Reactii dupa decizia lui Basescu de a nu promulga Legea pensiilor – Traian Băsescu, de ce ţi-e frică, nu scapi!

Liderul social democrat, Victor Ponta, a declarat ca decizia lui Basescu de a nu promulga Legea pensiilor  ar trebui urmata de demisia Robertei Anastase, cea care a comis frauda la votul Legii pensiilor.

Traian Basescu a luat solutia pe care o asteptau pensionarii. Nu a vrut sa ia parte la aplicarea unei legi adoptata prin frauda. Presedintele a gasit o motivatie acoperita din punct de vedere constitutional de a trimite legea in Parlament, una diplomatica si politica, care dincolo de fondul ei are ca scop tocmai nepromulgarea legii si amanarea unei crize politice majore”

Traian Basescu a sanctionat implicit si frauda din Parlament. Eu, si cred ca si jurnalistii, inteleg semnificatia acestui motiv pe care presedintele l-a gasit. Acum putem indrepta multe lucruri. A doua jumatate a drumului spre normalitate este categoric demiterea Robertei Anastase si PD-L sa numeasca un alt presedinte”,

Dan Voiculescu a declarat că decizia este una bună, dar că gestul arată că şeful statului nu ştie decât de frică.

“Preşedintele nu ştie decât de frică. Iar cea mai mare frică a sa este suspendarea. Este bine că a decis să retrimită Legea pensiilor în Parlament. Este o lege incorectă. Trebuie să modificăm valoarea punctului de pensie şi vârsta de pensionare. Iar pentru preşedinte am un mesaj direct, care îi este foarte familiar: Traian Băsescu, de ce ţi-e frică, nu scapi!”

Purtătorul de cuvânt al PNL, Mihai Voicu, a declarat ca decizia preşedintelui Traian Băsescu privind retrimiterea legii pensiilor în Parlament este un gest de imagine, făcut sub spectrul fricii de suspendare.

Considerăm că această decizie este un exclusiv exemplu de imagine, preşedintele încercând să pozeze astfel în apărătorul pensionarilor. Remarcăm totuşi că modul în care preşedintele a considerat legea ca fiind una adoptată în mod legal şi că neavând probleme de neconstituţionalitate, îl face pe Traian Băsescu apărătorul fraudei din Parlament

Liderul PC, Daniel Constantin, considera ca gestul presedintelui Traian Basescu este unul corect, dar nu demn de lauda. El afirma ca este normal ca presedintele sa-si faca datoria fata de romani si precizeaza ca in 6 ani este primul gest corect pe care il face presedintele.

E anormal ca am ajuns in situatia in care sa-i cerem presedintelui sa-si faca datoria. A fost nevoie de apelul Opozitiei, chiar de amenintari, de scrisori de la sindicate si patronate ca acesta lege sa se intoarca in Parlament. Avea nevoie de un motiv pentru a trimite legea pensiilor in Parlament. Daca acesta lege ajungea in Parlament fara un motiv, presedintele certifica frauda comisa in timpul votului pentru legea pensiilor”

Presedintele Senatului, Mircea Geoana, crede ca, prin decizia luata joi, Traian Basescu a recunoscut ca legea este imperfecta si are nevoie de modificari.

Este un gest de prudenta rationala. Este evident ca prin aceasta decizie Traian Basescu a evitat sa initiem actiunea de suspendare. Basescu a recunoscut ca legea este imperfercta si are nevoie de modificari. Eu cred insa ca ar trebui sa operam si alte modificari la Legea pensiilor

Vicepreşedintele PDL Cezar Preda a spus, joi, că partidul din care face parte este pregătit, alături de aliaţii din coaliţie, să voteze din nou în Parlament Legea pensiilor.

