Ti-am furat porcii pentru ca dumneata esti bogat

Sursa: Realitatea.net

Acest articol nu este in totalitate un pamflet.

Nu doresc sa incurajez furtul dar ma bucur cand oamenii saraci primesc cateva kg de carne de sarbatori.

O ferma de porci din localitatea Ciocârlia din judetul Constanta a fost atacata de „Robin Hood”

„Ţi-am furat porcii pentru că dumneata eşti bogat. Vrem să fim şi noi bogaţi. O să dăm şi la săraci. Mulţumim!”

In urma atacului au fost omorati 34 de porci, desi doi paznici erau la doar cativa metri.

„Dormeam când s-a întâmplat furtul? Nu s-a auzit nimic”

„Au scos porcii pe geam. Eu zic că a fost o bandă organizată, infractori de animale”

Proprietarul fermei spune ca erau si porci de 140 de kilograme si ca la furt au participat peste zece persoane, oamenii i-au scos pe geam si i-au transportat la masini.

In loc de concluzii si propuneri:

Vin vremuri grele si romanii saraci vor avea nevoie si de paine, lapte, oua, faina, malai, haine, incaltaminte, imbracaminte, medicamente, etc.

Multi romani saraci vor avea nevoie si de case.

Ne vom retrage in paduri si vom locui in pesteri?

De cati „Robin Hood” vor avea nevoie saracii Romaniei?

Va recomand sa citit si:

Moshu vs “Perversu de pe Targu Ocna”

Timpul României a apus, politicienii se bat între ei să construiască unii Ţeporia, alţii Absurdistanul

In Loc De Coliva Si Colaci, O Noua “Nefacubila” Cotrocenista!

Cu coasa, duios boc trecea…

As vrea sa stiu si parerea lor: ALM, Rox, Brankardierul, Maia, Plano 10, Vlad Cel Oribil, Gabi, Olimpiu, Vassyle, Yogoshima, Vania, Ioan SorinCaius, Ana Usca, Cristian Lisandru, Elisa, Hai ca se poate!, Gica Contra, Dragon, Supravieţuitor, Cristian DimaStarea Natiunii, Madi si Onu, Teo NeguraMirela Pete, Aliosa, KinR, Basarica, Chat Noir, Alianta Dreptei, GebelezisCorina Cretu, Victor Ponta, Oana Niculescu Mizil, SimionPopa Teapa, Pro Atitudine, Motanul Filozof, Augustin, Renata, Zina- Lecturi recenzate, Horatiu Buzatu

140 de gânduri despre „Ti-am furat porcii pentru ca dumneata esti bogat

    1. @eumiealmeu
      Nu ai sa vezi decat foarte rar asa ceva.
      Oamenii cu suflet bun sunt din ce in ce mai putini.
      Bogatul nu il crede pe cel sarac si nici staulul pe cel flamand.

    2. Wow, s-a gasit solutia la eradicarea saraciei. In loc de „sa dea statul” trecem la „sa dea cei care au”. Fugi la Stockholm, te asteapta un Nobel.

        1. Ei bine, gresesti. Nu l-am votat. Mi-am anulat intentionat votul, intrucat nici Basescu, dar nici Geoana nu merita sa guverneze o stana, daramite o tara.

          [modificat admin]

        2. @
          Da…. lasa ca merita Basescu…. uite din cauza oamenilor ca tine suferim noi acum….. si sufera si aia carora le plangi tu acum de mila….. PROFESORIII SI STUDENTII ….
          INTELEGI MAI CEVA?
          SINCER AM MARI INDOILEI CA AI PUTEREA SA INTELEGI…. ESTI MULT PREA INDOCTRINAT SI INRAIT.

        3. Mi-am anulat intentionat votul, intrucat nici Basescu, dar nici Geoana nu merita sa guverneze o stana, daramite o tara. Care parte din „nici Basescu, dar nici Geoana NU merita sa guverneze” n-a fost clara ? Cu matale sunt 2 posibilitati : ori faci parte din postacii PSD, ori faci parte din nucleul spalat pe creier, pentru care „Iliescu apare, soarele rasare”.

          Ai sa cenzurezi si urmatoarele parti, ca deh, propagandistii vad numai ce le convine …

          http://www.simonatache.ro/2010/06/10/13-15-iunie-povesti-si-marturii-cutremuratoare-i/

          http://www.simonatache.ro/2010/06/11/13-15-iunie-marturii-ale-victimelor/

          http://www.simonatache.ro/2009/12/02/adevarul-lui-basescu-versus-noi-ailalti-javrele-si-prostii/

          PS : Eu nu plang de mila nimanui, si nici n-am nevoie de asa ceva. Si in final, poate pricepi … ca nu cersitul e solutia, de la stat sau de la oricine. Filantropie face cine vrea si are posibilitatea, e o optiune, nu o obligatie.

        4. @Gopo
          Chiar nu pricepi ca prin anularea votului l-ai ajutat pe Basescu????
          Ce este asa de greu de inteles?
          Nu este adevarat ce spui… in primul rand ca la mine nu scriu postaci pesedisti.
          Majoritatea COMENTATIRILOR (nu postacilor ca nu sunt platiti de nimeni) sunt PNL-isti.
          Chiar asa de greu este sa iti dai seama?
          SPALATI PE CREIER SUNT DOAR PORTOCALII.
          AIA AU BANI CA SA PLATEASCA OAMENI SA SCRIE PE BLOGURI.
          PE MINE PSD NU MA AJUTA NICI MACAR SA IMI GASESC UN SERVICIU AMARAT, ORICE.
          CEI DE LA PSD NU MA CONSIDERA UN OM DE-AL LOR DOAR LIBERALII MA CONSIDERA DE STANGA, PENTRU CA SCRIU DESPRE AMARATII ROMANIEI.
          DE FAPT DACA CITESTI CU ATENTIE, MAJORITATEA ARTICOLELOR MELE SUNT DE FAPT ANTI PDL SI ANTI BASESCU NU PRO PSD.
          NU SUNT MEMBRA A NICI UNUI PARTID.
          NU AM FOST MEMBRA PCR, DOAR PIONIER SI UTC-IST CA NU PUTEAM SA SCAP.
          NU MAI CONTEAZA CA AM FACULTATE, M-AS DUCE SI FEMEIE DE SERVICIU DACA AS FI PLATITA OMENESTE.
          NU CERSESC NIMIC.

