Sedinta Curtii Constitutionale din 21 august 2012 trebuie sa fie publica si sa fie transmisa in direct la posturile de televiziune – LEGEA Nr.47/1992 privind organizarea si functionarea Curtii Constitutionale – Art.12.

Sedinta Curtii Constitutionale din 21 august 2012 trebuie sa fie publica si sa fie transmisa in direct si integral la posturile de televiziune.

LEGEA Nr.47/1992 privind organizarea şi funcţionarea Curţii Constituţionale

Art.12. – (1) Şedinţele de judecată sunt publice, în afară de cazul în care, din motive întemeiate, Curtea hotărăşte altfel.

35 de gânduri despre „Sedinta Curtii Constitutionale din 21 august 2012 trebuie sa fie publica si sa fie transmisa in direct la posturile de televiziune – LEGEA Nr.47/1992 privind organizarea si functionarea Curtii Constitutionale – Art.12.

    1. @All
      Astia sunt postacii basisti … atata pot … nu au argumente si jignesc si ameninta
      @paulmuresan2
      bai muresene … bolsevic este ala pe care il pupi tu in fund si care te plateste sa arunci cu mizerii pe blogurui
      cine a fost sef la Anvers pe vremea lui ceausescu si secretar de stat pe vremea lui Dascalescu? .. doar comunistii securisti puteau sa ajunga in asmenea functii … eu nu am fost membra PCR si nici acum nu sunt membra a unui partid
      muie sa ii dai lu’ ma-ta 😀 ca a fost proasta si te-a nascut JEGULE

      1. Teodora, te rog fi mai înțelegătoare, ști ce riscant și scump era un avort…sărmana mamă a lui Paul n-avea bani nici de un prezervativ, și uite-așa dintr-o eroare de calendar a apărut și el pe lume…

      2. Voi va certati degeaba, si in primul rand nu va jigniti, nu merita! Daca el e basist si injura, si il jignesti din cauza ca te jigneste, tu coborandu-te la nivelul lui, nu esti la fel?
        Curtea Constitutionala nu e a lui Basescu, din ce stiu cam 4-5 judecatori sunt cu Basescu, restul sunt cu PSD-ul, daca erau doar cu Basescu invalidau referendumul de la inceput! Voi il injurati ca a fost mebru PCR, ia sa analizam in opozitie cine este, Iliescu care a fost ministru pe vremea lui Ceasescu, Nastase(momentan in Puscarie) care de tanar promova comunismul prin alte tari si multi altii! Toti de la putere au fost membri PCR!!! Dar ganditiva putin, in mentalitatea comunista conta mai mult dezvoltarea statului, chiar daca populatia o ducea mai rau, astia nici asta nu fac, fac doar pentru ei si atat!
        Sper ca ati inteles ce am vrut sa zic!

        1. @Alex
          Chiar nu inteleg ce rost are sa vorbesti aici despre Iliescu … Iliescu este un fost presedinte nu mai este nici macar parlamentar …. despre ce vorbim?! … cel care conduce Romania de 8 ani este securistul comunist basescu
          nu il injur ca a fost membru PCR 😀 …. nu il injur pentru nimic … eu spun doar ca a fost comunist si inca mai este securist …. ca altfel nu ajungea la sef la Anvers si nici ministru pe vremea lui dascalescu INAINTE DE REVOLUTIE CAND ILIESCU NU MAI ERA DECAT SEF DE EDITURA

          Nastase in 1989 era jurist cercetator la Institutul de Cercetari Juridice al Academiei Române. nu ministru secretar de stat sub dascalescu 😀
          zici ca atunci populatia o ducea mai rau … EU O DUC APROAPE LA FEL DE RAU … CATEODATA MULT MAI RAU … ATUNCI NU SUFEREAM DE FRIG IARNA IN CASA … ACUM IMI INCHID CALORIFERUL CA NU AM BANI SA PLATESC CALDURA …. ATUNCI AVEAM SERVICIU … ACUM NU AM DE 2 ANI

