Radu Tudor, realizatorul emisiunii Punctul de intalnire de la Antena 3 – Ce dezamagire!

Radu Tudor, realizatorul emisiunii Punctul de intalnire de la Antena 3 nu suporta sa fie contrazis.

Pentru Radu Tudor cine nu este de acord  cu el este ingorant si habarnist.

Radu Tudor se crede un tip superior si isi permite sa afirme ca eu sunt lipsita de educatie.

Radu Tudor vrea sa primesca doar laude chiar si atunci cand nu le merita.

Stiti ce face Radu Tudor atunci cand nu ii convin comentariile de pe Facebook?

Le sterge si ii blocheaza pe cei care indraznesc sa nu fie de acord cu el.

Unde a aparut problema:

Radu Tudor a postat acest anunt pe peretele lui:

„Punctul de intalnire

19,00 Romania vrea un acord cu regimul criminal sirian. Si o intrebare : cit de mult risca PSD cu operatiunea Geoana. Basescu si Hayssam, Geoana si Corlatean. Invitati Titus Corlatean si Bogdan Chirieac
20,00 Democratia calcata in picioare de regimul Basescu-Boc. Societatea civila s-a trezit si intocmeste un rechizitoriu dur pentru marea manipulare numita comasarea alegerilor. Invitati : prof Cristian Pirvulescu si prof Alexandru Atanasiu”

Mi-am permis sa il intreb pe analistul militar Radu Tudor daca a citit (asa cum trebuie sa procedeze orice jurnalist care se respecta) si declaratiile guvernului sirian sau s-a multumit sa citeasca parerile celor din occident.

L-am intrebat pe analistul militar Radu Tudor daca stie cati oameni au murit in Siria si cati oameni au murit in Romania din cauza lipsei banilor pentru medicamente si alimente, din cauza frigului, daca stie cati pensionari s-au sinucis din cauza faptului ca le-a fost redusa pensia, daca stie cati bugetari s-au sinucis, daca stie cate persoane cu dizabilitati s-au sinucis, daca stie cati someri s-au sinucis, daca stie cati romani care nu mai au cu ce sa isi plateasca ratele la banca si si-au pierdut casele  s-au sinucis, daca a cunatificat numarul mortilor si daca nu cumva numarul mortilor nostri este mai mare decat al lor.

Daca nu cumva mortii nostri sunt mai importanti pentru noi.

Ce imi raspunde  analistul militar Radu Tudor:

„Am o rugaminte. Ignorantii si habarnistii, cei care tolereaza crimele si incalcarea democratiei, sa ma scuteasca. Theodora Marinescu si Dan Alexandru, cautati alt forum de comentarii corespunzator educatiei voastre. Cu oameni ca voi se perpetueaza la putere niste lupi in haine de mielusei.”

Raspunsul meu la mine pe perete:

Un exemplu de democratie … Radu Tudor … analistul militar nu imi mai permite sa postez la el pe perete …. daca nu sunt de acord cu el sunt habarnista si ignoranta … Radu Tudor nu suporta ca altii sa nu fie de acord cu el … Radu Tudor este detinatorul adevarului absolut … raspunsul meu aici: Multumesc domnule Radu Tudor ! Un gest cu adevarat democratic … cei care nu sunt de acord cu dvs sunt ignoranti si habarnisti … ma mir ca nu stergeti comentariile … doriti sa auziti doar laude? Laudele atunci cand le meritati domnule analist militar Radu Tudor … si sunt MULTE cazuri cand le meritati … acum NU

M-am mirat degeaba ca Radu Tudor nu imi sterge comentariile … asa cum ii sta bine unui jurnalist care nu „tolereaza incalcarea democratiei”  mi-a sters toate comentariile dar l-a lasat pe al lui pentru ca  admiratorii lui de pe Facebook trebuie sa vada cat este el de hotarat.

Ce ii place lui Radu Tudor sa auda:

Stoica Rodica Radu Tudor jurnalist de mare marca!Un roman patriot luptator neinfricat pentru democratie reala.Cinste lui!”

Nu vi se pare ca suna comunist?????

Fara critica nu exista democratie dar domnului analist militar Radu Rudor nu ii place critica

El vrea sa fie mereu laudat si apreciat.

Cei mai vechi cititori ai blogului meu stiu ca scriu comentarii pe blogurile a trei lideri politici importanti.  Ei bine nici un comentariu de-al meu nu a fost sters pe aceste bloguri, toate comentariile au trecut de moderare chiar si cele care nu nu erau deloc favorabile.

Politicienii pot sa asculte si pareri diferite …  domnul Radu Tudor nu poate.

