41 de gânduri despre „Victor Ponta vrea vot secret la suspendarea lui Basescu – Dar cum ii ridicam de pe scaune?

  1. Asta chiar este o problema! In mod cert, li se va interzice sa se apropie de urne! Trebuie ceva destul de convingator pentru a-i determina sa nu asculte porunca venita de sus. Ce oare?
    Ca s-o dau pe ras, stiind ca orice barbat isi divinizeaza mama, n-ar fi rau ca in sala sa troneze o pancarda maaare pe care sa scrie: „Cine nu voteaza, ma-sa-i curva!”! Sigur asta i-ar convinge sa voteze!

    1. @Nea Costache
      L-am intrebat si pe domnul Victor Ponta daca are vreo idee cum sa ii ridicam pe nemernici de pe scaune
      “Cine nu voteaza, ma-sa-i curva!”! Sigur asta i-ar convinge sa voteze! … nu ma asteptam 🙂 🙂 🙂

  2. pana se va ajunge la votul asta Base isi va promova mai toate legile care ii vor ingenunchea definitiv pe contaranii nostri
    ai avzut ce agenda are??? legea sanatatii (sistemul e anchilozat asa l-a denumit) si alte nastrusnicii care va ususra bugetul tarii de 300000 de angajati
    asa ca noi vom urmari actiunea propagandistica a USL, iar Base va actiona si atunci nici nu va mai conta trecutul vreunei mamici de parlamentar

  3. Ei, până la vot mai este! Astazi s-a lansat „Falansterul de la Dăbuleni”, în jurul industriei de prelucrare a pepenilor. Scopul principal: smulgerea de votanţi din bazinul USL, sarcină primită de la Băsescu. Pentru cine mai avea dubi în legătură corectitudinea excluderii din partid şi alungarea de la conducerea Senatului, cred că „proclamaţia de la Dăbuleni” aduce toate lămuririle necesare. Josnic individ, l-a întrecut şi pe Eugen Nicolicea …

    1. @ALM
      Nu am citit proclamatia … poate va mira dar inca mai sunt insi care se revolta ca a fost dat afara …. sa vedeti ce este pe facebook … eu am impresia ca aia nu prea sunt PSD-isti … au ceva in comentariile lor care ma face sa ma gandesc la postacii posrticalii … unii se dau liberali … cand l-am auzit ieri .. inadmisibil

      1. @ ALM
        Multa sanatate va doresc , pentru diabet am „descoperit” ca schinduful este bun, pe net gasiti informatii in acest sens.
        S-auzim de bine
        Sa fiti iubit
        Cu stima Emil

    2. Sa ajungi sa-ti bati joc de niste oameni carora le esti ” superior” prin cultura sau pozitie sociala este din punctul meu de vedere o mare murdarie.La multe ma astept de la ” politicienii” nostri , la multe ma asteptam de la Mircea Geoana insa….asa ceva….!!!!!Cred ca taica-su …. s-a rasucit in groapa si pe buna dreptate, individul asta este mai scarbos decat multi altii din tagma sa. Si cand ma gandesc ca-mi parea rau ca nu-l votasem la …presedentie!

        1. si eu l-am votat, dar la fel de bine l-am votat in 2004 si pe Base.
          cat despre tac-„su…oare un general de securitate e de compatimit????

        2. @olimpiu
          pe base nu l-am votat niciodata, nici la primarie … imi aduc aminte ca intr-o zi cand era primar s-a inundat un pasaj (de la Obor sau cel de la Bariera Vergului nu mai stiu care) ei bine base a zis atunci ca „el cu famila lui nu poate sa scoata apa de acolo”

        3. foarte corect! si iarna nu-i ca vara Ha,ha,ha! ce tot vrem noi aici de-l injuram toata ziua??? el se lupta la greu cu bancile straine, cu baietii destepti din energie, cu coruptia din PD-L si noi nimic, nu ii recunoastem meritele!
          suntem o gasca de pasarici, tiganci imputite si gaozari!!

