Marsul Desteptarii in Arad – Cinste protestatarilor din Sibiu! – Asteptam sa sa trezeasca tara

 

ceas desteptator

Romania, trezeste-te!

Asociatia Arad, kilometrul 0”, va organiza miercuri 14 martie ora 17.00, „Marsul desteptarii”.

Manifestanţii au anunţat că vor fi înarmaţi cu ceasuri deşteptătoare, cu ajutorul cărora speră să-i trezească din apatie pe arădeni.

Pentru informatii suplimentare cititi aici:

Marsul Desteptarii organizat de catre protestatarii aradeni

Multumim celor care au avut curajul si demintatea sa iasa in strada pentru a denunta derapajele de la DEMOCRATIE pentru LIBERTATE si pentru O VIATA MAI BUNA!

Protest la Sibiu:

Cinste lor!

59 de gânduri despre „Marsul Desteptarii in Arad – Cinste protestatarilor din Sibiu! – Asteptam sa sa trezeasca tara

  1. OFF TOPIC :
    Robert Horvath esti un ” LO FOSS ” posteaza-ti comentariile pe bloguri Pro Basiste , nu aici , nu-i mai bloca blogul Theodorei , cu articolele tale SATANISTE ; ESTI SECURIST ? sau TROLL BASIST ?
    Daca ai „curajul ” sa-ti dai adresa o sa-ti fac ( in romana ) o vizita !

    1. @Emil Vulcanescu
      I-am spus de mai multe ori … el insista .. sigur ca nu ii pasa ca imi blocheaza blogul … pentru eu blogul asta este important doar pentru ca se foloseste de el

      1. Theodora
        Blogul tau este mai puternic…decat al altor parlamentari , iti dau un singur exemplu : blogul lu’ AN , ii virusat !
        Trollii Basisti vor sa-ti faca ” parul cret si ochii violeti ” , ii incomodezi si nu esti singura mai sunt si alte bloguri , pe care „indivizi” , stil RH scriu si fac ce stiu mai bine sau ce au fost invatati sa faca….
        Sa fii iubita …
        Cu stima Emil

        1. Theodora
          Tu nu poti sau nu vrei , dar eu pot sa compar cele doua bloguri !
          Singurul ” Harabula ” care este la tine pe blog este RH-ul.
          Sa stii ca o partida de sah se castiga daca ai grija de ostasi ( pioni ) .
          Sa fii iubita …
          Cu stima Emil

        2. @Emil Vulcanescu
          Eu sunt un ostas pe care liderii il ignora … eu asta simt … un ostas care vede pericolul … care anunta pericolul dar care striga in pustiu … liderii sunt prea ocupati ca sa asculte vocea unui soldat

  2. Vreau sa-ti postez o parte din raspunsul meu si aici. Cred ca se leaga.

    Nu, nu esti o revoltata, revoltati sunt miliarde pe planeta asta intr-un fel sau altul, in schimb tu esti unul din rarii si curajosii infaptuitori ai crezului sau. Tu te numesti o Calauza.
    De multe ori n-am fost de acord cu asertiunile tale politice, in trecut, accidental sau nu, o diferenta de viziune. Dar cum Inima omului e moarta fara flacara adevarului din ea, iar el odata cu ea, un mort, un mort viu, (de fapt asta cred eu ca e moartea, pe cealalta am vazut-o de cateva ori, o cunosc bine, nu seamana), atunci adevarul acela relativ al fiecaruia se hraneste din numitorul lui comun, care e dincolo de dragostea de sine si de conservarea propriei fiinte (crede el ca si-o conserva, in fapt si-o poate conserva doar fizic, pentru ca in rest nu e decat un sclav chinuit si nu realizeaza asta pentru ca desi nu primeste nicio porunca personal si direct el se supune)

    M-am intins si nu ti-am spus ce vroiam de la inceput, in lunile astea in care am disparut, am invatat ca valoarea unui om este aceea pe care o da singur pe sine.
    Cat dai pe tine, atat faci.
    Depinde si la ce fel de pret te gandesti.

    1. @deepiny
      „Cat dai pe tine, atat faci.” 🙂
      Nu pot sa stabilesc o valoare pentru mine deoarece nu sunt de vanzare/cumparare 🙂
      Sunt un OM LIBER … de asta nu m-am inscris in nici un partid … pentru ca vreau sa raman LIBERA … sa pot sa spun de fiecare data CE NU IMI CONVINE si CU CE NU SUNT DE ACORD.
      Calauza zici … imi place

