Au inceput sa apara acuzatii impotriva lui Vasile Marica. Sunt sigura ca vor urma acuzatii impotriva altor lideri sindicali si chiar si impotriva unor lideri ai USL

Sursa Ziare.com

O inspectoare vamala l-a acuzat pe liderul sindicatului SED LEX, Vasile Marica, de faptul ca ar fi cerut si primit 20.000 de euro pentru a interveni ca aceasta sa fie numita in functie.

Femeia a recunoscut acest lucru intr-un filmulet difuzat de Realitatea TV si pune ca plata a fost facuta de sotul ei, numit „Ducu”.

„Nu mi-a dat nimeni niciun ban. Ducu este barbatul, intr-adevar, dar eu n-o cunosc pe ea. N-am vazut-o niciodata. Pe Ducu-l cunosc, intr-adevar. Am incercat, sindicatul, sa infiintam o firma impreuna. Nu mi-a dat niciodata niciun ban. Si cu asta basta. N-a mers firma respectiva. Am inchis-o si i-am dat-o lui. Si cu asta, basta. Nu m-a ajutat el cu nimic si cu nimeni”, a declarat Vasile Marica, presedintele sindicatului Sed Lex.

Numele lui Vasile Marica a mai fost vehiculat zilele trecute in cazul scandalului spagilor din vama.

„Domnul Marica este un surub esential al masinariei diabolice de acoperire a evaziunii fiscale, fiind veriga de legatura dintre PNL si celelalte grupuri de interese din cadrul Autoritatii vamale, iar presedintele Basescu, anul trecut, la intalnirea cu liderii confederatiilor sindicale i-a rugat pe acestia sa transmita domnului Marica ca patroneaza un sindicat care gestioneaza contrabanda si evaziunea fiscala”, a precizat Vasile Lincu, presedintele Pro Lex.

„Cum iti permiti sa spui ca dau bani la presa. Si o pui pe mama sa stea la televizor sa planga pentru ca ma acuza cineva. Nu ti-e jena (…)”, a replicat Vasile Marica.

Presa speculeaza faptul ca Marica ar fi cel identificat de Pro Lex drept „Nebunul” de pe tabla de sah a coruptiei din vami.

Parerea mea:

Dupa parerea mea lucrurile nu se vor opri aici, sunt sigura ca acuzatiile impotriva lui Marica se vor inmulti.

Nu stiu daca Vasile Marica este vinovat sau nu (tind sa cred ca este nevinovat) stiu sigur insa ca daca Basescu il vrea in puscarie artunci acolo o sa ajunga.

Sunt sigura ca Vasile Marica nu va fi singurul lider sindical care va avea probleme in urmatoarele saptamani.

Sunt sigura ca nu doar liderii sindical vor avea probleme in urmatoarele saptamani ci si o parte din liderii USL.

___________________________________________________________________________________

Va invit sa cititi si:

Guvernul a rezolvat toate problemele persoanelor cu dizabilitati din Romania – 300.000 de euro pleacă din România pentru persoane cu dizabilităţi din Georgia – Si cu persoanele cu dizabilităţi din Romania cum ramane? Rusine Teodor Baconschi!

L’Absinthe – Vania

Tenebre – 33 – Caius

Poveste de vis (23) – Teo

“Pentru tine, primăvară”, Otilia Cazimir – Supravietuitor

Personalitati aradene cu care trebuie sa ne “mandrim”- Starea Natiunii

Încălzirea globală în varianta IPCC – Zalmoxy

Diabolus fecit, ut id facerem! –Per aspera ad astra

Verificare mai atenta a tuturor liderilor PSD,incepand de la cel mai mic nivel! – Popa Teapa