  4. Buna Theodora,se pare ca in fiecare dimineata imi beau cafeluta ,pe blogul tau,e minunat si prefer sa aud noutatile de la tine,le oferi mult mai delicat decat la Tv 🙂 si am cam devenit dependenta 🙂 ,multumesc Theodora ,pup cu drag si iti doresc o seara placuta in continuare !!!

    1. @Just Me…Carla
      Iti multumesc Carla … si eu intru la tine dar ma tem sa comentez … imi este teama sa nu scriu prostii … eu nu sunt altceva decat un om revoltat care se chinuie sa scrie

      1. …eu sunt foarte multumita si mandra de ceea ce faci ,nici eu nu comentez din acelasi motiv 🙂 ,dar citesc cu mare drag ce asterni aici ,pup suflete si iti doresc un weekend plin de bucurii alaturi de cei dragi !!!!!

  5. Theodora, hai să nu ne mai amăgim, pînă după alegeri nu se poate face nimic. Stau vătafii pe ai lor cu biciul (DNA, SRI…), de le e frică să vorbească şi la budă.
    În altă ordine de idei, te interesează un link exchange?

    1. @teaca
      Eu zi ca daca votul este secret si au voie sa se ridice de pe scaune 🙂 avem sanse
      Da … dar te rog sa imi aduci aminte sambata sau duminica …ca am mai mult timp si vreau sa fac putina ciratenie in blogroll

      1. @Theodora
        As vrea sa vad fapte, nu vorbe. Ponta spune asa:

        „E foarte probabil ca cei de la PDL şi de la UNPR să nu ne lase să ajungem la un vot. Cel puţin în acest sens sunt declaraţiile lor, că nu vor accepta nici măcar să fie dezbătutuă într-o şedinţă această cerere a noastră. În această situaţie, evident, vom merge cu demersul nostru către populaţie.”

        Eu iti spun ca art.95 din Constitutie, privitor la suspendarea din functie a Presedintelui, la aliniatul 2, spune asa:

        „Propunerea de suspendare din functie poate fi initiata de cel putin o treime din numarul deputatilor si senatorilor si se aduce, neintarziat, la cunostiinta Presedintelui.”

        Pai, vreau sa vad propunerea de suspendare din functie. Poate nu sunt la curent, asa ca intreb: s-a facut o astfel de propunere din partea USL?

  6. Buna..ce mai face tatal tau,Theo?
    La mine merge spre rau dar m-am impacat cu un gand.
    Si-acum sa spun ce ne trebuie noua,celor necajiti,saraci,batjocoriti si in final..omorati.
    Ne trebuie,ca aerul,un lider!
    Unul care sa aiba magnet, sa ne scoata pe toti pe strazi,fie batrani, tineri,oameni care nu-i mai suporta pe acesti memernici.Sa ne insufle curajul de a rasturna acest esafodaj construit pe spinarile noastre.Si pe de alta parte ne trebuie un”Pasa”,cine isi aduce aminte de acel film cu Jean Gabin,pentru a scapa si de putregaiul mafiei

  7. Sarut mana, Teo!
    Raman la parerea ca aceasta procedura, de suspendare a matrozului trebuia declansata imediat dupa anuntarea taierilor. Chiar daca, USL-ul nu se constituise inca! Presupun ca cei de la putere vor sta in banci, conform ordinului piratului. Va fi interesant de urmarit votul lui Geoana, si al celor care i se vor alatura.( Daca se va ajunge la vot )

  8. Cum ii ridicam de pe scaune? Iata trei variante de raspuns:
    A) Le bagam pioneze in fund. 😆
    B) Aducem un comando de maidanezi special antrenati sa ii muste de buci. 😆
    C) Ii momim cu niste fasole la cazan si carnati afumati daca voteaza pentru suspendare 😆

Lasă un comentariu