Romania azi 14 iulie 2010

Astazi este ziua Frantei.

Ambasadorul Frantei: Nu am vazut nicio masura anti-criza a guvernului roman

„Deocamdată nu am prea văzut măsurile anticriză ale guvernului român. În Franţa suntem deja la a doua revizuire generală a politicilor publice. Diferenţa este că, de când sunt în România nu am văzut nici un fel de măsură de austeritate din partea guvernului român. Din 2007, chiar din 2006, au existat măsuri de austeritate în Franţa. S-au făcut economii, s-au redus posturi. Diferenţa e că în România s-a întâmplat pe dos: au fost sporite cheltuielile şi au fost create birouri iar efectivele au fost sporite”,

“În Franţa, dacă s-ar fi făcut ce s-a făcut aici, vă asigur că am fi avut milioane de oameni în stradă. Dacă am fi scăzut salariile cu 25% în sectorul public am fi avut manifestaţii enorme. Aici mi se pare ca oamenii sunt foarte, foarte calmi”

Madalina Manole a murit astazi, in ziua in care ar fi trebuit sa implineasca 43 de ani.

Sediul OTV este perchezitionat din nou de DNA

Atentie turisti: de maine 15 iulie 2010 greva generala in Grecia.

Mircea Geoana implineste astazi 52 de ani.

Basescu Traian efectueaza (in sfarsit) o vizita oficiala. Nu va bucurati, nu este nici in SUA si nici in Rusia sau Franta ci in Lituania.

50.000 de profesori participa la la examenul de titularizare

Presedintele Israelului, Shimon Peres, va efectua in august o vizita oficiala in Romania

Romania a avut a treia rata a inflatiei din Uniunea Europeana, de 4,3 la suta, in luna iunie

Fostul director al ziarului “Atac la persoană” Mihai Ghezea este urmarit penal in dosarul Diaconescu

O VESTE BUNA: Postul de secretar de stat la Finante ocupat de Gratiela Iordache va fi desfiintat.

Presedintele ANAF, Sorin Blejnar, sustine că institutia isi va mari capacitatea de colectare a taxelor si impozitelor de la contribuabilii importanti.

Cezar Preda: Pe Boc nu-l mai asculta nimeni, trebuia sa-l dea afara imediat pe Sebastian Vladescu

Proprietarul Palatului Stirbei a dat in judecata Ministerul Culturii si Patrimoniului National, pe Kelemen Hunor si pe Theodor Paleologu.

Deputatul Lakatos Peter: „UDMR iese de la guvernare pe 15 octombrie dacă bugetul ne ignoră propunerile”

Poate sunt interesati: Aliosa, Basarica, Black Angel, Brad Dan, Corina, Cosmin, Elisa, Gara pentru noi, Ioan Usca, KinR, Matilda, Mihnea, Mirela Pete, Societate, Supravietuitor,