Matryoshka repeta: SUSPENDARE=DEMITERE – Plano 10

O mamă își strigă disperarea: s-o ajutăm! – Nea Costache

Dexign. Ilustrație de carte – Mirela

Balada Curului PreaBasinesc – Marcus

Promo – Palatul Vrăjitoarei – episodul 6 – Link – Ping

Seminţe de roşii- informaţii – Elisa

Nu se apropie de tine ? (Episodul 1) – Daniel Urda

28 de gânduri despre „Au inceput sa apara acuzatii impotriva lui Vasile Marica. Sunt sigura ca vor urma acuzatii impotriva altor lideri sindicali si chiar si impotriva unor lideri ai USL

  1. @Theodora!Nu cred ca va avea efect acuzatiile basescului asupra liderilor USL,liderii acestei aliante ,dupa stinta mea,nu pre sunt inplicati in fel de fel de afaceri,sper sa nu ma insel,referitor la Vasile Marica,era de asteptat dupa protestul celor de MF,cand protestatarii l-au obligat pe ala care i-se spune ministru sa iasa si sa spuna ca revendicarile protestatarilor va fi aprobate,promisiune care a doua zi nu a mai fost respectata,eu sincer sa fiu nu cred ca V Marica ar fi vinovat,dar mai sti.In alta ordine de idei,sa zicem,ca daca PSDsiPNL va fi acuzati ca si ei au facut acleas matrprzlacuri in vami,liderii actuali ai USL nu prea aveau functii asa de inalte ca sa beneficieze de banii obtinuti din spaga,sper.Un lucru e sigur,basescu se afla in cadere libera,pentru,ca si tabara lui blaga,care din fericire nu este mai mica,pentru noi am vrut sa zic,au si ei arme.Sanatate si sa auzim de bine!!!

      1. @Theodora!Ai dreptate se pot fabrica probe false,numai ca in cazul celor trei lideri USL nu-o sa prea tina,boboru sa mai desteptat si nu mai pune botul la gogonatele lui basescu,sper,asa ca pana o gasi el nod in papura celor trei lideri USL, cei trei BVB nu pierd timpul,se zvoneste prin Bucuresti ca tripleta BVB detine probe beton,cum ca basescu si cu urdareasa au complotat la fraudarea alegerilor 2009 si s-ar putea ca sa nu-i fie usor matrozului,rahatul care la zgandarit chiar el a inceput sa miroase tare si cu siguranta putoarea asta o s-al intoxice ireversibil.

        1. @cristofor.
          Nu ma refeream neaparat la cei trei lideri…. pot sa atace pe cei din linia 2 sau 3 si ei sunt IMPORTANTI …. au nevoie ca locurile alea sa fie libere.

  2. Toti trebuie sa se bucure de prezumtia de nevinovatie, da’ nici nu trebuie sa-i credem pe cuvant. Liderii sindicali sunt si ei oameni, cu nevoile lor, cu aspiratiile lor, iaca, bunaoara, Miron Mitrea…

    1. @Zina
      Pentru ultima fraza ….. 🙂
      Pentru prima – ne place sau nu TOTI TREBUIE SA SE BUCURE DE PREZUMTIA DE NEVINOVATIE ….. trebuie sa i se demonstreze vinovatia nu el sa demonstreze ca este nevinovat.
      Mie sincer IMI ESTE FRICA DE MARTORI MINCINOSI SI PROBE FALSE….. SE POATE INTAMPLA ORICUI

      1. Eu l-am intrebat daca a fost rapit dintr-un univers paralel ! Si el a zis ca nu e paralel,e perpendicular ! 🙂 🙂 🙂
        E bun tipu’ ! 🙂

  3. In afara de Liviu Marian Pop si poate Nistor, restul toti liderii de sindicat au pacate grele. Sa nu ii asociem totusi cu liderii USL. Sa nu il asociem pe Marica cu cele 10 jeepuri si nu stiu cate vile cu Antonescu. Si nici macar cu Ponta.

    1. @Lilick
      Posibil…. nu cunosc amanunte … dar trebuie dovezi clare si mie imi este frica de dovezi fabricate.
      Sigur ca nu putem sa il comparam pe Marica cu Antonescu sau cu Ponta.
      Ideea este ca Basescu vrea sa scape de toti adversarii politici.