        2. Da de acord, nu mai e nimic oficial, dar Iliescu inca are birou la PSD, si se duce zilnic, nu imi spune ca nu este in spatele lui Ponta, ca si Voiculescu de altfel! Ponta e un pion, manevrat de grei din spate, un fel de Geoana, doar ca asta e mai destept si stie sa nu arate asta! Ai dreptate inainte de revolutie era sef de editura, dar inainte ministru! Si Basescu inainte de presedinte era primar, dar imi aduci aminte de Anvers! Personal nu am trait deloc in comunism si nu pot face o comparatie, eu doar asta am vazut, ca Ceausescu incerca sa faca pentru tara, chiar daca populatie era mai saraca si muncea enorm, dar aveam o industrie, astia de dupa Iliescu, Basescu, au cam renuntat nici macar industrie nu mai avem, a fost vanduta toata, inclusiv petrolul tarii! Romania o duce rau si nu avem locuri de munca nu din cauza neaparat a lui Basescu, are si el partea de vina, dar nu toata, noi am ajuns o piata de desfacere, nu prea mai producem nimic, foarte putin, dupa revolutie si-au batut joc de industrie, de proiectele lui ceasescu, le-au amanat, nu erau toate bune, dar unele erau foarte bune si ne ajutau mult astazi! Iar Ponta acum, sa fim seriosi, deja a schimbat 5 ministri, Antonescu a inceput sa il critice, USL in formula actuala nu va rezista prea mult, deci nu stiu cata stabilitate va fi cu el, si nici cate lucruri bune va face! Dar traim cu speranta!

        3. @Alex
          Din cate am auzit eu Ponta hotaraste singur ce face …. am auzit ca Iliescu nu a fost deacord cu supendarea lui basescu … cel putin nu acum … gresesti .. Ponta nu poate sa fie un pion 😀 … eu am vorbit de momentul 89 … atunci basescu avea functia cea mai inalta in comparatie cu toti ceilalti … si hai sa fim seriosi ca nu putea sa ajunga sef la Anvers daca nu era comunist si securist … da Ponta a schimbat ministri si probabil o sa mai schimbe … care este problema? …. nimeni nu este de neilocuit …. ca basescu crede ca el este de neinlocuit ast este altceva 😀 … ti se pare ca Antonescu il critica ,,,, citeste declaratiile de ieri … USL o sa reziste ,,, ca au de salvat o tara si un popor … la cat au furat basescu si gasca lui in ultimi ani … ca sa nu iti mai zic ca ne-a indatorat la FMI ca sa a vrut muschii lui …. unde sunt banii? … unde sunt banii de la fondurile europene? in terenuri de fotbal in panta, parcuri langa padurui, sali de sport in comune cu oameni trecuti de 70 de ani, bazine de inot in localitati fara canalizare????

        4. Alea enumerate, nu sunt din cauza lui Basescu, sa fim serios! PSD-ul a fost 10 ani la guvernare, deci fi sigura ca nu va afce ceva miraculos acum! In legatura cu Ponta, eu am auzit invers ca el nu ar fi vrut acum si ca Voiculescu a tot pistinat sa fie suspendat, nu stiu, sunt multe chestii pe care nu le stim! Noi acum il injuram pe Basescu, altceva nu facem, dao naiba de treaba PSD a stat 8 ani de zile sa zica ca nu face bine, dar au zis cum e bine, au propus ceva, aa da sa fie suspendat si sa il dea kjos pe BOC! Basescu e si el corupt, dar avem cateva autostrazi, a anulat contractul cu Bektel, care era semnat in 2004 si era secret, oare de ce, contractul de Petromul iar e secret, oare de ce, si multe altele? Ideea mea e ca in PSD au ramas aceeasi in spate, deci aceeasi hoti, aia au nenorocit tara in 10 ani, asta a reusit macar sa treaca prin criza, nu prea bine, dar se putea s mai rau, aveam si niste autostrazi, drumurile prin localitatisau modernizat si multe altele! Acum nu stiu care e cea mai buna solutie, eu persoanal ii urasc mai rau pe aia din PSD, de ce nu stiu, ca nu mi-a dat niciunul nimic, asa simt eu, acum om trai si om vedea!