  3. Cuuuumm !!! Astia din Arad numai atati jandarmi au ? Parca pe vremuri aveau o echipa de fotbal, UTA…n-au si ei niscai ” ultrasi” … niscai ” sefi de galerie” sa aduca ” suporteri ” pe acolo , sa sparga si ei…ceva geamuri , sa dea si ei foc la cate o masina { neaaparat un OLTCIT…sau poate fi si o…VOLGA } si in felul acesta sa oblige pe primar sau pe prefect sa ceara ajutor de la Jandarmeria din Bucuresti ca astia sint harsiti in d’astea ???Nu de alta dar fara bastoane sau { mai ales fara asa ceva !} GAZE LACRIMOGENE, parca… un protest…nu e protest! Cat despre ” clopotele ” de care facea vorbire Anton Costel si despre care tu spuneai ca se foloseau NUMAI cand invadau turcii tara…pai ” turcii ” sint deja aici , la Bucuresti , ce sa mai bati clopotele ? Acum se impune doar REZISTENTA ! Trebuie sa rezistam, ce dracu, am scapat de …, de tatari , de nemti si chiar de rusi { adu-i Doamne inapoi !} si nu putem scapa de o sleapca de nemernici ? Cat de ticaloasa sa fie soarta acestui popor amarat ce nu cere nimic in plus, decat sa fie lasat sa traiasca si el…macar in pace , nu zic altfel!?La Sibiu, chiar nu ma mira, acolo este primar Johanis ,ala de-l doreau liberalii ,la un moment dat prim ministru dar, la ARAD !? Ce-o fi in mintea lui Falca? La ce s-o fi gandind el acum ? La mintea si ce-o fi in mintea lui Basescu…nici macar nu-mi pun problema, cat despre Ungureanu…vai de mama lui .Acum…ochii ca sarmaua la alegeri , ochii ca sarmaua la cum se voteaza, ochii ca sarmaua …PE CINE VOTAM!!! Asta-i tot ce va conta de aici incolo, ca jandarmii din pacate…vor fi si dupa Basescu&comp , vedea-i-asi in puscarie pe tot restul vietii, de nemernici si tradatori!!!

    1. @marian
      Nu imi dau seama ce gandesc domnii respectivi /… poate se gandesc cum sa faca sa ii pacaleasca din nou pe romani … poate se gandesc unde se vor duce dupa ce vor pierde alegerile

      1. NU-I VOR MAI PACALII SA FI SIGURA DE ASTA !!!Poate daca-si baga ” dracu ” coada …poate atunci dar sa-i mai pacaleasca …Pai ce crezi ca romanii sint chiar tampiti iremediabil ? Ce ei nu si-au dat seama cine este vinovat de …” starea natiunii „…{asta ca sa pomenesc numele unui …blogger de la tine din blogroll}, cine este vinovat de painea amara pe care o mananca zilnic ?Doamne ce asi vrea sa-i vad moaca lui Udrea sau astuia , Falca de e ste primar la Arad cand n-o mai fi javara de la Cotroceni presedinte !

      1. Ma tem ca alegerile din Romania s-ar putea castiga doar cu arma in mana, pe strazi, in cladiri, in subterane si pe acoperisuri!

        TOATE alegerile din istoria ROmaniei au fost FRAUDATE, iar rezultatele impuse prin TEROARE. Ce ne face sa putem spera ca teroristii care ne ocupa si ne stapanesc in cel mai ordinar stil medieval „s-au sucit” brusc si vor permite formarea unei ideologii nationale si a unei vointe a poporului roman?

  4. Basistii sunt bolsevici degenerati. Conexiunea dintre înfometare şi rezistenţa populaţiei este relevată de maxima lui N.I. Buharin: „Ţara zdrobită de foamete, de boli şi de lipsuri (e un mijloc splendid!), nu îndrăzneşte să facă cea mai mică opoziţie. O vom ţine în mod perpetuu astfel între CEKA şi Armată!”. Tuhacevski a spus clar ca ei (comunistii) OCUPA Rusia (si celelalte republici sovietice – al caror numar urma sa creasca incontinuu, pana cand intreaga lume devenea parte a Sovietelor Unite!). Cred ca este cazul sa luam foarte in serios aceste avertismente ale Istoriei, si sa realizam ca singura cale este nimicirea fizica a tuturor membrilor dictaturii teroriste care ne impileaza, si ulterior a familiilor si tuturor celor apropiati lor (cine se aseamana se aduna, si noi luptam impotriva zestrei lor genetice in ultima instanta).

  5. Vladcelgroaznic cine ridica sabia de sabie va pieri, nu compromite blogul asta cu proferarea acestui fel de amenintari, exterminarea este un termen consacrat de nazisti, tu parca spuneai ca cine se aseamana se aduna. Pentru orice tip de marsavie e suficienta legea. Mai bine revoltat-te pentru respectarea acestui deziderat.
    S-ar putea ca cine nu-l respecta sa gandeasca in acelasi mod ca tine.

