Boc nu a auzit de demisia de onoare sau de harakiri?

Stie Boc Emil, cel mai prost prim-ministru din istoria Romaniei moderne, ce este aia ONOARE?

Singura calitate a lui Boc Emil este aceea ca, este cel mai PUPINBASIST din PDL.

Boc Emil este ridicol, incompetent, las, slugarnic, un papagal care repeta cateodata cuvant cu cuvant declaratiile lui Basescu Traian.

In Japonia, politicienii care fac greseli sau care nu reusesc sa isi respecte angajamentele isi fac harakiri.

Daca nu stie despre ce este vorba sa il contacteze pe omologul lui japonez.

Sigur ca are sprijinul colegilor lui Videanu, Udrea, Berceanu, Blaga, Prigoana,  ca doar cu ajutorul lui respectivii COLEGI fac afaceri avantajoase (pentru ei) cu statul si asa saracit si cu banii de la FMI.

Tovarase UTC-ist Boc Emil, daca mai ai un pic de bun simt si daca vrei sa iti speli o parte din gravele greseli pe cate le-ai facut, COLABOREAZA CU PARTIDELE DIN OPOZITIE pentru SUSPENDAREA LUI BASESCU.

Toata lumea stie ca Basescu este adevaratul vinovat pentru situatia dezastruoasa din tara.

Ieri seara la TVR, Emil Boc a sustinut ca si-a scris niciodata demisia din functia de prim-ministru, deoarece nu este „un las” care sa fuga.

„Eu niciodata nu mi-am scris demisia, nu sunt un las si nu fug la prima confruntare dura pe care o am cu viata, inclusiv politica, dar nici nu sunt omul care sa ma agat de functii cu orice pret, astfel incat atata vreme cat impreuna cu colegii mei, din partid si din coalitie, am convingerea ca fac ceea ce trebuie, voi fi acolo atat timp ma voi bucura de sprijinul colegilor. Daca nu, de-abia astept un concediu, ca de doi ani si ceva nu am avut niciun fel de concediu”

Vreau sa stiu si parerea lor: Aliosa, Ana Usca, Augustin, Basarica, Bibliotecarul, Caius, Consiliul National al Blogosferei, Corina, Dispecer Blogosfera, Elisa, Gara pentru noi, Ioan Usca, Ioan Sorin, KinR, doamna Lucia Verona, Madi, Marcus, Matilda, Mihnea, Mircea Rusnac, Mirela Pete, Natasa, Tavi, Orfiv, Plano, Pro Atitudine, Radio Smile, Razvan, Societate, Supravietutor, Teo, Toni, World of Solitaire, Ipu

49 de gânduri despre „Boc nu a auzit de demisia de onoare sau de harakiri?

  1. Pentru ca boc sa aplice harakiri ar trebui ca :
    – poporul romanesc sa fie compus din japonezi
    – romania sa aiba imparat
    – imparatul romaniei sa fie si el japonez
    – clasa politica sa fie formata din cel putin 60% japonezi

    Mai sunt necesare:
    – trebuie asteptat pana va creste audienta OTV pentru ca acest post va transmite in direct fericitul eveniment
    – trebuie gasita o sabiuta mica

    Si pentru ca toate acestea sunt greu de obtinut, propun metoda clasica de glont in cap. Nu e asa spectaculos dar macar produce efectul scontat.

  2. Ma indoiesc ca-l mai sprijina „colegii” – mai precis Udrea… – iar „tatucul” l-a folosit de manusa pentru castanele din foc pana l-a hartanit de tot…
    In concluzie: IA-TI CONCEDIU, boc, cat mai poti! 😦