        5. @Alex
          Cum sa nu fie din cazua lui basescu?
          Pai ce tu crezi ca boc a fost primi-ministru? chiar crezi ca lua papagalul ala vreo hotarare? 😀
          Ce autostrazi frate? … niste bucati mici de autostrazi asta avem
          In schimb avem milionare in euro asfaltangii … intr-o tara fara sosele
          Daca ii urasti pe cei din psd mai mult decat basescu atunci esti dusmanul meu … sa fie clar sa nu zici ca nu ti-am spus.

        6. In primul rand , eu mi-am exprimat punctul dde vedere, e punctul meu, si daca tu esti democratica, nu trebuie sa fiu dusmanul nimanui ca miam exprimat punctul de vedere, asta asa ca fapt divers! Uite asta e problema vostra a celor din USL, ca doar dusmani stiti sa aveti, cu Basescu 8 ani nu ati colborat cu el , doar l-ati considerat dusman! Si la limbajul pe care il ai , nu ma mira faptul ca nu ai loc de munca, eu sunt tanar, si sunt constient ca trebuie sa imi aleg o specializare care se cauta si la care sa fiu bun, daca nu sunt bun, nu e de vina presedintele ca nu ma angajeaza nimeni, eu sunt de vina!

        7. @Alex
          sunt blogger politic …. nu social democrata sau liberala …. bloger poltic … atat
          Nu noi il consideram dusman pe basescu … el ne considera pe noi dusmani …. ne-a inrait intre noi … ne-a amenintat … ne-a ciuruit aa cum s-a exprimat … ha ha ha … ce ii plac glumele lui
          Te deranjeaza limbajul meu? … pai sa incerc pe ala din tigania in care am crescut poate iti place mai mult 😀
          Raspund fiecaruia dupa cum merita
          Pentru fraza asta: „Si la limbajul pe care il ai , nu ma mira faptul ca nu ai loc de munca” … ai blok pe acest blog .. si stii de ce … pentru ca asta este casa mea … si eu hotarasc
          ba nu … de vina este basesscu care a hotarat introducerea impozitului forfetar din cauza carora s-au inscis o gramada de firme in ultimii ani .. ca pe boc nu il ducea capul … el era doar un papagal tampit care repeta ce i se spunea ….
          Da … am inteleg … nu poti sa scrii trei fraze fara sa il pupi in fund pe ala care te plateste .. deci ADIO

      3. @Theodora
        Nu trebuie să-i mai bagi în seamă pe cei care jignesc, pe cei care se descalifică singuri ca oameni. Ei asta urmăresc, să transforme blogul într-o cocină, căci ei în cocină se simt bine. Nimic nu-i înfurie mai tare decît să fie ignoraţi!

        1. @Asterisc
          De obicei postarile alea nu trec de moderare … din cand in cand mai las cate unul ca sa arat cititorilor ce fel de comentarii pun postacii basisti

    2. Auzi, pe tine cand te-a fatat ma-ta, a suferit mult? Dar tu? Te-a scapat in cap? Si sterge-te ca-ti curge scuipat din gura si-i pacat d-atata apa irosita… Sunteti pe faras toti in frunte cu maretul marinar… Si puteti sa va dati de ceasul mortii, nu scapati… Vine ora socotelilor!…

    3. Si ce-i cu cifra „2”? Adica mai e unul ca tine pe planeta? Si tu esti cu numarul „2”? Adica un fel de clona sau varianta „imbunatatita”? Mai suferiti si de lipsa de imaginatie, pe langa alte boli psihice evidente… Sunteti buni doar de gradina zoologica… Unde n-am fost niciodata, ca nu-mi place sa vad animale inchise-n custi… Da’ pe voi, jur ca ma duc sa va vad in custi!… Si va dau arunc si niste popcorn, ca-s suflet caritabil, imbecililor!… :-<