“PDL şi aliaţii săi de la guvernare au demonstrat zilele trecute în Parlament că formează o majoritate solidă, nu au am mai putut nici Ponta nici Antonescu să arate la TV poze cu oameni mai puţini şi voturi mai multe. Au fost 170 de oameni în sală care au votat ce trebuia votat. Nu au mai putut să invoce faptul că nu e o majoritatea. Ea există, e solidă şi va susţine orice proiect al Guvernului care contribuie la respectarea angajamentelor şi programului de redresare economică. Ce atiutudine vor lua ei, că fac grevă parlamentară, că vor ţipa la lună, nu ne priveşte. Să vină în Parlament şi să vadă majoritatea solidă care va trece orice proiect vrea Guvernul. Această aclamare cu Legea pensiilor, că Băsescu nu trebuie s-o promulge, e un joc , pentru că legea e constituţională iar şeful statului poate găsi alte motive, dar nu cele invocate de PSD şi PNL. Orice se va decide, suntem pregătiţi să demonstrăm că avem mai mult de 170 de oameni şi să votăm din nou legea”

As vrea sa stiu si parerea lor despre decizia lui Basescu Traian liderilor: Rox, ALM, Brankardierul, Olimpiu, AliosaAna Usca, Caius, Basarica, Dispecer Blogosfera, Elisa, Gebelezis, HAI CA SE POATE!, Vania, Ioan Sorin Usca, Marcus, Plano 10, Natasa, Orfiv, Supravietuitor, Transildania, World of Solitaire, Starea Natiunii, Ziarul lui Ipu, Sibilla, Razvan, KinRPro Atitudine, Societate, Teo, MirelaMotanul filozof, Matilda, Gara pentru Noi.

68 de gânduri despre „Reactii dupa decizia lui Basescu de a nu promulga Legea pensiilor – Traian Băsescu, de ce ţi-e frică, nu scapi!

  1. Ei bine ! Eu cred ca este un „joc de glezne” al puterii sa dea impresia opozitiei,dar mai ales populatiei,si femeilor ca presedintele este unul intelegator. Pentru o vreme unele voci vor inceta sa mai strige ,iar el isi va face mendrele si va coace al;tceva mult mai rau pentru tara! Inceperea negocierii cu sindicatele din invatamant,acest lucru si altele cateva fac sa amane debarcarea sa de la Cotroceni si a lui Boc de la Victoriei! S-ar putea insa sa ne trezim cu alte surprize neplacute cum este cea cu schimbarea constitutiei prin lege organica!

      1. Stii de ce o sa spuna ca acum doua saptamani avea alta parere? O sa zica ca acum doua saptamani nu murise ma-sa. …Si o sa se zmiorcaie daca cineva o sa-l intrebe. …si o sa pona pe cineva sa-l intrebe ca sa se poata zmiorcai. De fapt lacrimile ii vor veni de la hemoroizi: morcovii…
        …si lumea rea spune ca il doare in cur de noi. Pai, il doare… O sa-l doara curand si pe spinare…

        http://oferta-kinr.blogspot.com/2010/10/o-cina-calda-pentru-porcotalii.html

  2. Trebuie fortata introducerea procedurii de suspendare. Acum l-am potolit pe Basescu, dar daca nu il vom forta sa plece de la presedintia Romaniei, nu am facu mare lucru. Doar am prelungit boala. Din pacate nici romanii nu sunt foarte sangvini, cand protesteaza canta dansul pinguinului.

  3. Theodora, unde ai vazut/auzit tu ca „Liderul social democrat, Victor Ponta, a salutat decizia presedintelui Traian Basescu”? Dar sa nu-mi spui ca asa a scris in ziare.com!

  4. Ultima declaratie a lui Preda m-a scos din rabdari. Oamenii acestia nu au decat un singur obiectiv: sa modifice scorul. chiar daca ar muri milioane de oameni in tara aceasta ei vor avea o singura preocupare: sa se lupte! Nu pentru noi, ci intre ei…

      1. Da Teo,asa ar trebui,sa luptam pentru noi.Observ insa ca pana nu vine unul care sa ne impinga de la spate nu facem nimic.Nu mai inteleg neamul asta si ma intreb cat din istoria Romaniei invatata in scoala trebuie sa cred,acolo ma invatau despre un popor care s a luptat cu imperiul turc.In prezent nu mai lupta decat pentru stomac.