  3. @ Theo,
    Boc a MINTIT când a afirmat ;„ nu sunt un las si nu fug la prima confruntare dură pe care o am cu viata ” ! Prima lui confruntare cu viata a fost la vremea când trebuia să fie incorporat pentru a-si indeplini serviciul militar obligatoriu . Stii ce-a făcut piticul ? Fiindcă satul lui natal nu era cooperativizat s-a oferit voluntar să muncească la un CAP vecin toată vara la cosit fânete ca să fenteze incorporarea in vară pentru ca in toamnă să dea examen la facultatea de agronomie ( era una din bizarele măsuri comuniste ca să scapi de incorporare )si până la urmă, ( altă minciună ) n-a dat la agronomie ci la drept . Alora, piticul minte de când era adolescent iar acum minte de ingheată apele !
    Sin-că una si mă duc prin alte locuri : in loc să aloce fonduri pentru construirea de DIGURI in zonele predispuse inundatiilor, a alocat 100 de milioane lei pentru construirea de parcuri de joacă ,culmea indignării, chiar si-n localităti ce-au fost inundate.Dar, stii de ce ? Să intre banii alocati ( când românii mor de foame ) in buzunarele clientelei politice pentru că , las fiind ,nu are curajul să dirijeze banii pe ce-i absolut necesar ( diguri ) .

      1. @ Theo
        Răspuns corect !
        Si, mai ales că la parcuri de joacă si la mutat borduri portocaliii se pricep cel mai bine, iese profit nu glumă in timp ce la diguri apar pe neasteptate doamna cea revoltată pe drept si domnul gata să-l sufoce pe Băse si , nu mai pot fura nimic .
        De acord cu cele spuse de Basarica si Corina !

        1. @Aliosa
          Da… si la borduri se poate si exagera.
          Am auzit ca sunt strazi in sectorul 3 unde sunt puse doua randuri de borduri.
          Cum naiba au facut?
          Le-au pus una peste alta?

        2. @ Theo,
          Sincer, nu am fost prin sectorul 3 si nu mă pot pronunta dacă au pus bordurile „ una peste alta ” dar, sigur le-au scos dintr-un loc pe varii motive si le-au montat in alt loc pe bani frumosi si fără de miros.
          O noapte linistită !

  4. Din păcate, această cutumă nescrisă a „onoarei” la români în general…lipseşte. Sunt foarte puţini cei care ştiu să recunoască atunci când greşesc şi să lase loc celor care pot ştiu să îndrepte lucruile.
    Noi suntem un popor destul de arogant şi grandoman care avem pretenţia că le ştim pe toate…, de aceea ne place să dăm sfaturi, să ne batem cu pumnul în piept, dar când este să facem cu adevărat ceva… atitudinea dispare ca prin minune (exemplu concret: mitingurile de la moţiune).
    Ceea ce este şi mai de acuzat este faptul că acest obicei prost se frecventează acolo unde el nu ar trebui să existe: în foruri superioare de decizie, în spitale, în învăţământ, etc

    Cât despre Boc…nu cred că este cazul să ne punem problema demisiei, pentru că la nivelul lui aroganţa este uimitoare, iar iresponsabilitatea şi mai şi.

    Ceea ce faci tu Theo este de admirat. Eşti un om deosebit căruia îi pasă, care spune nu doar frumos ci şi la subiect ceea ce este de spus şi întotdeauna ne face să ne gândim la cei de lângă noi. Blogul tău nu este numai un blog politic sau de pamflet ci şi unul al conştiinţei!

    1. @Ramona-Sandrina Ilie
      Ramona iti multumesc pentru cuvintele frumoase spuse despre blogul meu.
      Asemenea cuvinte ma fac sa contiunui.
      Am avut cateva momente cand am vrut sa ma las.
      Aveam impresia ca blogul meu este inutil.
      Cei in care am crezut ma ignora.
      A fost foarte neplacut pentru mine atunci cand am inteles asta.
      Ma bucur ca ai revenit pe blogul meu.
      Imi era frica ca te-am suparat cu ceva.
      O zi excelenta!

      1. Theo…, exact din aceleaşi motive am vrut şi eu să părăsesc internetul, dar am înţeles că eu nu scriu pentru cei care mă ignoră ci pentru aceia care îmi rămân mereu. E ca şi în viaţă Theo :)…iepurele sare de unde te aştepţi mai puţin!