Il consider pe Radu Tudor un ziarist important el a descoperit furtul HOATEI Anasatse la Legea Pensiilor  …  cum sa nu respecti un asemenea om? … dar asta nu inseamna ca, daca nu sunt de acord cu el intr-o privinta, o sa tac … nu o sa tac .. si nici nu o sa ma transform intr-un lingusitor.

Despre acest subiect puteti sa cititi si aici:

https://theodora0303.wordpress.com/2011/11/22/aceasta-persoana-reprezinta-pnl-brasov-eu-sper-ca-nu/

Va invit sa cititi si aici:

Romandria – Vania

Poate-ai să înţelegi – Teo Negura

Legea asistenţei sociale si eutanasierea maidanezilor, doua legi votate ieri – Supravietuitor

Borfasii puterii – Starea NATIUNII

Actiuni SCMD in ziua de 24.11.2011 – SCMD

miercurea fara cuvinte – 30 – chei – Rokssana

The rest is silence –Per aspera ad astra

Cod roşu roşu pentru România – Popa Teapa

Un ungur va fi al doilea om in stat, in Romania – Plano 10

Prima palma – Nea Costache

roșu și – Mesterul Manole

O Tempora! O mores! – Marcus

Sa-ti fiu gand – Luna patrata

STATISTICI INTERESANTE – Vlad

Stiri scurte: 23.11.2011 – George Valah

Colţul romantic – 4 – Coltu’ de muzica

Geoana a devenit feroce – Basarica

43 de gânduri despre „Radu Tudor, realizatorul emisiunii Punctul de intalnire de la Antena 3 – Ce dezamagire!

  1. Theodora
    Bolile de care sufera Radu Tudor sunt : paranoia si schizofrenie urmeaza altele.
    Nu fii suparata pe el , ingaduie , atata il duce capul.
    Sa fii iubita…
    Cu stima Emil

  2. Cred ca au trecut vreo 2 ani de cand am realizat ca asta este plat si fara substanta. Ei, pe vremea aia ma injura lumea daca spuneam una ca asta. Eu am patit ceva asemanator cu Ciutacu, nu stau sa dezvolt. Comportamentul basescului se multiplica. Sa vezi cum o sa faca astia de pe la A3 daca o pica vreodata basescu. Dincolo de orice conotatie politica trustul Intact are multi comunisti pe la ei. De aici si comportamentul. Asa tara, asa presedinte, asa presa..nu ai ce face. Nu le mai pune pe toate la inima, astia nu sunt ca noi. Astia castiga bani sa dea din gura impotriva lui basescu...cam asta ii intereseaza in mod special. Audienta. Ori daca tu intrebi ceva si nu le convine te taie…da prost la audienta. Am mai intrebat eu pe site la Antena 3 daca Firea este multumita de performantele lui Pandele si m-au banat. Pai na, ce sa faci ? Mai radem si noi. Te simt deziluzionata…si cred ca iti pui prea multe sperante in niste oameni care fac ceea ce fac fiind la servici. Nu generalizez, desigur. Dar la Antena aia care sunt relativ ok ii numeri pe degetele de la o mana. Dar din pacate nu prea ai ce face, daca te interesaza porcaria asta de politica te mai uiti, ba la ei..ba pe la ceilalti. Mai afli una alta.

    1. @Basarica
      Comentariul tau mi-a facut bine … iti multumesc prietene!
      Ai intrebat „daca Firea este multumita de performantele lui Pandele” si te-au banat …. tareeeee
      Pai da … nu avem la ce sa ne uitam
      Eu nu mai comentez la Ciutacu …. il citesc … ma uit la emisune dar nu mai comentez nici picata cu ceara … mi-a sters comentarii … link-uri … asta este … altul nu avem … sotia lui insa este mult mai draguta … chiar mai comenteaza cateodata la postarile mele de pe facebook … el este mai stresat … nu sunt suparata … sunt dezamagita

      1. Ca sa eviti dezamagirea….nu te astepta la nimic bun in general. Daca te-a „ajutat” cumva comentariul meu…bucuria e de partea mea. Sper ca esti de acord cu mine in general, altfel nu te mai las sa comentezi la mine :))))

  3. Cata dreptate are Basarica! Cand nu va mai exista regimul Basescu, pe cine va mai critica Antena 3? USL-ul? Haida de, pe-acolo face parte si PC-ul! Cred ca atunci va deveni chiar o televiziune de stiri!