  1. super asta! as fi naibii ipocrit daca m-a spune acum sa amintesc de lege si moralitate. mi-as dori sa fie ,,calcati” de haiduci, tovarasii politicieni si clientii lor

  2. Theo, furtul tot furt ramane. Te tulbura astfel de intamplari,
    parca iti vine si sa te bucuri. Dar nu asa se rezolva problemele.
    Asa doar se agraveaza! Sunt curios, gashca despre care se spune
    ca a furat, ar fi dispusa sa protestezez zile in sir in fata guvernului
    pentru echitate sociala? Sau impotriva coruptiei? Stii bine ca
    nu. Dar mai stii si ca dupa exemplul astora, se gasesc destui sa-i
    imite. Cica o sa dea la saraci…pfff!… Poate idei!
    Basescu si Boc avem, ne mai lipsea Robin Hood! 😦

  3. Se spune că un porc se certa cu consoarta sa pentru notele mici obţinute la şcoală de „cel mic”.
    Groh, groh spunea porcul tatăl, groh groh spunea şi doamna… Cel mic, care urmărea un video-clip pe YouTube…

    – Ete la ei, nu pot asculta liniştit nişte muzică… Ce vrei? Un porc şi-o scroafă!

    Oricât ai umaniza pe cel sau cei care au furat porcii, adevărul este că ei sunt totuşi nişte hoţi de porci. Cel bogat poate că făcuse el o porcărie (crescătorie de porci), dar era porcăria lui.

    Adevărul social este că în timp ce porcarii au ieftinit carnea de porc, la raft ea este ceva mai scumpă decât acum 6 luni. Bogaţii nu sunt cei care rânesc la porci, ei sunt vai de mama lor, plătesc ratele la bancă după cum se îngraşă porcul. Bogaţii sunt cei care merg prin vacanţe nesfârşite în locuri luxoase, care au maşini de sute de mii de euro, care trăiesc în vile de peste un milion de euro (sau au case în valoare de peste un milion de euro)… O parte dintre cei bogaţi şi-au furat averea, o altă parte şi-au făcut-o pe seama muncii celorlalţi, o parte au făcut averea prin muncă cinstită şi inteligentă.

    Avem nevoie, nu de haiduci, ci de instituţii capabile să depisteze frauda şi imoralitatea. Dacă recuperează şi prejudiciul, cu atât mai bine.

        1. Probabil ca-l distreaza sa isi ia portia zilnica de imprecatii si invective 😉 . Presupun ca putea gasi un loc mai bun, intrucat nu prea ne desfasuram in voie pe blogul tau 🙂 , din respect pentru preferintele autoarei.

        2. @Vlad Cel Oribil
          Lasa ca maine o sa ai si tu locul tau de distactie 😀
          dar trebuie sa imi promoti un singur lucru…. sa imi promiti ca o sa mai treci pe pe aici …. da?

  4. Mi-e mult mai bine cu Base decat mi-ar fi fost cu Geoana,deoarece muncesc mult si am ce-mi trebuie.Era puturosilor sustinuti de stat a apus.
    Daca muncesti bine,traiesti bine.

    1. @sadicu
      MINTI!
      Multa lume munceste pe rupte si castiga foarte putin.
      Tu probabil ca esti platit la postare.
      Nu o sa iti faci planul pe blogul meu.
      Mai incearca si in alte parti.

      1. @Vlad Cel Oribil
        Nu este prima oara cand se deamasca
        Cred ca ma citeste zilnic…. din cand in cand mai face si comentarii in care il lauda pe basescu si arunca cu pietre in opozitie.

      2. Mananca CACAT, pe romaneste! Daca muncesti 12ore/zi, nu mai stai sa citesti bloguri, daramite sa postezi aberatii! Ce dracu’, ma, chiar au impresia ca s’tem prosti facuti gramada?!

  5. Facem un exercitiu de imaginatie (inspirat din fapte reale totusi)?
    In anii 90 eu demisionez dintr-un loc de munca caldut pentru a incepe o activitate pe cont propriu. Toti imi spun ca sunt nebun, ca unde mai gasesc eu un asa job, ca o sa esuez foarte rapid si o sa ma rog de sefi sa ma reprimeasca. Muncesc 14-16 ore zilnic, am nopti nedormite, probleme, stres samd
    Dupa un timp afacerea mea a crescut, am angajat periodic oameni, ajungand in 2010 la peste 20 de angajati.
    Intre timp fostii ei colegi au fost disponibilizati si au ajuns sa se roage de mine sa ii angajez.
    Din mila, am angajat 5 dintre ei, descoperind dupa 6 luni ca ma furau la greu si nu incetau sa ma injure si sa ma barfeasca in tot orasul spunand cat sunt eu de zgarcit si ca nu ma mai satur de bani.
    La intrebarea mea, de ce fura de la mine, cand eu i-am ajutat, le-am dat un salariu decent, am trecut peste parerea celorlalti din firma si nu am crezut pe nimeni cand imi spuneau ce vorbesc despre mine, ei mi-au raspuns cu un tupeu maxim ca eu am si ei nu au banii mei. Si ca ce ma tot supar atat, ca nici nu au furat asa mult, doar sa-si hraneasca copiii, sa le faca cadouri de Craciun.
    Si ca oricum eu castig mai mult decat am nevoie.

    Spune-mi tu, eu ce sa-ti raspund la postul tau?
    Sa zic, au furat si ei, dar nu au pagubit pe nimeni?
    Sa moara toti capitalistii astia nenorociti?

    Nu cumva poporul roman are in gena sa furtul, nemunca, ipocrizia?
    Toate experientele mele au mers pe aceasta linie…

    1. @wtf
      Si eu am inceput in ’92 o afacere a mea.
      Afacerea a mers bine, nu excelent dar oricum mai bine decat daca as fi muncit la stat.
      Munceam 12-14 ore pe zi.
      Am avut si angajati…. unii ma furau si i-am prins si i-am dat afara… unii cu care si acum tin legatura (sunt plecati in Spania si imi mai trimit cate 100 E din cand in cand) au fost cinstiti si i-am considerat ca facand parte din familie.
      Salariile pe care le-am dat erau foarte bune. Nu mi-am batut joc de ei.Vroiam sa aiba destul ca sa nu fie tentati sa fure.
      Da, stiu ca sunt si asemenea oameni ca aia pe care i-ai angajat tu 😦
      Cred ca eu chemam si politia in locul tau.
      Cred ca nu ai inteles bine…. am spus ca nu incurajez furtul.
      Nu cred ca este in gena poporului roman (furtul , nemunca si ipcrizia) cred ca am avut noi ghinion ca am dat peste oameni sin astia.

