualelor cat si cu spatiu de depozitare la soare.

  2. Theo,
    Eu cred ca oricum, ele sunt stricate, prin predestinare. Iti amintesti de comentariul meu despre datul cu pietre? Episodul Constanta, este totusi semnificativ pentru o forma de atentionare. Stii, candva, ciorile, erau alungate cu manifestari zgomotoase , in padurile unde-si aveau cuibul; si alte manifestari,convingatoare, ca distrugerea si incendierea cuiburilor. Nu-i cazul, desigur, dar fiind vorba de semeni sensibili de-ai nostri, sa ne gandim: noi la ce-am putea deveni mai receptivi, sa-i tratam ca atare?

  3. Theo,de la ferma animalelor pedeliste a lui baselu,si arunci cu oua in stricate in ei …dar in primul rand ar trebui saindepartam OUL STRICAT DIN CUIBAR NUMIT -ROMANIA,care e STRICAT RAU DE TOT-BASESCU,o zi minunata !
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

  4. pune-le la soare ca se strica ele singure!inca mai sustin ca trebuie luptat cu golanii ca si cu golanii,amabilitatile politice ale psd si pnl sunt de condamnat pentru ca asta le da tot timpul okazia si ei nu dau de pamant cu el!sau or fi avand pakate?de aia eu cred ca trebuie lasat altcineva sa il tranteasca pentru ca astia din klub nu vor reusi niciodata…tb isi bate joc de ei tot timpul si nimeni nu da in el ca sa simta,el deocamdata are imunitate si in timp isi v-a desfiinta inamicii politici!ramanand singur pe scena el si cu ceilalti golani care il inconjoara…o seara buna!

  5. Deşi, pe blogul lui Năstase, scrii frecvent ,
    Tu nu prea-l vezi sau poate-o faci pe orbu’,
    Că nu mai e aşa drăguţ sau cel puţin atent ,
    In dar,să-ţi dea vreo două ouă…de la Corbu .

    1. @doboseriu
      Ce tare?
      Esti poet 😀
      Deci imi recomanzi sa fac rost de oua de la Adrian Nastase?
      Este cam greu…. din ce se aude ARE DOAR OUA DE CEA MAI BUNA CALITATE SI EU AM NEVOIE DE OUA CLOCITE.
      Nu scriu chiar asa frecvent cum spui tu 😀

  6. Nu cred ca aceste specimene ar merita sa fie alintati cu oua, fie ele si stricate sau mai rau, cu rosii, cum sugereaza prietena noastra Matilda!Acesti antiromani merita o batjocura si mai mare: scarna de caini si pisici, cum ziceau batranii nostrii, sau mai exact, rahat de caine! Astia nu merita sa ne stricam alimentele pe ei, mult mai indicate fiind tot ce ar fi… necurateniile!

  7. ,,este in doctrina partidelor de dreapta sacrificarea cetatenilor!”” senatorul Sova!
    un ou de la guru AN de la Cornu pt stupizeii din PSD care oracaie in frunte cu Ponta tot felul de tampenii.
    ma baieti de stanga! ori puneti dreak mana pe carte , ori lasati-o jos ca macaie!

  8. De la mine . Am suficiente . Nu poti tu arunca cite oua clocite pot eu sa-ti dau . Chestia e ca cele mai multe sunt de gisca … Sau … ma rog , cu atit mai bine , n’asa? Neispravitii de la ferma au lasat fro 7-8 giste sa se inmulteasca in devalmasie si de fro doua luni tot iese zilnic cite un pui si inca mai am trei giste de stau pe fro 50-60 de oua , dar slabe sanse sa mai iasa ceva . Pe linga astea pot sa-ti pun la dispozitie si citeva de gaina . Si cind ma gindesc ca in urma cu fro luna am aruncat mai bine de 100 de bucati la gunoi!…
    In fine , banui ca tot … in gunoaie vrei sa le arunci si tu , n’asa?

    1. @virgilvirgil
      SUPERB!!!!
      Multumesc!
      Sunt bune si alea de gasca.
      Nu iti face griji, ce nu pot eu sa arunc ii rog pe prieteni sa ma ajute.
      Pe de alta parte imi pare rau ca ai problema asta la ferma.
      Ce s-a intamplat cu cei care aveau grija de pasari?

    1. Nu te pot ajuta cu oua.
      Sunt mai eficiente pietrele si mai contondente.Nici nu costa bani.
      Si benzina ar fi buna, n-asa ?
      Ma rog ezista (nu exista)munitie pe toate gusturile.
      Am inteles si ideea, de ce oua si nu altceva.
      Numai sa ajungem sa ne urnim odata si sa dam jos cu jacuitorii.

      Sa fii iubita si tu si vizitatorii tai.
      Maria S.(Timisoara)
      Nu mai scriu de ce nu am ajuns sa te mai vizitez, ca scriu un roman.

      Pot sa spun pe scurt ceva, ca mi-am pus un windows nou (in mod fortat, bineinteles), cu toate sacrificiile pe care le presupune.
      Mi-a iesit din memoria calculatorului verdele tau frumos si pana am ajuns, ca timp, sa-l caut din nou a durat.

  9. -n’am nici oua praspete.
    -v-ati convins ca puterea nu renunta la privilegii de bunavoie.au adus politia si jandarmeria.
    -intr-un timp relativ scurt s-au rotunjit la fata.dar osanza se depune si pe creier.priviti-i in tabloul rusinii.- – se adevereste ce-am scris eu cu prvire la criteriile de baza ale infiintarii unui partid.alegeti ce va convine din textul meu,dati-l publicitatii[penet] dar nu mentionati numele meu ca nu va lasa sa-l publicati.sarut mana

    1. @iulian75
      Domnule Iulian, cu tot respectul, nu public pe blogul meu decat ceea ce vreau si ceea ce cred eu ca ma reprezinta.
      Este blogul meu.
      Daca vreti sa va popularizati platforma program de ce nu creati o retea de bloguri.
      incercati sa gasiti un grup de tineri familiarizati cu internetul si sa ii convingeti prin metodele dumneavoastra sa isi faca bloguri si sa promeveze platforma dumneavoastra politica.
      O zi buna!

  10. dra Theodora0303,cred ca n’am fost suficient de explicit.nu v’am cerut sa-mi popularizati platforma program.in fond suntem fiecare de stanga.v’am cerut sa-l cititi si sa va alegeti ce credeti ca v-ar ajuta in activitatea dvs publicistica.spre exemplu:opozitiei i-au lipsit 8 voturi ca sa castige cu motiunea de cenzura.aceste voturi au fost luate de minoritatile ,altele decat cea maghiara; sau de ctre „independenti”.In Text gaseati interzicerea formarii partidelor pe criterii etnice;deasemenea gaseati ideea interzicerii traseismului politic.prezentati-le ca propuneri de legi de catre psd.daca vreti.e blogul dvs.va multumesc pt.sugestie.va doresc succes!

Lasă un comentariu