  4. regretabila iesire dar tipic romaneasca. nu suntem capabili de dialog adevarat, nu stim sa ascultam si asta a fost remarcata mai demult la nivelul indivizilor din societatea romaneasca
    ce a facut Radu Tudor ai facut si tu si cred ca toti care detin un blog, un cont de facebook si se manifesta in spatiul public. eu personal in problema Siriei ii dau dreptate lui si sunt sigur ca el a analizat si pozitiile guvernului sirian….si inca ceva: poate uiti ca se spune ca ar fi ofiter acoperit al serviciilor externe

    1. @olimpiu
      Gresesti … au am blocat sau am sters jigniri …nu accept aici sa fie jignit nici un politician USL … sigur ca nu o sa las nici jignirile care mi se aduc mie …. eu sunt sigura ca nu a analizat pozitia guvernului sirain …. Radu Tudor este genul de om care este convins ca guvernele occidentale au intodeauna dreptate … de ce un ziarist roman isi permite sa catalogheze crimnial un guvern starin? …. de ce nu discuta el mai bine ce face guvernul nostru? … o da … si ce frica imi este mie de ofiterul acoperit Radu Tudor … Eu sunt Scufita Rosie sub acoperire 😀 😀 😀 …. cunosc atatia ofiteri neacoperiti … si Cristian Diaconescu este sub acoperire parca 😀

      1. ha ha ha!!!
        eu nu am sugerat ca trebuie sa-ti fie frica, doar ca individul este bine informat in probleme din astea. eu personal am privit un reportaj facut de cel mai bun ziarist de teren la TVR cu privire la Siria. sigur Adelin a mers doar cu acordul si unde a dorit guvernul sirian sa-i arate , dar asa am vazut si opinia celeilalte parti…mi-e greu de crezut ca un analist militar ca Radu Tudor nu a vazut, pt ca ei monitorizeaza media

        1. @olimpiu
          Asa au pocedat o parte din ziaristii romani si cu ocazia razboiului din Serbia …. de ce nu apare in presa romana si pozitia guvernului sirian? … oricum nu asta am vrut eu sa subliniez … ce am incercat eu sa ii spun analistului militar Radu Tudor este ca ar trebui sa incerce (daca poate) sa cuantifice MORTII NOSTRI …. ptr ca dupa umila mea parere sunt mai importanti decat ai lor.

  5. Asocierea de epitete „criminal” cu „dictatorial” mi se pare legitima. Un regim autoritar, dictatorial, vrand nevrand la un moment dat ajunge si criminal. Intr-o democratie in schimb e mai greu sa se intample asa ceva totusi. Evident nu e cazul nostru, intrucat noi avem parte in cel mai bun caz de o pseudo-democratie.
    Cei care-si exprima dezgustul fata de anumiti oameni din trustul Intact (cu dl. Tudor printre ei) ar face bine sa se gandeasca putin unde in alta parte NU este pupata puterea in „3 litere” sau nu sunt ignorate abuzurile comise. Deocamdata, Antena 3 este cam singura care se zbate si semnaleaza si se agita.
    Pentru ca oamenii protesteaza impotriva abuzurilor puterii JUCAND HORE pe dansul pinguinului sau imbulzindu-se pe la tot felul de MOASTE. O populatie de MAMALIGI.

    1. @latinist
      Eu mi-am exprimat dezamagirea fata de modul in care s-a comportat Radu Tudor … vad ca dvs vorbiti despre tot numai despre asta NU.
      Un ziarit important care isi permite sa ma catalogheze pe mine drept nedemocratica … procedeaza in mod „democratic” si imi blocheaza dreptul de exprimare.
      Dupa cum puteti vedea pe acest blog nu fac parte dintre romanii care pupa in fund puterea.
      Pe mine nu ma plateste nimeni pentru ce fac aici pe blog de mai mult de 2 ani … intelegeti? … pe mine nu ma apara nimeniprimesc amenintari cu moartea si dl Radu Tudor imi spune mie ca sunt nedemocratica????? … nu sunt un ziarit important, nu sunt o perosna publica si pot sa patesc oricand un „accident” … nu spun ca nu respect ceea ce fac cei de la Antena 3 … dar si altii care risca poate MULT MAI MULT
      Sunt unul dintre romanii care urmaresc postul Antena 3 … apreciez emisiunea Danei Grecu unde este invitat permanent sau coautor si domnul Radu Tudor
      Asta cu dansul pinguinului ESTE O MAGARIE … SI VINOVATI SUNT CEI CARE AU SCOS IN EVIDENTA SI AU GENERALIZAT … pinguinul au dansat cativa zapaciti … NU TOTI PARTICIPANTII …. AM FOST ACOLO … AM VAZUT OAMENI PLANGAND … IN CE SCOP S-A FACUT ACESTA DEZINFORMARE? CINE SI CE A AVUT DE CASTIGAT? …. CINEVA CARE A VRUT SA CONVINGA TOTI ROMANII CA CEI CARE IES LA MANIFESTATII DANSEAZA PINGUINUL …. cine a vrut denigrarea miscarii sindicale prin scoaterea in evidenta a unui gest facut de cativa dintre oamenii prezenti la acel miting? …. si in ce scop?