  1. DACA USL,LE TRIMITE ALORA DE LA CCR,O LISTA CU SUB 16 900 000 DE ROMANI CU DREPT DE VOT,SUNT TARE CURIOS CE O SA FACA SLUGILE CHIORULUI BETIV.
    NU EXISTA OM DIN ROMANIA,CARE SA NU FIE CONVINS CA INCA DE ANUL TRECUT POPULATIA ROMANIE CU DREPT DE VOT,A SCAZUT SUB 16 900 000.
    PACAT CA DOAR PESTE CATEVA LUNI AIA DE LA INS,VOR PUBLICA DATELE PRIVIND RECENSAMANTUL DIN 2011.
    DAR DACA JEGOSII DE LA CCR AU TUPEU SA INVALIDEZE REFEREDUMUL,SI AFLAM PESTE CATVEA LUNI,CE STIE O TARA INTREAGA,ADICA CA SUNTEM SUB 16 900 000 DE ROMANI CU DREPT DE VOT,CINE PLATESTE?

  2. Ce credeţi că am făcut? Am scris primul comentariu pe blogul lui Ponta la subiectul „100 de zile de oprit marile jafuri produse de guvernele PDL”! Cam aşa:

    „V-aţi ţinut de cuvânt, adică aţi făcut ceea ce trebuie să facă în domeniul economic orice guvern responsabil. Şi? Credeţi că este suficient ca să mai ies în noiembirie la vot? Banii ăia fluturaţi pe la nasul nostru nu-mi spun nimic. Pentru mine sunt bani virtuali. Reală este viaţa din România , viaţă chinuită de procurorii lui Băsescu, de judecătorii lui Băsescu, de “licuricii” lui Băsescu, de Baroassele lui Băsescu, în general de spectrul lui Băsescu.

    Dvs, omul de la care aveam ceva speranţe ce faceţi? Întrebaţi ca şi noi! Ştiu, Constituţia, legile, alea, alea, vă împiedică să … Şi nu ştiaţi că intraţi într-un meci în care adversarul nu foloseşte Constituţia şi legile decât pe post de hârtie higienică?

    Ştiţi ce s-a întâmplat zilele astea? A scăzut încrederea în USL, a scăzut încrederea în UE, a scăzut încrederea în administraţia SUA, a scăzut dramatic pofta de a ieşi la alegeri! Şi totul în mai puţin de 100 de zile …”

    Bun, eu am scris, eu am citit! N-aveţi şanse să-l vedeţi deoarece nu trece de cenzură pardon, moderare …

    1. daca nu trece de moderare si trec doar comentariile laudative, blogul este inutil. ori iti doresti sa iei pulsul cetatenilor, ori nu are rost sa te prefaci, iti faci rau ca om politic. eu unul voi iesi la vot si ma voi bate pana ii vad in puscarie pe Base&comp!

      1. @olimpiu65
        Ce iti veni Olimpiu?
        Eu nu ii blochez decat pe cei care ma jignesc si ma ameninta
        A … am inteles … te refereai la blogul domnului Ponta … pai a desemnat pe cineva cred … care este mai frucos … ai ale mele asteapta moderarea …. dar apar dupa 1 zi 😀

    2. @ALM
      si unele comentarii scrise de mine au inceput sa ajunga in spam dar sunt aprobate dupa 1 zi doua ….cred ca nu mai modereaza Ponta …. cred ca a desemnat pe cineva caruia ii ete frica
      dar sa stiti ca daca postati la mine vor citi aproape la fel de multi cititori … de fapt mai multi decat pe blogul domnului Ponta
      vedeti aici:

      http://app.mediabrief.ro/top
      1. andimoisescu.ro
      2. timesnewroman.ro [Urca in top] 1
      3. ursula-sandner.com [Coboara in top] 1
      4. creativemonkeyz.com
      5. ivcelnaiv.ro
      6. personalitatealfa.com
      7. codulluioreste.blogspot.com
      8. theodora0303.wordpress.com [Urca in top] 1
      9. blogponta.wordpress.com [Coboara in top] 1

      10. monica-macovei.ro [Urca in top] 1

      Asa ca am impresia ca ati postat pe cel mai citit blog politic din tara 😀
      Vreti sa ma pun si eu comentariul dumneavoastra pe acel blog?