  5. @ Theo,
    Pe un alt blog am postat inainte de a se difuza stirea retrimiterii legii pensiilor inapoi la parlament că Băsescu va proceda asa din mai multe motive :
    a) a fost,este si va fi un duplicitar;
    b) minte,manipulează, dezbină si prosteste pe toti;
    c) trage de timp ca să treacă de 25 oct.;
    d) râde de toti si de toate;
    e) joacă la cacealma „ javra ordinară ” ;
    f) isi urmăreste doar interesele sale etc etc.
    Chiar crezi că i s-a făcut milă de femei lui, care nu de mult a catalogat o reprezentantă a sexului frumos cu apelativul „ țigancă impuțită ” ?
    Legea va fi reexaminată doar la articolul care se referă la vârsta de pensionare a femeilor care si asa s-ar fi aplicat din 2030 când el nu se stie pe unde o mai fi sau de-o mai fi si nu la articolele ce se vor aplica imediat si care vor lovi crunt pe toti pensionarii actuali si viitori. Prin gestul făcut a păcălit si opozitia si omul de rând care se si vede salvat de demagogul marinar care acum două săptămâni spunea că-i normal ca vârsta de pensionare să fie la fel si la bărbati si la femei iar acum sfătuit de dracu stie cine , a intors-o ca la Ploiesti.
    Joacă tare, „ javra ordinară ” !

      1. @ Theo,
        Nu numai el a jucat așa ci si toti portocalii indiferent de craca pe care erau cocoțați prin manipulare, fraudă ,dezbinare ,ipocrizie si mituire !
        Iar dacă românii nu se trezesc repede din ameteala in care sunt si-n 2012 nu trimite PDL alături de PNCTD, atunci, chiar că ne merităm soarta !

        1. @Aliosa
          Nu in 2012 Aliosa, in iarna asta trebuie trimisi la groapa de gunosi a istoriei.
          De PNTCD chiar imi pare rau.
          Basescu este groparul PNTCD-ului.
          A incercat si cu PNL-ul acelasi lucru.
          A tot rupt din el. Si de la PSD a rupt.
          Este timpul sa ii ajutam sa faca IMPLOZIE

  6. La postul anterior, am mentionat ca retrimiterea legii in Parlament poate fi o optiune pentru Basescu, ca sa scada presiunea suspendarii. Dar, nu pot sa nu remarc ca a fost un dulce, atunci cand a spus ca se gandeste la balerine si balerini 🙂 ! Va puteti imagina cum arata un cuplu de balerini de 65 de ani? Dar de 63 + 65 de ani? Ce „Lacul Lebedelor” ar iesi? Ce troznete ale artrozelor ar completa muzica?

    Oricum, din punct de vedere al varstei de pensionare, legea este o tampenie! Facuta de tampiti! Daca un inginer poate lucra la computer pana la 65 de ani, cu toate ca la acea varsta incep semnele senilitatii, ce facem cu muncitorii? Puteti sa va inchipuiti un strungar, un frezor, un forjor sau un turnator capabil sa mai lucreze la 65 de ani? Evident ca nu va putea si va fi pensionat anticipat. Si, conform acestei legi idioate, o sa fie penalizat la greu (undeva spre 50%). Si uite asa, o sa se faca economii la fondul de pensii, tocmai in 2030 cand, conform declaratiilor triumfaliste ale portocaliilor, va curge lapte si miere prin toate rigolele din tara. Dar, poate nu ati observat ca in „argumentatiile” portocaliilor se foloseste o dubla logica: sunt siguri ca in 2030 speranta de viata va fi ca in Germania, dar natalitatea va fi similara celei de astazi din Romania! Pai, daca o sa avem un nivel de trai ca in Germania, nivel de trai care va creste speranta de viata, ar trebui sa avem si natalitatea ca in Germania! Ba chiar mai mare, ca romanii sunt mai iubareti!

    Deja reactiile parlamentarilor nu ma mai impresioneaza. In cel mai bun caz, va fi circul cotidian, cu parasirea sedintelor de catre Opozitie si numararea, de catre Putere, a voturilor „pentru” cu handicap de 100! Daca sunt aproape sigur de ceva, atunci pot sa spun ca aceasta lege antinationala nu va suferi decat corectia ceruta de Basescu (poate nici aia) si va trece ca prin branza …

    1. @ALM
      Eu cu imaginatia stau excelent, Cu altele stau mai prost.
      Si eu cred ca vor modifica doar articolul cerut de basescu si atat.
      Eu m-am saturat de el si de PDL.
      M-am saturat. Nu mai pot cu ei …. Nu mai pot

  7. Ca a salutat sau nu decizia nu este important. Important e cum reactioneaza in continuare opozita, daca face un cadou PDL-stilor, la chemarea lui Oltean, ca sa admita reluarea votului in Camera, daca o accepta pe Roberta si-l tolereaza pe Voinescu la sedintele camerei, ambii fiind in culpa, depasind cu mult hotia omului de rind. Ei nu au ce sa mai caute in Parlament. Acceptarea lor admite ipoteza ca si ceilalti sint asemenea lor. Theodora nu trebuie sa renunti si nici sa te scuzi. Pina in prezent comentariile tale au fost la obiect si bine facute. Trebuie sa fi prezenta cu parerile tale, impartasite de multi. Curaj.
    noapte buna!