  6. Theodora, esti dezamagita pentru ca ai avut alte asteptari de la el, era o iluzie. Radu Tudor, Badea, Gadea s.a. sunt doar niste mercenari, ce se pun in slujba celui care plateste mai mult. Nu inteleg cum ai putut avea incredere si respect pentru asemenea persoane. E o lipsa de informare. Analizeaza activitatea lor din anii 90 pana azi.

    1. @Trofin Doru
      Stiu ca sunt platiti pentru ceea ce fac … dar nu m-am gandit niciodata la ei ca la niste mercenari … totusi parca nu il vad pe Badea in stare sa treaca de partea cealalta …. el este capabil sa urasca foarte intens … nu stiu ce se intamla cu Gadea a inceput sa faca niste emisiuni de tot … …. ai dreptate nu m-am informat … nu le-am analizat activitatea

  7. Intradevar,Gadea a ajuns un fel de dictator acolo.
    Vorbeste cel mai mult,isi alege prea greu cuvintele,se da mai destept decat este.
    Si peste toate este foarte razbunator,amintesc episodul cu mesajele primite.El are o emisiune,poate sa atace pe oriceine,oricat vrea,dar celalalt nu prea are instrumente la indemana.
    De Radu Tudor ce sa va spun?Ii place grozav cand cineva aminteste ca el este ofiter acoperit.
    Asa cum zicea cineva si de madam Andreescu aseara.

    1. @iulian
      A, da … ii place … pai atunci sa nu mai amintim si sa il si enervam
      Domnule Radu Tudor ….. EU sunt ofiter acoperit, cel mai acoperit, mai acoperit nu exista 😀 … dvs nu sunteti … sic 🙂

  8. Sa nu fiu inteles gresit,imi place Radu Tudor,nu spune chiar tot ce stie,dar poate ca nu are voie..
    Ce nu-mi place este centrala mea termica de apartament,pe care am pus-o in 2003 ca sa fac economie,si in 8 ani am cheltuit pe reparatii,autoriuzatii si verificari,atentie!!..pretul ei de cumparare!!
    Nu mai pun gazul,care e aproape dublu la consum din cauza ca locuiesc la ultimul etaj.
    Pai si atunci,draga Theo,de unde bani de stenturi??
    Dar am gasit solutia..fac un infarct si ma duce la urgenta unde-mi pune unul gratuit,si fiindca n-am bani de al doilea,plec si revin mai altadata pentru al doilea,dar cu un nou infarct.
    Ce zici,buna logica?
    Se mai pune o intrebare: scap din infarct?
    Cu drag al dvs.Iulian.

  9. Multumesc Theo,esti buna si saritoare, dar nu doresc asta.Eu cred ca ce am facut bine si rau in viata asta stau intr-o balanta si ca binele a depasit raul.Atunci voi primi o rasplata si poate asta va fi rezolvarea.Vorbesc de destin,bineinteles.Eu sunt liber cugetator si poate de aceea lucrurile se leaga mai greu.
    Gata despre boli,ti-ai gasit de lucru?
    Tricolorul are acum doua fete,ce se intampla?

  10. Daca iti pica in mana „Avocatul diavolului” de Marius Tupan,carte de fapt scrisa in totalitate de Marian Popa,sa-mi spui ce parere ai.Eu cred ca dupa aparitia „Istoria literaturii romane de azi pe maine”,acest frate al meu,de fapt singurul,arata cine este de fapt cel mai bun critic literar in viata al nostru.Asa cum zicea si regretatul George Pruteanu, aceasta carte-monument,este cea mai tare aparitie de dupa ’89.N-am cu cine vorbi,si te bat la cap cu prostiile mele.Pai,la 70 de ani ,la ce sa te astepti?

  11. Olga, Domnule Radu Tudor sunteti de nota 10 plus in dezbaterea cu presedintele camerei, cu privire la UDMR, dar totusi nu va raspunde la intrebarea de guvernare cu UDMR, ofera tot felul de raspunsuri numai pe cea corecta nu. Nu am votat cu UDMR, de ce sa intre la guvernare, nu suporta in opozitie. Mai insistati cu intrebarea de ce sa intre la guvernare UDMR, cand ei ne+au taiat salariile, pensiile si alte magarii.

Lasă un comentariu