      1. @ Theodora,
        Ce să caute în spam? Vedeţi ceva care să trimită comentariul în spam? Articolul a fost postat în dimineaţa zilei de 18 august. După amiază am comentat eu. În timp ce la alte articole sunt comentarii de ordinul sutelor, aici n-a trecut niciun comentariu.

        Nu, nu vreau să vă implicaţi. Nu este un comentariu măgulitor. Ştiţi că sunt răbdator şi pun cap la cap informaţiile înainte să scriu ceva. Sunt tot mai dezamăgit de activitatea USL, un fel de Bute la ultimul meci, atunci când şi-a pierdut centura. Este atacat din toate direcţiile, mai ales sub centură, dar nu ripostează pe măsură, ca şi cum, ori n-ar avea comunicatori pe măsură, ori se mulţumesc cu guvernarea vremelnică.

        Se întâmplă atâtea lucruri oribile şi uslaşii se limitează să scrie la înalta poartă, închisă pentru ei şi deschisă pentru băsişti. Citeam pe diferite bloguri lamentări despre Basarabia şi cum nu vine ea la sânul României. Cu ochii la Basarabia, care n-are niciun chef să se unească cu mizeria noastră, o să pierdem „ţinutul secuiesc”! C-aşa a zis drăguţul de Kelemen Hunor: „Autonomia nu înseamnă secesiune, autonomia este o doleanţă a comunităţii maghiare, care la un moment dat se va realiza”! Acum se negociază poziţia judecătorului Puskás Valentin-Zoltán, ca să fie atins raportul de 6 la 3 pentru invalidarea Referendumului, astfel încât „momentul realizării” să fie mintenaş …

    3. @ ALM
      Domnule ALM, comentariul dvs. este postat pe blogul lui Ponta, l-am vazut acum 2 minute.
      Sa stiti ca acolo comentariile sunt publicate destul de tarziu, eu am observat ca trec chiar si 3-4 zile pana sunt moderate; am mai vazut si comentarii, nu nefavorabile ci de-a dreptul pline de injurii care erau publicate.

  3. Cred ca este in interesul tuturor cetatenilor, politicienilor din tara si din afara ei, a UE, sa vada si sa judece corectitudinea CCR-ului in judecata ce o va face marti, 21 august. Este chiar si in interesul CCR-ului sa fie aceasta judecata facuta public, pentru a nu fi acuzata de impartialitate. Totul trebuie sa fie judecat „la vedere”.

    1. @Stefan Borsi

      Este vorba de o decizie eminamente politică, fără legătură directă cu Constituţia. Legea 3/2000 spune clar:
      ART. 5
      (1) Referendumul naţional şi referendumul local se organizează şi se desfăşoară potrivit prevederilor prezentei legi.
      (2) Referendumul este valabil dacă la acesta participă cel puţin jumătate plus unul din numărul persoanelor înscrise în listele electorale permanente.

      ART. 10
      Prin derogare de la art. 5 alin. (2), demiterea Preşedintelui României este aprobată dacă a întrunit majoritatea voturilor valabil exprimate ale cetăţenilor care au participat la referendum.

      CCR s-a făcut că nu vede Art.10 şi ne-a băgat pe gât Art.5 alin.(2), articol care n-a fost invocat la alte Referendumuri. Adică, CCR a căzut la pace pe o soluţie politică. Dar au căzut şi într-o „capcană” deoarece, invocând Legea 3/2000, trebuie să ia în seamă întregul aliniat (2) de la Art.5. În acestă situaţie, în mod normal, nu se poate evoca utilizarea unor liste electorale permanente neactualizate, indiferent de motivele pentru care reactualizarea nu s-a făcut. Dar, ţinând seama de compoziţia CCR, ne putem aştepta şi la o sentinţă strâmbă, politică. De aceea, nu cred că CCR va accepta ca şedinţa să fie publică, fiindcă nimeni nu trebuie să vadă ce păruială o să fie acolo.

      În altă ordine de idei, nu m-am lămurit ce se întâmplă dacă Referendumul este invalidat. Nicăieri nu scrie că invalidarea este echivalentă cu respingerea întrebării care face obiectul Referendumului. Încă un vid legislativ care va fi subiect de scandaluri prelungite …

Lasă un comentariu