  8. mi s-a facut de-a dreptul greata cand am citit porcariile debitate de cezar preda, dar sa spunem ca suntem obisnuiti cu gradul de prostie imbecila din pdl…
    cat despre decizia lui basescu, o fi ea cea buna, dar sa permiti ca tara pe care o conduci sa ajunga la necesitatea de a trimite inapoi la parlament o astfel de lege demonstreaza „calitatea” ta de conducator al statului (asta pentru a nu stiu cata oara).
    e penibil ceea ce se intampla!

  9. Votul in CCR privind suspendarea basedintelui e numai consultativ. Se pune problema obtinerii majoritatii in parlament pentru o suspendare. Motivul (cu argumente) e important pentru obtinerea acestei majoritati. Modul in care s-a intors azi cu promulgarea (nepromulgarea) dovedeste ca are simt de conservare propriu oricarui animal, dar dovedeste si ca e labil psihic ceea ce ar putea fi un motiv cu conditia sa i se ceara supunerea la o expertiza psihologica dar cu experti de-afara, de la Bruxelles daca tot suntem europeni iar nesupunerea ar putea fi iar motiv dar pentru asta trebuie iar o majoritate parlamentara sa i-o ceara.

  10. CITEŞTE DACĂ POŢI NUVELA LUI CEHOV „CAMELEONUL”. ESTE FOARTE ACTUALĂ, DESPRE OAMENII CARE SCHIMBĂ PĂRERILE CU MARE RAPIDITATE, DUPĂ CUM BATE VÂNTUL (NU SOV).
    SUNTEM ÎNCONJURAŢI DE CAMELEONI DE LA CEL MAI ÎNALT NIVEL LA ….ION CÂRSTOIU.
    RETRIMITEREA LEGII PENSIILOR ÎN PARLAMENT ESTE TOT UN CAMELEONISM.

  11. in discursul din parlament din 21 septembrie a spus ca este nevoie de egalizarea varstei de pensie. Acum a spus ca nu e bine si ca aceia care au votat astfel ar lasa pensionarii neaparati.
    Este deja prea absurd totul…

  12. Pingback: Apatia | Ioan Usca
  13. nu stiu daca onor presedintelui i-a fost frica de ceva. poate am mai spus: a vrut sa puna basmaua pe tambal in stilul sau grobian, dar nu mai merge, coana Anastase trebuie sacrificata altfel liderii opozitiei isi pierd credibilitatea… va fi un razboi dur acolo
    ce jalnica explicatie a dat tov Basescu contrazicand ce afirma cu o luna in urma!!! parca legea asta sta doar in varsta de pensionare a femeilor si apropos chiar vb cu sotia mea si am ajuns la concluzia ca la modul in care vietuim in Romania intre 60- 65 de ani la ce vom mai fi buni???

      1. Theo draga eu sunt inginer si 11 ani am lucrat intr-un mediu ff greu, de acolo varsta de pensionare era 50 de ani, eu nu vad poameni muncind acolo( s-au facut prea putine imbunatatiri) lucrand pana la 65 de ani. si chiar daca astfel de intreprinderi au mai fost modernizate in ultimii 15 ani sunt zeci de ani lucrati in conditii neomenesti pt varsta de 65 de ani pensionare…. daca ramaneam in acel mediu acum eram ,,veteran” intre angajati. oare oamenii care fac legi cunosc toate realitatile muncii unor cetateni sau doar statisticile si imperative financiar-bugetare ii guverneaza???

        1. @olimpiu65
          Si eu am lucrat in conditii de toxicitate.
          Ma rog, eu am fost TESA, eram in birou dar parintii au lucrat direct in sectie.
          Oricum mirosul ala era tat de puternic ca se simtea de la o statie distanta.
          Ai mei au boli profesionale.
          Eu pentru ca am lucrat mai putin decat ei am scapat.