    2. Iata draga Wtf-ule o cugetare ancestrala romaneasca – ce aproape ca se pierduse in comunism – sub forma de ghicitoare retorica (retorica fiindca, imediat e dat si raspunsul).
      „Cine-nvata
      Sluga hoata
      Si nevasta curva?
      STAPANUL!”

      Asa ca aibe-ti grija de ce-i al tau. Din tot ce te inconjoara toate te-ar putea iubi, mai putin banul, fiindca banul e facut sa circule. Daca ai sa socotesti oamenii in bani, oamenii se vor comporta ca banii.

      1. @KinR

        daca as fi rautacios ti-as spune ca asa gandesc oamenii care nu au bani. ceva in genu’ vulpea care nu ajunge la struguri spune ca-s acri… dar trebuie sa recunosc ca ai intr-o anumita masura dreptate.

        1. Sunt atatea vorbe intelepte din batrani… Numai ca prostia, care vine din ignoranta, care vine din lene, care vine din nesimtire…, batu-le-ar vina…

          Mai ia una de la mine, ca de la Basescu…:

          „Sarac nu e cine n-are bani ci acel ce are nevoie de ei.”

          Extrapoland: „Bogat nu e cine are bani ci acel ce n-are nevoie de ei”.

          Sa-ti spun ceva mai, saracule: Eu ca si ceilalti de pe blogul asta si de aiurea ne batem pentru drepturile omului, cele naturale: Dreptul de a plange cand te doare, dreptul de a manca cand ti-e foame, dreptul de a procrea, dreptul de a exista, dreptul de a munci pentru a asigura existenta ta si a alor tai, dreptul la odihna si sanatate… Mai vrei? Mai sunt!: dreptul de a protesta si a te revolta impotriva celor ce te fura nesocotind legile, dreptul la informare corecta si completa, dreptul la protest si revolta impotriva celor ce te mint in fata…
          …si tot n-ar fi tot…

          Poate ar trebui sa fim mai uniti, organizati, condusi…
          Poate sunt prea romantic desi candva romantismul a adus (azi pare un paradox) capitalismul in intreaga Europa.

          Poate ar trebui sa punem mana de la mana si sa incropim o proclamatie, un document programatic care sa adune doleantele comune ale marii majoritati (facand abstractie de ceea ce ne separa). Eu, in momentul acesta, nu am decat una: Jos Basescu!

          Stiu, aici ai sa sari ca ars, numai ca pastrarea la putere a hotilor aia grei, patronii porcotalii, se mai pastreaza ca doleanta numai pentru niste unii care nici minoritate nu se mai pot numi (si nu ma refer la sustinerea guvernului in Parlament ci la sustinerea parlamentarilor in teritoriu. Ma tem ca va sosi clipa cand teritoriul va da de pamant (la propriu) si cu actuala majoritate parlamentara si cu guvernul si cu betivanul de la Cotroceni.

          Ma tem dar abia astept!

          http://oferta-kinr.blogspot.com/

  6. As fi vrut ca porcii sa fi fost sacrificati in mod civilizat, uman: „humanly euthanasied” cum s-ar spune. Din pacate, nici posesorii de ferme, si cu atat mai putin hotii, nu isi trateaza cu RESPECT animalele. In unele abatoare animalele sunt batute cu rangi de fier ore intregi, peste pulpe si zonele cu muschi, ca masa musculara sa se umple de sange si sa cantareasca mai greu! Din punctul meu de vedere, as prefera sa fie acceptat CANIBALISMUL decat asemenea atrocitati fata de animale.

    Populatia Romaniei este MULT prea numeroasa pentru a supravietui pe seama resurselor naturale ale tarii. In ritmul acesta, vom ajunge asistati ca si triburile din zonele suprapopulate ale Africii, care depind de alimentele trimise din SUA pentru a supravietui (am vazut o serie de calcule prin care se argumenta ca in lipsa ajutoarelor alimentare trimise din SUA prin ONU, 500 milioane de africani ar muri in maxim 10 zile!). De aceea, sincer sa fiu, ORICE masura care are drept rezultat SCADEREA natalitatii este BENEFICA pe termen lung, nu numai in Romania, ci si pe intreaga planeta.

    1. @Vlad Cel Oribil
      Daca imi mai spui multe nu mai mananc carne niciodata. 😀
      Daca iti spun ca am avut niste gaini care au murit de batranete ma crezi?
      Sa inceapa BOGATII primii.
      Sa nu mai faca ei copii, sa ne dea un exemplu ca noi intelegem greu.

        1. Theodora
          …evident ca Oribilu Vlad, asta cu reducerea populatiei. pe model chinez.
          citeste(daca vrei…) pt lamurire si articolu din link.

        2. @incog
          Citesc imediat.
          In cateva minute ca trebuie sa fug pana la bucatarie sa vad daca nu cumva curge apa pe unde am reparat azi
          Cred ca mai bine ziceai ca Eu ca de mine mai scapi 🙂 dar de Vald cel oribil nu cred ca poti.

        3. Scapa si de mine, destul de repede; ma duc sa ma culc 😉 .

          Totusi, trebuie sa subliniez ca este usor sa contrazici o afirmatie, daca mai intai o falsifici.

          Cand ma refer la reducerea populatiei globale, eu iau in calcul in primul rand CRESTEREA NIVELULUI DE TRAI si a GRADULUI DE CULTURA STIINTIFICA, care vor duce la constientizarea majoritatii oamenilor a problemelor GRAVE cu care se confrunta intreaga planeta ca urmare a suprapopularii, si NU la masuri de genul celor luate de guvernul chinez, fata de care nu impartasesc nici admiratia, nici optimismul care vad ca e la moda in unele cercuri.

          Intr-adevar, saracii devin deseuri umane tocmai ca urmare a nivelului scazut de trai si implicatiilor acestuia. Accesul la resurse se face pe principiul „primul venit, primul servit”, si nu pe cel al dreptului celui mai tare (cel putin nu in cadrul societatilor umane, eventual la nivelul statelor si corporatiilor), deci potentatii planetei au foarte putine aspecte care ar putea sa le hraneasca orgoliul si mandria. Mintile geniale de talia lui Konrad Lorenz (vezi pasajele pline de autoironie din On Aggression, de exemplu), Richard Dawkins sau fratii Huxley vor realiza acest lucru, si isi vor trata semenii mai putin favorizati de soarta cu toata compasiunea de care sunt omeneste capabili, facand tot posibilul pentru a le ameliora situatia.