        Draga mea, nu am stat mereu departe de blogul tău, iar ţie ţi-am fost mereu aproape…, oarecum te simt ca pe o prietenă, iar asta pentru că îmi place felul în care spui lucrurilor pe nume şi, te iubesc ca şi om :), dar am avut nişte probleme de rezolvat cu mine însămi. Răul trebuie tăiat din rădăcini şi eu cred că înainte de a tăia buruiana de pe câmp trebuie să o tai din ghiveciul de pe masa ta. Mi-am făcut ordine în priorităţi şi gânduri, în acţiuni…mi-am neglijat chiar şi blogul şi regret că şi pe unii dintre voi. Mă uitam deunăzi în blogroll şi m realizat că eu una nici să vreau nu aş putea să vizitez într-o zi toţi acei oameni frumoşi. Totuşi…, tu niciodată nu ai făcut parte dintre ei!

        1. @Lady Allia
          Este foarte bine ca ti-ai facut ordine in ganduri.
          Si eu simt nevoia sa ma opresc un pic si sa ma linistesc.
          Oricum nu o sa renunt.

  5. nu este cel mai pupinbasist. l-au intrecut intre timp altii.uite unul: TRU! daca ne punem neuronii in functie gasim pupinbasisti mai mari si mai agresivi ca el. in rest de acord cu ce ai scris!

    1. @olimpiu65
      Este o facatura 🙂
      PDL -ul are mult mai putin … maxim 6-7%
      UNPR-ul nu are ce sa caute aici, 1% este mult prea mult. 🙂
      In rest este posibil 😀

        1. @olimpiu65
          Pai tocmai de aia Olimpiu.
          Au umflat procentele la PDL si la UNPR.
          A… am vazut ceva pe blogul lui Ciutacu apropo de UNPR 😀
          Un comentator a scris UN PRtz 🙂

        2. super faina asta cu partzul. chiar asa! daca ma uit la Opera imi imaginez un bolnav mintal, la Nicolicea altul la Diaconescu altul cu probleme psihice mai vine si loaza de Sarbu cu Ontanu care in afara de afaceri nu se mai preocupa decat de gargara si toti astia cica il alinta pe Ponta ii spun Pontanacul. sa-l puna pe Base presedinte ed partid ac la PD-L cred ca nu va avea loc daca pierde gasca lui de ongisti si tarfe

  6. Cum e aia”pupinbasist”?adica pupi basina ,o fi un nou sport national!normal se miroase nu se pupa dar noi fiind asa dragastosi o si pupam.Nu te mai mira de bocescu,cu basescu e la fel ei necitind nimik in viata lor n-au auzit decat ce vorbeste lumea pe la colturi,astia nu vad ca nimeni de afara nu sta de vorba cu ei?chiar daca se cred ei intelepti si drepti,incearca sa demonstreze unei lumi intregi ca albul e negru,lumina e intuneric etc.

    1. @brankardierul
      Nu a ajuns inca (si sper sa nici nu se intample) spor national.
      Nu noi ci cei care il admira pe basescu practica acest sport. 🙂
      Ma bucur sa vad ca esti bine.

  7. Nu prea am avea de ce sa fim suparati pe base si pe Boc.
    Ar trebui sa fim suparati pe cei care i-au votat direct sau indirect, prin absenta sau vot nul. Astia i-au mai votat o data desi probasera ca sunt niste incompetenti.
    In democratie, daca n-ai cultura politica bei paharul cu venin pana la fund.

      1. @ Theo,
        Adevăr grăita plano10 !
        Vinovatii principali sunt cei care i-au votat si tare mi-e teamă că de s-ar vota mâine din nou, foarte multi dintre cei peste cinci milioane de alegători i-ar vota din nou . De ce ? Pentru că sunt usor de manipulat,păcălit si mituit .
        IPP a efectuat sondajul la comandă , a scos rezultate la comandă ca să adoarmă vigilenta tuturor si să -i dezbine pe liderii PNL si PSD . Băse stie despre ce este vorba .

  8. Să-i ajutăm pe semeni :

    Boc a fost şi este laş ,
    Dar în scopul mântuirii ,
    Să-i dăm noi un cuţitaş
    Ca să-si facă harakiri .

  9. @TOMIS TRAVEL
    Inca un comentariu de genul asta si ajungi direct in spam.
    Ca bonus te scot si din blogroll.
    Nu o fac acum pentru ca ai spus ca esti prieten cu Leusor.
    Asta este singurul motiv.
    Tu alegi.

Lasă un comentariu