  14. sal!micutul si-a scos palosul si e gata de lupta cu sticlele de whisky.Dupa mine romanii sunt dusi cu pluta toti,noi modificam legi care privesc aproape sfarsitul legii si nici decum legile existentie de la pruncie la maturitate asa cum ar face orice om normal la cap.Legea locurilor de munca exista?nu ,atunci despre ce vorbim!?legea conditiilor de munca exista?nu,atunci despre ce vorbim!?vorba lui olimpiu ,au fost conditii grele de munca dar sa vada cam ce se intampla acum,oamenii pleaca de la firmele respective gata matrasiti numa’ buni de pregatit de celelalte.Este cumva lamurita legea conducatorilor auto?se conduce cine vrea si cum vrea,nu te angajeaza daca nu ai B ul,dar salariul nu e pe masura indeplinirii a 2 functii.E lamurita cumva legea asigurarilor de accidente si de imbolnaviri din campul muncii?s-a inventat ITM sa faca cercetari dar despagubiri nu se dau decat daca mergi in instante si doar se stie ca daca ajungi pe mana lor,om esti.In tara noastra dupa 90 s-a produs un intreg lant de ignorare a fortei de munca care acum este praf cu sanatatea si astia mai bauna!e corect ,bugetarii din birou sunt feriti de astea dar cu toate astea au veniturile cele mai mari,si de aia vorbesc cu o usurinta debordanta despre munca,varsta de pensionare,pensii de boala etc. si eu am 50 si sunt praf ,peste 15 ani am fost pe santiere in medii grele ,nu chimice,nu imi revin deloc si nici sistemul miraculos din tara nu ne si nu ma sprijina sa imi revin si sa mai pot activa,exista vreun studiu despre treburile astea?nu!nici media ,nimeni nu abordeaza aceste subiecte ptr. ca majoritate a sunt captivi ai birourilor unde de bine de rau poti sa faci hemoroizi sau sa devii obez daca nu esti atent.Ma opresc,ca as putea scrie cred 200 de pagini,cu exemple doar din viata mea,fara sa ma opresc!

    1. @brankardierul
      Din cate stiu acum nu se mai tine seama de grupele alea de munca.
      Iti proun sa scrii tu un articol pe tema asta si eu il ridic pe blog.
      O sa apara numele tau la autor.

  15. Text interzis la publicare pe blogul lui Nastase:

    “Domnule Nastase, am vazut ca v-ati straduit sa rezugraviti exteriorul edificiului si sa puneti o firma mai trendy. Apoi am observat ca ati investit in schimbarea tapetelor. Vad ca ati facut efortul sa innoiti mobila si lenjeriile.
    Dar, vai! Zadarnic tot efortul.
    Cred ca a venit timpul sa schimbati “fetitele”. Au imbatranit, s-au naravit, s-au umplut de fite si le e gandul doar la capatuiala.
    Stabilimentul de lux, pe care l-ati conceput, tinde sa semene tot mai mult cu un lupanar sordid din Dudestii de altadata, mai ales ca o lupana ordinara, trecuta bine de a treia tinerete, vrea sa interpreteze rolul de matroana.
    Este pacat, zau, de timpul pierdut si atata truda.”

    1. @mumu12345
      Aprob textul daca imi spui si mie ce legatura am eu si articolul meu cu ce ai comentat tu 😦
      Doar faptul ca scriu comentarii la AN nu este suficient.
      Cine este lupana ordinara, trecuta bine de a treia tinerete?

        1. @mumu12345
          O sa imi pun toata gasca ei in cap 🙂 🙂 🙂
          Multumesc draga prietene!!!!… indiferent cine esti tu
          Si eu am doi caini superbi de fapt sunt doua catele dar niciodata nu le-am permis sa ma linga in halul ala pe fata.
          Chiar daca lupoaica sta cu mine in casa nu se urca niciodata in pat…. are totul o limita oricat de mult as iubi eu animalele.

        1. @mumu12345
          Mai dar arata GROAZNIC …. Nu cred ca este ea … toata lumea spunea ca este frumoasa sau nu … ca a fost o femeie foarte frumoasa.
          Cati ani are?