          Si pentru a contrazice afirmatia ca teoriile mele ar fi „comuniste”, tin sa iti reamintesc ca tocmai intr-un stat comunist (fix Romania ceausista), in 1974, tarile COMUNISTE s-au opus implementarii la nivel global a politicilor de control demografic, in cadrul a „Third World Population Conference”, organizata sub egida ONU si la care au participat 135 de state, probabil pentru ca in plin razboi rece tocmai pe numarul mare de SCLAVI se bazau liderii comunisti in lupta lor cu „imperialismul anglo-american si englez” ( 😀 ) si cu cine se mai luptau ei, biete victime umane ale doctrinelor profund inumane care i-au promovat pe scara sociala in roluri pentru care nu erau nici facuti, nici pregatiti, si inconjurati de haitele de incompetenti si ticalosi aferente oricarui dictator.

          Problema Chinei este ca masurile luate dicatorial contravin flagrant nivelului cultural precar al majoritatii populatiei, tributara inca valorilor medievale („valoarea” crescuta a unui baiat fata de o fata, etc). „Imbatranirea populatiei” suna urat pentru unii, probabil, dar nu vad care este problema de fapt, atat timp ca se poate oferi batranilor consideratia si ingrijirea necesara (iar statele din nordul Europei o fac la modul cel mai laudabil, de exemplu). NU imi pune placa cu „forta de munca”, intrucat asta dovedeste o necunoastere crasa a fenomenului tehnologizarii si a impactului pe care acesta il are asupra societatii umane (vezi dezastrul provocat de introducerea macaralelor in porturi (inclusiv in Braila – vezi pasajele din „Spovedanie pentru invinsi” de Panait Istrati), a razboaielor de tesut, etc). Nu putem extinde la infinit comunitatile umane in detrimentul resurselor naturale doar pentru a satisface nevoile provenite din valori culturale potrivite epocii de piatra.

      1. Sunt ELITE RESPONSABILE, in cazul asta 😉 . Prostia ca resursele planetei sunt nelimitatea ne-a costat destul pana acum, si risca sa ne duca la DISPARITIE IN CHINURI, si impreuna cu ceea ce va putea fi catalogat drept un ESEC AL EVOLUTIEI (specia umana), intreaga planeta va fi aruncata intr-o era a distrugerii, la fel ca epoca de dupa disparitia dinozaurilor. POPULATIA PLANETEI TREBUIE DIMINUATA IN MOD RESPONSABIL, PENTRU A EVITA CATASTROFA GENOCIDURILOR, MASACRELOR SI DISTRUGERILOR.

        Numai liderii iresponsabili (si aici intra si cei religiosi, daca nu mai ales acestia) isi trag puterea din numarul supusilor, si sunt dispusi si faca ORICE ticalosie, inclusiv manipularea si indoctrinarea acestora, pentru a-si spori puterea personala.

        1. ORI reducerea populatiei in mod rational, ORI va urma marele macel cu implicatii CATASTROFALE. Emigratia pe alte planete este imposibila inca; unul din motive este tocmai SUPRAPOPULAREA planetei, care obliga natiunile, cat si indivizii, sa concureze intre ei, pe resurse tot mai limitate, in loc sa-si uneasca resursele pentru scopuri nobile.

        2. a bun..! esti din turma shamponata pe creier, din aia care pun botu la vrajeala „incalzirii globale si a resurselor pe duca…” huh? …hahahaah auzi cum suna…”elite responsabile..” ))))
          Vladut, ti-as da niste teme ptr acas’ dar acum nu am timp, deci te las sa mai refulezi p-aici si revin dupa Ignat
          ps. tai porcu traditional, mai
          🙂

        3. Sincer, chiar NU FAC NIMIC, decat sa agraveze problema prin promovarea conceptiei false ca „las’ ca de rezolva”. Daca acceptam razboiul si atrocitatile aferente ca un rau necesar, atunci este mai probabil ca niciodata ca viata pe Pamant va fi aruncata inapoi la nivelul bacteriilor in urma unei singura mari „recolte” de ciuperci nucleare! Tot mai multe boli sunt eradicate! Trebuie sa ne adaptam nivelul cultural la oportunitatile de ameliorare a traiului oferite de tehnologia noastra! Altfel suntem in situatia de a avea indivizi cu instinctele si valorile unui cimpanzeu irascibil la controlul arsenalelor atomice, a haitelor inarmate cu arme automate, etc. Nu mai putem astepta de la Dzeu sa ne dea altceva decat MINTEA necesara gestionarii problemelor create de ingeniozitatea noastra in tehnica si stiinta. Si putem face mult mai mult decat sa ne rugam la prieteni imaginari sa nu fie mintea cea de pe urma – intrucat in urma esecului nostru nu vor ramane, probabil, decat cateva bacterii ingropate in medii anaerobe 😦 .

          Simt nevoia sa mentionez ca pe la 1900 erau cam 1 miliard de oameni pe planeta. Intr-un interval aproximativ de un secol, in ciuda a 2 RAZBOAIE MONDIALE si a numeroase alte conflagratii purtate cu armament tot mai performant, a epidemiilor (vezi „gripa spaniola” si ce proportie din populatia de atunci a planetei a murit in urma ei) si a foametei din Africa si din zonele suprapopulate ale Africii, plus cateva cataclisme naturale de proportii, populatia a ajuns la 7 miliarde! Si tineti cont de pericolul pe care il reprezinta cresterea exponentiala: cu cat ai mai mult, cu atat obtii mai mult – orice agricultor stie ca populatiile de animale care se inmultesc fara discernamant (asa cum sunt toate animalele, inclusiv Homo Sapiens pana in prezent) pot ajunge la efective capabile sa epuizeze resursele in cateva generatii, daca nu sunt controlate (si asta trebuie sa facem noi, oamenii, pentru a evita ca acest „control” sa treaca in sarcina unor mecanisme de reglare superioare (asemeni celor care determina prabusirea brusca a unei populatii de rozatoare, in momentul in care aceasta a ajuns disproportionata fata de resursele oferite de mediu), fapt care ar putea avea urmari CATASTROFALE la nivelul intregii planete, nu doar pentru specia noastra pe care am putea fi tentati s-o consideram insignifianta, daca nu chiar daunatoare, daca luam in considerarea doar anumite aspecte care devin tot mai evidente).

        4. Incog, esti un REBUT. Pentru tine personal doar mi-am pierdut timpul, dar poate mai citeste si cineva cu discernamant ce am scris eu pe aici.

