Cum isi distreaza PDL-istii votantii

Cum isi distreaza PDL-istii votantii:

Daca asa sunt actorii ne putem imagina usor cum arata spectatorii.

Nenorocirea este ca pe acesti spectatori noi trebuie sa ii luam cu frumuselul si sa le explicam ca NU ESTE BINE sa mai voteze PD-L

Ce sanse avem?

Va invit sa cititi:

Cu preşedintele la genicolog – Renata

Optimism – Vania

Tenebre – 33 – Caius

MIRACOLUL SCHENGHEN – Madi si Onu

Armele nucleare americane din Europa – Zalmoxys

LUATI DE LA VADIM! – Vlad cel Groaznic

Mubarak şi-ar putea anunţa demisia în această seară – Supravietuitor

Steel Jazz Caffe, grup hunedorean – Supravietuitor

Video inregistrari inedite cu arestarea vamesilor si politistilor din vama Stamora Moravita – Starea Natiunii

M-am hotărât să devin prost – Sau poate că am fost mereu –Per aspera ad astra

Ce vrea sa insemne arestarea vamesilor? – Popa Teapa

RASPUNS al MAI la o CONTESTATIE recalculare pensie. – Plano 10

Romani, să ștergem lacrimile din ochii unei mame și a gemenelor ei! – Nea Costache

FRACTURA LOGICII. DE LA COMUNISM, LA BASISM, VIA D.N.A. – George Serban

Seminţe de roşii- livrare – Elisa

Promo – Palatul Vrăjitoarei – episodul 3 – Link-Ping

*Na-şpa’ – Cutarida

Primii pași – Cristian Dima

Cu Naşul la psihiatru – în varianta CFR – Teo

Albă ca Zăpada – varianta cu perversiuni – Atiutudini

Bancul de joi – Simion Cristian

Elicopterurile – Augustin

Radio România Actualităţi, interviu acordat de dl. Traian Băsescu – Bibliotecarul

Corupţia:organigrama şpăgii – Constiinta unui liberal de stanga

33 de gânduri despre „Cum isi distreaza PDL-istii votantii

  1. Pingback: 18 « Ioan Usca
      1. Da’ ce dracu’ era asta?! Care era „ideea”? Acum, din poze, nu rezulta ca ar fi fost cineva „amuzat” de prostia asta… dar daca au gasit public pentru manele in Carpathian Garden, presupun ca s-ar putea gasi pentru orice porcarie, cu conditia sa fie tiganeasca, asa…

  2. Frumooos spectacol! Paine si circ! Aaaa, da: si prost gust!
    Din pacate pentru ei, cei care erau in limba dupa acest gen de spectacole oferite moka de pedelei in campanie, le-a cam iesit distractia aia pe nas!
    Baile de multime, spectacolele, taierile de panglici cu prea mult public, si alte iesiri triumfaliste in public sunt acum evitate cu dibacie!

  3. asta e pe bune??? am vazut o statistica care arata ca la capitolul audiente postul Tv Etno sta mai bine decat MTV dar mi se parea normal la un popor mai conservator din fire si balcanic, dar ce arati tu recunosc ca-mi depaseste puterea de intelegere. dar cum se spune: nu te poti c..a in placerea omului!

    1. @ALM
      Am aflat si eu …. ma bucur pentru poporul egiptean…. SPER DIN TOT SUFLETUL SA LE FIE BINE.
      Este greu cu DICTATORII.
      TATARUL TREBUIE SA PLECE … MA TEM CA NU O SA PLECE DE BUNA VOIE …. MUBARAK A FOST MAI INTELIGENT SI A CEDAT
      Un banc de pe Facebook inainte de anunt ….
      Obama l-a sunat pe Mubarak și i-a cerut să scrie poporului egiptean un mesaj de rămas bun.
      La care, Mubarak a întrebat: “Dar unde pleacă poporul egiptean?“

      Si Basescu prefera sa ne trimita pe noi afara din tara

      1. O sa le fie bine daca n-o sa vina la conducere vreun docher din Alexandria. Atunci o sa cunoasca si ei „cresterea economica” si darurile FMI-ului …

        1. @ALM
          Am inteles ca economia lor este la pamant… daca nu ar avea turismul si Suezul …. poate Allahul lor nu ii va lasa se se prabuseasca

        2. O fi la pamant economia lor, dar noi suntem in groapa! Acum ne pregatim sa vindem si ultimele actiuni detinute de stat la diferite obiective economice. Ca sa pastram ceva „malai” la buget, va trebui sa fie marite taxele si impozitele, concomitent cu taieri de tot felul la ajutoare, subventii si gratuitati.

        3. @ALM
          Nu imi spuneti de impozite 😦
          Mi s-a gacut rau cand am aflat astazi cat am de plata pentru gradina … aproape de 3 ori mai mult decat pentru apartamentul parintilor.
          Cica am mult teren 😦

        4. Mda, pentru cioclii astia ai Romaniei, tot ce depaseste 2m*1m (adanc pe trei etaje) inseamna mult teren. Sa-i ramana destul Udrii …

          Acum, daca stau sa ma gandesc in mod bocciu, gradina este un mijloc de productie, asa ca ar trebui aplicat forfetaru’ lu’ Pogea. Mare branza (Wiliam?) pentru dvs 500 de euro? Din 10 recolte de castraveti ati scos banii pe impozitul pe un an! 😀

        5. @ALM
          Da… adevarul este ca am mai mult de 2m*1m adanc pe trei etaje
          Domnule ALM …. 😀 😀 😀 …. am crezut ca sunteti prietenul meu…. cum sa aplice forfetarul…. de unde sa scot eu 500 de euro … trebuie sa vand castraveti 10 ani sa strang suma asta….. nu le dati idei

  4. scuza-ma ca sunt off topic, dar as vrea sa imi acorzi doua minute, fiindca organizez un soi de sondaj:
    am o intrebare, bine de fapt testez o mentalitate: tu ai citi un blog sau ti s-ar părea obscen dacă el s-ar numi amintiri din pula. (subtitlu: pula e totuşi un oraş). nu e nici o aluzie, pur si simplu, după atâtea proiecte in on-line (reviste, campanii, etc), parca mi-as face iar un blog, unde sa scriu doar eu, şi dintre toate locurile pe care le-am vazut in afara, doar in pula am fost de doua ori (adev., e si mai ieftin fata de roma, egipt, grecia si turcia)si m-as mai duce, mi se pare un loc miraculos, extraordinar. desigur, in blog vor fi si amintiri, povesti ce au legatura cu acest oraş. ast. rasp

Lasă un comentariu