      1. Câns se lăuda cât de tânără şi suprbă este am incercat să postez şi pe blogul lui Năstase nişte linckuri (în postări separate să nu intre la spam automat)către câteva poze, fără a spune ce conţin. Dar Cerberul Manuela a fost la post şi m-a frânat indiferent de protestele mele.

        1. @mumu12345
          Doamne fereste!!!
          Pai daca ea este frumoasa eu sunt ZANA ZANELOR 🙂 🙂 🙂
          Poate o fi fost ceva dar se vad excesele.
          Inca nu m-am hotarat daca sa ma duc la congres sau nu.
          Este posibil sa nici nu primesc invitatie daca aya are putere de convingere.
          Ma bucur ca nu m-ai abandonat.
          Te rog sa mai treci pe la mine.

        2. Imi pare rau,mumu 12345,pentru raspunsul care ti l-am dat pe blogul meu. Am avut impresia din ceea ce scriai ca te referi la dl Nastase,si il critici. Vazand si pozele trimise teodorei esti cam in situatia mea in care nu imi sunt aprobate multe cometarii pe blogul d-lui Nastase,si acum inteleg ca din cauza trepadusilor gen aya ,si alti pomeniti de dvstra! Sper ca nu va suparati daca pastrez ambele postari si raspunsul meu,ca sa-mi aduca aminte mereu de greseala ce am facut-o!

        3. @popateapa
          Cred ca se refera la „prietena mea” si la prietenii ei.
          Cei care vor sa faca legea acolo.
          Intelectualii desavarsiti….. cei perfecti …. ba nu aya este MAI MULT CA PERFECTA 🙂 🙂 🙂

      2. A trecut de 56 de ani. Are aceeaşi vârstă cu Marcus, care o ştie şi el foarte bine. Luptăm alături pe bloguri şi sit-uri, pe baricada năstăsiană şi social democrată, dar cel mai adesea impotriva mentalităţii şi pornirilor ei nimfomane şi narcisiste şi de multe ori chiar antisocial-democrate, de aproape 8 ani.

        PS: Fii fără grijă. Ea este. Pozele ni le-a trimis tocmai ca să ne „demonstreze” cât de frumoasă şi distinsă este.
        Şi cred că le-a trimis la cel puţin cateva duzini de nickuri masculine. Săptămâna trecută cred că le-a primit şi LePrice, dacă a reuşit să-i descifreze adresa de e-mail pe care i-a scris-o cifrat în comentarii.
        Cu nişte ani în urmă i-a căşunat pe un antrepenor de pompe funebre din Constanţa, care se pricepea să dea în comentarii, cu copy-paste, citate din sonetele lui William Shakespeare. A sfârşit prin a se trezi cu individul la ea la Camera Deputaţilor, făcându-i propuneri sexuale. Dar tipul era bătrân gras şi chel şi l-a refuzat. A urmat un circ monstru pe forum cu insulte şi trivialităţi din partea refuzatului. Cu toţi i-am sărit în sprijin, chiar dacă nu merita, că o avertizasem de imprudenţa pe care o comite. Dar fiind dusă rău cu pluta, n-a îmţeles nimic şi a repetat scenariul încă de vreo câteva ori. Şi când îi ard călcâiele devine un monstru cu toţi, dar mai ales cu cele de acelaşi sex. Sunt multe de povestit, dar parcă blogul nu este cel mai potrivit.
        Poate nici nu afişezi acest text, dar dacă vrei s-o faci, nu mă deranjază. Nu strică să mai citească şi din cei care-o cred perfectă şi sublimă. Pe unii i-am mai avertizat din vreme, dar când au luat-o la vale nu s-au oprit pâna când dezamăgirea n-a fost directă şi deplină.
        Să auzim şi de bine!

        1. @mumu12345
          Inseamna ca tu postezi de pe alt ID pe blogul ala.
          Chiar nu imi dau seama cine esti.
          Pai inca mai lucreaza la Camera Deputatilor?
          Nu mai inteleg nimic…. lui LePrince ii place cum arata? Doamne fereste!!!
          Daca ii arat pozele lui tata …. garantez ca zice NU
          Daca nu vrei nu afisez comentariul asta.
          Tu hoatarasti.
          Sa auzim si de bine!!!!!

Lasă un comentariu