          Sigur, planeta este infinita, ne da Dumnezeu tot ce vrem daca ne rugam si tinem post si maltratam animalele inainte sa ne imbuibam din carnea lor in numele lui Iisus… Sper sa [ modificat de admin] (in somn, pentru ca eu sunt umanist) si tu, si toti cei de teapa ta.

        5. @Vlad Cel Oribil
          Nu este frumos sa ii spui asa.
          Nu cred ca este un om rau.
          Sunt sigura ca daca ati vorbi mai mult ati reusi sa va intelegeti.

        6. Vezi?! Razboaiele si atrocitatile nu fac decat sa arunce fiintele umane si societatile lor inapoi la valorile Epocii de Piatra! Aceeasi Epoca de Piatra care a dus si la aparitia doctrinei cresterii demografice, de care vad ca multi nu vor sa se dezbare, si la hipertrofierea agresivitatii omului (care devine tot mai periculoasa pe masura ce capacitatile noastre de distrugere sporesc). Suprapopularea duce la razboaie si atrocitati, exploatarea omului de catre om si o societate bolnava in aspectele esentiale. Exista calea RATIUNII, dar constat ca majoritatea prefera sa se refugieze in doctrine aberante, misticism si incultura.

          Deh, ce sa te astepti de la astia „shamponati pe creier” 🙂 ?!

        7. @Vlad Cel Oribil
          Ti-am spus, tema este foarte sensibila.
          Aici trebuie gandit serios si vorbit cu delicatete.
          La urma urmei nu este chiar asa de grav sa ai doar un copil.

        8. Pana la urma, orice tema care merita sa ne batem capul cu ea este „sensibila”. N-am sustinut ca ar fi grav sau condamnabil sa ai un copil, daca ai ce sa ii lasi mostenire nu numai dpdv material ci si cultural, spiritual, etc, ci ca ne indreptam spre o catastrofa planetara daca se continua incurajarea ideologiei cresterii fara discernamant (celebrele familii cu 11 copii, graviditatea si casatoriile fortate de la 10-12 ani, copii abandonati sau lasati cu bone, bunici, rude indepartate, samd, care sunt condamnati la traume emotionale de tip Hospitalization (vezi Renee Spitz) ca mamele sa se „intoarca in campul muncii, sa faca bani” (consider ca o mama sanatoasa dpdv emotional trebuie sa stea cu copilul pana la 5 sau chiar 7 ani), etc).

          Pana la urma, cel care sufera o viata este copilul/copiii, nu parintii ticalosi sau iresponsabili care il traumatizeaza „din fasa” (sau chiar mai devreme, in cazul unor mame distruse de saracie si tare emotionale) condamna la sclavie.

          Stapanii de sclavi intotdeauna vor dori cat mai multi supusi: vezi episodul halucinant in care Basescu Stimulatorul abera de la tribuna parlamentului pe aceasta tema, „decretii” rezultati in urma dementei lui Ceausescu, etc. Nu „elitele” si stirpea lor sufera tragedia unor vieti traite in mizerie, umilinta, saracie si ratare, ci oamenii simpli.

        9. @Vlad Cel Oribil
          Este corect ce spui doar ca este foarte greu sa impuna cineva o lege cum este cea din China – O familie un copil-
          Plus ca stii si tu, cei care se inmutesc mai mult nu sunt familiile bogate sau de mijloc ci saracii.
          Si cand spun asta nu ma refer neaparat la Romania ci si la alte tari si continente.

    2. „nu mai mananc carne niciodata”: daca Nicola Tesla a devenit vegetarian, nu vad nici un motiv pentru care sa fie prea multi consumatori de carne, inafara de sportivii de performanta. Am 160kg, fac lucru mecanic total intre 40-60tone/zi, si nu mananc mai mult de 250-400g carne/zi 😉 . Restul caloriilor si substantelor le iau lapte, oua, etc, de la animale crescute in mediul rural.

      Stiu pe cineva care a avut 4 porci care au murit de batranete (in fine, a trebuit sa-i euthanasieze, pe rand, fiindca se chinuiau rau de tot). Iti dai seama ce eforturi faceau bietii oameni! Mai luau unul, ziceau ca p-asta-l taie; cand se facea mare, incepeau sa planga la gandul ca-l omoara! Au chemat si oameni sa-l taie, si cand a inceput aia (era o scroafa) sa guite si sa tremure, i-au trimis p-aia acasa.

      E o discutie extrem de complicata despre plodaraie si puiere. Cand oi avea blog vreau sa scriu ceva pe tema asta, fara pretentia de a trata exhaustiv problema, dezvoltand cateva teorii ale lui Konrad Lorenz si Irenaus Eibl-Eibesfeldt 😉 .

      OFF TOPIC: Ai vazut SCARBOSENIA fara margini de astazi, din parlament?! Ai vazut-o pe scarba de Teo, „prietena” lui Badea, hlizindu-se ca ultimul gunoi cand horea peste cadavrele saracilor tarii, practic?! Ma intreb cum scursurile care cantau acolo, in „straie populare”, si jegul ala de acordeonist, NU MOR DE SCARBA FATA DE PROPRIA MIZERIE SI TICALOSIE! Sa fii saltimbancul gunoaielor care iti omoara poporul, familia, pe tine insuti, prin umilinta, saracie si mizerie! Ii URASC! Mi-e SILA de ei! Daca i-as vedea striviti ca pe niste gandaci infecti, pot sa spun ca m-as bucura!

      Ai vazut ce a facut baiatul Simonei Placinta – aia care se lauda ca fiul ei „de succes” se „descurca” de la 13 ani in strainatate, si ea nu mai stie nimic de el (auzi lauda de mama, de om! Imi vine sa-mi smulg parul din… nas de nervi!)?! Asta ne asteapta, asemenea STAPANI vom avea in tara asta!

      1. @Vlad Cel Oribil
        Mie imi cam place carnea dar am spus adevarul ca daca ar trebui sa mananc purcelusul, vacuta sau puiul din curtea mea as ajunge vegetariana,
        Tin foarte mult la animalele si pasarile mele
        Imi place sa le hranesc si sa le ingrijesc.
        Cum sa il mamnac eu pe Ghita purecelul sau pe Cocolino iepurasul?
        Nu am avut astazi timp sa fac blogul ca am avut de reparat tevile de sub chiuveta de la bucatarie. 😦
        Nu am vazut-o pe Teo. Mai bine ca ma enervam si nu puteam sa mai adorm la noapte 😦
        Iti spun ceva dar sa ramana dost intre noi…. SI EU II URASC SI IMI ESTE SILA DE EI…. la naiba! nu trebuia sa scriu asta.
        Am vazut si ce a facut Placinta junior.
        Ala ar trebui inchis vreo 20 de ani.
        L-ai vazut ce comportament are?