26 de gânduri despre „Romania azi 14 iulie 2010

    1. Fratele meu vitreg a dat examen pentru carnet. Intructorul i-a cerut 300 de euro si i-a spus ca nu va lua niciodata carnetul daca nu da suma. Are 19 ani si nu e o graba cu obtinerea carnetului dar noi familia am facut eforturi sa-i platim scoala si taxele de examen. E NORMAL sa incerce de mai multe ori insa e anormal sa-l demoralizeze in halul asta cu NICODATA. Nu mai vrea sa incerce pana nu da cei 300 de euro. Am observat ca generatia anilor 80 au o problema, sunt in general obtuzi. Sunt generatia de tranzitie, nu au prea citit, sunt nemobilati si naivi. Ce li se spune aia fac. Nu au proriul lor filtru si nici simtul dreptatii dezvoltat. Au multe goluri si lacune in formare. Nu pricepe ca nu e normal ca un angajat al unei scoli de soferi sa-i pretinda spaga in loc sa faca tot posibilul sa mentina bunul renume al firmei si implicit clientii care platesc de fapt serviciul prestat de ei. Multi oameni muncesc o luna pentru suma asta. Multi dintre ei cu pregatire superioara
      Dealtfel nu e corect sa existe acest sistem. In felul asta poti lua carnetul cu spaga desi nu meriti si esti un pericol.
      I-am explicat toate astea. I-am spus ca nu trebuie sa accepte ca pe un dat sistemul de spaga. Nu asa se intampla in tarile civilizate si nu asa au progesat aceste societati. Pe principiul asta, maine poimane ajunge un profesor sa spele vase in casa unui instructor la scoala de soferi. Asta castiga intr-o zi cat altul intr-o luna.
      Ce am putea face ? Nu stiu care mai e sistemul. Acum 20 de ani am patit acelasi lucru cu instructorul meu. I-am spus ca nu am banii respectivi si ca abia mi-am platit scoala. M-a lasat in ziua de examen fara masina. Am ajuns pe poligon fara masina. Am inchiriat o rabla cu franele varza si am facut poligonul, cu urcarea, oprirea si coborarea pe rampa, parcarea laterala, cu spatele, etc. Am luat carnetul in ziua aceea cu rabla inchiriata. Nu mai stiu cum se poate proceda astazi. El zice ca fara instructorul lui nu poate sa depuna dosarul pentru examen. Stie cineva ? Chiar nu avem suma asta dar nici nu e corect sa iei carnetul pe spaga. E un lucru periculos pentru noi toti. Ca multe altele in tara asta.

  1. Pana la vizita oficiala pe care o va face – …si nu ma intereseaza unde (fiindca sper ca avionul sa aiba soarta AN2-ului tuzlean, macar, daca nu a Iliusin-ului polonez prezidential, iar presa pe care o huleste sa fie in alt avion, pastandu-si-o langa el pe – evident – cea apropiata) – s-a consemnat vizita lui Mahmud Abbas Á Base.
    TB ne-a informat ca s-au purtat discutii despre cultura, educatie, stiinta – prescurtat din limba palestiniana AKM.
    In August, presedintele Israelului Shimon Peres va efectua in Romania o vizita oficiala. E de presupus ca vor discuta despre aceleasi lucruri numai ca in limba israeliana se prescurteaza UZI.
    Iata cum in mod direct, fara a mai folosi filiera „La famiglia” (sau „Tembel”, adica TMB-L), cea mai inalta functie in stat imi alimenteaza suspiciunea ca ziaristul nipono-american Robert Horvath (http://devanewyork.blogspot.com/ ) – de origine romana – s-ar putea sa nu bata campii.

      1. Bun sfat! Aproape parintesc! …Dar ce ne facem? …Ca am crescut la usa un derbedeu!…

        E-al nostru… Eu am sa il iubesc intotdeauna si abia astept sa ii arunc chiftele (cu cuiul scos) printre zabrele.

  2. azi sint tot mai suparata ca de mai bine de un an fiul meu nu-si gaseste de lucru iar familia lui sta despartita :el pe la mine ca nu are ce minca acasa la el s-a taiat curentul si apa pt ca nu le-a mai putut plati iar nevasta cu cei doi copii sint la tara si lucreaza pt cineva pt hrana si cazare

    1. @elena
      Stiu ca ce iti spun eu nu are cum sa te faca sa te simti mai bine dar si eu imi caut din septembrie anul trecut.
      Sunt contabil de meserie, am lucrat si in aprovizionare si in vanzari si sunt absolventa de facultate, ma descur binisor (zic eu) cu operarea pe calculator, am facut si ceva programare…. NU IMI GASESC NIMIC…. POATE DIN CAUZA VARSTEI…. NU INTELEG DE CE CV-URILE PE CARE LE TRMIT NICI MACAR NU SUNT CITITE… NU AJNG NICI MACAR LA INTERVIURI.
      Stau cu parintii (SLAVA DOMNULUI) care au pensii mai mari decat ajutorul meu de somaj.
      Cazul fiului tau este mai dramatic decat al meu.

  3. off topic
    ,,Traian Băsescu o să se înţeleagă mai bine cu noi decât cu PDL” Viorel Hrenbenciuc cel care spune cu mult cincism: eu sunt eminenta cenusie in PSD

Lasă un comentariu