Si totusi cine este vinovat?

Si totusi cine este vinovat pentru moartea a 22 de oameni si pentru dezastrul produs de inundatiile din acest an?

Cine este de vina pentru ca desi dezastrul se repeta aproape anual, ne gaseste tot nepregatiti?

Oamenii dau vina pe guvernanti actuali

Guvernantii actuali dau vina pe cei dinaintea lor si pe cei de la meteo.

Altii dau vina pe localnici pentru ca si-au construit casele prea aproape de albiile raurilor.

Sunt persoane care dau vina pe cei care au defrisat padurile si pe cei care au construit balastiere in zone in care nu aveau autorizatie.

Am auzit la televizor o batrana care afirma ca Dumnezeu a vrut sa ii pedespseasca pe oameni pentru ca „Dumnezeu nu mai rabda atatia pacatosi”

Daca se intapla asta pe vremea lui Ceausescu cativa oameni erau deja in puscarie. Cine a trait in perioada aceea stie ca am dreptate.

Pur si simplu in aceste momente tragice, cand oamenii isi plang mortii si au ramas fara un adapost deasupra capului

EU UNA NU POT SA MA AMUZ de filmuletul urmator:

Nu pot sa spun ca nu este interesant dar durerea este prea mare ca sa pot sa rad acum.

Despre Prigoana si familia lui chiar ca nu as vrea sa mai aud pana mor. Prietenii stiu de ce si din pacate acest lucru nu este posibil. Din fericire (sau poate din pacate) nu mai am masina si deci gunoierul nu are nici o sansa sa se imbogateasca pe seama mea.

In ceea ce priveste saorma din Dristor, eu imi cumpar intodeauna fara maioneza.

34 de gânduri despre „Si totusi cine este vinovat?

    1. @wordchicken
      Probabil ca as spune la fel daca nu as vedea cata durere este in tara.
      Nu am nimic cu clipul in sine doar ca cei care l-au facut sunt prea detasati de nenorocirea care se intampla, dupa parerea mea.

  1. Cine este vinovat ?

    Hmmmm, greu de spus, pt ce de 20 de ani se promite, se promite, se promite……
    Dar, ca la romani, vinovata este …. PLOAIA!!! Ca sa nu zic, cum am auzit pe unii si pe altii, ca este de vina Doamne Doamne ca da atata ploaie si nu ne apara de nenorocirea asta !!!!

    Ce sa mai vb…. O MARE NENOROCIRE in tara asta. Din TOATE punctele de vedere!!!!

  2. Cer scuze nici eu nu ma pot amuza,durerea si mila imi coplesesc gindurile.Imi este tare mila de acei oameni disperati ,care au ramas fara nimic.Un gind nu imi da pace,asta,este felul in care ne bate Dumnezeu pentru ca adesea gresim?Parca nu mai am putere pentru nimic,parca m-ar fi lovit pe mie.

      1. Draga mea,iti inteleg mihnirea ,lucrurile stiu se misca greu,si poate nu toti care intra pe blog sint de buna credinta,totusi alaturi de tine si se prietenii care iti viziteza blogul am inpartasit clipe placute,de aceia te rog ,mai gindestete!

        1. @maiahome
          NU M-AM SUPARAT DIN CAUZA COMENTARIILOR PEDELISTE.
          Maia draga SUNTEM PREA PUTINI.
          SUNTEM O MANA DE OAMENI CARE SCRIEM ZILNIC DESPRE TOT CE SE INTAMPLA.
          MAI SUNT CATIVA ROMANI CARE CITESC SI COMENTEAZA.
          REACTIA ESTE FOARTE SLABA.
          NU STIU CE AR TREBUI SA FACEM CA SA SE INTAMPLE SI CEVA NORMAL.

  3. Theo, explicatia e simpla: iarna nu-i ca vara. Ma rog, aici se aplica, de fapt, recipoca intii: vara nu-i ca iarna.
    Tragic e ca la noi se mai aplica -cel putin- inca doua reciproce:
    3) vara nu mai e ca vara
    4) iarna nu mai e ca iarna
    ca si teorema generalizata
    Nimic nu mai e cum era!

      1. OAMENI BUNI,INTRATI PE BLOGUL „NASULUI” SA VEDETI CE POATE SA SPUNA!ROAGA OAMENII SA NU MAI FACA DONATII ,ASTA,ZAU NU ESTE SANATOS LA CAP,E TIMPIT DEABINELEA!

        1. I-ati facut omului trafic la greu…
          Nu este blogul lui Radu Moraru… e un necunoscut:)

  4. In ultimii 20 de ani nici un guvern nu a facut nimic pentru a preveni aceste inundatii. Dar nici unul.
    Eu n-am vazut cu ochii mei nici un dig facut dupa ’90. N-am vazut nici un lac de acumulare nou.

    Toata clasa politica(dar atentie – TOATA) a tras pentru propriile averi. Toti, indifernt de culoarea politica afisata v-ati imbogatit enorm in acesti 20 de ani. Poat unii cinsiti…dar acestia sunteti raritatea.

    Sau alta greseala a clasei politica a fost sa bagati bani in…nimic. In bugetari pe care i-ati angajat pe banda rulanta, pe personal nealificat profesional(dar calificat politic….).

    In loc sa investiti banii unde trebuie : in autostrada, in retele de prevenire a inundatiilor, in impadurire, in retele de canalizare, in retele de cale ferata, etc. Toate guvernele postdecembriste ati tocat banii pe consum.

    Fabricile au fost inchise pentru a fi inlocuite de afaceri imobiliare…iar fabrici noi – ciuciu!

    Asa ca o sa ne ducem de rapa de rau de tot !!!

  5. Pacat de oamenii aia care de fiecare data cand ploua trebuie sa sufere la propriu! Cred ca cea mai mare parte din vina o au cei care au defrisat padurile, au facut-o intr-un mod foarte grosolan, din cauza asta sunt alunecari de teren si inundatii alternativ.Problema asta nu cred ca se va rezolva prea curand, degeaba se planteaza pomi acum in zonele care nu au nici o legatura cu inundatiile si chiar daca au nu se rezolva nimic. Oamenilor din zonele inundate li se reproseaza ca nu au asigurari la case si ca nu s-au mutat. Cat de arofant sa fii sa ceri asa ceva cand tu ca parte din conducerea tarii nu ai facut nimic pentru ei? Acum in dezatrul asta iti permiti sa le dai sfaturi sau sa le urezi sanatate si putere??? Este peste morala omeneasca.

    1. las’ ca nici cu celelalte nu mi-e rusine…
      ajunge sa faci o tura cu telecomanda si-ti dai seama de mocirla in care se scalda televiziunile romanesti…

  6. parca acum 2 zile am scris un comentariu despre indiguiri si Dorohoi si parca l-ai sters.poate ca am spus ca si mos iliescu e vinovat de hotareala din tara!asta nu e frumos daca nu iti place adevarul care te deranjeaza,o seara buna!P.S.sexcuba arata rau de tot ceva e la mijloc si cred ca a si slabit foarte mult,in plus grimaza lui e a unui om suferind,de ce nu sta sa se trateze sa nu mai asculte de toti tampitii,oare de ce?viata si sanatatea e mai importanta decat orice,mai importanta si decat dragostea d etara!

  7. Cum adica cine este vinovat?
    N-a fost clar „zeus”? Cine i-a pus pe oameni sa-si puna acolo casele si de ce nu le-au asigurat?
    Ca de obicei – „mortu-i de vina” 😦
    Nu mai continui ca iar ma ia durerea de cap…

Lasă un comentariu