Se incearca distrugerea institutiei primarului

Andrei Chiliman, primarul sectorului 1, a atacat proiectul de modificare a legii finantelor spunand ca acesta desfiinteaza descentralizarea si concentreaza toata puterea locala in mainile prefectilor numiti politic.

Se incearca distrugerea institutiei primarului prin conferirea de puteri sporite in materie de buget local prefectului numit politic. Prefectul va stabili ce investitii poate face primaria. Marionetele politice ale lui Basescu, Udrea si Boc vor decide daca o scoala, un canal sunt oportune

Astfel, comunele din tara vor avea doar trei primari: Basescu, Udrea si Boc. Vor fi considerate oportune doar salile de sport si patinoarele construite de clientela politica la preturi de 3-4 ori mai mari”,

Andrei Chiliman a spus ca punctul sau de vedere este sustinut chiar si de unii primari ai PD-L, „care inca se gandesc la oamenii care i-au votat si nu la obsesia pentru bani a clanului Basescu Udrea Boc”.

Deputatul PNL Mihai Voicu considera ca, prin concentrarea puterii locale in mainile prefectilor, totul se concentreaza de fapt spre doamna Udrea si ministerul Dezvoltarii.


Se vrea ca si scolile sa fie renovate la acelasi minister. Mai bine decat primarii si ministerul Educatiei nu cred ca mai stie cineva situatia scolilor. O sa asistam la reabilitarea scolilor deja reabilitate si la scoli care au nevoie de reparatii, dar nu sunt reparate

Sursa: ziare.com

31 de gânduri despre „Se incearca distrugerea institutiei primarului

  1. Am observat si eu asta…
    Ne-am „descentralizat” si acum ne „centralizam” inapoi… 😦
    Nu aveau in mana, asa cum vor, totul – inclusiv bugetele locale…

  2. Ca pe vremea comuniştilor.Primarul era numit de la centru şi „confirmat” de alegerile locale. Pe lîngă multi primari comunişti,care şi-au pus amprenta in mod pozitiv pe localităţile conduse,au fost şi destule scursori.In aceasta situatie cred ca vom avea parte numai de scursori PDL-iste. De fapt este o încercare de a frauda alegerile şi să le cîştige cu 101%, din …..

  3. Theo,
    Mi-ai urat o saptamana buna, si se infaptuieste. O incep, cu tine!
    Dar, liberalii, ma dezamagesc. Intr-o scrisoare deschisa, cu intentie pertinenta socio-politic, ii faceam o sugestie primarului chiliman; n-o mai repet, spun doar ca lui si lor, liberalilor, le vorbesti precum cainii la luna! sunt surzi, muti si orbi; probabil ,cum spune Corina, pierduti in cautarea sinelui arivist; pacat ca n-au inteligenta politica.De fapt, i-am adresat scrisoarea, sa ma conving statistic asupra indiferentismului politic, al acestui asa zis partid de mucava. Apropo: singurul politician pertinent,actual, este Oana Niculescu Mizil, o fiinta, care si-a facut campania electorala, discernand, ca politica nu inseamna ostilitati,viscerale, ci facta, non verba.Cat priveste actiunea susnumitului tau chiliman, mi se pare o tranca-fleanca parlamentara. La o populatie instarita, independenta materialmente, prostia sau rautatea politica, nu au importanta. ori orientarea practica a norodului, n-o poate face decat un partid liberal, promotor de facto, al unei mentalitati sanatoase asupra identitatii de sine!
    PS:daca tot am deschis gura, si am avut revelatia, stii ceva,voi partidul acesta ezitant,treziti-va si dumiriti-va, ca aveti in Oana mizil, premierul garantat, pentru Romania; si cu sugestia facuta, inchei, mandru de mine, oricate spasme ar avea misoginii congenitali sau arivisti, din urbea psdista!As prefera., sa nu te grabesti, cu raspunsul! Cu Oana, inainte!

    1. @World of Solitaire
      Un raspuns scurt acum si promit ca o sa revin cu mai multe amanunte.
      Si mie imi place Oana Niculescu Mizil.
      Nu vreau sa se inteleaga ca imi place toata familia.
      Unchiul domniei sale PUR SI SIMPLU MA INSPAIMANTA.
      Pot incerca (nu promit nimic) sa aranjez o intalnire cu domnul primar Chiliman.
      Mie mi-a lasat o impresie foarte buna.
      Este un om cu care se poate comunica, care stie si poate sa asculte si care nu evita sa dea raspunsuri chiar daca acestea nu sunt deloc usoare.
      Pe adresa mea de e-mail imi poti lasa numarul tau de telefon si te contactez daca este nevoie.
      In ceea ce priveste INCERCAREA DE DISTRUGERE A INSTITUTIEI PRIMARULUI EU CRED CA ESTE REALA SI CA NOI TOTI NU TREBUIE SA TRATAM CU INDIFERENTA ACESTA NOUA TENTATIVA DE ACAPARARE A TUTUROR PUTERILOR IN STAT.