      2. Ala trebuie sterilizat intai (si el, si ma-sa, si tac-su, si „iubita” lui). Dupa care bagati TOTI la balamuc, FOREVER.

        1. De ce?! Nu am incitat decat la aplicarea unor masuri perfect legale, in anumite circumstante, cel putin in patria democratiei, USA. Mai mult, eu personal consider ca aceste masuri ar trebui introduse in legislatia autohtona. Nu este uman sa lasam PSIHOPATII sa umble liberi in societate, dupa cum nu este uman sa permitem nasterea unor copii cu grave tare ereditare si emotionale. Asa cum se recomanda in anumite cazuri internarea copilului in plasament, in caz de abuz, tot asa cred ca ar trebui sa se impuna sterilizarea persoanelor care dovedesc comportament patologic posibil transmis ereditar. S-a aprobat legea prin care exista delict de opinie in Romania, cat am fost eu sa trag de fiare?!

        2. N-am contestat niciodata dreptul nimanui la opinie. Nici macar al lui Basescu si al handicapatilor si degeneratilor care il urmeaza. Problema este ca opiniile lor se materializeaza prin strivirea a milioane de oameni fara discernamant, in timp ce ale mele nu 😉 .

  7. @ ALL !
    Vreau să fiu bine ințeles de toată lumea !
    Nu sunt nici bogat dar nici sărac iar de la 01.01 2011 pensia imi va fi diminuată mult de tot mai ales acum după recalcularea abuzivă, impozitarea tuturor celor ce au peste 740 de lei și contribuția la asigurările sociale. Dar, FURTUL, indiferent că e de PORCI sau BANCOMATE, MAȘINI sau TELEGHIDATE ( rachetele ) tot FURT rămâne ! Nu prin furtul de la așa zișii „ bogați” se rezolvă problema SĂRĂCIEI in ROMÂNIA ! Și, hai să fim serioși : cu toții știm cine fură iar sintagma că „ dăm și la săraci ” e de mult expirată !

      1. @ Theo,
        Sunt de acord să le cerem celor care fură din banii țării să nu mai fure și , chiar mai mult : să cerem să fie pedepsiți și să dea banii inapoi sau, să li se confiște averile .Dar, cine ne aude ? Iar de ne aude cineva, cine pune in practică ? Noi nu avem cum iar cei care au cum , nu vor și, fură și mai mult până-și recuperează banii investiți ca s-ajungă să fure !

        1. @Aliosa
          Toate comentariile tale pe blogul meu au fost corecte.
          ASTA INSA MI SE PARE CEL MAI BUN.
          AI DREPTATE ALIOSA.
          ASA ESTE.
          ASTA IN TIMP CE NOI, POPORUL ROMAN SPERAM MEREU CA O SA FIE BINE.

  8. pai am ghicit(nu?) ca Vladutz cel horror este ateu, din ala… brain damage, fiindca a pomenit printre altii ,de tartorul sef cu ‘ dogme si scripturi’ R Dawkins . sclavul perfect,fericit si obedient, consumator de cnn si fast food. Patria democratiei USA…’ai mah..
    dar este antibasescu si ptr chestia asta Dumnezeu poate il iarta si nu o sa-l arunce in iezerul de foc,nu ca nu ar merita ! 🙂

    ps. imagineaza ti, theodora,cu cutitu special. din sina de cale ferata 🙂

        1. @incog
          Inteleg si eu am stat la sat in copilarie.
          Si acum stau din primavara pana toamna undeva intr-o comuna din apropierea Bucurestiului.
          Eu nu am putit sa ma obisnuiesc.
          Noapte buna si tie!

    1. Ateu?! De ce nu liber cugetator? Ca stimatul domn Ion Iliescu, al carui discurs la Sinteza Zilei (in primavara, daca nu ma insel) mi-a inspirat un respect deosebit, pe care nu imi imaginam ca il voi aveam vreodata fata de acest personaj. Ion Iliescu a dovedit ca este conectat in timp real la problemele lumii moderne si a prezentat o optica bazata pe cultura stiintifica veridica, in permanenta actualizata si profunda.

      USA tot promoveaza „democratia” unde este si mai ales unde nu este cazul, si au adoptat acest „brand”, in timp ce au cea mai mare proportie de populatie incarcerata dintre toate natiunile planetei 😉 . Nu am sustinut ca ELITELE ACTUALE AR FI RESPONSABILE, ci ca AR PUTEA FI RESPONSABILE DACA ISI ASUMA RASPUNDEREA PENTRU CONTROLUL DEMOGRAFIC. N-am facut decat sa atrag atentia asupra faptului ca trebuie luate masuri ca astfel de comportamente si atitudini (ca cele manifestate de fam. Placinta in mod constant) , in masura in care sunt predeterminate genetic, sa nu se raspandeasca in populatie. Am senzatia ca cel putin una dintre conditiile apartenentei la mafia basista de factura criptocomunista sunt gravele tare genetice pe care le poate exhiba eventualul candidat!

      R. Dawkins nu face decat sa popularizeze stiintele naturii, de o maniera poate mai accesibila omului modern decat o faceau maestrii sai N. Tinbergen, I. Eibl-Eibesfeldt sau Konrad Lorenz, lansandu-se in polemici pentru a starni interesul public (lucru pe care cei mentionati ulterior nu il faceau).

      Poti sa sacrifici porcul prin asomare, cu glont captiv. Teoretic veterinarii din comune ar trebui sa fie disponibili, contra taxa. Traditia taierii porcului provine din ritualuri obscure pre-crestine. Nu e vorba de „sensibilitate” ci de responsabilitate.

      Intotdeauna ii voi intreba pe „traditionalisti” de ce nu folosesc cutite de obsidian si nu se imbraca cu hainele pe care si le pot confectiona singuri, de ce utilizeaza telefoane mobile si binefacerile tehnologiei moderne daca pentru ei supremul argument este ca „asa au facut si parintii/stramosii nostri”.

      In epoca armelor nucleare si a liberei circulatii a informatiei se impune mai mult ca niciodata filtrarea traditiilor prin prisma ratiunii si a cunoasterii stiintifice.