    2. @Lilich.Hai ca esti tare ma musiu,de unde ai mataluta informatia asta?cum ca Antonescu ar avea 10 gipane,nu ti-se pare ca asta miroase cum ca ai fi prin prejma pedelistilor? si arunci cu prafuri din astea,care cred eu,nu pre mai tine,poate l cativa giboni,hai pa,mergi si canta la alta masa,parerea mea.

      1. @cristofor.
        Lilick este o doamna.
        Este LIBERALA convinsa. 🙂
        Nu a spus ca are Antonescu 10 jeepuri ci Marica – „Sa nu il asociem pe Marica cu cele 10 jeepuri si nu stiu cate vile, cu Antonescu. Si nici macar cu Ponta.”

        1. @Tteodora!Scuze,am inteles gresit,probabil ca m-am grabit cand am citit eu postarea,cer scuze de la domna,am atata speranta in cei 3 lideri USL ca nu suport atacuri la adresa lor,poate ca sunt subiectiv,dar am trcut prin prea multe rele in viata asta,nu stiu de ce am inpresia ca tot ce-a ce-imi doresc eu nu se finalizeaza.

        2. @cristofor.
          Te inteleg… si eu mi-am pus toata speranta in ei si sar in aer cand ii ataca cineva 🙂
          Mie mi-a mers si bine si rau… acum imi este rau … sper ca roata se va intoarce cat mai curand.

  4. @Theodora!Eu am avut mari probleme la inceputul anilor 90,eu pusesem ochi pe Corneliu Coposu,mi sa parut mie ca era un etalon de inalta moralitate si asa era, iar concetatenii mei din comuna au vrut sa-mi puna foc la anexa mea gospodaresca,au incercat sa zvoneasca si chiar au reusit sa fie crezuti,cum ca eu cumpar anumite ternuri(o ferma pomicola din apropiere)iar cand a venit la mine in vizita niste prieteni Bucuresteni,au zis ca a venit la mine C Coposu si au vrut sa puna foc la masinile prietenilor mei,numai forta si darzenia mea a facut ca sa nu se intmple o nenorocire,in perioada legislatiei 1996- 2000 am reusit sa ajung viceprimar in com mea,eram singur intre dujmani si dupa multe realizari care le-am infaptuit in perioada aia de 4 ani,la urmatoarele alegeri din 2000 nu am reusit sa mai fiu ales nici consiler,asta datorita caderi PNT-cd,in ochi electoratului,atunci mi-am zis ca am fost un dobitoc,pentru ca moralitatea in exces nu aduce beneficii celui ce o poarta.Iam spus unui prieten,care era ziarist la R. libera,ca eu sunt modest din fire,sti ce mi-a zis?ca modestia sa-o poarte prosti,iam raspuns ca asa o fi dar eu nu pot sa ma schimb.

  5. A ma pronunta importiva lui Marica fara dovezi, numai pentru ca niste insi al caror act de nastere ar putea fi un act (in sine, nu un document) de vanzare-cumparare, ar insemna sa fiu un ins basit, daca nu chiar un bas de-a dreptul.
    Dar nu e vorba de ce cred eu. Problema e ce cred sindicalistii si – in privinta asta – ce era de facut s-a facut si cred ca e suficient pentru basedinte.
    Ce nu inteleg sindicalistii (fiindca nu pot, daca va aduceti aminte, ei muncesc, nu gandesc) e ca daca vor un avocat bun (un lider bun – cel mai bun, eventual dintre ei) atunci trebuie sa-l plateasca bine, sa nu fie tentat sa puie botul, sa-i monitorizeze permanent realizarile si sa-l sprijine sau sa dea cu el de pamant dupa cum ar fi cazul. Salariul liderului sindical n-ar trebui sa fie discutat decat de membrii propiului sindicat si sa-i poata satisface orice necesitati daca este cu adevarat bun. El este (sau ar trebui sa fie) ca un general care conduce, pe mandatul sau, un adevarat razboi si nu poate avea solda de caporal.
    Parea mea…

Lasă un comentariu