    1. Exterminarea e un termen (si o practica!) consacrat(e) de BOLSEVICI. Pe vremea cand Stalin planifica formarea Uniunea Statelor Sovietice Mondiale (!), nea Schicklgruber se preocupa doar de urmatorul menu de la cantina saracilor 😉 . Nazistii au fost doar niste idealisti isterici ai epocii staliniste – si cei care au rupt falca crocodilului comunist cu o fractiune de secunda (la propriu!) inainte ca acesta sa inghita intreaga Europa, Nordul Africii si Orientul Mijlociu.

      „Cine ridica sabia, de sabie va pieri” este doar un preambul pentru o alta maxima „inteligenta”, „Capul plecat, sabia nu-l taie”. Eu stiu insa alta: „CUI PE CUI SE SCOATE”. Toate statele din lume au ajuns la concluzia fireasca, logica, conform careia NU SE NEGOCIAZA CU TERORISTII. Avem de-a face cu terorism de stat, cu o grupare de crima organizata dezvoltata organic din structurile criminale ale partidului comunist – care a fost peste tot in lume o forta de ocupatie, nimic altceva.

      Ma intreb, CARE legi? Legile adoptate prin FRAUDA si impuse prin TEROARE? Decretele-legi date de ocupatia comunistoida?! Unde este legitimitatea populara a statului roman? Unde este legitimitatea istorica si juridica a actualului asa-zis „stat” roman? De la porcaria episodului Carol al II-lea nu mai putem vorbi de ultimele doua, iar legitimitatea populara a fost neglijata inca de pe vremea lui Mihai „Malai Voda” Viteazul si oroarea legarii de glie! Generatii dupa generatii au fost sacrificate fie de idealisti rupti de realitate si manati de orgolii, fie de tirani degenerati impusi cu armele de puteri straine si care nu aveau aici decat interese pasagere.

      1. @ Vladcelgroaznic
        Un sfat dezinteresat , incearca sa uiti sau nu mai folosi acest proverb NEGATIV ” Capul plecat , sabia nu-l taie ” .
        Sa fii iubit…
        Cu stima Emil

  6. @ Theodora
    La revedere distinsa doamna. Nu vreau sa creiez probleme inutile.
    Adevarul va spus in alta parte. Detractorii mei au castigat o batalie nu si razboiul
    meu impotriva mafiei Basescu. Aceasta este ultima mea postare. Exceptii facand
    atacuri la persoana care eventual cer replica. Sa auzim numai de bine,
    @ marian
    SINGUR IMPOTRIVA TUTUROR !
    Eu sunt jurnalist de investigatie. Specialitatea mea terorism si transport ilegal de
    arme. Reprezint impreuna cu sotia mea Kiyoko media japoneza la New York
    Amestec vorbele cu faptele. Printre multe altele am creiat uriasul scandal ICR New York
    http://devanewyork.blogspot.com/2010/01/expozitia-patapievici-deschisa-dupa-doi.html
    Dupa chemarea politiei amaricane si actiuni concertate cu FBI ….Basescu a intrat
    in deruta. Prin servicii a reusit izolarea mea completa. Chiar si ziarele din diaspora
    au refuzat colaborarea cu mine. Singura mea modalitate de a spune adevarul a ramas blogul. Daca nu spamam intregul blog romanesc zi si noapte acest scandal si altele nu ar fi exista niciodata.
    Am remis catre FBI, DOSARUL CRIMINAL SI TERORISM TRAIAN BASESCU. Acest
    fapt a creiat o panica totala. Dosarul are 67 de pagini. Admitand de dragul discutiei
    ca 99 % sunt rezultatul imaginatiei, unul la suta ar duce presedintelui inchisoare pe viata. Absolut toate informatiile mele sunt verificate si provin din surse credibile.
    http://bloguri.piatza.net/aparitia-unei-carti-senzationale-dosarul-criminal-si-terorism-traian-basescu-titlu-provizoriu/
    Adevarul supara, sperie si deruteaza. Sunt alungat depe un pe altul. Am fost bamat
    de Roxana Iordache, Mina, Plano, Voiculescu, Alina Gheorghiu etc etc.
    Am fost contactat personal de Vadim Tudor devenind corespondent extern. Cand
    corespondentele mele au devenit extrem de periculoase, tribunul a renuntat la serviciile mele. Ma mut de la un blog la altul spunand adevarul. Fac acelasi lucru
    pe blogul personal. Nu raspund la anonimi….oameni lipsiti de onoare si identitate.
    Te asigur din surse precise ca postarile mele sunt citite de Basescu…analizate de serviciile de informatii, ambasada SUA si sectia (romanian desk) a Departamentului de stat, etc
    Un ziarist de informatii poate darama singur un sistem. Watergate este unul din multele exemple in aceasta privinta. Este nevoie de un scandal cu canotatii internationale.
    Recunosc ca sunt mereu tentat sa renunt. Lasitatea este prea generalizata.
    Dar aparitia unor oameni ca ofiterul Alexandru Gheorghe a-mi da curajul sa continui. Am contribuit prin trimiterea unor materiale filmate in care se vorbea de bomba atomica romaneasca la caderea lui Ceausescu. Sper sa pot sa spun acelasi
    lucru despre Basescu.
    @ ALM @ Vulcanescu @ Renata….etc
    Felicitari !!!!!!!!!!!!!!