  9. Intelege cineva ce mai vrea Geoana? vad ca a amestecat-o si pe nevastasa in toata povestea, si Gusa (care este un adversar a lui Ponta – linia Nastase) evident il sustine pe Geoana. Scrisoarea celor 25 de PSD-isti, buna ca intentie, lamentabila in continut! Ce se intimpla? Oare este momentul sa-si spele bulendrele in public?

    1. @mgabim
      Habar nu am ce se intampla.
      Am vrut sa scriu dar pana la urma m-am abtinut. 😦
      Ma doare in cot de Gusa si de nevasta lui Geoana.
      Declaratia aia a lui a fost o porcarie.
      Cum naiba sa spui ca te -ai dus sa afli intrebarile????
      Oricum eu continui sa cred ca era mai bun decat Basescu…. nu are cum sa fie atat de RAU . geoana este doar naiv ca sa zic asa.
      Am citit si scrisoarea aia…..
      Normal ca nu este momentul dar probabil ca sunt inca polite de platit.
      Eu ti-am adaugat blogul in blogrollul meu ….. esti la G…. Gabi.
      Ti-am scris si cateva comentarii dar care nu au aparut la tine pe blog.
      Nu este ala blogul tau?

      1. Da, este blogul meu (putin cam nefolosit in ultima vreme!). Multumesc pentru comentarii si pentru faptul ca m-ai trecut pe lista ta. As dori sa te trec si eu, dar nu mai stiu cum sa o fac. Daca poti sa-mi spui cum as aprecia.

        Este interesant de urmarit ce se intimpla cu Geoana. Si eu indifirent de situatie l-as fi dorit tot pe Geoana. Eu am spus tuturor cu urechi inca din 2004 ca Basescu va duce Romania in prapastie. Din nefericire am fost naiva, Basescu duce Romania in iad! Si sa fiu sincera nu stiu cum si cine o v-a mai putea scoate de acolo.

        1. @mgabim
          Din partea de administrare/Link-uri/adauga link nou
          O sa scriu la tine pe blog mai detaliat.
          Eu ma tem mai mult de drumul spre iad.
          Pana acolo o sa ramanem foarte putini.

  10. Hoti au comis o inprudenta lasind o dovada pe o hirtie.Acea persoana care a scris poate fi recunoscuta daca se va face o ancheta serioasa si arestata ca martor in aceasta hotie.In mumar mare hotiile sint descoperite dupa citeva luni de zile si nu ma surprinde ca paznici sa fie in cunostinta cu acesti hoti.Porci sint inteligenti fac urlete de inebunesti, scoala un sat intreg cind il legi si ii transporti pe cei 34 de porci, caci stiu ca ceva nu este in regula si nu mai au multe zile de trait.Doi paznici surzi poate ar fi cazul caci cind un porc zbera scoala pe toti din jurul lor chiar daca ai baut si esti praf facut.Daca au furat sa-si ajute frati lor sa traiasca citeva luni de zile in belsug ar fi mai putin condanabil decit daca sar face o afacere si o hotie sa-si faca bani numai citiva hoti afaceristi si sa vinda carnea de porc la negru.

      1. Este de ris sa vezi si sa auzi timpeni Romanesti.La televiziunea Franceza a fost anuntat acun citiva ani de zile ca in Romania sa votat un primar mort.Este unic in lume acesta filozofie Romaneasca,Mai bine cu un primar mort decit cu o jigodie vie.Dan Puric are un video la facultaea de filozofie care exprima bine neamul Romanesc.

  11. Off topic:
    de PSD nimic??? lasa Ponta functia de sef al Senatului spre bucuria tatucului sau Zeus care il va face prim ministru in 2012??
    prostanacul e dus tare [modificat admin]

    1. @olimpiu65
      Despre PSD nimic pentru ca nu stiu nimic.
      Nu m-au invitat la Sinaia 😀
      Ti-am spus de multe ori ca nu am relatii asa de sus puse dar nu vrei sa ma crezi.
      Nu poti sa nu te abti sa ii jignesti pe liderii PSD?

      1. pe unii chiar nu pot sa ma abtin. deci Ponta asta merita mult mai multe decat spun eu
        cum sincer cred ca un partid ca PSD cu priza la tineret asa cum stiu eu merita lideri adevarati nu… din astia, nu mai zic ca iar cenzurezi si daca nu apare nu are farmec
        daca in 2012 se reface FSN (PSD+PD-L)dai o bere ????

        1. sa te auda Dumnezeu dar eu cred ca se va reface FSN si Zeus il va pune pe Ponta prim ministru si isi va salva gasca cu ajutorul PSD(cat mai ramane dupa ce pleca Geoana cu ai lui la PC)!

  12. Aoleu, ati vazut ce ne-a urat tanti Placinta?! Cica „le urez tuturor mamelor sa aiba un copil ca al meu” . Ma duc sa fac si eu o bataie in oras, sa dau cu masina peste mosnegi, sa aiba si mama la usa un baiat ca al „doamnei” Placinta?!

    1. Da, si nici nu pierd vremea prin Occident, cu toti dezaxatii, de la 13 ani… Exact ca in versurile lui Eminescu „Ai noştri tineri la Paris învaţă/La gît cravatei cum se leagă nodul/Ş-apoi ni vin de fericesc norodul/Cu chipul lor isteţ de oaie creaţă.” … Acum au invatat sa bage acu-n vena, sa traga pe nas si sa-si faca poze cu webcam in ipostaze cel putin ciudate…

  13. Stimata (sic) Doamna,

    Eu n-am chiloti(in general)pot sa-i fur pe ai dvs ? Promit sa dau si la saraci. Ce spuneti ?
    Cucoana dute la doctor. Aia au savarsit un furt. Act criminal.Dumneata ii incurajezi ? Din ravas rezulta ca nu erau saraci .Atunci ?
    Chiar daca ar fi fost, cumar fi daca toti saracii s-ar apuca de furat ?
    Zau dute la un doctor (de nervi)

    1. @emanuel
      Nu doar chilotii iti lipsesc domnule Deleanu.
      Iti lipsesc si altele mult mai grave cum ar fi echilibru, bunul simt, educatia, etc.
      Nu poti sa ii furi pe ai mei (nu cred ca avem acelerasi gusturi si nici nu purtam aceeasi marime)
      Tu poti sa intelegi ce citesti?
      Daca NU atunci de ce nu stai cuminte?
      Nu mai umbla pe bloguri domnule Deleanu daca nu intekegi ce scriu oamenii.
      La doctorul de nervi ar trebui sa te duci tu … vrei sa fac un articol special cu acel comentariu in care ai facut crize si pe care nu l-am acceptat la moderare ca sa vezi cine trebuie sa se duca la medic?
      Hai sa te fac erou in blogosfera ca si asa nu a auzit nimeni de tine.