      1. buna!si mie imi place oana,chiar vorbeste elegant ptr. o fetiscana venita din zona comunistoida…dar ce ai cu serghei?asta e un golan de care multe partide handicapate ar avea nevoie!hai nu handicapate,care n-au sange in vena,e mai corect asa!in schimb nu o suport pe aia mica ca nu si-a gasit decat un arabete de barbat,n-o fi avut destuii bani,interesul bata-l fesul!ghidusia cu primarii e de vreo 2 luni de zile,la noi in urbe primarul care era presedinte pnl si-a dat demisia din pnl canu mai facea fata cica!?adevarul e ca filip i-a spus ca nu mai primeste niciun leut sa isi termine ce are inceput prin oras!asa ca o sa avem 3 primari:sexcuba,bocuba si enela!asa cred ei ,e o vorba:nodu’ lu’ profesoru’ narodu!

        1. @brankardierul
          Nu am spus ca am ceva cu Serghei Mizil.
          Am spus ca ma inspaimanta.
          Cred ca pur si simplu NU SE POATE CONTROLA.
          Mie nu imi place violenta sub nici o forma ori dl Serghei este un om deosebit de violent verbal.
          Am si eu momente cand sunt violenta atunci cand cineva ma ataca deosebit de grav dar de fiecare data dupa aceea regret fapta sau vorba 🙂
          Nu imi permit sa discut despre etnia sotului doamnei Mizil.
          Nu ma deranjeaza peractic. Pe mine ma intereseaza ce face dansa pentru cei care au ales-o.
          Deci domnul primar a demisionat din PNL pentru ca nu mai facea fata 😀

      2. Oameni buni,
        chestiile pe care le arunca Basescu in fiecare zi nu sunt decat pietricele pe care, „omul invizibil” care a devenit dupa ce a fost reales, le arunca la deruta departe de el. Nu va mai lasati antrenati in nimicurile lui (altfel, pierticele ce sunt menite a creea in jurul lui un zid se vor aduna intr-un zid) ci dati buzna peste el si terminati-l.
        Indemnul ma vizeaza si pe mine.

        Jos Basescu!
        Moarte dictat(o/u)rilor!
        Traiasca Libertatea, Fraternitatea si Democratia!

        http://oferta-kinr.blogspot.com/2010/06/cakatzii-au-murit-traiasca-iezii.html

        1. @KinR
          Ai dreptate dar acest proiect chiar este un pericol.
          Este un pericol pentru DEMOCRATIA din Romania.
          Prefectii sunt PDL-siti si ei vor hotari cine va primi bani.
          Parctic vor sa isi protejeze clientela politica.

      3. Theo,
        Nu sunt adeptul proverbului
        „copii, mananca agurida, si copiilor li se strepezesc dintii”, care care cred ca a constituit premisa dosarelor persecutoare,de trista amintire.Unchiul sau sotul Oanei, nu au nici o relevanta, cat timp ea corespunde standardelor mele patriotice, primul dintre ele, fiind prosperitatea economica; sa mai scapam de mentalitatea de capatuiala, in care ne complacem.
        Iar solutia, este unica: dezvoltarea initiativei private, intr-un cadru legislativfavorabil, organizat literalmente politic. Dar ce, Chiliman, a plecat din PNL?

        1. Theo,

          Da!
          Argumente:avatarul, posturile, comentariile, din care transpare mai ales feminitatea ferma!
          Ceva din Oana Mizil, al carei blog, l-am vizitat intens.
          Cu bine!

  4. Nu pot sa ma abtin la postul tau… vorbesti de descentralizare… care descentralizare?
    Cea pe care fiecare guvern a trambitat-o, dar absolut nici un guvern nu facut nimic sa se intample?
    Descentralizare cand pentru a pune un semafor in Timisoara ai nevoie de zeci de semnaturi de la bucuresti?
    Asta e bataie de joc…
    Dar dupa cum tu speri sa se trezeasca oamenii pentru alte idealuri, eu sper sa se trezeasca Banatul si Ardealul si sa incerce sa-si ia soarta in propriile maini…
    Ca despre descentralizare vom mai auzi mult si bine…

Lasă un comentariu