    1. Adio bre! Copy/Paste la greu! Bomba atomică românească purtată cu celebrul avion Vuia 1. Doamne, mare e grădina Ta şi mulţi nebuni i-au sărit gardul. Dacă şi Vadim s-a lepădat de RH, vă daţi seama cât de veridice sunt „informaţiile”? De Marius Mina nu mă mir. Omule este serios până peste poate şi trimite la plimbare urgent toţi neaveniţii. Roxana Iordache nu l-a banat. L-a lăsat să hămăie, nu l-a băgat nimeni în seamă şi si-a luat singur lumea în cap. Plano10 la fel. Aici la fel. Eu am făcut imprudenţa să-l trag de mânecă şi să-l rog să mai taie din coada vulpii. Nu de alta, dar grădinarul nu cumpără castraveţi şi ăia americani. Mă întreb căţi au mai contribuit la căderea „totalitarismului ceauşist”. Pacepa zice că el la dat jos pe Ceausescu, RH a pus şi el umărul, Diaspora americană revendică şi ea cam acelaşi lucru. Noi doar am livrat morţii …

      Apropo de „totalitarismul ceauşist”. Poate, cineva este interesat de modul în care FMI a încercat să ne bage în faliment, atrăgând mizeria in care am fost obligaţi să trăim dupa 1980: „Cum a semnat România acordul din 1972 cu FMI-BIRD”
      https://www.semperfidelis.ro/news.php

      1. Unii spun ca Ceausescu a refuzat sa intre in Grupul Bilderberg, desi i s-ar fi propus sa intre. A facut o greseala sau nu? Cine stie, daca ar fi acceptat, cum ar fi fost Istoria… Poate chiar a facut o greseala ca n-a intrat…Cine stie…?

  7. @ Theodora
    Sper sa-mi acorzi dreptul la replica. Sper ultimul.
    @ ALM
    Despre cazul meu sa scris o carte .” Daca treci prin camera camera mortii ” autor Victor
    Nicolae. Cateva capitole au fost serializate in New York Magazin. 7 Aprilie 2010
    Vi le recomand.
    Va recomand deasemenea postarea referitoare la persoana mea
    31 august 2011, 20:43
    BLOG PLANO 10
    Am sa va spun o povestioara, cu speranta ca nu voi depasi 15 randuri. Primul meu contact cu Robert Horvath a fost in favoarea dansului. Era o scrisoare adresata Regelui Mihai, care putea fi considerata antisemita dupa „standardele” Comunitatii Evreiesti. Numai ca ce scria acolo corespundea cu ceea ce stiam si eu, asa ca dl Horvath a luat o bila alba. Au venit apoi mesajele despre ICR, juste si radicale dupa parerea mea. Ma asteptam la o reactie puternica din partea diplomatiei americane. Ce a venit de peste ocean a fost un fel de boare mangaietoare………
    Din punctul meu de vedere, mi-e indiferent de unde acceseaza internetul, de la Rouen sau New York: omul asta iubeste Romania!
    SEMNATA ALM

  8. LA NOI IN HUNEDOARA.PROTESTELE SUNT ZILNICE,DAR PACAT CACI SUNTEM DOAR O MANA DE OAMENI,AR TREBUI SA BATA UN CEAS CAT BIG BENUL DIN LONDRA SA SE AUDA IN TOATA TARA.ROMANIA TREZESTE-TE

  9. greu cu desteptarea asta… in general romanul e las, lenes si inzestrat cu o speranta de fier ca totul ii va pica din cer.

  10. La mine in localitate
    USL-ul se zbate cum poate
    Toti membrii vor un barbat
    Dar Floricuta nu-i de gatat
    Are sustinere de la partid
    Nu si putere in al sau *ZID*
    Ea nu se lasa inlocuita
    S*astfel OPOZITIA* chinuita
    Cu neamuri peste tot in PDL
    Originala – USL , auuu cum mai e.?
    M-as pune eu sa o rastorn
    De dragul USL-ului nu mai am somn.
    Dar cine m*asculta pe mine ?
    Si Opozitia se face iar de rusine …
    Pacat pentru a noastra tara
    Saminta PUTERII -RELE nu o sa piara…….Ce-i de facut ?

Lasă un comentariu