  14. Theo,
    Buna Theo,

    Cred ca am o problema cu blogul si asta cred ca s-a intimplat cind am schimbat settingurile si am transferat blogul. Nu stiu daca iti amintesti dar cu un an in urma fosta cumnata din razbunare mi-a ‘spart” blogul si dindu-se drept fica mea a trimis pe la toate lumea ca as fi murit! (inclusiv la universitatea unde lucrez!). In fine a fost o intreaga problema sa lamuresc lumea ca inca fac umbra pamintului. De atunci am o problema cu blogul, in sensul ca nu mai am toate posibilitatile in administrare. Am incercat aseara si nu am reusit. Din acest motiv nici mesajele tale nu au fost publicate. Sper sa repar cit mai repede acest lucru. Daca nu am sa reusesc probabil ca am sa transfer iar blogul.

    Cit priveste „constructia Basciana” sper din tot sufletul sa ma insel!

    1. @mgabim
      Vai de mine!!!
      Nu am stiut ce ti-a facut fosta cumnata 😦
      Cat de rai pot sa fie unii oameni?
      Daca vrei putem sa incercam impreuna sa facem ordine in partea de administrare dar pentru asta trebuie sa fim amandoua pe mess (ca sa putem sa vorbim in timp real si eu cu partea mea de administrare deschisa sa iti spun tie ce setari trebuie sa ai) dar ste greu din cauza diferentei de fus orar.
      Cand ti-am lasat mesajele am scris acolo (te uiti in comentarii) adresa de e-mail pe care o folosesc mai des.
      Adauga la prieteni in yahoo messenger adresa aia si lasa-mi aici ziua si ora cand esti online.
      Impreuna rezolvam in maxim 5-10 minute problema.

      1. poveste veche pe blocul Roxanei Iordache. toti psdistii simt nevoia afisarii rufelor in public
        Long live Ponta si cum spune un postac rosu; ,,aliatul fidel al PNL, PSD!” pana in 2012 cand Hrebe va avea grija de alianta cu PD-L, nu a spus el ca liberalii sunt doar niste tradatori????

        1. @olimpiu65
          Eu scriu pe blogul ei din septembrie anul trecut si am blogul ei la mine in blogroll.
          Nu sunt postac sunt blogger si din cate stiu si ea m-a adaugat in blogroll.
          Nu stiu ce a spus Hrebenciuc despre liberali si chiar daca a spus asa de ce imi represezi mie?

        2. nu era vb de tine ci de un postac cu nick perseverent de pe blogul lui Ioska Buble. sari prea repede din papuci!

        3. Nick= perseverent, asa posteaza, e aprins rau pro PSD ne ciocnim acolo, dar tot acolo sunt majoritari postacii PNL

  15. OFF TOPIC: Ma intalnesc astazi cu un vechi militant basist. Tipul clasic, in jur de 20 de ani, un fel de Pop Mihai (si) mai coclit; d-ala care rupea messenger-ul cu mesaje in masa mobilizatoare: „Veniti sa votam, sa nu iasa comunistul de Geoana!”, se stransese gasca mare si s-au dus in haita sa voteze, pe la toate sectiile, etc. Acu’ n-are bani de benzina, de sala de fiare, nici credit pe cartela de tel mobil, nimic… Va dati seama ca eu ma distram la culme cand il auzeam vaitandu-se, si-l zgandar un pic: „Naspa, nu-ti prieste deloc regimul de austeritate al lui Baselu’, ai?!”. Deodata se umfla in pene, se uita dusmanos si zice „Asta e…” . Astia nici daca ajung homeless si vine Basescu personal, cu Botis (ca ala e mai cefos, asa), sa le ia covrigu’ primit de pomana din mana, tot nu ar renunta la pasiunea pe care o au pentru el?!

    1. Mai, frate, ce-o avea Basescu de exercita atractia asta erotica asupra unora?! Pur si simplu eu nu pricep! Parca sunt hipnotizati cand e vorba de handicapatul asta si mafia Udrei.

      Daca nu ma taia si pe mine la portie, m-as fi rezumat la indignare… Acum insa imi bataia capu’ de nervi!

      1. Ah, intri maine dupa-amiaza si cu mine online? Sa-mi faci si mie „teren de joaca” 🙂 . Eu nu sunt cuminte si ponderat ca voi 😀 le-as da niste „bastarci de baga bou-n conserva”, vorba lui Badea. Din punct de vedere ideologic, desigur 😀 .

        1. @Vlad Cel Oribil
          Stiu ca am promis dar am tot fost plecata de acasa.
          Astazi m-am dus sa imi punva viza la somaj 😦 si am trecut si pe la un supermarket sa vad preturile.

        2. Degeaba vezi preturile astazi… maine vor fi mai mari 😦 .

          OK, vorbim maine. Noapte buna!

  16. Am reusit, te-am trecut in blogrol :)); se pare ca atunci cind am transferat blogul mi-am adaugat linga nume si 2009, si doar asa am drept de administrator. Acum insa am pierdut likul dintre nume si poza, si nu stiu cum sa il adaug…

        1. @mgabim2009
          Stiu ca mai este ceva dar nu imi mai aduc aminte acum.
          Trebuie sa faci o legatura intre adresa de e-mail si o poza… parca asa era…. ma uit si iti spun daca nu astazi cel tarizu maine.
          Am gasit
          Uite aici:
          Contul meu/editeaza profilul – My Public Profile – Current Gravatar si incarci aici poza

  17. Scuza-ma Theo, dar zau ca nu ma pot aptine; tocmai am citit chestia asta pe http://www.ziare.com:
    „”Niciodata in partid nu a existat o politica de abandonare a ceea ce inseamna numele grele. Domnul Iliescu, domnul Nastase si eu suntem in acest moment personalitatile marcante ale acestui partid si tine de domnul Ponta sa gestioneze relatia cu aceste resurse ale PSD”, a spus Mircea Geoana in cadrul unei emisiuni la Europa FM.” Eu am impresia (sincer!) ca Geoana a luat-o un pic razna; ieri dadea cu barda si acum l-a apucat amocul…pai ce sa mai creada un om cu scaun la cap?

Lasă un comentariu